Zakup i sukcesywna dostawa odczynników, produktów chemicznych, na potrzeby projektu...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zakup i sukcesywna dostawa odczynników, produktów chemicznych, na potrzeby projektu pn. "Międzynarodowe Centrum Badań Innowacyjnych Biomateriałów (ICRI-BioM). Międzynarodowa Agenda Badawcza”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoŁódź
  • WojewództwoŁódzkie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
  • Termin składania wniosków2022-06-27
  • ZamawiającyPolitechnika Łódzka
  • Data publikacji ogłoszenia2022-06-15
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00210772
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup i sukcesywna dostawa odczynników, produktów chemicznych, na potrzeby projektu pn. "Międzynarodowe Centrum Badań Innowacyjnych Biomateriałów (ICRI-BioM). Międzynarodowa Agenda Badawcza”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Politechnika Łódzka

1.3.) Oddział zamawiającego: Międzynarodowe Centrum Badań Innowacyjnych Biomateriałów (ICRI-BioM) Międzynarodowa Agenda Badawcza

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001583

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żeromskiego 116

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 90-924

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: malgorzata.siwcka@p.lodz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.p.lodz.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i sukcesywna dostawa odczynników, produktów chemicznych, na potrzeby projektu pn. "Międzynarodowe Centrum Badań Innowacyjnych Biomateriałów (ICRI-BioM). Międzynarodowa Agenda Badawcza”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-19363829-eafa-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00210772

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Międzynarodowe Centrum Badań Innowacyjnych Biomateriałów (ICRI-BioM)”, realizowanego w ramach programu Międzynarodowe Agendy Badawcze MODUŁ PLUS Fundacji na rzecz Nauki Polskiej, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://plodz.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://plodz.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie Pzp, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
2. Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt. Ofertę, a także oświadczenie, o jakim mowa w Rozdziale 9 punkt 1 SWZ, składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (tj. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3. Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski lub informacje Wykonawcy przekazują poprzez Platformę, dostępną pod adresem: https://plodz.ezamawiajacy.pl w zakładce „Korespondencja”.
4. Rejestracja i korzystanie z Platformy są bezpłatne. Dokonując rejestracji, Wykonawca akceptuje regulamin korzystania z Platformy.
5. Ogólne warunki korzystania z Platformy:
5.1. zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie Politechniki Łódzkiej https://plodz.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet lub https://oneplace.marketplanet.pl.
5.2. Wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „Zarejestruj się”.
5.3. Rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. W związku z tym Zamawiający zaleca Wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia Oferty w postaci elektronicznej. Wykonawca wraz z potwierdzeniem złożenia wniosku rejestracyjnego otrzyma informacje, o możliwości przyspieszenia procedury założenia konta, wówczas należy skontaktować się pod numerem telefonu podanym w w/w potwierdzeniu.
5.4. Po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia oferty w postępowaniu.
6. Zamawiający dopuszcza przesyłanie plików w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (tj. Dz. U. z 2017r. poz. 570 z późn. zm.), tj. rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (tj. Dz. U. z 2017r. poz. 2247) – w szczególności w formatach: .pdf, .doc, .docx, .rtf lub .odt., xades. Zamawiający zaleca przesyłanie plików w formacie .pdf.
7. Zalecenia zamawiającego odnośnie kwalifikowanego podpisu elektronicznego:
7.1. dla dokumentów w formacie .pdf zaleca się zastosowanie podpisu w formacie PAdES,
7.2. dla dokumentów w formacie innym niż .pdf zaleca się zastosowanie podpisu wewnętrznego w formacie XAdES.
cd. w sekcji IX Informacje dodatkowe

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuję, że:
1. Do czynności podejmowanych przez Zamawiającego i Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia stosuje się
przepisy ustawy PZP oraz aktów wykonawczych wydanych na jej podstawie, a w sprawach nieuregulowanych przepisy ustawy z
dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny,
2. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Politechnika Łódzka, ul. Żeromskiego 116, 90-924 Łódź,
3. inspektor ochrony danych osobowych w Politechnice Łódzkiej kontakt: rbi@adm.p.lodz.pl, telefon: 42 631 20 39 (Wyjaśnienie:
informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje
obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych),
4. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym
postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego,
5. dane osobowe przetwarzane będą przez spółkę Otwarty Rynek Elektroniczny S.A. z siedzibą w Warszawie
(02-672) przy ul. Domaniewskiej 49, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez
Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS:
0000041441, REGON: 017282436, NIP:526-25-35-153, jako właściciel Platformy Zakupowej, na której Politechnika Łódzka prowadzi
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, działającą pod adresem: https://plodz.ezamawiajacy.pl
6. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w
oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych, dalej „ustawa Pzp”,
7. przekazane dane osobowe mogą zostać udostępnione organom upoważnionym zgodnie z obowiązującym prawem,
8. dane osobowe będą przechowywane zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, przez okres 4 lat od dnia
zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia do momentu wygaśnięcia obowiązku przechowywania danych wynikających z
przepisów prawa,
9. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym
określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje
niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp,
10. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art.
22 RODO,

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): : 11. posiada Pani/Pan:
na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (W przypadku gdy wykonanie
obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku,
Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających w na celu sprecyzowanie
żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu),
na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych; (Wyjaśnienie: skorzystanie z
prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani
zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego
załączników),
na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; (Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w
odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby
fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego oraz
zgodnie z art. 8a ust. 4 ustawy Pzp wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza
przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu),
prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO,
12. nie przysługuje Pani/Panu:
w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
13. Dane osobowe mogą być przekazywane do organów publicznych i urzędów państwowych lub innych podmiotów upoważnionych
na podstawie przepisów prawa lub wykonujących zadania realizowane w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy
publicznej, w szczególności do podmiotów prowadzących działalność kontrolną wobec Zamawiającego. Dane osobowe są
przekazywane do podmiotów przetwarzających dane w imieniu administratora danych osobowych.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ICRI-BioM.383.9.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 7

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 1 - Odczynniki podstawowe (Biomateriały)
Lp. "Przedmiot zamówienia (stężenie, stopnień czystości) Przedmiot zamówienia Grade nr CAS Liczba szt. jednostka
1 Chloryn sodu , 85%/Chloryn sodu U roztwór 25% - czysty Sodium chlorite, 80% (RT) powder/solution 7758-19-2 1 250 g
2 Odczynnik Bradforda Bradford reagent, for 0.1-1.4 mg/ml protein NA NA 1 500 ML
3 Azotan magnezu 6hydrat - czysty Magnesium nitrate hexahydrate, 99% ACS reagent 13446-18-9 1 500 G
4 Azotan miedzi (II) 3hydrat - czysty Copper (II) nitrate trihydrate , 99-104% Purois.p.a. 10031-43-3 1 250 G
5 Octan miedzi (II) 1hydrat - czysty Copper (II) acetate monohydrate, ≥98% ACS reagent 6046-93-1 1 250 G
6 Azotan cynku 6hydrat - czysty Zinc nitrate hexahydrate, 98% reagent grade 10196-18-6 1 250 G
7 Octan cynku 2hydrat - czysty Zinc acetate dihydrate, ≥99.0% (KT) puriss. p.a., ACS reagent 5970-45-6 1 250G
8 Tryptyk Trypsynowo-Sojowy Tryptic Soy Broth, NutriSelect® Plus for microbiology NA 1 500 G
9 Agar Muellera-Hintona Mueller-Hinton agar, NutriSelect® Plus for microbiology NA 1 500 G
10 Sześciowodny chlorek magnezu Magnesium chloride hexahydrate (MgCl2·6H2O) ACS Reagent 7791-18-6 1 500 G
11 Tris Tris ACS Reagent 77-86-1 1 500 G
12 Sól fizjologiczna buforowana fosforanami Phoshate Buffered Saline tablets NA 1 100 Tablets
13 Paraformaldehyd Paraformaldehyde powder 30525-89-4 1 500 G
14 Tryton X-100 Triton X-100 laboratory grade 9036-19-5 1 100 ML
15 o-krezoloftaleina o-Cresolphthalein indicator grade 596-27-0 1 10 G
16 Kwas 8-hydroksychinono-5-sulfonowy 8-hydroxyquinone-5-sulfonic acid synthesis grade 283158-18-9 1 10 G
17 2-amino-2-metylo-1,3 propanodiol 2-amino-2-methyl-1,3 propanediol NA 115-69-5 1 10 G
18 Roztwór kwasu bicynchoninowego Bicinchoninic Acid solution NA NA 1 1 L
19 Bromek Litu ≥99%, 100g Lithium Bromide (LiBr) ReagentPlus 7550-35-8 2 500 G
20 β-glicerofosforan β-glycerophosphate Regular 13408-09-8 1 50 G
21 Deksametazon Dexamethasone BioReagent 50-02-2 1 25 MG

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z podziałem na części znajduje się w załącznikach nr od 1.1 do 1.7 do formularza ofertowego, stanowiących jednocześnie Formularze asortymentowo-cenowe, oraz we wzorze umowy – załącznik nr 4 do SWZ (właściwy dla wszystkich części zamówienia).

4.2.6.) Główny kod CPV: 33000000-0 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33696300-8 - Odczynniki chemiczne

33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 2 -Polimery
Lp. "Przedmiot zamówienia (stężenie, stopnień czystości) Przedmiot zamówienia Grade nr CAS Liczba szt. Jednostka
1 β-cyklodekstryna ≥97%, 100 g β-Cyclodextrin ≥97%, 100 g 7585-39-9 1 100 g
2 Sól sodowa karboksymetylocelulozy, wysoka lepkość, 250g Carboxymethylcellulose sodium salt High viscosity, 250g 9004-32-4 1 250 g
3 Chitozan o wysokiej masie cząsteczkowej, 50g Chitosan high molecular weight, 50g 9012-76-4 1 50 g
4 Ksylitol ≥99%, 25g Xylitol ≥99%, 25g 87-99-0 1 25 g

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z podziałem na części znajduje się w załącznikach nr od 1.1 do 1.7 do formularza ofertowego, stanowiących jednocześnie Formularze asortymentowo-cenowe, oraz we wzorze umowy – załącznik nr 4 do SWZ (właściwy dla wszystkich części zamówienia).

4.2.6.) Główny kod CPV: 33000000-0 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33696300-8 - Odczynniki chemiczne

33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 3 - Odczynniki podsatwowe (Biotechnologia)
Lp. "Przedmiot zamówienia (stężenie, stopnień czystości) Przedmiot zamówienia Grade nr CAS Liczba szt. jednostka
1 Chlorowodorek N-(3-dimetyloaminopropylo)-N′-etylokarbodiimidu, ≥98.0%, 1g N-(3-Dimethylaminopropyl)-N′-ethylcarbodiimide hydrochloride purum, ≥98.0% (AT) 25952-53-8 1 1 g
2 Kwas chlorooctowy, ≥99%, 25g Chloroacetic acid 99% 79-11-8 1 25 g
3 Tlenek deuteru 99 atomów % D, 1g Deuterium oxide 99 atom % D 14674-67-0 1 1 g
4 Dietanoloamina, ≥99.0% (GC), 250g Diethanolamine puriss. p.a., ACS reagent, ≥99.0% (GC) 111-42-2 1 250 g
5 Kwas mrówkowy, ≥88%, 500ml ≥88%, 500 ml, Formic acid ACS reagent, ≥88% 64-18-6 1 500 ml
6 N-hydroksysukcynoimid 98%, 25g N-Hydroxysuccinimide 98% 6066-82-6 1 25 g
7 fenolol. cz.d.a., odczynnik ACS, reg. Ph.Eur., 99,0-100,5%, 100 g 100 g, Phenol puriss. p.a., ACS reagent, reag. Ph. Eur., 99.0-100.5% 108-95-2 1 100 g
8 Pluronic® F-127 proszek, BioReagent, odpowiedni do hodowli komórkowych, 250g Pluronic® F-127 powder, BioReagent, suitable for cell culture 9003--11-6 1 250 g
9 Roztwór deutertlenku sodu 40% wag. % w D2O, 99,5 atoma % D, 10g Sodium deuteroxide solution 40 wt. % in D2O, 99.5 atom % D 14014-06-3 1 10 g
10 Bezwodnik trifluorooctowy ReagentPlus®, ≥99%, 100g Trifluoroacetic anhydride ReagentPlus®, ≥99% 407-25-0 1 100 g
11 2,2-difenylo-1-pikrylohydrazyl (DPPH). 5g 2,2-diphenyl-1-picrylhydrazyl (DPPH) 1898-66-4 1 5 g
12 Kwas 6-hydroksy-2,5,7,8-tetrametylochromano-2-karboksylowy, 5g 6-Hydroxy-2,5,7,8-tetramethylchroman-2-carboxylic Acid 53101-49-8 1 5 g
13 kwas 2,2΄-azynobis 3-etylobenzotiazolino-6-sulfonowy, (ABTS), 5g 2,2΄-azinobis (3-ethyl benzothiazoline-6-sulphonic acid) (ABTS) 30931-67-0 1 5 g
14 nadjodan sodu (NaIO4) 99%, 100g sodium periodate (NaIO4) 99% 7790-28-5 1 100 g
15 Bromek Sodu (NaBr) 99%, 250g Sodium bromide (NaBr) 99% 7647-15-6 1 2,5 l
16 podchlorek sodu (NaClO) (6-14% aktywnego chloru) EMPLURA, 2.5 L sodium hypochloride (NaClO) (6-14% active chlorine) EMPLURA, 2.5 L 1 2,5 l
17 TEMPO (2,2,6,6-tetrametylopiperydynyloksy lub 2,2,6,6-tetrametylopiperydyn 1-oksyl), 98%, 25g TEMPO (2,2,6,6-Tetramethylpiperidinyloxy or 2,2,6,6-Tetramethylpiperidine 1-oxyl) 98% 2564-83-2 1 25 g
18 Roztwór kompleksu borano-tetrahydrofuran, 100ml Borane tetrahydrofuran complex solution 14044-65-6 1 100 ml
19 Imidazol, ≥99.0%, 100g, imidazole, ≥99.0%, 100g, 288-32-4 1 100 g

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z podziałem na części znajduje się w załącznikach nr od 1.1 do 1.7 do formularza ofertowego, stanowiących jednocześnie Formularze asortymentowo-cenowe, oraz we wzorze umowy – załącznik nr 4 do SWZ (właściwy dla wszystkich części zamówienia).

4.2.6.) Główny kod CPV: 33000000-0 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33696300-8 - Odczynniki chemiczne

33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 4 - Antybiotyki
Lp. "Przedmiot zamówienia (stężenie, stopnień czystości) Przedmiot zamówienia Grade nr CAS Liczba szt. Jednostka
1 Sól sodowa ampicyliny, BioReagent, do hodowli mikroorganizmów, 25g Ampicillin sodium salt powder or crystals, BioReagent, suitable for cell culture, 25g 69-52-3 1 25 g
2 Chloramfenikol, BioReagent, do hodowli mikroorganizmów, bioreagent, 5g Chloramphenicol BioReagent, suitable for cell culture, for microbiology, 5g 56-75-7 1 5 g
3 Streptomycyna, sól siarczanowa, do hodowli mikroorganizmów, bioreagent,5g Streptomycin sulfate salt powder, BioReagent,suitable for cell culture, for microbiology,, 25g 3810-74-0 1 5 g
4 Gentamycyna, sól siarczanowa, do hodowli mikroorganizmów, bioreagent, 5g Gentamicin sulfate salt powder, BioReagent, suitable for cell culture, for microbiology,5g 1405-41-0 1 5 g
5 Kanamycyna, sól siarczanowa, do hodowli mikroorganizmów, bioreagent,1g Kanamycin sulfate from Streptomyces kanamyceticus powder, BioReagent, suitable for cell culture, for microbiology, 1g 25389-94-0 2 1 g

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z podziałem na części znajduje się w załącznikach nr od 1.1 do 1.7 do formularza ofertowego, stanowiących jednocześnie Formularze asortymentowo-cenowe, oraz we wzorze umowy – załącznik nr 4 do SWZ (właściwy dla wszystkich części zamówienia).

4.2.6.) Główny kod CPV: 33000000-0 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33696300-8 - Odczynniki chemiczne

33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 5 - Odczynniki do Mikrobiologii
Lp. "Przedmiot zamówienia (stężenie, stopnień czystości) Przedmiot zamówienia Grade nr CAS Liczba szt. jednostka
1 Ekstrakt wołowy, do mikrobiologii, 500g Beef extract powder suitable for microbiology, 500g 68990-09-0 1 500 g
2 Worki do dializy, 12000 Da , płaskie, szerokośc 35 mm, 25EA 12,000 Da, Dialysis sacks Avg. flat width 35 mm (1.4 in), MWCO 12,000 Da,25 EA 4 25 EA
3 Worki do dializy, 12000 Da , płaskie, szerokośc 25 mm, 25EA 12,000 Da, Dialysis sacks Avg. flat width 25 mm (1.0 in.), MWCO 12,000 Da, 25 EA 4 25 EA
4 Lipaza B, z Candida antarctica, immobilizowana, rekombinowana z Aspergillus oryzae ≥1800 U/g Lipase B Candida antarctica immobilized on Immobead 150, recombinant from Aspergillus oryzae ≥1800 U/g, 10g 1 10 g
5 Ekstrakt słodowy, do mikrobiologii, 500g Malt extract suitable for microbiology, 500g 8002-48-0 1 500 g
6 Kwas poli[(R)-3-hydroksymasłowy] pochodzenia naturalnego, 10g Poly[(R)-3-hydroxybutyric acid] natural origin, 10g 29435-48-1 1 10 g

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z podziałem na części znajduje się w załącznikach nr od 1.1 do 1.7 do formularza ofertowego, stanowiących jednocześnie Formularze asortymentowo-cenowe, oraz we wzorze umowy – załącznik nr 4 do SWZ (właściwy dla wszystkich części zamówienia).

4.2.6.) Główny kod CPV: 33000000-0 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33696300-8 - Odczynniki chemiczne

33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 6 - Polifenole
Lp. "Przedmiot zamówienia (stężenie, stopnień czystości) Przedmiot zamówienia Grade nr CAS Liczba szt. jednostka
1 Kwas L-askorbinowy, czysty, ≥99.0% (RT), 250g L-Ascorbic acid puriss. p.a., ≥99.0% (RT), 250g 50-81-7 1 250 g
2 Kwas kawowy, ≥98.0% (HPLC), 25mg Caffeic acid ≥98.0% (HPLC), 25mg 331-39-5 1 25 mg
3 Genipin, ≥98% (HPLC), proszek, 25mg Genipin ≥98% (HPLC), powder 6902-77-8 1 25 mg
4 Monohydrat D-laktytolu, ~99%, 1g monohydrate, D-Lactitol monohydrate ~99% 81025-04-9 1 1 g
5 D-sorbitol, 99%, 5g D-Sorbitol 99%, 5 g 50-70-4 1 5 g
6 Wanilina, Vanillin ReagentPlus®, 99%, 100g Vanillin ReagentPlus®, 99%, 100 g 121-33-5 1 100 g
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z podziałem na części znajduje się w załącznikach nr od 1.1 do 1.7 do formularza ofertowego, stanowiących jednocześnie Formularze asortymentowo-cenowe, oraz we wzorze umowy – załącznik nr 4 do SWZ (właściwy dla wszystkich części zamówienia).

4.2.6.) Główny kod CPV: 33000000-0 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33696300-8 - Odczynniki chemiczne

33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 7 - Zestawy (Biotechnologia)
Lp. "Przedmiot zamówienia (stężenie, stopnień czystości) Przedmiot zamówienia Grade nr CAS Liczba szt. jednostka
1 Bufor referencyjny do kalibracji pH, pH=4, 500ml Buffer, reference standard = PH 4.0, 500ml 1 500 ml
2 Bufor referencyjny do kalibracji pH, pH=7, 500ml Buffer, reference standard = PH 7.0, 500ml 1 500 ml
3 Bufor referencyjny do kalibracji pH, pH=9, 500ml Buffer, reference standard = PH 9.0, 500ml 1 500 ml
4 Ni-NTA His•Bind® Resin, Novagen, 10ml Ni-NTA His•Bind® Resin, Novagen, 10ml 1 10 ml
5 Ni-NTA His•Bind® Superflow™ Resin, Novagen, 10ml Ni-NTA His•Bind® Superflow™ Resin, Novagen, 10ml 1 10 ml
6 Ni-NTA Buffer Kit, Novagen, 1 kit Ni-NTA Buffer Kit, Novagen, 1 kit 1 1 kit
7 HisTrap™ Fast Flow, 5x1ml, chromatography columns HisTrap™ Fast Flow, 5x1ml, chromatography columns 1
8 Amicon® Pro Purification System with Ultra-0.5 Device, 10 kDa, ACS501002, zestaw dwóch Amicon® Pro Purification System with Ultra-0.5 Device, 10 kDa, ACS501002, zestaw dwóch 1
9 Amicon® Pro Purification System with Ultra-0.5 Device, 10kDa, ACS501012, zestaw 12 Amicon® Pro Purification System with Ultra-0.5 Device, 10kDa, ACS501012, zestaw 12 1
10 Neutrophil Elastase Inhibitor Screening Kit, MAK213 Neutrophil Elastase Inhibitor Screening Kit, MAK213 1
11 Tyrosinase Inhibitor Screening Kit (Colorimetric), MAK257 Tyrosinase Inhibitor Screening Kit (Colorimetric), MAK257 1
12 Hyaluronidase Inhibitor Screening Assay Kit, MAK458 Hyaluronidase Inhibitor Screening Assay Kit, MAK458 1
13 Podłoże SOC, sterylne, 100ml SOC medium, 100ml 1 100 ml
14 Thrombin CleanCleave™, RECOMT-1KT, 1 kit Thrombin CleanCleave™, RECOMT-1KT, 1 kit 1 1 kit


Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z podziałem na części znajduje się w załącznikach nr od 1.1 do 1.7 do formularza ofertowego, stanowiących jednocześnie Formularze asortymentowo-cenowe, oraz we wzorze umowy – załącznik nr 4 do SWZ (właściwy dla wszystkich części zamówienia).

4.2.6.) Główny kod CPV: 33000000-0 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33696300-8 - Odczynniki chemiczne

33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021r., poz. 275), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 7 do SWZ;

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp, natomiast spełnianie warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy wykazują zgodnie z rozdziałem VIII SWZ.
3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni wykonawcy.
5. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6. Zgodnie z art. 445 ust. 1 Ustawy Pzp, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
7. W przypadku Wykonawców wykonujących działalność w formie spółki cywilnej postanowienia dot. oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia stosuje się odpowiednio.
8. Zgodnie z art. 58 ust. 5 Ustawy Pzp, zapisy SWZ dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany niniejszej umowy, zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, w poniższym zakresie:
1) w przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w art. 454-455 ustawy Pzp;
2) w odniesieniu do terminu wykonania, gdy zmiana taka wynika:
a) z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, które utrudniają lub uniemożliwiają Wykonawcy realizację przedmiotu umowy w terminach w niej przewidzianych, wówczas termin ulega zmianie o czas istnienia przeszkody powstałej w wyniku działania lub zaniechania Zamawiającego;
b) w przypadku wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy w umownym terminie - w takim przypadku termin realizacji umowy może ulec przedłużeniu o czas niezbędny na usunięcie skutków działania siły wyższej; za siłę wyższą uważa się zdarzenie zewnętrzne, którego skutków nie da się przewidzieć, ani im zapobiec; w szczególności za siłę wyższą, z zachowaniem powyższego, będzie się uważać działania sił przyrody takie jak: huragan, trzęsienie ziemi, powódź , itp.;
3) wystąpienia zmian w powszechnie obowiązujących przepisach prawa, w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy - w takim przypadku umowa zostanie dostosowana do obowiązujących przepisów prawa;
4) zmian wynagrodzenia na zasadach określonych w ust. 14-26 § 3 niniejszej umowy;
5) wystąpienia okoliczności, których Strony umowy nie były w stanie przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności.
6) w przypadku wycofania z dystrybucji przedmiotu zamówienia, wymienionego w załączniku nr 1 do niniejszej umowy i zastąpienia go produktem równoważnym o parametrach nie gorszych niż oferowany, za cenę równą lub niższą od ceny zgodnie ze złożoną przez Wykonawcę ofertą;
7) w przypadku czasowego braku dostępności zaoferowanego asortymentu, w tym również w przypadku wydłużonego czasu oczekiwania na sprowadzenie bądź wytworzenie zamawianego asortymentu wymienionego w załączniku nr 1 do niniejszej umowy i zastąpienia go produktem równoważnym o parametrach nie gorszych niż oferowany, za cenę równą lub niższą od ceny zgodnie ze złożoną przez Wykonawcę ofertą;
8) w przypadku zmiany przedmiotu umowy spowodowanego dwukrotnym dostarczeniem wadliwego przedmiotu umowy, zgodnie z zapisami § 1 ust. 10
2. W przypadku dokonania zmiany na zasadach określonych w niniejszym paragrafie, okoliczności jej dokonania powinny zostać udokumentowane i przedstawione drugiej stronie niezwłocznie po ich zaistnieniu.
3. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron umowy wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany.
4. Zmiana umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności, w postaci aneksu podpisanego przez Strony umowy.
5. Zmiany umowy określone w ust. 1 punkt 6) i 7) 8) możliwe są po uzyskaniu pisemnej zgody Zamawiającego, nie wymagają spisania aneksu.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-06-27 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: za pośrednictwem Platformy pod adresem: https:/plodz.ezamawiajacy.p

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-06-27 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-07-26

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

8. Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo – aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej, tj.:
8.1. Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
8.2. Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
8.3. Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;
8.4. Włączona obsługa JavaScript;
8.5. Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.
8.6. Zamawiający zgodnie z § 3 ust. 3 w/w Rozporządzenia dot. komunikacji elektronicznej określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych, tj. plików o wielkości do 100 MB: pdf, excel, doc, docx. Zip, jpg;
8.7. Zamawiający określa informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych, tj.: Plik załączony przez Wykonawcę na Platformie Zakupowej i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8.
8.8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu otwarcia ofert;
8.9. Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu;
8.10. Wykonawca po upływie terminu składania ofert nie może skutecznie wycofać oferty;
8.11. Datą złożenia dokumentu, oświadczenia lub innego rodzaju informacji stanowiących przedmiot korespondencji (w tym oferty, wyjaśnień, wezwania, uzupełnienia etc.) jest data ich wysłania za pośrednictwem zakładki „Korespondencja”. System powiadamia Wykonawcę na adres email podany przez Wykonawcę przy zakładaniu konta na Platformie, o korespondencji wysłanej przez Zamawiającego do Wykonawcy.
8.12. Zamawiający informuje, iż w przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca winien skontaktować się z dostawcą rozwiązania teleinformatycznego Platforma zakupowa Politechniki Łódzkiej tel. +48 22 2572223 (infolinia dostępna w dni robocze, w godzinach 9.00-17.00) e-mail: oneplace@marketplanet.pl.
9. Osobą uprawnioną przez Zamawiającego do porozumiewania się z Wykonawcami jest: Pani Małgorzata Siwicka, email: malgorzata.siwicka@p.lodz.pl.
10. W korespondencji kierowanej do Zamawiającego Wykonawcy powinni posługiwać się numerem i nazwą przedmiotowego postępowania.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę autoklawu - Pabianice
  • Lokalizacja zleceniałódzkie
  • Data dodania26-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę autoklawu. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.