Sprzęt i implanty artroskopowe

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Sprzęt i implanty artroskopowe
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKutno
  • WojewództwoŁódzkie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2021-12-10
  • ZamawiającyKUTNOWSKI SZPITAL SAMORZĄDOWY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
  • Data publikacji ogłoszenia2021-12-01
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00294957
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Sprzęt i implanty artroskopowe

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: KUTNOWSKI SZPITAL SAMORZĄDOWY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 100974785

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kościuszki 52

1.5.2.) Miejscowość: Kutno

1.5.3.) Kod pocztowy: 99-300

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki

1.5.7.) Numer telefonu: 24/ 388 02 02

1.5.8.) Numer faksu: 24/ 388 02 47

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: nzoz.kss@szpital.kutno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.kutno.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sprzęt i implanty artroskopowe

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b2e2ce48-52b1-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00294957

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00019501/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 Sprzęt i implanty artroskopowe

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_kutno

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_kutno

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postępowaniu między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym składanie ofert, oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji, odbywa się za pośrednictwem Platformy i formularza „Wyślij wiadomość do Zamawiającego”.
2. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem Platformy poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do Zamawiającego.
3. Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje za pośrednictwem Platformy Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana za pośrednictwem Platformy do konkretnego Wykonawcy.
4. Zamawiający, zgodnie z § 11 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie zamieszcza wymagania dotyczące specyfikacji połączenia, formatu przesyłanych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i odbioru danych za pośrednictwem Platformy, tj.:
1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,
4) włączona obsługa JavaScript,
5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
6) Platforma działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,
7) Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
8. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
1) akceptuje warunki korzystania z Platformy określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin oraz uznaje go za wiążący,
2) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
5. Do złożenia oferty konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy ważnego kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego.
6. Podpisy kwalifikowane wykorzystywane przez Wykonawców do podpisywania wszelkich plików muszą spełniać “Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie identyfikacji elektronicznej i usług zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych na rynku wewnętrznym (eIDAS) (UE) nr 910/2014 - od 1 lipca 2016 roku”.
Więcej informacji w Rozdziale 15 SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zamawiający oświadcza, że spełnia wymogi określone w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.), dalej: RODO, tym samym dane osobowe podane przez Wykonawcę będą przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi.
2.Zamawiający informuje, że:
1) administratorem danych osobowych Wykonawcy jest „Kutnowski Szpital Samorządowy” Spółka z o.o., reprezentowany przez Prezesa Zarządu, tel. 24 3880 200, adres e-mail: nzoz.kss@szpital.kutno.pl
2) w sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych, można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, za pośrednictwem adresu e-mail: iod@szpital.kutno.pl
3) dane osobowe Wykonawcy będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn.: Sprzęt i implanty artroskopowe, Nr postępowania: ZP/15/21 oraz w celu archiwizacji dokumentacji dotyczącej tego postępowania;
4) odbiorcami przekazanych przez Wykonawcę danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym zostanie udostępniona dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy Pzp;
5) dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały okres obowiązywania umowy.
3. Wykonawca jest zobowiązany, w związku z udziałem w przedmiotowym postępowaniu, do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych wymaganych przez RODO i związanych z udziałem w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Więcej informacji w Rozdziale 23 SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/15/21

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 7

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Elektrody artroskopowe ablacyjno – koagulacyjne, dwuprzyciskowe, sterylne. Sterowane za pomocą przycisków umieszczonych na jej obudowie. Dostępne w wersji ze ssaniem lub bez. Długość części roboczej elektrody 142 mm lub 150 mm. Średnica końcówki pracującej 3,2 mm lub 4, 5 mm (końcówka zagięta pod kątem 90stopni). Oferent udostępni w ramach wynagrodzenia umownego ablator/koagulację niezbędną do użycia przedmiotu zamówienia przez cały czas trwania umowy przetargowej. Bez ssania ablacja 50 – 70 koagulacja 30–50 140. Z ssaniem ablacja 50 – 200 koagulacja 30–50 10
2. Ostrza wielorazowego użytku do posiadanego przez szpital shavera artroskopowego firmy Linvatec. Długość części roboczej ostrza 13 cm, ostrza pakowane sterylnie, pojedynczo w rozmiarach 3,5; 4,2; 4,5; 5,5 , oznaczone kolorami dla łatwiejszej identyfikacji, ostrza nie wymagające stosowania adapterów łączących ostrze z rękojeścią shavera, kryza ostrza zaopatrzona we wskaźniki ilości i użyć/ sterylizacji. szt. 150
3 Sterylne, jednorazowego użycia jednokasetowe dreny do posiadanej przez Zamawiającego pompy artroskopowej typu 10K. Dreny pakowane zbiorczo po 10 sztuk. Dreny wyposażone w dwie końcówki do podłączenia drenu do worka z płynem, końcówkę z mocowaniem typu luer oraz dodatkowy przewód służący do podłączenia odpływu shavera do ssaka aktywnego szt.. 200
4 Polietylenowa, super mocna, nić chirurgiczna. Niewchłanialna, sterylna, jednorazowego użytku o spłaszczonym profilu, składającą się z wysokocząsteczkowej polietyleny. Pleciona, niebarwiona (biała) o długościach 40” w komplecie wraz z półokrągłą, stożkową igłą. Nić pakowana jest w pudełka w ilościach 12 pakowane pojedynczo (tylko białe) lub 12 pakowane podwójnie (białe i białe z niebieskim paskiem). opakowanie 300
5 Sterylnie, pojedynczo pakowane w opakowaniach zbiorczych po 8 sztuk wzmacniane nici wyposażone w 3 odrębne oczka służące do mocowania w nich nici do szycia tkanek miękkich znajdujących się na oryginalnym wyposażeniu implantów artroskopowych. Nici z trzema oczkami do użycia z systemem do szycia tkanek miękkich typu Spectrum II opakowanie 150

4.2.6.) Główny kod CPV: 33183000-6 - Dodatkowe wyroby ortopedyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ogólna ocena oferty = cena oferty X + uzupełnienie komisu

Oferta Wykonawcy z najniższą ceną brutto otrzyma maksymalną liczbę punktów tj. 60. Pozostałym ofertom, spełniającym wymagania kryterialne przypisana zostanie odpowiednio mniejsza (proporcjonalnie mniejsza) liczba punktów. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty.

Uzupełnienie komisu - oferty w tym kryterium rozpatrywane będą na podstawie zaproponowanego terminu uzupełnienia komisu przedmiotu zamówienia podanego przez Wykonawcę w Formularzu oferty – Załącznik nr 1 do SIWZ.
Oferty, w których nie zostanie wskazany termin uzupełnienia komisu przedmiotu zamówienia, otrzymają 0pkt, a Zamawiający przyjmie termin uzupełnienia komisu odpowiadający 48 godzinom.

Oferty, w których zostanie wskazany termin uzupełnienia komisu powyżej 48 godz. zostaną odrzucone, na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Uzupełnienie komisu

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1 System do rekonstrukcji więzadła przedniego oparty na fiksacji korówkowej za pomocą podłużnej płytki. Płytka z dwoma otworami wykonana ze stopu tytanu o kształcie prostokąta z zaokrąglonymi bokami o dł. 12mm szerokość 3,5mm stale połączona z pętlą wykonaną z nici niewchłanialnej o długości 50mm pozwalającą na zawieszenie przeszczepu w kanale udowym bądź piszczelowym, oraz z nici do przeciągnięcia implantu na zewnętrzną korówkę. Pętlą do podciągnięcia przeszczepu z możliwością zmniejszania jej długości za pomocą lejców - fiksacja przeszczepu w kanale. Możliwość podciągnięcia przeszczepu w linii ciągniętego przeszczepu. Implant w wersji sterylnej pakowany pojedynczo wraz z drutem prowadzącym z oczkiem służącym do przeciągania przeszczepu przez kanały kostne, będącym równocześnie wiertłem o średnicy 4,0mm oraz miarką głębokości szt 50
2 Jednorazowa igła do przeszycia kikuta ACL lub innych tkanek w obrębie kolana z ostrym czubkiem oraz wcięciem pod czubkiem igły pozwalającym na bezpieczne przeszycie również przez grube tkanki w celu ograniczenia mechanicznego uszkodzenia. Całkowita długość igły 230mm,długość części robocza 190mm. Szt. 30
Igła kompatybilna z posiadanym narzędziem typu Skorpion kolanowy

4.2.6.) Główny kod CPV: 33183000-6 - Dodatkowe wyroby ortopedyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ogólna ocena oferty = cena oferty X + uzupełnienie komisu

Oferta Wykonawcy z najniższą ceną brutto otrzyma maksymalną liczbę punktów tj. 60. Pozostałym ofertom, spełniającym wymagania kryterialne przypisana zostanie odpowiednio mniejsza (proporcjonalnie mniejsza) liczba punktów. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty.

Uzupełnienie komisu - oferty w tym kryterium rozpatrywane będą na podstawie zaproponowanego terminu uzupełnienia komisu przedmiotu zamówienia podanego przez Wykonawcę w Formularzu oferty – Załącznik nr 1 do SIWZ.
Oferty, w których nie zostanie wskazany termin uzupełnienia komisu przedmiotu zamówienia, otrzymają 0pkt, a Zamawiający przyjmie termin uzupełnienia komisu odpowiadający 48 godzinom.

Oferty, w których zostanie wskazany termin uzupełnienia komisu powyżej 48 godz. zostaną odrzucone, na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Uzupełnienie komisu

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1 Elektroda do Edga. Elektroda bipolarna, 90, 50, 30 stopni, możliwość doginania do max 30 stopni, długość części roboczej 130mm, okrągła, lita płytka elektrody czynnej z otworem, dodatkowo wyposażona we trzy wpustki zwiększające stabilność tworzonej plazmy. Możliwość skrawania tkanek brzegiem płytki elektrody czynnej. Elektroda wyposażona w czujnik pomiaru temperatury rzeczywistej oraz trzy przełączniki: żółty (ablacja), niebieski z wypustką (koagulacja) oraz szary (zmiany poziomu ablacji szt. 80
2 Biostinger. Biowchłanialne strzałki do zabiegów naprawczych łąkotki, sterylne, wykonane z kopolimeru kwasi poli-L-mlekowego wprowadzane przy użyciu sterylnego narzędzia do wielokrotnego ładowania szt. 50

4.2.6.) Główny kod CPV: 33183000-6 - Dodatkowe wyroby ortopedyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ogólna ocena oferty = cena oferty X + uzupełnienie komisu

Oferta Wykonawcy z najniższą ceną brutto otrzyma maksymalną liczbę punktów tj. 60. Pozostałym ofertom, spełniającym wymagania kryterialne przypisana zostanie odpowiednio mniejsza (proporcjonalnie mniejsza) liczba punktów. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty.

Uzupełnienie komisu - oferty w tym kryterium rozpatrywane będą na podstawie zaproponowanego terminu uzupełnienia komisu przedmiotu zamówienia podanego przez Wykonawcę w Formularzu oferty – Załącznik nr 1 do SIWZ.
Oferty, w których nie zostanie wskazany termin uzupełnienia komisu przedmiotu zamówienia, otrzymają 0pkt, a Zamawiający przyjmie termin uzupełnienia komisu odpowiadający 48 godzinom.

Oferty, w których zostanie wskazany termin uzupełnienia komisu powyżej 48 godz. zostaną odrzucone, na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Uzupełnienie komisu

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1 Modułowy system dedykowany do artroskopowych procedur szycia stożka rotatorów. W skład zestawu wchodzi wielorazowa rękojeść kompatybilna z monofilamentowymi szwami nr 2 przesuwanych przez rękojeść i zatrzaskowo montowanychdo rękojeści wielorazowego użyci igły szt 1
2 Igły wygięte wielorazowego użycia fi1,8: Szt. 7
·         prosta z końcówką z zagięciem 30st.
·         prosta z końcówką z zagięciem 90st.
·         z mocnym zagięciem w prawo 45st.
·         Z mocnym zagięciem w lewo 45st.
·         z mocnym zagięciem w prawo 90 st.
·         z mocnym zagięciem w prawo 90st.
·         półksiężycowata
3 Nitinilowy drut zakończony oczkiem do użycia z systemem kaniul służący do chwytania i przeszywania nici szt 3

4.2.6.) Główny kod CPV: 33183000-6 - Dodatkowe wyroby ortopedyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ogólna ocena oferty = cena oferty X + uzupełnienie komisu

Oferta Wykonawcy z najniższą ceną brutto otrzyma maksymalną liczbę punktów tj. 60. Pozostałym ofertom, spełniającym wymagania kryterialne przypisana zostanie odpowiednio mniejsza (proporcjonalnie mniejsza) liczba punktów. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty.

Uzupełnienie komisu - oferty w tym kryterium rozpatrywane będą na podstawie zaproponowanego terminu uzupełnienia komisu przedmiotu zamówienia podanego przez Wykonawcę w Formularzu oferty – Załącznik nr 1 do SIWZ.
Oferty, w których nie zostanie wskazany termin uzupełnienia komisu przedmiotu zamówienia, otrzymają 0pkt, a Zamawiający przyjmie termin uzupełnienia komisu odpowiadający 48 godzinom.

Oferty, w których zostanie wskazany termin uzupełnienia komisu powyżej 48 godz. zostaną odrzucone, na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Uzupełnienie komisu

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1 System płytkowy do otwartej osteotomii bliższej nasady kości piszczelowej, dalszej nasady kości udowej, od strony bocznej i przyśrodkowej. Płytka anatomiczna o kształcie zmniejszającym kontakt z kością , blokująco-kompresyjna. Na trzonie płyty znajdują się otwory dwufunkcyjne, blokująco-kompresyjne z możliwością zastosowania pojedynczej śruby blokującej o średnicy 5.0mm lub korowej o średnicy 4.5mm. Odpowiedni kształt otworów w płycie daje możliwość dokonywania kompresji między odłamowej a podłużny otwór blokująco-kompresyjny umożliwia pionowe pozycjonowanie płytki. W głowie płyty znajdują się: otwory gwintowane prowadzące śruby blokowane o średnicy 5.0mm pod różnymi kątami – w różnych kierunkach. Kształt otworów na trzonie płyty pozwala także na zastosowanie techniki śruby ciągnącej . Instrumentarium wyposażone w: wiertła z końcówką typu AO; wkłady śrubokrętów zakończone końcówką typu AO do szybko złączki wiertarskiej typu AO lub dynamometru 4.0NM . Implanty tytanowe wykonane z materiału dopuszczonego dla rezonansu magnetycznego. 40
Kompletne instrumentarium zapewniające szybkie i precyzyjne wprowadzanie implantów, wyposażone w śrubokręt dynamometryczny, osteotomy, rozwieracze kostne, klinowy rozwieracz ze wskaźnikiem kąta. Implanty wykonane są z tytanu dla większej wytrzymałości, sprężystości, biokompatybilne i bezpieczne dla MRI. Różne rodzaje płyt :

płyty do osteotomii dalszej nasady kości udowej ugości 141mm, 4 otwory w trzonie i 6 otworów w głowie płytki, płyty prawe i lewe. Sterylne.
płyty do osteotomii dalszej nasady kości udowej przyśrodkowe, 4 otwory w trzonie i 4 otwory w głowie płytki, płyty prawe i lewe.
płyty do osteotomii bliższej nasady kości piszczelowej boczne, długości 102mm, 3 otwory w trzonie i 5 otworów w głowie płytki, płyty prawe i lewe.
płyty do osteotomii bliższej nasady kości piszczelowej przyśrodkowe, długości 115mm i 112mm, 4 otwory w trzonie i 4 otwory w głowie płytki, płyty uniwersalne
Śruba blokująca średnica 5.0mm,samogwintująca, o długości od 14mm do 90mm, gniazdo śrubokręta sześciokątne 3.5mm, materiał tytan. 320
Śruba korowa 4.5mm - samogwintująca, długości od 14mm do 95mm, gniazdo śrubokręta sześciokątne 3.5mm, materiał tytan. 40

4.2.6.) Główny kod CPV: 33141770-8 - Wyroby używane w przypadku złamań, śruby i płyty

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ogólna ocena oferty = cena oferty X + uzupełnienie komisu

Oferta Wykonawcy z najniższą ceną brutto otrzyma maksymalną liczbę punktów tj. 60. Pozostałym ofertom, spełniającym wymagania kryterialne przypisana zostanie odpowiednio mniejsza (proporcjonalnie mniejsza) liczba punktów. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty.

Uzupełnienie komisu - oferty w tym kryterium rozpatrywane będą na podstawie zaproponowanego terminu uzupełnienia komisu przedmiotu zamówienia podanego przez Wykonawcę w Formularzu oferty – Załącznik nr 1 do SIWZ.
Oferty, w których nie zostanie wskazany termin uzupełnienia komisu przedmiotu zamówienia, otrzymają 0pkt, a Zamawiający przyjmie termin uzupełnienia komisu odpowiadający 48 godzinom.

Oferty, w których zostanie wskazany termin uzupełnienia komisu powyżej 48 godz. zostaną odrzucone, na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Uzupełnienie komisu

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1 Zestaw do szycia łąkotki techniką all-.inside. System składający się z dwóch implantów PEEK, połączonych za pomocą polietylenowego, niewchłanialnego, wzmocnionego szwu 2-0. Szew posiada samozaciskowy węzeł umożliwiający zmniejszanie dystansu pomiędzyimplantami. Implanty załadowane są rzędowo w pojedynczą, półotwartą, jednorazową igłę. Igła z podziałką posiada regulowany z poziomu rękojeści ogranicznik zabezpieczający jej zbyt głębokie wbicie w łąkotkę. Implanty wypychane są z igły poza jamę stawu za pomocą pieścieniowego spustu na rękojeści z jednoczesnym sygnałem dżwiękowym szt. 100
2 Śruby tytanowe, kaniulowane z głową lub bez, z gwintem oszczędzającym przeszczep o rozmiarach 7-11 mm i długościach 20-40 mm szt. 25
3 Kaniule jednorazowe (10 szt. w opakowaniu), sztywne lub giętkie, posiadające skręt na całej długości, zaopatrzone w zawór oraz posiadające system podtrzymywania nitek, o rozmiarach od 4,5 mm do 8,5 mm (4,5; 5,5; 6; 7; 8; 8,5) i długościach od 45 mm do 90 mm (45; 55; 72; 90) op. 2
4 Kotwica tytanowa do rekonstrukcji obrąbka barkowego, samogwintujaca (wkręcana) o średnicy 2,8mm zaopatrzona w szew, niewchłanialny, polietylenowy, pleciony oraz jednorazowy aplikator szt. 20
5 Kotwica tytanowa do rekonstrukcji stożka rotatorów, samogwintująca (wkręcana), o średnicy 4,5mm, 5,0mm, 5,5mm lub 6,5mm z wydłużonym ostrym końcem ułatwiającym zaimplantowanie, zoapatrzona w 2 lub 3 nitki niewchłanialne, polietylenowe, plecione oraz w jednorazowy aplikator szt. 50
6 Sterylna igła z oczkiem do szycia łąkotki, kompatybilna z zestawem dwururek do szycia łąkotki, 6 sztuk w opakowaniu zbiorczym op. 2
7 Końcówki robocze do koblacji. Końcówki robocze do kolana, barku, biodra wraz z bezpłatnym użyczeniem urządzenia szt. 50
8 Kotwica bezwęzłowa o średnicy 5,5mm oraz 6,5mm, wbijano-wkręcana z materiału PEEK, ostro zakończona umożliwiająca implantację bez dodatkowych narzędzi(poprzez wbijanie bezpośrednio w kość), pozwalająca na rekonstrukcję wieloniciową/wielotaśmową. Konstrukcja umożliwia zakładanie do 6 nici lub 4 taśm. Mocowanie nici w środku kotwicy, wstępnie załadowana pętla z drutu nitynylowego przez środek kotwicy, ułatwiająca wprowadzenie nici lub taśm chirurgicznych szt. 20
9 Kotwica niewchłanialna, bezwęzłowa,wbijana wykonana z materiału typu PEEK niewidocznego dla promieni RTG, o średnicy4,5mm, 5,5mm przeznaczona do dwurzędowej rekonstrukcji stożka rotatorów,zaopatrzona w jednorazowy aplikator. Kotwica umożliwia korektę napięcia nitek op implantacji. Mocowanie nitek na środku kotwicy. szt. 20
10 Kotwica niewchłanialna, bezwęzłowa,wbijana wykonana z materiału typu PEEK niewidocznego dla promieni RTG, o średnicy4,5mm, 5,5mm przeznaczona do dwurzędowej rekonstrukcji stożka rotatorów,zaopatrzona w jednorazowy aplikator. Kotwica umożliwia korektę napięcia nitek op implantacji. Mocowanie nitek na środku kotwicy. szt. 20

4.2.6.) Główny kod CPV: 33183100-7 - Implanty ortopedyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ogólna ocena oferty = cena oferty X + uzupełnienie komisu

Oferta Wykonawcy z najniższą ceną brutto otrzyma maksymalną liczbę punktów tj. 60. Pozostałym ofertom, spełniającym wymagania kryterialne przypisana zostanie odpowiednio mniejsza (proporcjonalnie mniejsza) liczba punktów. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty.

Uzupełnienie komisu - oferty w tym kryterium rozpatrywane będą na podstawie zaproponowanego terminu uzupełnienia komisu przedmiotu zamówienia podanego przez Wykonawcę w Formularzu oferty – Załącznik nr 1 do SIWZ.
Oferty, w których nie zostanie wskazany termin uzupełnienia komisu przedmiotu zamówienia, otrzymają 0pkt, a Zamawiający przyjmie termin uzupełnienia komisu odpowiadający 48 godzinom.

Oferty, w których zostanie wskazany termin uzupełnienia komisu powyżej 48 godz. zostaną odrzucone, na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Uzupełnienie komisu

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Płyta tytanowa do osteotomii nasady bliższej pierwszej kości śródstopia, płytka w kształcie litery L z klinem 2-7 mm. Płyta niskoprofilowa o wysokości 0,5mm (prawa i lewa). szt. 20
2. Śruby typu LPS pełnogwintowane o średnicy 2,3mm i długości 10-30 mm szt. 80
3. Śruby typu LPS kaniulowane o średnicy 2,3mm i długości 10-30 mm szt. 10
4. "Śruby typu Herbert tytanowe kaniulowane z podwójnym gwintem w wysokości 30% długości śruby kaniulowane o średnicy:
- 2,5mm i długości 0,8-34mm,
- 3,0mm i długości 10-36mm." szt. 50
5. "Śruby tytanowe kompresyjne, kaniulowane bez głowy, całe gwintowane o średnicy:
- 2,5mm i długości 0,8-30mm,
- 3,5mm i długości 12-34mm,
- 4,0mm i długości 16-50mm." szt. 5

4.2.6.) Główny kod CPV: 33141770-8 - Wyroby używane w przypadku złamań, śruby i płyty

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ogólna ocena oferty = cena oferty X + uzupełnienie komisu

Oferta Wykonawcy z najniższą ceną brutto otrzyma maksymalną liczbę punktów tj. 60. Pozostałym ofertom, spełniającym wymagania kryterialne przypisana zostanie odpowiednio mniejsza (proporcjonalnie mniejsza) liczba punktów. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty.

Uzupełnienie komisu - oferty w tym kryterium rozpatrywane będą na podstawie zaproponowanego terminu uzupełnienia komisu przedmiotu zamówienia podanego przez Wykonawcę w Formularzu oferty – Załącznik nr 1 do SIWZ.
Oferty, w których nie zostanie wskazany termin uzupełnienia komisu przedmiotu zamówienia, otrzymają 0pkt, a Zamawiający przyjmie termin uzupełnienia komisu odpowiadający 48 godzinom.

Oferty, w których zostanie wskazany termin uzupełnienia komisu powyżej 48 godz. zostaną odrzucone, na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Uzupełnienie komisu

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie wykonawcy w sprawie grupy kapitałowej – Załącznik Nr 4
Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. 2021 r. poz.275 tj.), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej,

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1) oświadczenie Wykonawcy, że oferowany przedmiot zamówienia posiada wszystkie wymagane aktualne dokumenty (deklaracja zgodności wyrobu z wymaganiami zasadniczymi wystawiona przez producenta, certyfikat zgodności jednostki notyfikowanej, jeżeli brała udział w ocenie zgodności i zgłoszenie/powiadomienie do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych) dopuszczające do obrotu i stosowania zgodnie z przepisami ustawy z dn. 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (Dz. U. 2021, poz. 1568 tj.) lub w przypadku wyrobów nie medycznych inne wymagane dokumenty, zgodnie z obowiązującymi przepisami, wraz ze zobowiązaniem ich przekazania na każde żądanie Zamawiającego – Załącznik Nr 5,
2) karty danych technicznych, katalogi, prospekty, ulotki lub inne materiały informacyjne zawierające oferowany przedmiot zamówienia, potwierdzające, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania opisane przez Zamawiającego w SWZ.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

j.w.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Pełnomocnictwo do podpisania oferty, oświadczeń i dokumentów składających się na ofertę, o ile upoważnienie to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty i powinno ono zawierać w szczególności wskazanie:
1) postępowania o udzielenie zamówienie publicznego, którego dotyczy;
2) wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia;
3) ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.
3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, dokument ”Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu”, o którym mowa w Rozdziale 8 ust. 1 pkt 1) SWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia z postępowania w przypadkach wskazanych w Rozdziale 7 SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z § 6 projektu umowy stanowiącym Załącznik Nr 6 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-12-10 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_kutno

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-10 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-01-08

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę zrobienie tatuażu tymczasowego- Łódź
  • Lokalizacja zleceniałódzkie
  • Data dodania02-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę zrobienie tatuażu tymczasowego. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.