USŁUGI1 OPIEKUŃCZE I SPECJALISTYCZNE OPIEKUŃCZE. 1 Usługi opiekuńcze będą wykonywane...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
USŁUGI1 OPIEKUŃCZE I SPECJALISTYCZNE OPIEKUŃCZE. 1 Usługi opiekuńcze będą wykonywane w ramach umowy o świadczenie usług, do której zgodnie z ustawą z dnia 23 kwietnia 1964r. - Kodeks cywilny - stosuje się przepisy dotyczące zlecenia.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPilzno
  • WojewództwoPodkarpackie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoJednostki organizacyjne administracji samorządowej
  • Termin składania wniosków2018-12-14
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyOśrodek Pomocy Społecznej w Pilźnie
  • Data publikacji ogłoszenia2018-12-06
  • Numer ogłoszenia658432-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 658432-N-2018 z dnia 2018-12-06 r.

Ośrodek Pomocy Społecznej w Pilźnie: USŁUGI1 OPIEKUŃCZE I SPECJALISTYCZNE OPIEKUŃCZE. 1 Usługi opiekuńcze będą wykonywane w ramach umowy o świadczenie usług, do której zgodnie z ustawą z dnia 23 kwietnia 1964r. - Kodeks cywilny - stosuje się przepisy dotyczące zlecenia.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
projekt pt. „Pomocna dłoń” nr RPPK.08.03.00-IP.01-18-017/17 Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Rzeszowie w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014 – 2020, Oś Priorytetowa VIII – Integracja Społeczna. Działanie 8.3 Zwiększenie dostępu do usług społecznych i zdrowotnych
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej w Pilźnie, krajowy numer identyfikacyjny 85001917400000, ul. ul. Rynek  33 , 39220   Pilzno, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 146 807 729, e-mail ops@pilzno.um.gov.pl, faks 146 807 747.
Adres strony internetowej (URL): www.opspilzno.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
Nie dotyczy
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.opspilzno.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (t. j. Dz. U. z 2018 r. poz. 2188 ze zm.), osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Adres:
Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego: Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Rynek 33, 39-220 Pilzno. Pok. Nr 1.

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGI1 OPIEKUŃCZE I SPECJALISTYCZNE OPIEKUŃCZE. 1 Usługi opiekuńcze będą wykonywane w ramach umowy o świadczenie usług, do której zgodnie z ustawą z dnia 23 kwietnia 1964r. - Kodeks cywilny - stosuje się przepisy dotyczące zlecenia.
Numer referencyjny:
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
maksymalnej liczby części 2
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
2
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
2


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia są usługi 8 opiekunów (tj. 7 usług opiekuńczych i 1 do specjalistycznych usług opiekuńczych). Usługa opiekuna, zwanego dalej Wykonawcą, będzie realizowana w ramach umowy o świadczenie usług, do której zgodnie z ustawą z dnia 23 kwietnia 1964r. - Kodeks cywilny stosuje się przepisy dotyczące zlecenia. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych – wykonawca może złożyć ofertę maksymalnie na dwie części. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - usługi opiekuńcze część I-VII: 3.1. Świadczenie usług opiekuńczych będzie realizowane zgodnie z: ustawą o pomocy społecznej z dnia 12 marca 2004 r. (t. j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1508 ze zm.) dla osób rekrutowanych przez Zamawiającego Opis przedmiotu zamówienia za wyjątkiem ust. 3.5. jest tożsamy dla każdej części. 3.2. Zakres usług opiekuńczych obejmuje m. in.: pomoc w zaspokajaniu codziennych potrzeb życiowych, opiekę higieniczną, pielęgnację zleconą przez lekarza (wynikającą z zaświadczenia lekarskiego lub dokumentacji medycznej) oraz zapewnienie kontaktów z otoczeniem. Usługa realizowana z poszanowaniem podmiotowości osoby niesamodzielnej, w tym respektowaniem prawa do poszanowania i ochrony godności, intymności, poczucia bezpieczeństwa, ochrony dóbr osobistych. Zakres wsparcia i wymiar godzinowy usług będzie określała umowa trójstronna zawarta z udziałem osoby niesamodzielnej, osoby świadczącej usługę oraz Zamawiającego. Osoba świadcząca usługi opiekuńcze zobowiązana jest do gotowości zapewnienia nieprzerwanego i właściwego pod względem jakości procesu świadczenia usług przez 7 dni w tygodniu, w ustalonych przez Zamawiającego godzinach oraz zleconym wymiarze i zakresie. 3.3. Usługi opiekuńcze będą świadczone w miejscu pobytu osoby niesamodzielnej z uwzględnieniem najbliższego otoczenia. 3.4. Usługi opiekuńcze będą świadczone przez; 1) osobę posiadającą kwalifikacje do wykonywania jednego z zawodów: opiekun środowiskowy, asystent osoby niepełnosprawnej, pielęgniarz, opiekun osoby starszej, opiekun medyczny, opiekun kwalifikowany w domu pomocy społecznej, opiekun w ośrodku pomocy społecznej, a także ukończyła szkolenie w zakresie udzielania pierwszej pomocy lub pomocy przedmedycznej, 2) osobę posiadającą doświadczenie w realizacji usług opiekuńczych, w tym zawodowe, wolontariacie lub osobiste wynikające z pełnienia roli opiekuna faktycznego i odbyła 80 godzinne szkolenie z zakresu usług opiekuńczych; 3) jest gotowa zapewniać nieprzerwanie i właściwie pod względem jakości procesu świadczenia usług przez 7 dni w tygodniu. 3.5. Zadaniem Wykonawcy przedmiotowego zamówienia jest świadczenie usług opiekuńczych: części od I do VII - Wykonawca w tych częściach będzie świadczył usługi opiekuńcze: a) części od I do IV - średnio po 120 godz./miesięcznie. Łączna liczba godzin jednej części wynosi (120 godz. x 14 mies.) 1 680godz., b) część V - średnio po 116 godz./miesięcznie. Łączna liczba godzin wynosi (116 godz. x 14 mies.) 1 624 godz., c) części od VI-VII średnio po 80 godz./miesięcznie. Łączna liczba godzin jednej części wynosi (80 godz. x 14 mies.) 1 120godz., w okresie od I 2019 r. do II 2020 r. 3.6. Czas świadczenia usług, oznacza czas wykonywania zleconego zakresu usług. Zamawiający zastrzega, że do czasu świadczenia usług nie wlicza się czasu dojazdu lub dojścia do miejsca świadczenia usług. 1 godzina oznacza 60 min.; 3.7. Liczba świadczonych godzin z uzasadnionych przyczyn może ulec pomniejszeniu lub zwiększeniu; 3.8. Wykonawca będzie uczestniczył w spotkaniach zwoływanych przez Zamawiającego; 3.9. Wykonawca zobowiązany jest sporządzać miesięczne karty pracy, które będą załącznikiem do umowy i składać Zamawiającemu w terminie do 5 dnia każdego następnego miesiąca. 3.10. Wykonawca jest zobowiązany informować Zamawiającego o stanie wykonania przedmiotu umowy, a w szczególności o wszelkich zagrożeniach. 3.11. Wykonawca zobowiązany będzie do realizacji zleconych czynności z zachowaniem należytej staranności, jak również zabezpieczenia i zachowania w tajemnicy - zarówno w trakcie trwania umowy, jak i po jej ustaniu - wszelkich informacji i danych osobowych, do których uzyska dostęp w związku z realizacją zamówienia. 3.12. Wykonawca ponosi odpowiedzialność z tytułu przetwarzania danych osobowych wynikających z obowiązujących przepisów prawa. Ma również obowiązek naprawienia szkody z tytułu naruszenia zasad przetwarzania informacji i danych osobowych w przypadku ich zaistnienia. 3.13. Wykonawca poniesie koszty związane z wykonywaniem przedmiotu zamówienia, tj. we własnym zakresie organizuje sposób przybycia do miejsca wykonywania, koszty rozmów telefonicznych, koszt badań profilaktycznych. 3.14. Wykonawca nie może pobierać od osób, którym będzie świadczyć usługi opiekuńcze żadnych dodatkowych opłat; 3.15. Wykonawca nie może powierzyć wykonania usług osobie trzeciej bez pisemnej zgody Zamawiającego. 3.16. Wykonawca zobowiązuje się do nieodpłatnego przeniesienia autorskich praw majątkowych do wytworzonych dokumentów na wszystkich polach eksploatacji na rzecz Zamawiającego, zgodnie z ustawą z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. 3.17. Wykonawca zobowiązuje się do umożliwienia kontroli, monitoringu realizacji usługi na żądanie upoważnionej instytucji i Zamawiającego. 3.18. Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia ewidencji godzin pracy potwierdzającej jego zaangażowanie w realizację zadań wynikających z w/w zamówienia oraz do dostarczania jej w terminie do 5 dnia każdego następnego miesiąca. 3.19. Wykonawca będzie zobowiązany do składania oświadczeń, że jego łączne zaangażowanie zawodowe w realizację wszystkich projektów finansowanych z funduszy strukturalnych i Funduszu Spójności oraz działań finansowanych z innych źródeł, w tym środków własnych Zamawiającego i innych podmiotów, nie przekracza 276 godzin miesięcznie (zaangażowanie dotyczy wszelkich form zaangażowania zawodowego, w szczególności w ramach stosunku pracy, stosunku cywilnoprawnego i samozatrudnienia, zaangażowania w ramach prowadzenia własnej działalności gospodarczej). 3.20. Wykonawca zobowiązuje się podać wszystkie dane niezbędne do prawidłowego wypełnienia bazy personelu projektu w ramach systemu SL2014. 3.21. Wykonawca oświadcza, że nie pracuje w instytucji uczestniczącej w realizacji projektu (tj. Instytucji Zarządzającej, Instytucji Pośredniczącej, Instytucji Wdrażającej/Instytucji Pośredniczącej II stopnia). 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – specjalistyczne usługi opiekuńcze część VIII: 4.1. Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych będzie realizowane zgodnie z: a) ustawą o pomocy społecznej z dnia 12 marca 2004 r. (t. j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1508 ze zm.); b) ustawą o ochronie zdrowia psychicznego z dnia 19 sierpnia 1994 r. (t. j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1878); c) rozporządzeniem Ministra Polityki Społecznej z dnia 22 września 2005 r. w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych (Dz. U. z 2005 r. Nr 189 poz. 1598), zwanym dalej Rozporządzeniem. 4.2. Zakres specjalistycznych usług opiekuńczych obejmuje obok usług opiekuńczych: 1) pielęgnację - jako wspieranie procesu leczenia, w tym: a) pomoc w dostępie do świadczeń zdrowotnych, b) uzgadnianie i pilnowanie terminów wizyt lekarskich, badań diagnostycznych, c) pomoc w wykupywaniu lub zamawianiu leków w aptece, d) pilnowanie przyjmowania leków oraz obserwowanie ewentualnych skutków ubocznych ich stosowania, e) w szczególnie uzasadnionych przypadkach zmiana opatrunków, pomoc w użyciu środków pomocniczych i materiałów medycznych, przedmiotów ortopedycznych, a także w utrzymaniu higieny, f) pomoc w dotarciu do placówek służby zdrowia, g) pomoc w dotarciu do placówek rehabilitacyjnych; 2) rehabilitację fizyczną i usprawnianie zaburzonych funkcji organizmu w zakresie nieobjętym przepisami ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych: a) zgodnie z zaleceniami lekarskimi lub specjalisty z zakresu rehabilitacji ruchowej lub fizjoterapii, b) współpraca ze specjalistami w zakresie wspierania psychologiczno-pedagogicznego i edukacyjno-terapeutycznego zmierzającego do wielostronnej aktywizacji osoby korzystającej ze specjalistycznych usług; 4.3. Specjalistyczne usługi będą świadczone przez osoby: 1) posiadające kwalifikacje do wykonywania jednego z wymienionego zawodu: pracownika socjalnego, psychologa, pedagoga, logopedy, terapeuty zajęciowego, pielęgniarki, asystenta osoby niepełnosprawnej, opiekunki środowiskowej, specjalisty w zakresie rehabilitacji medycznej, fizjoterapeuty lub innego zawodu dającego wiedzę i umiejętności pozwalające świadczyć określone specjalistyczne usługi. 2) świadczące specjalistyczne usługi dla osób z zaburzeniami psychicznymi muszą posiadać co najmniej półroczny staż w jednej z następujących jednostek: a) szpitalu psychiatrycznym; b) jednostce organizacyjnej pomocy społecznej dla osób z zaburzeniami psychicznymi; c) placówce terapii lub placówce oświatowej, do której uczęszczają dzieci z zaburzeniami rozwoju lub upośledzeniem umysłowym; d) ośrodku terapeutyczno – edukacyjno - wychowawczym; e) zakładzie rehabilitacji; f) innej jednostce niż wymienione w lit. a-e, świadczącej specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi. a) w uzasadnionych przypadkach specjalistyczne usługi mogą być świadczone przez osoby, które zdobywają lub podnoszą wymagane kwalifikacje zawodowe określone w ust. 4.3 pkt 1, posiadają co najmniej roczny staż pracy w jednostkach, o których mowa w pkt. 2, i mają zapewnioną możliwość konsultacji z osobami świadczącymi specjalistyczne usługi, posiadającymi wymagane kwalifikacje. 3) posiadające przeszkolenie i doświadczenie w zakresie: a) umiejętności kształtowania motywacji do akceptowanych przez otoczenie zachowań; b) kształtowania nawyków celowej aktywności; c) prowadzenia treningu zachowań społecznych. 4) Specjalistyczna usługa opiekuńcza świadczona jest przez osobę, która spełnia łącznie warunki: a) spełnia wymogi określone w Rozporządzeniu, o którym mowa w 4.1 lit. c. b) posiada zaświadczenie o ukończeniu szkolenia w zakresie udzielania pierwszej pomocy lub pomocy przedmedycznej. c) posiada zaświadczenie lekarskie stwierdzające brak przeciwwskazań do wykonywania pracy w ramach świadczenia specjalistycznych usług. 4.4. Zadaniem Wykonawcy części VIII jest świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania, pobytu osoby niesamodzielnej, w oparciu o indywidualny plan pracy. Wykonawca w tych częściach będzie świadczył usługę po średnio 24 godz./mies., czyli 336 godz. w okresie od I 2019 r. do II 2020 r. 4.5. Czas świadczenia usług, oznacza czas wykonywania zleconego zakresu usług. Zamawiający zastrzega, że do czasu świadczenia usług nie wlicza się czasu dojazdu lub dojścia do miejsca świadczenia usług. 1 godzina oznacza 60 min.; 4.6. Liczba świadczonych godzin z uzasadnionych przyczyn może ulec pomniejszeniu lub zwiększeniu; 4.7. Wykonawca będzie uczestniczył w spotkaniach zwoływanych przez Zamawiającego; 4.8. Wykonawca zobowiązany jest sporządzać miesięczne karty pracy, które będą załącznikiem do umowy i składać Zamawiającemu w terminie do 5 dnia każdego następnego miesiąca. 4.9. Wykonawca jest zobowiązany informować Zamawiającego o stanie wykonania przedmiotu umowy, a w szczególności o wszelkich zagrożeniach. 4.10. Wykonawca zobowiązany będzie do realizacji zleconych czynności z zachowaniem należytej staranności, jak również zabezpieczenia i zachowania w tajemnicy - zarówno w trakcie trwania umowy, jak i po jej ustaniu - wszelkich informacji i danych osobowych, do których uzyska dostęp w związku z realizacją zlecenia. 4.11. Wykonawca ponosi odpowiedzialność z tytułu przetwarzania danych osobowych wynikających z obowiązujących przepisów prawa. Ma również obowiązek naprawienia szkody z tytułu naruszenia zasad przetwarzania informacji i danych osobowych w przypadku ich zaistnienia. 4.12. Wykonawca poniesie koszty związane z wykonywaniem przedmiotu zamówienia, tj. we własnym zakresie organizuje sposób przybycia do miejsca wykonywania, koszty rozmów telefonicznych, badań profilaktycznych. 4.13. Wykonawca nie może pobierać od osób, którym będzie świadczyć specjalistyczne usługi opiekuńcze żadnych dodatkowych opłat. 4.14. Wykonawca nie może powierzyć wykonania usług osobie trzeciej bez pisemnej zgody Zamawiającego. 4.15. Wykonawca zobowiązuje się do nieodpłatnego przeniesienia autorskich praw majątkowych do wytworzonych dokumentów na wszystkich polach eksploatacji na rzecz Zamawiającego, zgodnie z ustawą z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. 4.16. Wykonawca zobowiązuje się do umożliwienia kontroli i monitoringu realizacji usługi na żądanie upoważnionej instytucji i Zamawiającego. 4.17. Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia ewidencji godzin pracy potwierdzającej jego zaangażowanie w realizację zadań wynikających z w/w zamówienia oraz do dostarczania jej do Zamawiającego w terminie do 5 dnia każdego następnego miesiąca. 4.18. Wykonawca będzie zobowiązany do składania oświadczeń, że jego łączne zaangażowanie zawodowe w realizację wszystkich projektów finansowanych z funduszy strukturalnych i Funduszu Spójności oraz działań finansowanych z innych źródeł, w tym środków własnych Zamawiającego i innych podmiotów, nie przekracza 276 godzin miesięcznie (zaangażowanie dotyczy wszelkich form zaangażowania zawodowego, w szczególności w ramach stosunku pracy, stosunku cywilnoprawnego i samozatrudnienia, zaangażowania w ramach prowadzenia własnej działalności gospodarczej). 4.19. Wykonawca zobowiązuje się podać wszystkie dane niezbędne do prawidłowego wypełnienia bazy personelu projektu w ramach systemu SL2014. 4.20. Wykonawca oświadcza, że nie pracuje w instytucji uczestniczącej w realizacji projektu (tj. Instytucji Zarządzającej, Instytucji Pośredniczącej, Instytucji Wdrażającej/Instytucji Pośredniczącej II stopnia).

II.5) Główny kod CPV: 85312100-0
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 58484,58
Waluta:
EU
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-02-29

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada uprawnienia do wykonywania zlecenia, o którym mowa w Rozdziale IV: ust. 3.4 SIWZ – dotyczy usług opiekuńczych, ust. 4.3 SIWZ – dotyczący specjalistycznych usług opiekuńczych.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Nie dotyczy
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: a) Wykonywał min. 1 usługę opiekuńczą (cz. I-VII- usługę opiekuńczą, cz. VIII – specjalistyczną usługę opiekuńczą), w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; b) posiada wykształcenie i kwalifikacje zawodowe dotyczące spełniania kryteriów, o których mowa w Rozdziale IV: ust. 3.4 SIWZ – dotyczy usług opiekuńczych, ust. 4.3 SIWZ – dotyczący specjalistycznych usług opiekuńczych.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Dla potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia, Wykonawca do oferty powinien przedłożyć oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 do SIWZ.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Dla potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu dot. a) posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej - oświadczenie o posiadaniu kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 do SIWZ. b) zdolności zawodowej – wykaz usług zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ, że Wykonywał min. 1 usługę opiekuńczą (cz. I-VII- usługę opiekuńczą, cz. VIII – specjalistyczną usługę opiekuńczą), w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu – oraz potwierdzenie wykształcenia i kwalifikacji zawodowych dotyczących spełniania kryteriów określonych w Rozdziale IV: ust. 3.4 SIWZ – dotyczy usług opiekuńczych, ust. 4.3 SIWZ – dotyczący specjalistycznych usług opiekuńczych - oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ;
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
Nie dotyczy
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Nie dotyczy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
1) Kryterium – Cena brutto za usługę (C) – waga 60pkt 60,00
2) Kryterium Doświadczenie (D) – waga max. 40pkt. 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający dopuszcza zmiany w umowie w zakresie: 1) liczby godzin świadczonych usług opiekuńczych; 2) wartości zamówienia w przypadku: zmiany liczby godzin, nieprzewidzianego zdarzenia losowego, choroby, zastępstwa w realizacji usług; 3) zmian przepisów powszechnie obowiązujących, które mają wpływ na treść lub przedmiot umowy, w szczególności zmiany przepisów powszechnie obowiązujących w zakresie opieki nad osobami niesamodzielnymi lub systemu usług socjalnych mających wpływ na sposób realizacji usług opiekuńczych w ramach systemu pomocy społecznej.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-12-14, godzina: 13:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> POLSKI
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Zamawiający informuje, że może unieważnić postępowanie o udzielenie przedmiotowego zamówienia, jeżeli środki pochodzące z budżetu Unii Europejskiej które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 2 Nazwa: Usługi opiekuńcze
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Świadczenie usług opiekuńczych będzie realizowane zgodnie z: ustawą o pomocy społecznej z dnia 12 marca 2004 r. (t. j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1508 ze zm.) dla osób rekrutowanych przez Zamawiającego Zakres usług opiekuńczych obejmuje m. in.: pomoc w zaspokajaniu codziennych potrzeb życiowych, opiekę higieniczną, pielęgnację zleconą przez lekarza (wynikającą z zaświadczenia lekarskiego lub dokumentacji medycznej) oraz zapewnienie kontaktów z otoczeniem. Usługa realizowana z poszanowaniem podmiotowości osoby niesamodzielnej, w tym respektowaniem prawa do poszanowania i ochrony godności, intymności, poczucia bezpieczeństwa, ochrony dóbr osobistych. Zakres wsparcia i wymiar godzinowy usług będzie określała umowa trójstronna zawarta z udziałem osoby niesamodzielnej, osoby świadczącej usługę oraz Zamawiającego. Osoba świadcząca usługi opiekuńcze zobowiązana jest do gotowości zapewnienia nieprzerwanego i właściwego pod względem jakości procesu świadczenia usług przez 7 dni w tygodniu, w ustalonych przez Zamawiającego godzinach oraz zleconym wymiarze i zakresie. Usługi opiekuńcze będą świadczone w miejscu pobytu osoby niesamodzielnej z uwzględnieniem najbliższego otoczenia. Usługi opiekuńcze będą świadczone przez; 1) osobę posiadającą kwalifikacje do wykonywania jednego z zawodów: opiekun środowiskowy, asystent osoby niepełnosprawnej, pielęgniarz, opiekun osoby starszej, opiekun medyczny, opiekun kwalifikowany w domu pomocy społecznej, opiekun w ośrodku pomocy społecznej, a także ukończyła szkolenie w zakresie udzielania pierwszej pomocy lub pomocy przedmedycznej, 2) osobę posiadającą doświadczenie w realizacji usług opiekuńczych, w tym zawodowe, wolontariacie lub osobiste wynikające z pełnienia roli opiekuna faktycznego i odbyła 80 godzinne szkolenie z zakresu usług opiekuńczych; 3) jest gotowa zapewniać nieprzerwanie i właściwie pod względem jakości procesu świadczenia usług przez 7 dni w tygodniu. Zadaniem Wykonawcy przedmiotowego zamówienia jest świadczenie usług opiekuńczych: a) średnio po 120 godz./miesięcznie. Łączna liczba godzin jednej części wynosi (120 godz. x 14 mies.) 1 680 godz., Czas świadczenia usług, oznacza czas wykonywania zleconego zakresu usług. Zamawiający zastrzega, że do czasu świadczenia usług nie wlicza się czasu dojazdu lub dojścia do miejsca świadczenia usług. 1 godzina oznacza 60 min.; Liczba świadczonych godzin z uzasadnionych przyczyn może ulec pomniejszeniu lub zwiększeniu; Wykonawca będzie uczestniczył w spotkaniach zwoływanych przez Zamawiającego; Wykonawca zobowiązany jest sporządzać miesięczne karty pracy, które będą załącznikiem do umowy i składać Zamawiającemu w terminie do 5 dnia każdego następnego miesiąca. Wykonawca jest zobowiązany informować Zamawiającego o stanie wykonania przedmiotu umowy, a w szczególności o wszelkich zagrożeniach. Wykonawca zobowiązany będzie do realizacji zleconych czynności z zachowaniem należytej staranności, jak również zabezpieczenia i zachowania w tajemnicy - zarówno w trakcie trwania umowy, jak i po jej ustaniu - wszelkich informacji i danych osobowych, do których uzyska dostęp w związku z realizacją zamówienia. Wykonawca ponosi odpowiedzialność z tytułu przetwarzania danych osobowych wynikających z obowiązujących przepisów prawa. Ma również obowiązek naprawienia szkody z tytułu naruszenia zasad przetwarzania informacji i danych osobowych w przypadku ich zaistnienia. Wykonawca poniesie koszty związane z wykonywaniem przedmiotu zamówienia, tj. we własnym zakresie organizuje sposób przybycia do miejsca wykonywania, koszty rozmów telefonicznych, koszt badań profilaktycznych. Wykonawca nie może pobierać od osób, którym będzie świadczyć usługi opiekuńcze żadnych dodatkowych opłat; Wykonawca nie może powierzyć wykonania usług osobie trzeciej bez pisemnej zgody Zamawiającego. Wykonawca zobowiązuje się do nieodpłatnego przeniesienia autorskich praw majątkowych do wytworzonych dokumentów na wszystkich polach eksploatacji na rzecz Zamawiającego, zgodnie z ustawą z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Wykonawca zobowiązuje się do umożliwienia kontroli, monitoringu realizacji usługi na żądanie upoważnionej instytucji i Zamawiającego. Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia ewidencji godzin pracy potwierdzającej jego zaangażowanie w realizację zadań wynikających z w/w zamówienia oraz do dostarczania jej w terminie do 5 dnia każdego następnego miesiąca. Wykonawca będzie zobowiązany do składania oświadczeń, że jego łączne zaangażowanie zawodowe w realizację wszystkich projektów finansowanych z funduszy strukturalnych i Funduszu Spójności oraz działań finansowanych z innych źródeł, w tym środków własnych Zamawiającego i innych podmiotów, nie przekracza 276 godzin miesięcznie (zaangażowanie dotyczy wszelkich form zaangażowania zawodowego, w szczególności w ramach stosunku pracy, stosunku cywilnoprawnego i samozatrudnienia, zaangażowania w ramach prowadzenia własnej działalności gospodarczej). Wykonawca zobowiązuje się podać wszystkie dane niezbędne do prawidłowego wypełnienia bazy personelu projektu w ramach systemu SL2014. Wykonawca oświadcza, że nie pracuje w instytucji uczestniczącej w realizacji projektu (tj. Instytucji Zarządzającej, Instytucji Pośredniczącej, Instytucji Wdrażającej/Instytucji Pośredniczącej II stopnia).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85312100-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-02-29
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
1) Kryterium – Cena brutto za usługę (C) – waga 60pkt. 60,00
2) Kryterium Doświadczenie (D) – waga max. 40pkt. 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 1 Nazwa: Usługi opiekuńcze
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Świadczenie usług opiekuńczych będzie realizowane zgodnie z: ustawą o pomocy społecznej z dnia 12 marca 2004 r. (t. j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1508 ze zm.) dla osób rekrutowanych przez Zamawiającego Zakres usług opiekuńczych obejmuje m. in.: pomoc w zaspokajaniu codziennych potrzeb życiowych, opiekę higieniczną, pielęgnację zleconą przez lekarza (wynikającą z zaświadczenia lekarskiego lub dokumentacji medycznej) oraz zapewnienie kontaktów z otoczeniem. Usługa realizowana z poszanowaniem podmiotowości osoby niesamodzielnej, w tym respektowaniem prawa do poszanowania i ochrony godności, intymności, poczucia bezpieczeństwa, ochrony dóbr osobistych. Zakres wsparcia i wymiar godzinowy usług będzie określała umowa trójstronna zawarta z udziałem osoby niesamodzielnej, osoby świadczącej usługę oraz Zamawiającego. Osoba świadcząca usługi opiekuńcze zobowiązana jest do gotowości zapewnienia nieprzerwanego i właściwego pod względem jakości procesu świadczenia usług przez 7 dni w tygodniu, w ustalonych przez Zamawiającego godzinach oraz zleconym wymiarze i zakresie. Usługi opiekuńcze będą świadczone w miejscu pobytu osoby niesamodzielnej z uwzględnieniem najbliższego otoczenia. Usługi opiekuńcze będą świadczone przez; 1) osobę posiadającą kwalifikacje do wykonywania jednego z zawodów: opiekun środowiskowy, asystent osoby niepełnosprawnej, pielęgniarz, opiekun osoby starszej, opiekun medyczny, opiekun kwalifikowany w domu pomocy społecznej, opiekun w ośrodku pomocy społecznej, a także ukończyła szkolenie w zakresie udzielania pierwszej pomocy lub pomocy przedmedycznej, 2) osobę posiadającą doświadczenie w realizacji usług opiekuńczych, w tym zawodowe, wolontariacie lub osobiste wynikające z pełnienia roli opiekuna faktycznego i odbyła 80 godzinne szkolenie z zakresu usług opiekuńczych; 3) jest gotowa zapewniać nieprzerwanie i właściwie pod względem jakości procesu świadczenia usług przez 7 dni w tygodniu. Zadaniem Wykonawcy przedmiotowego zamówienia jest świadczenie usług opiekuńczych: a) średnio po 120 godz./miesięcznie. Łączna liczba godzin jednej części wynosi (120 godz. x 14 mies.) 1 680 godz., Czas świadczenia usług, oznacza czas wykonywania zleconego zakresu usług. Zamawiający zastrzega, że do czasu świadczenia usług nie wlicza się czasu dojazdu lub dojścia do miejsca świadczenia usług. 1 godzina oznacza 60 min.; Liczba świadczonych godzin z uzasadnionych przyczyn może ulec pomniejszeniu lub zwiększeniu; Wykonawca będzie uczestniczył w spotkaniach zwoływanych przez Zamawiającego; Wykonawca zobowiązany jest sporządzać miesięczne karty pracy, które będą załącznikiem do umowy i składać Zamawiającemu w terminie do 5 dnia każdego następnego miesiąca. Wykonawca jest zobowiązany informować Zamawiającego o stanie wykonania przedmiotu umowy, a w szczególności o wszelkich zagrożeniach. Wykonawca zobowiązany będzie do realizacji zleconych czynności z zachowaniem należytej staranności, jak również zabezpieczenia i zachowania w tajemnicy - zarówno w trakcie trwania umowy, jak i po jej ustaniu - wszelkich informacji i danych osobowych, do których uzyska dostęp w związku z realizacją zamówienia. Wykonawca ponosi odpowiedzialność z tytułu przetwarzania danych osobowych wynikających z obowiązujących przepisów prawa. Ma również obowiązek naprawienia szkody z tytułu naruszenia zasad przetwarzania informacji i danych osobowych w przypadku ich zaistnienia. Wykonawca poniesie koszty związane z wykonywaniem przedmiotu zamówienia, tj. we własnym zakresie organizuje sposób przybycia do miejsca wykonywania, koszty rozmów telefonicznych, koszt badań profilaktycznych. Wykonawca nie może pobierać od osób, którym będzie świadczyć usługi opiekuńcze żadnych dodatkowych opłat; Wykonawca nie może powierzyć wykonania usług osobie trzeciej bez pisemnej zgody Zamawiającego. Wykonawca zobowiązuje się do nieodpłatnego przeniesienia autorskich praw majątkowych do wytworzonych dokumentów na wszystkich polach eksploatacji na rzecz Zamawiającego, zgodnie z ustawą z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Wykonawca zobowiązuje się do umożliwienia kontroli, monitoringu realizacji usługi na żądanie upoważnionej instytucji i Zamawiającego. Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia ewidencji godzin pracy potwierdzającej jego zaangażowanie w realizację zadań wynikających z w/w zamówienia oraz do dostarczania jej w terminie do 5 dnia każdego następnego miesiąca. Wykonawca będzie zobowiązany do składania oświadczeń, że jego łączne zaangażowanie zawodowe w realizację wszystkich projektów finansowanych z funduszy strukturalnych i Funduszu Spójności oraz działań finansowanych z innych źródeł, w tym środków własnych Zamawiającego i innych podmiotów, nie przekracza 276 godzin miesięcznie (zaangażowanie dotyczy wszelkich form zaangażowania zawodowego, w szczególności w ramach stosunku pracy, stosunku cywilnoprawnego i samozatrudnienia, zaangażowania w ramach prowadzenia własnej działalności gospodarczej). Wykonawca zobowiązuje się podać wszystkie dane niezbędne do prawidłowego wypełnienia bazy personelu projektu w ramach systemu SL2014. Wykonawca oświadcza, że nie pracuje w instytucji uczestniczącej w realizacji projektu (tj. Instytucji Zarządzającej, Instytucji Pośredniczącej, Instytucji Wdrażającej/Instytucji Pośredniczącej II stopnia).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85312100-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-02-29
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
1) Kryterium – Cena brutto za usługę (C) – waga 60pkt. 60,00
2) Kryterium Doświadczenie (D) – waga max. 40pkt. 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Usługi opiekuńcze
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Świadczenie usług opiekuńczych będzie realizowane zgodnie z: ustawą o pomocy społecznej z dnia 12 marca 2004 r. (t. j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1508 ze zm.) dla osób rekrutowanych przez Zamawiającego Zakres usług opiekuńczych obejmuje m. in.: pomoc w zaspokajaniu codziennych potrzeb życiowych, opiekę higieniczną, pielęgnację zleconą przez lekarza (wynikającą z zaświadczenia lekarskiego lub dokumentacji medycznej) oraz zapewnienie kontaktów z otoczeniem. Usługa realizowana z poszanowaniem podmiotowości osoby niesamodzielnej, w tym respektowaniem prawa do poszanowania i ochrony godności, intymności, poczucia bezpieczeństwa, ochrony dóbr osobistych. Zakres wsparcia i wymiar godzinowy usług będzie określała umowa trójstronna zawarta z udziałem osoby niesamodzielnej, osoby świadczącej usługę oraz Zamawiającego. Osoba świadcząca usługi opiekuńcze zobowiązana jest do gotowości zapewnienia nieprzerwanego i właściwego pod względem jakości procesu świadczenia usług przez 7 dni w tygodniu, w ustalonych przez Zamawiającego godzinach oraz zleconym wymiarze i zakresie. Usługi opiekuńcze będą świadczone w miejscu pobytu osoby niesamodzielnej z uwzględnieniem najbliższego otoczenia. Usługi opiekuńcze będą świadczone przez; 1) osobę posiadającą kwalifikacje do wykonywania jednego z zawodów: opiekun środowiskowy, asystent osoby niepełnosprawnej, pielęgniarz, opiekun osoby starszej, opiekun medyczny, opiekun kwalifikowany w domu pomocy społecznej, opiekun w ośrodku pomocy społecznej, a także ukończyła szkolenie w zakresie udzielania pierwszej pomocy lub pomocy przedmedycznej, 2) osobę posiadającą doświadczenie w realizacji usług opiekuńczych, w tym zawodowe, wolontariacie lub osobiste wynikające z pełnienia roli opiekuna faktycznego i odbyła 80 godzinne szkolenie z zakresu usług opiekuńczych; 3) jest gotowa zapewniać nieprzerwanie i właściwie pod względem jakości procesu świadczenia usług przez 7 dni w tygodniu. Zadaniem Wykonawcy przedmiotowego zamówienia jest świadczenie usług opiekuńczych: a) średnio po 120 godz./miesięcznie. Łączna liczba godzin jednej części wynosi (120 godz. x 14 mies.) 1 680 godz., Czas świadczenia usług, oznacza czas wykonywania zleconego zakresu usług. Zamawiający zastrzega, że do czasu świadczenia usług nie wlicza się czasu dojazdu lub dojścia do miejsca świadczenia usług. 1 godzina oznacza 60 min.; Liczba świadczonych godzin z uzasadnionych przyczyn może ulec pomniejszeniu lub zwiększeniu; Wykonawca będzie uczestniczył w spotkaniach zwoływanych przez Zamawiającego; Wykonawca zobowiązany jest sporządzać miesięczne karty pracy, które będą załącznikiem do umowy i składać Zamawiającemu w terminie do 5 dnia każdego następnego miesiąca. Wykonawca jest zobowiązany informować Zamawiającego o stanie wykonania przedmiotu umowy, a w szczególności o wszelkich zagrożeniach. Wykonawca zobowiązany będzie do realizacji zleconych czynności z zachowaniem należytej staranności, jak również zabezpieczenia i zachowania w tajemnicy - zarówno w trakcie trwania umowy, jak i po jej ustaniu - wszelkich informacji i danych osobowych, do których uzyska dostęp w związku z realizacją zamówienia. Wykonawca ponosi odpowiedzialność z tytułu przetwarzania danych osobowych wynikających z obowiązujących przepisów prawa. Ma również obowiązek naprawienia szkody z tytułu naruszenia zasad przetwarzania informacji i danych osobowych w przypadku ich zaistnienia. Wykonawca poniesie koszty związane z wykonywaniem przedmiotu zamówienia, tj. we własnym zakresie organizuje sposób przybycia do miejsca wykonywania, koszty rozmów telefonicznych, koszt badań profilaktycznych. Wykonawca nie może pobierać od osób, którym będzie świadczyć usługi opiekuńcze żadnych dodatkowych opłat; Wykonawca nie może powierzyć wykonania usług osobie trzeciej bez pisemnej zgody Zamawiającego. Wykonawca zobowiązuje się do nieodpłatnego przeniesienia autorskich praw majątkowych do wytworzonych dokumentów na wszystkich polach eksploatacji na rzecz Zamawiającego, zgodnie z ustawą z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Wykonawca zobowiązuje się do umożliwienia kontroli, monitoringu realizacji usługi na żądanie upoważnionej instytucji i Zamawiającego. Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia ewidencji godzin pracy potwierdzającej jego zaangażowanie w realizację zadań wynikających z w/w zamówienia oraz do dostarczania jej w terminie do 5 dnia każdego następnego miesiąca. Wykonawca będzie zobowiązany do składania oświadczeń, że jego łączne zaangażowanie zawodowe w realizację wszystkich projektów finansowanych z funduszy strukturalnych i Funduszu Spójności oraz działań finansowanych z innych źródeł, w tym środków własnych Zamawiającego i innych podmiotów, nie przekracza 276 godzin miesięcznie (zaangażowanie dotyczy wszelkich form zaangażowania zawodowego, w szczególności w ramach stosunku pracy, stosunku cywilnoprawnego i samozatrudnienia, zaangażowania w ramach prowadzenia własnej działalności gospodarczej). Wykonawca zobowiązuje się podać wszystkie dane niezbędne do prawidłowego wypełnienia bazy personelu projektu w ramach systemu SL2014. Wykonawca oświadcza, że nie pracuje w instytucji uczestniczącej w realizacji projektu (tj. Instytucji Zarządzającej, Instytucji Pośredniczącej, Instytucji Wdrażającej/Instytucji Pośredniczącej II stopnia).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85312100-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-02-29
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
2) Kryterium Doświadczenie (D) – waga max. 40pkt. 40,00
1) Kryterium – Cena brutto za usługę (C) – waga 60pkt 60,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: Usługi opiekuńcze
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Świadczenie usług opiekuńczych będzie realizowane zgodnie z: ustawą o pomocy społecznej z dnia 12 marca 2004 r. (t. j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1508 ze zm.) dla osób rekrutowanych przez Zamawiającego Zakres usług opiekuńczych obejmuje m. in.: pomoc w zaspokajaniu codziennych potrzeb życiowych, opiekę higieniczną, pielęgnację zleconą przez lekarza (wynikającą z zaświadczenia lekarskiego lub dokumentacji medycznej) oraz zapewnienie kontaktów z otoczeniem. Usługa realizowana z poszanowaniem podmiotowości osoby niesamodzielnej, w tym respektowaniem prawa do poszanowania i ochrony godności, intymności, poczucia bezpieczeństwa, ochrony dóbr osobistych. Zakres wsparcia i wymiar godzinowy usług będzie określała umowa trójstronna zawarta z udziałem osoby niesamodzielnej, osoby świadczącej usługę oraz Zamawiającego. Osoba świadcząca usługi opiekuńcze zobowiązana jest do gotowości zapewnienia nieprzerwanego i właściwego pod względem jakości procesu świadczenia usług przez 7 dni w tygodniu, w ustalonych przez Zamawiającego godzinach oraz zleconym wymiarze i zakresie. Usługi opiekuńcze będą świadczone w miejscu pobytu osoby niesamodzielnej z uwzględnieniem najbliższego otoczenia. Usługi opiekuńcze będą świadczone przez; 1) osobę posiadającą kwalifikacje do wykonywania jednego z zawodów: opiekun środowiskowy, asystent osoby niepełnosprawnej, pielęgniarz, opiekun osoby starszej, opiekun medyczny, opiekun kwalifikowany w domu pomocy społecznej, opiekun w ośrodku pomocy społecznej, a także ukończyła szkolenie w zakresie udzielania pierwszej pomocy lub pomocy przedmedycznej, 2) osobę posiadającą doświadczenie w realizacji usług opiekuńczych, w tym zawodowe, wolontariacie lub osobiste wynikające z pełnienia roli opiekuna faktycznego i odbyła 80 godzinne szkolenie z zakresu usług opiekuńczych; 3) jest gotowa zapewniać nieprzerwanie i właściwie pod względem jakości procesu świadczenia usług przez 7 dni w tygodniu. Zadaniem Wykonawcy przedmiotowego zamówienia jest świadczenie usług opiekuńczych: średnio po 116 godz./miesięcznie. Łączna liczba godzin wynosi (116 godz. x 14 mies.) 1 624 godz. Czas świadczenia usług, oznacza czas wykonywania zleconego zakresu usług. Zamawiający zastrzega, że do czasu świadczenia usług nie wlicza się czasu dojazdu lub dojścia do miejsca świadczenia usług. 1 godzina oznacza 60 min.; Liczba świadczonych godzin z uzasadnionych przyczyn może ulec pomniejszeniu lub zwiększeniu; Wykonawca będzie uczestniczył w spotkaniach zwoływanych przez Zamawiającego; Wykonawca zobowiązany jest sporządzać miesięczne karty pracy, które będą załącznikiem do umowy i składać Zamawiającemu w terminie do 5 dnia każdego następnego miesiąca. Wykonawca jest zobowiązany informować Zamawiającego o stanie wykonania przedmiotu umowy, a w szczególności o wszelkich zagrożeniach. Wykonawca zobowiązany będzie do realizacji zleconych czynności z zachowaniem należytej staranności, jak również zabezpieczenia i zachowania w tajemnicy - zarówno w trakcie trwania umowy, jak i po jej ustaniu - wszelkich informacji i danych osobowych, do których uzyska dostęp w związku z realizacją zamówienia. Wykonawca ponosi odpowiedzialność z tytułu przetwarzania danych osobowych wynikających z obowiązujących przepisów prawa. Ma również obowiązek naprawienia szkody z tytułu naruszenia zasad przetwarzania informacji i danych osobowych w przypadku ich zaistnienia. Wykonawca poniesie koszty związane z wykonywaniem przedmiotu zamówienia, tj. we własnym zakresie organizuje sposób przybycia do miejsca wykonywania, koszty rozmów telefonicznych, koszt badań profilaktycznych. Wykonawca nie może pobierać od osób, którym będzie świadczyć usługi opiekuńcze żadnych dodatkowych opłat; Wykonawca nie może powierzyć wykonania usług osobie trzeciej bez pisemnej zgody Zamawiającego. Wykonawca zobowiązuje się do nieodpłatnego przeniesienia autorskich praw majątkowych do wytworzonych dokumentów na wszystkich polach eksploatacji na rzecz Zamawiającego, zgodnie z ustawą z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Wykonawca zobowiązuje się do umożliwienia kontroli, monitoringu realizacji usługi na żądanie upoważnionej instytucji i Zamawiającego. Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia ewidencji godzin pracy potwierdzającej jego zaangażowanie w realizację zadań wynikających z w/w zamówienia oraz do dostarczania jej w terminie do 5 dnia każdego następnego miesiąca. Wykonawca będzie zobowiązany do składania oświadczeń, że jego łączne zaangażowanie zawodowe w realizację wszystkich projektów finansowanych z funduszy strukturalnych i Funduszu Spójności oraz działań finansowanych z innych źródeł, w tym środków własnych Zamawiającego i innych podmiotów, nie przekracza 276 godzin miesięcznie (zaangażowanie dotyczy wszelkich form zaangażowania zawodowego, w szczególności w ramach stosunku pracy, stosunku cywilnoprawnego i samozatrudnienia, zaangażowania w ramach prowadzenia własnej działalności gospodarczej). Wykonawca zobowiązuje się podać wszystkie dane niezbędne do prawidłowego wypełnienia bazy personelu projektu w ramach systemu SL2014. Wykonawca oświadcza, że nie pracuje w instytucji uczestniczącej w realizacji projektu (tj. Instytucji Zarządzającej, Instytucji Pośredniczącej, Instytucji Wdrażającej/Instytucji Pośredniczącej II stopnia).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85312100-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-02-29
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
1) Kryterium – Cena brutto za usługę (C) – waga 60pkt. 60,00
2) Kryterium Doświadczenie (D) – waga max. 40pkt. 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Usługi opiekuńcze
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Świadczenie usług opiekuńczych będzie realizowane zgodnie z: ustawą o pomocy społecznej z dnia 12 marca 2004 r. (t. j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1508 ze zm.) dla osób rekrutowanych przez Zamawiającego Zakres usług opiekuńczych obejmuje m. in.: pomoc w zaspokajaniu codziennych potrzeb życiowych, opiekę higieniczną, pielęgnację zleconą przez lekarza (wynikającą z zaświadczenia lekarskiego lub dokumentacji medycznej) oraz zapewnienie kontaktów z otoczeniem. Usługa realizowana z poszanowaniem podmiotowości osoby niesamodzielnej, w tym respektowaniem prawa do poszanowania i ochrony godności, intymności, poczucia bezpieczeństwa, ochrony dóbr osobistych. Zakres wsparcia i wymiar godzinowy usług będzie określała umowa trójstronna zawarta z udziałem osoby niesamodzielnej, osoby świadczącej usługę oraz Zamawiającego. Osoba świadcząca usługi opiekuńcze zobowiązana jest do gotowości zapewnienia nieprzerwanego i właściwego pod względem jakości procesu świadczenia usług przez 7 dni w tygodniu, w ustalonych przez Zamawiającego godzinach oraz zleconym wymiarze i zakresie. Usługi opiekuńcze będą świadczone w miejscu pobytu osoby niesamodzielnej z uwzględnieniem najbliższego otoczenia. Usługi opiekuńcze będą świadczone przez; 1) osobę posiadającą kwalifikacje do wykonywania jednego z zawodów: opiekun środowiskowy, asystent osoby niepełnosprawnej, pielęgniarz, opiekun osoby starszej, opiekun medyczny, opiekun kwalifikowany w domu pomocy społecznej, opiekun w ośrodku pomocy społecznej, a także ukończyła szkolenie w zakresie udzielania pierwszej pomocy lub pomocy przedmedycznej, 2) osobę posiadającą doświadczenie w realizacji usług opiekuńczych, w tym zawodowe, wolontariacie lub osobiste wynikające z pełnienia roli opiekuna faktycznego i odbyła 80 godzinne szkolenie z zakresu usług opiekuńczych; 3) jest gotowa zapewniać nieprzerwanie i właściwie pod względem jakości procesu świadczenia usług przez 7 dni w tygodniu. Zadaniem Wykonawcy przedmiotowego zamówienia jest świadczenie usług opiekuńczych: średnio po 120 godz./miesięcznie. Łączna liczba godzin jednej części wynosi (120 godz. x 14 mies.) 1 680 godz., Czas świadczenia usług, oznacza czas wykonywania zleconego zakresu usług. Zamawiający zastrzega, że do czasu świadczenia usług nie wlicza się czasu dojazdu lub dojścia do miejsca świadczenia usług. 1 godzina oznacza 60 min.; Liczba świadczonych godzin z uzasadnionych przyczyn może ulec pomniejszeniu lub zwiększeniu; Wykonawca będzie uczestniczył w spotkaniach zwoływanych przez Zamawiającego; Wykonawca zobowiązany jest sporządzać miesięczne karty pracy, które będą załącznikiem do umowy i składać Zamawiającemu w terminie do 5 dnia każdego następnego miesiąca. Wykonawca jest zobowiązany informować Zamawiającego o stanie wykonania przedmiotu umowy, a w szczególności o wszelkich zagrożeniach. Wykonawca zobowiązany będzie do realizacji zleconych czynności z zachowaniem należytej staranności, jak również zabezpieczenia i zachowania w tajemnicy - zarówno w trakcie trwania umowy, jak i po jej ustaniu - wszelkich informacji i danych osobowych, do których uzyska dostęp w związku z realizacją zamówienia. Wykonawca ponosi odpowiedzialność z tytułu przetwarzania danych osobowych wynikających z obowiązujących przepisów prawa. Ma również obowiązek naprawienia szkody z tytułu naruszenia zasad przetwarzania informacji i danych osobowych w przypadku ich zaistnienia. Wykonawca poniesie koszty związane z wykonywaniem przedmiotu zamówienia, tj. we własnym zakresie organizuje sposób przybycia do miejsca wykonywania, koszty rozmów telefonicznych, koszt badań profilaktycznych. Wykonawca nie może pobierać od osób, którym będzie świadczyć usługi opiekuńcze żadnych dodatkowych opłat; Wykonawca nie może powierzyć wykonania usług osobie trzeciej bez pisemnej zgody Zamawiającego. Wykonawca zobowiązuje się do nieodpłatnego przeniesienia autorskich praw majątkowych do wytworzonych dokumentów na wszystkich polach eksploatacji na rzecz Zamawiającego, zgodnie z ustawą z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Wykonawca zobowiązuje się do umożliwienia kontroli, monitoringu realizacji usługi na żądanie upoważnionej instytucji i Zamawiającego. Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia ewidencji godzin pracy potwierdzającej jego zaangażowanie w realizację zadań wynikających z w/w zamówienia oraz do dostarczania jej w terminie do 5 dnia każdego następnego miesiąca. Wykonawca będzie zobowiązany do składania oświadczeń, że jego łączne zaangażowanie zawodowe w realizację wszystkich projektów finansowanych z funduszy strukturalnych i Funduszu Spójności oraz działań finansowanych z innych źródeł, w tym środków własnych Zamawiającego i innych podmiotów, nie przekracza 276 godzin miesięcznie (zaangażowanie dotyczy wszelkich form zaangażowania zawodowego, w szczególności w ramach stosunku pracy, stosunku cywilnoprawnego i samozatrudnienia, zaangażowania w ramach prowadzenia własnej działalności gospodarczej). Wykonawca zobowiązuje się podać wszystkie dane niezbędne do prawidłowego wypełnienia bazy personelu projektu w ramach systemu SL2014. Wykonawca oświadcza, że nie pracuje w instytucji uczestniczącej w realizacji projektu (tj. Instytucji Zarządzającej, Instytucji Pośredniczącej, Instytucji Wdrażającej/Instytucji Pośredniczącej II stopnia).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85312100-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-02-29
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
1) Kryterium – Cena brutto za usługę (C) – waga 60pkt. 60,00
2) Kryterium Doświadczenie (D) – waga max. 40pkt. 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6 Nazwa: Usługi opiekuńcze
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Świadczenie usług opiekuńczych będzie realizowane zgodnie z: ustawą o pomocy społecznej z dnia 12 marca 2004 r. (t. j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1508 ze zm.) dla osób rekrutowanych przez Zamawiającego Zakres usług opiekuńczych obejmuje m. in.: pomoc w zaspokajaniu codziennych potrzeb życiowych, opiekę higieniczną, pielęgnację zleconą przez lekarza (wynikającą z zaświadczenia lekarskiego lub dokumentacji medycznej) oraz zapewnienie kontaktów z otoczeniem. Usługa realizowana z poszanowaniem podmiotowości osoby niesamodzielnej, w tym respektowaniem prawa do poszanowania i ochrony godności, intymności, poczucia bezpieczeństwa, ochrony dóbr osobistych. Zakres wsparcia i wymiar godzinowy usług będzie określała umowa trójstronna zawarta z udziałem osoby niesamodzielnej, osoby świadczącej usługę oraz Zamawiającego. Osoba świadcząca usługi opiekuńcze zobowiązana jest do gotowości zapewnienia nieprzerwanego i właściwego pod względem jakości procesu świadczenia usług przez 7 dni w tygodniu, w ustalonych przez Zamawiającego godzinach oraz zleconym wymiarze i zakresie. Usługi opiekuńcze będą świadczone w miejscu pobytu osoby niesamodzielnej z uwzględnieniem najbliższego otoczenia. Usługi opiekuńcze będą świadczone przez; 1) osobę posiadającą kwalifikacje do wykonywania jednego z zawodów: opiekun środowiskowy, asystent osoby niepełnosprawnej, pielęgniarz, opiekun osoby starszej, opiekun medyczny, opiekun kwalifikowany w domu pomocy społecznej, opiekun w ośrodku pomocy społecznej, a także ukończyła szkolenie w zakresie udzielania pierwszej pomocy lub pomocy przedmedycznej, 2) osobę posiadającą doświadczenie w realizacji usług opiekuńczych, w tym zawodowe, wolontariacie lub osobiste wynikające z pełnienia roli opiekuna faktycznego i odbyła 80 godzinne szkolenie z zakresu usług opiekuńczych; 3) jest gotowa zapewniać nieprzerwanie i właściwie pod względem jakości procesu świadczenia usług przez 7 dni w tygodniu. Zadaniem Wykonawcy przedmiotowego zamówienia jest świadczenie usług opiekuńczych: średnio po 80 godz./miesięcznie. Łączna liczba godzin jednej części wynosi (80 godz. x 14 mies.) 1 120godz. Czas świadczenia usług, oznacza czas wykonywania zleconego zakresu usług. Zamawiający zastrzega, że do czasu świadczenia usług nie wlicza się czasu dojazdu lub dojścia do miejsca świadczenia usług. 1 godzina oznacza 60 min.; Liczba świadczonych godzin z uzasadnionych przyczyn może ulec pomniejszeniu lub zwiększeniu; Wykonawca będzie uczestniczył w spotkaniach zwoływanych przez Zamawiającego; Wykonawca zobowiązany jest sporządzać miesięczne karty pracy, które będą załącznikiem do umowy i składać Zamawiającemu w terminie do 5 dnia każdego następnego miesiąca. Wykonawca jest zobowiązany informować Zamawiającego o stanie wykonania przedmiotu umowy, a w szczególności o wszelkich zagrożeniach. Wykonawca zobowiązany będzie do realizacji zleconych czynności z zachowaniem należytej staranności, jak również zabezpieczenia i zachowania w tajemnicy - zarówno w trakcie trwania umowy, jak i po jej ustaniu - wszelkich informacji i danych osobowych, do których uzyska dostęp w związku z realizacją zamówienia. Wykonawca ponosi odpowiedzialność z tytułu przetwarzania danych osobowych wynikających z obowiązujących przepisów prawa. Ma również obowiązek naprawienia szkody z tytułu naruszenia zasad przetwarzania informacji i danych osobowych w przypadku ich zaistnienia. Wykonawca poniesie koszty związane z wykonywaniem przedmiotu zamówienia, tj. we własnym zakresie organizuje sposób przybycia do miejsca wykonywania, koszty rozmów telefonicznych, koszt badań profilaktycznych. Wykonawca nie może pobierać od osób, którym będzie świadczyć usługi opiekuńcze żadnych dodatkowych opłat; Wykonawca nie może powierzyć wykonania usług osobie trzeciej bez pisemnej zgody Zamawiającego. Wykonawca zobowiązuje się do nieodpłatnego przeniesienia autorskich praw majątkowych do wytworzonych dokumentów na wszystkich polach eksploatacji na rzecz Zamawiającego, zgodnie z ustawą z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Wykonawca zobowiązuje się do umożliwienia kontroli, monitoringu realizacji usługi na żądanie upoważnionej instytucji i Zamawiającego. Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia ewidencji godzin pracy potwierdzającej jego zaangażowanie w realizację zadań wynikających z w/w zamówienia oraz do dostarczania jej w terminie do 5 dnia każdego następnego miesiąca. Wykonawca będzie zobowiązany do składania oświadczeń, że jego łączne zaangażowanie zawodowe w realizację wszystkich projektów finansowanych z funduszy strukturalnych i Funduszu Spójności oraz działań finansowanych z innych źródeł, w tym środków własnych Zamawiającego i innych podmiotów, nie przekracza 276 godzin miesięcznie (zaangażowanie dotyczy wszelkich form zaangażowania zawodowego, w szczególności w ramach stosunku pracy, stosunku cywilnoprawnego i samozatrudnienia, zaangażowania w ramach prowadzenia własnej działalności gospodarczej). Wykonawca zobowiązuje się podać wszystkie dane niezbędne do prawidłowego wypełnienia bazy personelu projektu w ramach systemu SL2014. Wykonawca oświadcza, że nie pracuje w instytucji uczestniczącej w realizacji projektu (tj. Instytucji Zarządzającej, Instytucji Pośredniczącej, Instytucji Wdrażającej/Instytucji Pośredniczącej II stopnia).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85312100-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-02-29
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
1) Kryterium – Cena brutto za usługę (C) – waga 60pkt. 60,00
2) Kryterium Doświadczenie (D) – waga max. 40pkt. 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7 Nazwa: Usługi opiekuńcze
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Świadczenie usług opiekuńczych będzie realizowane zgodnie z: ustawą o pomocy społecznej z dnia 12 marca 2004 r. (t. j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1508 ze zm.) dla osób rekrutowanych przez Zamawiającego Zakres usług opiekuńczych obejmuje m. in.: pomoc w zaspokajaniu codziennych potrzeb życiowych, opiekę higieniczną, pielęgnację zleconą przez lekarza (wynikającą z zaświadczenia lekarskiego lub dokumentacji medycznej) oraz zapewnienie kontaktów z otoczeniem. Usługa realizowana z poszanowaniem podmiotowości osoby niesamodzielnej, w tym respektowaniem prawa do poszanowania i ochrony godności, intymności, poczucia bezpieczeństwa, ochrony dóbr osobistych. Zakres wsparcia i wymiar godzinowy usług będzie określała umowa trójstronna zawarta z udziałem osoby niesamodzielnej, osoby świadczącej usługę oraz Zamawiającego. Osoba świadcząca usługi opiekuńcze zobowiązana jest do gotowości zapewnienia nieprzerwanego i właściwego pod względem jakości procesu świadczenia usług przez 7 dni w tygodniu, w ustalonych przez Zamawiającego godzinach oraz zleconym wymiarze i zakresie. Usługi opiekuńcze będą świadczone w miejscu pobytu osoby niesamodzielnej z uwzględnieniem najbliższego otoczenia. Usługi opiekuńcze będą świadczone przez; 1) osobę posiadającą kwalifikacje do wykonywania jednego z zawodów: opiekun środowiskowy, asystent osoby niepełnosprawnej, pielęgniarz, opiekun osoby starszej, opiekun medyczny, opiekun kwalifikowany w domu pomocy społecznej, opiekun w ośrodku pomocy społecznej, a także ukończyła szkolenie w zakresie udzielania pierwszej pomocy lub pomocy przedmedycznej, 2) osobę posiadającą doświadczenie w realizacji usług opiekuńczych, w tym zawodowe, wolontariacie lub osobiste wynikające z pełnienia roli opiekuna faktycznego i odbyła 80 godzinne szkolenie z zakresu usług opiekuńczych; 3) jest gotowa zapewniać nieprzerwanie i właściwie pod względem jakości procesu świadczenia usług przez 7 dni w tygodniu. Zadaniem Wykonawcy przedmiotowego zamówienia jest świadczenie usług opiekuńczych: średnio po 80 godz./miesięcznie. Łączna liczba godzin jednej części wynosi (80 godz. x 14 mies.) 1 120godz. Czas świadczenia usług, oznacza czas wykonywania zleconego zakresu usług. Zamawiający zastrzega, że do czasu świadczenia usług nie wlicza się czasu dojazdu lub dojścia do miejsca świadczenia usług. 1 godzina oznacza 60 min.; Liczba świadczonych godzin z uzasadnionych przyczyn może ulec pomniejszeniu lub zwiększeniu; Wykonawca będzie uczestniczył w spotkaniach zwoływanych przez Zamawiającego; Wykonawca zobowiązany jest sporządzać miesięczne karty pracy, które będą załącznikiem do umowy i składać Zamawiającemu w terminie do 5 dnia każdego następnego miesiąca. Wykonawca jest zobowiązany informować Zamawiającego o stanie wykonania przedmiotu umowy, a w szczególności o wszelkich zagrożeniach. Wykonawca zobowiązany będzie do realizacji zleconych czynności z zachowaniem należytej staranności, jak również zabezpieczenia i zachowania w tajemnicy - zarówno w trakcie trwania umowy, jak i po jej ustaniu - wszelkich informacji i danych osobowych, do których uzyska dostęp w związku z realizacją zamówienia. Wykonawca ponosi odpowiedzialność z tytułu przetwarzania danych osobowych wynikających z obowiązujących przepisów prawa. Ma również obowiązek naprawienia szkody z tytułu naruszenia zasad przetwarzania informacji i danych osobowych w przypadku ich zaistnienia. Wykonawca poniesie koszty związane z wykonywaniem przedmiotu zamówienia, tj. we własnym zakresie organizuje sposób przybycia do miejsca wykonywania, koszty rozmów telefonicznych, koszt badań profilaktycznych. Wykonawca nie może pobierać od osób, którym będzie świadczyć usługi opiekuńcze żadnych dodatkowych opłat; Wykonawca nie może powierzyć wykonania usług osobie trzeciej bez pisemnej zgody Zamawiającego. Wykonawca zobowiązuje się do nieodpłatnego przeniesienia autorskich praw majątkowych do wytworzonych dokumentów na wszystkich polach eksploatacji na rzecz Zamawiającego, zgodnie z ustawą z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Wykonawca zobowiązuje się do umożliwienia kontroli, monitoringu realizacji usługi na żądanie upoważnionej instytucji i Zamawiającego. Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia ewidencji godzin pracy potwierdzającej jego zaangażowanie w realizację zadań wynikających z w/w zamówienia oraz do dostarczania jej w terminie do 5 dnia każdego następnego miesiąca. Wykonawca będzie zobowiązany do składania oświadczeń, że jego łączne zaangażowanie zawodowe w realizację wszystkich projektów finansowanych z funduszy strukturalnych i Funduszu Spójności oraz działań finansowanych z innych źródeł, w tym środków własnych Zamawiającego i innych podmiotów, nie przekracza 276 godzin miesięcznie (zaangażowanie dotyczy wszelkich form zaangażowania zawodowego, w szczególności w ramach stosunku pracy, stosunku cywilnoprawnego i samozatrudnienia, zaangażowania w ramach prowadzenia własnej działalności gospodarczej). Wykonawca zobowiązuje się podać wszystkie dane niezbędne do prawidłowego wypełnienia bazy personelu projektu w ramach systemu SL2014. Wykonawca oświadcza, że nie pracuje w instytucji uczestniczącej w realizacji projektu (tj. Instytucji Zarządzającej, Instytucji Pośredniczącej, Instytucji Wdrażającej/Instytucji Pośredniczącej II stopnia).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85312100-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-02-29
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
1) Kryterium – Cena brutto za usługę (C) – waga 60pkt. 60,00
2) Kryterium Doświadczenie (D) – waga max. 40pkt. 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 8 Nazwa: Specjalistyczne usługi opiekuńcze
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych będzie realizowane zgodnie z: a) ustawą o pomocy społecznej z dnia 12 marca 2004 r. (t. j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1508 ze zm.); b) ustawą o ochronie zdrowia psychicznego z dnia 19 sierpnia 1994 r. (t. j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1878); c) rozporządzeniem Ministra Polityki Społecznej z dnia 22 września 2005 r. w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych (Dz. U. z 2005 r. Nr 189 poz. 1598), zwanym dalej Rozporządzeniem. Zakres specjalistycznych usług opiekuńczych obejmuje obok usług opiekuńczych: 1) pielęgnację - jako wspieranie procesu leczenia, w tym: a) pomoc w dostępie do świadczeń zdrowotnych, b) uzgadnianie i pilnowanie terminów wizyt lekarskich, badań diagnostycznych, c) pomoc w wykupywaniu lub zamawianiu leków w aptece, d) pilnowanie przyjmowania leków oraz obserwowanie ewentualnych skutków ubocznych ich stosowania, e) w szczególnie uzasadnionych przypadkach zmiana opatrunków, pomoc w użyciu środków pomocniczych i materiałów medycznych, przedmiotów ortopedycznych, a także w utrzymaniu higieny, f) pomoc w dotarciu do placówek służby zdrowia, g) pomoc w dotarciu do placówek rehabilitacyjnych; 2) rehabilitację fizyczną i usprawnianie zaburzonych funkcji organizmu w zakresie nieobjętym przepisami ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych: a) zgodnie z zaleceniami lekarskimi lub specjalisty z zakresu rehabilitacji ruchowej lub fizjoterapii, b) współpraca ze specjalistami w zakresie wspierania psychologiczno-pedagogicznego i edukacyjno-terapeutycznego zmierzającego do wielostronnej aktywizacji osoby korzystającej ze specjalistycznych usług; Specjalistyczne usługi będą świadczone przez osoby: 1) posiadające kwalifikacje do wykonywania jednego z wymienionego zawodu: pracownika socjalnego, psychologa, pedagoga, logopedy, terapeuty zajęciowego, pielęgniarki, asystenta osoby niepełnosprawnej, opiekunki środowiskowej, specjalisty w zakresie rehabilitacji medycznej, fizjoterapeuty lub innego zawodu dającego wiedzę i umiejętności pozwalające świadczyć określone specjalistyczne usługi. 2) świadczące specjalistyczne usługi dla osób z zaburzeniami psychicznymi muszą posiadać co najmniej półroczny staż w jednej z następujących jednostek: a) szpitalu psychiatrycznym; b) jednostce organizacyjnej pomocy społecznej dla osób z zaburzeniami psychicznymi; c) placówce terapii lub placówce oświatowej, do której uczęszczają dzieci z zaburzeniami rozwoju lub upośledzeniem umysłowym; d) ośrodku terapeutyczno – edukacyjno - wychowawczym; e) zakładzie rehabilitacji; f) innej jednostce niż wymienione w lit. a-e, świadczącej specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi. a) w uzasadnionych przypadkach specjalistyczne usługi mogą być świadczone przez osoby, które zdobywają lub podnoszą wymagane kwalifikacje zawodowe określone w ust. 4.3 pkt 1, posiadają co najmniej roczny staż pracy w jednostkach, o których mowa w pkt. 2, i mają zapewnioną możliwość konsultacji z osobami świadczącymi specjalistyczne usługi, posiadającymi wymagane kwalifikacje. 3) posiadające przeszkolenie i doświadczenie w zakresie: a) umiejętności kształtowania motywacji do akceptowanych przez otoczenie zachowań; b) kształtowania nawyków celowej aktywności; c) prowadzenia treningu zachowań społecznych. 4) Specjalistyczna usługa opiekuńcza świadczona jest przez osobę, która spełnia łącznie warunki: a) spełnia wymogi określone w Rozporządzeniu, o którym mowa w 4.1 lit. c. b) posiada zaświadczenie o ukończeniu szkolenia w zakresie udzielania pierwszej pomocy lub pomocy przedmedycznej. c) posiada zaświadczenie lekarskie stwierdzające brak przeciwwskazań do wykonywania pracy w ramach świadczenia specjalistycznych usług. Zadaniem Wykonawcy części VIII jest świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania, pobytu osoby niesamodzielnej, w oparciu o indywidualny plan pracy. Wykonawca w tych częściach będzie świadczył usługę po średnio 24 godz./mies., czyli 336 godz. w okresie od I 2019 r. do II 2020 r. Czas świadczenia usług, oznacza czas wykonywania zleconego zakresu usług. Zamawiający zastrzega, że do czasu świadczenia usług nie wlicza się czasu dojazdu lub dojścia do miejsca świadczenia usług. 1 godzina oznacza 60 min.; Liczba świadczonych godzin z uzasadnionych przyczyn może ulec pomniejszeniu lub zwiększeniu; Wykonawca będzie uczestniczył w spotkaniach zwoływanych przez Zamawiającego; Wykonawca zobowiązany jest sporządzać miesięczne karty pracy, które będą załącznikiem do umowy i składać Zamawiającemu w terminie do 5 dnia każdego następnego miesiąca. Wykonawca jest zobowiązany informować Zamawiającego o stanie wykonania przedmiotu umowy, a w szczególności o wszelkich zagrożeniach. Wykonawca zobowiązany będzie do realizacji zleconych czynności z zachowaniem należytej staranności, jak również zabezpieczenia i zachowania w tajemnicy - zarówno w trakcie trwania umowy, jak i po jej ustaniu - wszelkich informacji i danych osobowych, do których uzyska dostęp w związku z realizacją zlecenia. Wykonawca ponosi odpowiedzialność z tytułu przetwarzania danych osobowych wynikających z obowiązujących przepisów prawa. Ma również obowiązek naprawienia szkody z tytułu naruszenia zasad przetwarzania informacji i danych osobowych w przypadku ich zaistnienia. Wykonawca poniesie koszty związane z wykonywaniem przedmiotu zamówienia, tj. we własnym zakresie organizuje sposób przybycia do miejsca wykonywania, koszty rozmów telefonicznych, badań profilaktycznych. Wykonawca nie może pobierać od osób, którym będzie świadczyć specjalistyczne usługi opiekuńcze żadnych dodatkowych opłat. Wykonawca nie może powierzyć wykonania usług osobie trzeciej bez pisemnej zgody Zamawiającego. Wykonawca zobowiązuje się do nieodpłatnego przeniesienia autorskich praw majątkowych do wytworzonych dokumentów na wszystkich polach eksploatacji na rzecz Zamawiającego, zgodnie z ustawą z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Wykonawca zobowiązuje się do umożliwienia kontroli i monitoringu realizacji usługi na żądanie upoważnionej instytucji i Zamawiającego. Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia ewidencji godzin pracy potwierdzającej jego zaangażowanie w realizację zadań wynikających z w/w zamówienia oraz do dostarczania jej do Zamawiającego w terminie do 5 dnia każdego następnego miesiąca. Wykonawca będzie zobowiązany do składania oświadczeń, że jego łączne zaangażowanie zawodowe w realizację wszystkich projektów finansowanych z funduszy strukturalnych i Funduszu Spójności oraz działań finansowanych z innych źródeł, w tym środków własnych Zamawiającego i innych podmiotów, nie przekracza 276 godzin miesięcznie (zaangażowanie dotyczy wszelkich form zaangażowania zawodowego, w szczególności w ramach stosunku pracy, stosunku cywilnoprawnego i samozatrudnienia, zaangażowania w ramach prowadzenia własnej działalności gospodarczej). Wykonawca zobowiązuje się podać wszystkie dane niezbędne do prawidłowego wypełnienia bazy personelu projektu w ramach systemu SL2014. Wykonawca oświadcza, że nie pracuje w instytucji uczestniczącej w realizacji projektu (tj. Instytucji Zarządzającej, Instytucji Pośredniczącej, Instytucji Wdrażającej/Instytucji Pośredniczącej II stopnia).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85312100-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-02-29
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
1) Kryterium – Cena brutto za usługę (C) – waga 60pkt. 60,00
2) Kryterium Doświadczenie (D) – waga max. 40pkt. 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję opiekunki do osoby starszej (91 lat) - Rzeszów
  • Lokalizacja zleceniapodkarpackie
  • Data dodania22-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Poszukuję opiekunki do osoby starszej (91 lat) przychodzącej codziennie (niedzielę i święta też), co dwa tygodnie spać do niej na noc w godz. od 20.00 do 8.00 rano. Osoba jest chodząca i w większości samodzielna. Potrzebuję kogoś, kto do jej poczucie bezpieczeństwa w porze nocnej, dopilnuje przyjmowania leków, pomoże w rannej toalecie. Do dyspozycji opiekunki jest duży, osobny pokój. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.