Świadczenie usługi TELEOPIEKI w wybranych gminach w Wielkopolsce w ramach projektu...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Świadczenie usługi TELEOPIEKI w wybranych gminach w Wielkopolsce w ramach projektu pilotażowego pn. „Wielkopolski System Opieki Seniora”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPoznań
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-10-11
  • ZamawiającyRegionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Poznaniu
  • Data publikacji ogłoszenia2021-10-01
  • Numer ogłoszenianull
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usługi TELEOPIEKI w wybranych gminach w Wielkopolsce
w ramach projektu pilotażowego pn. „Wielkopolski System Opieki Seniora”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Poznaniu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631284322

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Nowowiejskiego

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 61-731

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.7.) Numer telefonu: 61 856 73 00

1.5.8.) Numer faksu: 61 851 56 35

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@rops.poznan.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://rops.poznan.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

polityka społeczna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usługi TELEOPIEKI w wybranych gminach w Wielkopolsce
w ramach projektu pilotażowego pn. „Wielkopolski System Opieki Seniora”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4dcbd76d-0b26-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00198848

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002051/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.16 Zapewnienie i obsługa teleopieki dla mieszkańców Wielkopolski

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja między zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski,
zawiadomienia oraz informacje, prowadzona będzie za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl i
formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń,
zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem
https://platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego” po
których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego. Zamawiający będzie
przekazywał wykonawcom informacje za pośrednictwem Platformy. Informacje dotyczące odpowiedzi
na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie
zamieszczał na platformie sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi
przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana za pośrednictwem Platformy
do konkretnego wykonawcy. Wykonawca jako ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości
bezpośrednio na https://platformazakupowa.pl przesłanych przez zamawiającego, gdyż system
powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM. Ofertę (w
szczególności Formularz oferty i załączniki do oferty) wykonawca może złożyć wyłącznie za
pośrednictwem Platformy zakupowej. Zamawiający, zgodnie z rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów
z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań
technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452) określa
niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.: stały
dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s, komputer klasy
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00163005/01 z dnia 2021-08-27
2021-08-27 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego
nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich
nowsze wersje, zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, przy czym przeglądarka Internet
Explorer nie jest dopuszczalna z powodu zakończenia wspierania tej przeglądarki przez firmę
Microsoft, włączona obsługa JavaScript, zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny
obsługujący format plików .pdf, Szyfrowanie na platformazakupowa.pl obywa się za pomocą protokołu
TLS 1.3. Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny
czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego
Urzędu Miar. Dalsze informacje dotyczące wymagań technicznych i organizacyjnych dot.
korespondencji elektronicznej zawarte są w rozdziale XIII i XIV SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): W związku z otrzymaną korespondencją, Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Poznaniu
przetwarzać będzie Państwa dane osobowe. Na podstawie art. 13 tzw. Rozporządzenia RODO, (czyli
Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie
ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego
przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE) informujemy:
Administratorem Państwa danych osobowych jest Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej
w Poznaniu z siedzibą ul. Nowowiejskiego 11, 61-731 Poznań, tel. (61) 85 67 300,
fax (61) 85 15 635, e-mail: rops@rops.poznan.pl, www.rops.poznan.pl.
Celem przetwarzania Państwa danych osobowych jest załatwienie wniesionej korespondencyjnie
Państwa sprawy, w tym również archiwizacja. Przetwarzanie odbywa się:
a) Zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c RODO oraz ustawą z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania
administracyjnego – w zakresie spraw administracyjnych, w tym też przekazania sprawy do innego
organu właściwego miejscowo lub rzeczowo;
b) Zgodnie z art. 6 ust 1 lit. b i c RODO oraz ustawą z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny, lub
ustawą
z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych – w zakresie czynności zawierania umów
cywilnoprawnych, postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, w tym też o wartości
nieprzekraczającej kwoty wskazanej na podstawie art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy (zamówienie
o wartości niższej niż 130 000 złotych netto);
c) Zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. e RODO – w zakresie pozostałej korespondencji.
Państwa dane osobowe mogą być przekazywane innym organom publicznym w zakresie niezbędnym
do wykonania naszych obowiązków. Państwa dane osobowe mogą być powierzane również
podmiotom wspierającym nas w zakresie obsługi teleinformatycznej, technicznej, szkoleniowej,
ubezpieczeniowej oraz nadzorującym nas (np. audyty, kontrole, Urząd Marszałkowski Województwa
Wielkopolskiego).
Nie przekazujemy Państwa danych osobowych do krajów trzecich (poza EOG) lub organizacji
międzynarodowych. Nigdy nie podejmujemy działań, które opierają się wyłącznie na
zautomatyzowanym przetwarzaniu Państwa danych.
W ramach ochrony swoich praw, mają Państwo prawo żądać dostępu do swoich danych osobowych,
ich sprostowania, lub ograniczenia przetwarzania. Mają Państwo również prawo do wniesienia skargi
do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (www.uodo.gov.pl).
Państwa dane osobowe są przechowywane przez okres wymagany obowiązującymi przepisami prawa
w zakresie instrukcji kancelaryjnej i jednolitych rzeczowych wykazów akt.
Wyznaczyliśmy Inspektora ochrony danych, z którym możecie Państwo kontaktować się telefonicznie -
(61) 85 67 340 lub e-mailowo – iod@rops.poznan.pl w sprawach dotyczących przetwarzania Państwa
danych osobowych.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ROPS.X.3612.1.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 164798,50 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Świadczenie usługi TELEOPIEKI w wybranych gminach w Wielkopolsce poprzez prowadzenie całodobowego Telecentrum obsługiwanego przez ratowników medycznych i monitorowanie 200 osób z terenu Wielkopolski oraz dzierżawę fabrycznie nowych opasek do teleopieki przez okres 12 miesięcy, w ramach projektu pilotażowego pn. „Wielkopolski System Opieki Seniora” finansowanego ze środków Samorządu Województwa Wielkopolskiego w latach 2021 – 2022.

1. TELECENTRUM – system monitorowania obsługiwany przez ratowników medycznych w ramach świadczenia usługi Teleopieki.
Zapewnienie świadczenia usług całodobowego monitoringu, przyjmowania, reagowania, rejestrowania zgłoszeń poza alarmowych oraz alarmowych przez wciśnięcie przycisku SOS wysyłanych z urządzeń, obsługiwanych przez ratowników medycznych w rozumieniu art. 10 ustawy z dnia 8 września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym (t.j. Dz. U.z 2020 r. poz. 882 z późn. zm.), dla 200 osób starszych w wybranych gminach z terenu województwa wielkopolskiego

2. OPASKA NA RĘKĘ – urządzenie do Teleopieki
Dzierżawa przez okres 12 miesięcy ( i dostarczenie) 200 sztuk fabrycznie nowych opasek na rękę służących do teleopieki

4.2.6.) Główny kod CPV: 85311100-3 - Usługi opieki społecznej dla osób starszych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający będzie się kierował kryterium:
cena 100%
a) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.
b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku
z realizacją przedmiotu zamówienia.
2. Liczba punktów przyznanych danej ofercie w kryterium „cena” równa się łącznej liczbie punktów uzyskanych przez Wykonawcę.
3. Punktacja przyznawana ofertom w kryterium oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
5. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału
w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to
z odrębnych przepisów:
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie
4) zdolności technicznej lub zawodowej: Telecentrum obsługiwane przez ratowników medycznych
w rozumieniu art. 10 ustawy z dnia 8 września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym (t.j. Dz. U.
z 2020 r. poz. 882 z późn. zm.)
3. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wykażą, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie – wykonał 2 usługi Teleopieki dla minimum 100 osób każda zakontraktowana na okres minimum 12 miesięcy (następujących po sobie).
Oświadczenie Wykonawcy oraz Referencje – Załącznik nr 2 SWZ.
Na potwierdzenie tego warunku Zamawiający będzie żądał przedłożenia dowodów potwierdzających należyte wykonanie tych usług. Dowodami takimi są referencje wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane.
4. Zamawiający wymaga, aby osoby obsługujące Telecentrum 24 godziny na dobę, 7 dni
w tygodniu przez cały okres świadczenia usługi tj. od dnia podpisania umowy przez okres 12 miesięcy posiadały uprawnienia do wykonywania zawodu ratownika medycznego określone w art. 10 ust. 1 pkt 4 ustawy
o Państwowym Ratownictwie Medycznym.
Oświadczenie Wykonawcy – Załącznik nr 4 SWZ
5. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zatrudniał odpowiednią liczbę ratowników medycznych do obsługi Telecentrum, gwarantującą ciągłość obsługi przez 24 godziny, 7 dni w tygodniu, w okresie realizacji usługi (12 miesięcy).
Oświadczenie Wykonawcy – Załącznik nr 4 SWZ
6. Strony ustalają, iż koordynatorzy ze Strony Wykonawcy wskazani do kontaktu z Zamawiającym oraz osoby przeprowadzające szkolenie z obsługi i funkcjonowania opasek oraz działalności telecentrum (zarówno u Wykonawcy jak i podwykonawcy) będą zatrudnione na podstawie umowy o pracę w sposób określony w art. 22§ 1 Ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy (Dz.U. z 2014 r, poz. 1502, z późn. zm.).
Osoby w/w należy wskazać w formularzu ofertowym (załącznik nr 1) oraz wpisać łączną liczbę osób w załączniku nr 4
7. Zamawiający może na każdym etapie postępowania uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
8. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy w odniesieniu do warunków, które zostały opisane
w ust. 2.
9. Zamawiający wymaga aby, Wykonawca posiadał ważne na terytorium Polski ubezpieczenie własnej działalności gospodarczej od odpowiedzialności cywilnej za szkody, jakie mogą powstać w związku z realizacją zadania publicznego na usługę Teleopieki oraz zobowiązuje się to ubezpieczenie kontynuować z sumą ubezpieczenia nie niższą niż 200 000,00 zł na jedno i wszystkie zdarzenia w terminie ważności trwania umowy

Na potwierdzenie powyższego Wykonawca przedkłada uwierzytelnioną kopię polisy, wraz z wnioskiem
o zawarcie umowy ubezpieczenia oraz potwierdzeniem przelewu składki i Ogólnymi Warunkami Ubezpieczenia – zgodnie z zapisami umowy do niniejszego postępowania – załącznik nr 3

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Dowody potwierdzające należyte wykonanie usług o których mowa w rozdz. VIII.3. wskazane przez Wykonawcę w załączniku nr 2
Dowodami takimi są referencje wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty Wykonawca załącza oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu - załącznik nr 4 SWZ oraz wykaz zrealizowanych usług teleopieki - załącznik nr 2

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Załącznik nr 1 do SWZ - Formularz ofertowy
Załącznik nr 2 do SWZ - Wykaz wykonanych usług teleopieki
Załącznik nr 3 do SWZ - Wzór umowy wraz z załącznikiem nr 3 do umowy
Załącznik nr 4 do SWZ - Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków w postępowaniu oraz o braku podstaw wykluczenia, zgodnie z art. 125 ust.1 ustawy PZP
Załącznik nr 5 do SWZ - Oświadczenie dot. przynależności do grupy kapitałowej
Załącznik nr 6 do SWZ - Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o którym mowa w art. 125 ust.1 ustawy PZP
Załącznik nr 7 do SWZ - Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają świadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy w odniesieniu do warunków, które zostały opisane w ust. 2.
Formularz ofertowy – Załącznik nr 1 SWZ

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zmiana postanowień Umowy może nastąpić za zgodą obu stron na piśmie w postaci aneksu pod rygorem nieważności.
2. Zmiana postanowień Umowy opisana jest we wzorze umowy § 17 w załączniku nr 3 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-10-11 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-11 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:

W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z uprawnienia wynikającego z art. 275 pkt 2 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość ograniczenia liczby Wykonawców, których zaprosi do negocjacji do liczby zapewniającej uczciwą konkurencję. Zamawiający przewiduje zaproszenie 3 Wykonawców z najniższą ceną brutto
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam stomatologa-protetyka- Krotoszyn
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania02-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam stomatologa-protetyka. Mam poważne problemy z uzębieniem, którego stan oceniam już na fatalny. Mam 52 lata. Zęby górne zajęte mocno próchnicą, mocno odsłonięte, częściowo już złamane z korzeniami tkwiącymi jeszcze w dziąsłach. Leczenie nie ma tu już żadnego sensu wg mojej oceny. Uzębienie żuchwy również w stanie raczej fatalnym.Szukam pomocy w kwestii protetyki.Mam już poważny problem z posiłkami. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.