Świadczenie usług asystenta osobistego osoby niepełnosprawnej w 202 4 r. w ramach...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Świadczenie usług asystenta osobistego osoby niepełnosprawnej w 202 4 r. w ramach programu „Asystent osobisty osoby niepełnosprawnej edycja 202 4
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoTurośń Kościelna
  • WojewództwoPodlaskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2023-12-22
  • ZamawiającyGmina Turośń Kościelna
  • Data publikacji ogłoszenia2023-12-13
  • Numer ogłoszenia2023/BZP 00549410
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług asystenta osobistego osoby niepełnosprawnej w 202 4 r.
w ramach programu „Asystent osobisty osoby niepełnosprawnej edycja 202 4

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Turośń Kościelna

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659651

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Białostocka

1.5.2.) Miejscowość: Turośń Kościelna

1.5.3.) Kod pocztowy: 18-106

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.7.) Numer telefonu: 857158000

1.5.8.) Numer faksu: 857158001

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@turosnkoscielna.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.turosnkoscielna.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług asystenta osobistego osoby niepełnosprawnej w 202 4 r.
w ramach programu „Asystent osobisty osoby niepełnosprawnej edycja 202 4

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4767cd89-99a6-11ee-9ee7-e2087ac16d09

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00549410

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00000221/14/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.6 Świadczenie usług asystenta osobisteg o osoby niepełnosprawnej w 202 4 r. w ramach programu „Asystent osobisty osoby niepełnosprawnej edycja 2024

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Tak

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4767cd89-99a6-11ee-9ee7-e2087ac16d09

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 8.1. W postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e Zamówienia,
która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/.
8.2. Korzystanie z Platformy e Zamówienia jest bezpłatne
8.3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu
Wykonawca na Platformie e Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiot ó w oraz zasady i warunki
korzystania z Platformy eZamówienia określa Regulamin Platformy e Zamówienia, dostępny na stronie internetowej
https://ezamowienia.gov.pl/pl/regula min/#regulamin serwisu oraz informacje zamieszczone w zakładce Centrum Pomocy
8.4. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e
Zamówienia ani logowania do Platformy e Zamówienia
8.5. Sposób sporządzenia dokument ó w elektronicznych lub dokument ó w elektronicznych będących kopią elektroniczną treści
zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa
Rady Ministrów w z dnia 30 grudnia
2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych
dla dokument w elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zam ó wienia publicznego lub
konkursie.
8.6. Dokumenty elektroniczne, o kt ó rych mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia , o kt ó rym mowa w pkt 9.6 SWZ, sporządza się w
postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w
przepisach rozporządzenia Rady Ministr ó w z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych
wymaga ń dla rejestr ó w publicznych i wymiany informacji w
postaci elektronicznej oraz minimalnych wymaga ń dla system ó w teleinformatycznych, z
uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki. W przypadku format ó w, o kt ó rych mowa w art.
66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie będą miały
bezpośredniego zastosowania.
8.7. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia, o kt ó rym mowa w pkt 9.6 SWZ,
przekazywane w postępowaniu sporządza się w postacielektronicznej:
a) w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności z
uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych (iprzekazuje się jako załącznik),
lubb) jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środkó komunikacji elektronicznej (np. w treści
wiadomości e mail lub w treści Formularza do komunikacji
8.8. Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje
stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej
konkurencji (Dz. U. z 2020 r. poz. 1913), wykonawca, w celu utrzymania w poufności ty ch informacji, przekazuje je w wydzielonym i
odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku Dokument stanowiący tajemnicę
przedsiębiorstwa
8.9. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert odbywa się drogą ele ktroniczną za pośrednictwem formularzy do
komunikacji dostępnych w zakładce Formularze Formularze
do komunikacji ””). Za pośrednictwem Formularzy do komunikacji odbywa się w szczeg ó lności przekazywanie wezwa ń i
zawiadomie ń , zadawanie pyta ń i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają r ó wnież dołączenie załącznika do
przesyłanej wiadomości (przycisk
dodaj załącznik

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Euro pejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
(ogólne rozporządzenie o ochronie danyc h) (D z. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej
„RODO”, informuję, Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gminny Ośrodek
Pomocy Społecznej w Turośni Kościelnej, ul. Białostocka 5, 18 106 Turośń Kościelna , Dane
kontaktowe Inspektora Ochrony Danyc h Osobowych iod_ops_turosn_koscielna@podlaskie.pl
-
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu
związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na Świadczenie usług asystenta
osobistego osoby niepełnosprawnej w 202 4 r. w ramach programu „Asystent osobisty osoby
niepełnosprawnej edycja 202 4 prowadzonym w trybi e podstawowym;
-
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podm ioty, którym udostępniona zostanie
dokumentacja postępowa nia w oparciu o art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo
zamówień publicznych ( Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm .), dalej „ustawa Pzp”;
-
okres przechowywania przez administratora Pani /Pana danych osobowych uzależniony jest od
przepisów ustawy Pzp (zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy protokół postępowania wraz z załącznikami
przechowywany jest przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia,
a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania
umowy) umowy o dofinansowanie oraz nadanej jej kategorii archiwalnej, zgodnej z jednolitym
rzeczowym wykazem akt określonym przepisem prawa. Pani/Pana dane osobowe mogą być jednak
prz echowywane dłużej ze względu na to, że materiały będące we władaniu admini stracji publicznej
mogą być usunięte tylko na podstawie zgody archiwum państwowego
-
obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest
wymog iem ustawowym określonym w przepi sach ustawy Pzp, związanym z udziałem w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych
wynikają z ustaw y Pzp;
-
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą po dejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących dotyczących1
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych osobowych2
− na podstawi e art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania
danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO RODO3− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna
Pani/Pan, że prz etwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy
RODO;
-
N ie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych,
gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c
RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BZP.271.28.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizowanie usług Asy stenta osobistego osoby
niepełnosprawnej jako formy ogólnodostępnego wsparcia dla dzieci lub pełnoletnich osób
niepełnosprawnych, posiadających orzeczenie o znacznym lub umiarkowanym stopniu
niepełnosprawności wydawane na podstawie ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji
zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych albo orzeczenie równoważne do
wyżej wymienionych.

4.2.6.) Główny kod CPV: 85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie w opiece nad osobami niepełnosprawnymi (D)

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy:
4.1.1
nie podlegają wykluczeniu z postępowania;
1.
Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, w stosunku do których
zachodzi któ rakolwiek z okoliczności wskazanych w art. 108 ust. 1 ustawy.
2.
Wykluczenie Wykonawcy następuje zgodnie z art. 111 ustawy.
4.1.2
spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
-
zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia
warunku w powyższym z akresie.
-
uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile
wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
-
sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający ni
e stawia w arunku w powyższym zakresie.
-
zdolności technicznej lub zawodowej
Wykonawca spełni warunek, jeśli wykaże,
iż dysponuje w swoich zasobach minimum 4 pojazdami
transportu pasażerskiego (do przewozu osób) o minimalnych wymaganiach (Załącznik nr 5 do
SWZ)SWZ):
-
sprawny, zarejestrowany samochód osobowy,
-
aktualnym ubezpieczeniem OC i NNW
-
ilość miejsc max 5
-
aktualne badania techniczne
Wykonawca spełni warunek, jeśli wykaże,
iż dysponuje minimum 4 osobami zdolnymi do
wykonania zamówienia , to jest spełniającą następujące warunki (Załącznik nr 6 do SWZ)
posiadania dyplomu potwierdzającego uzyskanie kwalifikacji: Asystent Osoby Niepełnosprawnej
lub Opiekun osoby starszej lub Opiekun medyczny;
lub
-
posiada co najmniej 6 miesięczny , udokumentowan e doświadc zeni e w udzielaniu bezpośredniej
pomocy osobom niepełnosprawnym, (np. doświadczenie zawodowe, udzielanie wsparcia osobomniepełno
sprawnym w formie wolontariatu) oraz
-
przedstawi aktualne zaświadczenie o niekaralności (data wystawienia nie dłużs za niż 3 mc e),
-
przedstawi aktualną pisemną informację o niefigurowaniu w Rejestrze sprawców przestępstw na
tle seksualnym.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do
oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert
oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do
wykluczenia z postępowania zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SWZ;
5.2
Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 5.1 stanowią wstępne
potw ierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w
postępowaniu.
5.3
Wraz z ofertą Wykonawca składa podmiotow e środk i dowodow e
5.4
Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmują:
5.4.1
Oświadczenie Wykonawcy o aktual ności informacji zawartych w oświadczeniach, o których
mowa w pkt 5.1. SWZ w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez
Zamawiającego w pkt 4.1.1. SWZ wzór załącznik nr 7 do SWZ
5.4.2.
wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacj i zamówienia publicznego wraz z
informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, wykształcenia i doświadczenia niezbędnych
do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz
informacją o podstawie do dysponowania t ymi osobami przedstawi aktualne zaświadczenie o
niekaralności (data wystawienia nie dłuższa niż 3 mc e), pisemną informację o niefigurowaniu w
Rejestrze sprawców przestępstw na tle seksualnym na potwierdzenie spełniania warunku, o
którym mowa w pkt 4.1 .4 SWZ wzór załącznik nr 6 do SWZ;
5.
4.3. zdolności techniczne posiadanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia
publicznego zgodnie z zapisami pkt 4.1.3. (zał nr 8)5.5
Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, k tóre
zamawiający posiada, jeżeli wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i
aktualność.
5.6
W zakresie nieuregulowanym ustawą lub niniejszą SWZ do oświadczeń i dokumentów
składanych przez Wykonawcę w postępowaniu zastosowanie mają w szcz ególności przepisy
rozporządzenia Ministra Rozwoju Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie
podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać
zamawiający od wykonawcy (dalej: Rozporządzenie ws. podmioto wych środków dowodowych)
7o
raz rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia
oraz rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 31 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu grudnia 2020 r. w sprawie sposobu
sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów sporządzania i przekazywania informacji oraz
wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postęelektronicznych oraz
środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie powaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (dalej:
Rozporządzenie ws. komunikacji elektronicznej)zamówienia publicznego lub konkursie (dalej: Rozporządzenie ws. komunikacji
elektronicznej)

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku
Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do
reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno
być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
oświadczenia, o których mowa w pkt. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te
potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim
każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty
oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców
wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z zapisami we wzorze umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-12-22 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: poprzez ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-12-22 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-01-20

NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję osoby do opieki nad osobą z Alzheimerem 24/7 - Łomża
  • Lokalizacja zleceniapodlaskie
  • Data dodania30-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Poszukuję osoby do opieki nad osobą z Alzheimerem 24/7. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI