Zakup i dostawa opatrunków dla potrzeb Powiatowego Centrum Medycznego w Grójcu Sp....

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zakup i dostawa opatrunków dla potrzeb Powiatowego Centrum Medycznego w Grójcu Sp. z o.o.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoGrójec
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2018-07-30
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyPowiatowe Centrum Medyczne sp. z o.o.
  • Data publikacji ogłoszenia2018-07-20
  • Numer ogłoszenia592797-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 592797-N-2018 z dnia 2018-07-20 r.

Powiatowe Centrum Medyczne sp. z o.o.: Zakup i dostawa opatrunków dla potrzeb Powiatowego Centrum Medycznego w Grójcu Sp. z o.o.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Medyczne sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 14220354600000, ul. Ks. Piotra Skargi  10 , 05-600   Grójec, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 48 664 91 01, e-mail renata.kazusek@pcmg.pl, faks 48 664 21 81.
Adres strony internetowej (URL): www.pcmg.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Spółka prawa handlowego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.pcmg.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.pcmg.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertę należy złożyć w siedzibie Powiatowego Centrum Medycznego w Grójcu spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Grójcu przy ul. Ks. Piotra Skargi 10 w sekretariacie Budynek D, osobiście lub za pośrednictwem operatora pocztowego w terminie do 30.07.2018r. do godziny 11.00
Adres:
Powiatowe Centrum Medyczne w Grójcu spólka z ograniczona odpowiedzialnością ul. Ks. Piotra Skargi 10 Sekretariat Budynek D

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa opatrunków dla potrzeb Powiatowego Centrum Medycznego w Grójcu Sp. z o.o.
Numer referencyjny: PCMG/P-44/2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Zakup i dostawa opatrunków dla potrzeb Powiatowego Centrum Medycznego w Grójcu Sp. z o.o. Część nr 1 – Plastry Część nr 2 – Opaski Część nr 3 – Kompresy Część nr 4 – Zestawy opatrunkowe Część nr 5 – Opatrunki Część nr 6 – Gaza medyczna Część nr 7 – Chusta trójkątna Część nr 8 – Opatrunek hydrożelowy na rany Część nr 9 – Elastyczne siatki opatrunkowe Część nr 10 – Zestawy przeciwoparzeniowe Część nr 11 – Opatrunki specjalistyczne Część nr 12 – Opatrunki specjalistyczne Część nr 13 – Opatrunki specjalistyczne Część nr 14 – Zestawy porodowe Część nr 15 – Produkty ścierne do złuszczania naskórka Część nr 16 – Opatrunki i pojemniki do podciśnieniowej terapii ran Część nr 17 – Torby termoizolacyjne służące do transportu leków Część nr 18 – Mocowanie cewnika wraz z opatrunkiem Część nr 19 - Opatrunek foliowy

II.5) Główny kod CPV: 33141110-4
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
33141112-8
33141113-4
33141119-7
33141116-6
33141114-2
33140000-3
18930000-7


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  24   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, który posiada zezwolenie na prowadzenie działalności uprawniającej do obrotu produktami leczniczym.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
odpis z właściwego rejestru lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej - jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art.24 ust.5 pkt 1 ustawy Pzp - dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
zezwolenie lub koncesja uprawniająca do obrotu produktami leczniczymi wydana przez Głównego Inspektora Farmaceutycznego (podstawa prawna: ustawa z dnia 6 września 2001 prawo farmaceutyczne Dz. U. z 2016r. poz. 2142, z późn. zm.), (jeśli dotyczy)
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 95,00
Termin płatności 5,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Warunki zmiany umowy zostały zawarte w SIWZ
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-07-30, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Plastry
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Plaster włókninowy 5mx2,5-3cm Plaster tkaninowy 5mx2,5-3cm Plaster jedwabny 5mx2,5-3cm Plaster włókninowy 10mx5-7cm Plaster włókninowy 10mx15-17cm Plaster włókninowy 10mx10-12cm Plaster włókninowy z opatrunkiem 1mx6-8cm Hypoalergiczny przylepiec zastępujący nici chirurgiczne, mający za zadanie łączyć i zbliżać brzegi rany; wykonany z pasków włókniny w kolorze cielistym pokrytych hypoalergicznym klejem poliakrylowym;powinien przeposzczać powietrze i parę wodną;powinien być odpowiedni także dla pacjentów o nadwrażliwej skórze; powinien mieć zaokrąglone rogi aby zapobiec zwijaniu się włókniny nośnej;nie powinien absorbować promieni rtg, nie musi być usuwany przy prześwietleniu;rozmiar 11-13mmx100-102mm Hypoalergiczny przylepiec zastępujący nici chirurgiczne, mający za zadanie łączyć i zbliżać brzegi rany; wykonany z pasków włókniny w kolorze cielistym pokrytych hypoalergicznym klejem poliakrylowym;powinien przeposzczać powietrze i parę wodną;powinien być odpowiedni także dla pacjentów o nadwrażliwej skórze; powinien mieć zaokrąglone rogi aby zapobiec zwijaniu się włókniny nośnej;nie powinien absorbować promieni rtg, nie musi być usuwany przy prześwietleniu; rozmiar 5-7mmx75-77mm Hypoalergiczny przylepiec zastępujący nici chirurgiczne, mający za zadanie łączyć i zbliżać brzegi rany; wykonany z pasków włókniny w kolorze cielistym pokrytych hypoalergicznym klejem poliakrylowym;powinien przeposzczać powietrze i parę wodną;powinien być odpowiedni także dla pacjentów o nadwrażliwej skórze; powinien mieć zaokrąglone rogi aby zapobiec zwijaniu się włókniny nośnej;nie powinien absorbować promieni rtg, nie musi być usuwany przy prześwietleniu; rozmiar 5-7mmx100-102mm
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141112-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 95,00
Termin płatności 5,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Opaski
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Opaska wiskozowa-dziana 4mx5cm (+/-1cm) Opaska wiskozowa-dziana 4mx10cm (+/-1cm) Opaska wiskozowa-dziana 4mx15cm (+/-1cm) Opaska elast.z zapinką 4mx10cm (+/-1cm) Opaska elast.z zapinką 4mx12cm (+/-1cm) Opaska elast.z zapinką 4mx15cm (+/-1cm) Opaska gips.szybkowiążąca szer.14-15cm x 3m Opaska gips.szybkowiążąca szer.12-13cm x 3m Opaska gips.szybkowiążąca szer.10-11cm x 3m Opaska podgips.wisk.3m x 6-7cm Opaska podgips.wisk.3m x 10-11cm Opaska podgips.wisk.3m x 12-13cm Opaska podgips.wisk.3m x 15-16cm
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141113-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 95,00
Termin płatności 5,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Kompresy
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Kompresy gaz.16w.17nit.10cmx10cm(+/-1cm)x100 Kompresy gaz.16w.17nit.7,5cmx7,5cm(+/-1cm)x100 Kompresy gaz.16w.17nit.5cmx5cm(+/-1cm)x100 Lignina arkusze Lignina rolki 150g Wata baw.wiskozowa 500g Kompresy gaz.5x5cm(+/-0,5cm) 8w.17nit. x 3szt.,każdy kompres w opakowaniu jednostkowym ster.(opakowanie wewnętrzne i zewnętrzne papierowe)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141119-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 95,00
Termin płatności 5,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Zestawy opatrunkowe
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Serweta gazowa 45-50cmx45-50cm 8w.17nit.,nitka Rtg,tasiemka sterylna x 5szt.,+min 2szt. Etykiety z naklejkami do uzupełniania dokumentacji medycznej Serweta gazowa 45-50cmx45-50cm 8w.17nit.,nitka Rtg,tasiemka sterylna x 1szt.,+min 2szt.etykiety z naklejkami do uzupełniania dokumentacji medycznej Serweta gazowa 45-50cmx45-50cm 8w.17nit.,nitka Rtg,tasiemka sterylna x 2szt.,+min 2szt.etykiety z naklejkami do uzupełniania dokumentacji medycznej Tupfery kule z gazy 20-22cm x 20-22cm, 8w.17nit.,sterylne, pakowane x 10 szt.z nitką RTG zapakowane w torebkę foliową z etykietami z naklejkami do wklejenia dokumentacji medycznej Kompresy gazowe 17nit.8w.,10-12cmx10-12cm, sterylne, z nitką RTG, pakowane x 10szt w opakowanie z etykietami z naklejkami do wklejania do dokumentacji medycznej. Kompresy gazowe 17nit.8w.,z nitką RTG, 10cmx10cm.sterylne pakowane x 10szt.,+min. 2szt.etykiety z naklejkami do uzupełniania dokumentacji medycznej Kompresy gazowe 17nit.8w., z nitką RTG, 10-12cmx10-12cm,sterylne, pakowane x 20 szt.,+min 2szt. Etykiety z naklejkami do uzupełniania dokumentacji medycznej Seton 10-12cmx1-1,1m,17nit.4w. Sterylny, z nitką RTG, pakowany x 5 sztuk + min.2szt.etykiety z naklejkami do uzupełniania dokumentacji medycznej Seton 10-12cmx1-1,1m,17nit.4w. Sterylny, z nitką RTG, pakowany x 2 sztuki +min.2szt.etykiety z naklejkami do uzupełniania dokumentacji medycznej Pakiet sterylny, z nitką RTG, kompresy 7,5-8cmx 7,5-8cm 8w.17nit. x 10szt. Zestaw do cewnikowania; kompresy 10-12cmx10-12cm 8w.17nit. -5szt. tupfer kule 20-22cmx20-22cm 17nit. -5szt. pęseta medyczna -1szt. miska (nerka tekturowa) -1szt. kubek plastikowy -1szt. Pakiet sterylny; z nitką RTG, kompresy 5-6cmx5-6cm 8w.17nit., pakowany x 3szt. Pakiet sterylny; z nitką RTG, kompresy 9-10cmx9-10cm 8w.17nit., pakowane x 3szt. serweta foliowana 50cmx60cm(+/-5cm) - 1szt serweta foliowana 50cmx 60cm(+/-5cm) z otworem 5cm i rozcięciem - 1szt. tupfer kule 20-22cmx20-22cm 17nit. - 6szt. pęseta plastikowa - 1szt. rękawice latex M - 2szt. w opakowaniu typu blister. Zestaw zabiegowy: tupfer kula 20-22cmx20-22cm 8w.17nit. - 7szt. kompres włókninowy 40g/m 4w.5-6cmx5-6cm 5szt. serweta z laminatu fol.z otworem 8cm i przylepcem 75cmx45cm - 1szt. pęseta plastikowa - 1szt. serweta z laminatu 75cmx45cm(+/-5cm) - 1szt. kubek plastikowy -1szt. w opakowaniu stanowiącym sztywny przezroczysty pojemnik typu blister. Tupfery fasolki z gazy 15-17cm x 15-17cm, sterylne, z nitką RTG, pakowane x 10 szt.w opakowanie z etykietą z naklejką do wklejania do dokumentacji medycznej, muszą by twarde.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141116-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 95,00
termin płatności 5,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: Opatrunki
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Opatrunek chłonny (polipropyleno-celulozowy) do ran o silnym wysięku, sterylny, pakowany pojedynczo 10x20cm (+/-2cm) Opatrunek chłonny (polipropyleno-celulozowy) do ran o silnym wysięku, sterylny, pakowany pojedynczo 15x25cm (+/-2cm) Opatrunek chłonny (polipropyleno-celulozowy) do ran o silnym wysięku, sterylny, pakowany pojedynczo 15x20cm (+/-2cm) Opatrunek chłonny (polipropyleno-celulozowy) do ran o silnym wysięku, sterylny, pakowany pojedynczo 20x20cm (+/-2cm) Opatrunek chłonny (polipropyleno-celulozowy) do ran o silnym wysięku, sterylny, pakowany pojedynczo 20x25cm (+/-2cm) Opatrunek chłonny (polipropyleno-celulozowy) do ran o silnym wysięku, sterylny, pakowany pojedynczo 20x40cm 9+/-2cm) Amorficzny hydrożel z polimerów CMC, glikolu propylenowego i wody, sterylny, pakowany pojedynczo w strzykawkę 6g Amorficzny hydrożel z polimerów CMC, glikolu propylenowego i wody, sterylny, pakowany pojedynczo w strzykawkę 20g Opatrunek hydrowłóknisty posiadający minumum dwie warstwy chłonne, posiadający poprzeczne przeszycia wzmacniające, zawierający srebro jonowe wzmocnione kwasem wersenowym oraz surfaktantem, zapewniający wysoką skuteczność antybakteryjną, niszczący biofilm bakteryjny. Rozmiar 9-11cm x 9-11cm Opatrunek o właściwościach bakteriobójczych zawierający jony srebra, hydrowłóknisty, posiadający minimum dwie warstwy chłonne, posiadający poprzeczne przeszycia wzmacniające, pochłaniający duże ilości wysięku. Rozmiar 18-20cm x 28-30cm Opatrunek o właściwościach bakteriobójczych zawierający jony srebra, hydrowłóknisty, posiadajacy minimum dwie warstwy chłonne, posiadający poprzeczne przeszycia wzmacniające, pochłaniający duże ilości wysięku. Rozmiar 9-11cm x 9-11cm Sterylny warstwowy opatrunek piankowy regulujący poziom wilgotności w ranie w wersji przylepnej, o warstwie kontaktowej wchłaniajacej duże ilości wysięku. Opatrunek zawierający piankę poliuretanową zwiększającą chłonność opatrunku oraz delikatną sylikonową warstwę klejącą. Rozmiar 12cm x 12cm (+/-0,5cm) Sterylny warstwowy opatrunek piankowy regulujący poziom wilgotności w ranie w wersji nieprzylepnej, o warstwie kontaktowej wchłaniającej duże ilości wydzieliny z rany. Opatrunek zawierający piankę poliuretanową zwiększającą chłonność opatrunku. Rozmiar 10cm x 10cm (+/-1cm) Sterylny warstwowy opatrunek piankowy regulujący poziom wilgotności w ranie, w wersji przylepnej, o warstwie kontaktowej pochłaniającej duże ilości wysięku, zawierający srebro jonowe.Opatrunek zawierający piankę poliuretanową oraz delikatną sylikonową warstwę klejącą. Rozmiar 12cm x 12cm (+/-1cm) Sterylny warstwowy opatrunek piankowy o zwiększonej chłonności, regulujący poziom wilgotności w ranie, w wersji nieprzylepnej, z warstwą kontaktową pochłaniającą duże ilości wysięku, zawierający srebro jonowe.Opatrunek zawierający piankę poliuretanową. Rozmiar 10cm x 10cm (+/-1cm) Opatrunek hydrożelowy w postaci żelu składający się w 80% z wody,silnie nawadniający, utrzymujący wilgoć i wchłaniający płyny, sprzyjający autlitycznemu rozpadowi tkanki martwej. Tuby 12-15g Opatrunek hydrokoloidowy okluzyjny składający się z trzech hydrokoloidów w rozmarze 20cm x 20cm (+/-2cm) Opatrunek hydrokoloidowy okluzyjny cienki,składający się z trzech hydrokoloidów w rozmarze 15cm x15cm (+/-1cm) Opatrunek hydrokolidowy okluzyjny składający się z trzech hydrokoloidów w rozmiarze 10cm x 10cm (+/-1cm) Alginian wapniowy, rozmiar 8cmx12cm (+/-2cm) Opatrunek używany do ochrony oka oraz mocowania kompresów ocznych, posiadający miękką wyściółkę włókninową, o okrągłym kształcie, jałowy, na całym obwodzie samoprzylepny, przebadany zgodnie z normą EN PN 13795-1,2,3. Każdy opatrunek powinien być zapakowany osobno. Na opakowaniu zbiorczym powinny być umieszczone: data produkcji, termin ważności, nr serii, nazwa producenta, informacja w języku polskim, znak CE. Rozmiar: 5,8 - 6,5cm x 8,3 - 9,5cm
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141110-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 95,00
Termin płatności 5,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6 Nazwa: Gaza medyczna
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Gaza baw. 17nit. Szer.85-90cm Gaza niester. 17nit. 1mx1m (+/-5cm) Gaza niester. 17nit. 1mx0,5m (+/-5cm) Gaza sterylna 17nit. 1mx1m (+/-5cm) Gaza sterylna 17nit. 1mx0,5m (+/-5cm) Gaza sterylna 17nit. 1mx0,25m (+/-5cm)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141114-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 95,00
Termin płatności 5,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7 Nazwa: Chusta trójkatna
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Chusta trójkątna bawełniana niejałowa
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141110-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 95,00
Termin płatności 5,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 8 Nazwa: Opatrunek hydrożelowy na rany
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Opatrunek hydrożelowy na rany
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141110-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 95,00
termin płatności 5,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 9 Nazwa: Elastyczne siatki opatrunkowe
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Elastyczne siatki opatrunkowe
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141110-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 95,00
termin płatności 5,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 10 Nazwa: Zestawy przeciw oparzeniowe
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Zestawy przeciw oparzeniowe
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141116-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 95,00
termin płatności 5,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 11 Nazwa: Opatrunki specjalistyczne
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Opatrunki specjalistyczne
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141110-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 95,00
termin płatności 5,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 12 Nazwa: Opatrunki specjalistyczne
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Opatrunki specjalistyczne
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141110-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 95,00
termin płatności 5,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 13 Nazwa: Opatrunki specjalistyczne
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Opatrunki specjalistyczne
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141110-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 95,00
termin płatności 5,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 14 Nazwa: Zestawy porodowe
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zestawy porodowe
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141116-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 95,00
termin płatności 5,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 15 Nazwa: Produkty ścierne do złuszczania naskórka
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Produkty ścierne do złuszczania naskórka
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 95,00
termin płatności 5,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 16 Nazwa: Opatrunki i pojemniki do podciśnieniowej terapii ran
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Opatrunki i pojemniki do podciśnieniowej terapii ran
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141116-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 95,00
termin płatności 5,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 17 Nazwa: Torby termoizolacyjne służące do transportu leków
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Torby termoizolacyjne służące do transportu leków
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 18930000-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 95,00
termin płatności 5,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 18 Nazwa: Mocowanie cewnika wraz z opatrunkiem
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Mocowanie cewnika wraz z opatrunkiem
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141116-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 95,00
termin płatności 5,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 19 Nazwa: Opatrunek foliowy
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Opatrunek foliowy
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141110-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 95,00
termin płatności 5,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie przeglądu autoklawu - Otwock
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania24-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Kupiłam autoklaw używany ale w bardzo dobrym stanie. Chce go zarejestrować i potrzebuje zrobić przegląd tego autoklawu. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.