Wykonywanie specjalistycznych usług opiekuńczych dla uczestników projektu pt.: „(Nie)...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wykonywanie specjalistycznych usług opiekuńczych dla uczestników projektu pt.: „(Nie) samo-dzielni”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoMikołów
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2021-06-28
  • ZamawiającyMiejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Mikołowie
  • Data publikacji ogłoszenia2021-06-17
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00086276
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Wykonywanie specjalistycznych usług opiekuńczych dla uczestników projektu pt.:
„(Nie) samo-dzielni”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Mikołowie

1.3.) Oddział zamawiającego: MOPS w Mikołowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003455362

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kolejowa 2

1.5.2.) Miejscowość: Mikołów

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-190

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.7.) Numer telefonu: 323242660

1.5.8.) Numer faksu: 323242691

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mops@mops.mikolow.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mopsmikolow.bip.net.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonywanie specjalistycznych usług opiekuńczych dla uczestników projektu pt.:
„(Nie) samo-dzielni”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1c930ad3-cf4a-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00086276

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000429/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 Wykonywanie specjalistycznych usług opiekuńczych dla uczestników projektu pn.: (Nie)-samo-dzielni

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/mops_mikolow

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/mops_mikolow

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w Regulaminie korzystania z platformazakupowa.pl dostępnym pod linkiem: https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin.
Zamawiający, zgodnie z § 3 ust. 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów
w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostępnienia i przechowywania dokumentów elektronicznych, określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:
a. stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
b. komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c. zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0,
d. włączona obsługa JavaScript,
e. zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
f. platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,
g. oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Z uwagi na art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej jako: Rozporządzenie 2016/679), informujemy, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Mikołowie, ul. Kolejowa 2, 43-190 Mikołów (dalej jako: MOPS/ Administrator);
2) Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym można skontaktować się pod adresem e-mail: iod@gmainvest.pl lub przesyłając korespondencję na adres Administratora z dopiskiem „IOD”;
3) Pani Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie przepisów Pzp, w oparciu o art. 6 ust. 1 lit. c Rozporządzenia 2016/679, tj. obowiązek prawny ciążący na Administratorze, w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego dot. wykonywania specjalistycznych usług opiekuńczych dla uczestników projektu pt.: „(Nie) samo-dzielni”, prowadzonym w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1 w związku z art. 359 pkt 2 Pzp;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 Pzp oraz na podstawie prawa powszechnie obowiązującego. Pani/Pana dane osobowe mogą zostać powierzone podmiotom wspierającym bieżącą działalność Administratora, z którymi Administrator zawarł umowy powierzenia przetwarzania danych, zgodnie z art. 28 Rozporządzenia 2016/679;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. W przypadku wyboru Pani/Pana oferty, okres przetwarzania danych osobowych uzależniony będzie od innych obowiązujących przepisów prawa (w tym ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości), jak również od okresu wynikającego z przyjętego u Administratora jednolitego rzeczowego wykazu akt;
6) posiada Pani/Pan:
 prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących, zgodnie z art. 15 Rozporządzenia 2016/679;
 prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, zgodnie z art. 16 Rozporządzenia 2016/679;
 prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych, zgodnie z art. 18 Rozporządzenie 2016/679, jednakże z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 Rozporządzenia 2016/679;
 prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeżeli uzna Pani/Pan, że dane przetwarzane są w sposób niezgodny z obowiązującym prawem;
7) jednocześnie, z uwagi na specyfikę zamówienia publicznego oraz obowiązujących przepisów prawa, nie przysługuje Pani/Panu: prawo do usunięcia danych osobowych, prawo do przenoszenia danych osobowych oraz prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, z uwagi na fakt, że podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c Rozporządzenia 2016/679.
Nadto, Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany;
8) podanie danych osobowych jest niezbędnym elementem do wzięcia udziału
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, wprost wynikającym z zapisów prawa. Odmowa podania danych skutkować będzie odrzuceniem oferty przewidzianym w art. 226 Pzp;
9) Pani/Pana dane osobowe nie będą podlegały profilowaniu, jak również w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych, decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DPS.26.54.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie specjalistycznych usług opiekuńczych dla uczestników projektu pt.: „(Nie)-samo-dzielni”.
Przewidywana liczba godzin miesięcznie: ok. 265 godzin. Łączna liczba godzin
w okresie realizacji umowy nie może przekroczyć: 3720 godzin, z czego w roku 2021 - 1620 godzin i w roku 2022 - 2100 godzin. Liczba godzin została podana szacunkowo i może ulec zmniejszeniu, ponieważ nie można jej określić dokładnie ze względu na specyfikę zamówienia, którą cechuje zmienność potrzeb z uwagi na zmieniający się stan zdrowia i sytuację życiową osób wymagających specjalistycznych usług opiekuńczych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym zakres określony został w Załączniku nr 1 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 85312500-4 - Usługi rehabilitacyjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

85311100-3 - Usługi opieki społecznej dla osób starszych

85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-06-28 do 2022-08-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą Zamawiający uzna ofertę zawierającą najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach, tj.: Cena i Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Na podstawie art. 112 Pzp zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli wykonawca wykaże, że:
a. Dysponuje lub będzie dysponował, co najmniej 2 osobami, które zostaną wyznaczone do realizacji zamówienia, przy czym każda z tych osób winna spełniać poniższe wymagania:
 posiada kwalifikacje do świadczenia specjalistycznych usług opiekuńczych, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Polityki Społecznej z dnia 22 września 2005 r. w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych (tj. posiada kwalifikacje do wykonywania zawodu specjalisty w zakresie rehabilitacji medycznej lub fizjoterapii),
 legitymuje się co najmniej 6 miesięcznym doświadczeniem zawodowym (stażem), w wymiarze co najmniej 2 godzin tygodniowo, w zakresie świadczenia usług rehabilitacji.
UWAGA: Wstępnie za potwierdzenie spełnienia tego warunku Zamawiający uzna złożone w tym zakresie oświadczenie Wykonawcy, zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SWZ.
UWAGA: W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku na wezwanie Zamawiającego należy przedstawić Wykaz osób wyznaczonych do realizacji zamówienia w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, zgodnie
z Załącznikiem nr 6 do SWZ. Z Wykazu osób powinno wynikać kogo wykonawca wyznaczy do realizacji zamówienia, posiadane przez tę osobę wykształcenie i kwalifikacje zawodowe, a także informacje dotyczące jej doświadczenia, tj. długość stażu i zakres wykonywanych czynności oraz informację o podstawie do dysponowania przez wykonawcę tą osobą;
b. Wykonał należycie (a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonuje) co najmniej jedną usługę, w ramach jednej umowy, obejmującej swym zakresem świadczenie co najmniej 1000 godzin specjalistycznych usług opiekuńczych w zakresie rehabilitacji.
• Usługa wykonana powinna być w okresie ostatnich 3 lat przed dniem złożenia oferty, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy –
w tym okresie.
UWAGA: Wstępnie za potwierdzenie spełnienia tego warunku Zamawiający uzna złożone w tym zakresie oświadczenie Wykonawcy, zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SWZ.
UWAGA: W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku na wezwanie Zamawiającego należy przedstawić Wykaz usług, zgodnie z Załącznikiem
nr 7 do SWZ, zawierającego w szczególności: datę wykonania usługi, przedmiot zamówienia, ilość zrealizowanych godzin i wskazanie danych podmiotu, dla którego usługa została wykonana, oraz podania informacji
o podstawie dysponowania tym doświadczeniem, a także dołączenia dowodów określających czy ta usługa została wykonana należycie.
• Dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane. Jeżeli z przyczyn niezależnych od wykonawcy nie jest on w stanie uzyskać tych dokumentów wykonawca składa stosowne oświadczenie dotyczące realizacji usług.
• W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych – referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie 3 miesięcy przed dniem złożenia oferty.
• W przypadku wykonywania i niezakończenia jeszcze zamówienia wykonawca zobowiązany jest podać jaka ilość godzin została wykonana
do momentu upływu terminu składania ofert. Wykazana ilość godzin będzie brana pod uwagę do oceny spełniania niniejszego warunku.
• Z wykazu jednoznacznie ma wynikać charakter/rodzaj wykonanych lub wykonywanych usług.
UWAGA: Zamawiający może na każdym etapie postępowania uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia
16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz
z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od tej samej grupy kapitałowej (wzór oświadczenia zostanie udostępniony przez zamawiającego wraz z wezwaniem do złożenia oświadczeń i dokumentów).

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy zostały opisane
w rozdziale IV i stanowią potwierdzenie spełnienia przez wykonawcę warunków dotyczących zdolności technicznej i zawodowej, tj.:
a. Wykaz usług, sporządzony zgodnie z Załącznikiem nr 6 do SWZ wraz
z załączeniem wymaganych dowodów,
b. Wykaz osób, sporządzony zgodnie z Załącznikiem nr 7 do SWZ.
Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które zamawiający posiada, jeżeli wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie stawia przedmiotowych warunków udziału w postępowaniu.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty (jeśli dotyczy);
2. pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (dotyczy ofert składanych przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia);
3. w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie publiczne przez wykonawców - aktualne na dzień złożenia oferty oświadczenie w zakresie wskazanym w Załączniku nr 4 do SWZ - składa każdy z wykonawców (oświadczenie te potwierdza brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków - warunków udziału w postępowaniu);
4. w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby wykonawca przedstawia - aktualne na dzień złożenia oferty oświadczenie w zakresie wskazanym w Załączniku nr 4 do SWZ - składa podmiot udostępniający zasoby (oświadczenie, potwierdza brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału
w postępowaniu w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby);
5. Zamawiający zbada, czy nie zachodzą wobec podmiotu, o którym mowa w Rozdziale IV pkt 4 podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane względem wykonawcy – w tym celu należy dołączyć do oferty Zobowiązanie innego podmiotu, w zakresie wskazanym w Załączniku nr 5 do SWZ;
6. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postepowania o udzielenie zamówienia, zamawiający może ma każdym etapie postępowania, w tym na etapie składania ofert lub niezwłocznie po ich złożeniu – wezwać wykonawców do złożenia aktualnych na dzień ich złożenia: wszystkich lub niektórych podmiotowych środków dowodowych, jeżeli wymagał ich złożenia w ogłoszeniu o zamówieniu lub w dokumentach zamówienia.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej (o ile został formułowany), o którym mowa w art. 122 ust. 2 pkt 2 Pzp, zostanie spełniony jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty budowlane, dostawy lub usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.
W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie mogą polegać na zdolnościach tych wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
W przypadku, o którym mowa w ppkt 3.4. powyżej - wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 455 Pzp oraz wskazanym
w Projektowanych postanowieniach umowy.
Zmiana umowy wymaga zachowania formy pisemnej, pod rygorem nieważności z wyjątkiem sytuacji określonych w SWZ oraz jej załącznikami.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-06-28 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/mops_mikolow

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-28 10:05

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-07-27

2021-06-17 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę przedłużenie rzęs-Skoczów
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania15-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę przedłużenie rzęs. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Następne ogłoszenie o zamówieniu: Sukcesywne dostawy leków
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Zdrowie i uroda: Dostawy materiałów okulistycznych
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Zdrowie i uroda: Sukcesywne dostawy leków
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI