Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych w 2024 roku - II postępowanie

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych w 2024 roku - II postępowanie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoFabianki
  • WojewództwoKujawsko-pomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2024-01-11
  • ZamawiającyGmina Fabianki - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Fabiankach
  • Data publikacji ogłoszenia2024-01-03
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00005878
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych w 2024 roku - II postępowanie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Fabianki - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Fabiankach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866844

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Fabianki

1.5.2.) Miejscowość: Fabianki

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-811

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gops@fabianki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: gopsfabianki.bip.net.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych w 2024 roku - II postępowanie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c85291e1-a956-11ee-a06e-7a3efa199397

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00005878

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00515228/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych w 2024 roku

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c85291e1-a956-11ee-a06e-7a3efa199397

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c85291e1-a956-11ee-a06e-7a3efa199397

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
2. Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z Wykonawcami:
- Joanna Dżugaj – e-mail: gops@fabianki.pl tel.: 54-251-78-01
3. Adres strony internetowej prowadzonego postępowania (link prowadzący bezpośrednio do widoku postępowania na Platformie e-Zamówienia):
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c85291e1-a956-11ee-a06e-7a3efa199397
Postępowanie można wyszukać również ze strony głównej Platformy e-Zamówienia (przycisk „Przeglądaj postępowania/konkursy”).
4. Identyfikator (ID) postępowania na Platformie e-Zamówienia:
ocds-148610-c85291e1-a956-11ee-a06e-7a3efa199397
5. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/#regulamin-serwisu oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
6. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania do Platformy e-Zamówienia.


7. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.
8. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia, o którym mowa w pkt 8, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki.
9. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia, o którym mowa w pkt 8, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:
a) w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych (i przekazuje się jako załącznik),
lub
b) jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści wiadomości e-mail lub w treści „Formularza do komunikacji”).
10. Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 1233), Wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa”.
Ze względu na ograniczona ilość znaków jakie można zamieścić w ogłoszeniu - pozostałe wiadomości znajdują się w swz

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest /Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Fabiankach/;
2.W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mogą Państwo kontaktować się
z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail: inspektor@cbi24.pl.
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych w 2024 roku – II postepowanie prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji;
- odbiorcami Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.), dalej „ustawa Pzp";
- Państwa dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
- obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
- w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
- posiada Pani/Pan:
 na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
 na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
 na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
 prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): - nie przysługuje Pani/Panu:
 w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
 prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
 na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: GOPS.241.1.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 8

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 1 - Specjalistyczne usługi opiekuńcze świadczone przez logopedę.
Szacunkowy wymiar godzin świadczenia usług wynosi 120 w skali jednego roku;

4.2.6.) Główny kod CPV: 85320000-8 - Usługi społeczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych

85312120-6 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi i młodzieżą niepełnosprawną

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje ewentualne udzielenie zamówień polegających na powtórzeniu podobnych usług, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 Pzp., a cena nie może przekroczyć kwoty 120.000,00 zł netto (suma dla wszystkich części zamówienia) pod warunkiem że wykonawca do wyceny przyjmie jednostkowe nie większe niż, nie większe niż te jakie przyjął przy wycenie usług podstawowych. Udzielenie zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług jest jednostronna uznaniową decyzją Zamawiającego i jest zależne od ograniczeń budżetowych. Będą to dodatkowe ilości godzin świadczone przez specjalistów.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający wybierze ofertę na podstawie kryterium oceny ofert określonym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
Kryteria oceny ofert :
1) Cena (C) – waga kryterium 60%
2) Doświadczenie osób skierowanych do realizacji specjalistycznych usług opiekuńczych w pracy z dziećmi (D1) – waga kryterium 30%
3) Doświadczenie osób skierowanych do realizacji specjalistycznych usług opiekuńczych w pracy z osobami z zaburzeniami psychicznymi (D2) – waga kryterium 10%


2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:

1) Cena (C) –waga kryterium 60%
cena najniższa brutto
spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
C =------------------------------------------------x 100 pkt x 60%
cena oferty ocenianej brutto
a) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.
b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.

2) Doświadczenie osób skierowanych do realizacji specjalistycznych usług opiekuńczych (D1) –waga kryterium 30%
Punktowane będzie doświadczenie w pracy z dziećmi (liczba lat stażu pracy) osoby (specjalisty terapeuty) skierowanej do realizacji zamówienia:
- staż co najmniej 2 lata – 0 pkt.
- staż co najmniej 3 lata – 10 pkt.
- staż co najmniej 4 lata – 20 pkt.
- staż co najmniej 5 lat - 30 pkt.

Postawą przyznania punktów będzie oświadczenie złożone w formularzu oferty.

Pozostałe dokumenty, potwierdzające staż pracy, czyli np. świadectwo pracy lub zaświadczenie pracodawcy zostaną przedstawione Zamawiającemu przed podpisaniem umowy.
W przypadku wskazania więcej niż jednej osoby la jednej części zamówienia punkty zostaną zsumowane i podzielone przez liczbę osób skierowanych do realizacji zamówienia. Maksymalna liczna punktów do uzyskania w tym kryterium to 30.

2) Doświadczenie osób skierowanych do realizacji specjalistycznych usług opiekuńczych w pracy z osobami z zaburzeniami psychicznymi (D2) –waga kryterium 10%
Punktowane będzie doświadczenie w pracy z osobami z zaburzeniami psychicznymi (liczba lat stażu pracy) osoby (specjalisty terapeuty) skierowanej do realizacji zamówienia:
- staż co najmniej 1 rok – 10 pkt.

Postawą przyznania punktów będzie oświadczenie złożone w formularzu oferty.

Pozostałe dokumenty, potwierdzające staż pracy, czyli np. świadectwo pracy lub zaświadczenie pracodawcy zostaną przedstawione Zamawiającemu przed podpisaniem umowy.
W przypadku wskazania więcej niż jednej osoby la jednej części zamówienia punkty zostaną zsumowane i podzielone przez liczbę osób skierowanych do realizacji zamówienia. Maksymalna liczna punktów do uzyskania w tym kryterium to 10.


Lp.= liczba punktów uzyskanych przez ofertę
Lp.=C+D1+D2

Sposób oceny ofert:
1) ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione powyżej kryteria oceny ofert. Będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
2) o wyborze oferty zadecyduje największa liczba uzyskanych punktów (Lp.).

Zamówienie zostanie udzielone wykonawcy, który uzyska najwyższą sumę punktów w powyższych kryteriach

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób skierowanych do realizacji specjalistycznych usług opiekuńczych w pracy z dziećmi

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób skierowanych do realizacji specjalistycznych usług opiekuńczych w pracy z osobami z zaburzeniami psychicznymi

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 2 - Specjalistyczne usługi opiekuńcze świadczone przez logopedę.
Szacunkowy wymiar godzin świadczenia usług wynosi 108 w skali jednego roku;

4.2.6.) Główny kod CPV: 85320000-8 - Usługi społeczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych

85312120-6 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi i młodzieżą niepełnosprawną

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje ewentualne udzielenie zamówień polegających na powtórzeniu podobnych usług, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 Pzp., a cena nie może przekroczyć kwoty 120.000,00 zł netto (suma dla wszystkich części zamówienia) pod warunkiem że wykonawca do wyceny przyjmie jednostkowe nie większe niż, nie większe niż te jakie przyjął przy wycenie usług podstawowych. Udzielenie zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług jest jednostronna uznaniową decyzją Zamawiającego i jest zależne od ograniczeń budżetowych. Będą to dodatkowe ilości godzin świadczone przez specjalistów.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający wybierze ofertę na podstawie kryterium oceny ofert określonym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
Kryteria oceny ofert :
1) Cena (C) – waga kryterium 60%
2) Doświadczenie osób skierowanych do realizacji specjalistycznych usług opiekuńczych w pracy z dziećmi (D1) – waga kryterium 30%
3) Doświadczenie osób skierowanych do realizacji specjalistycznych usług opiekuńczych w pracy z osobami z zaburzeniami psychicznymi (D2) – waga kryterium 10%


2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:

1) Cena (C) –waga kryterium 60%
cena najniższa brutto
spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
C =------------------------------------------------x 100 pkt x 60%
cena oferty ocenianej brutto
a) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.
b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.

2) Doświadczenie osób skierowanych do realizacji specjalistycznych usług opiekuńczych (D1) –waga kryterium 30%
Punktowane będzie doświadczenie w pracy z dziećmi (liczba lat stażu pracy) osoby (specjalisty terapeuty) skierowanej do realizacji zamówienia:
- staż co najmniej 2 lata – 0 pkt.
- staż co najmniej 3 lata – 10 pkt.
- staż co najmniej 4 lata – 20 pkt.
- staż co najmniej 5 lat - 30 pkt.

Postawą przyznania punktów będzie oświadczenie złożone w formularzu oferty.

Pozostałe dokumenty, potwierdzające staż pracy, czyli np. świadectwo pracy lub zaświadczenie pracodawcy zostaną przedstawione Zamawiającemu przed podpisaniem umowy.
W przypadku wskazania więcej niż jednej osoby la jednej części zamówienia punkty zostaną zsumowane i podzielone przez liczbę osób skierowanych do realizacji zamówienia. Maksymalna liczna punktów do uzyskania w tym kryterium to 30.

2) Doświadczenie osób skierowanych do realizacji specjalistycznych usług opiekuńczych w pracy z osobami z zaburzeniami psychicznymi (D2) –waga kryterium 10%
Punktowane będzie doświadczenie w pracy z osobami z zaburzeniami psychicznymi (liczba lat stażu pracy) osoby (specjalisty terapeuty) skierowanej do realizacji zamówienia:
- staż co najmniej 1 rok – 10 pkt.

Postawą przyznania punktów będzie oświadczenie złożone w formularzu oferty.

Pozostałe dokumenty, potwierdzające staż pracy, czyli np. świadectwo pracy lub zaświadczenie pracodawcy zostaną przedstawione Zamawiającemu przed podpisaniem umowy.
W przypadku wskazania więcej niż jednej osoby la jednej części zamówienia punkty zostaną zsumowane i podzielone przez liczbę osób skierowanych do realizacji zamówienia. Maksymalna liczna punktów do uzyskania w tym kryterium to 10.


Lp.= liczba punktów uzyskanych przez ofertę
Lp.=C+D1+D2

Sposób oceny ofert:
1) ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione powyżej kryteria oceny ofert. Będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
2) o wyborze oferty zadecyduje największa liczba uzyskanych punktów (Lp.).

Zamówienie zostanie udzielone wykonawcy, który uzyska najwyższą sumę punktów w powyższych kryteriach

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób skierowanych do realizacji specjalistycznych usług opiekuńczych w pracy z dziećmi

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób skierowanych do realizacji specjalistycznych usług opiekuńczych w pracy z osobami z zaburzeniami psychicznymi

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 3 - Specjalistyczne usługi opiekuńcze świadczone przez logopedę.
Szacunkowy wymiar godzin świadczenia usług wynosi 240 w skali jednego roku

4.2.6.) Główny kod CPV: 85320000-8 - Usługi społeczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych

85312120-6 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi i młodzieżą niepełnosprawną

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje ewentualne udzielenie zamówień polegających na powtórzeniu podobnych usług, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 Pzp., a cena nie może przekroczyć kwoty 120.000,00 zł netto (suma dla wszystkich części zamówienia) pod warunkiem że wykonawca do wyceny przyjmie jednostkowe nie większe niż, nie większe niż te jakie przyjął przy wycenie usług podstawowych. Udzielenie zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług jest jednostronna uznaniową decyzją Zamawiającego i jest zależne od ograniczeń budżetowych. Będą to dodatkowe ilości godzin świadczone przez specjalistów

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający wybierze ofertę na podstawie kryterium oceny ofert określonym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
Kryteria oceny ofert :
1) Cena (C) – waga kryterium 60%
2) Doświadczenie osób skierowanych do realizacji specjalistycznych usług opiekuńczych w pracy z dziećmi (D1) – waga kryterium 30%
3) Doświadczenie osób skierowanych do realizacji specjalistycznych usług opiekuńczych w pracy z osobami z zaburzeniami psychicznymi (D2) – waga kryterium 10%


2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:

1) Cena (C) –waga kryterium 60%
cena najniższa brutto
spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
C =------------------------------------------------x 100 pkt x 60%
cena oferty ocenianej brutto
a) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.
b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.

2) Doświadczenie osób skierowanych do realizacji specjalistycznych usług opiekuńczych (D1) –waga kryterium 30%
Punktowane będzie doświadczenie w pracy z dziećmi (liczba lat stażu pracy) osoby (specjalisty terapeuty) skierowanej do realizacji zamówienia:
- staż co najmniej 2 lata – 0 pkt.
- staż co najmniej 3 lata – 10 pkt.
- staż co najmniej 4 lata – 20 pkt.
- staż co najmniej 5 lat - 30 pkt.

Postawą przyznania punktów będzie oświadczenie złożone w formularzu oferty.

Pozostałe dokumenty, potwierdzające staż pracy, czyli np. świadectwo pracy lub zaświadczenie pracodawcy zostaną przedstawione Zamawiającemu przed podpisaniem umowy.
W przypadku wskazania więcej niż jednej osoby la jednej części zamówienia punkty zostaną zsumowane i podzielone przez liczbę osób skierowanych do realizacji zamówienia. Maksymalna liczna punktów do uzyskania w tym kryterium to 30.

2) Doświadczenie osób skierowanych do realizacji specjalistycznych usług opiekuńczych w pracy z osobami z zaburzeniami psychicznymi (D2) –waga kryterium 10%
Punktowane będzie doświadczenie w pracy z osobami z zaburzeniami psychicznymi (liczba lat stażu pracy) osoby (specjalisty terapeuty) skierowanej do realizacji zamówienia:
- staż co najmniej 1 rok – 10 pkt.

Postawą przyznania punktów będzie oświadczenie złożone w formularzu oferty.

Pozostałe dokumenty, potwierdzające staż pracy, czyli np. świadectwo pracy lub zaświadczenie pracodawcy zostaną przedstawione Zamawiającemu przed podpisaniem umowy.
W przypadku wskazania więcej niż jednej osoby la jednej części zamówienia punkty zostaną zsumowane i podzielone przez liczbę osób skierowanych do realizacji zamówienia. Maksymalna liczna punktów do uzyskania w tym kryterium to 10.


Lp.= liczba punktów uzyskanych przez ofertę
Lp.=C+D1+D2

Sposób oceny ofert:
1) ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione powyżej kryteria oceny ofert. Będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
2) o wyborze oferty zadecyduje największa liczba uzyskanych punktów (Lp.).

Zamówienie zostanie udzielone wykonawcy, który uzyska najwyższą sumę punktów w powyższych kryteriach

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób skierowanych do realizacji specjalistycznych usług opiekuńczych w pracy z dziećmi

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób skierowanych do realizacji specjalistycznych usług opiekuńczych w pracy z osobami z zaburzeniami psychicznymi

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 4 - Specjalistyczne usługi opiekuńcze świadczone przez logopedę.
Szacunkowy wymiar godzin świadczenia usług wynosi 240 w skali jednego roku

4.2.6.) Główny kod CPV: 85320000-8 - Usługi społeczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych

85312120-6 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi i młodzieżą niepełnosprawną

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje ewentualne udzielenie zamówień polegających na powtórzeniu podobnych usług, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 Pzp., a cena nie może przekroczyć kwoty 120.000,00 zł netto (suma dla wszystkich części zamówienia) pod warunkiem że wykonawca do wyceny przyjmie jednostkowe nie większe niż, nie większe niż te jakie przyjął przy wycenie usług podstawowych. Udzielenie zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług jest jednostronna uznaniową decyzją Zamawiającego i jest zależne od ograniczeń budżetowych. Będą to dodatkowe ilości godzin świadczone przez specjalistów.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający wybierze ofertę na podstawie kryterium oceny ofert określonym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
Kryteria oceny ofert :
1) Cena (C) – waga kryterium 60%
2) Doświadczenie osób skierowanych do realizacji specjalistycznych usług opiekuńczych w pracy z dziećmi (D1) – waga kryterium 30%
3) Doświadczenie osób skierowanych do realizacji specjalistycznych usług opiekuńczych w pracy z osobami z zaburzeniami psychicznymi (D2) – waga kryterium 10%


2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:

1) Cena (C) –waga kryterium 60%
cena najniższa brutto
spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
C =------------------------------------------------x 100 pkt x 60%
cena oferty ocenianej brutto
a) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.
b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.

2) Doświadczenie osób skierowanych do realizacji specjalistycznych usług opiekuńczych (D1) –waga kryterium 30%
Punktowane będzie doświadczenie w pracy z dziećmi (liczba lat stażu pracy) osoby (specjalisty terapeuty) skierowanej do realizacji zamówienia:
- staż co najmniej 2 lata – 0 pkt.
- staż co najmniej 3 lata – 10 pkt.
- staż co najmniej 4 lata – 20 pkt.
- staż co najmniej 5 lat - 30 pkt.

Postawą przyznania punktów będzie oświadczenie złożone w formularzu oferty.

Pozostałe dokumenty, potwierdzające staż pracy, czyli np. świadectwo pracy lub zaświadczenie pracodawcy zostaną przedstawione Zamawiającemu przed podpisaniem umowy.
W przypadku wskazania więcej niż jednej osoby la jednej części zamówienia punkty zostaną zsumowane i podzielone przez liczbę osób skierowanych do realizacji zamówienia. Maksymalna liczna punktów do uzyskania w tym kryterium to 30.

2) Doświadczenie osób skierowanych do realizacji specjalistycznych usług opiekuńczych w pracy z osobami z zaburzeniami psychicznymi (D2) –waga kryterium 10%
Punktowane będzie doświadczenie w pracy z osobami z zaburzeniami psychicznymi (liczba lat stażu pracy) osoby (specjalisty terapeuty) skierowanej do realizacji zamówienia:
- staż co najmniej 1 rok – 10 pkt.

Postawą przyznania punktów będzie oświadczenie złożone w formularzu oferty.

Pozostałe dokumenty, potwierdzające staż pracy, czyli np. świadectwo pracy lub zaświadczenie pracodawcy zostaną przedstawione Zamawiającemu przed podpisaniem umowy.
W przypadku wskazania więcej niż jednej osoby la jednej części zamówienia punkty zostaną zsumowane i podzielone przez liczbę osób skierowanych do realizacji zamówienia. Maksymalna liczna punktów do uzyskania w tym kryterium to 10.


Lp.= liczba punktów uzyskanych przez ofertę
Lp.=C+D1+D2

Sposób oceny ofert:
1) ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione powyżej kryteria oceny ofert. Będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
2) o wyborze oferty zadecyduje największa liczba uzyskanych punktów (Lp.).

Zamówienie zostanie udzielone wykonawcy, który uzyska najwyższą sumę punktów w powyższych kryteriach

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób skierowanych do realizacji specjalistycznych usług opiekuńczych w pracy z dziećmi

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób skierowanych do realizacji specjalistycznych usług opiekuńczych w pracy z osobami z zaburzeniami psychicznymi

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 5 - Specjalistyczne usługi opiekuńcze świadczone przez rehabilitanta ruchowego. Szacunkowy wymiar godzin świadczenia usług wynosi 300 w skali jednego roku;

4.2.6.) Główny kod CPV: 85320000-8 - Usługi społeczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych

85312120-6 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi i młodzieżą niepełnosprawną

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje ewentualne udzielenie zamówień polegających na powtórzeniu podobnych usług, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 Pzp., a cena nie może przekroczyć kwoty 120.000,00 zł netto (suma dla wszystkich części zamówienia) pod warunkiem że wykonawca do wyceny przyjmie jednostkowe nie większe niż, nie większe niż te jakie przyjął przy wycenie usług podstawowych. Udzielenie zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług jest jednostronna uznaniową decyzją Zamawiającego i jest zależne od ograniczeń budżetowych. Będą to dodatkowe ilości godzin świadczone przez specjalistów.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający wybierze ofertę na podstawie kryterium oceny ofert określonym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
Kryteria oceny ofert :
1) Cena (C) – waga kryterium 60%
2) Doświadczenie osób skierowanych do realizacji specjalistycznych usług opiekuńczych w pracy z dziećmi (D1) – waga kryterium 30%
3) Doświadczenie osób skierowanych do realizacji specjalistycznych usług opiekuńczych w pracy z osobami z zaburzeniami psychicznymi (D2) – waga kryterium 10%


2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:

1) Cena (C) –waga kryterium 60%
cena najniższa brutto
spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
C =------------------------------------------------x 100 pkt x 60%
cena oferty ocenianej brutto
a) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.
b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.

2) Doświadczenie osób skierowanych do realizacji specjalistycznych usług opiekuńczych (D1) –waga kryterium 30%
Punktowane będzie doświadczenie w pracy z dziećmi (liczba lat stażu pracy) osoby (specjalisty terapeuty) skierowanej do realizacji zamówienia:
- staż co najmniej 2 lata – 0 pkt.
- staż co najmniej 3 lata – 10 pkt.
- staż co najmniej 4 lata – 20 pkt.
- staż co najmniej 5 lat - 30 pkt.

Postawą przyznania punktów będzie oświadczenie złożone w formularzu oferty.

Pozostałe dokumenty, potwierdzające staż pracy, czyli np. świadectwo pracy lub zaświadczenie pracodawcy zostaną przedstawione Zamawiającemu przed podpisaniem umowy.
W przypadku wskazania więcej niż jednej osoby la jednej części zamówienia punkty zostaną zsumowane i podzielone przez liczbę osób skierowanych do realizacji zamówienia. Maksymalna liczna punktów do uzyskania w tym kryterium to 30.

2) Doświadczenie osób skierowanych do realizacji specjalistycznych usług opiekuńczych w pracy z osobami z zaburzeniami psychicznymi (D2) –waga kryterium 10%
Punktowane będzie doświadczenie w pracy z osobami z zaburzeniami psychicznymi (liczba lat stażu pracy) osoby (specjalisty terapeuty) skierowanej do realizacji zamówienia:
- staż co najmniej 1 rok – 10 pkt.

Postawą przyznania punktów będzie oświadczenie złożone w formularzu oferty.

Pozostałe dokumenty, potwierdzające staż pracy, czyli np. świadectwo pracy lub zaświadczenie pracodawcy zostaną przedstawione Zamawiającemu przed podpisaniem umowy.
W przypadku wskazania więcej niż jednej osoby la jednej części zamówienia punkty zostaną zsumowane i podzielone przez liczbę osób skierowanych do realizacji zamówienia. Maksymalna liczna punktów do uzyskania w tym kryterium to 10.


Lp.= liczba punktów uzyskanych przez ofertę
Lp.=C+D1+D2

Sposób oceny ofert:
1) ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione powyżej kryteria oceny ofert. Będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
2) o wyborze oferty zadecyduje największa liczba uzyskanych punktów (Lp.).

Zamówienie zostanie udzielone wykonawcy, który uzyska najwyższą sumę punktów w powyższych kryteriach

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób skierowanych do realizacji specjalistycznych usług opiekuńczych w pracy z dziećmi

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób skierowanych do realizacji specjalistycznych usług opiekuńczych w pracy z osobami z zaburzeniami psychicznymi

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 6 - Specjalistyczne usługi opiekuńcze świadczone przez pedagoga.
Szacunkowy wymiar godzin świadczenia usług wynosi 200 w skali jednego roku;

4.2.6.) Główny kod CPV: 85320000-8 - Usługi społeczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych

85312120-6 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi i młodzieżą niepełnosprawną

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje ewentualne udzielenie zamówień polegających na powtórzeniu podobnych usług, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 Pzp., a cena nie może przekroczyć kwoty 120.000,00 zł netto (suma dla wszystkich części zamówienia) pod warunkiem że wykonawca do wyceny przyjmie jednostkowe nie większe niż, nie większe niż te jakie przyjął przy wycenie usług podstawowych. Udzielenie zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług jest jednostronna uznaniową decyzją Zamawiającego i jest zależne od ograniczeń budżetowych. Będą to dodatkowe ilości godzin świadczone przez specjalistów

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający wybierze ofertę na podstawie kryterium oceny ofert określonym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
Kryteria oceny ofert :
1) Cena (C) – waga kryterium 60%
2) Doświadczenie osób skierowanych do realizacji specjalistycznych usług opiekuńczych w pracy z dziećmi (D1) – waga kryterium 30%
3) Doświadczenie osób skierowanych do realizacji specjalistycznych usług opiekuńczych w pracy z osobami z zaburzeniami psychicznymi (D2) – waga kryterium 10%


2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:

1) Cena (C) –waga kryterium 60%
cena najniższa brutto
spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
C =------------------------------------------------x 100 pkt x 60%
cena oferty ocenianej brutto
a) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.
b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.

2) Doświadczenie osób skierowanych do realizacji specjalistycznych usług opiekuńczych (D1) –waga kryterium 30%
Punktowane będzie doświadczenie w pracy z dziećmi (liczba lat stażu pracy) osoby (specjalisty terapeuty) skierowanej do realizacji zamówienia:
- staż co najmniej 2 lata – 0 pkt.
- staż co najmniej 3 lata – 10 pkt.
- staż co najmniej 4 lata – 20 pkt.
- staż co najmniej 5 lat - 30 pkt.

Postawą przyznania punktów będzie oświadczenie złożone w formularzu oferty.

Pozostałe dokumenty, potwierdzające staż pracy, czyli np. świadectwo pracy lub zaświadczenie pracodawcy zostaną przedstawione Zamawiającemu przed podpisaniem umowy.
W przypadku wskazania więcej niż jednej osoby la jednej części zamówienia punkty zostaną zsumowane i podzielone przez liczbę osób skierowanych do realizacji zamówienia. Maksymalna liczna punktów do uzyskania w tym kryterium to 30.

2) Doświadczenie osób skierowanych do realizacji specjalistycznych usług opiekuńczych w pracy z osobami z zaburzeniami psychicznymi (D2) –waga kryterium 10%
Punktowane będzie doświadczenie w pracy z osobami z zaburzeniami psychicznymi (liczba lat stażu pracy) osoby (specjalisty terapeuty) skierowanej do realizacji zamówienia:
- staż co najmniej 1 rok – 10 pkt.

Postawą przyznania punktów będzie oświadczenie złożone w formularzu oferty.

Pozostałe dokumenty, potwierdzające staż pracy, czyli np. świadectwo pracy lub zaświadczenie pracodawcy zostaną przedstawione Zamawiającemu przed podpisaniem umowy.
W przypadku wskazania więcej niż jednej osoby la jednej części zamówienia punkty zostaną zsumowane i podzielone przez liczbę osób skierowanych do realizacji zamówienia. Maksymalna liczna punktów do uzyskania w tym kryterium to 10.


Lp.= liczba punktów uzyskanych przez ofertę
Lp.=C+D1+D2

Sposób oceny ofert:
1) ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione powyżej kryteria oceny ofert. Będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
2) o wyborze oferty zadecyduje największa liczba uzyskanych punktów (Lp.).

Zamówienie zostanie udzielone wykonawcy, który uzyska najwyższą sumę punktów w powyższych kryteriach

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób skierowanych do realizacji specjalistycznych usług opiekuńczych w pracy z dziećmi

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób skierowanych do realizacji specjalistycznych usług opiekuńczych w pracy z osobami z zaburzeniami psychicznymi

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 7 - Specjalistyczne usługi opiekuńcze świadczone przez pedagoga.
Szacunkowy wymiar godzin świadczenia usług wynosi 360 w skali jednego roku

4.2.6.) Główny kod CPV: 85320000-8 - Usługi społeczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych

85312120-6 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi i młodzieżą niepełnosprawną

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje ewentualne udzielenie zamówień polegających na powtórzeniu podobnych usług, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 Pzp., a cena nie może przekroczyć kwoty 120.000,00 zł netto (suma dla wszystkich części zamówienia) pod warunkiem że wykonawca do wyceny przyjmie jednostkowe nie większe niż, nie większe niż te jakie przyjął przy wycenie usług podstawowych. Udzielenie zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług jest jednostronna uznaniową decyzją Zamawiającego i jest zależne od ograniczeń budżetowych. Będą to dodatkowe ilości godzin świadczone przez specjalistów.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający wybierze ofertę na podstawie kryterium oceny ofert określonym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
Kryteria oceny ofert :
1) Cena (C) – waga kryterium 60%
2) Doświadczenie osób skierowanych do realizacji specjalistycznych usług opiekuńczych w pracy z dziećmi (D1) – waga kryterium 30%
3) Doświadczenie osób skierowanych do realizacji specjalistycznych usług opiekuńczych w pracy z osobami z zaburzeniami psychicznymi (D2) – waga kryterium 10%


2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:

1) Cena (C) –waga kryterium 60%
cena najniższa brutto
spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
C =------------------------------------------------x 100 pkt x 60%
cena oferty ocenianej brutto
a) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.
b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.

2) Doświadczenie osób skierowanych do realizacji specjalistycznych usług opiekuńczych (D1) –waga kryterium 30%
Punktowane będzie doświadczenie w pracy z dziećmi (liczba lat stażu pracy) osoby (specjalisty terapeuty) skierowanej do realizacji zamówienia:
- staż co najmniej 2 lata – 0 pkt.
- staż co najmniej 3 lata – 10 pkt.
- staż co najmniej 4 lata – 20 pkt.
- staż co najmniej 5 lat - 30 pkt.

Postawą przyznania punktów będzie oświadczenie złożone w formularzu oferty.

Pozostałe dokumenty, potwierdzające staż pracy, czyli np. świadectwo pracy lub zaświadczenie pracodawcy zostaną przedstawione Zamawiającemu przed podpisaniem umowy.
W przypadku wskazania więcej niż jednej osoby la jednej części zamówienia punkty zostaną zsumowane i podzielone przez liczbę osób skierowanych do realizacji zamówienia. Maksymalna liczna punktów do uzyskania w tym kryterium to 30.

2) Doświadczenie osób skierowanych do realizacji specjalistycznych usług opiekuńczych w pracy z osobami z zaburzeniami psychicznymi (D2) –waga kryterium 10%
Punktowane będzie doświadczenie w pracy z osobami z zaburzeniami psychicznymi (liczba lat stażu pracy) osoby (specjalisty terapeuty) skierowanej do realizacji zamówienia:
- staż co najmniej 1 rok – 10 pkt.

Postawą przyznania punktów będzie oświadczenie złożone w formularzu oferty.

Pozostałe dokumenty, potwierdzające staż pracy, czyli np. świadectwo pracy lub zaświadczenie pracodawcy zostaną przedstawione Zamawiającemu przed podpisaniem umowy.
W przypadku wskazania więcej niż jednej osoby la jednej części zamówienia punkty zostaną zsumowane i podzielone przez liczbę osób skierowanych do realizacji zamówienia. Maksymalna liczna punktów do uzyskania w tym kryterium to 10.


Lp.= liczba punktów uzyskanych przez ofertę
Lp.=C+D1+D2

Sposób oceny ofert:
1) ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione powyżej kryteria oceny ofert. Będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
2) o wyborze oferty zadecyduje największa liczba uzyskanych punktów (Lp.).

Zamówienie zostanie udzielone wykonawcy, który uzyska najwyższą sumę punktów w powyższych kryteriach

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób skierowanych do realizacji specjalistycznych usług opiekuńczych w pracy z dziećmi

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób skierowanych do realizacji specjalistycznych usług opiekuńczych w pracy z osobami z zaburzeniami psychicznymi

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 8 - Specjalistyczne usługi opiekuńcze świadczone przez pedagoga.
Szacunkowy wymiar godzin świadczenia usług wynosi 180 w skali jednego rok

4.2.6.) Główny kod CPV: 85320000-8 - Usługi społeczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych

85312120-6 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi i młodzieżą niepełnosprawną

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje ewentualne udzielenie zamówień polegających na powtórzeniu podobnych usług, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 Pzp., a cena nie może przekroczyć kwoty 120.000,00 zł netto (suma dla wszystkich części zamówienia) pod warunkiem że wykonawca do wyceny przyjmie jednostkowe nie większe niż, nie większe niż te jakie przyjął przy wycenie usług podstawowych. Udzielenie zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług jest jednostronna uznaniową decyzją Zamawiającego i jest zależne od ograniczeń budżetowych. Będą to dodatkowe ilości godzin świadczone przez specjalistów

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający wybierze ofertę na podstawie kryterium oceny ofert określonym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
Kryteria oceny ofert :
1) Cena (C) – waga kryterium 60%
2) Doświadczenie osób skierowanych do realizacji specjalistycznych usług opiekuńczych w pracy z dziećmi (D1) – waga kryterium 30%
3) Doświadczenie osób skierowanych do realizacji specjalistycznych usług opiekuńczych w pracy z osobami z zaburzeniami psychicznymi (D2) – waga kryterium 10%


2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:

1) Cena (C) –waga kryterium 60%
cena najniższa brutto
spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
C =------------------------------------------------x 100 pkt x 60%
cena oferty ocenianej brutto
a) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.
b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.

2) Doświadczenie osób skierowanych do realizacji specjalistycznych usług opiekuńczych (D1) –waga kryterium 30%
Punktowane będzie doświadczenie w pracy z dziećmi (liczba lat stażu pracy) osoby (specjalisty terapeuty) skierowanej do realizacji zamówienia:
- staż co najmniej 2 lata – 0 pkt.
- staż co najmniej 3 lata – 10 pkt.
- staż co najmniej 4 lata – 20 pkt.
- staż co najmniej 5 lat - 30 pkt.

Postawą przyznania punktów będzie oświadczenie złożone w formularzu oferty.

Pozostałe dokumenty, potwierdzające staż pracy, czyli np. świadectwo pracy lub zaświadczenie pracodawcy zostaną przedstawione Zamawiającemu przed podpisaniem umowy.
W przypadku wskazania więcej niż jednej osoby la jednej części zamówienia punkty zostaną zsumowane i podzielone przez liczbę osób skierowanych do realizacji zamówienia. Maksymalna liczna punktów do uzyskania w tym kryterium to 30.

2) Doświadczenie osób skierowanych do realizacji specjalistycznych usług opiekuńczych w pracy z osobami z zaburzeniami psychicznymi (D2) –waga kryterium 10%
Punktowane będzie doświadczenie w pracy z osobami z zaburzeniami psychicznymi (liczba lat stażu pracy) osoby (specjalisty terapeuty) skierowanej do realizacji zamówienia:
- staż co najmniej 1 rok – 10 pkt.

Postawą przyznania punktów będzie oświadczenie złożone w formularzu oferty.

Pozostałe dokumenty, potwierdzające staż pracy, czyli np. świadectwo pracy lub zaświadczenie pracodawcy zostaną przedstawione Zamawiającemu przed podpisaniem umowy.
W przypadku wskazania więcej niż jednej osoby la jednej części zamówienia punkty zostaną zsumowane i podzielone przez liczbę osób skierowanych do realizacji zamówienia. Maksymalna liczna punktów do uzyskania w tym kryterium to 10.


Lp.= liczba punktów uzyskanych przez ofertę
Lp.=C+D1+D2

Sposób oceny ofert:
1) ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione powyżej kryteria oceny ofert. Będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
2) o wyborze oferty zadecyduje największa liczba uzyskanych punktów (Lp.).

Zamówienie zostanie udzielone wykonawcy, który uzyska najwyższą sumę punktów w powyższych kryteriach

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób skierowanych do realizacji specjalistycznych usług opiekuńczych w pracy z dziećmi

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób skierowanych do realizacji specjalistycznych usług opiekuńczych w pracy z osobami z zaburzeniami psychicznymi

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: - Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
3.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa wyżej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument, o którym mowa powyżej, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
4. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je odpowiednio w całości lub części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą , lub jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć , nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania osoby, której dokument miał dotyczyć.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1) Formularz ofertowy – do wykorzystania wzór (druk), stanowiący Załącznik nr 1do SWZ (przy czym Wykonawca może sporządzić ofertę wg innego wzorca, powinna ona wówczas obejmować dane wymagane dla oferty w SWZ i załącznikach).
2) Oświadczenia, dot. przesłanek do wykluczenia z postępowania – wzór stanowi załącznik nr 2 do niniejszej swz
W przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie składa każdy wykonawca
3) Oświadczenie dot. wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie – wzór stanowi załącznik nr 3 do niniejszej swz (jeżeli dotyczy).
4) Zobowiązanie lub inne dokumenty, do udostępnienia zasobów – wzór stanowi załącznik nr 4 do niniejszej swz (jeżeli dotyczy).
5) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (jeżeli dotyczy).
Pełnomocnictwo składa się, pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym lub w formie elektronicznej kopii poświadczonej za zgodność notarialnie - w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2020 r. poz. 346, 568, 695, 1517 i 2320), z zastrzeżeniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie niniejszego zamówienia pod warunkiem spełnienia warunków udziału w postępowaniu
2. Oferta wspólna musi zostać przygotowana i złożona w następujący sposób:
1) Partnerzy muszą ustanowić i wskazać Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zaleca się aby Pełnomocnikiem był jeden z Partnerów.
2) Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Partnerów.
3. Partnerzy muszą udokumentować spełnienie warunków udziału w postępowaniu zgodnie z dyspozycjami zawartymi w niniejszej swz
4. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem
5. Najpóźniej w dniu podpisania umowy Wykonawca przedstawi zamawiającemu umowę regulującą współpracę wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Przewiduje się możliwość zmiany umowy, w następujących okolicznościach:
- nastąpi wywierająca bezpośredni wpływ na dalsze wykonywanie umowy zmiana obowiązującego prawa powszechnego (np. ustawy, rozporządzenia, w tym zmiana stawki VAT) ;podatek VAT naliczony zostanie do ceny netto wg stawki zgodnej z obowiązującym prawem w dniu wystawienia faktury.
- wystąpienia okoliczności powodujących zmiany w wysokości wynagrodzenia umownego w przypadku zmiany: 1. wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego 2. zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę
- wystąpi zmiana wykonawcy w przypadkach sukcesji generalnej następującej w wyniku dozwolonego przekształcenia podmiotu bądź dziedziczenia oraz w przypadkach szczególnej sukcesji z mocy prawa (np. łączenie, dzielenie, przekształcenie spółek)
- wystąpi konieczność: zmiany podwykonawcy, wprowadzenia podwykonawcy; zmiana harmonogramu rzeczowo - finansowego
- wystąpi konieczność zmiany terminów umownych rozpoczęcia lub zakończenia usług, z przyczyn niezależnych od wykonawcy, wystąpienie siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami;
- zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych (Dz. U. z 2020 r. poz. 1342)
Pozostałe zapisy, w tym również dotyczące waloryzacji znajduja się w projekcie umowy.
Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowi jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.
Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu ustawy Prawo zamówień publicznych:
- zmiana danych związanych z obsługą administracyjno – organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego);
 zmiana danych teleadresowych, zmiana osób wskazanych do kontaktów między stronami;

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-01-11 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-01-11 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-02-09

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie całościowego masażu- Toruń
  • Lokalizacja zleceniakujawsko-pomorskie
  • Data dodania28-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie całościowego masażu. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI