"Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
"Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi na obszarze Miasta Gorzowa Wlkp. w miejscu zamieszkania świadczeniobiorców"
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoGorzów Wielkopolski
  • WojewództwoLubuskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2023-12-05
  • ZamawiającyMiasto Gorzów Wlkp. - Gorzowskie Centrum Pomocy Rodzinie
  • Data publikacji ogłoszenia2023-11-24
  • Numer ogłoszenia2023/BZP 00512224
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
"Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi na obszarze Miasta Gorzowa Wlkp.
w miejscu zamieszkania świadczeniobiorców"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Gorzów Wlkp. - Gorzowskie Centrum Pomocy Rodzinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003131062

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Walczaka 42

1.5.2.) Miejscowość: Gorzów Wielkopolski

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-400

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubliczne.kontakt@gmail.com

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gcpr.bip.gov.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi na obszarze Miasta Gorzowa Wlkp.
w miejscu zamieszkania świadczeniobiorców"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-04853edf-8989-11ee-b55a-a22b2d7f700e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00512224

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00048004/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi na obszarze miasta Gorzowa Wlkp. w miejscu zamieszkania świadczeniobiorców

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-04853edf-8989-11ee-b55a-a22b2d7f700e

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Strona internetowa prowadzonego postępowania: https://ezamowienia.gov.pl
2. Dodatkowo informacje dotyczące prowadzonego postępowania publikowane będą na stronie http://gcpr.bip.gov.pl/
3. Wszystkie dokumenty związane z zamówieniem, w tym zmiany tych dokumentów i wyjaśnienia będą publikowane na https://ezamowienia.gov.pl/pl/ .


Szczegółowo opisane w SWZ - ROZDZIAŁ XXI. INFORMACJE O ŚRODKACH KOMUNIKACJI ELEKTRONICZNEJ, PRZY UŻYCIU KTÓRYCH ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE KOMUNIKOWAŁ SIĘ Z WYKONAWCAMI ORAZ INFORMACJE O WYMAGANIACH TECHNICZNYCH I ORGANIZACYJNYCH SPORZĄDZANIA, WYSYŁANIA I ODBIERANIA KORESPONDENCJI ELEKTRONICZNEJ

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych.
Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki.
Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.
W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres skrzynki pocztowej znajdującej się na platformie ePUAP. Adres skrzynki Zamawiającego na platformie ePUAP: /GCPRIPS/strytka (nie dotyczy składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu). Wymagane jest jednakże zachowanie określonej przepisami prawa formy składanych dokumentów.

Na stronie https://ezamowienia.gov.pl dostępne są również oficjalne instrukcje obsługi portalu.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://ezamowienia.gov.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
• administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gorzowskie Centrum Pomocy Rodzinie z siedzibą ul. Walczaka 42, 66-400 Gorzów Wielkopolski
• inspektorem ochrony danych osobowych jest Pan Robert Kędzior , e-mail: iodo@gcprgorzow.pl
• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie ogłoszenia na usługi społeczne i inne szczególne usługi.
• odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986), dalej „ustawa Pzp”;
• Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
• obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
• w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
• posiada Pani/Pan:
• na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
• na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
• na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
• prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
• nie przysługuje Pani/Panu:
• w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
• prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
• na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DO.271.12.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 482724,00 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 5

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I - specjalistyczne usługi opiekuńcze w formie zajęć z logopedą – dla 2 osób, w wymiarze 26 godz. miesięcznie ( ok. 312 godzin przez cały okres umowy)

4.2.5.) Wartość części: 231264 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 85312400-3 - Usługi opieki społecznej nieświadczone przez ośrodki pobytowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia bądź zmniejszenia liczby godzin świadczenia usług opiekuńczych w ilości nieprzekraczającej: 10 %.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający wyznaczył następujące kryteria i ich znaczenie, które będzie brane pod uwagę przy ocenie ofert w odniesieniu do każdej części Zamówienia oddzielnie:

Lp.
Nazwa kryterium
Waga
1)
Cena oferty brutto (C) - za jedną godzinę ( 60 min.) świadczenia usługi
100 %

- gdzie podane wyżej wagi procentowe są wagami punktowymi według zasady: jeden % = jeden pkt.
* Zamawiający dokona oceny oferta oddzielnie dla każdej części zamówienia.

W ramach oceny oferty z zastosowaniem kryterium „cena oferty” (C) Wykonawca, który zaoferuje
najniższą cenę otrzyma 100 pkt. Pozostałe oferty uzyskają punkty, zgodnie ze wzorem:
Cn
C = --------------- x 100 (waga)
Cb
Gdzie :
C - ilość punktów przyznana badanej ofercie w kryterium cena
Cn – najniższa cena brutto za jedną godzinę świadczenia usługi spośród ofert niepodlegających odrzuceniu
Cb - cena brutto za jedną godzinę świadczenia usługi oferty badanej

2. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która nie podlega odrzuceniu oraz uzyskała najwyższą liczbę punktów w kryterium „Cena” .
3. Maksymalna liczba punktów, jaką można uzyskać w przyjętych kryteriach łącznie wynosi 100 pkt.
4. Punkty wynikające z algorytmu matematycznego, uzyskane przez Wykonawcę, zostaną zaokrąglone (zgodnie z zasadami matematycznymi) do dwóch miejsc po przecinku.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II - specjalistyczne usługi opiekuńcze w formie zajęć z pedagogiem specjalnym – dla 3 osób, w wymiarze 61 godz. miesięcznie ( ok. 732 godzin przez cały okres umowy)

4.2.5.) Wartość części: 51480,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 85312400-3 - Usługi opieki społecznej nieświadczone przez ośrodki pobytowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia bądź zmniejszenia liczby godzin świadczenia usług opiekuńczych w ilości nieprzekraczającej: 10 %.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający wyznaczył następujące kryteria i ich znaczenie, które będzie brane pod uwagę przy ocenie ofert w odniesieniu do każdej części Zamówienia oddzielnie:

Lp.
Nazwa kryterium
Waga
1)
Cena oferty brutto (C) - za jedną godzinę ( 60 min.) świadczenia usługi
100 %

- gdzie podane wyżej wagi procentowe są wagami punktowymi według zasady: jeden % = jeden pkt.
* Zamawiający dokona oceny oferta oddzielnie dla każdej części zamówienia.

W ramach oceny oferty z zastosowaniem kryterium „cena oferty” (C) Wykonawca, który zaoferuje
najniższą cenę otrzyma 100 pkt. Pozostałe oferty uzyskają punkty, zgodnie ze wzorem:
Cn
C = --------------- x 100 (waga)
Cb
Gdzie :
C - ilość punktów przyznana badanej ofercie w kryterium cena
Cn – najniższa cena brutto za jedną godzinę świadczenia usługi spośród ofert niepodlegających odrzuceniu
Cb - cena brutto za jedną godzinę świadczenia usługi oferty badanej

2. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która nie podlega odrzuceniu oraz uzyskała najwyższą liczbę punktów w kryterium „Cena” .
3. Maksymalna liczba punktów, jaką można uzyskać w przyjętych kryteriach łącznie wynosi 100 pkt.
4. Punkty wynikające z algorytmu matematycznego, uzyskane przez Wykonawcę, zostaną zaokrąglone (zgodnie z zasadami matematycznymi) do dwóch miejsc po przecinku.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III - specjalistyczne usługi opiekuńcze w formie zajęć z rehabilitantem – dla 2 osób, w wymiarze 20 godz. miesięcznie ( ok. 240 godzin przez cały okres umowy)

4.2.5.) Wartość części: 120780 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 85312400-3 - Usługi opieki społecznej nieświadczone przez ośrodki pobytowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia bądź zmniejszenia liczby godzin świadczenia usług opiekuńczych w ilości nieprzekraczającej: 10 %.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający wyznaczył następujące kryteria i ich znaczenie, które będzie brane pod uwagę przy ocenie ofert w odniesieniu do każdej części Zamówienia oddzielnie:

Lp.
Nazwa kryterium
Waga
1)
Cena oferty brutto (C) - za jedną godzinę ( 60 min.) świadczenia usługi
100 %

- gdzie podane wyżej wagi procentowe są wagami punktowymi według zasady: jeden % = jeden pkt.
* Zamawiający dokona oceny oferta oddzielnie dla każdej części zamówienia.

W ramach oceny oferty z zastosowaniem kryterium „cena oferty” (C) Wykonawca, który zaoferuje
najniższą cenę otrzyma 100 pkt. Pozostałe oferty uzyskają punkty, zgodnie ze wzorem:
Cn
C = --------------- x 100 (waga)
Cb
Gdzie :
C - ilość punktów przyznana badanej ofercie w kryterium cena
Cn – najniższa cena brutto za jedną godzinę świadczenia usługi spośród ofert niepodlegających odrzuceniu
Cb - cena brutto za jedną godzinę świadczenia usługi oferty badanej

2. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która nie podlega odrzuceniu oraz uzyskała najwyższą liczbę punktów w kryterium „Cena” .
3. Maksymalna liczba punktów, jaką można uzyskać w przyjętych kryteriach łącznie wynosi 100 pkt.
4. Punkty wynikające z algorytmu matematycznego, uzyskane przez Wykonawcę, zostaną zaokrąglone (zgodnie z zasadami matematycznymi) do dwóch miejsc po przecinku.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część IV specjalistyczne usługi opiekuńcze w formie masaży – dla 2 osób, w wymiarze 20 godz. miesięcznie ( ok. 240 godzin przez cały okres umowy)

4.2.5.) Wartość części: 39600,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 85312400-3 - Usługi opieki społecznej nieświadczone przez ośrodki pobytowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia bądź zmniejszenia liczby godzin świadczenia usług opiekuńczych w ilości nieprzekraczającej: 10 %.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający wyznaczył następujące kryteria i ich znaczenie, które będzie brane pod uwagę przy ocenie ofert w odniesieniu do każdej części Zamówienia oddzielnie:

Lp.
Nazwa kryterium
Waga
1)
Cena oferty brutto (C) - za jedną godzinę ( 60 min.) świadczenia usługi
100 %

- gdzie podane wyżej wagi procentowe są wagami punktowymi według zasady: jeden % = jeden pkt.
* Zamawiający dokona oceny oferta oddzielnie dla każdej części zamówienia.

W ramach oceny oferty z zastosowaniem kryterium „cena oferty” (C) Wykonawca, który zaoferuje
najniższą cenę otrzyma 100 pkt. Pozostałe oferty uzyskają punkty, zgodnie ze wzorem:
Cn
C = --------------- x 100 (waga)
Cb
Gdzie :
C - ilość punktów przyznana badanej ofercie w kryterium cena
Cn – najniższa cena brutto za jedną godzinę świadczenia usługi spośród ofert niepodlegających odrzuceniu
Cb - cena brutto za jedną godzinę świadczenia usługi oferty badanej

2. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która nie podlega odrzuceniu oraz uzyskała najwyższą liczbę punktów w kryterium „Cena” .
3. Maksymalna liczba punktów, jaką można uzyskać w przyjętych kryteriach łącznie wynosi 100 pkt.
4. Punkty wynikające z algorytmu matematycznego, uzyskane przez Wykonawcę, zostaną zaokrąglone (zgodnie z zasadami matematycznymi) do dwóch miejsc po przecinku.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część V - specjalistyczne usługi opiekuńcze w formie uczenia i rozwijania umiejętności niezbędnych do samodzielnego życia oraz pielęgnacja – dla 4 osób, w wymiarze ok. 292 godz. miesięcznie (ok. 3504 godziny przez cały okres umowy)

4.2.5.) Wartość części: 39600,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 85312400-3 - Usługi opieki społecznej nieświadczone przez ośrodki pobytowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia bądź zmniejszenia liczby godzin świadczenia usług opiekuńczych w ilości nieprzekraczającej: 10 %.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający wyznaczył następujące kryteria i ich znaczenie, które będzie brane pod uwagę przy ocenie ofert w odniesieniu do każdej części Zamówienia oddzielnie:

Lp.
Nazwa kryterium
Waga
1)
Cena oferty brutto (C) - za jedną godzinę ( 60 min.) świadczenia usługi
100 %

- gdzie podane wyżej wagi procentowe są wagami punktowymi według zasady: jeden % = jeden pkt.
* Zamawiający dokona oceny oferta oddzielnie dla każdej części zamówienia.

W ramach oceny oferty z zastosowaniem kryterium „cena oferty” (C) Wykonawca, który zaoferuje
najniższą cenę otrzyma 100 pkt. Pozostałe oferty uzyskają punkty, zgodnie ze wzorem:
Cn
C = --------------- x 100 (waga)
Cb
Gdzie :
C - ilość punktów przyznana badanej ofercie w kryterium cena
Cn – najniższa cena brutto za jedną godzinę świadczenia usługi spośród ofert niepodlegających odrzuceniu
Cb - cena brutto za jedną godzinę świadczenia usługi oferty badanej

2. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która nie podlega odrzuceniu oraz uzyskała najwyższą liczbę punktów w kryterium „Cena” .
3. Maksymalna liczba punktów, jaką można uzyskać w przyjętych kryteriach łącznie wynosi 100 pkt.
4. Punkty wynikające z algorytmu matematycznego, uzyskane przez Wykonawcę, zostaną zaokrąglone (zgodnie z zasadami matematycznymi) do dwóch miejsc po przecinku.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zamawiający określa warunek udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej – Zamawiający określa warunek dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, odpowiednio dla poszczególnych części:

A. Część I zamówienia (świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych w formie zajęć z logopedą)
Zamawiający uzna spełnienie tego warunku jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje min. 1
( jedną) osoba spełniającą wymogi określone w rozporządzeniu Ministra Polityki Społecznej z dnia 22 września 2005 r. w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych (t.j Dz.U. z 2005, Nr 189, poz.1598 z. późn. zm) tj.:
a) posiadającą kwalifikacje do wykonywania zawodu logopedy
b) posiadającą co najmniej trzymiesięczny staż pracy w jednej z następujących jednostek:
1. szpitalu psychiatrycznym,
1. jednostce organizacyjnej pomocy społecznej dla osób z zaburzeniami psychicznymi,
2. placówce terapii lub placówce oświatowej, do której uczęszczają dzieci z zaburzeniami rozwoju lub upośledzeniem umysłowym,
3. ośrodku terapeutyczno-edukacyjno-wychowawczym,
4. warsztacie terapii zajęciowej
5. innej jednostce niż wymienione w pkt 1-5, świadczącej specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi.
c) posiadającą przeszkolenie i doświadczenie w zakresie:
• umiejętności kształtowania motywacji do akceptowanych przez otoczenie zachowań;
• kształtowania nawyków celowej aktywności;
• prowadzenia treningu zachowań społecznych.

Osoby, które przed dniem wejścia w życie Rozporządzenia Ministra Rodziny i Polityki Społecznej zmieniającego rozporządzenie w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych z dnia 16 lutego 2023 posiadały co najmniej pół roczny staż w zakładach rehabilitacyjnych, mogą świadczyć specjalistyczne usługi dla osób z zaburzeniami psychicznymi po dniu wejścia w życie niniejszego rozporządzenia.


B. Część II zamówienia ( świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych w formie zajęć z pedagogiem)
Zamawiający uzna spełnienie tego warunku jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje min. 2 (dwoma) osobami spełniającymi wymogi określone w rozporządzeniu Ministra Polityki Społecznej z dnia 22 września 2005 r. w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych (t.j Dz.U. z 2005, Nr 189, poz.1598 ze zm) tj.:
a) posiadającą kwalifikacje do wykonywania zawodu pedagoga ( posiadającego kwalifikacje pedagoga specjalnego )
b) posiadającą co najmniej trzymiesięczny staż pracy w jednej z następujących jednostek:
1. szpitalu psychiatrycznym,
2. jednostce organizacyjnej pomocy społecznej dla osób z zaburzeniami psychicznymi,
3. placówce terapii lub placówce oświatowej, do której uczęszczają dzieci z zaburzeniami rozwoju lub upośledzeniem umysłowym,
4. ośrodku terapeutyczno-edukacyjno-wychowawczym,
5. warsztacie terapii zajęciowej
6. innej jednostce niż wymienione w pkt 1-5, świadczącej specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi.
c) posiadającą przeszkolenie i doświadczenie w zakresie:
• umiejętności kształtowania motywacji do akceptowanych przez otoczenie zachowań;
• kształtowania nawyków celowej aktywności;
• prowadzenia treningu zachowań społecznych.

Osoby, które przed dniem wejścia w życie Rozporządzenia Ministra Rodziny i Polityki Społecznej zmieniającego rozporządzenie w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych z dnia 16 lutego 2023 posiadały co najmniej pół roczny staż w zakładach rehabilitacyjnych, mogą świadczyć specjalistyczne usługi dla osób z zaburzeniami psychicznymi po dniu wejścia w życie niniejszego rozporządzenia.

C. Część III zamówienia (świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych w formie zajęć z rehabilitantem)
Zamawiający uzna spełnienie tego warunku jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje min. 1 (jedną) osobą spełniającą wymogi określone w rozporządzeniu Ministra Polityki Społecznej z dnia 22 września 2005 r. w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych (t.j Dz.U. z 2005, Nr 189, poz.1598 ze zm) tj.:
a) posiadającą kwalifikacje do wykonywania zawodu rehabilitanta
b) posiadającą co najmniej trzymiesięczny staż pracy w jednej z następujących jednostek:
1. szpitalu psychiatrycznym,
2. jednostce organizacyjnej pomocy społecznej dla osób z zaburzeniami psychicznymi,
3. placówce terapii lub placówce oświatowej, do której uczęszczają dzieci z zaburzeniami rozwoju lub upośledzeniem umysłowym,
4. ośrodku terapeutyczno-edukacyjno-wychowawczym,
5. warsztacie terapii zawodowej,
6. innej jednostce niż wymienione w pkt 1-5, świadczącej specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi.
c) posiadającą przeszkolenie i doświadczenie w zakresie:
• umiejętności kształtowania motywacji do akceptowanych przez otoczenie zachowań;
• kształtowania nawyków celowej aktywności;
• prowadzenia treningu zachowań społecznych.

Osoby, które przed dniem wejścia w życie Rozporządzenia Ministra Rodziny i Polityki Społecznej zmieniającego rozporządzenie w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych z dnia 16 lutego 2023 posiadały co najmniej pół roczny staż w zakładach rehabilitacyjnych, mogą świadczyć specjalistyczne usługi dla osób z zaburzeniami psychicznymi po dniu wejścia w życie niniejszego rozporządzenia.

D. Część IV zamówienia (świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych w formie masaży)
Zamawiający uzna spełnienie tego warunku jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje min. 1 (jedną) osobą spełniającą wymogi określone w rozporządzeniu Ministra Polityki Społecznej z dnia 22 września 2005 r. w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych (t.j Dz.U. z 2005, Nr 189, poz.1598 ze zm) tj.:
a) posiadającą kwalifikacje do wykonywania zawodu masażysty
b) posiadającą co najmniej trzymiesięczny staż pracy w jednej z następujących jednostek:
1. szpitalu psychiatrycznym,
2. jednostce organizacyjnej pomocy społecznej dla osób z zaburzeniami psychicznymi,
3. placówce terapii lub placówce oświatowej, do której uczęszczają dzieci z zaburzeniami rozwoju lub upośledzeniem umysłowym,
4. ośrodku terapeutyczno-edukacyjno-wychowawczym,
5. warsztacie terapii zajęciowej
6. innej jednostce niż wymienione w pkt 1-5, świadczącej specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi.
c) posiadającą przeszkolenie i doświadczenie w zakresie:
• umiejętności kształtowania motywacji do akceptowanych przez otoczenie zachowań;
• kształtowania nawyków celowej aktywności;
• prowadzenia treningu zachowań społecznych.

Osoby, które przed dniem wejścia w życie Rozporządzenia Ministra Rodziny i Polityki Społecznej zmieniającego rozporządzenie w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych z dnia 16 lutego 2023 posiadały co najmniej pół roczny staż w zakładach rehabilitacyjnych, mogą świadczyć specjalistyczne usługi dla osób z zaburzeniami psychicznymi po dniu wejścia w życie niniejszego rozporządzenia.


E. Część V zamówienia ( świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych w formie uczenia i rozwijania umiejętności niezbędnych do samodzielnego życia i pielęgnacja)

Zamawiający uzna spełnienie tego warunku jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje min. 2 (dwiema) osobami spełniającymi wymogi określone w określone w rozporządzeniu Ministra Polityki Społecznej z dnia 22 września 2005 r. w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych (t.j Dz.U. z 2005, Nr 189, poz.1598 ze zm) tj.:
a) posiadającymi kwalifikacje do wykonywania zawodu pracownika socjalnego, psychologa, pedagoga, logopedy, terapeuty zajęciowego, pielęgniarki, asystenta osoby niepełnosprawnej, opiekunki środowiskowej, specjalisty w zakresie rehabilitacji medycznej, fizjoterapeuty.
b) posiadającymi co najmniej trzymiesięczny staż pracy w jednej z następujących jednostek:
1. szpitalu psychiatrycznym,
2. jednostce organizacyjnej pomocy społecznej dla osób z zaburzeniami psychicznymi,
3. placówce terapii lub placówce oświatowej, do której uczęszczają dzieci z zaburzeniami rozwoju lub upośledzeniem umysłowym,
4. ośrodku terapeutyczno-edukacyjno-wychowawczym,
5. warsztacie terapii zajęciowej,
6. innej jednostce niż wymienione w pkt 1-5, świadczącej specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi.
c) posiadającymi przeszkolenie i doświadczenie w zakresie:
umiejętności kształtowania motywacji do akceptowanych przez otoczenie zachowań;
kształtowania nawyków celowej aktywności;
prowadzenia treningu zachowań społecznych.

Osoby, które przed dniem wejścia w życie Rozporządzenia Ministra Rodziny i Polityki Społecznej zmieniającego rozporządzenie w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych z dnia 16 lutego 2023 posiadały co najmniej pół roczny staż w zakładach rehabilitacyjnych, mogą świadczyć specjalistyczne usługi dla osób z zaburzeniami psychicznymi po dniu wejścia w życie niniejszego rozporządzenia.

Uwaga!!! W przypadku ubiegania się o niektóre lub wszystkie części zamówienia kwalifikacje i doświadczenie o których mowa powyżej muszą być spełnione przez różne osoby. Zamawiający nie dopuszcza możliwości spełnienia tych warunków łącznie (wszystkich lub niektórych) przez jedną osobę.
W przypadku zmiany przepisów prawa, określających wymagania w zakresie przygotowania zawodowego osób wykonujących usługi w imieniu Wykonawcy wymaganego przy świadczeniu usług będących przedmiotem niniejszego zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić świadczenie tych usług przez kadrę spełniającą zmienione wymogi.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W trybie art. 274 ustawy Pzp zamawiający będzie żądał na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu:
• oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. O ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2021r. poz. 275 z późn. zm.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 7 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W trybie art. 274 ustawy Pzp zamawiający będzie żądał na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
• Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych , wykształcenia i doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia wraz z oświadczeniem, że osoby w wykazie – przewidziane do świadczenia usług opiekuńczych posiadają wymagane uprawnienia. W przypadku składania oferty wspólnej, Wykonawcy wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składają jeden wspólny w/w wykaz. - Załącznik nr 4 do SWZ;

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie przewiduje składania przedmiotowych środków dowodowych

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Szczegółowo opisane w SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2. W przypadku, o którym mowa w pkt. 1, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie należy złożyć oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp – załącznik nr 8 do SWZ. Pkt 2 rozdziału XVII. SWZ stosuje się odpowiednio.
4. Do oferty należy wówczas dołączyć dokument pełnomocnictwa potwierdzający umocowanie do występowania w imieniu wszystkich wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Szczegółowo określone w Załączniku nr 3 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-12-05 08:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-12-05 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym poszczególnych jego części zawarto w SWZ.
Zamawiający określa warunek zatrudnienia na umowę o pracę (dotyczy wszystkich części zamówienia z osobna).
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie warkoczyków - Zielona Góra
  • Lokalizacja zlecenialubuskie
  • Data dodania23-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Dzień dobry. Chciałabym zrobić warkoczyki na całej głowie. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI