SPRZEDAŻ I DOSTAWĘ IMPLANTÓW NEUROCHIRURGICZNYCH

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
SPRZEDAŻ I DOSTAWĘ IMPLANTÓW NEUROCHIRURGICZNYCH
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoMielec
  • WojewództwoPodkarpackie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2019-01-15
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającySzpital Specjalistyczny im. Edmunda Biernackiego w Mielcu
  • Data publikacji ogłoszenia2019-01-07
  • Numer ogłoszenia500851-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 500851-N-2019 z dnia 2019-01-07 r.

Szpital Specjalistyczny im. Edmunda Biernackiego w Mielcu: SPRZEDAŻ I DOSTAWĘ IMPLANTÓW NEUROCHIRURGICZNYCH
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny im. Edmunda Biernackiego w Mielcu, krajowy numer identyfikacyjny 000308637, ul. Żeromskiego   22 , 39-300  Mielec, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 177800146, , e-mail przetargi@szpital.mielec.pl, , faks +48(17)7800146.
Adres strony internetowej (URL): www.szpital.mielec.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.szpital.mielec.pl/index.php/bip/przetargi

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.szpital.mielec.pl/index.php/bip/przetargi

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
1. Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie. Koperta powinna być oznakowana napisem: „Przetarg nieograniczony na sprzedaż i dostawę implantów neurochirurgicznych, znak SzP.ZP.271.1.19” oraz winna być opatrzona nazwą i adresem Wykonawcy, aby można ją było zwrócić bez otwierania w przypadku otrzymania oferty przez Zamawiającego po terminie składania ofert.
Adres:
Szpital Specjalistyczny im. Edmunda Biernackiego ul. Żeromskiego 22 39-300 Mielec pokój nr 1 – Administracja

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SPRZEDAŻ I DOSTAWĘ IMPLANTÓW NEUROCHIRURGICZNYCH
Numer referencyjny: SzP.ZP.271.1.19
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
16


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje sprzedaż i dostawę implantów neurochirurgicznych, w tym: Grupa 1. Stabilizacja zęba obrotnika śrubą kompresyjną z dostępu przedniego KOMIS Grupa 2. Stabilizacja międzytrzonowa KOMIS Grupa 3. System małoinwazyjnej przezskórnej stabilizacji kręgosłupa KOMIS GRUPA 4 Płyty z blokadą wkrętów do stabilizacji odcinka szyjnego z materiału stop tytanu KOMIS GRUPA 5 Stabilizacja piersiowo-lędźwiowa krótkoodcinkowa KOMIS GRUPA 6 Stabilizacja piersiowo-lędźwiowa w osteoporozie i chorobach nowotworowych kręgosłupa z możliwością augmentacji cementem bioprzebudowywalnym KOMIS Grupa 7. Zestawy umożliwiające przezskórne, przeznasadowe uzupełnienie ubytku masy kostnej trzonu kręgowego cementem w przypadku złamań patologicznych i nowotworów KOMIS GRUPA 8 Stabilizacja odcinka szyjnego kręgosłupa KOMIS Grupa 9 Stabilizacja międzytrzonowa odcinka szyjnego -CAGE z kolcami i z wypełnieniem w postaci bloczka KOMIS Grupa 10. Proteza trzonów szyjnego odcinka kręgosłupa materiał PEEK KOMIS Grupa 11 Przezskórna stabilizacja kręgosłupa piersiowo-lędźwiowego z jednoczasową dynamiczną stabilizacją międzytrzonową w technice TLIF - KOMIS Grupa 12. Stabilizacja międzywyrostkowa dynamiczna KOMIS Grupa 13 Zestaw do stabilizacji przedniej odcinka szyjnego KOMIS Grupa 14 System stabilizacji odcinka piersiowo-lędźwiowego kręgosłupa KOMIS GRUPA 15 Zestaw do leczenia wodogłowia KOMIS Grupa 16. Sterylna matryca kolagenowa do regeneracji opony twardej - ZAKUP

II.5) Główny kod CPV: 33184100-4
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  12   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
12

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art.24 ust.5 pkt 1 ustawy PZP. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w: ust. 4 pkt 2) lit a) SIWZ– składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: -nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
Oświadczenie, że oferowany asortyment posiada dokumenty wymagane przez obowiązujące prawo na podstawie których może być wprowadzony do obrotu i stosowania w placówkach ochrony zdrowia RP (Załącznik nr 5 do SIWZ)
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty lub informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (Załącznik nr 4 do SIWZ).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
najniższa cena 100,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Wzór umowy zawierający wszystkie wymagane przez Zamawiającego warunki załączony jest do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (Załącznik nr 1). 2. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności: a. Zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zmiany w ogłoszeniu o zamówieniu lub Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w postaci jednoznacznych postanowień umownych, które określają ich zakres, w szczególności możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy i charakter oraz warunki wprowadzenia zmian, b. zmiany dotyczą realizacji dodatkowych dostaw, usług lub robót budowlanych od dotychczasowego Wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki: • zmiana Wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego • zmiana Wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego, • wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie c. zostały spełnione łącznie następujące warunki: • konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, • wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie d. Wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy Wykonawca: • na podstawie postanowień umownych, o których mowa w pkt a) • w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy • w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań Wykonawcy względem jego podwykonawców e. zmiany niezależne od ich wartości, nie są istotne w rozumieniu art. 144 ust. 1e ustawy PZP f. łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 ustawy PZP i jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie. 3. Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w zakresie: a) zmiany asortymentu, w tym zmiany numeru katalogowego, modelu, typu produktu, na asortyment inny, lub poprzez dodanie nowego, o parametrach i funkcjonalności nie gorszych, niż wykazany w ofercie, z zastrzeżeniem, że cena tego asortymentu nie ulegnie podwyższeniu, b) zaoferowania w wyniku postępu technologicznego produktu o lepszych parametrach w cenie oferowanej w postępowaniu przetargowym albo niższej, wraz ze zmianą nazwy produktu i numeru katalogowego; c) zmiana producenta lub zaprzestanie produkcji przez dotychczasowego producenta z przyczyn niezależnych od Wykonawcy z zastrzeżeniem, że Wykonawca zaoferuje produkt równoważny o takich samych lub lepszych parametrach w cenie oferowanej w postępowaniu przetargowym albo niższej, wraz ze zmianą nazwy produktu i numeru katalogowego; d) zmiana przepisów obowiązujących, mających wpływ na realizację niniejszej umowy; e) w przypadku zmiany ceny w wyniku zmiany przepisów prawa podatkowego dotyczącej stawek VAT w okresie obowiązywania umowy, przy czym zmiana dotyczyć może wartości brutto, wartość netto pozostaje bez zmian; f) w przypadku niewyczerpania wartości umowy, o której mowa w § 6 ust. 1 umowy, w terminie obowiązywania umowy określonym w § 11 umowy, Zamawiający przewiduje możliwość przedłużenia okresu jej obowiązywania na czas określony nie dłuższy niż 6 miesięcy, nie dłużej niż do wykorzystania wartości umowy. Przedłużenie umowy następuje poprzez złożenie na piśmie oświadczenia przez Zamawiającego. Wykonawca wyraża zgodę na przedłużenie umowy w trybie opisanym w zdaniu poprzedzającym. 4. Zmiany wymienione w ust. 2 i 3 z wyłączeniem ust 3 pkt f mogą być dokonane na wniosek Wykonawcy, z uzasadnieniem konieczności zmiany, za zgodą Zamawiającego, w terminie do 14 dni od przesłania zawiadomienia, w formie pisemnego aneksu do umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-01-15, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> PL
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Grupa 1. Stabilizacja zęba obrotnika śrubą kompresyjną z dostępu przedniego KOMIS
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Śruby kaniulowane (średnica wewnętrzna 1,3mm), kompresyjne (z gwintem na przedniej części śruby długości 12mm), samorozwiercające. Śruby o średnicy gwintu Ø 3,5mm, średnicy rdzenia Ø 2,4mm, średnicy trzonu 2,5mm. Średnica główki śruby 6,0mm z gniazdem heksagonalnym szerokości 2,5mm pod śrubokręt. Długość śrub 36-50mm (skok co 2mm), dostępne w dwóch powtórzeniach. szt 6
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33184100-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
najniższa cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Grupa 2. Stabilizacja międzytrzonowa KOMIS
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Proteza pierścienia włóknistego do dynamicznej stabilizacji krążka międzytrzonowego -dostarczana w formie urządzenia z wstępnie umocowanym implantem na podajniku prowadnicy -gotowe do implantacji, tak, że po dokonaniu właściwej oceny rozmiaru ubytku, pozwala na natychmiastowe umieszczenie wszczepu w miejscu wykonanej uprzednio loży po chirurgicznym usunięciu pierścienia włóknistego -złożony z tkanej siatki wykonanej z PET (polyester), która ma za zadanie zrekonstruować pierścień włóknisty w miejscu ubytku oraz dołączonej do niej kotwy kostnej wykonanej ze stopu tytanu (Ti-6Al-4V ELI) używanej do zamocowania komponentu siatki do jednego z przylegających kręgów -dostarczany w sterylnym opakowaniu wstępnie zamocowany w jednorazowym urządzeniu podającym - gotowy do implantacji -proteza dostępna w trzech rozmiarach od 8mm do 12mm co 2mm szt 6 (na okres trwania umowy Firma zapewnia bezpłatny zestaw instrumentarium w kontenerach oraz palety z implantami w kontenerach)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33184100-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
najniższa cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Grupa 3. System małoinwazyjnej przezskórnej stabilizacji kręgosłupa KOMIS
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:System małoinwazyjnej przezskórnej stabilizacji kręgosłupa: -stabilizacja oparta na przezskórnych wieloosiowych tytanowych śrubach pedikularnych, wprowadzanych po drucie Kirschnera jako kompleks śruba-pierścień przedłużający -w zestawie komplet przezskórnych narzędzi umożliwiający wykonanie wielopoziomowej stabilizacji kręgosłupa korzystając z dostępów wykonanych pod wprowadzenie śrub -śruby przezskórne kodowane kodami w rozmiarach 4,5mm o dł. 30mm do 60mm, 5,5mm o dł. 30mm do 60mm, 6,5mm i 7,5mm o dł. od 30mm do 60mm, 8,5mm o dł. stopniowane co 5mm -w zestawie śruby do przezskórnej stabilizacji kości krzyżowej i talerzy biodrowych w rozmiarach 5,5mm, 6,5mm i 7,5mm o dł. od 30mm do 50mm oraz 8,5mm o dł. 50mm -w zestawie przezskórne śruby wyciągowe z długimi ramionami do redukcji kręgozmyku w rozmiarach 6,5mm i 7,5mm i dł. od 35mm do 55mm -w zestawie przezskórne śruby osteoporotyczne z systemem rozszerzania części zanasadowej śruby, który umożliwia bezcementową stabilizację w trzonie śruby w rozmiarach 6,5mm i 7,5mm o dł. od 40mm do 55mm -pręty tytanowe lordotyzowane 5,5mm o dł. od 30mm do 80mm stopniowane co 5mm, o dł. 80mm do 120mm stopniowane co 10mm, oraz pręty tytanowe proste o dł. od 30mm do 300mm stopniowane co 10mm -mocowanie pręta ze śrubą od góry uniwersalnym jednoelementowym brokerem -trajektoria pręta, jego długość oraz kąt wygięcia ustalany na skórą pacjenta z pomocą prowadnic prętów -prowadnice prętów pozwalające na korygowanie wysokości wprowadzonej śruby za pomocą tuleji umieszczanych na pierścieniach przedłużających śrubę -możliwość przeprowadzenia przezskórnie dystrakcji i kompresji -w zestawie dopychacz do pręta, pozwalający na skorygowanie położenia pręta względem śruby w przypadku kręgozmyku -w zestawie klucz dynamometryczny warunkujący precyzyjne dobranie siły docisku pręta do śruby -w zestawie igły do wprowadzania drutów Kirschnera oraz druty Kirschnera Dodatkowo w zestawie możliwość międzytrzonowej spondylodezy z użyciem klatek międzytrzonowych z wypełnieniem Wymagania: -kształt prostopodałościenny -różne długości (min. 2) i wysokości klatek (min.6) -klatki wykonane z materiału PEEK OPTIMA -markery umożliwiające ocenę położenia w trakcie i po implantacji -kształt klatek umożliwiający odtworzenie lordozy lędźwiowej, w co najmniej trzech ustawieniach kątowych -wypełnienie w formie sterylnej w 100% wypełniająca wnętrze klatki, w postaci substytutu kostnego w monobloku z szeregiem równoległych lameli przestrzennych umożliwiających spondylodezy międzytrzonową. 1 komplet składa się z A/śruby 4 szt-szt 16 B/blokery 4 szt-szt 16 C/pręty 2 szt-szt 8 D/Klatki międzytrzonowe 2 szt-szt 8 E/wypełnienia substytutem kostnym do klatek 2 szt-szt 8 (na okres trwania umowy Firma zapewnia bezpłatny zestaw instrumentarium w kontenerach oraz palety z implantami w kontenerach)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33184100-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
najniższa cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: GRUPA 4 Płyty z blokadą wkrętów do stabilizacji odcinka szyjnego z materiału stop tytanu KOMIS
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Płytki w rozmiarach od 20 do 80 mm, stopniowane nie więcej niż co 3 mm, szerokość płytki poniżej 16 mm, grubość płytki poniżej 1,7 mm , możliwość zmiany kształtu (krzywizny) płytki bez utraty możliwości blokowania śrub mocujących szt 25 2 Śruby samogwintujące, dostępne w minimum dwóch średnicach w długościach min. od 10 do 24mm, możliwość umieszczenia centralnego wkręta w przeszczep kostny szt 100 3 Wsuwane klatki szyjne (materiał: PEEK) z wypełnieniem syntetycznym substytutem kostnym: - odporność na urazy mechaniczne, - klinowy kształt implantu, - obecność znaczników radiologicznych, - wysokość 4-8 mm. szt 20 4 Wypełnienie o objętości odpowiadającej oknu klatki szyjnej wytwarzanego bez udziału materiałów pochodzenia zwierzęcego, dostarczany w opakowaniu sterylnym gotowym do użycia, wypełnienie klatki po implantacji musi ulegać procesom zaniku zapewniając możliwość przerostu kostnego szt 20
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33184100-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
najniższa cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: GRUPA 5 Stabilizacja piersiowo-lędźwiowa krótkoodcinkowa KOMIS
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Śruby transpedikularne „tulipanowe” mono-i poliaxialne o gwincie konikalnym (stożkowy rdzeń), długości śrub od 25 do 55mm, średnice śrub od 4 do 8mm z elementem blokującym LUB Haki niskoprofilowane pedikularne i laminarne, haki z długim gwintem („z długimi ramionami”) z elementem blokującym szt 432 2 Belki z możliwością fiksacji pod różnym kątem w stosunku do śruby-haka, z możliwością mocowania od góry w osi śruby, haka, długości od 40 do 500 mm szt 216 3 Łączniki poprzeczne (komplet), łączniki równoległe – domino, łącznik typu offset z możliwością mocowania haka lub śruby. Materiał: tytan. Wszystkie implanty (haki, śruby tulipanowe monoaxialne i poliaxialne i wyciągowe) blokowane jednym identycznym elementem blokującym szt 108 4 Klatki międzytrzonowe: - kształt prostopadłościenny, - różne długości (min. 2-20mm, 25mm) i wysokości klatek (min. 6), - markery umozliwiające ocenę położenia w trakcie i po implantacji, - kształt klatek umozliwiający odtworzenie lordozy lędźwiowej w co najmniej trzech ustawieniach kątowych (00, 40, 80). Materiał: klatki PEEK szt 16 (na okres trwania umowy Firma zapewnia bezpłatny zestaw instrumentarium w kontenerach oraz palety z implantami w kontenerach)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33184100-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
najniższa cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6 Nazwa: GRUPA 6 Stabilizacja piersiowo-lędźwiowa w osteoporozie i chorobach nowotworowych kręgosłupa z możliwością augmentacji cementem bioprzebudowywalnym KOMIS
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Stabilizacja śrubowo-hakowa z dostępu tylnego: -wszystkie implanty (haki, śruby tulipanowe monoaxialne i poliaxialne, kaniulowane, kaniulowane osteoporotycznie i wyciągowe) blokowane jednym identycznym elementem blokującym -mocowanie belki od góry w osi śruby, haka -śruby długości 20 do 55mm -średnice śrub od 4 do 8mm -możliwość fiksacji belki pod różnym kątem w stosunku do śruby-haka -możliwość zastosowania haków niskoprofilowych pedikularnych poliaxialnych i laminarnych różnych typów -możliwość zastosowania haków z długim gwintem (z „długimi ramionami”) -materiał tytan 1 Śruby transpedikularne „tulipanowe” mono- i poliaxialne szt 6 2 Śruby transpedikularne „tulipanowe” wyciągowe szt 6 3 Śruby transpedikularne poliaxialne tulipanowe kaniulowane i kaniulowane osteoporotyczne z „sitowym” rdzeniem umożliwiającym rozprowadzenie cementu wokół śruby szt 6 4 Łącznik typu luer do podłączenia zestawu do podawania cementu do śruby transpedikularnej tulipanowej poliaxialnej szt 6 5 Haki tulipanowe laminarne i pedicularne multiaxialne szt 6 6 Haki tulipanowe multiaxialne wyciągowe szt 6 7 Belki różnej długości od 40 do 500mm szt 3 8 Łączniki poprzeczne, łączniki równoległe –domino, łączniki typu offset z możliwością mocowania haka lub śruby szt 3 Zestaw do augmentacji składający się z bioprzebudowywalnego, niskotemperaturowego cementu kostnego oraz zestawu mieszalników i podajników przeznaczony do wypełniania ubytków trzonów kręgów: -materiał radiowizyjny (udoskonalona radiowizyjność na bazie joheksolu), nietoksyczny i bezzapachowy -w pełni resorbowalny i przebudowywalny w kość (60% zawartości stanowi siarczan wapnia) -posiadający właściwości osteokonduktywne (40% hydroksyapatytu) - rozwiązujący problem różnic we właściwościach biomechanicznych dotychczas stosowanych cementów; wymagana wytrzymałość na ściskanie dla żądanego materiału powinna być kompatybilna z parametrami kości gąbczastej (tj. około 5-8 MPa) -wymagany czas tężenia 20-25 minut -maksymalna temperatura podczas formowania nie większa niż 400C -zestaw złożony z łatwego w obsłudze zestawu mieszalników, służących do przygotowania produktu oraz intuicyjnych i wygodnych podajników 1 Dystrybutor cementu do 8-u 1 ml strzykawek ułatwiających podawanie cementu etapowo i wielomiejscowo szt 2 2 Igły o różnej długości i średnicach (do wyboru) szt 6 3 Cement o pojemności 8 ml szt 1 4 Cement o pojemności 18 ml szt 1 (na okres trwania umowy Firma zapewnia bezpłatny zestaw instrumentarium w kontenerach oraz palety z implantami w kontenerach)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33184100-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
najniższa cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7 Nazwa: Grupa 7. Zestawy umożliwiające przezskórne, przeznasadowe uzupełnienie ubytku masy kostnej trzonu kręgowego cementem w przypadku złamań patologicznych i nowotworów KOMIS
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zestaw do vertebloplastyki: • trokar do nakłucia trzonu • igły do podawania masy klejowej lub cementu kostnego min. 3 różne średnice 10G, 11G, 13G, 2 długości oraz 2 kształty ostrzy- stożkowe i jednostronnie ścięte • sterylne urządzenie mieszająco-podające, zasilane baterią, pozwalające na automatyczne mieszanie składników cementu w zamkniętym pojemniku z wykluczeniem błędu czynnika ludzkiego oraz samoczynne wypełnienie cementem zestawu do jego dotrzonowego podawania • strzykawka z możliwością podania do 14ml cementu • w zestawie 40cm długości giętki zabezpieczający operatora przed bezpośrednim oddziaływaniem promieniowania rtg • cement o podwyższonej lepkości i gęstości (konsystencja pasty do zębów), zawierający środek cieniujący-minimum 20g • czas podawania cementu powyżej 10 min 1 komplet składa się z: A/Mieszadło z podajnikiem oraz miękkim przewodem 1szt szt 40 B/Igła z trokarem szt 60 C/Cement kostny ze środkiem cieniującym 20g 1szt op 40
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33184100-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
najniższa cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 8 Nazwa: GRUPA 8 Stabilizacja odcinka szyjnego kręgosłupa KOMIS
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Proteza trzonu odcinka szyjnego - materiał:stop tytanu Komplet: 1 proteza trzonu szyjnego bez daszków oporowych.+ 1 opakowanie granulatu kości , w tym: Proteza trzonu odcinka szyjnego posiadająca postać perforowanego walca. Konstrukcja sprzyjająca przerostom kostnym, umożliwiająca wstępne wypełnienie gruzem kostnym lub substytutem kości -długości od 15-60mm ze skokiem co 5mm, średnica 10-20 szt i 12mm - szt 20 szt 16 substytut kostny op 16 2 Stabilizacja potyliczno-szyjna z dostępu tylnego- materiał: stop tytanu Komplet: 2 kotwice do potylicy (lub haki), 4 kotwice do odcinka szyjnego (haki lub śruby), 2 wsporniki potyliczno-szyjne, 1 łącznik poprzeczny. W zestawie muszą znajdować się również haki potyliczne i szyjne, wieloosiowe śruby szyjne. Osadzanie pręta od góry, blokowanie prętów w kotwicach, hakach, śrubach z pomocą mechanizmu zabezpieczającego. W tym: A/Kotwice do odcinka potylicznego długość od 4 do 8mm lub haki dostosowane do odcinka C1-C2 oraz C3-C7 szt. 20 B/ Kotwice do odcinka szyjnego długość od 4 do 8mm lub haki dostosowane do odcinka C1-C2 oraz C3-C7 lub śruby szyjne wieloosiowe o średnicach od 3,5 do 4mm i długościach od 10 do 50mm, stopniowane co 2mm szt 40 C/ Pręty dopasowane anatomicznie do pogranicza potyliczno-szyjnego o długościach w odcinku szyjnym od 50 do 160mm, a w odcinku potylicznym od 30 do 40mm szt 20 D/ Łączniki poprzeczne składające się z pręta poprzecznego oraz dwóch zaczepów hakowych w zakresie długości 35-65mm stopniowane co 5mm szt 10 (na okres trwania umowy Firma zapewnia bezpłatny zestaw instrumentarium w kontenerach oraz palety z implantami w kontenerach)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33184100-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
najniższa cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 9 Nazwa: Grupa 9 Stabilizacja międzytrzonowa odcinka szyjnego -CAGE z kolcami i z wypełnieniem w postaci bloczka KOMIS
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Stabilizacja międzytrzonowa odcinka szyjnego – CAGE z kolcami i z wypełnieniem w postaci bloczka, materiał: PEEK, substytut kości Wsuwana proteza dysku szyjnego. Proteza dostosowana pod względem geometrii do anatomii i fizjologii odcinka szyjnego kręgosłupa, odzwierciedlająca kształtem obrys trzonu. Posiadająca kierunkowe, karbowane płaszczyzny górne stykające się z trzonami, zabezpieczające przed przesuwaniem i dyslokacją po umieszczeniu w przestrzeni międzytrzonowej. Zastosowanie wypukłych płaszczyzn pozwala na pełniejsze dopasowanie do konkretnej sytuacji w polu operacyjnym. Implant wyposażony w 4 specjalne „kolce”, pełniące rolę znaczników/markerów radiologicznych odpowiednio rozmieszczone na płaszczyznach karbowanych, zapewniające dodatkowe zakotwiczenie w blaszkach granicznych trzonów, zwiększające pewność mocowania. Protezy w kilku rodzajach wykonania obejmując w danym rodzaju pełny typoszereg wymiarowy od 4 do 10mm. Dyski dostępne z prostymi płaszczyznami, jednostronnie wypukłe, obustronnie wypukłe. W zestawie syntetyczny substytut kości w postaci bloczka do wypełniania protezy z czysto fazowego beta-trójwapniowego fosforanu. Bloczki dopasowane kształtem do protezy. Komplet:1 klatka na operowany poziom, 1 bloczek substytutu dopasowany kształtem do implantu. A/Stabilizacja międzytrzonowa szyjna szt 48 B/Substytut kostny szt 48
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33184100-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
najniższa cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 10 Nazwa: Grupa 10. Proteza trzonów szyjnego odcinka kręgosłupa materiał PEEK KOMIS
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Implant służący do protezowania trzonów odcinka szyjnego kręgosłupa z dojścia przedniego o anatomicznym kształcie odzwierciedlającym kształt trzonów, wykonany z materiału PEEK. Wysokość protezy od 16 do 50mm ze skokiem co 2mm oraz od 50 do 90mm ze skokiem co 5mm. Minimum dwie średnice protez. Proteza oprócz „ząbkowanych” powierzchni wyposażona w 4 kolce tytanowe wbijane w blaszki graniczne trzonu, celem dodatkowego zabezpieczenia przeszczepu przed wysuwaniem. Możliwość wypełnienia protezy kością autogenną lub sztucznym substytutem kości. Proteza wyposażona w ruchomy element do współpracy z narzędziem implantacyjnym oraz do połączenia z płytką szyjną. Profil implantu dopasowany do fizjologicznej lordozy odcinka szyjnego kręgosłupa. Skład kompletu: 1 proteza trzonu odcinka szyjnego szt 10 (na okres trwania umowy Firma zapewnia bezpłatny zestaw instrumentarium w kontenerach oraz palety z implantami w kontenerach)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33184100-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
najniższa cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 11 Nazwa: Grupa 11 Przezskórna stabilizacja kręgosłupa piersiowo-lędźwiowego z jednoczasową dynamiczną stabilizacją międzytrzonową w technice TLIF - KOMIS
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przezskórna stabilizacja kręgosłupa piersiowo-lędźwiowego z jednoczasową dynamiczną stabilizacją międzytrzonową w technice TLIF: -system przeznaczony do osteosyntezy wewnętrznej kręgosłupa piersiowego, lędźwiowego i krzyżowego z dostępu tylnego w urazach, zmianach zwyrodnieniowych oraz niestabilnościach w technikach otwartych oraz małoinwazyjnych -pręt o średnicy 5,4mm -śruby kręgowe wieloosiowe w średnicach od 4 mm do 8 mm stopniowane co 1 mm oraz długościach od 25 mm do 80 mm stopniowane co 5 mm -śruby kręgowe kaniulowane w średnicach od 5 mm do 7 mm stopniowane co 1 mm oraz długościach od 30 mm do 60 mm, stopniowane co 5 mm -śruby kręgowe ze stożkowym początkiem części gwintu kostnego (min. 1/3 długości gwintu) ułatwiające wprowadzenie i pilotowanie śruby w nasadzie i cylindryczną częścią mocującą w nasadzie -śruby ruchome z 50 stopniowym zakresem ruchomości -pręty wstępnie profilowane w długościach od 30 do 90 mm -do stabilizacji długoodcinkowych pręty proste w długościach od 100 do 550 mm -wieloosiowy łącznik poprzeczny z możliwością blokady kąta -niski profil systemu: całkowita wysokość łba śruby 14 mm, 3,8 mm powyżej pręta -średnica łba śruby 14 mm -element blokujący z ujemnym kątem pióra gwintu, zwiększający siłę mocowania oraz ułatwiający wprowadzenie -w zestawie instrumentarium wielorazowego użytku umożliwiające przygotowanie nasady oraz przezskórną implantacje śrub kręgowych bez konieczności stosowania drutów Kirschnera -zestaw narzędzi wyposażony w system rozwieraczy do tkanek miękkich do technik małoinwazyjnych mocowany bezpośrednio na śrubach kręgowych -zestaw rozwieraczy pozwalający na jednoczasową dystrakcję międzytrzonową trzonów kręgowych oraz rozwarcie i utrzymanie tkanek miękkich Skład zestawu: 4 śruby, 2 pręty Śruba kręgowa wieloosiowa szt 20 pręt kręgosłupowy ø 5,4 szt 8 -system przeznaczony do wewnętrznej międzytrzonowej stabilizacji dynamicznej kręgosłupa lędźwiowego i krzyżowego z dostępu tylnego w technice TLIF w zmianach zwyrodnieniowych oraz niestabilnościach: -sterylne klatki międzytrzonowe do techniki TLIF w wysokościach od 8 mm do 14 mm, dostarczane bez wypełnienia lub z wypełnieniem w postaci sterylnej pasty z nanokrystalicznego trójfosforanu wapnia i hydroksyapatytu -materiał PEEK -obły kształt powierzchni w projekcji strzałkowej zwiększający powierzchnie kontaktu z powierzchniami trzonów oraz odwzorowujący anatomię przestrzenie międzytrzonowej -niesymetryczna, bananowa budowa klatki w projekcji poprzecznej zapewniające lepsze wypełnienie przestrzeni międzykręgowej oraz umożliwiająca implantacje w technice TLIF -implanty zapewniające dynamiczną mikroruchomość poprzez specjalnie opracowaną szczelinę na bocznej, pionowej ścianie klatki -znaczniki radiologiczne pozwalające na określenie położenia implantu w obrazie RTG -wieloosiowy uchwyt implantu pozwalający na jego dowolne repozycjonowanie i blokowanie w dowolnym czasie w trakcie procedury implantacji Skład zestawu: 1 klatka międzytrzonowa, 1 wypełnienie kostne klatka międzytrzonowa TLIF szt 4 wypełnienie kostne 1,0 ml szt 4
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33184100-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
najniższa cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 12 Nazwa: Grupa 12. Stabilizacja międzywyrostkowa dynamiczna KOMIS
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Implant wykonany z materiału typu PEEK • Założenie implantu nie powoduje uszkodzenia więzadła tylnego wyrostków kolczystych • Dostęp jednostronny • Implantacja za pomocą samo-rozprężenia, mechanizm klamrowy • Implantacja nie wymaga dodatkowych mocowań • Implant jednoelementowy bez dodatkowych elementów blokujących i zamykających podczas implantacji • Implanty dostępne w dwóch rozmiarach szerokości: małym (12mm) i średnim (15mm) • Każdy rozmiar dostępny w różnych wysokościach od 8mm do 16mm, stopniowane co 2mm • Budowa jednoelementowa z zawartym znacznikiem widocznym z badaniach RTG i MRI • Implanty dostarczane w sterylnym opakowaniu – data ważności nie krótsza niż 12 miesięcy od chwili dostarczenia szt 50 (na okres trwania umowy Firma zapewnia bezpłatny zestaw instrumentarium w kontenerach oraz palety z implantami w kontenerze)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33184100-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
najniższa cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 13 Nazwa: Grupa 13 Zestaw do stabilizacji przedniej odcinka szyjnego KOMIS
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 • Śruby oraz płyty wykonane ze stopu tytanu • Implant wyposażony w system blokowania śrub zabezpieczający przed wykręceniem z możliwością powtarzania • Duża przestrzeń wewnętrzna implantu umożliwiająca wypełnieniem wiórami kostnymi lub substytutem kostnym 1a Płyty wyprofilowane w linii podłużnej i poprzecznej z możliwością dodatkowego doginania podczas zabiegu. • Płyty 1 poziomowe o długościach od 8-20 mm ze skokiem co 1 mm. • Płyty 2 poziomowe o długościach 20-40 mm ze skokiem co 2 mm. • Płyty 3 poziomowe o długościach 36-66 mm ze skokiem co 3 mm. • Płyty 4 poziomowe o długościach 52-88 mm ze skokiem co 4 mm. szt. 18 1b Śruby samogwintujące i samonawiercające o średnicy 4,0 mm oraz 4,5 mm o długościach od 12 mm do 20 mm z możliwością osadzania pod stałym lub zmiennym kątem z nachyleniem do 30 stopni szt. 72 2 Klatka międzytrzonowa do kręgosłupa szyjnego z dostępu przedniego Komplet: 1 klatka + 1 substytut kości o poj. 1cc 2a Klatka międzytrzonowa ACIF wykonana z materiału PEEK OPTIMA, anatomiczny kształt klatki odtwarzający krzywiznę kręgosłupa szyjnego, łukowata górna powierzchnia klatki. Wysokość klatki stopniowana co 1 mm, w zakresie wysokości od 4 mm do 9 mm. Klatka o min. dwóch rozmiarach: 13x14 mm, 15x16 mm. Karbowanie powierzchni stycznych w celu zapobieżenia wysuwania się implantu i optymalizacji kotwiczenia w blaszkach granicznych. Implant posiadający 6 tytanowych kolców (po 3 na każdej powierzchni stycznej) umożliwiających optymalne osadzenie implantu w miejscu wszczepu i jednocześnie ocenę w RTG jego umiejscowienia, duża przestrzeń wewnętrzna implantu z możliwością wypełnienia wiórami kostnymi lub substytutem kostnym. Klatki dostępne w formie sterylnej w fabrycznych opakowaniach. szt. 12 2b Syntetyczny substytut kostny na bazie hydroksyapatytu dostarczany osobno w gotowej do użycia w formie pasty w sterylnej strzykawce o pojemności 1 cc szt. 12 (na okres trwania umowy Firma zapewnia bezpłatny zestaw instrumentarium w kontenerach oraz palety z implantami w kontenerze)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33184100-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
najniższa cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 14 Nazwa: Grupa 14 System stabilizacji odcinka piersiowo-lędźwiowego kręgosłupa KOMIS
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 System stabilizacji odcinka piersiowo - lędźwiowego śrubami transpedikularnymi i/lub pasami wieloosiowy - zarówno śruby, płytki, jak i haki są poliaksjalne. System wprowadzany od góry, pozwalający na łączenie z prętem w pewnej odległości od kręgosłupa. umożliwiający korekcje 3D wykonywana poprzez progresywne rozłożenie nacisków na wszystkich zaczepach przy pomocy techniki jednoczesnego przesunięcia na dwóch prętach System składający się z : - śrub transpedikularnych, pasm, - nakrętek, - prętów, - łączników, - możliwość konturowania prętów fabrycznie (u producenta) przed operacją pod założony plan operacyjny (korekcja krzywizn) i indywidualną anatomię pacjenta (tzw. personalizowany implant) w cenie implantu, - na ukształtowanych przedoperacyjnie prętach zaznaczane położenie skrajnych śrub. 1a WIELOOSIOWA ŚRUBA TRANSPEDIKULARNA/ OFFSETOWA Śruby transpedikularne znakowane kolorem oraz dodatkowo średnica i długość oznaczone na elemencie gwintowanym. Średnica śrub od 4,5 do 7,5 mm ze skokiem co 1 mm; długość śrub od 30 do 55 mm, ze skokiem co 5 mm. (Możliwość użycia offsetowych śrub transpedikularnych celem blokowania możliwego przesunięcia (np. kręgozmyk) podczas wyrównywania pręta na głowie śruby. Łeb śruby jest podniesiony o dodatkowe 5 mm. Średnica śrub offsetowych 5,5 lub 6,5 mm, długość od 30 do 50 mm, ze skokiem co 5 mm. szt 40 1b ŁĄCZNIK DO PRĘTA Z NAKRĘTKĄ - (montowane obligatoryjnie ze śrubą, nakrętką i prętem) szt 40 1c PRĘT. Pręty wykonane ze stopu tytanowego (Ti6AI4V ELI) o dwóch średnicach: R 5,5 mm i R 6,0 mm. Wszystkie pręty mają sześciokątne 5 mm końcówki z długością zaznaczoną laserowo "LLmm". Dostepne giętkie pręty do określania długości i kształtu prętów właściwych. Możliwość zamówienia pręta wygiętego pod danego pacjent (spersonifikowanego) w oparciu o Sagittal Balance szt 20 1d POPRZECZKI ŁĄCZĄCE PRĘTY Systemy kompatybilne z prętami o średnicy 5,5 mm i 6,0 mm, umożliwiające łączenie poprzeczne pręt do pręta. Dostępne w rozmiarach: 22-34 mm, 34-48 mm oraz 48-62 mm. szt. 10 1e PŁYTKA KRZYŻOWA Z ZATYCZKĄ I ŚRUBAMI KRZYŻOWYMI - Śruby krzyżowe o średnicach 6,5 i 7,2 mm, dostępne w długościach od 30 mm do 55mm (co 5 mm). Dostępne dwa specjalne wzory płytek krzyżowych: • Laserowe oznaczenie "L" wskazujące stronę lewą, • Laserowe oznaczenie "R" wskazujące stronę prawą szt. 4 (na okres trwania umowy Firma zapewnia bezpłatny zestaw instrumentarium w kontenerach oraz palety z implantami w kontenerze)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33184100-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
najniższa cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 15 Nazwa: GRUPA 15 Zestaw do leczenia wodogłowia KOMIS
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Zastawki programowalne typu Hakim (18 stopni programowania machanizmu zastawkowego od 30 do 200 mmH2O) zintegrowana z mechanizmem antysyfonowym z drenami impregnowanymi antybiotykami szt 5 2 Jałowy zestaw do drenażu komorowego z komora 120 ml typu EDM zawierający: -zestaw drenażu typu EDM -dren komorowy dł 35 cm impregnowany barem z trokarem -stylet ze stali nierdzewnej - kołnierz mocujący -łącznik typu luer-lock -tępa igła rozm. 20 - zatyczka - woreczek do drenażu typu EDM 700 ml - opleciony przewód przyłączeniowy - skala centymetrowa wskazująca poziom ciśnienia - zastawka kierunkowa szt 4 3 Łącznik do drenów kątowy, średnica wewnętrzna 1,3mm szt 2 4 Łącznik do drenów trójdrożny szt 2 5 Dren dokomorowy długości 23 cm- średnica wewnętrzna 1,3mm szt 4 6 Dren obwodowy, otrzewnowy długości 90 cm- średnica wewnętrzna 1,3 mm szt 4 7 Jałowy zestaw do drenażu lędźwiowego z komorą 120 ml typu EDM zawierający: -zestaw drenażu typu EDM -dren lędźwiowy dł 80 cm impregnowany barem z zamkniętą końcówką - igła typu TUOHY 14,9 cm dł. z końcówka HUBERTA - prowadnik drutu z ogranicznikiem - filtr - klamry do mocowania drenu -łącznik typu luer-lock z integralna zatyczka -tępa igła rozm. 20 - woreczek do drenażu typu EDM 700 ml - opleciony przewód przyłączeniowy - skala centymetrowa wskazująca poziom ciśnienia - zastawka kierunkowa szt 6 8 Zastawka otworowa - ograniczająca do minimum ponadnormatywny drenaż płynu CSF i utrzymująca cienienie wewnątrzkomorowe w normalnym zakresie fizjologicznym bez względu na położenie ciała pacjenta. Przepływowość 0,5; 1,0; 1,5; 2. Umożliwiająca prowadzenie badań CT i MRI- bez części metalowych, wolne od lateksu, wykonane z dwóch różnych materiałów polipropylenu i elastomeru silikonowego. Wysokość 10mm, długość bez złącza 31mm, szerokość 12 lub 16mm. Zestaw zawierający mechanizm antysyfonowy. szt 1 9 Zastawka do regulacji przepływu płynu CSF, konturowa standardowa, ciśnienie niskie, średnie lub wysokie, umożliwiająca prowadzenie badań CT i MRI- bez części metalowych, wolne od lateksu, wykonane z dwóch różnych materiałów polipropylenu i elastomeru silikonowego. Wysokość 7,5mm, długość bez złącza 32mm, szerokość 18mm. szt 1 10 Zastawka standardowa - ograniczająca do minimum ponadnormatywny drenaż płynu CSF i utrzymująca ciśnienie wewnątrzkomorowe w normalnym zakresie fizjologicznym bez względu na położenie ciała pacjenta. Przepływowość 0,5; 1,0; 1,5; 2. Umożliwiająca prowadzenie badań CT i MRI- bez części metalowych, wolne od lateksu, wykonane z dwóch różnych materiałów polipropylenu i elastomeru silikonowego. Wysokość 8mm, długość bez złącza 40mm, szerokość 16,5mm. Zestaw zawierający mechanizm antysyfonowy szt 1 11 Dren dootrzewnowy o długości 120 cm, mały o otwartym końcu, impregnowany barem szt 4 12 Łącznik prosty, nylon szt 2
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33184100-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
najniższa cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 16 Nazwa: Grupa 16. Sterylna matryca kolagenowa do regeneracji opony twardej - ZAKUP
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Hemostatyk uszczelniający, kiękki, cienki, sprężysty i elastyczny opatrunek z Kolagenu uzyskiwanego z bydlęcej skóry właściwej, pokryty powłoką z gluta renu tetraskcynoimidylu eteru pentaerytrolowego glikolu polletylenowego strona niekatywna oznaczona kwadratami z biokompatybilnego barwnika błękitu brylantowego. 2,7 cm x 2,7 cm szt 5 4,5 cm x 4,5 cm szt 5 4,5 cm x 9 cm szt 5
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33184100-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
najniższa cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania - Mielec
  • Lokalizacja zleceniapodkarpackie
  • Data dodania16-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI