Świadczenie usług opiekuńczych i specjalistycznych usług opiekuńczych na rzecz uprawnionych...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Świadczenie usług opiekuńczych i specjalistycznych usług opiekuńczych na rzecz uprawnionych mieszkańców Gminy Namysłów
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoNamysłów
  • WojewództwoOpolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2021-11-24
  • ZamawiającyOśrodek Pomocy Społecznej w Namysłowie
  • Data publikacji ogłoszenia2021-11-15
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00267671
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług opiekuńczych i specjalistycznych usług opiekuńczych na rzecz uprawnionych mieszkańców Gminy Namysłów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Ośrodek Pomocy Społecznej w Namysłowie

1.3.) Oddział zamawiającego: Ośrodek Pomocy Społecznej w Namysłowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 004501839

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Harcerska 1

1.5.2.) Miejscowość: Namysłów

1.5.3.) Kod pocztowy: 46-100

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@opsnamyslow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.opsnamyslow.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Pomoc społeczna na obszarze miasta i gminy

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług opiekuńczych i specjalistycznych usług opiekuńczych na rzecz uprawnionych mieszkańców Gminy Namysłów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-689a1bca-45e5-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00267671

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00260247/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Świadczenie usług opiekuńczych i specjalistycznych usług opiekuńczych na rzecz uprawnionych mieszkańców Gminy Namysłów

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://namyslow.ezamawiajacy.pl/app/login

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://namyslow.ezamawiajacy.pl/app/login

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne zgodnie z punktem 8 i 12 SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z dnia 04.05.2016 r., str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Namysłów reprezentowana przez Burmistrza Namysłowa, z którym można się skontaktować poprzez: korespondencyjnie: ul. Stanisława Dubois 3, 46-100 Namysłów, adres e-mail: urzad.miejski@namyslow.eu, numer telefonu +48 77 41 90 300; inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Namysłów jest Pani Joanna Zuzel, z którą można się skontaktować poprzez: korespondencyjnie: ul. Stanisława Dubois 3, 46-100 Namysłów, adres e-mail: iod@namyslow.eu, numer telefonu +48 77 41 90 351; Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. C RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na „Świadczenie usług opiekuńczych i specjalistycznych usług opiekuńczych na rzecz uprawnionych mieszkańców Gminy Namysłów”, nr ZP.271.116.2021.KK, prowadzonym w trybie podstawowym (art. 275 pkt 1 ustawy Pzp); odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r., poz. 1129, z późn. zm.); Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres co najmniej 7 lat od dnia wpływu ostatniej płatności na konto beneficjenta (płatności na realizację projektu), a jeżeli zobowiązania wskazane w ofercie i umowie przekroczą w/w przedział czasowy, okres przechowywania obejmuje ten termin; obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO; posiada Pani/Pan: na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników); na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego
Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego); prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; nie przysługuje Pani/Panu: w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODO; na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacje zostały zawarte w punkcie 20 dodatkowych postanowień SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.116.2021.KK

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług opiekuńczych i specjalistycznych usług opiekuńczych, zgodnie z art. 50 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej
(Dz. U. z 2020 r. poz.1876 z późn. zm.), na rzecz uprawnionych mieszkańców Gminy Namysłów. Pomoc w formie usług opiekuńczych lub specjalistycznych usług opiekuńczych, przyznawana
jest osobie samotnej, która z powodu wieku, choroby lub innych przyczyn wymaga pomocy innych osób, a jest jej pozbawiona. Usługi opiekuńcze lub specjalistyczne usługi opiekuńcze mogą
być przyznane również osobie, która wymaga pomocy innych osób, a rodzina, a także wspólnie
nie zamieszkujący małżonek, wstępni, zstępni nie mogą takiej pomocy zapewnić.
2. W ramach wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca powinien zgodnie ze zleceniem wydanym przez Dyrektora Ośrodka Pomocy Społecznej w Namysłowie lub inną osobą upoważnioną, świadczyć podopiecznemu usługi w miejscu jego zamieszkania, w dniach
od poniedziałku do piątku i w godzinach ustalonych wspólnie przez podopiecznego i osoby świadczące usługi.
3. W szczególnie wyjątkowych sytuacjach dopuszcza się ustne – telefoniczne lub drogą mailową, zlecenie usługi i wskazanie usługobiorcy. Potwierdzenie nastąpi przekazaniem zlecenia
o realizacji usług.
4. Przewiduje się, że w zależności od potrzeb i stanu zdrowia świadczeniobiorcy, w 2022 r.:
 usługi opiekuńcze będą świadczone dla około 52 osób, szacunkowa liczba godzin w miesiącu wyniesie około 848 godzin,
 specjalistyczne usługi opiekuńcze będą świadczone dla około 2 osób, szacunkowa liczba godzin w miesiącu wyniesie około 20 godzin.
Godzina usługi, tj. 60 min. liczona jest, jako faktycznie przepracowany czas w domu klienta,
bez czasu dojazdu lub dojścia do miejsca zamieszkania podopiecznego. W cenę należy wliczyć koszt dojazdu do miejsca zamieszkania podopiecznego.
Czas realizacji usług – od 03.01.2022 r. do 31.12.2022r.
5. Wykonawca zobowiązany będzie realizować zamówienie wg następujących zasad:
a) podjąć czynności związane ze świadczeniem usług w terminie wskazanym w zleceniu,
b) zapewnić osobom świadczącym usługi wyposażenie w odpowiednie ubranie ochronne, niezbędne do realizacji usługi np. rękawiczki, fartuchy, itp.,
c) Wykonawca świadczyć będzie usługi na podstawie indywidualnych zleceń wydanych przez Zamawiającego,
d) informować niezwłocznie Zamawiającego o zdarzeniach, które mogą mieć wpływ na zmianę zakresu wymaganej pomocy np.: zmiany sytuacji życiowej lub rodzinnej, zmiany stanu zdrowia, braku zgody ze strony osoby korzystającej z usług na ich wykonanie oraz o powodach nieuregulowania w terminie należnych odpłatności,
e) zapewnić świadczeniobiorcom niezbędną pomoc w sytuacjach nagłych, w szczególności takich jak odniesienie poważnych obrażeń, nagłe pogorszenie stanu zdrowia, zatrucie pokarmowe, zniszczenie lokalu w wyniku wandalizmu itp.
6. Wprowadzenie osoby świadczącej usługi po raz pierwszy będzie odbywać się z udziałem koordynatora Wykonawcy.
7. Wykonawca wskaże co najmniej jedną osobę, która będzie pełnić funkcję koordynatora i będzie zajmować się również rozliczaniem godzin usług. Osoba ta powinna wykazać się minimum średnim wykształceniem oraz minimum rocznym doświadczeniem na podobnym stanowisku, posiadać zdolności organizacyjne.
8. Do kontaktu z klientami i Zamawiającym, Wykonawca wskaże biuro, wyposażone w telefon
i faks na terenie miasta Namysłów, które będzie czynne w dni powszednie tj. od poniedziałku
do piątku, w godzinach od 7.00 do 15.00 oraz poda adres mail. Poza godzinami pracy biura, Wykonawca zapewni stały kontakt telefoniczny lub mailowy z koordynatorem usług.
9. Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli w zakresie jakości świadczonych usług, personelu (np. kwalifikacje, doświadczenie).
10. W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości w realizacji świadczonych usług Wykonawca zobowiązany jest je usunąć, jednak nie później niż wymaga tego Zamawiający.
11. W przypadku wystąpienia nieprawidłowości, których nie można usunąć Zamawiającemu przysługuje prawo odstąpienia od umowy i naliczenia kar umownych.
12. Osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia muszą spełniać wymagania.
Osoby te nie mogą być karane, muszą być sprawne fizycznie i intelektualnie, dyspozycyjne, kulturalne, winne posiadać umiejętność utrzymywania prawidłowych kontaktów interpersonalnych oraz mówić biegle w języku polskim.
13. Wykonawca powinien dysponować minimum 11 osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, niekaranymi, w tym co najmniej 7 osobami z wykształceniem minimum podstawowym
i ukończonym kursem lub szkoleniem, w zakresie opieki nad osobami starszymi oraz 3 osobami
z wykształceniem średnim medycznym w zakresie opieki medycznej lub środowiskowej
oraz 1 osobę posiadającą specjalistyczne przygotowanie zawodowe w zakresie prowadzenia specjalistycznych usług opiekuńczych.
Wśród w/w. osób Wykonawca wskaże koordynatora usług.
Zamawiający wymaga, aby przez cały okres realizacji zamówienia zatrudniono jedną osobę
na umowę o pracę, w pełnym wymiarze czasu pracy – Koordynatora Usług Opiekuńczych (koordynacja i nadzór usług opiekuńczych).
14. Osoby wykonujące usługi należy zobowiązać do przestrzegania następujących zasad:
a) zachowania tajemnicy służbowej w zakresie wszystkich informacji jakie uzyskają w trakcie pełnienia obowiązków, a w szczególności nie ujawniania osobom trzecim danych personalnych świadczeniobiorców, ich sytuacji osobistej, rodzinnej, zdrowotnej i ekonomicznej,
b) nie wprowadzania do mieszkania świadczeniobiorcy osób nieupoważnionych m. in. własnej rodziny, dzieci oraz własnych zwierząt domowych,
c) w czasie pobytu w mieszkaniu świadczeniobiorcy nie mogą palić tytoniu, używać narkotyków ani spożywać alkoholu,
d) nie mogą obarczać własnymi problemami świadczeniobiorców,
e) w kontakcie ze świadczeniobiorcą muszą stosować zwroty grzecznościowe, szanować wolę świadczeniobiorcy w zakresie sposobu wykonywania konkretnych czynności usługowych,
z zachowaniem ogólnie przyjętych norm społecznych oraz wykonywać wszelkie prace
z poszanowaniem godności i uczuć świadczeniobiorcy.
15. Wykonawca zobowiązany będzie zapoznać osoby uczestniczące w wykonaniu zamówienia
z zasadami opisanymi wyżej. Osoby te przed przystąpieniem do świadczenia usług potwierdzą fakt zapoznania się z obowiązującymi zasadami w formie oświadczenia złożonego na piśmie, które powinien przechowywać Wykonawca. Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę
do przedłożenia w/w oświadczenia do wglądu koordynatorowi usług Zamawiającego.
Ponadto usługi opiekuńcze lub specjalistyczne usługi opiekuńcze, muszą być świadczone przez osoby wykazane w ofercie o zatrudnieniu. W przypadku zatrudnienia osób spoza listy przedstawionej w ofercie, Wykonawca jest zobowiązany powiadomić Zamawiającego przed przystąpieniem do wykonywania usługi.
16. W sytuacji kiedy osoba świadcząca usługi na rzecz konkretnej osoby nie może ich wykonać
w określonych w decyzji terminach, np. z powodu choroby, urlopu, Wykonawca zobowiązany
jest zapewnić każdorazowo zastępstwo i powiadomić o tym Zamawiającego.
17. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego, że usługa jest wykonywana nienależycie przez osobę świadczącą usługę, zmiana może nastąpić na wniosek koordynatora Zamawiającego.
18. Ze względu na specyficzny charakter usług oraz w związku z niemożnością dokładnego określenia wartości zamówienia, Zamawiający zastrzega sobie prawo jego zmniejszenia. W przypadku,
gdy ilość godzin wykonanych w miesiącu będzie mniejsza, Zamawiający zapłaci za faktyczną liczbę zrealizowanych godzin usług. Zmniejszenie wielkości zamówienia nie będzie skutkowało odpowiedzialnością Zamawiającego. W przypadku, gdy środki przeznaczone na realizację zamówienia zostaną wyczerpane wcześniej niż termin wykonania umowy, skutkuje
to wcześniejszym wygaśnięciem umowy. Liczbę osób korzystających z usług opiekuńczych ustalono na podstawie wykonania usługi do 31 października 2021 r., a w przypadku specjalistycznych usług opiekuńczych na podstawie zapotrzebowania. Liczba godzin usług może ulec zmianie przed zawarciem umowy oraz w czasie wykonywania przedmiotu umowy.
19. Wykonawca będzie kontrolował jakość świadczonych usług w miejscu ich wykonywania,
tj. w miejscu zamieszkania świadczeniobiorców, nie rzadziej niż raz na trzy miesiące i protokół kontroli przedstawi Zamawiającemu.
20. Wykonawca będzie przestrzegał obowiązku każdorazowego potwierdzenia wykonania usługi własnoręcznym podpisem świadczeniobiorcy lub podpisem osoby upoważnionej, na karcie realizacji usług opiekuńczych.
21. Wykonawca zobowiązuje się do wystawienia faktury w ostatnim dniu każdego miesiąca
i przekazaniu do piątego dnia kolejnego miesiąca po wykonaniu usługi.
22. Co najmniej cztery dni przed złożeniem faktury, Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu miesięcznego rozliczenia zawierającego:
a) zestawienie imienne świadczeniobiorców objętych pomocą w danym miesiącu,
b) liczbę planowanych oraz faktycznie zrealizowanych godzin usług w danym miesiącu,
c) naliczone odpłatności świadczeniobiorców oraz koszty Zamawiającego,
d) oryginały kart realizacji usług opiekuńczych podpisane przez świadczeniobiorców, opiekunkę świadczącą usługi oraz koordynatora usług, Zamawiający sporządza kserokopię kart
i zatrzymuje w swojej dokumentacji.
23. Akceptacja przez Zamawiającego miesięcznego rozliczenia, o którym mowa wyżej stanowi podstawę do wystawienia faktury. Nieprawidłowe lub niekompletne rozliczenie, do czasu poprawienia, skutkować będzie wstrzymaniem płatności. O przyczynach braku akceptacji Zamawiający informować będzie Wykonawcę.
Powody niedokonania podziału zamówienia na części: nadmierne trudności techniczne, nadmierne koszty wykonania zamówienia oraz trudności skoordynowania działań różnych Wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia, które mogłyby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 85311100-3 - Usługi opieki społecznej dla osób starszych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych

85312100-0 - Usługi opieki dziennej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-03 do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Ilość osób z kwalifikacjami świadczącymi usługi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu, na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp i art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, z zachowaniem przepisów art. 109 ust. 3, art. 110 oraz art. 111 ustawy Pzp, 2) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Nie dotyczy. b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Nie dotyczy.
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Nie dotyczy.
d) zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: wykonał lub wykonuje co najmniej jedną usługę na kwotę co najmniej 250.000,00 zł brutto w zakresie świadczenia usług opiekuńczych. W przypadku wykazania przez Wykonawcę większej ilości usług, Zamawiający w celu dokonania oceny spełnienia w/w warunku będzie brał pod uwagę tylko ilość usług wymaganych przez Zamawiającego. Do wykazanych pozycji muszą być załączone dowody określające czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. Do przeliczenia wartości określonej w niniejszym punkcie, a występującej w innej walucie niż złoty (PLN), Zamawiający zastosuje średni kurs Narodowego Banku Polskiego (NBP) z dnia opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 11 osobami posiadającymi kwalifikacje do wykonywania usług opiekuńczych, w tym co najmniej: 7 osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, niekaranymi z wykształceniem minimum podstawowym i ukończonym kursem lub szkoleniem, w zakresie opieki nad osobami starszymi, 3 osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, niekaranymi z wykształceniem średnim medycznym w zakresie opieki medycznej lub środowiskowej, 1 osobą posiadającą specjalistyczne przygotowanie zawodowe w zakresie prowadzenia specjalistycznych usług opiekuńczych (wśród w/w osób Wykonawca wskaże koordynatora usług opiekuńczych). Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 11 osobami posiadającymi kwalifikacje
do wykonywania usług opiekuńczych, w tym co najmniej: 7 osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, niekaranymi z wykształceniem minimum podstawowym i ukończonym kursem lub szkoleniem, w zakresie opieki nad osobami starszymi,
3 osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, niekaranymi z wykształceniem średnim medycznym w zakresie opieki medycznej lub środowiskowej, 1 osobą posiadającą specjalistyczne przygotowanie zawodowe w zakresie prowadzenia specjalistycznych usług opiekuńczych (wśród w/w osób Wykonawca wskaże koordynatora usług opiekuńczych) w kraju siedziby lub zamieszkania, jeśli takie obowiązują w danym kraju. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych Wykonawców, którzy wykonują roboty budowlane lub usługi,
do których te zdolności są wymagane. W przypadku, o którym mowa powyżej, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. Oceniając zdolność techniczną lub zawodową, Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału
w postępowaniu: a) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,
b) oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które Zamawiający posiada, jeżeli Wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność. Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści oświadczeń, o których mowa w pkt 3.1. SWZ, lub złożonych podmiotowych środków dowodowych lub innych dokumentów lub oświadczeń składanych w postępowaniu. Jeżeli złożone przez Wykonawcę oświadczenia, o których mowa w pkt 3.1. SWZ, lub podmiotowe środki dowodowe budzą wątpliwości Zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do podmiotu, który jest w posiadaniu informacji lub dokumentów istotnych w tym zakresie dla oceny spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, kryteriów selekcji lub braku podstaw wykluczenia, o przedstawienie takich informacji lub dokumentów. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu wymienionego w pkt 3.5.2a, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury (zamiast odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej). Dokument wymieniony w pkt. 3.9 powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 3.9 SWZ, lub gdy dokumenty te nie odnoszą się do wszystkich przypadków, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4, art. 109 ust. 1 pkt 1, 2 lit. a i b oraz pkt 3 ustawy Pzp, zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy. Przepis pkt. 3.10 SWZ stosuje się.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej:
 wykaz dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy. Okres wyrażony w latach, liczy się wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert,
 wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Informacja dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
(spółki cywilne/konsorcja)
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp i art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, z zachowaniem przepisów art. 109 ust. 3, art. 110 oraz art. 111 ustawy Pzp natomiast spełnienie warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy wykazują zgodnie z pkt 2.1.2 SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia, o których mowa w pkt. 3.1. SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału
w postepowaniu lub kryteriów selekcji. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców są oni zobowiązani na wezwanie Zamawiającego złożyć dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt 3.5. SWZ, przy czym: 1) dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt 3.5.1. SWZ składa odpowiednio Wykonawca, który wykazuje spełnianie warunku, w zakresie i na zasadach opisanych w pkt 2.1.2 SWZ. 2) dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt 3.5.2 SWZ składa każdy z nich. W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, składają oświadczenie, z którego wynika, które usługi będą wykonywać poszczególni Wykonawcy – załącznik nr 4 do oferty. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych Wykonawców, którzy wykonują roboty budowlane lub usługi, do których te zdolności są wymagane. W przypadku, o którym mowa powyżej, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.
Oceniając zdolność techniczną lub zawodową, Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia zostały zawarte w § 16 projektu umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-11-24 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy umieścić na platformie zakupowej pod adresem: https://namyslow.ezamawiajacy.pl/app/login w zakładce „OFERTY"

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-11-24 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-12-23

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę przekłucie uszu- Niemodlin
  • Lokalizacja zleceniaopolskie
  • Data dodania29-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę przekłucie uszu. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI