Zakup i dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku, materiałów zużywalnych oraz...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zakup i dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku, materiałów zużywalnych oraz innego asortymentu dla Oddziału Chirurgii Szpitala Grochowskiego
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoPodmiot prawa publicznego
  • Termin składania wniosków2019-12-23
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającySzpital Grochowski im. dr med. Rafała Masztaka Sp. z o.o.
  • Data publikacji ogłoszenia2019-12-13
  • Numer ogłoszenia635965-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 635965-N-2019 z dnia 2019-12-13 r.

Szpital Grochowski im. dr med. Rafała Masztaka Sp. z o.o.: zakup i dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku, materiałów zużywalnych oraz innego asortymentu dla Oddziału Chirurgii Szpitala Grochowskiego
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Grochowski im. dr med. Rafała Masztaka Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 21539890000000, ul. ul. Grenadierów  , 04-073  Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 51 52 743, e-mail zp@grochowski.waw.pl, faks 22 51 52 789.
Adres strony internetowej (URL): www.grochowski.waw.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.grochowski.waw.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty należy składać za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem kuriera w nieprzejrzystym, zamkniętym opakowaniu
Adres:
Szpital Grochowski im. dr med. Rafała Masztaka Sp. z o.o. ul. Grenadierów 51/59, 04-073 Warszawa (Sekretariat Zarządu)

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup i dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku, materiałów zużywalnych oraz innego asortymentu dla Oddziału Chirurgii Szpitala Grochowskiego
Numer referencyjny: ZP/42/2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
12 części zamówienia
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
12 części zamówienia


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa jednorazowego sprzętu medycznego dla Zakładu Radiologii Szpitala Grochowskiego. Kod CPV określający przedmiot zamówienia: 33140000-3, 33141000-0. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w Załącznika nr 2 do SIWZ. Przedmiot zamówienia powinien odpowiadać określonym przez Zamawiającego parametrom technicznym, funkcjonalnym i jakościowym wskazanym w opisie stanowiącym Załącznika nr 2 do SIWZ. Przedmiot zamówienia powinien być wyrobem nowym, nieużywanym, kompletnym, zapakowanym w oryginalne opakowania posiadające zabezpieczenia pozwalające na prawidłowe przechowywanie i bezpieczny transport. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na swój koszt i ryzyko. Asortyment dostarczany będzie sukcesywnie do siedziby Zamawiającego – ul. Grenadierów 51/59, 04-073 Warszawa.

II.5) Główny kod CPV: 33140000-3
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
33141000-0


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  12   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
12

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
Materiały informacyjne (np. ulotki, opisy, instrukcje użytkowania) dotyczące przedmiotu zamówienia dla wszystkich części zamówienia / zadań. Próbki oferowanego asortymentu Zamawiający w celu potwierdzenie, że oferowany asortyment spełnia wymagania określone w SIWZ, zażąda od Wykonawcy złożenia próbek asortymentu dla pakietu ….. poz. …..Złożone próbki muszą potwierdzać, wraz z materiałami informacyjnymi, iż oferowany asortyment spełnia wymagania określone w SIWZ.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1) Wypełniony formularz oferty z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 1 do SIWZ; 2) Wypełniony formularz asortymentowo-cenowy z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 2 do SIWZ; 3) Pełnomocnictwo (pełnomocnictwa) do reprezentowania Wykonawcy, o ile nie wynika z innych załączonych dokumentów (jeżeli dotyczy) oraz pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (jeżeli dotyczy).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena brutto oferty 95,00
czas dostawy 5,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający, zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, przewiduje zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w postaci następujących postanowień: 1. zmiany wynagrodzenia netto i brutto w przypadku ustawowej zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, jeżeli Wykonawca wykaże na piśmie i udokumentuje, w sposób wiarygodny i konkretny, wpływ tej zmiany na koszt wykonania zamówienia – w zakresie koniecznym i możliwym do zaakceptowania przez Zamawiającego; 2. zmiany wynagrodzenia netto i brutto w przypadku ustawowej zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne – jeżeli Wykonawca wykaże na piśmie i udokumentuje, w sposób wiarygodny i konkretny, wpływ tej zmiany na koszt wykonania zamówienia – w zakresie koniecznym i możliwym do zaakceptowania przez Zamawiającego; 3. zmiany wynagrodzenia netto, w przypadku wzrostu stawki podatku VAT o nie więcej niż 3 punkty procentowe, tak by stała pozostała cena jednostkowa brutto asortymentu/usługi – zmiana taka obowiązywać będzie od dnia zmiany podatku VAT; 4. zmiany wynagrodzenia brutto, w przypadku zmiany stawki podatku VAT, tj. obniżenie stawki podatku VAT lub wzrost podatku VAT o więcej niż 3 punkty procentowe, tak by stała pozostała cena jednostkowa netto asortymentu/usługi – zmiana taka obowiązywać będzie od dnia zmiany podatku VAT; 5. zmiany wynagrodzenia netto i brutto w przypadku ustawowej zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych; 6. zmianę podwykonawców uczestniczących w realizacji zamówienia zgodnie z zasadami określonymi w Kodeksie cywilnym lub wyłączenie podwykonawcy z udziału w realizacji zamówienia; jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu podwykonawców (zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp) i uczestniczyli oni w wykonywaniu zamówienia, nowy podwykonawca powinien spełnić co najmniej te same warunki uczestnictwa określone w postępowaniu na wykonanie zamówienia, co podwykonawca odstępujący od realizacji zamówienia, zmiana taka jest możliwa na wniosek zamawiającego, w przypadku zastrzeżeń do realizacji usługi przez podwykonawcę lub na wniosek Wykonawcy z dowolnych przyczyn; 7. w przypadku samodzielnej realizacji zamówienia przez Wykonawcę Zamawiający przewiduje możliwość przystąpienia do zobowiązania podwykonawców; Wykonawca zobowiązany będzie do podania zakresu udziału podwykonawców i powodów włączenia ich do realizacji umowy oraz wskazania części zamówienia, której realizację powierzy podwykonawcom. 8. wprowadzenie nowego produktu o wyższych parametrach lub rozszerzonym zakresie w tej samej cenie lub niższej, jeżeli Wykonawca i Zamawiający zgodnie potwierdzą, że nowy produkt jest zgodny z wymaganiami Zamawiającego; 9. zamiana towaru na towar o tych samych parametrach lecz niższej cenie, jeżeli zostanie dopuszczony nowy, równoważny produkt o niższej cenie, a jego równoważność zostanie potwierdzona przez Zamawiającego i Wykonawcę, który zobligowany będzie przedstawić informację (dokumenty) potwierdzające równoważność nowego towaru z towarem zaoferowanym na etapie postępowania o udzielenie zamówienia; 10. wydłużenia terminu realizacji umowy, o którym mowa w § 11 ust. 1 umowy, w przypadku niewykorzystania w tym terminie przez Zamawiającego wartości umowy, o której mowa w § 5 ust. 1 umowy, o okres nie dłuższy niż 48 miesięcy od daty zawarcia umowy, w zależności od wysokości kwoty niewykorzystanych środków na realizację niniejszej umowy (wartości brutto umowy) – zmiana może zostać dokonana na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-12-23, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: część 1 zamówienia
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:PLECIONKA WCHŁANIALNA Plecionka wchłanialna, powlekana, syntetyczna, mieszanina pochodnych kwasu glikolowego i mlekowego; powlekana mieszanką kopolimeru kaprolaktonu-glikolidu i stearyoilomleczanu wapnia zdolność podtrzymywania tkankowego po 2 tyg. 80% pierwotnej siły, a po 3 tyg. 30%, czas podtrzymywania tkankowego 28-35 dni, czas wchłaniania 56-70 dni
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3, 33141000-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena brutto ofert 95,00
czas dostawy 5,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: część 2 zamówienia
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:MONOFILAMENT SYNTETYCZNY WCHŁANIALNY Monofilament wchłanialny , syntetyczny , kopolimer kwasu glikolowego i węglanu trójmetytlenu ; zdolnośc podtrzymywania tkankowego po 2 tyg. 75% pierwotnej siły, po 3 tyg. 65% , po 4 tyg. 50% czas podtrzymywania tkankowego 60 dni , czas wchłaniania do 6 miesięcy
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3, 33141000-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena brutto ofert 95,00
czas dostawy 5,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: część 3 zamówienia
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:MONOFILAMENT SYNTETYCZNY NIEWCHŁANIALNY Monofilament syntetyczny, niewchłanialny, polipropylen z dodatkiem polietylenu
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3, 33141000-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena brutto ofert 95,00
czas dostawy 5,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: część 4 zamówienia
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:MONAFILAMENT SYNTETYCZNY NIEWCHŁANIALNY pozycja od 1 do 15 monofilament wykonany z polibutesteru pozycja od 16 do 17 monofilament wykonany z poliamidu
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3, 33141000-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena brutto ofert 95,00
czas dostawy 5,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: część 5 zamówienia
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:MONOFILAMENT SYNTETYCZNY WCHŁANIALNY Wchłanialny syntetyczny system do zamykania ran, monofilamentowy, zbudowany z glikolidu, dioksanonu i węglanu trimetylenu. System składający się z igły chirurgicznej na jednym końcu, pętlowy chwytak na drugim końcu oraz jednokierunkowych haczyków. Czas całkowitego wchłaniania 90-110 dni. Zdolność zbliżania tkankowego: po 7 dniach 90% pierwotnej wytrzymałości; po 14 dniach 75% pierwotnej wytrzymałości.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3, 33141000-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena brutto ofert 95,00
czas dostawy 5,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6 Nazwa: część 6 zamówienia
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:MONOFILAMENT SYNTETYCZNY WCHŁANIALNY Monofilament syntetyczny, wchłanialny syntetyczny poliester zbudowany z glikolidu, kaprolaktonu węglanu trimetylenu oraz laktydu. Wytrzymałość węzła po 5 dniach 50-60%, po 10 dniach 20-30% od wszczepienia Czas wchłaniania 56 dni.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3, 33141000-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena brutto ofert 95,00
czas dostawy 5,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7 Nazwa: część 7 zamówienia
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:HEMOSTATYK POWIERZCHNIOWY Hemostatyki powierzchniowe Wosk kostny 2,5 g
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3, 33141000-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena brutto ofert 95,00
czas dostawy 5,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 8 Nazwa: część 8 zamówienia
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:NICI SYNTETYCZNE Nici syntetyczne niewchłanialne - plecione (poliester) powlekany silikonem, każde włókno powlekane osobno silikonem Nici syntetyczne niewchłanialne - plecione (poliester) powlekany silikonem, każde włókno powlekane osobno silikonem Nici syntetyczne niewchłanialne - plecione (poliester) powlekany silikonem, każde włókno powlekane osobno silikonem Nici syntetyczne wchłanialne - plecionka powlekana, mieszanina pochodnych kwasu glikolowego i mlekowego Czas podtrzymywania 28-35 dni. Podtrzymywanie tkankowe po 2 tyg 80% pierwotnej wytrzymałości, po 3 tyg. 30%. Czas wchłaniania 56-70 dni Nici syntetyczne wchłanialne, monofilament syntetyczny, poliester zbudowany z glikolidu, kaprolaktonu, węglanu trimetylenu oraz laktydu, czas podtrzymywania 10 dni, czas wchłaniania 56 dni
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3, 33141000-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena brutto ofert 95,00
czas dostawy 5,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 9 Nazwa: część 9 zamówienia
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Stapler okrężny z zakrzywionym trzonem o średnicy 25 mm, długość trzonu 35cm, z łamanym kowadełkiem po oddaniu strzału, zszywki tytanowe obustronie spłaszczone na całej długości, wysokość zszywek 3,5 mm do tkanki normalnej, automatyczny docisk tkanki gwarantujący idealne formowanie się zszywki w kształt litery B, gumowana rękojeść sterylny, jednorazowego użytku (opakowanie zbiorcze 3 szt.) Stapler okrężny z zakrzywionym trzonem o średnicy 28 mm, długość trzonu 35 cm, z łamanym kowadełkiem po oddaniu strzału, zszywki tytanowe obustronie spłaszczone na całej długości, wysokość zszywek 4,8 mm do tkanki grubej, automatyczny docisk tkanki gwarantujący idealne formowanie się zszywki w kształt litery B, gumowana rękojeść sterylny, jednorazowego użytku (opakowanie zbiorcze 3 szt.) Stapler okrężny z zakrzywionym trzonem o średnicy 31 mm, długość trzonu 35 cm, z łamanym kowadełkiem po oddaniu strzału, zszywki tytanowe obustronie spłaszczone na całej długości, wysokość zszywek 4,8 mm do tkanki grubej, automatyczny docisk tkanki gwarantujący idealne formowanie się zszywki w kształt litery B, gumowana rękojeść sterylny, jednorazowego użytku (opakowanie zbiorcze 3 szt.) Stapler okrężny z zakrzywionym trzonem o średnicy 25 mm, długość trzonu 22 cm, z łamanym kowadełkiem po oddaniu strzału, zszywki tytanowe obustronie spłaszczone na całej długości, wysokość zszywek 4,8 mm do tkanki grubej, automatyczny docisk tkanki gwarantujący idealne formowanie się zszywki w kształt litery B, gumowana rękojeść sterylny, jednorazowego użytku (opakowanie zbiorcze 3 szt.) Stapler okrężny z zakrzywionym trzonem o średnicy 28 mm, długość trzonu 22 cm, z łamanym kowadełkiem po oddaniu strzału, zszywki tytanowe obustronie spłaszczone na całej długości, wysokość zszywek 4,8 mm do tkanki grubej, automatyczny docisk tkanki gwarantujący idealne formowanie się zszywki w kształt litery B, gumowana rękojeść sterylny, jednorazowego użytku Stapler okrężny z zakrzywionym trzonem o średnicy 31 mm, długość trzonu 22 cm, z łamanym kowadełkiem po oddaniu strzału, zszywki tytanowe obustronie spłaszczone na całej długości, wysokość zszywek 4,8 mm do tkanki grubej, automatyczny docisk tkanki gwarantujący idealne formowanie się zszywki w kształt litery B, gumowana rękojeść sterylny, jednorazowego użytku (opakowanie zbiorcze 3 szt.) Stapler liniowy automatyczny, długość szwu 45 mm, dwa rzędy tytanowych zszywek obustronnie spłaszczonych na całej długości, wysokość zszywek 3,5 mm lub 4,8 mm (każdorazowo do wyboru przez zamawiającego), łącznie do 8 strzałów, z prowadnikiem tnącym po wyzwoleniu ładunku, rękojeść gumowana, sterylny, jednorazowego użytku Stapler liniowy automatyczny, długość szwu 60 mm, dwa rzędy tytanowych zszywek obustronnie spłaszczonych na całej długości, wysokość zszywek 3,5 mm lub 4,8 mm (każdorazowo do wyboru przez zamawiającego), łącznie do 8 strzałów, z prowadnikiem tnącym po wyzwoleniu ładunku, rękojeść gumowana, sterylny, jednorazowego użytku Stapler liniowy automatyczny, długość szwu 90 mm, dwa rzędy tytanowych zszywek obustronnie spłaszczonych na całej długości, wysokość zszywek 3,5 mm, lub 4,8 mm (każdorazowo do wyboru przez zamawiającego), łącznie do 8 strzałów, z prowadnikiem tnącym po wyzwoleniu ładunku, rękojeść gumowana, sterylny, jednorazowego użytku Ładunek do staplera liniowego, długość szwu 45 mm, dwa rzędy tytanowych zszywek obustronnie spłaszczonych na całej długości, wysokość zszywek 3,5 mm lub 4,8 mm(każdorazowo do wyboru przez zamawiającego), sterylny jednorazowego użytku (opakowanie zbiorcze 6 szt.) Ładunek do staplera liniowego, długość szwu 60 mm, dwa rzędy tytanowych zszywek obustronnie spłaszczonych na całej długości, wysokość zszywek 3,5 mm lub 4,8 mm (każdorazowo do wyboru przez zamawiającego), sterylny jednorazowego użytku (opakowanie zbiorcze 6 szt.) Ładunek do staplera liniowego, długość szwu 90 mm, dwa rzędy tytanowych zszywek obustronnie spłaszczonych na całej długości, wysokość zszywek 3,5 mm lub 4,8 mm (każdorazowo do wyboru przez zamawiającego), sterylny jednorazowego użytku (opakowanie zbiorcze 6 szt.) Stapler liniowy z nowym nożem w każdym ładunku, długość 60 mm, ładowalny do 8 strzałów, zszywki tytanowe obustronnie spłaszczone na całej długości, wysokość zszywek 3,8 mm, rękojeść gumowana, brak pinu na ładunku, system zabezpieczający przed przedwczesnym wystrzyleniem ładunku oraz plastikowa osłona noża uruchamiana po wystrzeleniu ładunku zabezpieczająca przed jego ponownym zamknięciem i użyciem, obustronny mechanizm wystrzału, sterylny, jednorazowego użytku Ładunek do staplera liniowego z nożem w ładunku, długość 60 mm, wysokość zszywek 3,8 mm, zszywki tytanowe obustronnie spłaszczone na całej długości, sterylny, jednorazowego użytku (opakowanie zbiorcze 6 szt.) Narzędzie jednorazowego użytku wykonujące szew kapciuchowy długości 45 mm lub 65 mm, umocowanego stalowymi zszywkami. Zszywki mocują niewchłanialny szew 2-0 do struktury czy narządu, na którą zakładany jest kapciuch. (opakowanie=3 szt.)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3, 33141000-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena brutto ofert 95,00
czas dostawy 5,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 10 Nazwa: część 10 zamówienia
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Ładunek z nożem do staplera endoskopowego jednorazowego użytku długości 60 mm z możliwością zginania do 45°, sztywne kowadełko, wysokość zszywek tytanowych od wewnątrz 3,0-3,5-4,0 mm do tkanki średnio-grubej, stopniowana powierzchnia ładunku, sterylny Kleszczyki do uszczelniania naczyń krwionośnych i pęczków tkankowych do 7 mm włącznie, długość elektrody 16,5 mm , bransze zagięte pod kątem 28º, długość 18 – 19 cm , z przewodem, wbudowanym nożem aktywowanym ręcznie, kompatybilny z systemem zamykania naczyń LigaSure Laparoskopowe narzędzie do preparowania, uszczelniania i rozdzielania naczyń i pęczków tkankowych, długość 37 cm, średnica trzonu 5 mm z obracanym trzonem 350°, z szczękami unilateralnymi typu Maryland, aktywowany ręcznie lub nożnie, z wbudowanym nożem, z przewodem, obracanym trzonem, kompatybilny z generatorem LigaSure Jednorazowa elektroda kleszczyków do zamykania naczyń do 7 mm włącznie, aktywowana przełącznikiem ręcznym lub nożnym. Długość Elektrody 25 mm, długość narzędzia 25 cm, kleszczyki zagięte pod kątem 34 stopni
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3, 33141000-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena brutto ofert 95,00
czas dostawy 5,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 11 Nazwa: część 11 zamówienia
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Jednorazowa końcówka noża harmonicznego, dł. reamienia 36cm, śr. 5mm o uchwycie pistoletowymz możliwością cięcia i koagulacji. Zakrzywiona bransza aktywna pokryta czarną matową powłoką minimalizującą przywieranie tkanki. Końcówka z przyciaskami aktywującymi Max i Min. Urzadzenie posiadające wbudowaną technologię adaptacji do tkanki umożliwiającą generatorowi ciągle monitorowanie instrumentu podczas jego pracy i automatyczne modulowanie wartości wyjściowej energii drgań harmonicznych, a także generowanie zwrotnego sygnału dźwiękowego dla uzytkownika (6szt./op. ) Jednorazowa końcówka noża harmonicznego, dł.9cm o uchwycie nożycowym z możliwością cięcia i koagulacji. Zakrzywiona bransza aktywna o dł 16mm. Końcówka z dwoma przyciaskami aktywującymi : max i min. Urzadzenie posiadające wbudowaną technologię adaptacji do tkanki umożliwiającą generatorowi ciągle monitorowanie instrumentu podczas jego pracy i automatyczne modulowanie wartości wyjściowej energii drgań harmonicznych, a także generowanie zwrotnego sygnału dźwiękowego dla uzytkownika (6szt./op. ) Jednorazowe nożyczki do cięcia i koagulacji tkanek z wbudowaną aktywacją ręczną, zamykające naczynia do 7mm włącznie, uchwyt pistoletowy, zakrzywione bransze robocze odł 38mm, dł ramienia 20cm, rotacja pełna 360stopni, końcówka robocza zaprojektowana do jednorazowego użycia (6szt./op. ) Przetwornik piezoelektryczny zaopatrzony w ceramiczny transducer - zakres czestotliwości pracy 55,5kh, niebieski przewód łączący z generatorem ( 1szt./op. ) Przetwornik piezoelektryczny zaopatrzony w ceramiczny transducer - zakres czestotliwości pracy 55,5kh (1szt./op. ) Jednorazowa końcówka do noża harmonicznego. Końcówka posiada dwa przyciski aktywujace max i min i regulowaną długość ramienia. Kształt uchwytu ołówkowy, bransza w kształcie zaostrzonej szpatuły ( 6szt./op. )
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3, 33141000-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena brutto ofert 95,00
czas dostawy 5,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 12 Nazwa: część 12 zamówienia
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Kilipsy polimerowe, rozmiar XL o podwyższonej stabilności poprzecznej naczynia; dwukierukowo naprzemiennie ułożone zęby umieszczone na całej wewnętrznej powierzchni ramion klipsa zakończone ostrzem uniesionym w kerunku przeciwległego ramienia pod kątem 45 stopni, aktywny zawias oraz zatrzaski; do każdego zasobnika dwie samoprzylepne naklejki do umieszczenia w dokumentacji medycznej. Jednorazowy, sterylny retraktor do rozwiercania rany chirurgicznej podczas zabiegu, zabezoieczający brzegi rany przed zakażeniem i implantacją komórek nowotworowych, składający się z dwóch obręczy połączonych pouliretanowym rękawem, z regulacją, rozm. 120x130x150mm Klipsy tytanowe Średnio-duże L/M 6 szt. x 20 ( 120 szt. w opak )
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3, 33141000-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena brutto ofert 95,00
czas dostawy 5,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie przeglądu autoklawu - Otwock
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania24-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Kupiłam autoklaw używany ale w bardzo dobrym stanie. Chce go zarejestrować i potrzebuje zrobić przegląd tego autoklawu. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.