Świadczenie usług w zakresie prania bielizny szpitalnej i odzieży ochronnej; postępowanie...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Świadczenie usług w zakresie prania bielizny szpitalnej i odzieży ochronnej; postępowanie znak: ZP/TP/6/22/EL/AWO
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWrocław
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
  • Termin składania wniosków2022-02-24
  • ZamawiającyDolnośląskie Centrum Onkologii, Pulmonologii i Hematologii
  • Data publikacji ogłoszenia2022-02-11
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00055375
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług w zakresie prania bielizny szpitalnej i odzieży ochronnej; postępowanie znak: ZP/TP/6/22/EL/AWO

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Dolnośląskie Centrum Onkologii, Pulmonologii i Hematologii

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000290096

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pl. Hirszfelda 12

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 53-413

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@dco.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://dcopih.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług w zakresie prania bielizny szpitalnej i odzieży ochronnej; postępowanie znak: ZP/TP/6/22/EL/AWO

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9c64285d-8b40-11ec-9bc1-c2db95d08897

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00055375

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00011846/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Usługa prania (pranie, maglowanie, prasowanie, dezynfekowanie)

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Tak

2.12.) Rodzaj wykonawców, którzy mogą ubiegać się o udzielenie zamówienia:

art. 94 ust. 1 pkt 1) ustawy

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://dco.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://dco.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: https://dco.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://dco.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/TP/6/22/EL/AWO

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

świadczenie usług w zakresie prania bielizny szpitalnej i odzieży ochronnej dla Dolnośląskiego Centrum Onkologii, Pulmonologii i Hematologii (zwane dalej w skrócie DCOPiH)

4.2.6.) Główny kod CPV: 98311000-6 - Usługi odbierania prania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin

4.3.6.) Waga: 25

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: wyposażenie pralni

4.3.6.) Waga: 15

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

świadczenie usług w zakresie prania bielizny szpitalnej i odzieży ochronnej dla Dolnośląskiego Centrum Onkologii, Pulmonologii i Hematologii (zwane dalej w skrócie DCOPiH)

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
Oświadczenia wykonawcy: a. o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczenia podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo- w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w spłat tych należności, b. o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego i zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne; c. o niezaleganiu z opłaceniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z 12.1.1991 o podatkach i opłatach lokalnych (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1785, 2141, 2372, 2432).
Oświadczenie Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej zgodnie z załącznikiem nr 5 do SWZ.
Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w załączniku nr 4, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w art. 108, ust. 1 oraz w art. 109, ust. 1, pkt. 4 - załącznik nr 6 do SWZ.
Wykaz wykonanych/wykonywanych usług – załącznik Nr 4 do SWZ - w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz, których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, że zostały wykonane należycie, tj:
a. Referencje lub inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego dostawa/-y były wykonywane,
lub
b. Oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów, o których mowa powyżej

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
Oświadczenia wykonawcy: a. o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczenia podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo- w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w spłat tych należności, b. o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego i zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne; c. o niezaleganiu z opłaceniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z 12.1.1991 o podatkach i opłatach lokalnych (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1785, 2141, 2372, 2432).
Oświadczenie Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej zgodnie z załącznikiem nr 5 do SWZ.
Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w załączniku nr 4, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w art. 108, ust. 1 oraz w art. 109, ust. 1, pkt. 4 - załącznik nr 6 do SWZ.
Wykaz wykonanych/wykonywanych usług – załącznik Nr 4 do SWZ - w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz, których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, że zostały wykonane należycie, tj:
a. Referencje lub inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego dostawa/-y były wykonywane,
lub
b. Oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów, o których mowa powyżej

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

6.1. W celu potwierdzenia braku przesłanek wykluczenia Wykonawcy oraz potwierdzenia spełniania warunków określonych przez Zamawiającego wraz z ofertą składają następujące dokumenty:
L.p. Rodzaj dokumentu
1. Wypełniony i podpisany przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy Opis przedmiotu zamówienia – Załącznik Nr 1 do SWZ
2. Wypełniony i podpisany przez osoby uprawnione do reprezentowania Zestawienie asortymentowo-ilościowe – Załącznik Nr 2 do SWZ
3. Wypełniony i podpisany przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy Druk oferty – Załącznik Nr 3 do SWZ
4. 1. Wypełnione i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy Oświadczenie Wykonawcy – Załącznik Nr 4 do SWZ.
2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców Oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, składa także Oświadczenie, dotyczące tych podmiotów.
5. Potwierdzenie wniesienia wadium.
6. Pełnomocnictwo – jeżeli jest niezbędne.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Rodzaj dokumentu
Oświadczenie - aktualny wykaz posiadanych pojazdów (minimum trzy pojazdy) spełniających wymogi transportu bielizny szpitalnej (podział przestrzeni załadowczej na strefę czystą i brudną z możliwością za i rozładunku bielizny w kontenerach) oraz oświadczenie że pojazdy będą wykorzystywane wyłącznie do realizacji tego rodzaju usługi – załącznik nr 5 do SIWZ.
Oświadczenie - aktualny wykaz maszyn i urządzeń pralni (nazwa urządzenia, ilość, rok produkcji) niezbędnych do wykonania zamówienia, ze szczególnym uwzględnieniem urządzeń do automatycznego dozowania środków piorących, urządzeń do dezynfekcji materaców, wózków transportowych (kontenerów), samochodów, śluz dezynfekcyjnych w barierze higienicznej – załącznik nr 6 do SIWZ.
Aktualna decyzja/ opinia właściwego terenowego oddziału Państwowej Inspekcji Sanitarnej potwierdzającą spełnienie wymagań dotyczących transportu bielizny szpitalnej z zachowaniem barier sanitarnych;
Oświadczenie, że pranie i dezynfekcja odbywa się w środkach piorących posiadających oznakowanie znakiem CE, atestami, zaświadczeniami dopuszczającymi do użytku które nie powodują skrócenia okresu żywotności tkaniny z której jest wykonana bielizna szpitalna oraz odzież ochronna.
Aktualny dokument (opinię/decyzję) wystawioną przez uprawniony organ sanitarno – epidemiologiczny, że pralnia świadczy usługi w zakresie: prania, dezynfekcji bielizny szpitalnej oraz ubrań ochronnych i roboczych pracowników zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w zakresie zapewnienia właściwych warunków sanitarno-epidemiologicznych placówkach służby zdrowia, w tym między innymi Wykonawca musi spełniać wymagania określone w ustawie o zapobieganiu oraz zwalczaniu zakażeń i chorób zakaźnych u ludzi z dnia 05.12.2008 Dz.U.Nr 234 poz 1570 oraz z 2009 r. Nr 76 poz. 641 (z późniejszymi zmianami).

Wykonawca celem udokumentowania należytego przygotowania usługi pod względem sanitarnym i systematycznego wprowadzenia badań biologicznych zobowiązany jest zamieścić w ofercie po minimum trzy zaświadczenia (opinie, wyniki badań itp.) wystawione przez Sanepid lub inna uprawnioną do kontroli sanitarnej jednostkę w okresie od 01.07.2018 do dnia składania ofert w terminach odległych minimum 2 tygodnie, nie więcej jednak jak 6 miesięcy (dla tego samego rodzaju badania, opinii). Poszczególne wyniki badań, opinie muszą udokumentować w każdym przypadku:
1. czystość mikrobiologiczna odzieży szpitalnej – min. 2 szt
2. czystość mikrobiologiczna bielizny szpitalnej - min.2 szt
3. czystość mikrobiologiczna bielizny operacyjnej – min. 2 szt
4. czystość mikrobiologiczna rąk pracowników – min. 2 szt
5. czystość mikrobiologiczna materaców (dezynfekcja) – min. 2 szt
6. czystość mikrobiologiczna powierzchni płaskich (taśmy,blaty,stoły) – min .2 szt
7. czystość mikrobiologiczna wózków transportowych wewnętrznych – min 2 szt
8. opinia o pracy pralni w systemie bariery higienicznej
9. opinia dot. środków transportu zewnętrznego

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Wymagania dotyczące wadium:
Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie wadium w wysokości zł :
14000,00

Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
10.1.1. pieniądzu;
10.1.2. gwarancjach bankowych;
10.1.3. gwarancjach ubezpieczeniowych;
10.1.4. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020r. poz. 310, 836, 1572)

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z projektem umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-02-24 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://dco.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-02-24 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-03-26

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę przedłużenie włosów- Wrocław
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania12-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę przedłużenie włosów. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI