Przetarg nieograniczony na sprzedaż i dostawę produktów leczniczych do Apteki Szpitala...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przetarg nieograniczony na sprzedaż i dostawę produktów leczniczych do Apteki Szpitala Specjalistycznego im. Edmunda Biernackiego w Mielcu
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoMielec
  • WojewództwoPodkarpackie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2019-04-08
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającySzpital Specjalistyczny im. Edmunda Biernackiego
  • Data publikacji ogłoszenia2019-03-29
  • Numer ogłoszenia531666-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 531666-N-2019 z dnia 2019-03-29 r.

Szpital Specjalistyczny im. Edmunda Biernackiego: Przetarg nieograniczony na sprzedaż i dostawę produktów leczniczych do Apteki Szpitala Specjalistycznego im. Edmunda Biernackiego w Mielcu
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny im. Edmunda Biernackiego, krajowy numer identyfikacyjny 00030863700000, ul. Żeromskiego  22 , 39-300  Mielec, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 177 800 146, , e-mail przetargi@szpital.mielec.pl, , faks 177 800 146.
Adres strony internetowej (URL): http://www.szpital.mielec.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://www.szpital.mielec.pl/index.php/bip/przetargi

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://www.szpital.mielec.pl/index.php/bip/przetargi

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
1. Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie. Koperta powinna być oznakowana napisem: „Przetarg nieograniczony na sprzedaż i dostawę produktów leczniczych do Apteki Szpitala Specjalistycznego im. Edmunda Biernackiego w Mielcu, znak SzP.ZP.271.38.19” oraz winna być opatrzona nazwą i adresem Wykonawcy, aby można ją było zwrócić bez otwierania w przypadku otrzymania oferty przez Zamawiającego po terminie składania ofert
Adres:
Szpital Specjalistyczny im. Edmunda Biernackiego ul. Żeromskiego 22 39-300 Mielec pokój nr 1 – Administracja

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na sprzedaż i dostawę produktów leczniczych do Apteki Szpitala Specjalistycznego im. Edmunda Biernackiego w Mielcu
Numer referencyjny: SzP.ZP.271.38.19
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiot zamówienia obejmuje sprzedaż i dostawę produktów leczniczych do Apteki Szpitala Specjalistycznego im. Edmunda Biernackiego w Mielcu, w tym: GRUPA 1 - Maści, kremy, żele, czopki, substancje recept. GRUPA 2 Immunoglobulina GRUPA 3 - Immunoglobuliny Anty RH-D do profilaktyki w konflikcie matczyno- płodowym w zakresie antygenu D z układu Rh

II.5) Główny kod CPV: 33600000-6
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
33631000-2
33651520-9
33661100-2
33141320-9
33661200-3
33631200-4


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-04-04

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi kopię dokumentu zezwalającego na obrót produktami leczniczymi lub wyrobami medycznymi w świetle Ustawy Prawo Farmaceutyczne oraz Ustawy o Wyrobach Medycznych, lub inny dokument dopuszczający Wykonawcę do sprzedaży i obrotu oferowanymi produktami leczniczymi lub wyrobami medycznymi. Jeżeli Wykonawca oferuje produkty będące produktami leczniczymi lub wyrobami medycznymi w stosunku do których obowiązujące prawo, a w szczególności Ustawa Prawo Farmaceutyczne oraz Ustawa o Wyrobach Medycznych nie nakłada obowiązku posiadania dokumentu zezwalającego na obrót produktami leczniczymi lub wyrobami medycznymi, względnie innego dokumentu dopuszczającego Wykonawcę do sprzedaży i obrotu oferowanymi produktami leczniczymi lub wyrobami medycznymi, Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie wraz z ofertą oświadczenia o braku konieczności posiadania w.w. dokumentów dla oferowanych produktów
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
b) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art.24 ust.5 pkt 1 ustawy PZP
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) koncesja, zezwolenie, licencja lub dokument potwierdzający, że Wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
a) oświadczenie, że oferowany asortyment posiada dokumenty wymagane przez obowiązujące prawo na podstawie których może być wprowadzony do obrotu i stosowania w placówkach ochrony zdrowia RP (Załącznik nr 6 do SIWZ)
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
a) oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty lub informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (Załącznik nr 5 do SIWZ)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
najniższa cena 100,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Wzór umowy zawierający wszystkie wymagane przez Zamawiającego warunki załączony jest do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (Załącznik nr 1 do SIWZ). 2. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności: a. Zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zmiany w ogłoszeniu o zamówieniu lub Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w postaci jednoznacznych postanowień umownych, które określają ich zakres, w szczególności możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy i charakter oraz warunki wprowadzenia zmian, b. zmiany dotyczą realizacji dodatkowych dostaw, usług lub robót budowlanych od dotychczasowego Wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki: • zmiana Wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego • zmiana Wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego, • wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie c. zostały spełnione łącznie następujące warunki: • konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, • wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie d. Wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy Wykonawca: • na podstawie postanowień umownych, o których mowa w pkt a) • w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy • w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań Wykonawcy względem jego podwykonawców e. zmiany niezależne od ich wartości, nie są istotne w rozumieniu art. 144 ust. 1e ustawy PZP f. łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 ustawy PZP i jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie. 3. Zamawiający dopuszcza zmianę treści Umowy Załącznik nr 1 w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następujących przypadkach: a. zmiany cen urzędowych, wprowadzonych odpowiednim aktem prawnym w stopniu wynikającym z tych zmian, b. uzupełnienia listy leków objętych ceną urzędową w stopniu i terminie jak w punkcie a, c. skorzystania przez Zamawiającego z promocji ustalonej przez producenta, d. zmiana producenta lub zaprzestanie produkcji przez dotychczasowego producenta z przyczyn niezależnych od Wykonawcy z zastrzeżeniem, że Wykonawca zaoferuje produkt równoważny o takich samych lub lepszych parametrach w cenie oferowanej w postępowaniu przetargowym albo niższej, wraz ze zmianą nazwy produktu i numeru katalogowego; e. zmiana przepisów obowiązujących, mających wpływ na realizację niniejszej umowy; f. w przypadku zmiany ceny w wyniku zmiany przepisów prawa podatkowego dotyczącej stawek VAT w okresie obowiązywania umowy, przy czym zmiana dotyczyć może wartości brutto, wartość netto pozostaje bez zmian; g. w przypadku niewyczerpania wartości umowy, o której mowa w § 5 ust. 1 umowy, w terminie obowiązywania umowy określonym w § 10 umowy, Zamawiający przewiduje możliwość przedłużenia okresu jej obowiązywania na czas określony nie dłuższy niż 6 miesięcy, nie dłużej niż do wykorzystania wartości umowy. Przedłużenie umowy następuje poprzez złożenie na piśmie oświadczenia przez Zamawiającego. Wykonawca wyraża zgodę na przedłużenie umowy w trybie opisanym w zdaniu poprzedzającym.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-04-08, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> PL
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: GRUPA 1 - Maści, kremy, żele, czopki, substancje recept.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 aciclovirum 30mg/g maść do oczu 4,5g op 15 2 aciclovirum 5% 50mg/g krem 5g op 40 3 acidum fusidicum krem 15g 20 mg/g do stos. również u dzieci op 40 4 allantoinum + dexpanthenolum krem 35 g op 230 5 allantoinum + dexpanthenolum maść 30 g op 750 6 allantoinum 2% maść 30 g op 1700 7 allantoinum zasypka 100 g op 80 8 betamethasone valerate 1,22mg/g + clioquinol 30mg/g krem 15 g op 150 9 betamethasone valerate 1,22mg/g + clioquinol 30mg/g maść 15 g op 280 10 betamethasone valerate 1,22mg/g + neomycin sulphate 5mg/g krem 15 g op 20 11 betamethasone valerate 1,22mg/g + neomycin sulphate 5mg/g maść 15 g op 45 12 betamethasonum, acidum salicylicum maść 30 g 0,5mg + 30mg /g op 160 13 betamethasonum, acidum salicylicum płyn na skórę 50ml 0,5mg + 20 mg /g op 50 14 betamethasonum, gentamicinum krem 30 g 0,5mg + 1mg /g op 55 15 betamethasonum, gentamicinum maść 30 g 0,5mg + 1mg /g op 160 16 bezbiałkowy dializat z krwi cieląt żel 10 % 20 g op 4 17 chloramphenicolum 2% maść 5g op 35 18 chlorocyclinum 3% maść 10g op 35 19 ciclopirox olaminum krem 10mg/g op30 g op 45 20 ciclopirox olaminum płyn na skórę 10mg/ml 30ml op 10 21 clindamycinum krem dopoch. 20mg/g op 40 g op 2 22 clobetasol propionate krem 0,05% 30g op 180 23 clobetasol propionate maść 0,05% 30g op 430 24 clotrimazolum 1% krem 20g op 480 25 clotrimazolum 100mg x 6 tabl dopoch op 40 26 collagenasum 1,2 j/g maść 20g op 150 27 crotamitonum 10% płyn na skórę 100g op 20 28 crotamitonum 10% maść 40g op 15 29 diclofenacum natricum 100mg op. 10 czopków op 70 30 dinoprostonum 0,5mg/3g żel do szyjki macicy op 3 31 erythromycinum 0,5% 3,5g maść do oczu op 10 32 estriolum 0,5mg x 10 glob dopoch op 4 33 estriolum krem dopoch. 1mg/g tuba 25g op 15 34 fludrocortisoni acetas maść do oczu 0,1% 3g op 20 35 heparinum natricum żel 100g 1000 j.m./g op 200 36 heparinum natricum żel 50g 1000 j.m./g op 200 37 hydrocortisoni butyras 0,1% płyn na skórę 20ml op 45 38 hydrocortisoni butyras 0,1% maść 15g op 140 39 hydrocortisonum +oxytetracyclinum maść 3% 10g op 220 40 hydrocortisonum +oxytetracyclinum maść do oczu 3g op 20 41 hydrocortisonum 1% krem 15g op 160 42 hydrożel, zawierający hydrokoloid z alginianem, do usuwania martwicy oraz niepełnowartościo wych tkanek z ran czarnych i żółtych, stosować przy owrzodzeniach podudzi, odleżynach oraz niezaifekowanych ranach w przebiegu stopy cukrzycowej, pojemnik 15 g op 20 43 hyoscini butlbromidum 10mg op. 6 czopków op 35 44 ichtamolum 10% maść 20g op 10 45 karbomer stab. karnozyną żel na rany 75g op 10 46 lini oleum virginale 20% maść 30g op 350 47 lini oleum virginale płyn na skórę 70g op 4 48 metronidazolum +chlorquinaldolum op. 10 tabl dopoch op 20 49 metronidazolum 0,5g op. 10 tabl. dopoch. op 8 50 metronidazolum żel 10mg/g 15g op 75 51 miconazoli nitras 0,1g op. 15 tabl dopoch op 15 52 mupirocin 20mg/g maść do nosa tuba 3 g op 3 53 natamycinum+ neomycinum+ hydrocortisonum maść 15 g op 55 54 neomycini sulfas maść do oczu 0,5% 3g op 220 55 nystatinum 100 000j op. 10 tabl dopoch. op 8 56 paracetamolum 125mg op. 10 czopków op 25 57 paracetamolum 250mg op. 10 czopków op 13 58 paracetamolum 50 mg op. 10 czopków op 8 59 paracetamolum 500mg op. 10 czopków op 8 60 phenylbutazonum 0,25g op. 5 czopków op 15 61 phenylbutazonum 5% maść 30g op 150 62 povidonum iodinatum100mg/g maść op 20 g (lub 30g - 10 op) op 20 63 preparat złożony bizmutu galusan zasadowy 42,4mg +bizmutu tlenek17,4mg + bizmutu oksyjodogalusan 0,6mg + rezorcynol 17,4mg + kw borowy + cynku tlenek + balsam peruw. Op. 10 czopków op 45 64 preparat złożony extractum spissum compositum ex: Arnicae et Calendulae anthodis + Hippocastani corticis extractum siccum 20mg + 12,5mg / g maść op. 30 g op 40 65 preparat złożony wyciąg płynny z kłącza pięciornika 2g, ichtamol 2g, borax 1g, zinkum oxydatum 20g na 100g preparatu , maść op. 20 g op 140 66 progesteronum 100mg x 60 tabl. dopoch. op 15 67 progesteronum 50mg x 30 tabl. dopoch. op 55 68 tacrolimus 0,1% maść 10g op 5 69 thiethylperazinum 6,5mg op 6 czopków op 20 70 vancomycinum 0,5 g fiolka, proszek do sporz. roztworu do infuzji oraz stosowania doustnego fiol 300 71 Vaselinum album maść tubka 20g op 60 72 hydrożel, roztwór ponadtlenkowy w formie płynnego żelu, o naturalnym pH o działaniu przeciw drobnoustrojowym i przeciwzapalnym zawierający w składzie kwas podchlorawy i pod chloryn sodu w stężeniu 60 ppm, do płukania, odkażania i nawilżania ran ostrych, przewlekłych, wyrób medyczny , op. 120 g op 40 73 Acidum acetylsalicylicum subst. 25 g op 1 74 Acidum boricum subst. op. 30 g op 2 75 Acidum citricum monoh. subst. op. 1kg op 30 76 Acidum salicylicum subst. 250g op 5 77 Ammonii bromidum subst 100g op 6 78 Amylum tritici subst 100 g op 1 79 Argenti nitras subst. 25 g op 1 80 Benzocainum (anaesthesinum) subst 10 g op 4 81 Calcii carbonas ppt subst op. 100 g op 1 82 Camphorum subst. 25 g op 1 83 Cignolinum (Dithranol) subst 10g op 1 84 Detreomycyna (chloramphenicol) subst op. 25 g op 11 85 Eucerinum anhydricum apteczna 250 g op 8 86 Gentamycin sulfat subst 5g op 1 87 Hascobaza podłoże recept 500g op 1 88 Hydrocortisonum subst. 50 g op 3 89 Ichtammolum (ammonium bituminosulf.) subst 50 g op 2 90 Iodum subst. 5 g op 1 91 Kalii bromidum subst. 100g op 13 92 Kalii iodidum subst. 5 g op 1 93 Lactosum monohydricum subst 50 g op 1 94 Lanolinum anhydricum 1 kg (Adeps lanae) op 9 95 Maść Cholesterolowa op. 250 g op 7 96 Mentholum subst. a 10 g op 2 97 Natrii chloridum subst. 100 g op 14 98 Natrii bromidum subst 100g op 6 99 Natrii citras subst. FP VI 50g op 1 100 Natrium tetraboricum (boraks) subst.50g op 1 101 Neomycini sulfas subst. 10 g op 4 102 Nystatinum subst. 5 g op 3 103 Prodermina (Pix Lithanthracis) subst. 50 g op 2 104 Sulfur praecipitatum subst 250 g op 7 105 Talcum subst. 500 g op 7 106 Urea pura (mocznik) subst 50 g op 1 107 Vaselinum album op 1 kg op 30 108 Vaselinum flavum op 1 kg op 19 109 Zinci oxidi subst. recept. 500 g (proszek) op 7 110 Zinci oxidi pasta 500g op 5
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33600000-6, 33631000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-04-04
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
najniższa cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: GRUPA 2 Immunoglobulina
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Immunoglobulinum humanum normale ad usum intravenosum o zaw. co najmniej 95% IgG, op. 10 g, op. 5g, op. 2,5g lub 2g do stos. również u noworodków, stężenie 5% lub 10% gram 60
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33600000-6, 33651520-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-04-04
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
najniższa cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: GRUPA 3 - Immunoglobuliny Anty RH-D do profilaktyki w konflikcie matczyno- płodowym w zakresie antygenu D z układu Rh
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 immunoglobulinum antyRh(D) ujemnych 50 mikrogram amp - strzyk. op 140 2 immunoglobulinum antyRh(D) ujemnych 150 mikrogram amp - strzyk. op 120
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33600000-6, 33651520-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-04-04
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
najniższa cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: GRUPA 4 - Tiopental fiolki
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 thiopentalum 500mg op. 50 fiolek op 13 2 thiopentalum 1000mg op. 50 fiolek op 46
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33600000-6, 33661100-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-04-04
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
najniższa cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: GRUPA 5 - Igły do wstrzykiwaczy insulinowych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Igły medyczne jałowe, jednorazowe, rozmiar 29G (12mm), 30G (8mm), 31G (6mm), zgodne z normą ISO 11608-2 :2012 , sterylizowane tlenkiem etylenu, nietoksyczne, wolne od lateksu, niepiro genne, kompatybilne ze wszystkimi rodzajami i typami wstrzykiwaczy insulinowych (penami) stosowanymi na obszarze UE, rodzaj igieł będzie zamawiany wg potrzeb, opakowanie 100 sztuk op 130
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33600000-6, 33141320-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-04-04
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
najniższa cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6 Nazwa: GRUPA 6 - Metoksyfluran w inhalatorze
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 metoksyfluran, płyn 3 ml w inhalatorze do sporządzania inhalacji parowej, do doraźnego uśmierzania bólu w przypadku urazu u pacjentów dorosłych, przytomnych, podanie wziewne op 60
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33600000-6, 33661200-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-04-04
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
najniższa cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7 Nazwa: GRUPA 7 - Jałowy płyn hydrożelowy schładzający na oparzenia
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Opatrunek hydrożelowy jałowy, płyn, na wszystkie oparzenia termiczne, zawiera kwas hialuronowy. Chłodzi bezpośrednio po nałożeniu. Bezpieczny dla dzieci, niemowląt i osób starszych. Nie wykazuje reakcji alergicznych lub reakcji ze skórą, zawiera kwas hialuronowy, oparty na bazie wodnej, przez co z łatwością rozpuszcza się w niej. Nie przykleja się do ran i może być nakładany bezpośrednio na nią , konsystencja przejrzysta. Nie zawiera benzenu, bezpieczny dla oczu i śluzówek. Opakowanie butelka 120 ml z atomizerem. op 60
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33600000-6, 33631200-4

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-04-04
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
najniższa cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Opieka nad starszą Panią w Żyrakowie
  • Lokalizacja zleceniapodkarpackie
  • Data dodania16-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Szukam empatycznej osoby do opieki nad 74 letnią Panią w Żyrakowie. Praca 2-3 dni w tygodniu po 2 godziny. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI