ŚWIADCZENIE USŁUG PRALNICZYCH DLA 26 WOJSKOWEGO ODDZIAŁU GOSPODARCZEGO ORAZ JEDNOSTEK...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
ŚWIADCZENIE USŁUG PRALNICZYCH DLA 26 WOJSKOWEGO ODDZIAŁU GOSPODARCZEGO ORAZ JEDNOSTEK NA JEGO ZAOPATRZENIU.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoZegrze
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2020-02-19
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • Zamawiający26 Wojskowy Oddział Gospodarczy
  • Data publikacji ogłoszenia2020-02-07
  • Numer ogłoszenia510286-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 510286-N-2020 z dnia 2020-02-07 r.

26 Wojskowy Oddział Gospodarczy: ŚWIADCZENIE USŁUG PRALNICZYCH DLA 26 WOJSKOWEGO ODDZIAŁU GOSPODARCZEGO ORAZ JEDNOSTEK NA JEGO ZAOPATRZENIU.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: 26 Wojskowy Oddział Gospodarczy, krajowy numer identyfikacyjny 14291704000000, ul. Juzistek  2 , 05-131  Zegrze, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 261883896, e-mail jw4809.zp@ron.mil.pl, faks 261883868.
Adres strony internetowej (URL): www.26wog.wp.mil.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne www.26wog.wp.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Jednostka Wojskowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
www.26wog.wp.mil.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
www.26wog.wp.mil.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Pisemnie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:
05-131 Zegrze, ul. Juzistek 2, bud. 220 kancelaria jawna pok. nr 43

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ŚWIADCZENIE USŁUG PRALNICZYCH DLA 26 WOJSKOWEGO ODDZIAŁU GOSPODARCZEGO ORAZ JEDNOSTEK NA JEGO ZAOPATRZENIU.
Numer referencyjny: ZP/14/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
4


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi prania wodnego i czyszczenia chemicznego przedmiotów zaopatrzenia mundurowego z wykończeniem, tj. maglowaniem, prasowaniem oraz segregowaniem przedmiotów uszkodzonych. Ponadto usługa obejmuje odbiór i dostarczenie przedmiotów bezpośrednio do miejsc wskazanych przez Zamawiającego. 2. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na warunkach i zasadach określonych w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. 3. Zamawiający wymaga wykonania przedmiotu zamówienia jednorazowym zleceniem w terminie do 7 dni, licząc od daty powiadomienia Wykonawcy przez Zamawiającego do chwili dostarczenia wypranego asortymentu pralniczego Zamawiającemu. 4. Zamawiający wymaga wykonania usługi ekspresowej w terminie maksymalnie do 72 godzin licząc od daty otrzymania zgłoszenia. Uwaga: Czas wykonania usługi ekspresowej jest jednym z kryterium oceny ofert. 5. Zamawiający dopuszcza składanie ofert w podziale na 4 części: Część 1 – Grupa Zabezpieczenia Zegrze  Centrum Szkolenia Łączności i Informatyki Zegrze,  26 Wojskowy Oddział Gospodarczy Zegrze. a) pranie wodne z pełnym wykończeniem około 37 000 kg b) pranie - czyszczenie chemiczne z pełnym wykończeniem około 2 000 kg Część 2 – Grupa Zabezpieczenia Białobrzegi  9 Brygada Wsparcia Dowodzenia DG RSZ Białobrzegi,  batalion dowodzenia Wojsk Lądowych Białobrzegi. a) pranie wodne z pełnym wykończeniem około 3 000 kg b) pranie - czyszczenie chemiczne z pełnym wykończeniem około 1 000 kg Część 3 – Grupa Zabezpieczenia Warszawa Wesoła, Grupa Zabezpieczenia Kazuń  1 Brygada Pancerna Wesoła,  2 Mazowiecki Pułk Saperów Nowy Dwór Mazowiecki / Kazuń, w tym dla: WOMP Nowy Dwór Mazowiecki przy 2 Pułku Saperów w Nowym Dworze Mazowieckim,  6 Mazowiecka Brygada Obrony Terytorialnej Warszawa / Pomiechówek.  2 Pułk Inżynieryjny Inowrocław a) pranie wodne z pełnym wykończeniem około 15 200 kg b) pranie - czyszczenie chemiczne z pełnym wykończeniem około 1 000 kg Część 4 – Grupa Zabezpieczenia Przasnysz, Grupa Zabezpieczenia Ostrów Mazowiecka/Komorowo, Grupa Zabezpieczenia Ciechanów  2 Ośrodek Radioelektroniczny Przasnysz,  5 Mazowiecka Brygada Obrony Terytorialnej Ciechanów,  22 Wojskowy Ośrodek Kartograficzny Ostrów Mazowiecka (Komorowo). a) pranie wodne z pełnym wykończeniem około 10 000 kg b) pranie - czyszczenie chemiczne z pełnym wykończeniem około 1 000 kg 6. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia 1) Pranie wodne z pełnym wykończeniem obejmuje:  pranie,  suszenie,  prasowanie (bielizny fasonowej lub innej wymagającej prasowania) lub maglowanie,  naprawę obejmującą zszywane zerwanych kieszeni, wciąganie gumek lub sznurków, przyszywanie guzików, cerowanie, obszywanie brzegów, itp., 2) Pranie - czyszczenie chemiczne z pełnym wykończeniem obejmuje:  czyszczenie chemiczne na sucho,  prasowanie mundurów służbowych,  naprawę umundurowania obejmującą zszywanie zerwanych kieszenie, wciąganie gumek lub sznurków, przyszywanie guzików, cerowanie, obszywanie brzegów, itp., 3) Dokonywanie po praniu wodnym i chemicznym wstępnej selekcji przedmiotów obejmującej:  kwalifikację wstępną przedmiotów: na przeznaczone do dalszego użytkowania oraz przeznaczone do wybrakowania,  przedmioty zakwalifikowane do wybrakowania pakowanie osobno oraz oznakowanie znakiem „X”,  pakowanie przedmiotów zaopatrzenia mundurowego po praniu i czyszczeniu chemicznym asortymentowo 4) Do wykonywania usług Wykonawcy stosują środki obowiązujące zgodnie z zasadami i technologią stosowaną w zakładach pralniczych, a także do przestrzegania obowiązujących w tej materii przepisów; 5) Wykonawcy zapewnią transport od/ do jednostek oraz zapewnią załadunek i rozładunek przedmiotów w cenie wkalkulowanej w cenę usługi. 7. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części, przy czym tylko jedną ofertę w danej części. 8. Oferty składane w zakresie poszczególnych części zamówienia muszą obejmować całość zawartego w nich przedmiotu zamówienia. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia w wybranej części zamówienia zostaną odrzucone. 9. W trakcie badania i oceny ofert Zamawiający będzie rozpatrywał każdą część oddzielnie.

II.5) Główny kod CPV: 98310000-9
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
98315000-4
98311000-6


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień Wykonawcy, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp, polegającego na powtórzeniu podobnych usług w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, w sytuacji nieprzewidzianego zwiększenia ilości kilogramów przedmiotów planowanych do prania oraz w sytuacji nieplanowanego przyjęcia na zaopatrzenie dodatkowych jednostek wojskowych, których nie można było wcześniej przewidzieć w wysokości do 50% zamówienia podstawowego. Udzielenie zamówienia, wymagać będzie zawarcia odrębnej umowy.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-12-21

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Warunek spełni Wykonawca, który wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną:  dla części 1 - nie mniejszą niż: 150 000,00 zł;  dla części 2 - nie mniejszą niż: 10 000,00 zł;  dla części 3 - nie mniejszą niż: 60 000,00 zł;  dla części 4: nie mniejszą niż: 40 000,00 zł. Wykonawca zobowiązuje się do posiadania nieprzerwanej ochrony ubezpieczeniowej przez cały okres trwania umowy na warunkach nie gorszych niż w pierwotnej polisie. Uwaga: W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej na łączną kwotę sum gwarancyjnych dla tych części, na które składa ofertę.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą się wiedzą i doświadczeniem niezbędnym do wykonania usługi, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, udokumentują również wykonywanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie – tj. świadczenia usług pralniczych, czyli usług odpowiadających swoim zakresem przedmiot zamówienia wraz podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert:  Część 1 - co najmniej jednej usługi obejmującej swoim zakresem przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto. Wzór wykazu usług dla części 1 stanowi załącznik nr 5 do SIWZ  Część 2 - co najmniej jednej usługi obejmującej swoim zakresem przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 10 000,00 zł brutto Wzór wykazu usług dla części 2 stanowi załącznik nr 5a do SIWZ  Część 3 - co najmniej jednej usługi obejmującej swoim zakresem przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto Wzór wykazu usług dla części 3 stanowi załącznik nr 5b do SIWZ  Część 4 - co najmniej jednej usługi obejmującej swoim zakresem przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 30 000,00 zł brutto. Wzór wykazu usług dla części 4 stanowi załącznik nr 5c do SIWZ. Uwaga: W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część zamówienia Wykonawca musi wykazać się wykonaniem usługi obejmującej swoim zakresem wartość usług nie mniejszą niż łączna wartość wymagana na potwierdzenie dla tych części zamówienia, na które Wykonawca składa ofertę z zastrzeżeniem, że przez jedną usługę Zamawiający rozumie zamówienie wykonane lub wykonywane na podstawie jednej umowy.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)




III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1. Oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 3 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w pkt 1 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnienie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia. 3. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. Zamawiający zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy Pzp przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności , o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, tj.: a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. b) dokument potwierdzający ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną:  dla Części 1 - nie mniejszą niż: 150 000,00 zł;  dla Części 2 - nie mniejszą niż: 10 000,00 zł;  dla Części 3 - nie mniejszą niż: 60 000,00 zł;  dla Części 4: nie mniejszą niż: 40 000,00 zł. c) wykazu usług wraz podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert – wzór stanowi:  załącznik nr 5 do SIWZ – dla Części 1,  załącznik nr 5a do SIWZ – dla Części 2,  załącznik nr 5b do SIWZ – dla Części 3,  załącznik nr 5c do SIWZ – dla Części 4. 2. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w pkt 1 powyżej, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. 3. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w pkt 1, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust 1 ustawy Pzp, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
1. Każdy Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego www.26wog.wp.mil.pl, informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp przekaże Zamawiającemu oryginał oświadczenia o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp - celem wykazania, że nie występują podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania na mocy art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wzór ww. oświadczenia będzie dostępny jako załącznik do informacji z otwarcia ofert. Niniejsze Oświadczenie należy przesłać faksem na nr 261 883 868 lub pocztą elektroniczną na adres jw4809.zp@ron.mil.pl. Zamawiający dopuszcza przesłanie Oświadczenia faksem i pocztą elektroniczną wyłącznie jako jego zapowiedź. Oryginał oświadczenia należy niezwłocznie dostarczyć do siedziby Zamawiającego 26 WOG Zegrze ul. Juzistek 2 05-131 Zegrze, budynek nr 220 pokój nr 43 kancelaria jawna lub przesłać na ww. adres pocztą tradycyjną. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, w/w oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 3. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 4. Jeżeli w przedmiotowym postępowaniu zostanie złożona tylko jedna oferta, Zamawiający nie będzie wymagał złożenia w/w oświadczenia przez Wykonawcę.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udowodni Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Wzór zobowiązania do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia określa załącznik nr 6 do SIWZ. Wybrany w drodze postępowania przetargowego Wykonawca zobowiązany będzie przed zawarciem umowy przedłożyć Zamawiającemu: 1) Wykaz osób i pojazdów zgodnie z załącznikiem nr 5 do umowy (odpowiednio dla części).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Czas wykonania usługi ekspresowej 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
2. Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Pzp przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionej w ust. 3; 3. Zamawiający dopuszcza możliwość zlecenia Wykonawcy dodatkowych usług, nieobjętych zamówieniem podstawowym w przypadku gdy będzie to niezbędne oraz będą spełnione łącznie następujące warunki: a. Zmiana Wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności usług, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego; b. Zmiana Wykonawcy spowodowałaby istotną niezgodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego; c. Wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia w niniejszej umowie;
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-02-19, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Grupa Zabezpieczenia Zegrze
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:a) pranie wodne z pełnym wykończeniem około 37 000 kg b) pranie - czyszczenie chemiczne z pełnym wykończeniem około 2 000 kg 1) Pranie wodne z pełnym wykończeniem obejmuje:  pranie,  suszenie,  prasowanie (bielizny fasonowej lub innej wymagającej prasowania) lub maglowanie,  naprawę obejmującą zszywane zerwanych kieszeni, wciąganie gumek lub sznurków, przyszywanie guzików, cerowanie, obszywanie brzegów, itp., 2) Pranie - czyszczenie chemiczne z pełnym wykończeniem obejmuje:  czyszczenie chemiczne na sucho,  prasowanie mundurów służbowych,  naprawę umundurowania obejmującą zszywanie zerwanych kieszenie, wciąganie gumek lub sznurków, przyszywanie guzików, cerowanie, obszywanie brzegów, itp., 3) Dokonywanie po praniu wodnym i chemicznym wstępnej selekcji przedmiotów obejmującej:  kwalifikację wstępną przedmiotów: na przeznaczone do dalszego użytkowania oraz przeznaczone do wybrakowania,  przedmioty zakwalifikowane do wybrakowania pakowanie osobno oraz oznakowanie znakiem „X”,  pakowanie przedmiotów zaopatrzenia mundurowego po praniu i czyszczeniu chemicznym asortymentowo 4) Do wykonywania usług Wykonawcy stosują środki obowiązujące zgodnie z zasadami i technologią stosowaną w zakładach pralniczych, a także do przestrzegania obowiązujących w tej materii przepisów; 5) Wykonawcy zapewnią transport od/ do jednostek oraz zapewnią załadunek i rozładunek przedmiotów w cenie wkalkulowanej w cenę usługi.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 98310000-9, 98315000-4, 98311000-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-21
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Czas na wykonanie usługi ekspresowej 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Grupa Zabezpieczenia Białobrzegi
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:a) pranie wodne z pełnym wykończeniem około 3 000 kg b) pranie - czyszczenie chemiczne z pełnym wykończeniem około 1 000 kg 1) Pranie wodne z pełnym wykończeniem obejmuje:  pranie,  suszenie,  prasowanie (bielizny fasonowej lub innej wymagającej prasowania) lub maglowanie,  naprawę obejmującą zszywane zerwanych kieszeni, wciąganie gumek lub sznurków, przyszywanie guzików, cerowanie, obszywanie brzegów, itp., 2) Pranie - czyszczenie chemiczne z pełnym wykończeniem obejmuje:  czyszczenie chemiczne na sucho,  prasowanie mundurów służbowych,  naprawę umundurowania obejmującą zszywanie zerwanych kieszenie, wciąganie gumek lub sznurków, przyszywanie guzików, cerowanie, obszywanie brzegów, itp., 3) Dokonywanie po praniu wodnym i chemicznym wstępnej selekcji przedmiotów obejmującej:  kwalifikację wstępną przedmiotów: na przeznaczone do dalszego użytkowania oraz przeznaczone do wybrakowania,  przedmioty zakwalifikowane do wybrakowania pakowanie osobno oraz oznakowanie znakiem „X”,  pakowanie przedmiotów zaopatrzenia mundurowego po praniu i czyszczeniu chemicznym asortymentowo 4) Do wykonywania usług Wykonawcy stosują środki obowiązujące zgodnie z zasadami i technologią stosowaną w zakładach pralniczych, a także do przestrzegania obowiązujących w tej materii przepisów; 5) Wykonawcy zapewnią transport od/ do jednostek oraz zapewnią załadunek i rozładunek przedmiotów w cenie wkalkulowanej w cenę usługi.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 98310000-9, 98311000-6, 98315000-4

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-21
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Czas na wykonanie usługi ekspresowej 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Grupa Zabezpieczenia Warszawa Wesoła, Grupa Zabezpieczenia Kazuń
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:a) pranie wodne z pełnym wykończeniem około 15 200 kg b) pranie - czyszczenie chemiczne z pełnym wykończeniem około 1 000 kg 1) Pranie wodne z pełnym wykończeniem obejmuje:  pranie,  suszenie,  prasowanie (bielizny fasonowej lub innej wymagającej prasowania) lub maglowanie,  naprawę obejmującą zszywane zerwanych kieszeni, wciąganie gumek lub sznurków, przyszywanie guzików, cerowanie, obszywanie brzegów, itp., 2) Pranie - czyszczenie chemiczne z pełnym wykończeniem obejmuje:  czyszczenie chemiczne na sucho,  prasowanie mundurów służbowych,  naprawę umundurowania obejmującą zszywanie zerwanych kieszenie, wciąganie gumek lub sznurków, przyszywanie guzików, cerowanie, obszywanie brzegów, itp., 3) Dokonywanie po praniu wodnym i chemicznym wstępnej selekcji przedmiotów obejmującej:  kwalifikację wstępną przedmiotów: na przeznaczone do dalszego użytkowania oraz przeznaczone do wybrakowania,  przedmioty zakwalifikowane do wybrakowania pakowanie osobno oraz oznakowanie znakiem „X”,  pakowanie przedmiotów zaopatrzenia mundurowego po praniu i czyszczeniu chemicznym asortymentowo 4) Do wykonywania usług Wykonawcy stosują środki obowiązujące zgodnie z zasadami i technologią stosowaną w zakładach pralniczych, a także do przestrzegania obowiązujących w tej materii przepisów; 5) Wykonawcy zapewnią transport od/ do jednostek oraz zapewnią załadunek i rozładunek przedmiotów w cenie wkalkulowanej w cenę usługi.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 98310000-9, 98315000-4, 98311000-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-21
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Czas na wykonanie usługi ekspresowej 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Grupa Zabezpieczenia Przasnysz, Grupa Zabezpieczenia Ostrów Mazowiecka/Komorowo, Grupa Zabezpieczenia Ciechanów
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:a) pranie wodne z pełnym wykończeniem około 10 000 kg b) pranie - czyszczenie chemiczne z pełnym wykończeniem około 1 000 kg 1) Pranie wodne z pełnym wykończeniem obejmuje:  pranie,  suszenie,  prasowanie (bielizny fasonowej lub innej wymagającej prasowania) lub maglowanie,  naprawę obejmującą zszywane zerwanych kieszeni, wciąganie gumek lub sznurków, przyszywanie guzików, cerowanie, obszywanie brzegów, itp., 2) Pranie - czyszczenie chemiczne z pełnym wykończeniem obejmuje:  czyszczenie chemiczne na sucho,  prasowanie mundurów służbowych,  naprawę umundurowania obejmującą zszywanie zerwanych kieszenie, wciąganie gumek lub sznurków, przyszywanie guzików, cerowanie, obszywanie brzegów, itp., 3) Dokonywanie po praniu wodnym i chemicznym wstępnej selekcji przedmiotów obejmującej:  kwalifikację wstępną przedmiotów: na przeznaczone do dalszego użytkowania oraz przeznaczone do wybrakowania,  przedmioty zakwalifikowane do wybrakowania pakowanie osobno oraz oznakowanie znakiem „X”,  pakowanie przedmiotów zaopatrzenia mundurowego po praniu i czyszczeniu chemicznym asortymentowo 4) Do wykonywania usług Wykonawcy stosują środki obowiązujące zgodnie z zasadami i technologią stosowaną w zakładach pralniczych, a także do przestrzegania obowiązujących w tej materii przepisów; 5) Wykonawcy zapewnią transport od/ do jednostek oraz zapewnią załadunek i rozładunek przedmiotów w cenie wkalkulowanej w cenę usługi.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 98310000-9, 98311000-6, 98315000-4

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-21
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Czas na wykonanie usługi ekspresowej 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie przeglądu autoklawu - Otwock
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania24-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Kupiłam autoklaw używany ale w bardzo dobrym stanie. Chce go zarejestrować i potrzebuje zrobić przegląd tego autoklawu. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.