Sukcesywne dostawy materiałów szewnych dla Wojewódzkiego Szpitala im. Św. Ojca Pio...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Sukcesywne dostawy materiałów szewnych dla Wojewódzkiego Szpitala im. Św. Ojca Pio w Przemyślu.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPrzemyśl
  • WojewództwoPodkarpackie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2020-02-14
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyWojewódzki Szpital im. św. Ojca Pio w Przemyślu
  • Data publikacji ogłoszenia2020-02-05
  • Numer ogłoszenia509068-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 509068-N-2020 z dnia 2020-02-05 r.

Wojewódzki Szpital im. św. Ojca Pio w Przemyślu: Sukcesywne dostawy materiałów szewnych dla Wojewódzkiego Szpitala im. Św. Ojca Pio w Przemyślu.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital im. św. Ojca Pio w Przemyślu, krajowy numer identyfikacyjny 31468400000000, ul. ul. Monte Cassino  18 , 37-700  Przemyśl, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 166 775 065, e-mail dzp@wszp.pl, faks 166 775 064.
Adres strony internetowej (URL): www.wszp.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.wszp.pl - zamówienia w zakładce przetargi /rozpoczęte

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.wszp.pl - zamówienia w zakładce przetargi /rozpoczęte

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w formie papierowej- osobiście albo za pośrednictwem poczty (firmy kurierskiej)
Adres:
Wojewódzki Szpital im.Św. Ojca Pio w Przemyślu ul. Monte Cassino 18, 37-700 Przemyśl

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy materiałów szewnych dla Wojewódzkiego Szpitala im. Św. Ojca Pio w Przemyślu.
Numer referencyjny: DZP/10/PN/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
24


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Zad. 1 – Syntetyczny szew wchłanialny, pleciony, powlekany, barwiony o okresie wchłaniania od 56 do 70 dni. Wykonany z kopolimeru 90% glikolidu i 10% L-laktydu Poli (glikolid i L-laktyd 90/10) powlekany w 50% kopolimerem glikolidu i L-laktydu Poli ( glikolid i L-laktyd 35/65) i w 50% stearynianem wapnia. Zdolność podtrzymywania tkankowego 75% po 14 dniach, 0% po 35 dniach – 38 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 2 – Syntetyczny szew wchłanialny, pleciony, powlekany (polikaprolakton i stearynian wapnia), o okresie wchłaniania od 60 do 90 dni. Zdolność podtrzymywania tkankowego: ok.70-80% po 2 tygodniach, ok. 50% po 3 tygodniach, oraz ok. 20% po 4 tygodniach - 10 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 3 – Syntetyczny szew wchłanialny, pleciony, powlekany, barwiony o okresie wchłaniania od 56 do 70 dni. Wykonany z kopolimeru 90% glikolidu i 10% L-laktydu Poli (glikolid i L-laktyd 90/10) powlekany w 50% kopolimerem glikolidu i L-laktydu Poli ( glikolid i L-laktyd 35/65) i w 50% stearynianem wapnia. Zdolność podtrzymywania tkankowego 75% po 14 dniach, 0% po 35 dniach - 1 poz. asort. w ilości 288 saszetek; Zad. 4 – Syntetyczny szew wchłanialny z kopolimeru (90% glikolidu +10% L-laktyd) pleciony, barwiony, okres wchłaniania 56 -70 dni (efektywny okres podtrzymywania tkankowego 28 - 35 dni) - 6 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 5 –Nici syntetyczne, plecione, szybkowchłanialne po ok. 42 dniach, wykonane z poliglaktyny 910, powlekane poliglaktyną 370, stearynianem wapnia. Podtrzymywanie tkankowe 50% - 5 dniach, 0% po 10 dniach. Bezbarwne - 14 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 6 –Syntetyczny szew szybkowchłanialny, pleciony, powlekany (polikaprolakton i stearynian wapnia), wchłanianie do 42 dni. Podtrzymywanie tkankowe: ok. 50% -65% po 7-dniach - 6 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 7 –Szew syntetyczny wchłanialny, monofilamentowy o okresie wchłaniania 180-240 dni , i zdolności podtrzymywania tkankowego minimum 90% po 14 dniach, 50% -70% po 28 dniach -14 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 8 –Szew syntetyczny wchłanialny, monofilamentowy o okresie wchłaniania 180-240 dni. Zdolność podtrzymywania tkankowego: ok. 75% po 14 dniach, ok. 65% -70% po 28 dniach, ok. 55-60% po 42 dniach - 5 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 9 –Syntetyczny szew niewchłanialny, pleciony, poliestrowy, powlekany -9 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 10–Syntetyczny szew niewchłanialny, monofilamentowy z polipropylenu i polietylenu - 17 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 11 –Syntetyczny szew niewchłanialny, monofilamentowy, poliamidowy z igłami silikonizowanymi -18 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 12 –Syntetyczny szew niewchłanialny, monofilamentowy, poliamidowy - 13 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 13 –Szew niewchłanialny pleciony poliestrowy stosowany w niewydolności szyjki macicy -1 poz. asort. w ilości 48 saszetek; Zad. 14 –Szew z naturalnego włókna jedwabnego, niewchłanialny, powlekany (silikonem lub woskiem) - 1 poz. asort. w ilości 180 saszetek; Zad. 15 –Szew niewchłanialny, syntetyczny, monofilament poliamidowy -2 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 16 –Szew odbarczający (przeciwewenteracyjny) zapobiegający rozejściu się rany -1 poz. asort. w ilości 32 saszetek; Zad. 17 –Siatka chirurgiczna do operacyjnego leczenia przepuklin - 4 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 18 –Szew wchłanialny, monofilament syntetyczny wykonany z glikonatu. Całkowity okres wchłaniania od 60-90dni.Podtrzymywanie tkankowe 50% po 14 dniach -5 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 19 –Zestaw siatek dedykowanych dla ginekologii -jałowe, monofilamentowe, polipropylenowe-2 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 20 –Produkty specjalistyczne I - 5 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 21 – Produkty specjalistyczne II - 1 poz. asort. a, b, c, d w ilości po 15 op.; Zad. 22 –Substytut kostny -1 poz. asort. w ilości 40 szt.; Zad. 23 –Syntetyczna taśma wchłanialna z kwasu poliglikolowego, niepowlekana, o okresie wchłaniania od 60-90 dni -1 poz. asort. w ilości 12 saszetek; Zad. 24 –Syntetyczny szew wchłanialny, pleciony, powlekany, barwiony o okresie wchłaniania od 56 do 70 dni. Wykonany z kopolimeru 90% glikolidu i 10% L-laktydu Poli (glikolid i L-laktyd 90/10) powlekany w 50% kopolimerem glikolidu i L-laktydu Poli ( glikolid i L-laktyd 35/65) i w 50% stearynianem wapnia. Zdolność podtrzymywania tkankowego 75% po 14 dniach, 0% po 35 dniach- 1 poz. asort. w ilości 180 saszetek;

II.5) Główny kod CPV: 33141121-4
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  12   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Na potwierdzenie spełnienia tych warunków Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia wykonawcy- załącznik nr 2 do SIWZ. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te realizują usługi , do realizacji których te zdolności są wymagane.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Na potwierdzenie spełnienia tych warunków Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia wykonawcy- załącznik nr 2 do SIWZ. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te realizują usługi , do realizacji których te zdolności są wymagane.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Na potwierdzenie spełnienia tych warunków Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia wykonawcy- załącznik nr 2 do SIWZ. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te realizują usługi , do realizacji których te zdolności są wymagane.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1. Oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu, które stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Oświadczenie Wykonawcy wykazujące brak podstaw do wykluczenia, które stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. 3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt 1 i 2. 4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców w postępowaniu oświadczenia, o których mowa w pkt 1 i 2 składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 5. Oświadczenie na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, wg treści załącznika nr 4 do SIWZ, o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, jeżeli wykonawcy złożyli odrębne oferty, oferty częściowe, wykonawca składa w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą, który złożył ofertę nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający niezwłocznie po otwarciu ofert zamieści te informacje na stronie internetowej www.wszp.pl – w pliku dot. niniejszego postępowania pn. „Informacja z otwarcia ofert”.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. Oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu, które stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1.Formularz ofertowy sporządzony przez wykonawcę, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. 2.Kosztorys ofertowy sporządzony przez wykonawcę, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do projektu umowy / opis przedmiotu zamówienia. 3.Deklarację zgodności – zgodnie z ustawą z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych: do obrotu i używania mogą być wprowadzone wyroby medyczne oznakowane znakiem CE (Dz. U. 2019 poz. 175) – dotyczy wszystkich wyrobów medycznych, na które składana jest oferta – w przypadkach wymaganych prawem. Dokument ten może być przedstawiony w formie kserokopii, ale musi być opatrzony klauzulą za zgodność z oryginałem – przez wykonawcę. Jeżeli asortyment nie jest sklasyfikowany jako wyrób medyczny należy dołączyć do oferty stosowne oświadczenie. 4.Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. oraz celu weryfikacji osób uprawnionych do reprezentowania wykonawcy tym samym składania oświadczenia woli – jeżeli Wykonawca nie dołączy do oferty należy wskazać adres strony z której można pobrać dokument (załącznik nr 1 do SIWZ).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1.Zamawiający zobowiązuje się do zapłaty należności przelewem na konto podane przez Wykonawcę w terminie 60 dni licząc od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury. 2.Opis asortymentowy na fakturach winien być w języku polskim. 3.W sytuacji nieprawidłowo wystawionej faktury przez Wykonawcę, termin płatności, o którym mowa w ust.1 będzie liczony od daty otrzymania przez Zamawiającego od Wykonawcy właściwie wystawionej faktury korygującej. 4.Zamawiający oświadcza, że jest podatnikiem podatku VAT. Podaje NIP: 795-20-66-984. 5.W przypadku gdy Zamawiający otrzyma fakturę po więcej niż 7 dniach od daty jej wystawienia przez Wykonawcę wówczas termin płatności będzie liczony od daty jej otrzymania przez Zamawiającego. 6. Wykonawca ma prawo wystawić faktury: a). w formie papierowej; b). w formie elektronicznej , przesłane na adres email Zamawiającego: sekretariat@wszp.pl, c). zgodnie z przepisami ustawy z dnia 9 listopada 2018r. o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach publicznych, koncesji a roboty budowlane lub usługi oraz partnerstwie publiczno-prawnym (Dz. U. z 2018r., poz. 2191 z późn. zm.). 7.Na podstawie art. 144 ust.1 ustawy „Prawo zamówień publicznych”, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany w umowie zawartej z wybranym Wykonawcą polegającej na: 7.1 możliwości zmiany cen wyłącznie w przypadku: a). zmiany stawki podatku VAT, przy czym w przypadku wzrostu stawki podatku VAT lub jej obniżenia zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian; b). zmian stawek opłat celnych wprowadzonych decyzjami odnośnych władz; c). zmian cen jednostkowych przedmiotu umowy w wyniku ich obniżenia przez Wykonawcę z uwagi na wprowadzenie nowego cennika lub promocji. 7.2 możliwości wydłużenia terminu obowiązywania niniejszej umowy wyłącznie w przypadku nie zrealizowania w okresie umowy całości przedmiotu umowy wskutek realizacji mniejszej ilości zamówień – zmiana umowy wymaga aneksu. 8.Zmiany wymienione w ust. 2.1 lit. a i b następują z mocy prawa i obowiązują od dnia obowiązywania zmienionych stawek. 9.O zmianie stawki, o której mowa w ust. 2.1 lit. a, b i c Wykonawca niezwłocznie zawiadomi pisemnie Zamawiającego. 10.Dopuszcza się możliwość zmiany dotychczas zaoferowanego produktu na inny nowszej generacji, lub o lepszych parametrach niż określone w załączniku nr 1 do umowy, przy zachowaniu dotychczasowej ceny jednostkowej brutto, za uprzednią pisemną akceptacją Zamawiającego.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-02-14, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Zad. 1 – Syntetyczny szew wchłanialny, pleciony, powlekany, barwiony o okresie wchłaniania od 56 do 70 dni. Wykonany z kopolimeru 90% glikolidu i 10% L-laktydu Poli (glikolid i L-laktyd 90/10) powlekany w 50% kopolimerem glikolidu i L-laktydu Poli ( glikolid i L-laktyd 35/65) i w 50% stearynianem wapnia. Zdolność podtrzymywania tkankowego 75% po 14 dniach, 0% po 35 dniach
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Syntetyczny szew wchłanialny, pleciony, powlekany, barwiony o okresie wchłaniania od 56 do 70 dni. Wykonany z kopolimeru 90% glikolidu i 10% L-laktydu Poli (glikolid i L-laktyd 90/10) powlekany w 50% kopolimerem glikolidu i L-laktydu Poli ( glikolid i L-laktyd 35/65) i w 50% stearynianem wapnia. Zdolność podtrzymywania tkankowego 75% po 14 dniach, 0% po 35 dniach – 38 poz. asort. w różnych ilościach;
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141121-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
jakość 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Zad. 2 – Syntetyczny szew wchłanialny, pleciony, powlekany (polikaprolakton i stearynian wapnia), o okresie wchłaniania od 60 do 90 dni. Zdolność podtrzymywania tkankowego: ok.70-80% po 2 tygodniach, ok. 50% po 3 tygodniach, oraz ok. 20% po 4 tygodniach.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Syntetyczny szew wchłanialny, pleciony, powlekany (polikaprolakton i stearynian wapnia), o okresie wchłaniania od 60 do 90 dni. Zdolność podtrzymywania tkankowego: ok.70-80% po 2 tygodniach, ok. 50% po 3 tygodniach, oraz ok. 20% po 4 tygodniach - 10 poz. asort. w różnych ilościach;
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141121-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
jakość 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Zad. 3 – Syntetyczny szew wchłanialny, pleciony, powlekany, barwiony o okresie wchłaniania od 56 do 70 dni. Wykonany z kopolimeru 90% glikolidu i 10% L-laktydu Poli (glikolid i L-laktyd 90/10) powlekany w 50% kopolimerem glikolidu i L-laktydu Poli ( glikolid i L-laktyd 35/65) i w 50% stearynianem wapnia. Zdolność podtrzymywania tkankowego 75% po 14 dniach, 0% po 35 dniach.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Syntetyczny szew wchłanialny, pleciony, powlekany, barwiony o okresie wchłaniania od 56 do 70 dni. Wykonany z kopolimeru 90% glikolidu i 10% L-laktydu Poli (glikolid i L-laktyd 90/10) powlekany w 50% kopolimerem glikolidu i L-laktydu Poli ( glikolid i L-laktyd 35/65) i w 50% stearynianem wapnia. Zdolność podtrzymywania tkankowego 75% po 14 dniach, 0% po 35 dniach - 1 poz. asort. w ilości 288 saszetek;
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141121-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
jakość 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Zad. 4 – Syntetyczny szew wchłanialny z kopolimeru (90% glikolidu +10% L-laktyd) pleciony, barwiony, okres wchłaniania 56 -70 dni (efektywny okres podtrzymywania tkankowego 28 - 35 dni).
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Syntetyczny szew wchłanialny z kopolimeru (90% glikolidu +10% L-laktyd) pleciony, barwiony, okres wchłaniania 56 -70 dni (efektywny okres podtrzymywania tkankowego 28 - 35 dni) - 6 poz. asort. w różnych ilościach;
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141121-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
jakość 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: Zad. 5 –Nici syntetyczne, plecione, szybkowchłanialne po ok. 42 dniach, wykonane z poliglaktyny 910, powlekane poliglaktyną 370, stearynianem wapnia. Podtrzymywanie tkankowe 50% - 5 dniach, 0% po 10 dniach. Bezbarwne .
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Nici syntetyczne, plecione, szybkowchłanialne po ok. 42 dniach, wykonane z poliglaktyny 910, powlekane poliglaktyną 370, stearynianem wapnia. Podtrzymywanie tkankowe 50% - 5 dniach, 0% po 10 dniach. Bezbarwne - 14 poz. asort. w różnych ilościach;
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141121-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
jakość 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6 Nazwa: Zad. 6 –Syntetyczny szew szybkowchłanialny, pleciony, powlekany (polikaprolakton i stearynian wapnia), wchłanianie do 42 dni. Podtrzymywanie tkankowe: ok. 50% -65% po 7-dniach.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Syntetyczny szew szybkowchłanialny, pleciony, powlekany (polikaprolakton i stearynian wapnia), wchłanianie do 42 dni. Podtrzymywanie tkankowe: ok. 50% -65% po 7-dniach - 6 poz. asort. w różnych ilościach;
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141121-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
jakość 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7 Nazwa: Zad. 7 –Szew syntetyczny wchłanialny, monofilamentowy o okresie wchłaniania 180-240 dni , i zdolności podtrzymywania tkankowego minimum 90% po 14 dniach, 50% -70% po 28 dniach.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Szew syntetyczny wchłanialny, monofilamentowy o okresie wchłaniania 180-240 dni , i zdolności podtrzymywania tkankowego minimum 90% po 14 dniach, 50% -70% po 28 dniach -14 poz. asort. w różnych ilościach;
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141121-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
jakość 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 8 Nazwa: Zad. 8 –Szew syntetyczny wchłanialny, monofilamentowy o okresie wchłaniania 180-240 dni. Zdolność podtrzymywania tkankowego: ok. 75% po 14 dniach, ok. 65% -70% po 28 dniach, ok. 55-60% po 42 dniach.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Szew syntetyczny wchłanialny, monofilamentowy o okresie wchłaniania 180-240 dni. Zdolność podtrzymywania tkankowego: ok. 75% po 14 dniach, ok. 65% -70% po 28 dniach, ok. 55-60% po 42 dniach - 5 poz. asort. w różnych ilościach;
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141121-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
jakość 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 9 Nazwa: Zad. 9 –Syntetyczny szew niewchłanialny, pleciony, poliestrowy, powlekany.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Syntetyczny szew niewchłanialny, pleciony, poliestrowy, powlekany -9 poz. asort. w różnych ilościach;
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141121-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
jakość 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 10 Nazwa: Zad. 10–Syntetyczny szew niewchłanialny, monofilamentowy z polipropylenu i polietylenu.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Syntetyczny szew niewchłanialny, monofilamentowy z polipropylenu i polietylenu - 17 poz. asort. w różnych ilościach;
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141121-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
jakość 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 11 Nazwa: Zad. 11 –Syntetyczny szew niewchłanialny, monofilamentowy, poliamidowy z igłami silikonizowanymi.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Syntetyczny szew niewchłanialny, monofilamentowy, poliamidowy z igłami silikonizowanymi -18 poz. asort. w różnych ilościach;
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141121-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
jakość 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 12 Nazwa: Zad. 12 –Syntetyczny szew niewchłanialny, monofilamentowy, poliamidowy.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Syntetyczny szew niewchłanialny, monofilamentowy, poliamidowy - 13 poz. asort. w różnych ilościach;
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141121-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
jakość 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 13 Nazwa: Zad. 13 –Szew niewchłanialny pleciony poliestrowy stosowany w niewydolności szyjki macicy.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Szew niewchłanialny pleciony poliestrowy stosowany w niewydolności szyjki macicy -1 poz. asort. w ilości 48 saszetek;
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141121-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
jakość 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 14 Nazwa: Zad. 14 –Szew z naturalnego włókna jedwabnego, niewchłanialny, powlekany (silikonem lub woskiem).
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Szew z naturalnego włókna jedwabnego, niewchłanialny, powlekany (silikonem lub woskiem) - 1 poz. asort. w ilości 180 saszetek;
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141121-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
jakość 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 15 Nazwa: Zad. 15 –Szew niewchłanialny, syntetyczny, monofilament poliamidowy.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Szew niewchłanialny, syntetyczny, monofilament poliamidowy -2 poz. asort. w różnych ilościach;
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141121-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
jakość 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 16 Nazwa: Zad. 16 –Szew odbarczający (przeciwewenteracyjny) zapobiegający rozejściu się rany.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Szew odbarczający (przeciwewenteracyjny) zapobiegający rozejściu się rany -1 poz. asort. w ilości 32 saszetek;
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141121-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
jakość 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 17 Nazwa: Zad. 17 –Siatka chirurgiczna do operacyjnego leczenia przepuklin .
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Siatka chirurgiczna do operacyjnego leczenia przepuklin - 4 poz. asort. w różnych ilościach;
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
jakość 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 18 Nazwa: Zad. 18 –Szew wchłanialny, monofilament syntetyczny wykonany z glikonatu. Całkowity okres wchłaniania od 60-90dni.Podtrzymywanie tkankowe 50% po 14 dniach .
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Szew wchłanialny, monofilament syntetyczny wykonany z glikonatu. Całkowity okres wchłaniania od 60-90dni.Podtrzymywanie tkankowe 50% po 14 dniach -5 poz. asort. w różnych ilościach;
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141121-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
jakość 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 19 Nazwa: Zad. 19 –Zestaw siatek dedykowanych dla ginekologii -jałowe, monofilamentowe, polipropylenowe.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zestaw siatek dedykowanych dla ginekologii -jałowe, monofilamentowe, polipropylenowe-2 poz. asort. w różnych ilościach;
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
jakość 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 20 Nazwa: Zad. 20 –Produkty specjalistyczne I
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Produkty specjalistyczne I - 5 poz. asort. w różnych ilościach;
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33600000-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 21 Nazwa: Zad. 21 – Produkty specjalistyczne II
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Produkty specjalistyczne II - 1 poz. asort. a, b, c, d w ilości po 15 op.;
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33600000-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 22 Nazwa: Zad. 22 –Substytut kostny
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Substytut kostny -1 poz. asort. w ilości 40 szt.;
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33600000-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 23 Nazwa: Zad. 23 –Syntetyczna taśma wchłanialna z kwasu poliglikolowego, niepowlekana, o okresie wchłaniania od 60-90 dni.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Syntetyczna taśma wchłanialna z kwasu poliglikolowego, niepowlekana, o okresie wchłaniania od 60-90 dni -1 poz. asort. w ilości 12 saszetek;
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141121-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
jakość 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 24 Nazwa: Zad. 24 –Syntetyczny szew wchłanialny, pleciony, powlekany, barwiony o okresie wchłaniania od 56 do 70 dni. Wykonany z kopolimeru 90% glikolidu i 10% L-laktydu Poli (glikolid i L-laktyd 90/10) powlekany w 50% kopolimerem glikolidu i L-laktydu Poli ( glikolid i L-laktyd 35/65) i w 50% stearynianem wapnia. Zdolność podtrzymywania tkankowego 75% po 14 dniach, 0% po 35 dniach.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Syntetyczny szew wchłanialny, pleciony, powlekany, barwiony o okresie wchłaniania od 56 do 70 dni. Wykonany z kopolimeru 90% glikolidu i 10% L-laktydu Poli (glikolid i L-laktyd 90/10) powlekany w 50% kopolimerem glikolidu i L-laktydu Poli ( glikolid i L-laktyd 35/65) i w 50% stearynianem wapnia. Zdolność podtrzymywania tkankowego 75% po 14 dniach, 0% po 35 dniach- 1 poz. asort. w ilości 180 saszetek;
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141121-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
jakość 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję opieki całodobowej dla starszej, leżącej osoby - Rzeszów
  • Lokalizacja zleceniapodkarpackie
  • Data dodania30-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Poszukuję opieki całodobowej dla starszej, leżącej osoby. Oprócz wynagrodzenia oferuję mieszkanie oraz wyżywienie. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu: Dostawa samochodu dla Straży Miejskiej w Sopocie.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Przemyśl: dostawa lekkiego oleju opałowego
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Przemyśl: Budowa wieży obserwacyjnej w miejscowości Żmijowiska
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Zdrowie i uroda: dostawa sprzętu medycznego wg. podzielonych pakietów
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Zdrowie i uroda: Zakup wraz z dostawą opatrunków, rękawic chirurgicznych i diagnostycznych.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI