Specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi w miejscu

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi w miejscu ich zamieszkania
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoDrzycim
  • WojewództwoKujawsko-pomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-03-08
  • ZamawiającyGMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ
  • Data publikacji ogłoszenia2022-03-01
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00071582
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi w miejscu ich zamieszkania

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 091634700

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: PODGÓRNA

1.5.2.) Miejscowość: Drzycim

1.5.3.) Kod pocztowy: 86-140

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - Świecki

1.5.7.) Numer telefonu: 048 52 33 170 42

1.5.8.) Numer faksu: +48 52 33 17 079 wew.33

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gops@drzycim.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.drzycim.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi w miejscu ich zamieszkania

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e386b739-9951-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00071582

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00054659/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Świadczenie Specjalistycznych Usług Opiekuńczych dla Osób z Zaburzenia,i Psychicznymi w miejscu ich zamieszkania

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postęp. o udzielenie zam., w tym składnie ofert, wymiana inf. oraz przekazywanie dokum. lub oświadczeń między zam. a wykon., z uwzględ. wyjątków określonych w ustawie „Pzp”, odbywa się przy użyciu środków kom. elekt.., w postaci miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/ , i ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz za pomocą poczty elektron.: gops@drzycim.pl W zakresie składania ofert przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal. W postęp. o udzielenie zam. korespond. Elektron. (inna niż oferta i zał. do oferty) odbywa się elektron. za pośred. dedykowanych Formularzy lub za pomocą poczty elekt.. Korespond. przesłana za pomocą Formularzy nie może być szyfrowana. Wykon. zamierzający wziąć udział w postęp. o udzielenie zam. pub., musi posiadać konto na ePUAP. We wszelkiej korespond. związanej z postępowaniem Zamawiający i wykonawcy posługują się ID postęp..

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP); Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB; We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i wykonawcy posługują się ID postępowania. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem poczty elektronicznej wynosi 35 MB. Za datę przekazania dokumentów elektronicznych przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP. Potwierdzeniem przekazania jest Urzędowe Potwierdzenie wygenerowane przez ePUAP Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452).
Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z miniPortalu dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy jego użyciu znajdują się na stronie internetowej pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/Instrukcje

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej z siedzibą przy ul. Podgórnej 10, 86-140 Drzycim
2) administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Panią Karolinę Daroń-Gorczycę - z którą Wykonawca może się skontaktować poprzez email: daron@drzycim.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 PZP.
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 p.z.p. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania,
w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania
w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub
z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
2) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: GOPS.ZP.271.3.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w miejscu ich zamieszkania w zakresie opieki psychologicznej. 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w miejscu ich zamieszkania.
Zakres zamówienia obejmuje: specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi w miejscu ich zamieszkania zgodnie z § 2 Rozporządzenia Ministra Polityki Społecznej z dnia 22 września 2005 r. w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych ( Dz.U z 2005 r. poz.1598 oraz z 2006 r., poz.943) w wymiarze szacowanym około 286 godzin miesięcznie w okresie realizacji zamówienia.
Szacowana liczba osób objętych usługami: około 15 osób w zakresie terapi psychologicznej, pedagogicznej i logopedycznej.

4.2.6.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta
odpowiada zasadom określonym w ustawie prawo zamówień publicznych oraz w specyfikacji
warunków zamówienia i została uznana za najkorzystniejszą (uzyska największą liczbę punktów
przyznanych według kryteriów wyboru oferty określonych w niniejszej specyfikacji).
2. Kryterium oceny ofert:
Kryteria wyboru ofert będą oceniane według poniższych „wag” (znaczenia):
a) Cena – 80%
b) Termin płatności – 20%
2.1. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) Cena (C) – waga 80%
cena najniższa brutto (zł)*
C = ------------------------------------------------ x 100 pkt x 80%
cena oferty ocenianej brutto (zł)
* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
a) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez
Wykonawcę w Formularzu ofertowym.
b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z
realizacją przedmiotu zamówienia.
2.2 Termin płatności waga 20%
Termin płatności max. (Xt)20% - nie może być krótszy niż 21 dni
Za powyższe kryterium można otrzymać następującą ilość punktów:
- termin płatności 30 dni – 20 pkt,
- termin płatności 21 dni – 10 pkt
W przypadku nie zaznaczenia we formularzu ofertowym proponowanego terminu płatności
Zamawiający automatycznie przyjmuje termin płatności 21 dni oraz 10 pkt w tym kryterium.
a) Sposób obliczenia wartości punktowej całej oferty
Wartość punktowa całej oferty (Wo) = wartość punktowa ocenianej oferty za cenę Xc + wartość
punktowa ocenianej oferty za termin płatności (Xt)
Procentowa waga kryteriów przeliczona zostanie na punkty zgodnie z algorytmem podanym powyżej.
Wartość punktowa całej oferty będzie przyznana z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Oferty
oceniane będą punktowo. Maksymalna ilość punktów, jaką po uwzględnieniu wagi kryteriów może
osiągnąć oferta wynosi 100 pkt. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie
uznana za najkorzystniejszą, t.j. uzyska największą ilość punktów.
3. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści
złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
4. W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej z uwagi na
to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans przyjętych kryteriów oceny ofert, Zamawiający
dokona wyboru oferty w oparciu o art. 248 PZP.
5. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.
6. Zamawiający, niezwłocznie jednocześnie zawiadomi wykonawców którzy złożyli oferty o:
1) wyborze najkorzystniejszej oferty, podając nazwę albo imię i nazwisko, siedzibę albo miejsce
zamieszkania i adres, jeżeli jest miejscem wykonywania działalności wykonawcy, którego ofertę
wybrano, oraz nazwy albo imiona i nazwiska, siedziby albo miejsca zamieszkania i adresy, jeżeli są
miejscami wykonywania działalności wykonawców, którzy złożyli oferty, a także punktację przyznaną
Ogłoszenie nr 2022/BZP 00056858/01 z dnia 2022-02-14
2022-02-14 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączną punktację,
2) wykonawcach, których oferty zostały odrzucone, podając uzasadnienie faktyczne i prawne,
3) unieważnieniu postępowania – podając uzasadnienie faktyczne i prawne.
7. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający zamieści informację, o której mowa
w ust. 9 pkt. 1, zamieszcza na tej stronie postępowania
.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatności

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy niepodlegający wykluczeniu z powodów, o których mowa w art. 108 ust 1 pkt 1-6 i art. 109 ust. 1 pkt. 4-6 ustawy PZP, którzy spełniają warunki o których mowa w art. 112 ust 2 ustawy PZP i którzy wykażą ich spełnianie na poziomie wymaganym przez Zamawiającego zgodnie z opisem zamieszczonym w ust. 2 pkt 4.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający odstępuje od wymagania podmiotowych środków dowodowych w tym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - Zamawiający odstępuje od wymagania podmiotowych środków dowodowych w tym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający odstępuje od wymagania podmiotowych środków dowodowych w tym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej - Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
4.1) dysponuje co najmniej:
a) specjalistą do terapii logopedycznej – w ilości 1 osoby, z doświadczeniem min. 3 lat wykonywanej działalności;
b) psychologa – w ilości 3 osób, z doświadczeniem min. 3 lat wykonywanej działalności
c) pedagoga – w ilości 4 osoby, z doświadczeniem min.3 lat wykonywanej działalności.
Potwierdzeniem spełnienia w/w warunków będzie złożenie wraz z ofertą wykazu osób, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia zał. 1D do SWZ.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji Zamówienia w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień i doświadczenia niezbędnego do wykonania Zamówienia oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – wzór formularza stanowi załącznik nr 1D do SWZ

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenia zamówienia. W takim przypadki Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być dołączone do oferty.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że wspólnie
spełniają warunki udziału w postępowaniu:
- w stosunku do żadnego z nich nie zachodzi jakakolwiek podstawa do wykluczenia z
postępowania na podstawie art.108 ust.1 oraz art.109 ust.1 pkt 4 ustawy PZP,
- ponoszą solidarna odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie
zobowiązania,
- muszą ustanowić pełnomocnika wykonawców wspólnie występujących do reprezentowania ich
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz reprezentowania w postępowaniu i
zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, pełnomocnictwo musi mieć formę pisemną
lub kserokopię potwierdzoną przez notariusza,
- przed zawarciem umowy o niniejsze zamówienie publiczne, jeżeli oferta zostanie wybrana jako
najkorzystniejsza, Zamawiający wezwie do przedstawienia umowy regulującej współpracę tych
wykonawców,
- wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie publiczne mają obowiązek dostarczyć do
Ogłoszenie nr 2022/BZP 00056858/01 z dnia 2022-02-14
2022-02-14 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
oferty oświadczenie, z którego będzie wynikać, jakie usługi wykonują poszczególni wykonawcy,
- w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia,
o których mowa w Rozdziale IX ust. 5 pkt 1-4 niniejszej SWZ, składa każdy z Wykonawców.
Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w
zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
- oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania
składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
Oferta wspólna, składana przez dwóch lub więcej wykonawców, powinna spełniać następujące
wymagania:
1) oferta wspólna powinna być sporządzona zgodnie z SWZ
2) sposób składania oświadczeń i dokumentów w ofercie wspólnej:
a) wykonawcy składają jedną ofertę do której załączone będą dokumenty, o których mowa w
rozdziale IX ust. 1 pkt 1-2 niniejszej SWZ, oświadczenia składa każdy z wykonawców osobno w
postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub opatrzonej
podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
b) w przypadku, o którym mowa w rozdziale IX ust. 4 wykonawca winien przedłożyć dokumenty i
oświadczenia wymienione w rozdziale IX ust. 1 pkt. 1 dotyczące każdego partnera konsorcjum
osobno;
c) oświadczenia i dokumenty wspólne takie jak np.: oferta cenowa, składa pełnomocnik
wykonawców w imieniu wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną;
d) oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców
występujących wspólnie;
e) wszyscy partnerzy będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy zgodnie z
jej postanowieniami;
f) wszelka korespondencja dokonywana będzie wyłącznie z podmiotem występującym jako
reprezentant (pełnomocnik) pozostałych.
Uwaga: warunki, o których mowa w rozdziale VII SWZ (warunki uczestnictwa w przetargu)
podmioty składające ofertę wspólną jako konsorcjum mogą spełniać łącznie.
3) przed podpisaniem umowy (w przypadku wygrania przetargu) wykonawcy składający ofertę
wspólną będą mieli obowiązek przedstawić zamawiającemu umowę konsorcjum.
4. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania
Wykonawców w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – dotyczy
tylko Wykonawców wspólnie ubiegających się o uzyskanie zamówienia.
Pełnomocnictwo musi być przedstawione w oryginale lub kopii, której zgodność z oryginałem
poświadczono notarialnie opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający przewiduje zmiany postanowień umowy, w stosunku do treści oferty, na
podstawie której dokonano wyboru oferty, z zastrzeżeniem, że zmiana umowy może nastąpić
wyłącznie za zgodą obydwu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności, jeżeli służyć
będzie należytemu wykonaniu umowy.
2. Zamawiający zastrzega możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej
umowy. W szczególności postanowienia umowy mogą ulec zmianie w następującym zakresie
Ogłoszenie nr 2022/BZP 00056858/01 z dnia 2022-02-14
2022-02-14 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
oraz na następujących warunkach:
1) zmiany w zakresie płatności:
a) miesięcznego zakresu rzeczowego (zmiana ilości osób które mają zostać objęte umową),
b) zmiana obowiązującej stawki VAT.
2) pozostałe okoliczności powodujące możliwość zmiany umowy:
a) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SWZ;
Przez okoliczność siły wyższej Strony rozumieją zdarzenie zewnętrzne o charakterze
nadzwyczajnym, którego nie można było przewidzieć ani jemu zapobiec, obejmujące w
szczególności wojny, epidemii, pożaru, działania wojenne (bez względu na to czy wojna została
wypowiedziana), inwazje, działania wrogów zagranicznych; rebelie, terroryzm, rewolucje,
powstania, przewroty wojskowe i polityczne wojny domowe; rozruchy z wyjątkiem tych, które są
ograniczone wyłącznie do pracowników Wykonawcy lub jego podwykonawców lub
Zamawiającego, działania sił przyrody, w tym nietypowe dla danej pory roku warunki pogodowe,
huragany, pioruny itp.
b) w przypadku zgłoszenia przez Wykonawcę zamiaru zmiany sposobu wykonywania umowy
poprzez również podwykonawców, przy czym aneks uwzględni wówczas wymogi określone art.
647 kodeksy cywilnego.
c) zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy dotycząca podmiotu wskazanego w ofercie, na
którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 118 ust. 1 ustawy
PZP , w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.
112 ust. 2 pkt 4, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny
podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany
w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
d) innych ważnych powodów.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-03-08 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-03-08 12:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-03-31

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę modelowanie krótkich włosów w domu - Bydgoszcz
  • Lokalizacja zleceniakujawsko-pomorskie
  • Data dodania10-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę modelowanie krótkich włosów w domu. Od dwóch tyg uraz kręgosłupa.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI