„Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi dla mieszkańców gminy Rawicz w okresie od 01.04.2022r. do 31.12.2022r.”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoRawicz
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-03-07
  • ZamawiającyCENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH W RAWICZU
  • Data publikacji ogłoszenia2022-02-25
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00069037
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi dla mieszkańców gminy Rawicz
w okresie od 01.04.2022r. do 31.12.2022r.”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH W RAWICZU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 410206891

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. gen. Grota Roweckiego 4A

1.5.2.) Miejscowość: Rawicz

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-900

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.7.) Numer telefonu: 65 545 40 37

1.5.8.) Numer faksu: 65 545 35 06

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@cusrawicz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.cusrawicz.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi dla mieszkańców gminy Rawicz
w okresie od 01.04.2022r. do 31.12.2022r.”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-460ad69d-9653-11ec-94c8-de8df8ed9da1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00069037

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001716/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/rawicz

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/rawicz oraz https://bip.cusrawicz.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy zakupowej (zwanej dalej „Platforma”) pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/rawicz.
Dokumenty elektroniczne, są składane przez Wykonawcę za pośrednictwem Platformy jako załączniki.
2. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawca posługują się numerem ogłoszenia (BZP lub ID postępowania).
3. Sposób sporządzania dokumentów elektronicznych musi być zgodny z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzieleniu zamówienia publicznego lub konkursie.
4. Zamawiający nie przewiduje komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuję, że: 1) administratorem danych osobowych jest: Centrum Usług Społecznych w Rawiczu, z siedzibą przy ul. gen. Grota Roweckiego 4a, 63-900 Rawicz ( dalej „CUS w Rawiczu”), adres -mail: sekretariat@cusrawicz.pl, 2) inspektorem danych osobowych w CUS w Rawiczu jest Pan Wojciech Bawolski, kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych: adres e-mail – iod@cusrawicz.pl; tel. 65 5467097. 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) i c) RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, 4) odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 211 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2021r., poz. 1129) ) dalej „Pzp”, 5) dane mogą być przekazywane poza teren UE, 6) Dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmujący cały czas trwania umowy lub przez okres wskazany w umowie o dofinansowanie (jeżeli dotyczy), 7) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z Pzp, 8) w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO i nie będą profilowane. 9) posiada Pani/Pan: a)    na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego); b)    na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników); c)    na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego) - wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; d)    prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 10) nie przysługuje Pani/Panu: a)    w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; b)    prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; c)    na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. b) i c) RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: I.331.1.4.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi dla mieszkańców z terenu miasta i gminy Rawicz, dostosowanych do szczególnych potrzeb wynikających z rodzaju schorzenia lub niepełnosprawności:
◦ uczenie i rozwijanie umiejętności niezbędnych do samodzielnego życia;
◦ pielęgnacja – jako wspieranie procesu leczenia;
◦ rehabilitacja fizyczna i usprawnianie zaburzonych funkcji organizmu;
◦ pomoc mieszkaniowa;
◦ zapewnienie dzieciom i młodzieży z zaburzeniami psychicznymi dostępu do zajęć rehabilitacyjnych i rewalidacyjno-wychowawczych;
◦ usługi świadczone osobom z zaburzeniami psychicznymi.
zgodnie z Ustawą z dnia 12 marca 2004r. o pomocy społecznej (Dz. U. z 2020 poz. 1876 ze zm.) i Rozporządzeniem Ministra Polityki Społecznej z dnia 22 września 2005r. w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych (Dz. U. z 2005r., poz. 1598 ze zm.) - Załącznik nr 1 do SWZ, w dni robocze (tj.: od poniedziałku do soboty) w godzinach od 07:00 do 20:00 a także w szczególnie uzasadnionych przypadkach w niedzielę i święta,
- ilość godzin specjalistycznych usług opiekuńczych w okresie objętym zamówieniem: kwiecień-grudzień 2022r. szacuje się na około 17739 godzin, miesięcznie 1971 godzin, w tym: w niedzielę i święta około 1350 godzin, dla szacunkowej liczby 30 osób.
Zamawiający informacyjnie podaje, że w 2021r. łączna liczba godzin świadczonych specjalistycznych usług opiekuńczych wyniosła 22449.
Godzina usługi (60 min.) obejmuje czynności wykonywane na rzecz Świadczeniobiorcy, nie zalicza się do niej dojścia lub dojazdu opiekuna do podopiecznego. Świadczeniem usług będą objęte osoby, w oparciu o decyzje wydane przez Zamawiającego, z terenu miasta i gminy Rawicz.
Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, których niespełnienie będzie skutkować odrzuceniem oferty (na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5), jako niezgodnej w swojej treści z warunkami zamówienia.
1. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dokumentacji wykonywania specjalistycznych usług opiekuńczych. Wzory i rodzaj dokumentacji określają – Umowa z Wykonawcą - Załącznik Nr 7 do SWZ wraz z załącznikami Nr 1, Nr 2, Nr 3 do Umowy, w szczególności:
a) do prowadzenia dokumentacji odrębnie dla każdej osoby objętej usługami - karty świadczeniobiorcy zawierającej datę, ilość godzin wykonywania usługi, zakres usług oraz podpis osoby objętej opieką potwierdzający fakt wykonania zadania przez realizującego usługi.
Wykonawca na żądanie Zamawiającego ma obowiązek przedstawić do wglądu karty świadczeniobiorcy.
b) Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia harmonogramu świadczenia specjalistycznych usług opiekuńczych i przedkładania go Zamawiającemu do 3 dnia każdego miesiąca na dany miesiąc. O każdych zmianach w harmonogramie Wykonawca niezwłocznie informuje pisemnie Zamawiającego.
c) Wykonawca zobowiązany jest na podstawie kart świadczeniobiorcy do sporządzenia miesięcznego formularza wykonanych usług zawierający: lp. nazwisko i imię świadczeniobiorcy, jego adres, ilość godzin zleconych miesięcznie zgodnie z decyzją i ilość godzin faktycznie świadczonych usług w miesiącu, miesięczny koszt wykonania usługi. Formularz powinien być zgodny z wystawioną fakturą i stanowić jej załącznik.
2. Wykonawca na żądanie Zamawiającego ma obowiązek przedstawić do wglądu prowadzoną dokumentację.
3. Wykonawca zobowiązany jest pisemnie informować Zamawiającego o zaprzestaniu świadczenia usług w środowisku, podając datę oraz powód zaprzestania świadczenia usług (np.: śmierć podopiecznego, rezygnacja podopiecznego z usług). Wykonawca ma obowiązek przesłać ww. informacje niezwłocznie pisemnie po zaprzestaniu świadczenia usług w danym środowisku.
4. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody wyrządzone osobom, dla których świadczone są usługi, w tym w szczególności przez osoby, przy pomocy których Wykonawca realizuje zamówienie.
5. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę w trakcie wykonywania zamówienia.
6. Przedmiotowe usługi będą świadczone wyłącznie przez osoby:
- spełniające warunki realizacji usług, wymienione w § 3 Rozporządzenia Ministra Polityki Społecznej z dnia 22 września 2005r. w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych (Dz. U. z 2005r. poz. 1598 ze zm.),
- sprawne fizycznie i intelektualnie, zdolne pod względem zdrowotnym do wykonania prac objętych zamówieniem,
- posługujące się biegle językiem polskim,
- posiadające umiejętności poprawnego utrzymywania kontaktów interpersonalnych.
7. Zamawiający wymaga zatrudniania osób do koordynacji usług (zwanych „koordynatorem”), z których każda musi spełniać wszystkie wymogi określone w warunkach udziału w postępowaniu, przez cały okres realizacji zamówienia. Zakres odpowiedzialności koordynatora obejmuje koordynację i kontrolę świadczenia usług przyznanych przez CUS w Rawiczu realizowanych przez opiekunki/ów oraz bieżący kontakt z Zamawiającym w sprawach związanych ze świadczeniem usług.
Wykonawca, zobowiązany jest do zatrudnienia minimum 1 koordynatora na 100 osób objętych usługami.
8.Dopuszcza się, w wyjątkowych sytuacjach, na zlecenie Zamawiającego, wykonanie usług przez dwie opiekunki.
9. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić osobom wykonującym usługi wyposażenie w odpowiednie ubranie ochronne dostosowane do zakresu niesionej pomocy (rękawiczki, fartuchy itp.).

4.2.6.) Główny kod CPV: 85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-04-01 do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w Rozdziale X pkt 2 SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób świadczących usługi

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Ukończenie kursu lub szkolenia Pierwszej Pomocy

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej: Wykonawca spełni warunek jeśli wykaże, że:
a) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej dwie usługi, odpowiadające swoim rodzajem i zakresem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia tj.: świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi.
Dokument (referencje, rekomendacje itp.) wystawiony przez podmiot, na rzecz którego usługi te były (lub nadal są) wykonywane, powinien potwierdzać wykonanie usług z należytą starannością, z podaniem miejsca i okresu ich wykonywania oraz ilości środowisk (ilość osób) objętych usługami w skali miesiąca. Zamawiający zastrzega możliwość weryfikacji potwierdzenia należytego wykonania usług bezpośrednio u podmiotu, na rzecz którego były wykonane.
b) skieruje do realizacji zamówienia, osoby spełniające warunki:
1) dla osób wykonujących czynności bezpośrednio przy realizacji zamówienia tj.: w charakterze opiekuna/ki, posiadają wykształcenie i kwalifikacje zawodowe zgodne z § 3 Rozporządzenia Ministra Polityki Społecznej z dnia 22 września 2005r. w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych”.
Minimum 50 proc. osób skierowanych do realizacji zamówienia, musi posiadać co najmniej 12-miesięczne doświadczenie w świadczeniu pomocy w formie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi. Powyższe obowiązuje przez cały okres realizacji zamówienia.
2) dla osób (osoby) wykonujących czynności nadzoru nad powierzonymi usługami tj.: pełniących funkcję koordynatora, posiadają wykształcenie, kwalifikacje zawodowe oraz doświadczenie:
- posiada dyplom ukończenia kolegium pracowników służb społecznych lub ukończone studia wyższe na kierunku praca socjalna lub ukończone studia wyższe na kierunku: pedagogika, pedagogika specjalna, politologia, polityka społeczna, psychologia, socjologia, nauki o rodzinie lub
- posiada dyplom zawodowy uprawniający do posługiwania się tytułem pielęgniarki oraz minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe w pracy z osobą niesamodzielną/niepełnosprawną w zakresie zbliżonym do przedmiotu zamówienia.
Oceniając zdolność techniczną lub zawodową, Zamawiający może, na każdym etapie postępowania uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
Wykonawca zobowiązany będzie przez cały okres realizacji zamówienia do:
1. Zatrudnienia osób, z których każda musi spełniać wymogi określone w Rozdziale III pkt 2 ppkt4 SWZ.
2. Zatrudniania osób, spełniających wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy Pzp (Rozdział I pkt 8).
3. Zatrudniania osób, spełniających wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 96 ust.2 pkt 2 ustawy Pzp (Rozdział I pkt 9).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie:
- art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4 Pzp, sporządzona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed złożeniem.
2) oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 Pzp o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronnie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2020r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – (wzór oświadczenia - Załącznik Nr 4 do SWZ),
3) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji Działalności i Informacji o Działalności Gospodarczej w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,
4) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności,
5) zaświadczenie albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem lub innym innym dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności.
6) oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, w art. 108 ust. 1 pkt 3 i 6
(wzór - Załącznik Nr 5 do SWZ).

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz usług wykonanych lub wykonywanych, nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, wartości (w tym ilość środowisk objętych usługami miesięcznie), daty wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie. Dowodami, o których mowa są w szczególności referencje lub inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane. W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych, referencje lub inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy
(wzór – Załącznik nr 6 do SWZ),
2. Wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia wraz z podaniem ich kwalifikacji (wykształcenia) i doświadczenia oraz wraz z załączeniem dowodów potwierdzających spełnienie warunków.
(wzór – Załącznik nr 6 do SWZ),
Dowodami, o których mowa są w szczególności kopie dyplomu, zaświadczeń lub certyfikatów potwierdzających posiadane wykształcenie oraz doświadczenie zawodowe osób skierowanych do wykonania zamówienia.
W celu umożliwienia Zamawiającemu przyznanie punktacji w kryteriach: „Ukończenie kursu lub szkolenia Pierwszej Pomocy” oraz „ Doświadczenie osób świadczących usługi” - kopie zaświadczeń lub certyfikatów ukończenia kursu lub szkolenia Pierwszej Pomocy oraz kopie dokumentów potwierdzających posiadane doświadczenie zawodowe obejmujące przynajmniej 3 lata.
3. Jeżeli dotyczy – pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy;
4. Jeżeli dotyczy – Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wraz z ofertą składają: pełnomocnictwo oraz każdy z Wykonawców z osobna zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia z postępowania.
Jeżeli wykaz, oświadczenia lub inne złożone przez Wykonawcę dokumenty budzą wątpliwości Zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego usługi były wykonane, o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie.
Oferenci zobowiązani są do przedstawienia dokumentów – oświadczeń, o których wyżej mowa zawierających stwierdzenia zgodne z faktem i stanem prawnym istniejącym w chwili ich składania /aktualne dane/.
Oceniając zdolność techniczną lub zawodową, Zamawiający może, na każdym etapie postępowania uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika i zobowiązani są do złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia, oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składa każdy z Wykonawców.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie o podziale obowiązków w trakcie realizacji zamówienia, z którego wynika który zakres przedmiotu zamówienia wykonają poszczególni wykonawcy (art. 117 ust.4).
5. Wykonawcy składający ofertę wspólną mogą spełniać podstawowe warunki łącznie.
6. Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej (o ile został sformułowany), o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 Ustawy, zostanie spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.
7. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
8. Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu może polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-03-07 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-03-07 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-04-05

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Wymagania Zamawiającego związane z realizacją zamówienia, z zastrzeżeniem klauzul społecznych, określonych w art. 95 i 96 ust. 2 pkt 2 Pzp:
1. Wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 Ustawy:
Zamawiający wymaga od Wykonawcy zatrudnienia na podstawie umowy o pracę:
- co najmniej 3 osób w wymiarze nie mniejszym niż 1/2 etatu, wykonujących czynności bezpośrednio przy realizacji zamówienia (wyznaczonych do realizacji zamówienia), tj.: świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w charakterze opiekuna/ki osoby starszej
Zatrudnienie w ramach umowy o pracę, nastąpi nie później niż w dacie zawarcia umowy i musi trwać przez cały okres realizacji zamówienia. Zamawiający dopuszcza aby Wykonawca osiągnął wymagany poziom zatrudnienia poprzez wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już pracowników. Warunek zatrudnienia na umowę o pracę dotyczy wyłącznie realizacji danego zamówienia a nie całego przedsiębiorstwa Wykonawcy.
W przypadku rozwiązania stosunku pracy przez osobę zatrudnioną na podstawie umowy o pracę lub przez pracodawcę, przed zakończeniem okresu realizacji zamówienia, wykonawca zatrudni na to miejsce, także na podstawie stosunku pracy, inne osoby, które będą spełniały warunki udziału w postępowaniu i będą mogły wykonywać powierzone czynności.

2. Wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 96 ust.2 pkt 2 Ustawy:
Zamawiający wymaga od Wykonawcy zatrudnienia na podstawie umowy o pracę:
- co najmniej 1 osoby należącej do co najmniej jednej z kategorii osób wymienionych w art. 1 ust. 2 ustawy z dnia 13 czerwca 2003 r. o zatrudnieniu socjalnym (Dz. U. z 2019 r., poz. 2017 ze zm.), w wymiarze nie mniejszym niż pełen etat, wykonujących czynności bezpośrednio przy realizacji zamówienia, (tj.: w charakterze opiekuna/-ki osoby starszej).
Zatrudnienie w ramach umowy o pracę, nastąpi nie później niż w dacie zawarcia umowy i musi trwać przez cały okres realizacji zamówienia.
W przypadku rozwiązania stosunku pracy przez osobę zatrudnioną na podstawie umowy o pracę lub przez pracodawcę, przed zakończeniem okresu realizacji zamówienia, wykonawca w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia ustania zatrudnienia, zatrudni na to miejsce, inną osobę należącej do co najmniej jednej z kategorii osób wymienionych w art. 1 ust. 2 ustawy z dnia 13 czerwca 2003 r. o zatrudnieniu socjalnym (Dz. U. z 2019 r., poz. 2017 ze zm.), w wymiarze nie mniejszym niż pełen etat, które będą spełniały warunki udziału w postępowaniu i będą mogły wykonywać powierzone czynności.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę świadczenie usług fizjoterapii indywidualnej i/lub grupowej - Kępno
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania17-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę świadczenie usług fizjoterapii indywidualnej i/lub grupowej. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.