Wykonywanie usług pralniczych dla potrzeb Szpitala Pediatrycznego w Bielsku-Bia

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wykonywanie usług pralniczych dla potrzeb Szpitala Pediatrycznego w Bielsku-Białej
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBielsko-Biała
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
  • Termin składania wniosków2021-12-08
  • ZamawiającySZPITAL PEDIATRYCZNY W BIELSKU-BIAŁEJ
  • Data publikacji ogłoszenia2021-11-30
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00292151
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Wykonywanie usług pralniczych dla potrzeb
Szpitala Pediatrycznego w Bielsku-Białej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SZPITAL PEDIATRYCZNY W BIELSKU-BIAŁEJ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072147187

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Jana Sobieskiego 83

1.5.2.) Miejscowość: Bielsko-Biała

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-300

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szpitalpediatryczny.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalpediatryczny.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonywanie usług pralniczych dla potrzeb
Szpitala Pediatrycznego w Bielsku-Białej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c5768c04-51d4-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00292151

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003231/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Wykonywanie usług pralniczych dla potrzeb Szpitala Pediatrycznego

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://szpitalpediatryczny.logintrade.net/zapytania_email,67006,20517922e9ccaa1c2c3d30d8e47e394a.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Wszelkie informacje przedstawione w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia przeznaczone są wyłącznie w celu przygotowania oferty i w żadnym wypadku nie powinny być wykorzystywane w inny sposób.
Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy Zakupowej/Przetargowej pod adresem
https://szpitalpediatryczny.logintrade.net/zapytania_email,67006,20517922e9ccaa1c2c3d30d8e47e394a.html

zwanej dalej zwaną: Platformą oraz poczty elektronicznej, na adres e-mail: przetargi@szpitalpediatryczny.pl Szczegółowe informacje dotyczące przyjętego w postępowaniu sposobu komunikacji, znajdują się w rozdziale III pkt 1 SWZ.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Rozdział III pkt. 1 SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP-U-32/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 197627,72 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług pralniczych wraz z zapewnieniem, na żądanie, Zamawiającego, do pakowania skażonego asortymentu, worków biodegradowalnych, dla potrzeb Szpitala Pediatrycznego w Bielsku-Białej, zgodnie z wymogami sanitarno – epidemiologicznymi dla procesów dezynfekcji
i prania w zależności od asortymentu, skażenia bielizny oraz technologii i warunków obowiązujących
w placówkach opieki zdrowotnej w pralni Wykonawcy, bezwzględnie przestrzegając Zarządzeń i Zaleceń Głównego Inspektora Sanitarnego.

4.2.6.) Główny kod CPV: 98310000-9 - Usługi prania i czyszczenia na sucho

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

98311000-6 - Usługi odbierania prania

98315000-4 - Usługi prasowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

20% zamówienia podstawowego; możliwości finansowe Zamawiającego przy wzmożonej ilości pacjentów.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Godziny odbioru i dostarczania prania

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

4. Zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje:

a) niezbędnym do realizacji zamówienia zakładem pralniczym wyposażonym w niezbędne urządzenia zapewniające prawidłowe wykonywanie usług pralniczych, posiadającym aktualną opinię sanitarną właściwego miejscowego Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego potwierdzającą, że obiekt ten spełnia wymagania konieczne dla zakładów pralniczych świadczących usługi dla szpitali.
Zamawiający wezwie Wykonawcę do przedstawienia aktualnej opinii sanitarnej zgodnie z art. 274 ust. 2 ustawy Pzp;

b) niezbędnymi środkami transportu, które będą wykorzystywane do realizacji umowy, przystosowanymi do przewozu bielizny szpitalnej, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawnymi, posiadającymi aktualną opinię sanitarną właściwego miejscowego Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego potwierdzającą, że środki transportu przystosowane są do przewozu bielizny szpitalnej.
Zamawiający wezwie Wykonawcę do przedstawienia aktualnej opinii sanitarnej zgodnie z art. 274
ust. 2 ustawy Pzp;

c) zatrudnieniem na podstawie umowy o pracę, w okresie realizacji zamówienia, minimum
1 osoby na stanowisku do koordynacji realizacji usługi, w zakresie nadzoru nad prawidłową
i terminową realizacją niniejszej umowy oraz świadczeniem usługi na wymaganym przez Zamawiającego poziomie, będącej przedmiotem zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron, wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności.
2. Zamawiający przewiduje możliwość zmian umowy bez przeprowadzonego nowego postępowania o udzielenie zamówienia w przypadku zaistnienia przesłanek z art. 455 ust. 1 pkt. 2 i 4 oraz ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.
3. W przypadku, gdy dojdzie do zmiany zasad opodatkowania podatkiem VAT, do wartości netto, określonej
w umowie, należy doliczyć VAT wg obowiązujących zasad.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-12-08 13:30

8.2.) Miejsce składania ofert: https://szpitalpediatryczny.logintrade.net/zapytania_email,67006,20517922e9ccaa1c2c3d30d8e47e394a.html

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-08 14:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-01-06

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę przedłużenie rzęs-Skoczów
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania15-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę przedłużenie rzęs. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI