Zakup i dostawa materiałów stomatologicznych na potrzeby PCM Sp. z o.o 37//ZP/TP

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zakup i dostawa materiałów stomatologicznych na potrzeby PCM Sp. z o.o 37//ZP/TP1/22
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPabianice
  • WojewództwoŁódzkie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2022-07-14
  • ZamawiającyPabianickie Centrum Medyczne Sp. z o. o.
  • Data publikacji ogłoszenia2022-07-06
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00241638
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup i dostawa materiałów stomatologicznych na potrzeby PCM Sp. z o.o 37//ZP/TP1/22

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Pabianickie Centrum Medyczne Sp. z o. o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 100682491

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jana Pawła II 68

1.5.2.) Miejscowość: Pabianice

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-200

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@pcmnzoz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcmnzoz.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa materiałów stomatologicznych na potrzeby PCM Sp. z o.o 37//ZP/TP1/22

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d679558b-fd11-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00241638

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

http://pcmnzoz.pl/index.php/zamowienia

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: http://pcmnzoz.pl/index.php/zamowienia
https://miniportal.uzp.gov.pl/- oferta
https://epuap.gov.pl/wps/portal - oferta
zamowienia@pcmnzoz.pl - pytania od SWZ, wyjaśnienia, dokumenty na wezwanie

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w
szczególności składanie oświadczeń, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji).
2. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP) lub ID postępowania lub nr referencyjnym postępowania.
3. Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej,
email: zamowienia@pcmnzoz.pl
4. Dokumenty elektroniczne, składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem „Formularza do komunikacji” jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych za pomocą poczty elektronicznej, na wskazany w ust. 3 adres email.
5. Sposób sporządzania dokumentów elektronicznych musi być zgodny z wymaganiami określonymi w
rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Pabianickie Centrum Medyczne Sp. z o.o. (95-200 Pabianice, ul. Jana Pawła II 68, KRS:0000330633, NIP:731-20-02-395).
2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych. Dane kontaktowe:
e-mail: iodo@pcmnzoz.pl;
adres do korespondencji: 95-200 Pabianice, ul. Jana Pawła II 68.
Administrator przetwarza Pani/Pana dane osobowe w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pod nazwą: Zakup i dostawa materiałów stomatologicznych na potrzeby PCM Sp. z o.o.-.Znak sprawy: 37/ZP/TP1/22 – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
3. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 i inne ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (z późniejszymi zmianami), dalej zwana „Pzp”, a także podmiotom uprawnionym – na podstawie umów o powierzenie przetwarzania danych osobowych (w szczególności podmiotom wspierających administratora w organizacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego).
4. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, uwzględniając okres rękojmi i gwarancji oraz okres przedawnienia roszczeń.
5. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego – konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.
6. Posiada Pani/Pan:
1. prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (art. 15 RODO);
2. prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (art. 16 RODO) – przy czym skorzystanie z prawa sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników;
3. prawo żądania od Administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych (art. 18 RODO) – z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, to jest prawa do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego;
4. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
7. Nie przysługuje Pani/Panu:
1. prawo do usunięcia danych osobowych (w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO);
2. prawo do przenoszenia danych osobowych (o którym mowa w art. 20 RODO);
3. prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych (na podstawie art. 21 RODO), gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
8. W przypadku gdy osoba, której dane dotyczą wnosi do Administratora o:
1. potwierdzenie, czy przetwarzane są dane jej dotyczące;
2. uzyskanie dostępu do danych jej dotyczących oraz informacji o:
1. celach przetwarzania;
2. kategoriach odnośnych danych osobowych;
3. informacji o odbiorcach lub kategoriach odbiorców, którym dane osobowe zostały lub zostaną ujawnione (w szczególności o odbiorcach w państwach trzecich lub organizacjach międzynarodowych);
4. planowanym okresie przechowywania danych lub kryteriach ustalania (ograniczona liczba znaków- pełny zakres opisany SWZ)

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 37/ZP/TP1/22

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i zakup materiałów stomatologicznych na potrzeby PCM Sp. z o.o. , zwana w dalszej części SWZ: „towarem” dla PCM Sp. z o.o., w ilości i asortymencie określonych w Załączniku nr 2 do SWZ – Formularz cenowy:
"Antyseptyczna i przeciwbólowa pasta do leczenia suchych zębodołów i stanów zapalnych kieszeni patologicznych.
Skład: paraminobenzoesan butylu, jodoform, eugenol, penghawar. 10 g
" szt 5
"Aplikatory do przenoszenia oraz/lub nakładania:
Wytrawiaczy
materiałów wiążących
podkładów do wypełnień
fluorowego lakieru
płynów do tamowania krwawienia
płynów do oznaczania ognisk próchnicy
płynów do uszczelniania bruzd i szczelin
nakładania Dycalu
Opakowanie zawiera 100 aplikatorów w jednorazowym pojeminku, o rozmiarze:
Regular,fine,superfine (1mm) opakowanie 100 szt

" opak 40
"Bezprzewodowa lampa poloimeryzacyjna,ładowarka,zasilacz


" szt 1
"Bloczki do zarabiania różnych materiałów :
bloczki do kompozytów
bloczki do glasjonomerów


" szt 35
"Cement cynkowo-polikarboksylowy
40g+80g proszekCement cynkowo-polikarboksylowy
" szt 15
Cement fosforanowy wolnowiążący, Pojemnik z proszkiem (30g), pojemnik z płynem (18g) zaopatrzony w kroplomierz, łyżeczka z tworzywa sztucznego do pobierania proszku szt 10
"Cement na bazie tlenku cynku i eugenolu. Zastosowanie:
Wypełnienia tymczasowe, materiał podkładowy w przypadku próchnicy głębokiej w pobliżu miazgi (pokrycie pośrednie), do stałego wypełniania kanałów korzeniowych przy użyciu ćwieków gutaperkowych

Cement umożliwiający szczelne wypełnienie ubytków i kanałów korzeniowych, bez podrażnienia przylegających tkanek, z niewielkim efektem analgetycznym - znieczulającym
opakowanie 30gPLVR+30g płyn+25gCement na bazie tlenku cynku i eugenolu. Zastosowanie:






" opak 2
"Cement fosforanowo-cynkowy do mocowania koron, mostów oraz wkładów (inlay).
Zakres stosowania:
Mocowanie koron, mostów i wkładów, cementowanie sztyftów i śrub, jako tymczasowe wypełnienia.
opakowanie: proszek 35 g+płyn 40 ml" opak 3
Cement glasjonomerowy mieszalny z wodą służący do wypełnień.Jest widoczny na zdjeciach RTG.Czas mieszania 40 sec. 30-40 sec,włącznie z czasem mieszania 3 min.3,5 min.Czas wiązania w jamie ustnej 2 min.5 min.Odporność na ściskanie 150-170 MPa 90-130 Mpa.Rozpuszczalność w wodzie 0,2-0,4%(opakowanie 35g proszek+płyn) opak 3
"Chlorek etylu opakowanie 200 ml (Endospray pomarańczowy,miętowy)
temperatura -50ºC - do zamrażania wacików i wałeczków - do schładzania materiałów wyciskowych

" opak 10
"Ćwieki gutaperkowe 15-40,45-80 ,15,20,25,30,35.40

" opak 70
"Ćwieki okołomiazgowe asortyment 12 szt + wiertło
Ćwieki okołomiazgowe o średnicy 0,75 mm przeznaczone są do odbudowy zębów przy pomocy materiałów kompozytowych oraz amalgamatu, zwłaszcza w przypadkach ze znacznym stopniem uszkodzonych tkanek. Produkt wykonany został z czystego tytanu, dzięki czemu nie powoduje reakcji alergicznych. Wiertło dołączone do zestawu pozwala na wypreparowanie właściwego miejsca na ćwiek o optymalnych parametrach. Ćwieki dają możliwość ich delikatnego dogięcia przy pomocy dowolnego narzędzia.
Produkt może być sterylizowany w temperaturze 145°C. Ćwieki dają kontrast w promieniach rtg.

" opak 3
"Dżwignia prosta,boczna prawa,boczna lewa
Specyfikacja techniczna dźwigni
całkowita długość dźwigni 140 mm
długość rękojeści 75 mm
szerokość części pracującej 5 mm
długość części pracującej 65 mm
zaokrąglona płaska końcówka (postać łyżeczki)
prosta
polerowana powierzchnia
stal chirurgiczna







" 10 6
"Endometr bezprzewodowy
Kolorowy wyświetlacz LCD 3,9
Sygnał dźwiękowy potwierdzający wskazania endometr
Wyświetlanie poziomu naładowania akumulatora Li-Ion
Automatyczna kalibracja urządzenia gwarantująca dokładność pomiaru
2 tryby pomiaru: żywotności miazgi, przyzębia i długości kanału korzeniowego
Akcesoria w zestawie: 3x hak wargowy, 2x elektroda, 2x uchwyt endodontyczny



" szt 1
"formalina buforowana r-r 4% formaliny 1 litr


" szt 3
"Fluor (opakowanie 50*1ml)
Lakier ochronny zawierającym fluor, stosowany w profilaktyce próchnicy oraz do znoszenia nadwrażliwości
Stężenie fluoru 0,1%
Bezbarwny, szybkoschnący
opakowanie: 50 ampułek o pojemności 1ml.Fluor (opakowanie 50*1ml)


" opak 5
"Fluor 7g
baza lakieru + związku fluoru + rozpuszczalnika i zapewnia natychmiastową dostępność fluoru. Opakowanie 7g


" opak 50
"Folia ochronna na podnóżek fotela stomatologicznego z gumką
" szt 8
"Frezy na prostnicę protetyczną

" szt 10
"Formówki na pasku
Rozmiar: 1-3, formówki przeznaczone do zębów przednich.
Opakowanie zawiera 160 różnych kształtek" opak 5
"Formówka dentystyczna typu Ivory

" szt 3
"Formówka typu Mifam
" szt 3
"Formówka dentystyczna typu Nystrom do wypełniania ubytków na powierzchniach stycznych zębów
Lewa,prawa" szt 4
"Gumki do akrylu na prostnicę

" szt 20
"Gumki średnioziarniste A3M,A5M

" szt 25
"Gumki do polerowania:mały płomyk,duży płomyk,mały kielich,duży kielich,mały dysk,duży dysk

" szt 60
"Gumka do ślinociągów

" szt 8
"Gatess rozmiary 1,2,3,4,5,6

" szt 6
"Gaz do palnika 300 ml
W komplecie zestaw końcówek do różnego rodzaju zaworów.
Przeznaczony do nabijania zapalniczek gazowych, żarowych, palników, zapalaczy, zapalarek.






" szt 10
"Giz zestaw (lakier+proszek)
chemoutwardzalny cement glassjonomerowy aktywowany wodą, służący jako: materiał podkładowy, wypełnieniowy oraz do cementowania wszystkich prac protetycznych i ortodontycznych 10gGiz zestaw (lakier+proszek)


" opak 15
"Giz kolor A2
chemoutwardzalny cementem glassjonomerowym aktywowanym wodą typu Fill II,10gGiz kolor A2

" szt 10
"Hak chirurgiczny
• długość 210 mm
• szerokość części rozwierającej pole operacyjne 40 x 11 mm
• szeroka rękojeść
• stal chirurgiczna medyczna
• roczna gwarancja producenta
• szerokość 50 x 11 mm / długość 210 mm
• szerokość 40 x 11 mm / długość 210 mm
• szerokość 32 x 14 mm / długość 210 mm
• szerokość 30 x 11 mm / długość 210 mm

" szt 4
"Hak wargowy do Endometru Uniwersalne haki, elektrody wargowe stosowane we wszystkich typach Endometrów.
" szt 5
"Igły do wypełniania kanału 25(opakowanie 5 szt)

" opak 25
"Igły
ze stali nierdzewnej do sondowania kanałów korzeniowych i podawania leków.
Opakowania 12 sztuk


" szt 5
"Igłotrzymacz Charakterystyka produktu
Łatwy w obsłudze igłotrzymacz
Ze sprężyną i blokadą
Rowkowane bransze umożliwiają pewne mocowanie igły
Ze stali medycznej
Możliwość sterylizacji






" szt 5
"Kapsułki do przygotowania amalgamatu
Parametry produktu:
stosunek stopu do rtęci Hg = 1:1
stop metali: 43% Ag, 32% Sn, 25% Cu
wytrzymałość na ściskanie po 1 godzinie > 90 Mpa
wytrzymałość na ściskanie po 24 godzinach > 400 Mpa
zmiana objętości po 24 godzinach (%) < + 0,7
pełzanie stateczne po 7 dniach (%) < 0,2
" opak 2
"
Koncentrat do rozcieńczenia do płukania jamy ustnej. Substancja czynna: dwuglomian chlorheksydyny (roztwór 20%) 0,5 ml, chlorobutanol 0,5g etanol, gliceryna, docusat sodu, czerwień koszenilowa, naturalny miętowy środek smakowy, aromat miętowy, woda oczyszczona. Zawartość alkoholu 42,8% v/vW. 500 ml



" szt 5
"Kaniula igła z kulką do płukania



" szt 5
"Karpula z możliwością aspiracji Strzykawka stomatologiczna z aspiracją ręczną nazywana karpulą do znieczulenia miejscowego,w której umieszcza się ampułkę z anestetykiem i mocuje igłę na gwintowatym łączniku.
Przeznaczona do znieczulenia nasiękowego w dziąsło w bezpośrednią okolicę zęba(zazwyczaj anestezja wszystkich zębów szczęki i częściowa w przednim odcinku żuchwy,przy zębach trzonowych zazwyczaj potrzeba dodatkowego znieczulenia) oraz przewodowego-donerwowego, jak również okołonerwowego(przerywa przewodnictwo pnia nerwu skutkując zniesieniem bólu,w zabiegach dotyczących zębów dolnych trzonowych).


" szt 6
"Kalka prosta 80 gu(opakowanie 144 kartki)

" opak 10
"Kalka zgryzowa podkowiasta (opakowanie 72 szt)
" opak 15
"Końcówki do skalera NSK
Dostępne końcówki
• G1 / GD1 - usuwanie kamienia naddziąsłowego z zębów siecznych, szyjek zębów trzonowych i przedtrzonowych,
• G2 / GD2 - usuwanie masywnych złogów kamienia naddziąsłowego,
• G3 / GD3 - usuwanie kamienia naddziąsłowego, poddziąsłowego oraz z przestrzeni międzyzębowych,
• G4 / GD4 - usuwanie kamienia z powierzchni naddziąsłowych,
• G5 / GD5 - usuwanie kamienia z powierzchni naddziąsłowych oraz szyjek zębów,
• G6 / GD6 - usuwanie masywnych złogów kamienia z powierzchni naddziąsłowych zębów.Końcówki do skalera NSK




" szt 15
"Kliny transparentne 100 szt opakowanie

" opak 2
"Kliny drewniane asortyment 100 szt

" opak 2
"Kątnica na mikrosilnik NSK

" szt 5
"Kieliszek szklany do dawkowania leków,kieliszek z korkiem zielony
" szt 5
"Kolornik Vitapan

" szt 2
"kwas cytrynowy 40%/200g w opakowaniu

" opak 5
kulki z waty XS 100 szt w opakowaniu opak 10
"kamienie na turbinę 4 ksztalty,do polerowania kompozytów oraz porcelany.Na turbinę i kątnicę

" szt 30
"końcówki mieszajace do masy light body ora;,intra tips

" szt 50
"
kleszcze do cięcia drutu ze stali chirurgicznej


" szt 1
"kleszcze krampony do cięcia i doginania drutu 0,8/wykonane ze stali chirurgicznej 1rok gwarancji 1 szt w opakowaniu

" szt 1
"kleszcze do ekstrakcji zębów,stal nierdzewna

" szt 5
"kształtki celuloidowe do dobudowy zębów górne asortyment (80 szt w opakowaniu)

" opak 3
(całość opisu SWZ- z powodu ograniczonej liczny znaków w Załączniku nr 2 do SWZ)

4.2.6.) Główny kod CPV: 33141800-8 - Wyroby stomatologiczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: najniższa cena

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania – Załącznik nr 4 do SWZ
Oświadczenie Wykonawcy składane w związku z art.7 ust.1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U.2022 poz.835)

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp- wstępne, do oferty
na wezwanie: Oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

zamawiający nie wymaga

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2. W przypadku, Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. Wykonawca, składa wraz z ofertą dokument pełnomocnictwa zawierający w szczególności wskazanie:
postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania, obejmujący przede wszystkim:
1) reprezentowanie w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
2) zaciąganie zobowiązań;
3) złożenie oferty wspólnie;
4) prowadzenie korespondencji i podejmowanie zobowiązań związanych z postępowaniem
o zamówienie publiczne.
4. Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany w imieniu wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym Wykonawcę ustanowionego jako Pełnomocnika (przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców).
5. W przypadku oceny spełniania warunków przetargowych przez podmioty występujące wspólnie warunki te będą zsumowane w celu łącznej oceny.
6. Nie dopuszcza się uczestnictwa danego Wykonawcy w więcej niż jednej grupie podmiotów występujących wspólnie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. W przypadku zaistnienia okoliczności opisanych w § 10 ust. 3 niniejszej umowy, Strony postanawiają, iż na uzasadniony wniosek Wykonawcy, dokonają zmiany wynagrodzenia w wypadku wystąpienia przesłanek wskazanych w art. 436 pkt 4) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, tj. zmiany:
a) stawki podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego;
b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę;
c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub ubezpieczenie zdrowotne;
d) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z 04 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych (Dz. U. poz. 2215 oraz z 2019 r. poz. 1074 i 1572)
2. Zmiana wysokości wynagrodzenia obowiązywać będzie po podpisaniu stosownego Aneksu do umowy, z zastrzeżeniem zapisów ustępów poniżej.
3. W wypadku zmiany, o której mowa w ust. 1 lit. a) powyżej wartość netto wynagrodzenia
Wykonawcy nie zmieni się, a określona wartość brutto wynagrodzenia zostanie
wyliczona na podstawie nowych przepisów. Nowa stawka podatku od towarów i usług obowiązuje
z dniem wejścia w życie przepisów ją zmieniających i nie wymaga sporządzenia pomiędzy stronami
aneksu.
4. W przypadku zmiany, o której mowa w ust 1 lit. b) powyżej wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie
zmianie o wartość wzrostu całkowitego kosztu Wykonawcy wynikającą ze zwiększenia
wynagrodzeń osób bezpośrednio wykonujących zamówienie do wysokości aktualnie
obowiązującego minimalnego wynagrodzenia, z uwzględnieniem wszystkich obciążeń
publicznoprawnych od kwoty wzrostu minimalnego wynagrodzenia.
5. W przypadku zmiany, o którym mowa w ust 1 lit. c) powyżej wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o wartość wzrostu całkowitego kosztu Wykonawcy, jaką będzie on zobowiązany dodatkowo ponieść w celu uwzględnienia tej zmiany, przy zachowaniu dotychczasowej kwoty netto wynagrodzenia osób bezpośrednio wykonujących zamówienie na rzecz Zamawiającego.
6. W przypadku zmiany, o którym mowa w ust 1 lit. d) powyżej wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o wartość wzrostu całkowitego kosztu Wykonawcy, jaką będzie on zobowiązany dodatkowo ponieść w celu uwzględnienia tej zmiany, przy zachowaniu dotychczasowej kwoty netto wynagrodzenia osób bezpośrednio wykonujących zamówienie na rzecz Zamawiającego.
7. Za wyjątkiem sytuacji, o której mowa w ust. 1 lit. a) powyżej, wprowadzenie zmian aneksem, zgodnie z ust. 3-6 powyżej, wymaga złożenia przez Wykonawcę pisemnego wskazania zmian i wyliczenia wpływu zmian, o jakich mowa w ust. 1 powyżej, na koszty wykonania zamówienia, wyznaczając stosowny termin do akceptacji zmian, nie krótszy niż 30 dni od otrzymania uzasadnionej, pisemnej propozycji przez Zamawiającego. Zmiana ta jest możliwa po 12 miesiącach od dnia zawarcia umowy i jest możliwa wyłącznie w stosunku do niewykonanej części umowy w przypadku udowodnienia przez Wykonawcę, że wskazana zmiana ma wpływ na koszty wykonania umowy.
W przypadku, gdyby realizacja umowy po zmianie cen byłaby nadmiernym obciążeniem finansowym dla Zamawiającego, Zamawiający może odmówić podpisania aneksu a strony ustalą warunki rozwiązania umowy (w braku porozumienia umowa ulegnie rozwiązaniu z upływem dwumiesięcznego okresu wypowiedzenia, w trakcie którego, jeżeli zamówienia cząstkowe będą składane, zastosowanie znajdą ceny dotychczasowe, za wyjątkiem cen wynikających ze wzrostu stawek podatku VAT).
8. Zmiany umowy mogą nastąpić również w przypadku:
(ograniczona ilośc znaków- opis we wzorze umowy)

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-07-14 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/; https://epuap.gov.pl/wps/portal

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-07-14 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę świadczenie usług poradnictwa psychologicznego - Zduńska Wola
  • Lokalizacja zleceniałódzkie
  • Data dodania08-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę świadczenie usług poradnictwa psychologicznego dla 50 uczestników. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI