Zapewnienie dostępu do usług sportowo-rekreacyjnych

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zapewnienie dostępu do usług sportowo-rekreacyjnych
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPoznań
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2018-07-27
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyUniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
  • Data publikacji ogłoszenia2018-07-19
  • Numer ogłoszenia591930-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 591930-N-2018 z dnia 2018-07-19 r.

Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu: Zapewnienie dostępu do usług sportowo-rekreacyjnych
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, krajowy numer identyfikacyjny , ul. al. Niepodległości  10 , 61875   Poznań, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 061 8569000, 8569500, e-mail tomasz.lulka@ae.poznan.pl, faks 618 543 988.
Adres strony internetowej (URL): www.ue.poznan.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Uczelnia Publiczna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://ue.poznan.pl/pl/wspolpraca,c10/zamowienia-publiczne,c115/

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Pisemnie
Adres:
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu 61-875 Poznań, al. Niepodległości 10 Budynek B, pok. 016

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zapewnienie dostępu do usług sportowo-rekreacyjnych
Numer referencyjny: ZP/025/18
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 5.1. Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie dostępu do obiektów i usług sportowo-rekreacyjnych dla Pracowników Zamawiającego, emerytów, rencistów, doktorantów, ich osób towarzyszących i dzieci zgodnie z wymaganiami Zamawiającego. 5.2. Szacowana liczba osób, korzystających z dostępu do obiektów i usług sportowo-rekreacyjnych wynosi: 400 osób korzystających w pełnym zakresie – w tym m.in. pracownicy, emeryci, renciści, doktoranci oraz osoby towarzyszące, 40 dzieci do lat 15 korzystających z dostępu w ograniczonym zakresie, 40 dzieci korzystających z dostępu w ograniczonym zakresie (tylko basen). 5.3. Zamawiający w trakcie realizacji zamówienia przewiduje możliwość zmiany zgłoszonej liczby osób korzystających z obiektów i usług sportowo-rekreacyjnych w cyklach miesięcznych. 5.4. Podana liczba osób może ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego. 5.5. Zamawiający zastrzega możliwość nieskorzystania z usług sportowo-rekreacyjnych przez podaną liczbę osób, co nie uprawnia Wykonawcy do występowania z jakimikolwiek roszczeniami wobec Zamawiającego. 5.6. Do zakresu przedmiotu zamówienia należy: 5.6.1. Dla osób korzystających w pełnym zakresie: 5.6.1.1 Zapewnienie możliwości korzystania bez dopłaty z nielimitowanego dostępu do obiektów i usług sportowo-rekreacyjnych na terenie miasta Poznania do co najmniej: a) jednego obiektu z jednym basenem ( min. 25 m długości) i innym elementem np. siłownią, sauną, fitnessem lub jogą b) jednego obiektu z grotą solną, c) jednego obiektu z siłownią, sauną, fitnessem i jogą, d) jednego obiektu do gry w badmintona, e) jednego obiektu ze ścianą wspinaczkową, f) jednego obiektu z aqua aerobikiem, tańcem, tai-chi, g) jednego obiektu z lodowiskiem (czynnego w okresie zimowym co najmniej w miesiącach od grudnia do marca), h) jednego obiektu z basenem z możliwością nauki pływania dla dzieci i dorosłych, i) parku linowego (czynnego co najmniej w miesiącach od czerwca do września, w pełnym zakresie oferowanym przez obiekt dla danych grup wiekowych), j) Term maltańskich (niezależnie od spełnienia innych warunków dot. basenów, zgodnie z ofertą Wykonawcy - kryterium oceny ofert), 5.6.1.2 Zapewnienie możliwości korzystania bez dopłaty z nielimitowanego dostępu do obiektów i usług sportowo-rekreacyjnych zlokalizowanych w każdym mieście powiatowym województwa wielkopolskiego do co najmniej: a) jednego obiekt z basenem (min. 25 m długości) dla dorosłych oraz dzieci umiejących pływać b) jednego obiektu z basenem z możliwością nauki pływania dla dzieci- jeżeli występuje w danym mieście, c) jednego obiektu z basenem z wydzieloną częścią dla dzieci- jeżeli występuje w danym mieście, d) zajęć tanecznych - jeżeli występuje w danym mieście, e) zajęć ze sztuk walki - jeżeli występuje w danym mieście, 5.6.1.3 Zapewnienie możliwości korzystania z nielimitowanego dostępu (z dopuszczoną dopłatą zgodnie z pkt. 5.6.1.6) do obiektów i usług sportowo-rekreacyjnych, o zróżnicowanym charakterze w co najmniej 1 000 obiektach na terenie Polski. 5.6.1.4 Zapewnienie możliwości korzystania z nielimitowanego dostępu (z dopuszczoną dopłatą zgodnie z pkt. 5.6.1.6) do obiektów i usług sportowo-rekreacyjnych, o zróżnicowanym charakterze w co najmniej 200 obiektów na terenie województwa wielkopolskiego (wyłączając miasto Poznań), 5.6.1.5 Zapewnienie możliwości korzystania z nielimitowanego dostępu (z dopuszczoną dopłatą zgodnie z pkt. 5.6.1.6) do obiektów i usług sportowo-rekreacyjnych, o zróżnicowanym charakterze w co najmniej 90 obiektach sportowo-rekreacyjnych na terenie miasta Poznania ( w tym dostęp do co najmniej 5 basenów), 5.6.1.6 Wykonawca zapewni świadczenie przedmiotu zamówienia bez jakichkolwiek dopłat w ramach zaproponowanej ceny zapewniające miesięczny dostęp do usług sportowo-rekreacyjnych. Zamawiający dopuszcza dostęp do obiektu rekreacyjno-sportowych na zasadzie zniżki bądź upustu cenowego jedynie w przypadku, gdy odpłatność za daną usługę wynika z umowy pomiędzy Wykonawcą, a podmiotem świadczącym usługi oraz pod warunkiem, że wysokość pojedynczej dopłaty nie przekracza 25 zł i dopłaty pobierane są przez nie więcej niż 20% obiektów sportowo-rekreacyjnych. Odpłatność nie może dotyczyć usług wymienionych w pkt. 5.6.1.1, 5.6.1.2. oraz 5.6.2 i 5.6.3 SIWZ. 5.6.2. Dla dzieci do lat 15 korzystających z dostępu w ograniczonym zakresie: Zapewnienie możliwości korzystania bez dopłaty z nielimitowanego dostępu do obiektów i usług sportowo-rekreacyjnych przez dzieci do 15 roku życia do co najmniej: 5.6.2.1 Obiektów i usług zlokalizowanych w każdym mieście powiatowym województwa wielkopolskiego: a) jeden obiekt z basenem (min. 25 m długości) dla dzieci umiejących pływać, b) jeden obiekt z basenem z możliwością nauki pływania dla dzieci - jeżeli występuje w danym mieście, c) jeden obiekt z basenem z wydzieloną częścią dla dzieci - jeżeli występuje w danym mieście, d) zajęć tanecznych - jeżeli występuje w danym mieście, e) zajęć ze sztuk walki - jeżeli występuje w danym mieście, f) jednego obiektu z lodowiskiem – jeżeli występuje w danym mieście (czynnego w okresie zimowym co najmniej w miesiącach od grudnia do marca). 5.6.2.2 Obiektów i usług zlokalizowanych na terenie miasta Poznania: a) 5 basenów wyłączając Termy Maltańskie b) Term Maltańskich (zgonie z ofertą - kryterium oceny ofert), c) groty solnej, d) parku linowego (czynnego co najmniej w miesiącach od czerwca do września, w pełnym zakresie oferowanym przez obiekt dla danych grup wiekowych), 5.6.3. Dla dzieci do lat 15 korzystających z dostępu w ograniczonym zakresie (tylko basen): Zapewnienie możliwości korzystania bez dopłaty z nielimitowanego dostępu do obiektów i usług sportowo-rekreacyjnych przez dzieci do 15 roku życia do co najmniej: 5.6.3.1. Obiektów i usług zlokalizowanych w każdym mieście powiatowym województwa wielkopolskiego: a) jeden obiekt z basenem (min. 25 m długości) dla dzieci umiejących pływać b) jeden obiekt z basenem z możliwością nauki pływania dla dzieci - jeżeli występuje w danym mieście, c) jeden obiekt z basenem z wydzieloną częścią dla dzieci - jeżeli występuje w danym mieście, 5.6.3.2. Obiektów i usług zlokalizowanych na terenie miasta Poznania: a) 5 basenów wyłączając Termy Maltańskie, b) Term Maltańskich (zgonie z ofertą - kryterium oceny ofert). 5.7. Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia wykazu obiektów spełniających warunki opisane przez Zamawiającego z wyłączeniem pkt. 5.6.1.3. oraz wyróżnienia w tym wykazie obiektów spełniających warunki z pkt 5.6.1.1, 5.6.1.2, 5.6.2 i 5.6.3). 5.8. Wykonawca umożliwi także dodatkowo korzystanie z nowo dostępnych usług w ramach pakietu, świadczonych przez podmioty, z którymi Wykonawca nawiąże współpracę w trakcie trwania umowy. Aktualna lista usług oraz obiektów będzie zawsze dostępna na stronie internetowej Wykonawcy. Dostęp do nowych usług nie spowoduje wzrostu cen jednostkowych wskazanych w ofercie. 5.6 Zamawiający wymaga aby o zmianach, w ilości bądź dostępności obiektów, szczególnie obiektów basenowych na terenie województwa wielkopolskiego, był informowany raz w miesiącu drogą e- mailową. 5.7 Zapewnienie dostępu do obiektów bez limitu czasowego, chyba że takie limity zostały nałożone przez same obiekty, przy czym czas trwania jednorazowego pobytu w obiekcie nie może być krótszy niż 45 minut i 30 minut w przypadku usług sauny. 5.8 Zapewnienie dostępu do obiektów sportowo-rekreacyjnych w pełnym zakresie godzin otwarcia tych obiektów, chyba że ograniczenie godzin dostępu zostało nałożone przez same obiekty. 5.9 Pod pojęciem nielimitowany dostęp do obiektów sportowo-rekreacyjnych należy rozumieć możliwość korzystania z różnych usług, w różnych obiektach sportowo-rekreacyjnych tego samego dnia, tygodnia czy miesiąca bez konieczności deklaracji korzystania z określonej lokalizacji oraz pory dnia, w godzinach otwarcia obiektów oraz prowadzenia zajęć sportowo-rekreacyjnych, w sposób dający możliwość korzystania z usług tych obiektów bez limitu czasowego, wyjątkiem mogą tu być jedynie ograniczenia nałożone bezpośrednio przez dany obiekt sportowo – rekreacyjny, jednakże przy limicie czasowym nie krótszym niż 45 minut. W przypadku usługi Term maltańskich (Aquapark oraz baseny sportowe) czas trwania usługi nie może być krótszy niż podany w ofercie Wykonawcy. Natomiast przerwa pomiędzy kolejnymi wejściami na dowolnie wybrane usługi w danym obiekcie lub innym wybranym obiekcie (zajęciami) jeśli jest wymagana - nie może być dłuższa niż 60 minut licząc od momentu zakończenia korzystania z ostatniej usługi. Zamawiający wymaga aby dostępność obiektów nie była ograniczona porą dnia. Uprawniona osoba musi mieć prawo do korzystania z obiektu w pełnym zakresie czasu jego otwarcia dla użytkowników, co najmniej kilka razy dziennie. 5.10 Zamawiający nie zaakceptuje sytuacji, w której inni użytkownicy (posiadacze jakiegokolwiek rodzaju uprawnień dostępu oferowanych przez Wykonawcę) będą korzystać z danej usługi bezpłatnie, podczas gdy osoby posiadające uprawnienia dostępu do usług rekreacyjno-sportowych nabyte w wyniku rozstrzygnięcia niniejszego postępowania zobowiązane będą do odpłatności za tę samą usługę. Taka sytuacja spowoduje natychmiastowe rozwiązanie umowy przez Zamawiającego z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy ze wszystkim tego konsekwencjami. 5.11 Dostęp do usługi może być realizowany w dowolnej formie [np. karnetu, odcisku palca - ale tylko za zgodą użytkownika, sms], jednak żadna z nich nie może pociągnąć za sobą dodatkowych kosztów dla osoby korzystającej z dostępu jak i dla Zamawiającego. Lista osób korzystających z usługi będzie przekazywana do Wykonawcy do 20-go każdego miesiąca trwania umowy. Ewentualne zmiany ilości osób objętych dostępem będą się odbywać w cyklach miesięcznych. Wykonawca nie będzie pobierał opłat za zablokowanie dostępu osób rezygnujących. Wykonawca wyraża zgodę na to aby osoba dorosła korzystająca z dostępu do usług rekreacyjno-sportowych miała możliwość zmiany dostępu dla dziecka do lat 15 na dostęp jak dla osoby dorosłej w pełnym zakresie. 5.12 Zamawiający wymaga aby uprawnienia dostępu do usług rekreacyjno-sportowych dostarczane były przez Wykonawcę sukcesywnie w czasie obowiązywania umowy oraz stosownie do zapotrzebowań zgłaszanych przez Zamawiającego. 5.13 Zamawiający wymaga od Wykonawcy przedstawiania sprawozdań kwartalnych z ilościowego wykorzystania poszczególnych obiektów przez użytkowników Zamawiającego. 5.14 Zamawiający będzie finansował zamówienie w części ze środków Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych (min 50%) oraz z wynagrodzeń pracowników. Płatnikiem całości należności wobec Wykonawcy będzie Zamawiający. 5.15 Przez obiekt należy rozumieć budynek lub samodzielny lokal, w którym świadczone są usługi objęte zamówieniem. Jeżeli dwa lub więcej niezależnych podmiotów świadczących usług zostało zlokalizowanych w odrębnych lokalach tego samego budynku, wówczas zostaną zakwalifikowane jako dwa odrębne obiekty, lecz to Wykonawca musi udowodnić ten fakt. 5.16 Administrowanie przekazanymi Wykonawcy danymi osobowymi musi być zgodne z przepisami ustawy o ochronie danych osobowych.

II.5) Główny kod CPV: 98330000-5
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-09-30

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
9.1.2. Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z udziału w postępowaniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12-22 Pzp zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ 9.1.3. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu opisanych przez zamawiającego w treści ogłoszenia o zamówieniu i w zapisach niniejszej siwz, zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ 9.1.4. Oświadczenie Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej w rozumieniu art. 24 ust 1 pkt 23, składane w trybie art. 24 ust. 11 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 4 do SIWZ – oświadczenie należy złożyć w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (informacja z otwarcia ofert).
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
9.1.1. Wypełniony i podpisany formularz oferty – załącznik nr 1 do SIWZ 9.3.1. Aktualny wykaz obiektów sportowo-rekreacyjnych wraz informacją o adresie i świadczonych w nim usługach. Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia wykazu obiektów spełniających warunki opisane przez Zamawiającego w pkt. 5.6 SIWZ z wyłączeniem pkt. 5.6.1.3. oraz wyróżnienia w tym wykazie obiektów spełniających warunki z pkt 5.6.1.1, 5.6.1.2, 5.6.2 i 5.6.3) – załącznik nr 5 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
dostęp do „Term Maltańskich” 20,00
liczba obiektów basenowych w miastach powiatowych województwa Wlkp. 10,00
liczba obiektów sportowo-rekreacyjnych oferowanych na terenie miasta Poznania 10,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
a) aktualizację danych Wykonawcy i Zamawiającego poprzez: zmianę nazwy firmy, zmianę adresu siedziby, zmianę formy prawnej Wykonawcy itp. b) zmianę ilości zakupionych w trakcie trwania umowy uprawnień dostępu do usług rekreacyjno-sportowych zgodnie z pkt. 4. i odpowiednią zmianę wynagrodzenia Wykonawcy – w tym przypadku nie jest wymagana forma aneksu, (zmiana będzie dokonana na podstawie zapotrzebowania Zamawiającego), c) zmianę stawki podatku od towarów i usług, pod warunkiem, iż Wykonawca wykaże zmiana stawki podatku od towarów i usług realnie zwiększyła koszty Wykonawcy przy realizacji przedmiotu umowy. W takim przypadku Wykonawca ma obowiązek w terminie 30 dni od zmiany wysokości stawki podatku od towarów i usług złożyć do Zamawiającego pisemny wniosek, w którym musi wykazać rzeczywisty wpływ zmiany stawki podatku na zwiększenie kosztów realizacji Umowy, przedstawiając w tym szczegółowe wyliczenia i zależności między zmianą stawki podatku od towarów i usług a wzrostem kosztów realizacji Umowy. Zamawiający w terminie 10 dni od dnia złożenia wniosku ocenia czy Wykonawca wykazał rzeczywisty wpływ zmian na wzrost kosztów realizacji Umowy. Po ocenie dostarczonych dokumentów i obliczeń Strony przystępują do negocjacji w zakresie zwiększenia wynagrodzenia umownego brutto, przy czym wynagrodzenie umowne netto pozostanie bez zmian. Wynagrodzenie brutto Wykonawcy ulega zmianie w przypadku wejścia w życie zmiany przepisów w zakresie wysokości podatku od towarów i usług (VAT) mających zastosowanie w czasie realizacji niniejszej umowy. Wówczas, wynagrodzenie brutto Wykonawcy za część prac wykonywaną po terminie wprowadzenia zmiany ulegnie stosownym zmianom natomiast wartość wynagrodzenia netto pozostanie bez zmian. d) zmianę wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 roku o minimalnym wynagrodzeniu za pracę pod warunkiem, że zmiana ta skutkować będzie zwiększeniem kosztów po stronie Wykonawcy związanych z realizacją Umowy. W takim przypadku Wykonawca ma obowiązek w terminie 30 dni od zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia złożyć do Zamawiającego pisemny wniosek, w którym musi wykazać rzeczywisty wpływ zmiany minimalnego wynagrodzenia na zwiększenie kosztów realizacji Umowy, przedstawiając w tym szczegółowe wyliczenia i zależności między zmianą wysokości minimalnego wynagrodzenia a wzrostem kosztów realizacji Umowy. Zamawiający w terminie 10 dni od dnia złożenia wniosku ocenia czy Wykonawca wykazał rzeczywisty wpływ zmiany na wzrost kosztów realizacji Umowy. Po ocenie dostarczonych dokumentów i obliczeń Strony przystępują do negocjacji w zakresie zwiększenia wynagrodzenia umownego brutto, e) zmianę zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, pod warunkiem wykazania przez Wykonawcę rzeczywistego wpływu zmian zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne na zwiększenie kosztów związanych z realizacją przedmiotu umowy; W takim przypadku Wykonawca ma obowiązek w terminie 30 dni od zmian złożyć do Zamawiającego pisemny wniosek, w którym musi wykazać rzeczywisty wpływ zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne na zwiększenie kosztów realizacji Umowy, przedstawiając w tym szczegółowe wyliczenia i zależności między zmianą zasad przyznawania a wzrostem kosztów realizacji Umowy. Zamawiający w terminie 10 dni od dnia złożenia wniosku ocenia czy Wykonawca wykazał rzeczywisty wpływ zmian w zakresie podlegania lub zmian wysokości składek na wzrost kosztów realizacji Umowy. Po ocenie dostarczonych dokumentów i obliczeń Strony przystępują do negocjacji w zakresie zwiększenia wynagrodzenia umownego brutto. 24. Zmiana postanowień zawartej umowy jest także dopuszczalna w przypadkach wymienionych w art. 144 ust. 1 pkt. 2 – 6 Pzp. 25. Warunki dokonania zmian do umowy: 1)Strona występująca o zmianę postanowień umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności, na które powołuje się, jako podstawę zmiany umowy. 2)wniosek o zmianę postanowień umowy musi być sporządzony na piśmie, 3)wniosek, o którym mowa w ppkt. 2 musi zawierać: a)opis propozycji zmiany, b)uzasadnienie zmiany, c)opis wpływu zmiany na warunki realizacji umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-07-27, godzina: 08:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie upięcia komunijnego - Kicin
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania23-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Zlecę wykonanie upięcia komunijnego z dojazdem do Kicina. Termin 18 maja 2024 r. Komunia rozpoczyna się o 12:30. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.