USŁUGI MEDYCZNE Z ZAKRESU MEDYCYNY PRACY W 2022 ROKU DLA ŻOŁNIERZY I PRACOWNIKÓW...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
USŁUGI MEDYCZNE Z ZAKRESU MEDYCYNY PRACY W 2022 ROKU DLA ŻOŁNIERZY I PRACOWNIKÓW RON Z JEDNOSTEK I INSTYTUCJI WOJSKOWYCH BĘDĄCYCH NA ZAOPATRZENIU 21WOG
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoElbląg
  • WojewództwoWarmińsko-mazurskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2021-12-13
  • Zamawiający21 Wojskowy Oddział Gospodarczy
  • Data publikacji ogłoszenia2021-12-03
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00298047
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
USŁUGI MEDYCZNE Z ZAKRESU MEDYCYNY PRACY W 2022 ROKU
DLA ŻOŁNIERZY I PRACOWNIKÓW RON Z JEDNOSTEK I INSTYTUCJI WOJSKOWYCH BĘDĄCYCH NA ZAOPATRZENIU 21WOG

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 281385396

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kwiatkowskiego 15

1.5.2.) Miejscowość: Elbląg

1.5.3.) Kod pocztowy: 82-300

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 21wog@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://21wog.wp.mil.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

USŁUGI MEDYCZNE Z ZAKRESU MEDYCYNY PRACY W 2022 ROKU
DLA ŻOŁNIERZY I PRACOWNIKÓW RON Z JEDNOSTEK I INSTYTUCJI WOJSKOWYCH BĘDĄCYCH NA ZAOPATRZENIU 21WOG

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6a68594f-535d-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00298047

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Tak

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/21wog

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/21wog

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej opisane zostały w Regulaminie Internetowej Platformy zakupowej, dostępnym pod adresem https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin oraz Instrukcji dla Wykonawców dostępnej pod adresem https://drive.google.com/file/d/1Kd1DttbBeiNWt4q4slS4t76lZVKPbkyD/view.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)
(Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
 Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Elblągu, ul. Kwiatkowskiego 15, 82-300 Elbląg, e-mail: 21wog@ron.mil.pl;
 Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się kontaktować w sprawach związanych z danymi osobowymi pod adresem e-mail: 21wog@ron.mil.pl;
 Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na „usługi medyczne z zakresu medycyny pracy w 2022 roku dla żołnierzy i pracowników RON z jednostek i instytucji wojskowych będących na zaopatrzeniu 21WOG”
nr postępowania 27/SZP/2021;
 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania.
 Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 5 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
 w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
 posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
 nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest
art. 6 ust. 1 lit. c RODO

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 21WOG-SZP.2712.30.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 4

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia są usługi medyczne obejmujące profilaktyczne badania lekarskie (wstępne, okresowe, kontrolne, sanitarno – epidemiologiczne, badania diagnostyczne, badania laboratoryjne, konsultacje specjalistyczne) żołnierzy i pracowników RON, przeprowadzanie badań lekarskich i psychologicznych pracowników ochrony fizycznej, prowadzenie dyspensaryzacji w stosunku do żołnierzy, kwalifikowanie i kierowanie żołnierzy na turnusy leczniczo-profilaktyczne, wykonywanie czynności lekarskich w zakresie udziału w posiedzeniach komisji BHP i społecznych przeglądach stanowisk służby i pracy. Usługi te realizowane będą dla żołnierzy i pracowników RON Jednostek i Instytucji Wojskowych z Garnizonów Elbląg, Braniewo i Morąg, Bartoszyce będących na zaopatrzeniu 21WOG
2. Przedmiot zamówienia będzie realizowany zgodnie z obowiązkiem pracodawcy wynikającym z przepisów prawa, w szczególności: art. 229 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy (tj. Dz.U. z 2020 r., poz. 1320 z późn.zm.), Ustawy z dnia 27 czerwca 1997 r. o służbie medycyny pracy (t.j. Dz.U. z 2019 poz. 1175), Rozporządzeniem Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 30 maja 1996 r. w sprawie przeprowadzania badań lekarskich pracowników, zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz orzeczeń lekarskich wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie Pracy (Dz. U. 2020, poz. 1320), Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 29 sierpnia 2019 r. w sprawie badań lekarskich osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami i kierowców (tj. Dz.U. z 2019 r., poz.1659), Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 8 lipca 2014 r. w sprawie badań psychologicznych osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, kierowców oraz osób wykonujących pracę na stanowisku kierowcy (Dz. U. z 2014 r., poz. 937 z późn.zm.) oraz przepisów resortowych: Ustawy z dnia 11 września 2003 r. o służbie wojskowej żołnierzy zawodowych (t.j. Dz.U.z 2020 r., poz.860), Rozporządzeniem Ministra Obrony Narodowej z dnia 9 sierpnia 2010 r. w sprawie służby medycyny pracy w jednostkach organizacyjnych podległych Ministrowi Obrony Narodowej (Dz. U. 2010 Nr 187 poz. 1257), Zarządzeniem Nr 12/MON z dnia 21 maja 2013 roku w sprawie utworzenia, przekształcenia i likwidacji podmiotów leczniczych w formie jednostki budżetowej z późn. zm.
Badania lekarskie do celów sanitarno - epidemiologicznych wykonywane będą w oparciu o Ustawę z dnia 5 grudnia 2008 r. o zapobieganiu i zwalczaniu zakażeń i chorób zakaźnych u ludzi (tj. Dz. U. z 2020 r., poz. 1845).
Badania pracowników ochrony fizycznej realizowane będą zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 21 grudnia 2015 r. w sprawie badań lekarskich i psychologicznych osób ubiegających się o wpis lub posiadających wpis na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej. (Dz.U.2015, poz.2323 z późn.zm).
Wykonywanie czynności lekarskich w zakresie udział w posiedzeniach komisji BHP i społecznych przeglądach stanowisk służby i pracy, realizowane będą zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks Pracy, (art. 237, Dz.U.2020, poz. 1320 z późn.zm.).
Wykonawca akceptuje fakt, iż ilości badań lekarskich, laboratoryjnych, diagnostycznych i konsultacji specjalistycznych wyszczególnionych w poszczególnych częściach zamówienia są ilościami szacunkowymi i służyć będą wyłącznie do wyliczenia ceny oferty i wyboru Wykonawcy. Użyte przez Wykonawcę, (który złoży ofertę najkorzystniejszą) do obliczenia ceny oferowanej, ceny jednostkowe, będą stałe w okresie obowiązywania umowy.
3. Zamawiający nie ponosi konsekwencji finansowych zmniejszenia ilości badań.
4. Zamawiający zastrzega możliwość nie wykorzystania kwoty umowy w pełnej wysokości.
5. Wykonawcy należy się wynagrodzenie za faktycznie przeprowadzone badania.
6. Badanie profilaktyczne zakończone zostanie wydaniem zaświadczenia lekarskiego z przeprowadzonych badań na obowiązującym formularzu lub wydaniem wyników badań, które zlecił lekarz medycyny pracy.
7. Wykonawca zobowiązuje się prowadzić dokumentację medyczną pacjentów zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie.
8. Wykonawca zobowiązuje się realizować procedurę odwoławczą zgodnie z zapisami Rozporządzenia Ministra Obrony Narodowej z dnia 9 sierpnia 2010 r. w sprawie służby medycyny pracy w jednostkach organizacyjnych podległych Ministrowi Obrony Narodowej (Dz. U. 2010, Nr 187 poz. 1257).
9. Wykonawca, który będzie realizował przedmiot zamówienia musi być wpisany do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą, o którym mowa w art. 100 i 106 ustawy
z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej (t.j. Dz. U. z 2021, poz. 711, z późn.zm.) i posiadać aktualne ubezpieczenie OC, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej podmiotu wykonującego działalność leczniczą (Dz. U. z 2019 r. poz. 866).
Wykaz jednostek i instytucji wojskowych z Garnizonu Elbląg do zaopatrywania w usługi medyczne z zakresu medycyny pracy:
- 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Elblągu;
- Pułk Wsparcia Dowodzenia DWD P-W w Elblągu;
- Dowództwo Wielonarodowej Dywizji Północny-Wschód w Elblągu;
- Regionalne Centrum Informatyki w Elblągu;
- Wojskowa Komenda Uzupełnień w Elblągu;
- Orkiestra Wojskowa w Elblągu;
- Pracownia Psychologiczna w Elblągu;
- 16 pułk logistyczny w Elblągu;
- Oddział Żandarmerii Wojskowej w Elblągu;
- 2dplot 15 pułku przeciwlotniczego w Elblągu;
- Skład Materiałowy 2 RBLog w Elblągu;
- Parafia Wojskowa w Elblągu.
1. Usługi medyczne obejmujące przedmiot zamówienia muszą być wykonywane
w Elblągu.
2. Badania wykonywane będą na podstawie skierowania wystawionego żołnierzowi/pracownikowi RON przez pracodawcę do lekarza medycyny pracy, które będzie zawierało dane dotyczące zajmowanego stanowiska, czynników szkodliwych dla zdrowia lub warunków uciążliwych.
3. Lekarz medycyny pracy w oparciu o w/w skierowanie określa zakres badań i konsultacji.
4. Wykonawca wykona badania i konsultacje specjalistyczne oraz wystawi zaświadczenie lekarskie z przeprowadzonych badań okresowych w czasie zadeklarowanym przez Wykonawcę w ofercie.
5. Wykonawca po przeprowadzeniu badań wystawi zaświadczenie lekarskie z przeprowadzonych badań okresowych, które wręczy badanemu żołnierzowi/pracownikowi RON do rąk własnych (oryginał plus kopia). Zaświadczenie będzie zawierało termin następnego badania lekarskiego określone pełną datą tj. dzień, miesiąc i rok.
6. Wykonawca po przeprowadzeniu przez okulistę badań okulistycznych i po stwierdzeniu konieczności stosowania przez żołnierza/pracownika RON okularów korygujących wzrok przy obsłudze monitora ekranowego, udokumentuje konieczność korekcji wady wzroku, stosownym wpisem na zaświadczeniu lekarskim z przeprowadzonych badań okresowych i wystawi dodatkowe zaświadczenie lekarskie, wymagane przez Skład Materiałowy 2 RBLog w Elblągu.
7. Wykonawca realizować będzie usługi polegające na wykonywaniu czynności lekarskich w zakresie udziału w posiedzeniach komisji BHP i społecznych przeglądach stanowisk służby i pracy w Jednostkach i Instytucjach Wojskowych będących na zaopatrzeniu 21WOG.
8. Wykonawca będzie prowadził rejestr przyjmowanych żołnierzy/pracowników RON zawierający: imię i nazwisko, numer PESEL, adres, nazwisko lekarza udzielającego świadczenia, datę badania i inne niezbędne dane do identyfikacji udzielonego świadczenia zdrowotnego.
9. Wykonawca prześle fakturę za wykonane usługi medycyny pracy, wystawioną oddzielnie za każdą jednostkę i instytucję wojskową wraz z imiennym, sporządzonym w sposób czytelny, wykazem przebadanych żołnierzy i pracowników RON z nr pesel oraz rodzajem i ilością przeprowadzonych badań.
LP RODZAJ BADANIA JM ILOŚĆ SZACUNKOWA
1 Morfologia szt. 4000
2 OB szt. 20
3 Glukoza szt. 200
4 Cholesterol szt. 200
5 HDL szt. 200
6 LDL szt. 20
7 TG szt. 20
8 Kreatynina szt. 20
9 Mocznik szt. 20
10 ALAT szt. 100
11 ASPAT szt. 100
12 Mocz badanie na posiew szt. 50
13 Mocz badanie ogólne szt. 4000
14 VDRL szt. 20
15 HBsAg szt. 20
16 HCV szt. 20
17 CRP szt. 20
18 GGTP szt. 20
19 Koproporfiryna w moczu szt. 50
20 Kał na nosicielstwo szt. 50
21 Badanie laboratoryjne krwi w kierunku boreliozy szt. 100
22 Konsultacja neurologiczna szt. 200
23 Konsultacja laryngologiczna szt. 200
24 Audiogram z opisem szt. 200
25 Konsultacja okulistyczna szt. 200
26 Konsultacja okulistyczna z wypisaniem recepty okularowej szt. 100
27 RTG klatki piersiowej z opisem szt. 300
28 Konsultacja ginekologiczna szt. 1
29 Konsultacja kardiologiczna szt. 200
30 Konsultacja psychiatryczna szt. 1
31 Konsultacja ortopedyczna szt. 1
32 Konsultacja gastrologiczna szt. 1
33 Konsultacja pulmonologiczna szt. 1
34 EKG spoczynkowe z opisem szt. 200
35 RTG kręgosłupa szt. 1
36 TK kręgosłupa szt. 1
37 USG jamy brzusznej szt. 1
38 Badania profilaktyczne pracowników ochrony zabezpieczenia fizycznego. szt. 20
39 Kompleksowe badanie kierowców kat. C,D,E szt. 50
40 Kompleksowe badanie kierowców kat. B szt. 50
41Badanie lekarza medycyny pracy-badanie wstępne, okresowe, kontrolne –zakończone wystawieniem zaświadczenia szt. 4000
42 Badanie do celów sanitarno- epidemiologicznych + wydanie orzeczenia szt. 50
43 Udział w posiedzeniach komisji BHP i społecznych przeglądach stanowisk służby i pracy godz. 25
44 Konsultacja psychologiczna szt. 1
45 Kwalifikowanie i kierowanie żołnierzy na turnusy leczniczo-profilaktyczne szt. 300

4.2.6.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-03 do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty dla części zamówienia nr 1 Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
1) Cena brutto oferty - 60%

najniższa oferowana cena brutto
Liczba punktów = ------------------------------------------- x 100 pkt x 60%
cena brutto oferty badanej

2) Czas wykonania badań profilaktycznych, specjalistycznych oraz wystawienie zaświadczenia – 40%
• w ciągu jednego dnia roboczego: 40 pkt
• w ciągu dwóch dni roboczych: 20 pkt
• od trzech do pięciu dni roboczych: 0 pkt
3. Liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę będzie wyliczana według wzoru:
1) dla części zamówienia nr 1
P = K1 +K2
P - liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę w obu kryteriach;
K1 - liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę w kryterium „Cena brutto oferty”;
K2 - liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę w kryterium „Czas wykonania badań profilaktycznych, specjalistycznych oraz wystawienie zaświadczenia”;

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas wykonania badań profilaktycznych, specjalistycznych oraz wystawienie zaświadczenia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia , są usługi medyczne obejmujące profilaktyczne badania lekarskie (wstępne, okresowe, kontrolne, sanitarno – epidemiologiczne, badania diagnostyczne, badania laboratoryjne, konsultacje specjalistyczne) żołnierzy i pracowników RON, przeprowadzanie badań lekarskich i psychologicznych pracowników ochrony fizycznej, prowadzenie dyspensaryzacji w stosunku do żołnierzy, kwalifikowanie i kierowanie żołnierzy na turnusy leczniczo-profilaktyczne, wykonywanie czynności lekarskich w zakresie udziału w posiedzeniach komisji BHP i społecznych przeglądach stanowisk służby i pracy. Usługi te realizowane będą dla żołnierzy i pracowników RON Jednostek i Instytucji Wojskowych z Garnizonów Elbląg, Braniewo i Morąg, Bartoszyce będących na zaopatrzeniu 21WOG
2. Przedmiot zamówienia będzie realizowany zgodnie z obowiązkiem pracodawcy wynikającym z przepisów prawa, w szczególności: art. 229 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy (tj. Dz.U. z 2020 r., poz. 1320 z późn.zm.), Ustawy z dnia 27 czerwca 1997 r. o służbie medycyny pracy (t.j. Dz.U. z 2019 poz. 1175), Rozporządzeniem Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 30 maja 1996 r. w sprawie przeprowadzania badań lekarskich pracowników, zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz orzeczeń lekarskich wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie Pracy (Dz. U. 2020, poz. 1320), Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 29 sierpnia 2019 r. w sprawie badań lekarskich osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami i kierowców (tj. Dz.U. z 2019 r., poz.1659), Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 8 lipca 2014 r. w sprawie badań psychologicznych osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, kierowców oraz osób wykonujących pracę na stanowisku kierowcy (Dz. U. z 2014 r., poz. 937 z późn.zm.) oraz przepisów resortowych: Ustawy z dnia 11 września 2003 r. o służbie wojskowej żołnierzy zawodowych (t.j. Dz.U.z 2020 r., poz.860), Rozporządzeniem Ministra Obrony Narodowej z dnia 9 sierpnia 2010 r. w sprawie służby medycyny pracy w jednostkach organizacyjnych podległych Ministrowi Obrony Narodowej (Dz. U. 2010 Nr 187 poz. 1257), Zarządzeniem Nr 12/MON z dnia 21 maja 2013 roku w sprawie utworzenia, przekształcenia i likwidacji podmiotów leczniczych w formie jednostki budżetowej z późn. zm.
Badania lekarskie do celów sanitarno - epidemiologicznych wykonywane będą w oparciu o Ustawę z dnia 5 grudnia 2008 r. o zapobieganiu i zwalczaniu zakażeń i chorób zakaźnych u ludzi (tj. Dz. U. z 2020 r., poz. 1845).
Badania pracowników ochrony fizycznej realizowane będą zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 21 grudnia 2015 r. w sprawie badań lekarskich i psychologicznych osób ubiegających się o wpis lub posiadających wpis na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej. (Dz.U.2015, poz.2323 z późn.zm).
Wykonywanie czynności lekarskich w zakresie udział w posiedzeniach komisji BHP i społecznych przeglądach stanowisk służby i pracy, realizowane będą zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks Pracy, (art. 237, Dz.U.2020, poz. 1320 z późn.zm.).
Wykonawca akceptuje fakt, iż ilości badań lekarskich, laboratoryjnych, diagnostycznych i konsultacji specjalistycznych wyszczególnionych w poszczególnych częściach zamówienia są ilościami szacunkowymi i służyć będą wyłącznie do wyliczenia ceny oferty i wyboru Wykonawcy. Użyte przez Wykonawcę, (który złoży ofertę najkorzystniejszą) do obliczenia ceny oferowanej, ceny jednostkowe, będą stałe w okresie obowiązywania umowy.
3. Zamawiający nie ponosi konsekwencji finansowych zmniejszenia ilości badań.
4. Zamawiający zastrzega możliwość nie wykorzystania kwoty umowy w pełnej wysokości.
5. Wykonawcy należy się wynagrodzenie za faktycznie przeprowadzone badania.
6. Badanie profilaktyczne zakończone zostanie wydaniem zaświadczenia lekarskiego z przeprowadzonych badań na obowiązującym formularzu lub wydaniem wyników badań, które zlecił lekarz medycyny pracy.
7. Wykonawca zobowiązuje się prowadzić dokumentację medyczną pacjentów zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie.
8. Wykonawca zobowiązuje się realizować procedurę odwoławczą zgodnie z zapisami Rozporządzenia Ministra Obrony Narodowej z dnia 9 sierpnia 2010 r. w sprawie służby medycyny pracy w jednostkach organizacyjnych podległych Ministrowi Obrony Narodowej (Dz. U. 2010, Nr 187 poz. 1257).
9. Wykonawca, który będzie realizował przedmiot zamówienia musi być wpisany do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą, o którym mowa w art. 100 i 106 ustawy
z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej (t.j. Dz. U. z 2021, poz. 711, z późn.zm.) i posiadać aktualne ubezpieczenie OC, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej podmiotu wykonującego działalność leczniczą (Dz. U. z 2019 r. poz. 866).
Wykaz jednostek i instytucji wojskowych z Garnizonu Braniewo do zaopatrywania w usługi medyczne z zakresu medycyny pracy:
- 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Braniewie;
- 9 Brygada Kawalerii Pancernej w Braniewie;
- Komórka wewnętrzna zamiejscowa OŻW w Braniewie;
- Regionalne Centrum Informatyki w Braniewie;
- 8 batalion radiotechniczny w Braniewie;
- Centrum Rozpoznania i Wsparcia Walki Radioelektronicznej w Braniewie;
- 6 Ośrodek Radioelektroniczny w Braniewie;
- 43 batalion lekkiej piechoty w Braniewie.

1. Usługi medyczne obejmujące przedmiot zamówienia muszą być wykonywane
w Braniewie lub w obrębie do 50 km od Braniewa.
2. Badania wykonywane będą na podstawie skierowania wystawionego żołnierzowi/pracownikowi RON przez pracodawcę do lekarza medycyny pracy, które będzie zawierało dane dotyczące zajmowanego stanowiska, czynników szkodliwych dla zdrowia lub warunków uciążliwych.
3. Lekarz medycyny pracy w oparciu o w/w skierowanie określa zakres badań i konsultacji.
4. Wykonawca wykona badania i konsultacje specjalistyczne oraz wystawi zaświadczenie lekarskie z przeprowadzonych badań okresowych w czasie zadeklarowanym przez Wykonawcę w ofercie.
5. Wykonawca po przeprowadzeniu badań wystawi zaświadczenie lekarskie z przeprowadzonych badań okresowych, które wręczy badanemu żołnierzowi/pracownikowi RON do rąk własnych (oryginał plus kopia). Zaświadczenie będzie zawierało termin następnego badania lekarskiego określone pełną datą tj. dzień, miesiąc i rok.
6. Wykonawca po przeprowadzeniu przez okulistę badań okulistycznych i po stwierdzeniu konieczności stosowania przez żołnierza/pracownika RON okularów korygujących wzrok przy obsłudze monitora ekranowego udokumentuje konieczność korekcji wady wzroku, stosownym wpisem na zaświadczeniu lekarskim z przeprowadzonych badań okresowych.
7. Wykonawca realizować będzie usługi polegające na wykonywaniu czynności lekarskich w zakresie udziału w posiedzeniach komisji BHP i społecznych przeglądach stanowisk służby i pracy w Jednostkach i Instytucjach Wojskowych będących na zaopatrzeniu 21WOG.
8. Wykonawca będzie prowadził rejestr przyjmowanych żołnierzy/pracowników RON zawierający: imię i nazwisko, numer PESEL, adres, nazwisko lekarza udzielającego świadczenia, datę badania i inne niezbędne dane do identyfikacji udzielonego świadczenia zdrowotnego.
9. Wykonawca prześle fakturę za wykonane usługi medycyny pracy, wystawioną oddzielnie za każdą jednostkę i instytucję wojskową wraz z imiennym, sporządzonym w sposób czytelny, wykazem przebadanych żołnierzy i pracowników RON z nr pesel oraz rodzajem i ilością przeprowadzonych badań.

LP RODZAJ BADANIA JM ILOŚĆ SZACUNKOWA
1 Morfologia szt. 2500
2 OB szt. 20
3 Glukoza szt. 400
4 Cholesterol szt. 400
5 HDL szt. 400
6 LDL szt. 20
7 TG szt. 20
8 Kreatynina szt. 50
9 Mocznik szt. 20
10 ALAT szt. 300
11 ASPAT szt. 300
12 Mocz badanie na posiew szt. 20
13 Mocz badanie ogólne szt. 2500
14 VDRL szt. 20
15 HBsAg szt. 20
16 HCV szt. 20
17 CRP szt. 20
18 GGTP szt. 20
19 Koproporfiryna w moczu szt. 50
20 Kał na nosicielstwo szt. 20
21 Badanie laboratoryjne krwi w kierunku boreliozy szt. 50
22 Konsultacja neurologiczna szt. 50
23 Konsultacja laryngologiczna szt. 300
24 Audiogram z opisem szt. 300
25 Konsultacja okulistyczna szt. 300
26 Konsultacja okulistyczna z wypisaniem recepty okularowej szt. 50
27 RTG klatki piersiowej z opisem szt. 300
28 Konsultacja ginekologiczna szt. 1
29 Konsultacja kardiologiczna szt. 100
30 Konsultacja psychiatryczna szt. 1
31 Konsultacja ortopedyczna szt. 1
32 Konsultacja gastrologiczna szt. 1
33 Konsultacja pulmonologiczna szt. 1
34 EKG spoczynkowe z opisem szt. 300
35 RTG kręgosłupa szt. 1
36 TK kręgosłupa szt. 1
37 USG jamy brzusznej szt. 1
38 Kompleksowe badanie kierowców kat. C,D,E szt. 50
39 Kompleksowe badanie kierowców kat. B szt. 50
40 Badanie lekarza medycyny pracy-badanie wstępne, okresowe, kontrolne -zakończone wystawieniem zaświadczenia szt. 2500
41 Badanie do celów sanitarno- epidemiologicznych + wydanie orzeczenia szt. 30
42 Udział w posiedzeniach komisji BHP i społecznych przeglądach stanowisk służby i pracy godz. pracy 25
43 Konsultacja psychologiczna szt. 1
44 Kwalifikowanie i kierowanie żołnierzy na turnusy leczniczo-profilaktyczne szt. 200

4.2.6.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-03 do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:

1) Cena brutto oferty - 60%

najniższa oferowana cena brutto
Liczba punktów = ------------------------------------------- x 100 pkt x 60%
cena brutto oferty badanej

2) Czas wykonania badań profilaktycznych, specjalistycznych oraz wystawienie zaświadczenia (odpowiednio dla części zamówienia) – 20%
• w ciągu jednego dnia roboczego: 20 pkt
• w ciągu dwóch dni roboczych: 10 pkt
• od trzech do pięciu dni roboczych: 0 pkt
3) Miejsce wykonania badań profilaktycznych (odpowiednio dla części zamówienia) – 20%
• jeśli badania profilaktyczne będą wykonane w miejscowości Braniewo : 20 pkt
• jeśli badania profilaktyczne nie będą wykonane w miejscowości Braniewo: 0 pkt

UWAGA!
Usługi medyczne obejmujące przedmiot zamówienia muszą być wykonywane
w Braniewie lub w obrębie do 50 km od Braniewa

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: 2) Czas wykonania badań profilaktycznych, specjalistycznych oraz wystawienie zaświadczenia

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Miejsce wykonania badań profilaktycznych

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są usługi medyczne obejmujące profilaktyczne badania lekarskie (wstępne, okresowe, kontrolne, sanitarno – epidemiologiczne, badania diagnostyczne, badania laboratoryjne, konsultacje specjalistyczne) żołnierzy i pracowników RON, przeprowadzanie badań lekarskich i psychologicznych pracowników ochrony fizycznej, prowadzenie dyspensaryzacji w stosunku do żołnierzy, kwalifikowanie i kierowanie żołnierzy na turnusy leczniczo-profilaktyczne, wykonywanie czynności lekarskich w zakresie udziału w posiedzeniach komisji BHP i społecznych przeglądach stanowisk służby i pracy. Usługi te realizowane będą dla żołnierzy i pracowników RON Jednostek i Instytucji Wojskowych z Garnizonów Elbląg, Braniewo i Morąg, Bartoszyce będących na zaopatrzeniu 21WOG
2. Przedmiot zamówienia będzie realizowany zgodnie z obowiązkiem pracodawcy wynikającym z przepisów prawa, w szczególności: art. 229 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy (tj. Dz.U. z 2020 r., poz. 1320 z późn.zm.), Ustawy z dnia 27 czerwca 1997 r. o służbie medycyny pracy (t.j. Dz.U. z 2019 poz. 1175), Rozporządzeniem Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 30 maja 1996 r. w sprawie przeprowadzania badań lekarskich pracowników, zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz orzeczeń lekarskich wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie Pracy (Dz. U. 2020, poz. 1320), Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 29 sierpnia 2019 r. w sprawie badań lekarskich osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami i kierowców (tj. Dz.U. z 2019 r., poz.1659), Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 8 lipca 2014 r. w sprawie badań psychologicznych osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, kierowców oraz osób wykonujących pracę na stanowisku kierowcy (Dz. U. z 2014 r., poz. 937 z późn.zm.) oraz przepisów resortowych: Ustawy z dnia 11 września 2003 r. o służbie wojskowej żołnierzy zawodowych (t.j. Dz.U.z 2020 r., poz.860), Rozporządzeniem Ministra Obrony Narodowej z dnia 9 sierpnia 2010 r. w sprawie służby medycyny pracy w jednostkach organizacyjnych podległych Ministrowi Obrony Narodowej (Dz. U. 2010 Nr 187 poz. 1257), Zarządzeniem Nr 12/MON z dnia 21 maja 2013 roku w sprawie utworzenia, przekształcenia i likwidacji podmiotów leczniczych w formie jednostki budżetowej z późn. zm.
Badania lekarskie do celów sanitarno - epidemiologicznych wykonywane będą w oparciu o Ustawę z dnia 5 grudnia 2008 r. o zapobieganiu i zwalczaniu zakażeń i chorób zakaźnych u ludzi (tj. Dz. U. z 2020 r., poz. 1845).
Badania pracowników ochrony fizycznej realizowane będą zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 21 grudnia 2015 r. w sprawie badań lekarskich i psychologicznych osób ubiegających się o wpis lub posiadających wpis na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej. (Dz.U.2015, poz.2323 z późn.zm).
Wykonywanie czynności lekarskich w zakresie udział w posiedzeniach komisji BHP i społecznych przeglądach stanowisk służby i pracy, realizowane będą zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks Pracy, (art. 237, Dz.U.2020, poz. 1320 z późn.zm.).
Wykonawca akceptuje fakt, iż ilości badań lekarskich, laboratoryjnych, diagnostycznych i konsultacji specjalistycznych wyszczególnionych w poszczególnych częściach zamówienia są ilościami szacunkowymi i służyć będą wyłącznie do wyliczenia ceny oferty i wyboru Wykonawcy. Użyte przez Wykonawcę, (który złoży ofertę najkorzystniejszą) do obliczenia ceny oferowanej, ceny jednostkowe, będą stałe w okresie obowiązywania umowy.
3. Zamawiający nie ponosi konsekwencji finansowych zmniejszenia ilości badań.
4. Zamawiający zastrzega możliwość nie wykorzystania kwoty umowy w pełnej wysokości.
5. Wykonawcy należy się wynagrodzenie za faktycznie przeprowadzone badania.
6. Badanie profilaktyczne zakończone zostanie wydaniem zaświadczenia lekarskiego z przeprowadzonych badań na obowiązującym formularzu lub wydaniem wyników badań, które zlecił lekarz medycyny pracy.
7. Wykonawca zobowiązuje się prowadzić dokumentację medyczną pacjentów zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie.
8. Wykonawca zobowiązuje się realizować procedurę odwoławczą zgodnie z zapisami Rozporządzenia Ministra Obrony Narodowej z dnia 9 sierpnia 2010 r. w sprawie służby medycyny pracy w jednostkach organizacyjnych podległych Ministrowi Obrony Narodowej (Dz. U. 2010, Nr 187 poz. 1257).
9. Wykonawca, który będzie realizował przedmiot zamówienia musi być wpisany do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą, o którym mowa w art. 100 i 106 ustawy
z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej (t.j. Dz. U. z 2021, poz. 711, z późn.zm.) i posiadać aktualne ubezpieczenie OC, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej podmiotu wykonującego działalność leczniczą (Dz. U. z 2019 r. poz. 866).
Wykaz jednostek i instytucji wojskowych z Garnizonu Morąg do zaopatrywania w usługi medyczne z zakresu medycyny pracy:
- 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Morągu;
- 20 Brygada Zmechanizowana w Morągu;
- Komórka wewnętrzna zamiejscowa OŻW w Morągu;
- Regionalne Centrum Informatyki w Morągu;
- 42 batalion lekkiej piechoty w Morągu.

1. Usługi medyczne obejmujące przedmiot zamówienia muszą być wykonywane
w Morągu lub w obrębie do 60 km od Morąga.
2. Badania wykonywane będą na podstawie skierowania wystawionego żołnierzowi/pracownikowi RON przez pracodawcę do lekarza medycyny pracy, które będzie zawierało dane dotyczące zajmowanego stanowiska, czynników szkodliwych dla zdrowia lub warunków uciążliwych.
3. Lekarz medycyny pracy w oparciu o w/w skierowanie określa zakres badań i konsultacji.
4. Wykonawca wykona badania i konsultacje specjalistyczne oraz wystawi zaświadczenie lekarskie z przeprowadzonych badań okresowych w okresie zadeklarowanym przez Wykonawcę w ofercie.
5. Wykonawca po przeprowadzeniu badań wystawi zaświadczenie lekarskie z przeprowadzonych badań okresowych, które wręczy badanemu żołnierzowi/pracownikowi RON do rąk własnych (oryginał plus kopia). Zaświadczenie będzie zawierało termin następnego badania lekarskiego określone pełną datą tj. dzień, miesiąc i rok.
6. Wykonawca po przeprowadzeniu przez okulistę badań okulistycznych i po stwierdzeniu konieczności stosowania przez żołnierza/pracownika RON okularów korygujących wzrok przy obsłudze monitora ekranowego udokumentuje konieczność korekcji wady wzroku, stosownym wpisem na zaświadczeniu lekarskim z przeprowadzonych badań okresowych.
7. Wykonawca realizować będzie usługi polegające na wykonywaniu czynności lekarskich w zakresie udziału w posiedzeniach komisji BHP i społecznych przeglądach stanowisk służby i pracy w Jednostkach i Instytucjach Wojskowych będących na zaopatrzeniu 21WOG.

8. Wykonawca będzie prowadził rejestr przyjmowanych żołnierzy/pracowników RON zawierający: imię i nazwisko, numer PESEL, adres, nazwisko lekarza udzielającego świadczenia, datę badania i inne niezbędne dane do identyfikacji udzielonego świadczenia zdrowotnego.
9. Wykonawca prześle fakturę za wykonane usługi medycyny pracy, wystawioną oddzielnie za każdą jednostkę i instytucję wojskową, wraz z imiennym, sporządzonym w sposób czytelny, wykazem przebadanych żołnierzy i pracowników RON z nr pesel oraz rodzajem i ilością przeprowadzonych badań.
LP RODZAJ BADANIA JM ILOŚĆ SZACUNKOWA
1 Morfologia szt. 800
2 OB szt. 20
3 Glukoza szt. 300
4 Cholesterol szt. 300
5 HDL szt. 300
6 LDL szt. 20
7 TG szt. 20
8 Kreatynina szt. 20
9 Mocznik szt. 20
10 ALAT szt. 200
11 ASPAT szt. 200
12 Mocz badanie na posiew szt. 50
13 Mocz badanie ogólne szt. 800
14 VDRL szt. 20
15 HBsAg szt. 20
16 HCV szt. 20
17 CRP szt. 20
18 GGTP szt. 20
19 Koproporfiryna w moczu szt. 100
20 Kał na nosicielstwo szt. 50
21 Badanie laboratoryjne krwi w kierunku boreliozy szt. 50
22 Konsultacja neurologiczna szt. 1
23 Konsultacja laryngologiczna szt. 350
24 Audiogram z opisem szt. 350
25 Konsultacja okulistyczna szt. 300
26 Konsultacja okulistyczna z wypisaniem recepty okularowej szt. 100
27 RTG klatki piersiowej z opisem szt. 350
28 Konsultacja ginekologiczna szt. 1
29 Konsultacja kardiologiczna szt. 300
30 Konsultacja psychiatryczna szt. 1
31 Konsultacja ortopedyczna szt. 1
32 Konsultacja gastrologiczna szt. 1
33 Konsultacja pulmonologiczna szt. 1
34 EKG spoczynkowe z opisem szt. 300
35 RTG kręgosłupa szt. 1
36 TK kręgosłupa szt. 1
37 USG jamy brzusznej szt. 1
38 Kompleksowe badanie kierowców kat. C,D,E szt. 10
39 Kompleksowe badanie kierowców kat. B szt. 10
40 Badanie lekarza medycyny pracy-badanie wstępne, okresowe, kontrolne -zakończone wystawieniem zaświadczenia szt. 800
41 Badanie do celów sanitarno- epidemiologicznych + wydanie orzeczenia szt. 10
42 Udział w posiedzeniach komisji BHP i społecznych przeglądach stanowisk służby i pracy godz. pracy 10
43 Konsultacja psychologiczna szt. 1
44 Kwalifikowanie i kierowanie żołnierzy na turnusy leczniczo-profilaktyczne szt. 20

4.2.6.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-03 do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:

1) Cena brutto oferty - 60%

najniższa oferowana cena brutto
Liczba punktów = ------------------------------------------- x 100 pkt x 60%
cena brutto oferty badanej

2) Czas wykonania badań profilaktycznych, specjalistycznych oraz wystawienie zaświadczenia (odpowiednio dla części zamówienia) – 20%
• w ciągu jednego dnia roboczego: 20 pkt
• w ciągu dwóch dni roboczych: 10 pkt
• od trzech do pięciu dni roboczych: 0 pkt
3) Miejsce wykonania badań profilaktycznych (odpowiednio dla części zamówienia) – 20%
• jeśli badania profilaktyczne będą wykonane w miejscowości Morąg : 20 pkt
• jeśli badania profilaktyczne nie będą wykonane w miejscowości Morąg: 0 pkt

UWAGA!
Usługi medyczne obejmujące przedmiot zamówienia muszą być wykonywane
w Morągu lub w obrębie do 60 km od Morąga

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: 2) Czas wykonania badań profilaktycznych, specjalistycznych oraz wystawienie zaświadczenia

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Miejsce wykonania badań profilaktycznych

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są usługi medyczne obejmujące profilaktyczne badania lekarskie (wstępne, okresowe, kontrolne, sanitarno – epidemiologiczne, badania diagnostyczne, badania laboratoryjne, konsultacje specjalistyczne) żołnierzy i pracowników RON, przeprowadzanie badań lekarskich i psychologicznych pracowników ochrony fizycznej, prowadzenie dyspensaryzacji w stosunku do żołnierzy, kwalifikowanie i kierowanie żołnierzy na turnusy leczniczo-profilaktyczne, wykonywanie czynności lekarskich w zakresie udziału w posiedzeniach komisji BHP i społecznych przeglądach stanowisk służby i pracy. Usługi te realizowane będą dla żołnierzy i pracowników RON Jednostek i Instytucji Wojskowych z Garnizonów Elbląg, Braniewo i Morąg, Bartoszyce będących na zaopatrzeniu 21WOG
2. Przedmiot zamówienia będzie realizowany zgodnie z obowiązkiem pracodawcy wynikającym z przepisów prawa, w szczególności: art. 229 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy (tj. Dz.U. z 2020 r., poz. 1320 z późn.zm.), Ustawy z dnia 27 czerwca 1997 r. o służbie medycyny pracy (t.j. Dz.U. z 2019 poz. 1175), Rozporządzeniem Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 30 maja 1996 r. w sprawie przeprowadzania badań lekarskich pracowników, zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz orzeczeń lekarskich wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie Pracy (Dz. U. 2020, poz. 1320), Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 29 sierpnia 2019 r. w sprawie badań lekarskich osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami i kierowców (tj. Dz.U. z 2019 r., poz.1659), Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 8 lipca 2014 r. w sprawie badań psychologicznych osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, kierowców oraz osób wykonujących pracę na stanowisku kierowcy (Dz. U. z 2014 r., poz. 937 z późn.zm.) oraz przepisów resortowych: Ustawy z dnia 11 września 2003 r. o służbie wojskowej żołnierzy zawodowych (t.j. Dz.U.z 2020 r., poz.860), Rozporządzeniem Ministra Obrony Narodowej z dnia 9 sierpnia 2010 r. w sprawie służby medycyny pracy w jednostkach organizacyjnych podległych Ministrowi Obrony Narodowej (Dz. U. 2010 Nr 187 poz. 1257), Zarządzeniem Nr 12/MON z dnia 21 maja 2013 roku w sprawie utworzenia, przekształcenia i likwidacji podmiotów leczniczych w formie jednostki budżetowej z późn. zm.
Badania lekarskie do celów sanitarno - epidemiologicznych wykonywane będą w oparciu o Ustawę z dnia 5 grudnia 2008 r. o zapobieganiu i zwalczaniu zakażeń i chorób zakaźnych u ludzi (tj. Dz. U. z 2020 r., poz. 1845).
Badania pracowników ochrony fizycznej realizowane będą zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 21 grudnia 2015 r. w sprawie badań lekarskich i psychologicznych osób ubiegających się o wpis lub posiadających wpis na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej. (Dz.U.2015, poz.2323 z późn.zm).
Wykonywanie czynności lekarskich w zakresie udział w posiedzeniach komisji BHP i społecznych przeglądach stanowisk służby i pracy, realizowane będą zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks Pracy, (art. 237, Dz.U.2020, poz. 1320 z późn.zm.).
Wykonawca akceptuje fakt, iż ilości badań lekarskich, laboratoryjnych, diagnostycznych i konsultacji specjalistycznych wyszczególnionych w poszczególnych częściach zamówienia są ilościami szacunkowymi i służyć będą wyłącznie do wyliczenia ceny oferty i wyboru Wykonawcy. Użyte przez Wykonawcę, (który złoży ofertę najkorzystniejszą) do obliczenia ceny oferowanej, ceny jednostkowe, będą stałe w okresie obowiązywania umowy.
3. Zamawiający nie ponosi konsekwencji finansowych zmniejszenia ilości badań.
4. Zamawiający zastrzega możliwość nie wykorzystania kwoty umowy w pełnej wysokości.
5. Wykonawcy należy się wynagrodzenie za faktycznie przeprowadzone badania.
6. Badanie profilaktyczne zakończone zostanie wydaniem zaświadczenia lekarskiego z przeprowadzonych badań na obowiązującym formularzu lub wydaniem wyników badań, które zlecił lekarz medycyny pracy.
7. Wykonawca zobowiązuje się prowadzić dokumentację medyczną pacjentów zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie.
8. Wykonawca zobowiązuje się realizować procedurę odwoławczą zgodnie z zapisami Rozporządzenia Ministra Obrony Narodowej z dnia 9 sierpnia 2010 r. w sprawie służby medycyny pracy w jednostkach organizacyjnych podległych Ministrowi Obrony Narodowej (Dz. U. 2010, Nr 187 poz. 1257).
9. Wykonawca, który będzie realizował przedmiot zamówienia musi być wpisany do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą, o którym mowa w art. 100 i 106 ustawy
z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej (t.j. Dz. U. z 2021, poz. 711, z późn.zm.) i posiadać aktualne ubezpieczenie OC, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej podmiotu wykonującego działalność leczniczą (Dz. U. z 2019 r. poz. 866).
Wykaz jednostek i instytucji wojskowych z Garnizonu Bartoszyce do zaopatrywania w usługi medyczne z zakresu medycyny pracy:
- 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Bartoszycach;
- 20 Brygada Zmechanizowana w Bartoszycach;
- Komórka wewnętrzna zamiejscowa OŻW w Bartoszycach;
- Regionalne Centrum Informatyki w Bartoszycach.
1. Usługi medyczne obejmujące przedmiot zamówienia muszą być wykonywane
w Bartoszycach lub w obrębie do 120 km od Bartoszyc.
2. Badania wykonywane będą na podstawie skierowania wystawionego żołnierzowi/pracownikowi RON przez pracodawcę do lekarza medycyny pracy, które będzie zawierało dane dotyczące zajmowanego stanowiska, czynników szkodliwych dla zdrowia lub warunków uciążliwych.
3. Lekarz medycyny pracy w oparciu o w/w skierowanie określa zakres badań i konsultacji.
4. Wykonawca wykona badania i konsultacje specjalistyczne oraz wystawi zaświadczenie lekarskie z przeprowadzonych badań okresowych w okresie zadeklarowanym przez Wykonawcę w ofercie.
5. Wykonawca po przeprowadzeniu badań wystawi zaświadczenie lekarskie z przeprowadzonych badań okresowych, które wręczy badanemu żołnierzowi/pracownikowi RON do rak własnych (oryginał plus kopia). Zaświadczenie będzie zawierało termin następnego badania lekarskiego określone pełną datą tj. dzień, miesiąc i rok.
6. Wykonawca po przeprowadzeniu przez okulistę badań okulistycznych i po stwierdzeniu konieczności stosowania przez żołnierza/pracownika RON okularów korygujących wzrok przy obsłudze monitora ekranowego udokumentuje konieczność korekcji wady wzroku, stosownym wpisem na zaświadczeniu lekarskim z przeprowadzonych badań okulistycznych.
7. Wykonawca realizować będzie usługi polegające na wykonywaniu czynności lekarskich w zakresie udziału w posiedzeniach komisji BHP i społecznych przeglądach stanowisk służby i pracy w Jednostkach i Instytucjach Wojskowych będących na zaopatrzeniu 21WOG.
8. Wykonawca będzie prowadził rejestr przyjmowanych żołnierzy/pracowników RON zawierający: imię i nazwisko, numer PESEL, adres, nazwisko lekarza udzielającego świadczenia, datę badania i inne niezbędne dane do identyfikacji udzielonego świadczenia zdrowotnego.
9. Wykonawca prześle fakturę za wykonane usługi medycyny pracy, wystawioną oddzielnie za każdą jednostkę i instytucję wojskową, wraz z imiennym, sporządzonym w sposób czytelny, wykazem przebadanych żołnierzy i pracowników RON z nr pesel oraz rodzajem i ilością przeprowadzonych badań.
LP RODZAJ BADANIA JM ILOŚĆ SZACUNKOWA
1 Morfologia szt. 300
2 OB szt. 10
3 Glukoza szt. 100
4 Cholesterol szt. 100
5 HDL szt. 100
6 LDL szt. 10
7 TG szt. 10
8 Kreatynina szt. 10
9 Mocznik szt. 10
10 ALAT szt. 50
11 ASPAT szt. 50
12 Mocz badanie na posiew szt. 10
13 Mocz badanie ogólne szt. 300
14 VDRL szt. 10
15 HBsAg szt. 10
16 HCV szt. 10
17 CRP szt. 10
18 GGTP szt. 10
19 Koproporfiryna w moczu szt. 10
20 Kał na nosicielstwo szt. 10
21 Badanie laboratoryjne krwi w kierunku boreliozy szt. 100
22 Konsultacja neurologiczna szt. 100
23 Konsultacja laryngologiczna szt. 100
24 Audiogram z opisem szt. 100
25 Konsultacja okulistyczna szt. 100
26 Konsultacja okulistyczna z wypisaniem recepty okularowej szt. 50
27 RTG klatki piersiowej z opisem szt. 150
28 Konsultacja ginekologiczna szt. 1
29 Konsultacja kardiologiczna szt. 100
30 Konsultacja psychiatryczna szt. 1
31 Konsultacja ortopedyczna szt. 1
32 Konsultacja gastrologiczna szt. 1
33 Konsultacja pulmonologiczna szt. 1
34 EKG spoczynkowe z opisem szt. 100
35 RTG kręgosłupa szt. 1
36 TK kręgosłupa szt. 1
37 USG jamy brzusznej szt. 1
38 Kompleksowe badanie kierowców kat. C,D,E szt. 20
39 Kompleksowe badanie kierowców kat. B szt. 20
40 Badanie lekarza medycyny pracy-badanie wstępne, okresowe, kontrolne -zakończone wystawieniem zaświadczenia szt. 300
41 Badanie do celów sanitarno- epidemiologicznych + wydanie orzeczenia szt. 20
42 Udział w posiedzeniach komisji BHP i społecznych przeglądach stanowisk służby i pracy Godz. pracy 10
43 Konsultacja psychologiczna szt. 1
44 Kwalifikowanie i kierowanie żołnierzy na turnusy leczniczo-profilaktyczne Szt. 30

4.2.6.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-03 do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:

1) Cena brutto oferty - 60%

najniższa oferowana cena brutto
Liczba punktów = ------------------------------------------- x 100 pkt x 60%
cena brutto oferty badanej

2) Czas wykonania badań profilaktycznych, specjalistycznych oraz wystawienie zaświadczenia (odpowiednio dla części zamówienia) – 20%
• w ciągu jednego dnia roboczego: 20 pkt
• w ciągu dwóch dni roboczych: 10 pkt
• od trzech do pięciu dni roboczych: 0 pkt
3) Miejsce wykonania badań profilaktycznych (odpowiednio dla części zamówienia) – 20%
• jeśli badania profilaktyczne będą wykonane w miejscowości Bartoszyce : 20 pkt
• jeśli badania profilaktyczne nie będą wykonane w miejscowości Bartoszyce: 0 pkt

UWAGA!
Usługi medyczne obejmujące przedmiot zamówienia muszą być wykonywane
w Bartoszycach lub w obrębie do 120 km od Bartoszyc

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: 2) Czas wykonania badań profilaktycznych, specjalistycznych oraz wystawienie zaświadczenia

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Miejsce wykonania badań profilaktycznych

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 9

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, tj. którzy posiadają uprawnienia do wykonywania działalności leczniczej, o której mowa w art. 100 i 106 ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej
(Dz. U z 2021 r., poz. 711 z późn. zm.)

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została
najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania,
aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:
1) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej ewidencji
i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych
nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestracji
lub ewidencji; lub Zamawiający nie wezwie, jeśli uzyska je za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych
baz danych w szczególności rejestrów publicznych;
2) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej,
zamiast dokumentu, o którym mowa w ust. 1 pkt 1), dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w
którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że:
a) nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd,
nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje
się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej
w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. Dokument, o którym mowa powyżej, powinien być
wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem.
3) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się
dokumentów, o których mowa w ust. 1 pkt 2), zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części
dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób
uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone
pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym,
notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy. Dokument powinien być wystawiony odpowiednio jak w terminie wskazanym w ust. 1 pkt 2).

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:
1) wpisu do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą,
o której mowa w art. 100 i 106 ustawy z dnia 15.04.2021 r. o działalności leczniczej (Dz. U z 2021 r., poz. 711 z późn. zm.)

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie, stanowiące załącznik nr 3 do SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Dokumenty te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu.
3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo podpisane elektronicznym podpisem, kwalifikowanym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez uprawnionych przedstawicieli pozostałych Wykonawców, upoważniające jednego z Wykonawców do reprezentowania pozostałych.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przedłożą umowę regulującą współpracę tych Wykonawców, w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy w następujących sytuacjach:
1) Zmiany sposobu spełniania świadczeń w mających wpływ na wykonanie przedmiotu umowy;
2) Zwiększenia zakresu usług, skutkujących zmianą wartości umowy w związku ze zwiększeniem stanów osobowych kierowanych do badań, w wyniku, czego ilość badań wskazanych na podstawie szacunku w opisie przedmiotu zamówienia, może ulec zwiększeniu;
3) Zmiany wysokości wynagrodzenia w sytuacji, gdy nastąpi urzędowa zmiana stawki podatku VAT;
4) Zamawiający przewiduje zmiany umowy wynikające z art. 15r ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem
i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych.
5) Wystąpi konieczność zmiany umowy na podstawie art. 455 ustawy Pzp.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-12-13 08:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/21wog

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-13 08:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-01-11

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak

Część 3 : Tak

Część 4 : Tak

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Termin realizacji zamówienia:
Część zamówienia nr 1 – od daty zawarcia umowy jednak nie wcześniej niż od 03.01.2022 r. do 31.12.2022 r., lub do wyczerpania kwoty stanowiącej wartość umowy.
Część zamówienia nr 2 – od daty zawarcia umowy jednak nie wcześniej niż od 03.01.2022 r. do 31.12.2022 r., lub do wyczerpania kwoty stanowiącej wartość umowy.
Część zamówienia nr 3 – od daty zawarcia umowy jednak nie wcześniej niż od 03.01.2022 r. do 31.12.2022 r., lub do wyczerpania kwoty stanowiącej wartość umowy.
Część zamówienia nr 4 – od daty zawarcia umowy jednak nie wcześniej niż od 03.01.2022 r. do 31.12.2022 r., lub do wyczerpania kwoty stanowiącej wartość umowy.

Zamówienie zostało ujęte w Projekcie planu postępowań 21 Wojskowego Oddziału
Gospodarczego na 2022 rok.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Rehabilitacja/fizjoterapia kobiety z orzeczeniem o całkowitej niepełnosprawności - Zalewo
  • Lokalizacja zleceniawarmińsko-mazurskie
  • Data dodania07-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Rehabilitacja/fizjoterapia kobiety z orzeczeniem o całkowitej niepełnosprawności. Będzie przebywała od 20 maja w Siemianach. Dotychczasowa fizjoterapia pomogła (staje na nogi).
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI