Wykonanie, składowanie i załadunek na piaskarki mieszanki piaskowo-solnej przeznaczonej...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wykonanie, składowanie i załadunek na piaskarki mieszanki piaskowo-solnej przeznaczonej do zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie powiatu kieleckiego w sezonie zimowym 2018/2019 w przewidywanej ilości 9250 Mg.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKielce
  • WojewództwoŚwiętokrzyskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoJednostki organizacyjne administracji samorządowej
  • Termin składania wniosków2018-10-08
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyPowiatowy Zarząd Dróg w Kielcach
  • Data publikacji ogłoszenia2018-09-27
  • Numer ogłoszenia622794-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 622794-N-2018 z dnia 2018-09-27 r.

Powiatowy Zarząd Dróg w Kielcach: Wykonanie, składowanie i załadunek na piaskarki mieszanki piaskowo-solnej przeznaczonej do zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie powiatu kieleckiego w sezonie zimowym 2018/2019 w przewidywanej ilości 9250 Mg.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Kielcach, krajowy numer identyfikacyjny 29108712000000, ul. ul. Wrzosowa  44 , 25211   Kielce, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 41 200 17 48, e-mail pzd@pzdkielce.pl, faks 41 344 51 45.
Adres strony internetowej (URL): www.pzdkielce.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne www.pzdkielce.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.pzdkielce.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.pzdkielce.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w formie pisemnej
Adres:
Powiatowy Zarząd Dróg w Kielcach ul. Wrzosowa 44, 25-211 Kielce

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie, składowanie i załadunek na piaskarki mieszanki piaskowo-solnej przeznaczonej do zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie powiatu kieleckiego w sezonie zimowym 2018/2019 w przewidywanej ilości 9250 Mg.
Numer referencyjny: PZD.26.65.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
8


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest zadanie polegające na korzystaniu przez zamawiającego z miejsc (baz), które będą miały w zakresie wykonanie, składowanie i załadunek na piaskarki mieszanki piaskowo-solnej o łącznej ilości 9250 Mg przeznaczonej do zimowego utrzymania dróg powiatowych powiatu kieleckiego, w sezonie zimowym 2018/2019, na terenie: - Obwodu Drogowego w Celinach – baza na terenie gminy Chęciny w przewidywanej łącznej ilości 1000 Mg; - Obwodu Drogowego w Łagowie - bazy na terenie gminy Bieliny, Bodzentyn, granic administracyjnych miasta Daleszyce, gminy Górno Sołectwa Bęczków, w przewidywanej łącznej ilości 5000 Mg - Obwodu Drogowego w Stachurze – baza na terenie gminy Masłów, Zagnańsk oraz Łopuszna (w promieniu 5 km od miejscowości Łosień) w przewidywanej łącznej ilości 3250 Mg. W zakres zadania wchodzi: 1/ wykonanie mieszanki piaskowo-solnej z piasku zakupionego (dostarczonego) przez wykonawcę i soli drogowej dostarczonej przez zamawiającego; mieszankę należy wykonać poprzez dwukrotne wymieszanie materiału w stosunku 90% piasku i 10% soli drogowej, 2/ hałdowanie i składowanie wykonanej mieszanki na własnym bądź dzierżawionym placu w okresie trwania umowy; 3/ załadunek mieszanki ładowarką należącą do wykonawcy na piaskarki zamawiającego.

II.5) Główny kod CPV: 98300000-6
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: - Zadanie Nr 1/ODC - na terenie gminy Chęciny – 300 Mg x 40 zł. = 12 000,00 zł., - Zadanie Nr 2/ODŁ - na terenie gminy Bieliny – 500 Mg x 40 zł. = 20 000,00 zł., - Zadanie Nr 3/ODŁ - na terenie gminy Bodzentyn – 500 Mg x 40 zł. = 20 000,00 zł., - Zadanie Nr 4/ODŁ - na terenie gminy Daleszyce – 400 Mg x 40 zł. = 16 000,00 zł., - Zadanie Nr 5/ODŁ - na terenie gminy Górno – 250 Mg x 40 zł. = 10 000,00 zł., - Zadanie Nr 6/ODS - na terenie gminy Masłów – 300 Mg x 40 zł. = 12 000,00 zł., - Zadanie Nr 7/ODS - na terenie gminy Zagnańsk – 300 Mg x 40 zł. = 12 000,00 zł., - Zadanie Nr 8/ODS - na terenie gminy Łopuszno – 400 Mg x 40 zł. = 16 000,00 zł.. polegających na powtórzeniu podobnych usług.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2019-04-30

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa żadnych warunków w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa żadnych warunków w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: ) Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponować niezbędnymi do wykonania urządzeniami w okresie przewidzianym na realizację zamówienia. Wymagane jest wykazanie do 1 zadania (części zamówienia) posiadanie minimum następującego sprzętu (jednostki sprzętowej): ładowarki lub koparki – na zał. nr 6. Uwaga: Wykonawcy składający ofertę na więcej niż 1 zadanie wykażą do każdego z tych zadań min. jedną jednostkę sprzętową. Deklarowane jednostki sprzętowe na każdym zadaniu będą musiały wykonywać usługi niezależnie od siebie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają w/w warunek b) Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponować placem przystosowanym do składowania mieszanki piaskowo-solnej (spełniającym wymogi ustawowe ochrony środowiska) – odpowiednio do danego zadania zgodnie z zapisem pkt 2.1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają w/w warunek.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy. /Wymagana forma dokumentu – oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę/.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1/ Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami . Wykaz musi potwierdzać spełnienie warunku o którym mowa w pkt 6.1.3 a). /Wymagana forma dokumentu – oryginał/.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1) Dla potwierdzenia spełnienia warunku o którym mowa w pkt 6.1.3 b), wykonawca złoży oświadczenie o dysponowaniu (posiadaniu) placu przystosowanego do składowania mieszanki piaskowo-solnej z dokładnym adresem lokalizacji. /Wymagana forma dokumentu – oryginał/. 2)Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy (ewentualnie umowę o współdziałaniu z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo), w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie (jeżeli dotyczy); 2) Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestracyjnych przedłożone w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie. 3) Oryginał gwarancji lub poręczenia, jeśli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w wysokości: - na zadanie Nr 1/ODC - 800,00 zł., - na zadanie Nr 2/ODŁ - 1200,00 zł., - na zadanie Nr 3/ODŁ - 1200,00 zł., - na zadanie Nr 4 ODŁ - 1000,00 zł., - na zadanie Nr 5/ODŁ - 600,00 zł., - na zadanie Nr 6/ODS - 800,00 zł., - na zadanie Nr 7/ODS- 800,00 zł.,- na zadanie Nr 8/ODS- 1000,00 zł.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Czas reakcji od złożenia dyspozycji 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwości zmiany postanowień umowy w przypadkach wystąpienia istotnych okoliczności, w szczególności: 1. W zakresie wynagrodzenia: a) w przypadku zmiany stawki podatku VAT, wynikającej ze zmiany ustawy o podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego, w trakcie trwania umowy; b) zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 6) ustawy „Prawo zamówień publicznych” (łączna wartość zmian jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie). 2. Termin realizacji przedmiotu zamówienia ulegnie przesunięciu w przypadku wystąpienia opóźnień wynikających z: a) z tytułu wydłużenia terminu realizacji spowodowanego panującymi warunkami atmosferycznymi w postaci przymrozków, ciągłych opadów śniegu po 30 kwietnia 2019 r.; - wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności; - podpisania umowy na zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP o ile wykonywanie tych zamówień wpływa na termin wykonania zamówienia; 3. W przypadku awarii sprzętu zimowego utrzymania i konieczności jego wymiany – nowy sprzęt musi spełniać warunki i wymagania określone w „Warunkach szczegółowych umowy” – zmiana ta nie wymaga wprowadzenia aneksu do umowy, 4. Zmiany obowiązującego prawa powodujące, że realizacja przedmiotu umowy w niezmienionej postaci stanie się niecelowa; 5. Jeżeli zmiana dotyczy podmiotu trzeciego, na zasobach którego Wykonawca opierał się wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający dopuści zmianę podwykonawcy pod warunkiem, że nowy podwykonawca wykaże spełnianie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazane na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego przez dotychczasowego podwykonawcę; 6. Z uwagi na niezależne od Stron umowy zmiany dotyczące osób kluczowych dla realizacji umowy np. osób reprezentujących Strony (w szczególności choroba, wypadki losowe, nieprzewidziane zmiany organizacyjne); 7. Zmian teleadresowych Stron umowy określonych w umowie; 8. Oznaczenia danych dotyczących Zamawiającego i/lub Wykonawcy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-10-08, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Zadanie Nr 1/ODC
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonanie, składowanie i załadunek 1000 Mg mieszanki piaskowo-solnej przez wykonawcę będącego właścicielem lub dzierżawcą placu położonego na terenie gminy Chęciny (teren Obwodu Drogowego w Celinach). Mieszanka ma być wykonana z piasku zakupionego przez wykonawcę i soli drogowej dostarczonej przez zamawiającego oraz załadowana ładowarką należącą do wykonawcy na piaskarki zamawiającego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 98300000-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Czas reakcji od złożenia dyspozycji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Zadanie Nr 2/ODŁ
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonanie, składowanie i załadunek 1500 Mg mieszanki piaskowo-solnej przez wykonawcę będącego właścicielem lub dzierżawcą placu położonego na terenie gminy Bieliny (teren Obwodu Drogowego w Łagowie). Mieszanka ma być wykonana z piasku zakupionego przez wykonawcę i soli drogowej dostarczonej przez zamawiającego oraz załadowana ładowarką należącą do wykonawcy na piaskarki zamawiającego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 98300000-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Czas reakcji od złożenia dyspozycji 40,00
Cena 60,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Zadanie Nr 3/ODŁ
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonanie, składowanie i załadunek 1500 Mg mieszanki piaskowo-solnej przez wykonawcę będącego właścicielem lub dzierżawcą placu położonego na terenie gminy Bodzentyn (teren Obwodu Drogowego w Łagowie). Mieszanka ma być wykonana z piasku zakupionego przez wykonawcę i soli drogowej dostarczonej przez zamawiającego oraz załadowana ładowarką należącą do wykonawcy na piaskarki zamawiającego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 98300000-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Czas reakcji od złożenia dyspozycji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Zadanie Nr 4/ODŁ
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonanie, składowanie i załadunek 1250 Mg mieszanki piaskowo-solnej przez wykonawcę będącego właścicielem lub dzierżawcą placu położonego w granicach administracyjnych miasta Daleszyce lub w promieniu do 2 km od ich granic (teren Obwodu Drogowego w Łagowie). Mieszanka ma być wykonana z piasku zakupionego przez wykonawcę i soli drogowej dostarczonej przez zamawiającego oraz załadowana ładowarką należącą do wykonawcy na piaskarki zamawiającego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 98300000-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Czas reakcji od złożenia dyspozycji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: Zadanie Nr 5/ODŁ
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonanie, składowanie i załadunek 750 Mg mieszanki piaskowo-solnej przez wykonawcę będącego właścicielem lub dzierżawcą placu położonego na terenie gminy Górno w granicach Sołectwa Bęczków. Mieszanka ma być wykonana z piasku zakupionego przez wykonawcę i soli drogowej dostarczonej przez zamawiającego oraz załadowana ładowarką należącą do wykonawcy na piaskarki zamawiającego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 98300000-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Czas reakcji od złożenia dyspozycji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6 Nazwa: Zadanie Nr 6/ODS
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonanie, składowanie i załadunek 1000 Mg mieszanki piaskowo-solnej przez wykonawcę będącego właścicielem lub dzierżawcą placu położonego na terenie gminy Masłów (teren Obwodu Drogowego w Stachurze). Mieszanka ma być wykonana z piasku zakupionego przez wykonawcę i soli drogowej dostarczonej przez zamawiającego oraz załadowana ładowarką należącą do wykonawcy na piaskarki zamawiającego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 98300000-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Czas reakcji od złożenia dyspozycji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7 Nazwa: Zadanie Nr 7/ODS
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonanie, składowanie i załadunek 1000 Mg mieszanki piaskowo-solnej przez wykonawcę będącego właścicielem lub dzierżawcą placu położonego na terenie gminy Zagnańsk (teren Obwodu Drogowego w Stachurze). Mieszanka ma być wykonana z piasku zakupionego przez wykonawcę i soli drogowej dostarczonej przez zamawiającego oraz załadowana ładowarką należącą do wykonawcy na piaskarki zamawiającego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 98300000-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Czas reakcji od złożenia dyspozycji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 8 Nazwa: Zadanie Nr 8/ODS
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonanie, składowanie i załadunek 1250 Mg mieszanki piaskowo-solnej przez wykonawcę będącego właścicielem lub dzierżawcą placu położonego na terenie gminy Łopuszno w obrębie do 5 km od miejscowości Łosień (teren Obwodu Drogowego w Stachurze). Mieszanka ma być wykonana z piasku zakupionego przez wykonawcę i soli drogowej dostarczonej przez zamawiającego oraz załadowana ładowarką należącą do wykonawcy na piaskarki zamawiającego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 98300000-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Czas reakcji od złożenia dyspozycji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję osoby do opieki osoby starszej - Pińczów
  • Lokalizacja zleceniaświętokrzyskie
  • Data dodania24-03-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Poszukuję osoby do opieki osoby starszej. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI