Realizacja części zadań programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Realizacja części zadań programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie miasta Rydułtowy
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoRydułtowy
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2018-10-22
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyMiasto Rydułtowy
  • Data publikacji ogłoszenia2018-10-10
  • Numer ogłoszenia634453-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 634453-N-2018 z dnia 2018-10-10 r.

Miasto Rydułtowy: Realizacja części zadań programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie miasta Rydułtowy
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Rydułtowy, krajowy numer identyfikacyjny 27253611000000, ul. ul. Ofiar Terroru  36 , 44280   Rydułtowy, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 324 537 411, e-mail um@rydultowy.pl, faks 324 537 410.
Adres strony internetowej (URL): www.rydultowy.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.rydultowy.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.rydultowy.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty należy składać w formie pisemnej pod rygorem nieważności
Adres:
Kancelaria Urzędu Miasta Rydułtowy mieszcząca się w Biurze Obsługi Mieszkańców (parter) ul. Ofiar Terroru 36, 44-280 Rydułtowy

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Realizacja części zadań programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie miasta Rydułtowy
Numer referencyjny: BP.271.000009.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest realizacja przez Wykonawcę zadań własnych gminy określonych w art. 11a ust. 2 pkt 1-4, 6,8 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o ochronie zwierząt (j. t. Dz. U. z 2017 r. poz. 1840 ze zm.), tj.: 1) zapewnienie bezdomnym zwierzętom miejsca w schronisku dla zwierząt, 2) opieka nad wolno żyjącymi kotami w zakresie ich sterylizacji i kastracji, 3) odławianie bezdomnych zwierząt, 4) obligatoryjna sterylizacja albo kastracja w schroniskach dla zwierząt, 5) usypianie ślepych miotów, 6) zapewnienie całodobowej opieki weterynaryjnej w przypadkach zdarzeń drogowych z udziałem zwierząt. Aspekty prawne realizacji zamówienia: 1) Ustawa z dnia 21 sierpnia 1997 r. o ochronie zwierząt (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1840 z późn. zm.), 2) Ustawa z dnia 11 marca 2004 r. o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczaniu chorób zakaźnych zwierząt (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1855 z późn. zm.).

II.5) Główny kod CPV: 98380000-0
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
77500000-5
85200000-1
85210000-3


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2019-01-01 2020-12-31

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: a) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawcy wykażą, iż posiadają zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie ochrony przed bezdomnymi zwierzętami, o którym mowa w przepisie art. 7 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t. j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1454), b) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawcy wykażą, iż posiadają zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie prowadzenia schronisk dla bezdomnych zwierząt, o którym mowa w przepisie art. 7 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t. j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1454) zlokalizowanego w odległości nie większej niż 40 km od granicy miasta, c) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawcy wykażą, iż posiadają zawartą umowę na odbiór i utylizację zwłok padłych zwierząt. Litery a i b dotyczą wyłącznie Pakietu I zaś lit. c dotyczy wszystkich Pakietów. d) Zamawiający uzna warunek za spełniony w przypadku, gdy Wykonawcy wykażą, iż prowadzą zakład leczniczy dla zwierząt wpisany do ewidencji zakładów leczniczych prowadzonej przez właściwą ze względu na siedzibę zakładu leczniczego okręgową radę lekarsko weterynaryjną zgodnie z przepisami ustawy z dnia 18 grudnia 2003 r. o zakładach leczniczych dla zwierząt (t. j. Dz. U. z 2017 r. poz. 188 ze zm.), zlokalizowany na terenie miasta Rydułtowy lub w odległości nie większej niż 30 km od granicy miasta. Litera d dotyczy Pakietów II i IV
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Opis warunku w zakresie doświadczenia a) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawcy wykażą, iż wykonali lub wykonują należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 usługi polegające na prowadzeniu schroniska dla zwierząt , każda o wartości co najmniej 40 000,00 zł W przypadku usług wykonywanych i jeszcze niezakończonych Wykonawca musi podać kwotę na jaką umowa została dotychczas zrealizowana. Opis warunku w zakresie zdolności technicznej b) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawcy wykażą się dysponowaniem: • co najmniej jednym środkiem transportu przystosowanym do przewozu i transportu zwierząt, • co najmniej następującym sprzętem: pięć smyczy, trzy chwytaki, dwie siatki, dwie klatki pułapki. Litery a i b dotyczą wyłącznie Pakietu I. Opis warunku w zakresie zdolności zawodowej (osobowy) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawcy wykażą się dysponowaniem co najmniej jedną osobą posiadającą prawo do wykonywania zawodu lekarza weterynarii wpisaną do rejestru członków okręgowej izby lekarsko-weterynaryjnej. Dotyczy Pakietu I, II,III, IV
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe: Zamawiający uzna również kwalifikacje osób wykonujących zawód lekarza weterynarii, tj. obywatelom państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Stowarzyszenia Wolnego Handlu (EFTA), którzy uzyskali w tych państwach, poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, kwalifikacje do wykonywania zawodu lekarza weterynarii na zasadach określonych w ustawie z dnia 21 grudnia 1990 r. o zawodzie lekarza weterynarii i izbach lekarsko – weterynaryjnych (t. j. Dz. U. z 2016 r. poz. 1479).
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13-14 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 21 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumenty potwierdzające dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności, 4)  oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie ochrony przed bezdomnymi zwierzętami, o którym mowa w przepisie art. 7 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t. j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1454), b) zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie prowadzenia schronisk dla bezdomnych zwierząt, o którym mowa w przepisie art. 7 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t. j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1454) zlokalizowanego w odległości nie większej niż 40 km od granicy miasta, c) umowa na odbiór i utylizację zwłok padłych zwierząt. Litery a i b dotyczą wyłącznie Pakietu I zaś lit. c dotyczy wszystkich Pakietów. d) wpis do ewidencji zakładów leczniczych, o której mowa w przepisie art. 16 ust. 2 ustawy z dnia 18 grudnia 2003. r. o zakładach leczniczych dla zwierząt (t. j. Dz. U. z 2017 r. poz. 188 ze zm.) prowadzonej przez właściwą ze względu na siedzibę zakładu leczniczego okręgową radę lekarsko – weterynaryjną. Litera d dotyczy Pakietu II i IV 2) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Uwaga pkt 2 dotyczy wyłącznie Pakietu I, 3) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami – wg wzoru na załączniku nr 5a do SIWZ, Uwaga pkt 3 dotyczy wyłącznie Pakietu I 4) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – wg wzoru na załączniku nr 6 do SIWZ, Uwaga pkt 4 dotyczy Pakietu I,II,III,IV.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1) formularz oferty – załącznik nr 1 do SIWZ, 2) kalkulacja ceny oferty dla Pakietu I – załącznik nr 2a do SIWZ, o ile Wykonawca zdecyduje się złożyć ofertę na to zadanie, 3) kalkulacja ceny oferty dla Pakietu II – załącznik nr 2b do SIWZ, o ile Wykonawca zdecyduje się złożyć ofertę na to zadanie, 4) kalkulacja ceny oferty dla Pakietu IV – załącznik nr 2d do SIWZ, o ile Wykonawca zdecyduje się złożyć ofertę na to zadanie, 5) zobowiązania podmiotów trzecich do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia – dołączyć jeżeli Wykonawca zamierza spełnianie warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności technicznych lub zawodowych wykazać wykorzystując zasoby podmiotów trzecich, 6) pełnomocnictwo: gdy ofertę podpisuje inna osoba (y) niż wymieniona (e) w dokumentach „rejestrowych” lub gdy ofertę składają Wykonawcy występujący wspólnie w rozumieniu art. 23 ustawy, z którego wynika zakres, tj. określenie do jakich czynności uprawniony jest pełnomocnik – dołączyć, o ile dotyczy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Wzory umów na poszczególne pakiety stanowią odpowiednio załącznik nr 8a-d do SIWZ. 2. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 3. Zmiana postanowień umownych (istotnych) jest dopuszczalna w zakresie i na warunkach opisanych w ust. 4-6, a także w razie zaistnienia przesłanek wynikających z przepisów art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy. 4. Zamawiający dopuszcza na etapie realizacji zamówienia zmianę podwykonawcy realizującego określoną część zamówienia, na zasoby którego w ofercie powoływał się Wykonawca wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, pod warunkiem, iż mający realizować tą część zamówienia nowy podwykonawca legitymuje się analogicznym zasobami potwierdzającymi spełnianie warunku udziału w postępowaniu. 5. Dopuszcza się zmianę umowy w zakresie sposobu spełniania świadczenia przez Wykonawcę w przypadku zmiany przepisów prawa powszechnie obowiązującego mających wpływ na sposób spełnienia świadczenia (niepowodującego powstania nowych obowiązków tzn. zwiększenia zakresu). 6. W przypadku, gdy zajdzie uzasadniona konieczność ograniczenia lub rezygnacji z części umówionego zakresu prac z powodu zmiany przepisów powszechnie obowiązujących, Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia wynagrodzenia (dotyczy Pakietu I).
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-10-22, godzina: 11:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Zapewnienie bezdomnym zwierzętom miejsca w schronisku dla zwierząt, odławianie bezdomnych zwierząt oraz obligatoryjna sterylizacja i kastracja
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Aspekty prawne realizacji zamówienia: 1) Ustawa z dnia 21 sierpnia 1997 r. o ochronie zwierząt (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1840 z późn. zm.), 2) Ustawa z dnia 11 marca 2004 r. o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczaniu chorób zakaźnych zwierząt (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1855 z późn. zm.). 3) Rozporządzenie Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 23 czerwca 2004 r. w sprawie szczegółowych wymagań weterynaryjnych dla prowadzenia schronisk dla zwierząt (Dz. U. Nr 158, poz. 1657), 4) Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 26 sierpnia 1998 r. w sprawie zasad i warunków wyłapywania bezdomnych zwierząt (Dz. U. Nr 116, poz. 753). 1. Zadanie obejmuje wyłapywanie i przewożenie bezdomnych zwierząt z terenu miasta Rydułtowy do schroniska własnym transportem i na własny koszt każdorazowo od świtu do zmierzchu i całodobowo w przypadku pogryzień na zgłoszenie Zamawiającego, Straży Miejskiej, Policji, Zakładu Gospodarki Komunalnej lub Straży Pożarnej. 2. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zadania niezwłocznie, lecz nie później niż 3 godziny od przyjęcia zgłoszenia. Złapane w wyniku interwencji zwierzęta przed przewiezieniem do schroniska przetrzymywane będą w Zakładzie Gospodarki Komunalnej w Rydułtowach. 3. W przypadku zgłoszenia dokonanego przez Policję lub Straż Pożarną, Wykonawca jest obowiązany powiadomić telefonicznie o powyższym fakcie upoważnionego pracownika Referatu Ochrony Środowiska,w terminie do 3 dni roboczych po wykonaniu usługi. 4. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zadania, o którym mowa w ust.1 przy zachowaniu następujących warunków: 1) przyjęcie bezdomnych zwierząt odłowionych z terenu Miasta Rydułtowy, a znajdujących się pod opieką schroniska w Rybniku, które dotychczas świadczyło dla Miasta usługę w tym zakresie (ok. 15 sztuk), 2) odławianie bezdomnych zwierząt przy użyciu sprzętu do tego celu przystosowanego, umożliwiającego bezpieczne i humanitarne, jak najmniej uciążliwe dla zwierząt wykonanie tej czynności, w szczególności: smycze, chwytaki, siatki, klatki pułapki, 3) bezdomne zwierzęta po wyłapaniu powinny zostać niezwłocznie przewiezione do schroniska, 4) przewóz wyłapanych zwierząt do schroniska przy użyciu środków transportu dostosowanych do danego gatunku i przedziału wiekowego zwierząt, a czynność ich transportu należy zorganizować w taki sposób, aby nie powodować zranienia lub zbędnego cierpienia żadnego zwierzęcia, 5) przyjęcie i przetrzymywanie bezdomnych zwierząt z terenu miasta w schronisku, 6) sprawowanie bieżącej opieki nad bezdomnymi zwierzętami z terenu miasta znajdującymi się w schronisku przy zapewnieniu im godnych i humanitarnych warunków, w tym codziennej opieki i pielęgnacji obejmującej w szczególności: bieżące usuwanie wszelkich nieczystości z pomieszczeń, zapewnienie zwierzętom ochrony przed zimnem lub upałem, karmienie zwierząt zgodnie z zaleceniami lekarza weterynarii, pojenie zwierząt, w szczególności poprzez zapewnienie im stałego dostępu do świeżej wody pitnej, 7) przeprowadzenie kwarantanny dla nowo przybyłych zwierząt wg wskazań lekarza weterynarii, 8) zapewnienie niezbędnej opieki weterynaryjnej przetrzymywanym zwierzętom, w tym podanie środków farmaceutycznych w celu usunięcia pasożytów wewnętrznych i zewnętrznych, szczepionek, 9) wykonanie zabiegu sterylizacji albo kastracji bezdomnych zwierząt odławianych na terenie miasta, z wyjątkiem zwierząt, u których istnieją przeciwwskazania do wykonania tych zabiegów, z uwagi na ich stan zdrowia lub wiek, 10) humanitarne uśmiercanie zwierząt w sposób polegający na zadaniu przy tym minimum cierpienia fizycznego i psychicznego w uzasadnionych przypadkach wynikających z przepisów prawa, 11) utylizację padłych zwierząt przebywających w schronisku oraz padłych w trakcie interwencji, 12) prowadzenie ewidencji przyjmowanych zwierząt z terenu miasta, zwierząt padłych, poddanych uśpieniu, przekazanych do adopcji oraz udostępnianie tej ewidencji na każde żądanie Zamawiającego, 13) podjęcie aktywnych działań w celu poszukiwania właścicieli dla bezdomnych zwierząt i oddawania ich do adopcji, poprzez zamieszczenie informacji na stronie internetowej schroniska lub na portalu społecznościowym, w terminie nie dłuższym niż 30 dni od dnia przyjęcia zwierzęcia do schroniska, 14) sporządzanie sprawozdań z wykonanych zabiegów za dany miesiąc w terminie do 15 dni od zakończenia danego miesiąca oraz sprawozdań rocznych z realizacji zadania w terminie do 30 dni od zakończenia danego roku. Wzory sprawozdań stanowią odpowiednio załączniki nr 1 i 2 do wzoru umowy dla Pakietu I. 5. Wykonawca ma obowiązek wykonywania zabiegów objętych przedmiotem zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa z zachowaniem standardów i dobrych praktyk weterynaryjnych, w sposób wykluczający cierpienie zwierząt. 6. Wykonawca zobowiązany jest do umożliwienia Zamawiającemu kompleksowej kontroli realizacji zamówienia, w tym wglądu do dokumentacji lekarskiej leczonych zwierząt, objętych umową, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 29 września 2011 r. w sprawie zakresu i sposobu prowadzenia dokumentacji lekarsko-weterynaryjnej i ewidencji leczenia zwierząt oraz wzorów tej dokumentacji i ewidencji (Dz. U. Nr 224, poz. 1347).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 98380000-0, 77500000-5, 85200000-1, 85210000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
czas dokonania interwencji - wyłapania bezdomnego psa od momentu otrzymania zgłoszenia od Zamawiającego 30,00
aspekt społeczny - aktywny wolontariat 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Zapewnienie opieki nad wolno żyjącymi kotami w zakresie sterylizacji i kastracji wolno żyjących kotów
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja przez Wykonawcę zadania własnego gminy na podstawie art. 11a ust. 2 pkt 2 ustawy o ochronie zwierząt tj. opieki nad wolno żyjącymi kotami w zakresie sterylizacji i kastracji wolno żyjących kotów. 2. Realizacja przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) ocenę stanu zdrowia zwierzęcia, która stanowi podstawę dopuszczenia do wykonania właściwego zabiegu, 2) przeprowadzenie zabiegu sterylizacji lub kastracji kota, 3) oznakowanie zwierzęcia pod narkozą poprzez niewielkie odcięcie końcówki ucha, 4) zapewnienie właściwej opieki weterynaryjnej po zabiegu w zależności od stanu zdrowia zwierzęcia (pobyt w zakładzie leczniczym dla zwierząt minimum 5 dni w przypadku kotek oraz 2 dni w przypadku kocurów), przy czym stan zdrowia kota po zabiegu musi umożliwiać mu przeżycie na wolności bez dodatkowej pomocy i opieki ze strony człowieka, 5) zapewnienie zwierzętom godnych i humanitarnych warunków, w tym codziennej opieki i pielęgnacji 6) usunięcie szwów po zagojeniu się rany w przypadku używania nierozpuszczanych nici, 7) uśpienie i utylizację płodów, w przypadku wykonania zabiegu u ciężarnej kotki, 8) w przypadku konieczności, w celu zakończenia cierpień zwierzęcia bezzwłoczne uśmiercenie i przyjęcie zwłok. 3. Usługi, o których mowa w ust.1, będą świadczone przez Wykonawcę na podstawie zleceń dokonywanych przez pracownika Zamawiającego. 4. Koty będą dostarczane po uprzednim osobistym lub telefonicznym uzgodnieniu z Wykonawcą terminu zabiegu. 5. Koty będą dostarczane do siedziby Wykonawcy przez opiekuna społecznego legitymującego się dowodem osobistym i pisemną zgodą Zamawiającego na przeprowadzenie zabiegu lub pracownika Straży Miejskiej. Koty we własnym zakresie są odbierane przez opiekuna społecznego wskazanego przez Zamawiającego lub pracownika Straży Miejskiej. 6. Po wykonanym zabiegu i przebytym okresie rekonwalescencji (powrotu wszystkich czynności fizjologicznych do normy) Wykonawca informuje Zamawiającego o możliwości odbioru zwierzęcia telefonicznie lub za pomocą środków komunikacji elektronicznej na adres um@rydultowy.pl. 7. W przypadku gdy po przeprowadzonym badaniu, o którym mowa w ust. 2 pkt 1 lekarz weterynarii stwierdzi, iż zwierzę nie może być dopuszczone do wykonania zabiegu, winien odmówić jego przeprowadzenia, a w przypadku stwierdzenia wystąpienia u zwierzęcia chorób przewlekłych, zakaźnych lub innych czynników zagrażających życiu kota, dopuszcza się uśpienie kota i przekazanie zwłok do utylizacji. 8. W przypadku, gdy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, zwierzę nie przeżyje zabiegu, Wykonawca jest zobowiązany do poinformowania Zamawiającego (telefonicznie lub za pomocą środków komunikacji elektronicznej na adres um@rydultowy.pl ) i przekazania zwłok do utylizacji. 9. Zwierzęta niezakwalifikowane do zabiegu podczas badania, o którym mowa w ust. 2 pkt 1, nie podlegają leczeniu i podlegają zwrotowi osobie, która je dostarczyła, po uprzednim poinformowaniu Zamawiającego (telefonicznie lub za pomocą środków komunikacji elektronicznej na adres um@rydultowy.pl). 10. W przypadku wykonania zabiegu sterylizacji/kastracji, wskutek którego nastąpiło pogorszenie stanu zdrowia kota lub wystąpiły inne uboczne skutki, które nie ustępują w ciągu 2 tygodni, Wykonawca na własny koszt wykona badanie zwierzęcia oraz podejmie czynności w celu poprawy stanu zdrowia kota. 11. Wykonawca winien dysponować gabinetem zabiegowym, pomieszczeniami do okresowego przetrzymywania zwierząt, klatkami odpowiedniej wielkości (minimum 2 klatki) o wymiarach umożliwiających utrzymanie zwierzęcia w humanitarnych warunkach, aparaturą i sprzętem niezbędnym do świadczenia usług weterynaryjnych, objętych przedmiotem zamówienia oraz zapewnić możliwość odizolowania zwierzęcia chorego. 12. Wykonawca ma obowiązek wykonywania zabiegów objętych przedmiotem zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa z zachowaniem standardów i dobrych praktyk weterynaryjnych, w sposób wykluczający cierpienie zwierząt. 13. Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia ewidencji zgłoszeń i wykonanych zabiegów. 14. Wykonawca ma obowiązek sporządzania sprawozdań z wykonanych zabiegów za dany miesiąc w terminie do 15 dni od zakończenia danego miesiąca wg wzoru stanowiącego załącznik do umowy. 15. Wykonawca zobowiązany jest do umożliwienia Zamawiającemu kompleksowej kontroli realizacji zamówienia, w tym wglądu do dokumentacji lekarskiej leczonych zwierząt, objętych umową, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 29 września 2011 r. w sprawie zakresu i sposobu prowadzenia dokumentacji lekarsko - weterynaryjnej i ewidencji leczenia zwierząt oraz wzorów tej dokumentacji i ewidencji (Dz. U. Nr 224, poz. 1347).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85200000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
liczba klatek do przetrzymywania zwierząt w zakładzie leczniczym 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Usypianie ślepych miotów
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja przez Wykonawcę zadania własnego gminy na podstawie art. 11a ust. 2 pkt 6 ustawy o ochronie zwierząt w zakresie usypiania ślepych miotów. 2. Realizacja przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) dojazd do miejsca przebywania ślepego miotu i wykonanie zabiegu usypiania ślepego miotu, przy zachowaniu humanitarnych zasad uśmiercania zwierząt, 2) utylizację zwierząt po dokonaniu zabiegu usypiania ślepego miotu. 3. W okresie od 1.01.2015 do 30.06.2018 (okres realizacji poprzedniej umowy) wykonano 1 zabieg, o którym mowa w ust.1. 4. Usługi, o których mowa w ust.1, będą świadczone przez Wykonawcę na podstawie zleceń telefonicznych lub ustnych dokonywanych przez: 1) pracownika Zamawiającego, 2) pracownika Straży Miejskiej w Rydułtowach, 3) pracownika Zakładu Gospodarki Komunalnej w Rydułtowach, 4) pracownika Straży Pożarnej, 5) pracownika Policji. 5. Wykonawca jest zobowiązany do poinformowania Zamawiającego o zgłoszeniu, o którym mowa w ust.4 pkt 2-5 w terminie do 2 dni roboczych od dnia jego dokonania pisemnie lub za pomocą środków komunikacji elektronicznej na adres: um@rydultowy.pl. 6. Wykonawca zobowiązany jest do umożliwienia Zamawiającemu kompleksowej kontroli realizacji zamówienia, w tym dostępu do dokumentacji medycznej.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85200000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
warunki płatności 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Zapewnienie całodobowej opieki weterynaryjnej w przypadkach zdarzeń drogowych z udziałem zwierząt na obszarze Miasta Rydułtowy
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja przez Wykonawcę zadania własnego gminy na podstawie art. 11a ust. 2 pkt 8 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o ochronie zwierząt w zakresie zapewnienia całodobowej opieki weterynaryjnej w przypadkach zdarzeń drogowych z udziałem zwierząt. 2. Realizacja przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) niezwłoczny dojazd do miejsca zdarzenia drogowego z udziałem zwierząt na terenie Miasta Rydułtowy, 2) udzielenie pomocy medycznej zwierzęciu, które doznało obrażeń w wyniku zdarzenia drogowego na obszarze Miasta Rydułtowy, z zastrzeżeniem pkt 5, 3) przewóz zwierząt do lecznicy w celu wykonania zabiegów wymagających placówki stacjonarnej, 4) leczenie zwierząt przebywających w placówce stacjonarnej, w tym zapewnienia zwierzętom godnych i humanitarnych warunków oraz całodobowej opieki medycznej, 5) w przypadku konieczności, w celu zakończenia cierpień zwierzęcia bezzwłoczne uśmiercenie i przejęcie zwłok. 3. Usługa będąca przedmiotem zamówienia musi być wykonywana w wymiarze całodobowym, a Wykonawca musi zapewnić 24-godzinną (również w dni świąteczne) gotowość i opiekę weterynaryjną. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85200000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
czas dojazdu do miejsca zdarzenia od momentu otrzymania zgłoszenia od Zamawiającego 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam groty solnej- Gliwice
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania25-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam groty solnej. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.