Świadczenie usług z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju dla dzieci w ramach programu...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Świadczenie usług z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju dla dzieci w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem” Terapeuta w zakresie integracji sensorycznej
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoOtwock
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2024-02-15
  • ZamawiającyPOWIATOWA PORADNIA PSYCHOLOGICZNO-PEDAGOGICZNA W OTWOCKU
  • Data publikacji ogłoszenia2024-02-05
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00090559
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju dla dzieci w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem”
Terapeuta w zakresie integracji sensorycznej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWA PORADNIA PSYCHOLOGICZNO-PEDAGOGICZNA W OTWOCKU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 017255824

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Majowa17/19

1.5.2.) Miejscowość: Otwock

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-402

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ppppotwock.pl;

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ppppotwock.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju dla dzieci w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem”
Terapeuta w zakresie integracji sensorycznej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5ff26485-c205-11ee-bbfa-e29e26ebc6e1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00090559

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://josephine.proebiz.com,

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://josephine.proebiz.com,

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Sposób komunikacji, składania ofert,
oświadczeń i dokumentów elektronicznych
1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie
dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ust. 2, odbywa się
przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną
(t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 344).
2. Komunikacja ustna dopuszczalna jest w odniesieniu do informacji, które nie są istotne, w szczególności nie dotyczą ogłoszenia o
zamówieniu, dokumentów zamówienia lub ofert.
3. Komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywać się będzie wyłącznie poprzez Platformę zakupową JOSEPHINE.
Jest to jednocześnie strona internetowa prowadzonego postępowania.
4. Aby korzystać z Platformy zakupowej konieczne jest korzystanie z komputera podłączonego do internetu i przeglądarki
internetowej.
5. Szczegółowe informacje dotyczące wymagań technicznych znajdują się pod adresem:
https://store.proebiz.com/docs/josephine/pl/Wymagania_techniczne_sw_JOSEPHINE.pdf
- w wierszu oznaczonym tytułem oraz znakiem niniejszego postępowania.
6. Wykonawca zamierzający złożyć ofertę (wyłącznie poprzez Platformę zakupową) – zobowiązany jest zapoznać się z Instrukcjami
użytkowników Platformy zakupowej - dostępnymi pod adresem https://josephine.proebiz.com/pl/ , znajdującymi się w prawym
górnym rogu strony, oznaczonymi symbolem w postaci książki (Skrócona instrukcja dla Wykonawcy).
7. Złożenie oferty poprzez Platformę zakupową oznacza akceptację zasad korzystania z udostępnionych przez Zamawiającego
środków komunikacji elektronicznej określonych w niniejszej części SWZ.
8. Wymagania techniczne związane z korzystaniem z Platformy zakupowej – wskazane są na stronie internetowej Platformy
zakupowej - pod adresem: https://josephine.proebiz.com/pl/ znajdującymi się w prawym górnym rogu strony, oznaczonymi
symbolem w postaci książki, w zakładce inne.
1. Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 Pzp (określone w części XVII ust. 1 -4 SWZ oświadczenie wykonawców
wspólnie ubiegających się o zamówienie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 Pzp (określone w części XVI ust. 3 SWZ), oraz
zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, pełnomocnictwo, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych
określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów
realizujących zadania publiczne (Dz. U. 2021 r. poz. 2070).
2. Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, wykonawca składa pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej
lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych),( Dz. Urz. UE
L 119 z 04.05.2016 r., str. 1), dalej „RODO”:
a) Wykonawca informuje, że:
Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Powiatowa Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Otwocku, przy ul.
Majowej 17/19, zwana dalej administratorem; administrator prowadzi operacje przetwarzania Pani/Pana danych osobowych;
2. W sprawach związanych z Pani/Pana danymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych p. Joanną Białek, e mail:
iod.ppp@wp.pl
Dane osobowe będą przetwarzane i przechowywane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO w celu wykonywania umowy i przez
okres wykonywania umowy.
2. Zamawiający i Wykonawca zobowiązują się do wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14
RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskają w celu wykonywania umowy i przez
okres wykonywania Umowy

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): korzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą , z
uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia o których mowa w art 16 rozporządzenia 2016/679 , nie może skutkować zmiana
wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie
niezgodnym z ustawa. W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania , o którym mowa w art 18 ust 1 rozporządzenia 206/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: PPP-P.260.7.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi terapia integracji sensorycznej dla
dzieci w ramach kompleksowego programu wsparcia dla rodzin „Za życiem” w zakresie dostarczania dziecku kontrolowanej
dawki doznań sensorycznych.
Usługi terapii świadczone będą w formie indywidualnych zajęć prowadzonych przez wykwalifikowanego terapeutę z dziećmi
w wieku do czasu podjęcia przez nie nauki szkolnej. Za jedną godzinę terapii przyjmuje się pełną godzinę zegarową (60
min.).
Zakres podstawowy obejmuje 112 h zajęć

4.2.6.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiającemu przysługuje prawo opcji, z którego Zamawiający może, ale nie musi skorzystać, polegające na jednostronnym uprawnieniu do zwiększenia zakresu świadczenia Wykonawcy poprzez zwiększenie ilości godzin terapii do realizacji:
1. Zamawiający może korzystać z prawa opcji wielokrotnie aż do osiągnięcia maksymalnej wartości opcji wskazanej w pkt 2).
2. Maksymalna wartość opcji (ilość godzin terapii) wynosi: - szacowana maksymalna ilość godzin wynosi 78 h

3.Zamówienie opcjonalne realizowane będzie na takich samych zasadach jak zamówienie nieobjęte opcją (podstawowe) i po takich samych cenach jednostkowych, co oznacza iż będzie ono realizowane na warunkach umownych obowiązujących w dacie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji i po cenach jednostkowych usług obowiązujących w dacie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 50

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie terapeuty w pracy z dziećmi niepełnosprawnymi w wieku od 0 do 7 roku życia

4.3.6.) Waga: 40,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe kwalifikacje terapeuty

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

zdolności technicznej lub zawodowej:

1) Za minimalny poziom zdolności uznane zostanie, wykazanie przez wykonawcę, że dysponuje co najmniej 1 osobą, która zostanie skierowana do realizacji zamówienia , która spełnia łącznie następujące wymagania:

a) posiada
ukończone studia magisterskie
lub studia podyplomowe
lub kurs kwalifikacyjny
- w zakresie pedagogiki lub pedagogiki specjalnej: surdopedagogika lub oligofrenopedagogika
oraz
- studia podyplomowe w zakresie diagnozy i terapii integracji sensorycznej
lub kursy uprawniające do prowadzenia diagnozy i terapii integracji sensorycznej
lub dwustopniowe szkolenie nadające uprawnienia terapeuty integracji sensorycznej

b) posiada co najmniej 4 -letnie doświadczenie w pracy z dzieckiem niepełnosprawnym w wieku od 0 do 7 roku życia;
c) nie figuruje w rejestrach, o których mowa w art. 4 ustawy z dnia 13 maja 2016 o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym (Dz. U. 2023 r. poz. 1304 ze zm.) .

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się
odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
W przypadku, o którym mowa w ust. 1, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o
udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które
roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy z uwzględnieniem wymogu określonego w ust. 2.
Formularz oświadczenia stanowi Załącznik nr 5 do SWZ.
4. Jeżeli została wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający żąda przed
zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego przedstawienia kopii umowy regulującej współpracę tych
wykonawców

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiany przewidziane § 11 w załączniku nr 6 PPU

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-02-15 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://josephine.proebiz.com

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-02-15 12:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-03-15

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie przeglądu autoklawu - Otwock
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania24-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Kupiłam autoklaw używany ale w bardzo dobrym stanie. Chce go zarejestrować i potrzebuje zrobić przegląd tego autoklawu. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI