Świadczenie usług odbierania , transportu i przechowywania zwłok pacjentów zmarłych...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Świadczenie usług odbierania , transportu i przechowywania zwłok pacjentów zmarłych w SPZOZ w Brzesku .
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBrzesko
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2019-06-24
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającySamodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej
  • Data publikacji ogłoszenia2019-06-13
  • Numer ogłoszenia560677-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 560677-N-2019 z dnia 2019-06-13 r.

Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej: Świadczenie usług odbierania , transportu i przechowywania zwłok pacjentów zmarłych w SPZOZ w Brzesku .
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej, krajowy numer identyfikacyjny 00000000000000, ul. ul. Kościuszki  68 , 32-800  Brzesko, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. , e-mail ZOZ.brzesko@pro.onet.pl., faks 146 621 155.
Adres strony internetowej (URL):
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.spzoz-brzesko.pl (Dział Zamówień Publicznych )

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.spzoz-brzesko.pl (Dział Zamówień Publicznych )

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pocztą,kurierem,lub dostarczyć osobiscie do Działu Zamówień Publicznych pokój 386
Adres:
Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Brzesku ul.Kościuszki 68,32-800 Brzesko,Dział Zamówień Publicznych pokój 386

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług odbierania , transportu i przechowywania zwłok pacjentów zmarłych w SPZOZ w Brzesku .
Numer referencyjny: DZP-271-40/2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
tylko jednej części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: „Świadczenie usług odbierania , transportu i przechowywania zwłok pacjentów zmarłych w SPZOZ w Brzesku 4. Zamawiający wymaga, aby świadczenie usług będących przedmiotem zamówienia odbywało się zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, a w szczególności z : 1) Ustawą z dnia 15 kwietnia 2011r. o działalności leczniczej (t.j. Dz.U. 2018, poz.2190 z późn. zm.); 2) Ustawą z dnia 6 listopada 2008r. o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta (t.j. Dz.U. 2017, poz.1318 z późn. zm.); 3) Ustawą z dnia 31 stycznia 1959r. o cmentarzach i chowaniu zmarłych (t.j. Dz.U. 2017, poz.912 z późn. zm.); 4) Ustawą z dnia 5 grudnia 2008r. o zapobieganiu oraz zwalczaniu zakażeń i chorób zakaźnych u ludzi (t.j. Dz.U. , poz.151 z późn. zm.); 5) Ustawą z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. 2018, poz.1000 z późn. zm.); 6) Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) (Dz. U. UE. L. z 2016r. Nr 119, str. 1 z późn. zm.); 7) Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 3 sierpnia 1961r. w sprawie stwierdzenia zgonu i jego przyczyny (Dz.U. 1961, Nr 39, poz. 202); 8) Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 11 lutego 2015r. w sprawie wzoru karty zgonu (Dz.U. 2015, poz.231 z późn. zm.); 9) Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 10 kwietnia 2012r. w sprawie sposobu postępowania podmiotu leczniczego wykonującego działalność leczniczą w rodzaju stacjonarne i całodobowe świadczenia zdrowotne ze zwłokami pacjenta w przypadku śmierci pacjenta (Dz.U. 2012, poz. 420); 10) Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 7 grudnia 2001r. w sprawie postępowania ze zwłokami i szczątkami ludzkimi (Dz.U. 2001, Nr 153, poz. 1783 z późn. zm.); 11) Rozporządzenie Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 10 kwietnia 1972 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy w zakładach anatomii patologicznej, w prosekturach oraz w pracowniach histopatologicznych i histochemicznych (Dz.U. 1972, Nr 17, poz. 123). 12) Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 09 listopada 2015 r. w sprawie rodzajów, zakresu i wzorów dokumentacji medycznej oraz sposobu jej przetwarzania (Dz.U. 2015, poz.2069 z późn. zm.); 13) W przypadku zgonu osoby w czasie odbywania kary pozbawienia wolności, Wykonawca będzie stosował przepisy w sprawie sposobu postępowania ze zwłokami osób zmarłych, w czasie odbywania kary pozbawienia wolności. 2. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest całodobowe świadczenie usług: odbioru, transportu, przechowywania, przygotowania zwłok osób zmarłych z oddziałów Szpitala Powiatowego im. L. Rydygiera Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Brzesku do wydania osobom /instytucjom uprawnionym lub przeprowadzenie sekcji. 1) Za zwłoki uważa się ciała osób zmarłych i dzieci martwo urodzonych, bez względu na czas trwania ciąży. 2) Oszacowanie wielkości zapotrzebowania na Świadczenie usług odbierania , transportu i przechowania zwłok pacjentów zmarłych w SPZOZ w Brzesku .” dokonano na podstawie wykonania usług , może ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego wynikających z zaistniałych w obrębie działania danej jednostki zdarzeń. Średnio miesięczna liczba zwłok: 26. Średnio miesięczna liczba sekcji: 1. 3. W ramach realizacji niniejszej umowy Wykonawca zobowiązany będzie w szczególności do wykonywania usług: 1) transportu zwłok osób zmarłych z oddziałów Szpitala Powiatowego im. L. Rydygiera SP ZOZ w Brzesku do chłodni wyznaczonymi ciągami komunikacyjnymi na terenie Szpitala. a) Usługi transportu zwłok odbywać się będą z oddziałów Szpitala do chłodni, nie wcześniej niż po upływie dwóch godzin od czasu zgonu, wskazanego w dokumentacji medycznej, na podstawie telefonicznego zgłoszenia upoważnionego pracownika Zamawiającego, który podaje datę i godzinę zgonu pacjenta; b) Po upływie terminu określonego w pkt a) Wykonawca w ciągu godziny zobowiązany jest do przewiezienia zwłok osoby zmarłej do chłodni; c) Transport zwłok powinien być przeprowadzony w sposób dyskretny z zachowaniem godności należnej zmarłemu; d) Wykonawca odbiera z oddziału zwłoki osoby zmarłej, zaopatrzone w opaskę identyfikacyjną, zawierającą dane osobowe zmarłego; e) Wykonawca zobowiązuje się do każdorazowego okazania w oddziale stosownego upoważnienia osobistego (identyfikatora) przy odbiorze zwłok zawierającego dane: nazwa firmy, stanowisko, nazwisko i imię. f) Zwłoki zmarłego przekazywane są do chłodni na podstawie karty skierowania zwłok do chłodni, wypełnianej w 2 egz., który będzie stanowić załącznik do umowy. Oryginał skierowania otrzymuje Wykonawca, zaś duplikat pozostaje w historii choroby zmarłego pacjenta. g) Do transportu zwłok Wykonawca zapewni specjalnie do tego przeznaczony środek transportu – szczelnie zamknięty tzw. kapsułę, umożliwiający jego mycie i dezynfekcję. 2) przechowywania zwłok w chłodni do 72 godzin licząc od godziny, w której nastąpiła śmierć pacjenta, bez pobierania odpłatności od osób uprawnionych do odbioru. W przypadku nie odebrania zwłok przez osoby uprawnione, do czasu określonego powyżej, dopuszcza się pobieranie opłaty za przechowywanie zwłok z zachowaniem przepisów określonych w art. 28 ustawy z dnia 14 kwietnia 2011r. o działalności leczniczej (t.j. z 2018, poz. 2190 z późn. zm.). 3) należytego przygotowania zwłok poprzez ich umycie i okrycie, z zachowaniem godności należnej osobie zmarłej, w celu ich wydania osobie lub instytucji uprawnionej do ich pochowania, o której mowa w ustawie z dnia 31 stycznia 1959r. o cmentarzach i chowaniu zmarłych (t.j. Dz.U. 2017, poz. 912 z późn. zm.). Czynności powyższe nie stanowią przygotowania zwłok osoby zmarłej do pochowania i nie pobiera się za nie opłat. Osoba uprawniona/upoważniona do pochowania zwłok ma swobodny wybór firmy świadczącej usługi pogrzebowe; koszty czynności pogrzebowych ponosi osoba uprawniona/upoważniona do pochowania 4) wydania zwłok rodzinom, uprawnionym osobom lub podmiotom, posiadającym stosowne zezwolenia wydawania zwłok w wyznaczonych godzinach tj.: od poniedziałku do piątku w godzinach: 8.00 – 15.00, w soboty 10.00 – 12.00. W innym terminie zwłoki będą wydawane wyłącznie na wniosek rodziny po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym. Wydawanie zwłok w innych godzinach (do 72 godzin od chwili zgonu), odbywać się będzie bez żadnych dodatkowych opłat ze strony Zamawiającego. 5) wykonywania sekcji zwłok zleconych przez Szpital; a) Sekcja zwłok osób, które zmarły w szpitalu może być wykonana nie wcześniej niż po upływie 12 godzin od stwierdzeniu zgonu; b) wykonywanie sekcji zwłok powinno się odbywać z uwzględnieniem przepisów art. 31 i art. 32 ustawy z dnia 15 kwietnia 2011r., o działalności leczniczej (t.j. Dz.U. 2018, poz. 2190 z późn. zm.) c) Wykonawca także w ramach obowiązków objętych umową ma obowiązek przygotować ciało do sekcji zwłok. Na wykonawcy ciąży także obowiązek zapewnienia koniecznych środków i materiałów niezbędnych do wykonania sekcji. Sekcja zwłok będzie przeprowadzona przez lekarza posiadającego specjalizację z patomorfologii lub medycyny sądowej. Protokół z przeprowadzonej sekcji zwłok powinien być sporządzony niezwłocznie po wykonaniu sekcji i dostarczony do sekretariatu oddziału szpitalnego SP ZOZ w Brzesku, w którym pacjent zmarł. 6) W przypadku dziecka martwo urodzonego, bez względu na czas trwania ciąży, w sytuacji gdy osoba uprawniona do pochowania pisemnie potwierdzi w dokumentacji decyzje o jego nieodebraniu - Wykonawca zapewni miejsce do przechowywania zmarłych płodów ludzkich dla ich pochowania i przeprowadzi pochówek zgodnie z obowiązującymi przepisami. Wykonawca zobowiązany będzie do pisemnego poinformowania SP ZOZ w Brzesku, na koniec każdego roku kalendarzowego o przeprowadzonych pochówkach. 4. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest posiadać: a) co najmniej jeden samochód przeznaczony do przewozu zwłok i szczątków ludzkich, spełniającym wymagania techniczne i sanitarne, określone w art. 4 Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 27 grudnia 2007r. w sprawie wydawania pozwoleń i zaświadczeń na przewóz zwłok i szczątków ludzkich (Dz. U. 2007, Nr 249 poz. 1866); b) wózek do transportu zwłok (tzw. kapsuła); c) co najmniej jedno pomieszczenie do przechowywania zwłok, spełniające wymogi sanitarno - epidemiologiczne, techniczne oraz wyposażone w odpowiedni sprzęt specjalistyczny; d) dysponować co najmniej jednym pomieszczeniem do przeprowadzania sekcji zwłok, spełniającym wymogi sanitarno - epidemiologiczne, techniczne oraz wyposażone w odpowiedni sprzęt specjalistyczny; e) dysponuje własną chłodnią do przechowywania minimum trzech (3) zwłok w obiekcie zlokalizowanym w ………………………………… i posiada na to stosowane zezwolenia . f) W przypadku, gdy Wykonawca dysponuje własną chłodnią (w swoim obiekcie) i posiada na to stosowane zezwolenia, zakres zamówienia w części dotyczącej przechowywania zwłok Wykonawca może realizować poza budynkiem określonym powyżej. W takim przypadku Wykonawca zadeklaruje w ofercie (Formularzu oferty) miejsce realizacji tego zakresu usługi. g) zatrudniam lekarza posiadającego specjalizację z patomorfologii lub medycyny sądowej. h) telefonem komórkowy (całodobowy) – do zgłaszania odbioru zwłok i) adres mailowy, fax do prowadzenia korespondencji. 5. Wykonawca: 1) odpowiedzialny jest za przebieg i terminowe wykonanie zamówienia, 2) zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia z należytą starannością oraz etyką zawodową. Realizacja usług musi odbywać się zgodnie z obowiązującymi przepisami szczegółowymi w zakresie świadczonych usług, z poszanowaniem zwłok ludzkich oraz ochroną dóbr osobistych krewnych, a także prawną ochroną, jakiej podlegają ludzkie zwłoki i szczątki 3) pracownicy Wykonawcy zobowiązani są do zachowania bezwzględnej tajemnicy wszystkich informacji o faktach, które powzięli podczas i w związku z wykonywaniem przedmiotu zamówienia.

II.5) Główny kod CPV: 85110000-3
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
85112000-7
98300000-6


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
24

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy,którzy spełniają wymagania określone w art.25 ust.1 ustawy Pzp.w zakresie posiadania uprawnień do prowadzenia działalności handlowej o ile wynika to z odrębnych przepisów. • Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży odpowiednie oświadczenie, którego wzór stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: • Warunek te zostanie spełniony ,jeżeli Wykonawca wykaże ,że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 100 000,00 zł. Okres ubezpieczenia musi obejmować min okres związania ofertą przez wykonawcę. Wykonawca ,z którym Zamawiający zawrze umowę będzie zobowiazany do kontynuacji ubezpieczenia na w/w sumę ubezpieczenia.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: • co najmniej jeden samochód przeznaczony do przewozu zwłok i szczątków ludzkich, spełniającym wymagania techniczne i sanitarne, określone w art. 4 Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 27 grudnia 2007r. w sprawie wydawania pozwoleń i zaświadczeń na przewóz zwłok i szczątków ludzkich (Dz. U. 2007, Nr 249 poz. 1866); • wózek do transportu zwłok (tzw. kapsuła); • co najmniej jedno pomieszczenie do przechowywania zwłok, spełniające wymogi sanitarno - epidemiologiczne, techniczne oraz wyposażone w odpowiedni sprzęt specjalistyczny; • dysponować co najmniej jednym pomieszczeniem do przeprowadzania sekcji zwłok, spełniającym wymogi sanitarno - epidemiologiczne, techniczne oraz wyposażone w odpowiedni sprzęt specjalistyczny; • dysponuje własną chłodnią do przechowywania minimum trzech (3) zwłok w obiekcie zlokalizowanym w....i posiada na to stosowane zezwolenia. • telefon komórkowy (całodobowy) – do zgłaszania odbioru zwłok; • Lekarza posiadającego specjalizację z patomorfologii lub medycyny sądowej.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Posiadają aktualny wpis do właściwego rejestru lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp. 3) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w pkt 2), ), może złożyć dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) Uwaga: Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt. 3), zastępuje się go dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby lub osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Powyższy dokument obejmuje okres odpowiednio jak w pkt .3).
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca dostarczy kserokopie prawa wykonywania zawodu lekarza wraz ze specjalizacją z patomorfologii lub medycyny sadowej
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Pzp. Zamawiający wymaga zatrudnienia w zakresie przedmiotu zamówienia . 1) Wymagania dotyczące zatrudnienia na umowę o pracę zgodnie z przepisem art. 29 ust. 3a ustawy Pzp. 2) Zamawiający wymaga, aby co najmniej 2 osoby uczestniczące w realizacji zamówienia wykonujące czynności: w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia tj. kierowanie pojazdami przeznaczonymi do przewozu zwłok lub do przenoszenia zwłok i szczątków ludzkich, ,były zatrudnione przez Wykonawcę (lub podwykonawcę, jeżeli Wykonawca powierza wykonanie części zamówienia podwykonawcy) na podstawie umowy o pracę w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz.917 z póź.zm.); 3) . Wykonawca musi zatrudniać osoby wykonujące wyżej wymienione czynności na podstawie umowy o pracę, a w przypadku rozwiązania umowy przez osobę zatrudnioną lub przez pracodawcę, Wykonawca zobowiązuje się do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę na to miejsce innej osoby wykonującej ww. czynności. 4) Przed przystąpieniem do realizacji umowy Wykonawca przekaże Zamawiającemu oświadczenie o zatrudnieniu tych osób na umowie o pracę , wraz z informacją o, czasie trwania umowy oraz informacją o czynnościach wykonywanych przez wskazane osoby, zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ (a od podwykonawców, o ile są już znane); 5) Za niedopełnienie wymogu zatrudniania pracowników wykonujących czynności, o których mowa w pkt 2) na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów kodeksu pracy, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną, o której mowa we wzoru umowy - załączniku nr 5 SIWZ; 6) Postanowienia, dotyczące dokumentowania realizacji zamówienia przy udziale osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę oraz sankcje za nieprzestrzeganie ww. warunków realizacji zamówienia zostały opisane we wzorze umowy – załączniku nr 5 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 100,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Istotne postanowienia umowy zawiera projekt umowy stanowiący Załącznik nr 5 do SIWZ.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
1) W przypadku, gdy informacje składane w trakcie postępowania stanowią tajemnice przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, co do których dostawca/ wykonawca zastrzega, że nie mogą być udostępniane ogólnie, muszą być opatrzone klauzulą: „NIE UDOSTĘPNIAĆ OGÓLNIE. INFORMACJA STANOWI TAJEMNICĘ PRZEDSIEBIORSTWA W ROZUMIENIU ART. 11 UST. 2 USTAWY O ZWALCZANIU NIEUCZCIWEJ KONKURENCJI” (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 419 z późn.zm.) i załączona jako odrębna część niezłączona z ofertą w sposób trwały. 2) Wykonawca zastrzegając tajemnicę przedsiębiorstwa zobowiązany jest dołączyć do oferty pisemne uzasadnienie odnośnie charakteru zastrzeżonych w niej informacji. Uzasadnienie ma na celu udowodnienie spełnienia przesłanek określonych w tym przepisie tj., że zastrzeżona informacja: 1) ma charakter techniczny, technologiczny, organizacyjny przedsiębiorstwa lub inne informacje mające wartość gospodarczą, 2) nie została wykorzystana do wiadomości publicznej i nie jest powszechnie znana osobom zwykle zajmującym się tym rodzajem informacji albo nie jest łatwo dostępna dla takich osób, 3) podjęto w stosunku do niej przez osobę uprawnioną do korzystania z niej lub rozporządzania nią działania, w celu utrzymania jej w poufności (z zachowaniem należytej staranności
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-06-24, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam groty solnej - Bolechowice
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania24-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Szukam groty solnej. Proszę o przesłanie oferty cenowej. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Brzesko: Środki immunosupresyjne
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Brzesko: Meble medyczne
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Zdrowie i uroda: Dostawa pulsoksymetru neonatologicznego i 3 sztuk kardiomonitorów
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Zdrowie i uroda: Dostawa kompresów gazowych, przylepca ze sztucznego jedwabiu
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI