Zakup i dostawa odczynników laboratoryjnych i chemicznych dla jednostek Śląskiego...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zakup i dostawa odczynników laboratoryjnych i chemicznych dla jednostek Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKatowice
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2021-01-12
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyŚląski Uniwersytet Medyczny w Katowicach
  • Data publikacji ogłoszenia2020-12-30
  • Numer ogłoszenia773815-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 773815-N-2020 z dnia 30.12.2020 r.

Śląski Uniwersytet Medyczny w Katowicach: Zakup i dostawa odczynników laboratoryjnych i chemicznych dla jednostek Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Śląski Uniwersytet Medyczny w Katowicach, krajowy numer identyfikacyjny 00028903500000, ul. Poniatowskiego  15 , 40-055  Katowice, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 32 2083547, , e-mail jjeziorski@sum.edu.pl, , faks 32 2083568.
Adres strony internetowej (URL): www.sum.edu.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Uczelnia publiczna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.sum.edu.pl/zamowienia-publiczne-3

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.sum.edu.pl/zamowienia-publiczne-3

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23.11.2012 r, Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Adres:
Kancelaria Zamawiającego, parter - pokój nr 11, ul. Poniatowskiego 15, 40-055 Katowice

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa odczynników laboratoryjnych i chemicznych dla jednostek Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach
Numer referencyjny: RZP/PN/26/II/20
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup i dostawa odczynników laboratoryjnych i chemicznych dla jednostek Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach – zestawy do oznaczania stężeń hormonów.Kody zgodne ze Wspólnym Słownikiem Zamówień (CPV):- 33696000-5 Odczynniki i środki kontrastowe- 33696500-0 Odczynniki laboratoryjne- 33696300-8 Odczynniki chemiczne2. Przedmiot zamówienia należy zrealizować w oparciu o założenia określone w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w Specyfikacji asortymentowo-cenowej stanowiącej załącznik nr 2 do SIWZ.Zamawiający określił w Specyfikacji asortymentowo-cenowej planowane ilości asortymentu, wynika to z trudności w dokładnym ustaleniu przewidywanej ilości przedmiotu zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do składania zamówień bez ograniczeń co do ilości oraz cykliczności dostaw w granicach wynikających z §2 ust. 3 wzoru umowy. Zamawiający gwarantuje realizację zamówienia na poziomie minimum 60%.3. Wykonawca udzieli gwarancji jakości na dostarczony przedmiot umowy. Wymagania dotyczące gwarancji zostały określone we wzorze Umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ.4. Informacje dotyczące rozwiązań lub produktów równoważnych:W przypadku wskazania w opisie przedmiotu zamówienia (dokumentach dotyczących opisu przedmiotu zamówienia) znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, a także w przypadku opisania przedmiotu zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych lub systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 ustawy – Prawo zamówień publicznych, Zamawiający każdorazowo dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, czemu w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszy w odpowiednich miejscach dodanie wyrazów „lub równoważne”, „lub rozwiązanie równoważne” lub innego określenia informującego o dopuszczeniu rozwiązania równoważnego, z jednoczesnym określeniem tzw. matrycy równoważności, tj. wskazaniem warunków, kryteriów, mierników, cech, parametrów, wyróżników, efektów, funkcjonalności lub właściwości (rozumianych jako warunki, kryteria, mierniki, cechy, parametry, wyróżniki, efekty, funkcjonalności lub właściwości minimalne), które dane rozwiązanie równoważne musi spełniać lub zapewniać, aby zostało uznane przez Zamawiającego za rozwiązanie równoważne wobec wskazanego w opisie przedmiotu zamówienia rozwiązania referencyjnego.Zamawiający będzie oceniał równoważność poprzez weryfikację, czy rozwiązanie równoważne posiada cechy lub parametry wskazane w matrycy równoważności. Wykazanie przez Wykonawcę spełnienia cech lub parametrów określonych w matrycy równoważności skutkować będzie uznaniem danego rozwiązania lub produktu za równoważny z rozwiązaniem lub produktem referencyjnym. Zamawiający nie ogranicza Wykonawcom katalogu dowodów, za pomocą których mogą oni wykazać równoważność oferowanych rozwiązań lub produktów. Ciężar dowodu wykazania równoważności spoczywa na Wykonawcy. Jednocześnie Wykonawca ma prawo wyboru środków dowodowych lub metod, za pomocą których udowodni, że oferowany przez niego produkt spełnia cechy lub parametry określone przez Zamawiającego w matrycy równoważności. Zamawiający wskazuje jedynie, na zasadzie wyliczenia przykładowego, że dokumentami takimi mogą być certyfikaty, świadectwa, atesty, aprobaty techniczne, karty techniczne lub katalogowe dotyczące oferowanego rozwiązania lub produktu równoważnego. Z dokumentów tych musi wynikać jednoznacznie, że oferowane rozwiązanie lub produkt posiada (spełnia) cechy lub parametry wskazane w matrycy równoważności jako minimalne parametry równoważności. Tym samym z dokumentów tych musi jednoznacznie wynikać, że oferowane rozwiązanie lub produkt stanowi rozwiązanie lub produkt równoważny do rozwiązania lub produktu referencyjnego. WAŻNE!!!W przypadku zaoferowania rozwiązania lub produktu równoważnego Wykonawca ma obowiązek dołączyć do oferty przedkładane przez siebie środki dowodowe. Środki te nie będą podlegały uzupełnieniu na wezwanie. Brak ich dołączenia wraz z ofertą skutkować będzie jej odrzuceniem na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy – Prawo zamówień publicznych.Zamawiający informuje jednocześnie, że posłużenie się wskazaniem nazwy własnej produktów lub ich numerami katalogowymi uwzględnia także zabezpieczenie potrzeb Zamawiającego z uwagi na toczący się proces badawczy lub kontynuację badań (kwestia zachowania ciągłości badań i miarodajności ich wyników, zachowania zaleceń poszczególnych metodologii badań, wyeliminowania ryzyka utraty lub braku porównywalności uzyskanych wyników z wynikami uzyskanymi w poprzednio prowadzonych procesach badawczych, odpowiednia kalibracja aparatury badawczej służącej do wykonywania określonych pomiarów lub reakcji podczas realizowanych badań i doświadczeń). Ze względu na powyższe przesłanki związane z niedopuszczalnym ryzykiem przeprowadzenia badań w oparciu o odczynniki nieodpowiadające wymogom metodologii prowadzonych prac i ich celu oraz koniecznej weryfikowalności, Zamawiający nie jest w stanie inaczej opisać przedmiotu zamówienia niż przez wskazanie nazwy lub numerów katalogowych konkretnych produktów posiadających zgodnie z jego dotychczasowym doświadczeniem badawczym określony zespół cech i określoną charakterystykę gwarantujące uzyskanie założonych efektów badawczych. Zapoznanie się z kartą charakterystyki produktu referencyjnego pozwoli jednocześnie Wykonawcom oferującym produkty równoważne weryfikację czy ich produkt odpowiada w zakresie potrzeb Zamawiającego specyfice produktu referencyjnego. Wykonawcy w ten sposób uzyskują wiedzę czy ich produkt jest jedynie podobny do produktu referencyjnego czy też odpowiada potrzebom badawczym Zamawiającego. Należy przy tym wziąć pod uwagę doświadczenie Zamawiającego, poparte wieloletnią praktyką zawodową, naukową i badawczą członków jego zespołów badawczych, osób pracujących naukowo, będących krajowymi i międzynarodowymi ekspertami w swoich dziedzinach nauki, opierających się na wnikliwej analizie doświadczeń i zdobytej wiedzy naukowej – zgodnie z którym to doświadczeniem jest okolicznością o charakterze notoryjnym w dziedzinie nauki fakt, że odczynniki (rozumiane jako pojedyncze związki chemiczne lub w sensie bardziej ogólnym jako określone mieszaniny związków chemicznych lub ich roztwory) o takim samym czyli identycznym składzie, przygotowane w założeniu do przewidywanego sposobu wykorzystania w pracy laboratoryjnej, pochodzące jednak z różnych źródeł (od innych producentów), prowadzą do uzyskania różniących się od siebie wyników badań. Może to być związane z określoną czystością substancji, ich zanieczyszczeniem, zastosowanym sposobem konfekcji, wyznaczonym okresem trwałości, sposobem pakowania lub przechowywania, a także innymi krzyżującymi się ze sobą wektorami lub okolicznościami, które nie są możliwe do weryfikacji. Powyższe prowadzi w praktyce do braku zapewnienia wymaganego w danych badaniach (zastosowaniach) stopnia niezmienności składu chemicznego i jednocześnie stopnia powtarzalności uzyskanych wyników. Powszechnie przyjmuje się, że wpływ na zapewnienie tej niezmienności może mieć również niezmienianie producenta odczynników. Należy uwzględnić, że ten sam związek chemiczny może stanowić w praktyce szereg różnych odczynników różniących się np. czystością, sposobem granulacji, precyzyjnym porcjowaniem. Często niewielkie odchylenia w procesie produkcji w zakresie np. stężenia tego samego związku w danym składzie prowadzą do uzyskania odczynników o zupełnie innych cechach. W związku z powyższym podane przy opisie przedmiotu zamówienia nazwy odczynników określają oczekiwany przez Zamawiającego standard. Zamawiający dopuszcza produkty równoważne odpowiadające specyfice opisanego standardu (produktu referencyjnego) służącego do realizacji działalności naukowo-badawczej.Wykonawca oferujący produkty równoważne zobowiązany jest w sposób jednoznaczny wskazać to w swojej ofercie poprzez podanie nazwy, numeru katalogowego lub producenta oferowanego produktu równoważnego (zgodnie z treścią formularza ofertowego) oraz załączyć do oferty dowody jednoznacznie potwierdzające równoważność zaoferowanych produktów z produktem referencyjnym (np. karty charakterystyki), z wyszczególnionymi cechami charakterystycznymi potwierdzającymi zgodność oferowanego produktu z produktem wymaganym przez Zamawiającego.Zamawiający dopuszcza, aby opis oferowanego produktu równoważnego oraz załączone dowody (np. karty charakterystyki) sporządzone były w języku polskim lub angielskim.5. Zamawiający żąda wskazania w ofercie części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom i podania firm tych podwykonawców (zgodnie z treścią pkt 7 formularza ofertowego – załącznik nr 1 do SIWZ). Niedopełnienie w/w obowiązku oznaczać będzie, iż Wykonawca wykona przedmiot zamówienia samodzielnie. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia.6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.7. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówienia, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 Pzp.8. Zamawiający nie prowadzi postępowania w celu zawarcia umowy ramowej.9. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej.10. Zamawiający nie zastrzega żadnego elementu zamówienia do osobistej realizacji przez Wykonawcę.

II.5) Główny kod CPV: 33696000-5
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
33696500-0
33696300-8


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  12   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe: Wykonawca będzie dostarczał Zamawiającemu przedmiot zamówienia sukcesywnie przez okres 12 miesięcy od dnia zawarcia Umowy lub do wyczerpania kwoty, na którą Umowa została zawarta z zastrzeżeniem, że w przypadku niewyczerpania tej kwoty w terminie 12 miesięcy od dnia zawarcia Umowy Zamawiający przewiduje możliwość przedłużenia czasu jej realizacji na dalszy czas oznaczony, nie dłużej jednak niż o kolejnych 6 miesięcy, licząc od upływu 12 miesięcy, na które zawarto Umowę.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa wymagań dotyczących tego warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa wymagań dotyczących tego warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie określa wymagań dotyczących tego warunku.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Termin realizacji dostawy cząstkowej 20,00
Termin wykonania obowiązków gwarancyjnych 20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem przesłanek określonych w art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz następujących przypadków:1) zmiany terminu realizacji zamówienia poprzez jego przedłużenie w przypadku niewykorzystania kwoty określonej w § 2 ust. 1, zgodnie z dyspozycją § 3 ust. 1 niniejszej Umowy;2) zmiany terminu realizacji zamówienia ze względu na przyczyny leżące po stronie Zamawiającego lub ze względu na przyczyny o charakterze siły wyższej takie jak katastrofalne działania przyrody (np. powódź, niezwykłe mrozy, trwające wiele dni ulewy, huragany, itp.), akty władzy ustawodawczej, wykonawczej lub samorządowej (np. niezawinione przez Stronę niewydanie decyzji w terminie, wywłaszczenie, itp.), zaburzenia życia zbiorowego (np. zamieszki uliczne, wojna, itp.);3) zmiany podwykonawcy zamówienia w przypadku zadeklarowania przez Wykonawcę realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców z zastrzeżeniem, że nowy podwykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu;4) zmiany produktu na inny w przypadku niedostępności danego produktu objętego Umową spowodowanej zakończeniem jego produkcji lub wycofaniem z obrotu przez producenta, z zastrzeżeniem, że cena jednostkowa nowego produktu nie przekroczy ceny jednostkowej produktu niedostępnego i że nowy produkt będzie posiadał parametry użytkowe i funkcjonalne nie gorsze od parametrów produktu niedostępnego (co zostanie potwierdzone przez użytkownika lub jednostkę organizacyjną, dla której realizowane są dostawy). W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest dodatkowo do przedstawienia oświadczenia producenta potwierdzającego zakończenie produkcji lub wycofanie dotychczasowego asortymentu (produktu) z obrotu;5) zmiany stawki podatku VAT w przypadku zmiany przepisów ustawy o podatku od towarów i usług w odniesieniu odpowiednio do całości lub części zamówienia, której zmiana dotyczy, a także w przypadku zmiany klasyfikacji i certyfikacji odczynników, przy czym wartość netto określona w Umowie jest wartością stałą;6) innych zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację Umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 12.01.2021, godzina: 08:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę moroznika kaukaskiego- Ożarowice
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania18-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę moroznika kaukaskiego -10 sztuk. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.