„Wyroby medyczne, produkty lecznicze, rękawice, komplety chirurgiczne, środki de

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Wyroby medyczne, produkty lecznicze, rękawice, komplety chirurgiczne, środki dezynfekcyjne”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoRadziejów
  • WojewództwoKujawsko-pomorskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
  • Termin składania wniosków2021-11-10
  • ZamawiającySAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ
  • Data publikacji ogłoszenia2021-11-02
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00253540
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
„Wyroby medyczne, produkty lecznicze, rękawice, komplety chirurgiczne, środki dezynfekcyjne”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910333036

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Szpitalna 3

1.5.2.) Miejscowość: Radziejów

1.5.3.) Kod pocztowy: 88-200

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@szpitalradziejow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalradziejow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Wyroby medyczne, produkty lecznicze, rękawice, komplety chirurgiczne, środki dezynfekcyjne”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-93470409-3bca-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00253540

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://www.platformazakupowa.pl/pn/szpitalradziejow/proceedings

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu
o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się
drogą elektroniczną przy użyciu Platformy Zakupowej www.platformazakupowa.pl/pn/szpitalradziejow

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.
Postępowanie prowadzone jest w języku polskim przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za
pośrednictwem Platformy zakupowej pod adresem: https://www.platformazakupowa.pl
/pn/szpitalradziejow . W postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w
szczególności składanie ofert oraz wszelkich oświadczeń i dokumentów odbywa się przy użyciu
Platformy. Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich
wczytania do Platformy.2. Instrukcja korzystania z Platformy:1) w przypadku posiadania konta na
Platformie - zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Platformy;2) jeżeli
Użytkownik nie ma konta na platformazakupowa.pl - składa Ofertę bez zakładania .3. Niezbędne
wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie:1) dla dokumentów w formacie
„pdf” zaleca się podpis formatem PAdES,2) minimalne wymagania techniczne umożliwiające
korzystanie ze Strony platformazakupowa.pl to przeglądarka internetowa Internet Explorer, Chrome i
FireFox w najnowszej dostępnej wersji, z włączoną obsługą języka Javascript, akceptująca pliki typu
„cookies” oraz łącze internetowe o przepustowości, co najmniej 256 kbit/s. platformazakupowa.pl jest
zoptymalizowana dla minimalnej rozdzielczości ekranu 1024x768 pikseli.3) Zamawiający dopuszcza
przesyłanie danych w formatach dopuszczonych odpowiednimi przepisami prawa, tj. m.in.: .doc, .docx,
.txt, .xls, .xlsx, .ppt, .csv, .pdf, .jpg,.png, .tif, .dwg, .zip, 7zip, przy czym zaleca się wykorzystywanie
plików w formacie .pdf. 4. Zalecenia Zamawiającego odnośnie kwalifikowanego podpisu
elektronicznego:1) dla dokumentów w formacie „pdf” zaleca się podpis formatem PAdES,2) dokumenty
w formacie innym niż „pdf” zaleca się podpisywać formatem XAdES.5. Informacja na temat kodowania i
czasu odbioru danych:1) pliki Oferty załączone przez Wykonawcę na Platformie i zapisane, widoczne
są w Platformie jako zaszyfrowane. Możliwość otworzenia plików dostępna jest dopiero po
odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu otwarcia ofert;2) oznaczenie czasu odbioru
danych przez Platformę stanowi przypiętą do dokumentu elektronicznego datę oraz dokładny czas
(hh:mm:ss), znajdującą się po lewej stronie dokumentu w kolumnie „Data przesłania”.6. Dokumentacja
przedmiotowego postępowania dostępna jest na Platformie w zakładce „Załączniki”. 7. Ofertę składa
się pod rygorem nieważności w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem
elektronicznym.8. Dokumenty, o których mowa w rozdziale XI pkt. 8-12 SWZ należy złożyć w postaci
elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym.9. Dokumenty elektroniczne,
oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za
pośrednictwem Formularza do komunikacji jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również
możliwość składania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentówlub oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej, na adres email poczta@szpitalradziejow.pl Sposób
sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub
oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów
30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań
technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.10. Zamawiający nie przewiduje
sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji
elektronicznej, wskazanych w SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiający dopuszcza dołączenie katalogu elektronicznego do oferty

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia
ParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób
fizycznych wzwiązku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich
danych orazuchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L
119 z04.05.2016), dalej „RODO”, informuję, że:1. Wykonawca dodatkowo oświadcza , iż
zostałpoinformowany o tym, że:1) administratorem danych osobowych pozyskanych bezpośrednio od
osóbfizycznych jest Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Radziejowie z siedzibą przy
ulicySzpitalnej 3. 2) inspektorem ochrony danych osobowych Robert Sosiński kontakt: tel. 605 985 824
; email: sosinski@squality.com.pl . 3) ww. dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1
lit.b i c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;4)
odbiorcamiww. danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie
dokumentacjapostępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. –
Prawozamówień publicznych (tj. Dz. U z 2019 r., poz. 2019, ze zm.), dalej „ustawa Pzp”; 5) ww.
daneosobowe będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o
udzieleniezamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje
cały czastrwania umowy;6) obowiązek podania danych osobowych (pozyskanych przez
Zamawiającegobezpośrednio od osób fizycznych w przedmiotowym postępowaniu) dotyczących tych
osób jestwymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w
postępowaniuo udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych
wynikają zustawy Pzp; 7) w odniesieniu do ww. danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w
sposóbzautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;8) osoby fizyczne, których dane
Zamawiającypozyskał bezpośrednio posiadają:1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do
własnych danychosobowych;2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania własnych danych
osobowych *;3) napodstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia
przetwarzania własnychdanych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18
ust. 2 RODO **; 4) prawodo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy
osoba, której dane dotycząuzna, że przetwarzanie jej danych osobowych narusza przepisy RODO;9)
osobom fizycznym, którychdane Zamawiający pozyskał bezpośrednio w przedmiotowym postępowaniu
nie przysługuje:-związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;-
prawo doprzenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;- na podstawie art. 21
RODO prawosprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną
przetwarzania danychosobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.* Wyjaśnienie: skorzystanie
z prawa dosprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia
publicznegoani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może
naruszaćintegralności protokołu oraz jego załączników.** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia
przetwarzania niema zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania
ze środkówochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na
ważnewzględy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: TP-15/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 12

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Leki -Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 3 do SWZ (formularz asortymentowo-cenowy)

4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najniższą ceną

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Odżywki, środki kontrastowe - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 3 do SWZ (formularz asortymentowo-cenowy)

4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najniższą ceną

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Rękawice (1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 3 do SWZ (formularz asortymentowo-cenowy)

4.2.6.) Główny kod CPV: 33680000-0 - Wyroby farmaceutyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najniższą ceną

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Rękawice (2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 3 do SWZ (formularz asortymentowo-cenowy)

4.2.6.) Główny kod CPV: 33680000-0 - Wyroby farmaceutyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najniższą ceną

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Rękawice (3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 3 do SWZ (formularz asortymentowo-cenowy)

4.2.6.) Główny kod CPV: 33680000-0 - Wyroby farmaceutyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najniższą ceną

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Rękawice (4)Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 3 do SWZ (formularz asortymentowo-cenowy)

4.2.6.) Główny kod CPV: 33680000-0 - Wyroby farmaceutyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najniższą ceną

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Komplety chirurgiczne - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 3 do SWZ (formularz asortymentowo-cenowy)

4.2.6.) Główny kod CPV: 33680000-0 - Wyroby farmaceutyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najniższą ceną

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Fartuchy ochronne Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 3 do SWZ (formularz asortymentowo-cenowy)

4.2.6.) Główny kod CPV: 33680000-0 - Wyroby farmaceutyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najniższą ceną

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 9

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Opatrunki - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 3 do SWZ (formularz asortymentowo-cenowy)

4.2.6.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najniższą ceną

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 10

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Emulsja do rąk Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 3 do SWZ (formularz asortymentowo-cenowy)

4.2.6.) Główny kod CPV: 33680000-0 - Wyroby farmaceutyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 23 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najniższą ceną

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 11

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Chusteczki sporobójcze Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 3 do SWZ (formularz asortymentowo-cenowy)

4.2.6.) Główny kod CPV: 33680000-0 - Wyroby farmaceutyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 23 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najniższą ceną

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 12

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Koncentrat do mycia i dezynfekcji Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 3 do SWZ (formularz asortymentowo-cenowy)

4.2.6.) Główny kod CPV: 33680000-0 - Wyroby farmaceutyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 23 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najniższą ceną

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Do oferty należy dołączyć oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu w postaci elektronicznej
opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem
osobistym, a następnie wraz z plikami stanowiącymi ofertę skompresować do jednego pliku
archiwum (ZIP).9. Do przygotowania oferty zaleca się wykorzystanie Formularza Oferty oraz
formularza asortymentowo-cenowego, którego wzór stanowi Załącznik nr 2 i 3 do SWZ. W
przypadku, gdy Wykonawca nie korzysta z przygotowanego przez Zamawiającego wzoru, w
treści oferty należy zamieścić wszystkie informacje wymagane w Formularzu Ofertowym.10. Do
oferty należy dołączyć:1) Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa
pełnomocnik;2) Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu
Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych
przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;3) Załączniki nr
2,3,4,5,6,7,8,9 do SWZ 11. Następujące przedmiotowe środki dowodowe:
a) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć dokumenty dopuszczające oferowany przedmiot zamówienia do stosowania i obrotu na terenie Polski do oferty oraz niezbędną dokumentację techniczną potwierdzającą parametry oferowanego wyrobu medycznego, której autentyczność musi zostać potwierdzona przez Wykonawcę na żądanie (także w trakcie na etapie badania ofert) Zamawiającego.
b) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć kartę charakterystyki dla zaoferowanego produktu – złożyć razem z ofertą. Karta charakterystyki może być dostarczona za pośrednictwem Platformy Zakupowej, w formie elektronicznej opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym
c) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć oświadczenie, w formie elektronicznej i opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, że posiada pozwolenie na dopuszczenie do obrotu na terenie RP produktu leczniczego, wydane przez Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych należy złożyć razem z ofertą, zgodne z załącznikiem nr 4.
12. Następujące podmiotowe środki dowodowe (dołączyć do oferty)
a) Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Warunek udziału o którym mowa w zakresie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, zostanie spełniony gdy wykonawca udowodni posiadanie: uprawnień na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej zgodnie z ustawą Prawo Farmaceutyczne z dnia 6 września 2001 roku (Dz. U. z 2021 r. poz. 974 ze zm.). Warunek dotyczy produktów leczniczych.
b) W zakresie art. 108 ust 1 pkt 5 ustawy pzp OŚWIADCZENIE o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej,

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Warunek udziału o którym mowa w zakresie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, zostanie spełniony gdy wykonawca udowodni posiadanie: uprawnień na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej zgodnie z ustawą Prawo Farmaceutyczne z dnia 6 września 2001 roku (Dz. U. z 2021 r. poz. 974 ze zm.). Warunek dotyczy produktów leczniczych.
b) W zakresie art. 108 ust 1 pkt 5 ustawy pzp OŚWIADCZENIE o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej,

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

a) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć dokumenty dopuszczające oferowany przedmiot zamówienia do stosowania i obrotu na terenie Polski do oferty oraz niezbędną dokumentację techniczną potwierdzającą parametry oferowanego wyrobu medycznego, której autentyczność musi zostać potwierdzona przez Wykonawcę na żądanie (także w trakcie na etapie badania ofert) Zamawiającego.
b) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć kartę charakterystyki dla zaoferowanego produktu – złożyć razem z ofertą. Karta charakterystyki może być dostarczona za pośrednictwem Platformy Zakupowej, w formie elektronicznej opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym
c) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć oświadczenie, w formie elektronicznej i opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, że posiada pozwolenie na dopuszczenie do obrotu na terenie RP produktu leczniczego, wydane przez Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych należy złożyć razem z ofertą, zgodne z załącznikiem nr 4.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Zamawiający informuje, iż w przypadku nie złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków
dowodowych lub w sytuacji w której złożone przedmiotowe środki dowodowe będą
niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Dopuszczalna jest zmiana umowy bez przeprowadzenia nowego postępowania o udzielenie
zamówienia: 1) niezależnie od wartości tej zmiany, o ile została przewidziana w ogłoszeniu o
zamówieniu lub dokumentach zamówienia, w postaci jasnych, precyzyjnych i jednoznacznych
postanowień umownych, które mogą obejmować postanowienia dotyczące zasad wprowadzania
zmian wysokości ceny, jeżeli spełniają one łącznie następujące warunki: a) określają rodzaj i
zakres zmian, b) określają warunki wprowadzenia zmian,c) nie przewidują takich zmian, które
modyfikowałyby ogólny charakter umowy; 1. gdy nowy wykonawca ma zastąpić
dotychczasowego wykonawcę: a) jeżeli taka możliwość została przewidziana w postanowieniach
umownych, o których mowa w pkt 1, lub b) w wyniku sukcesji, wstępując w prawa i obowiązki
wykonawcy, w następstwie przejęcia, połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości,
restrukturyzacji, dziedziczenia lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego
przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą
wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy,
a także nie ma na celu uniknięcia stosowania przepisów ustawy, lub c) w wyniku przejęcia przez
zamawiającego zobowiązań wykonawcy względem jego podwykonawców, w przypadku, o
którym mowa w art. 465 ust. 1; 2. jeżeli dotyczy realizacji, przez dotychczasowego wykonawcę,
dodatkowych dostaw, usług lub robót budowlanych, a w przypadku zamówień w dziedzinach
obronności i bezpieczeństwa – usług lub robót budowlanych, których nie uwzględniono w
zamówieniu podstawowym, o ile stały się one niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące
warunki: a) zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub
technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności wyposażenia,
usług lub instalacji zamówionych w ramach zamówienia podstawowego, b) zmiana wykonawcyspowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla zamawiającego, c)
wzrost ceny spowodowany każdą kolejną zmianą nie przekracza 50% wartości pierwotnej
umowy, a w przypadku zamówień w dziedzinach obronności i bezpieczeństwa łączna wartość
zmian nie przekracza 50% wartości pierwotnej umowy, z wyjątkiem należycie uzasadnionych
przypadków; 3. jeżeli konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których
zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, o ile zmiana nie
modyfikuje ogólnego charakteru umowy a wzrost ceny spowodowany każdą kolejną zmianą nie
przekracza 50% wartości pierwotnej umowy. 4. Dopuszczalne są również zmiany umowy bez
przeprowadzenia nowego postępowania o udzielenie zamówienia, których łączna wartość jest
mniejsza niż progi unijne oraz jest niższa niż 10% wartości pierwotnej umowy, w przypadku
zamówień na usługi lub dostawy, albo 15%, w przypadku zamówień na roboty budowlane, a
zmiany te nie powodują zmiany ogólnego charakteru umowy. 5. W przypadkach, o których
mowa w ust. 1 pkt 3 i 4, zamawiający: 1) nie może wprowadzać kolejnych zmian umowy w celu
uniknięcia stosowania przepisów ustawy; 2) po dokonaniu zmiany umowy zamieszcza
ogłoszenie o zmianie umowy w Biuletynie Zamówień Publicznych lub przekazuje Urzędowi
Publikacji Unii Europejskiej. 6. Jeżeli umowa zawiera postanowienia dotyczące zasad
wprowadzania zmian wysokości cen, dopuszczalną wartość zmiany ceny, o której mowa w ust. 1
pkt 3 lit. c i pkt 4, lub dopuszczalną wartość zmiany umowy, o której mowa w ust. 2, ustala się w
oparciu o zmienioną cenę7. „W przypadku zmiany stawki podatku VAT na wyroby będące
przedmiotem zamówienia, cena ulegnie zmianie z dniem wejścia w życie aktu prawnego
określającego zmianę stawki VAT, z zastrzeżeniem, że zmianie ulegnie wówczas wyłącznie
cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian. Zmiana umowy w tym przypadku nastąpi
automatycznie i nie wymaga formy aneksu.”

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-11-10 08:45

8.2.) Miejsce składania ofert: https://www.platformazakupowa.pl/pn/szpitalradziejow

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-11-10 09:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę modelowanie krótkich włosów w domu - Bydgoszcz
  • Lokalizacja zleceniakujawsko-pomorskie
  • Data dodania10-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę modelowanie krótkich włosów w domu. Od dwóch tyg uraz kręgosłupa.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI