„Przeprowadzenie usługi doradztwa edukacyjno zawodowego w ramach projektu pn. Wzmocnienie...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Przeprowadzenie usługi doradztwa edukacyjno zawodowego w ramach projektu pn. Wzmocnienie potencjału edukacyjnego Zespołu Szkół Nr 1 im. E .Kwiatkowskiego w Myszkowie”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoMyszków
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2018-11-13
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyZespół Szkół Nr 1 im. E. Kwiatkowskiego
  • Data publikacji ogłoszenia2018-11-06
  • Numer ogłoszenia644446-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 644446-N-2018 z dnia 2018-11-06 r.

Zespół Szkół Nr 1 im. E. Kwiatkowskiego: „Przeprowadzenie usługi doradztwa edukacyjno zawodowego w ramach projektu pn. Wzmocnienie potencjału edukacyjnego Zespołu Szkół Nr 1 im. E .Kwiatkowskiego w Myszkowie”
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Projekt "Wzmocnienie potencjału edukacyjnego Zespołu Szkół Nr 1 im.E.Kwiatkowskiego w Myszkowie" współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Nr 1 im. E. Kwiatkowskiego, krajowy numer identyfikacyjny 19917700000, ul. ul. E. Kwiatkowskiego  18 , 42300   Myszków, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 034 313 28 40, e-mail kwiatkowski@myszkow.pl, faks 034 313 28 40.
Adres strony internetowej (URL): http://www.zs1kwiatkowski.com/news.php
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Zespół Szkół Nr 1 im.E.Kwiatkowskiego w Myszkowie, ul.Kwiatkowskiego 18, 42-300 Myszków
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://www.zs1kwiatkowski.bip.net.pl/

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Osobiście lub za pomocą operatora pocztowego lub pocztą kurierską
Adres:
Zespół Szkół Nr 1 im.E.Kwiatkowskiego w Myszkowie, ul. E. Kwiatkowskiego 18, 42-300 Myszków

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Przeprowadzenie usługi doradztwa edukacyjno zawodowego w ramach projektu pn. Wzmocnienie potencjału edukacyjnego Zespołu Szkół Nr 1 im. E .Kwiatkowskiego w Myszkowie”
Numer referencyjny: ZS1.WP.ZAM 8/2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
Wszystkie części


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia zajęć z zakresu doradztwa edukacyjno-zawodowego dla maksymalnie 46 uczniów w wymiarze 3 godzin (1 godzina = 60min) na jednego uczestnika projektu z podziałem na poszczególne części: Część 1: usługa przeprowadzenia zajęć z zakresu doradztwa edukacyjno-zawodowego dla maksymalnie 23 uczniów w wymiarze 3 godzin (1 godzina = 60min) na jednego uczestnika projektu Część 2: usługa przeprowadzenia zajęć z zakresu doradztwa edukacyjno-zawodowego dla maksymalnie 23 uczniów w wymiarze 3 godzin (1 godzina = 60min) na jednego uczestnika projektu Zamawiający określił maksymalną liczbę uczniów (46 uczniów), dla których winno być przeprowadzone doradztwo edukacyjno – zawodowe. Liczba uczniów może ulec zmniejszeniu, a Wykonawcy nie będą przysługiwać z tego tytułu żadne roszczenia. Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie za rzeczywistą liczbę uczniów objętych doradztwem edukacyjno – zawodowym, stanowiącym iloczyn: cena jednostkowa brutto za 1 godzinę zegarową ( 1 godzina zegarowa = 60 minut) x3 godziny zegarowe x liczba uczniów. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć w prowadzonym postępowaniu wyłącznie jedną ofertę na wykonanie zamówienia obejmującą całość przedmiotu zamówienia lub wybraną część/części. W formularzu ofertowym należy wykreślić część/części w stosunku, do której/których Wykonawca nie będzie ubiegał się o udzielenie zamówienia. 1Wymogi i uwagi do realizacji zamówienia (dotyczy części 1, części 2): 1.1 Zajęcia winni przeprowadzić konsultanci zawodowi zgodnie z opisem kwalifikacji w Rozdziale 8 ppkt 1 lit. c.2) niniejszej SIWZ: wykwalifikowani doradcy zawodowi, psycholodzy, pedagodzy posiadający niezbędne wykształcenie oraz doświadczenie zawodowe do prowadzenia zajęć związanych z wyborem kierunku kształcenia i zawodu. 1.2 Zajęcia indywidualne dotyczyć będą zagadnień z zakresu planowania kariery zawodowej, poruszania się po rynku pracy, redagowania dokumentów aplikacyjnych, problematyki równości, stereotypów płci, równouprawnienia i problemu dyskryminacji na rynku pracy. 1.3 Indywidualne doradztwo edukacyjno - zawodowe przeprowadzone będzie dwuetapowo: - I-etap – 1 godzina zegarowa (60 minut), ankieta badająca motywacje uczniów; - II-etap – 2 godziny zegarowe (60 minut), zagadnienia związane z zdiagnozowanymi potrzebami ucznia, powstanie dokument IPRZ, Indywidualny Plan Rozwoju Zawodowego uwzględniający jego potrzeby, oczekiwania i kompetencje zawodowe. 1.4 Zamawiający przewiduje przeprowadzanie ww. zajęć dla maksymalnie 46 uczniów przy czym na jednego ucznia Wykonawca zobowiązany jest przeznaczyć łącznie 3 godziny zegarowe konsultacji (realizowanych w formie spotkań z uczniem). 1.5. Celem indywidualnego doradztwa edukacyjno-zawodowego jest stworzenie dla każdego ucznia/uczennicy biorącego udział w projekcie Indywidualnego Planu Rozwoju Zawodowego(według wzoru Zamawiającego) w celu ukierunkowania ich w dalszym rozwoju zawodowym. 1.6 .Terminy i godziny konsultacji muszą być bezwzględnie dostosowane do ogłoszonych planów lekcji uczniów w danej szkole oraz uzgadniane przez Wykonawcę z każdym uczniem indywidualnie. Za zgodą Dyrektora szkoły zajęcia z uczestnikami projektu mogą być również prowadzone w soboty. 1.7. Konsultacje odbywać się będą w siedzibie danej szkoły, do której uczęszcza uczeń, w wyznaczonym pomieszczeniu. 1.8 Do przeprowadzenia zajęć Zamawiający udostępni konsultantowi zawodowemu bezpłatnie sale wykładowe znajdujące się w Zespole Szkół Nr 1 im. E. Kwiatkowskiego w Myszkowie. Wykonawca pokrywa koszty dojazdu do sal wykładowych oraz wszelkie inne koszty związane ze świadczeniem usługi, w tym wydruki materiałów. 2. Zatrudnienie pracowników na umowę o pracę: Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga, aby przy realizacji zamówienia Wykonawca, z którym Zamawiający podpisze umowę, do jej wykonania zatrudniał, we własnym przedsiębiorstwie lub podwykonawcy, na podstawie umowy o pracę, osoby wykonujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: a) w zakresie części 1: co najmniej jedna osoba zatrudniona na podstawie umowy o pracę w charakterze konsultanta zawodowego b) w zakresie części 2: co najmniej jedna osoba zatrudniona na podstawie umowy o pracę w charakterze konsultanta zawodowego 2.1.Dla udokumentowania tego faktu w terminie 5 dni roboczych od podpisania umowy Wykonawca przedłoży zamawiającemu wykaz osób zatrudnionych przy realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem czynności jakie będą oni wykonywać. Następnie na każde pisemne wezwanie Zamawiającego, wykonawca będzie zobligowany przedstawić wykaz i kopie dokumentów potwierdzające zatrudnienie osób na umowę o pracę przy realizacji zamówienia. W tym celu Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania od pracowników zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych. 2.2 W przypadku konieczności zmiany – w okresie trwania umowy osób wykonujących czynności w ramach przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu nowego wykazu osób zatrudnionych przy realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem czynności jakie będą oni wykonywać. Obowiązek ten wykonawca zrealizuje w terminie 5 dni roboczych od dokonania przedmiotowej zmiany. Na pisemne wezwanie zamawiającego Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia kopii dokumentów potwierdzające zatrudnienie osób na umowę o pracę przy realizacji zamówienia. W tym celu Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania od pracowników zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych. Następnie na każde pisemne wezwanie Zamawiającego, wykonawca będzie zobligowany przedstawić wykaz i dokumenty potwierdzające zatrudnienie osób na umowę o pracę przy realizacji zamówienia. 2.3 W przypadku, gdy wykonawca nie dochowa, któregokolwiek z terminu wskazanego w pkt.4.3.1 oraz pkt.4.3.2, zamawiający obciąży wykonawcę karami umownymi za każdy dzień zwłoki, w wysokości 1% całkowitego wynagrodzenia brutto wykonawcy, w odniesieniu do poszczególnej części. 3. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 4. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wskazał w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podanie przez Wykonawcę firm podwykonawców. 4.1 Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 Ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 4.2 Jeżeli powierzenie podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy wykonania części zamówienia na usługi następuje w trakcie jego realizacji, wykonawca na żądanie Zamawiającego przedstawia oświadczenie, o którym mowa w art.25a ust.1 Ustawy Pzp, lub oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy.  Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, wykonawca obowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę albo zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy.  Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień kod CPV 85.31.23.20 -8 - Usługi doradztwa

II.5) Główny kod CPV: 85312320-8
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2019-01-31

II.9) Informacje dodatkowe: Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia był wykonany: - w zakresie części 1, części 2: w terminie maksymalnie do dnia 31.01.2019
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Doświadczenie zawodowe (w odniesieniu do części 1 i części 2). W celu oceny spełnienia warunku w zakresie wiedzy i doświadczenia Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnił warunek udziału, jeżeli Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, przeprowadził minimum 70 godzin (zegarowych/lekcyjnych) dydaktycznych doradztwa edukacyjno-zawodowego- dot. części 1 i części2. Wyjaśnienia: W przypadku składania ofert na więcej niż jedną część, Wykonawca może przedstawić tę samą usługę/ usługi w odniesieniu do każdej z części zamówienia. Uwagi: - Jeżeli zakres usług przedstawionych w dokumencie złożonym na potwierdzenie, że usługi zostały wykonane należycie jest szerszy od powyżej określonego przez Zamawiającego, należy w wykazie usług wykonanych podać wartość usług odpowiadających zakresowi warunku. - W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. - Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa podmiotu, o którym mowa w niniejszym punkcie (na którego zdolnościach lub sytuacji polega zamawiający), nie potwierdzają spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, zamawiający żąda, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego: - zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub - zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną, o których mowa powyżej. Kadra techniczna (w odniesieniu do części 1 i części 2). W celu oceny spełnienia warunku w zakresie potencjału technicznego, Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje zawodowe, uprawnienia, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia wraz z zakresem wykonywanych przez nie czynności, które będą uczestniczyć w wykonywaniu niniejszego zamówienia tj.: Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował minimum 1 osobą posiadającą kwalifikacje zawodowe nie mniejsze niż: Kwalifikacje: posiada ukończone studia magisterskie w zakresie doradztwa zawodowego oraz posiada przygotowanie pedagogiczne lub posiada ukończone studia magisterskie na dowolnym kierunku i ukończone studia podyplomowe w zakresie doradztwa zawodowego oraz posiada przygotowanie pedagogiczne, tj. kwalifikacje o których mowa § 22 ust. 1 rozporządzenia ministra edukacji narodowej z dnia 12 marca 2009 roku w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli , lub posiada ukończone studia pierwszego stopnia w zakresie doradztwa zawodowego oraz posiada przygotowanie pedagogiczne lub posiada ukończone studia pierwszego stopnia na dowolnym kierunku (specjalności) i ukończone studia podyplomowe w zakresie doradztwa zawodowego oraz posiada przygotowanie pedagogiczne, tj. kwalifikacje o których mowa § 22 ust. 2 rozporządzenia ministra edukacji narodowej z dnia 12 marca 2009 roku w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli , lub jest doradcą zawodowym w rozumieniu art. 94 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 roku o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy lub posiada udokumentowane przygotowanie merytoryczne w zakresie doradztwa edukacyjno-zawodowego.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe: Wyjaśnienie: w przypadku składania oferty na więcej niż jedną część zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony jeżeli wykonawca przedstawi min. jedną osobę posiadającą kwalifikacje zawodowe jak określono powyżej lub też więcej osób, posiadającą kwalifikacje zawodowe jak określono powyżej.
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp;
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
- wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert – wzór wykazu stanowi załącznik nr 5 do SIWZ - wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - wzór wykazu stanowi załącznik nr 6 do SIWZ Jeżeli wykaz, oświadczenia lub inne złożone przez wykonawcę dokumenty budzą wątpliwości zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego usługi były wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Do oferty należy załączyć:  Formularz ofertowy - załącznik Nr 1 do SIWZ.  Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz potwierdzające, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu– wykaz dokumentów w Rozdziale 9 SIWZ  Oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu – załącznik Nr 2 do SIWZ.  Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy – jeżeli dotyczy  Zobowiązanie podmiotu, na zasobach którego Wykonawca będzie polegał w trybie art. 22 a ustawy Pzp, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 4 do SIWZ) – jeżeli dotyczy. Oferta oraz pozostałe dokumenty, dla których zamawiający określił wzory w formie załączników do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, winny być sporządzone zgodnie z tymi wzorami co do treści oraz opisu kolumn i wierszy. Oferta winna być sporządzona w 1 egz. na piśmie (ręcznie, na maszynie do pisania lub w postaci wydruku komputerowego), w języku polskim, w formie zapewniającej pełną czytelność jej treści. Każdy dokument składający się na ofertę sporządzony w innym języku niż język polski winien być złożony wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie do oferty należy dołączyć dokument stwierdzający ustanowienie przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku złożenia oferty przez spółkę cywilną do oferty należy dołączyć odpowiednie pełnomocnictwo(a) udzielone przez wszystkich wspólników dla jednego ze wspólników lub dla osoby trzeciej, upoważniające osobę umocowaną do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jeżeli upoważnienie do złożenia oferty wspólnej wynika np. z umowy spółki cywilnej to do oferty zamiast pełnomocnictwa można załączyć tą umowę (oryginał) lub jej kopię poświadczoną notarialnie za zgodność z oryginałem lub jej kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez wszystkich wykonawców. Oferta i załączniki do oferty (oświadczenia i dokumenty) muszą być podpisane przez upoważnionego/ych przedstawiciela/i wykonawcy. W przypadku podpisywania oferty lub poświadczania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę/y nie wymienioną/e w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty (w tym załącznikach do oferty) muszą być parafowane (podpisane) własnoręcznie przez osobę/y podpisującą/e ofertę. Parafka (podpis) winna być naniesiona w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątką osoby sporządzającej parafkę). Oświadczenia, o których mowa w Rozdziale 9 niniejszej SIWZ (w pkt 9.1, w pkt 9.2, w pkt 9.3) dotyczące wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy oraz dotyczące podwykonawców składane są w oryginale. Dokumenty inne niż ww. oświadczenia, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. Wszystkie wymagane dokumenty powinny być sporządzone w języku polskim, na maszynie, komputerze lub odręcznie w sposób zapewniający czytelność tekstu. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski. W zakresie nie uregulowanym niniejszą SIWZ mają zastosowanie przepisy Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 27 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. Z 2016 r. poz.1126). Strony oferty winny być kolejno ponumerowane oraz ze sobą połączone, z zastrzeżeniem sytuacji opisanej w pkt 6.16. W treści oferty winna być umieszczona informacja o ilości stron. Oferta winna zawierać spis załączników z podaniem numerów stron. Wszystkie strony oferty powinny być spięte (zszyte) w sposób trwały. Nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca nie może zastrzec informacji podawanych do wiadomości podczas otwarcia ofert. Strony zawierające informacje, o których mowa powyżej, winny być oddzielnie ze sobą połączone oraz ponumerowane z zachowaniem ciągłości numeracji stron oferty i umieszczone w wewnętrznej kopercie z oznaczeniem „tajemnica przedsiębiorstwa”. Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 11 ust. 4 ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz.U. z 2003 r. Nr 153, poz. 1503 ze zm.) przez tajemnicę przedsiębiorstwa rozumie się nieujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, co do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Kryterium społeczne 20,00
Cena łączna brutto realizacji zamówienia 80,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Jakiekolwiek zmiany w umowie mogą być dokonane tylko w formie pisemnej. Zleceniodawca przewiduje możliwość zmiany umowy w następujących sytuacjach: a) zmiany przepisów powszechnie obowiązującego prawa b) zmiany terminu wykonania umowy z przyczyn niezależnych od żadnej ze stron.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-11-13, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Usługa przeprowadzenia zajęć z zakresu doradztwa edukacyjno-zawodowego dla maksymalnie 23 uczniów w wymiarze 3 godzin (1 godzina = 60min) na jednego uczestnika projektu
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zamawiający określił maksymalną liczbę uczniów (46 uczniów), dla których winno być przeprowadzone doradztwo edukacyjno – zawodowe. Liczba uczniów może ulec zmniejszeniu, a Wykonawcy nie będą przysługiwać z tego tytułu żadne roszczenia. Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie za rzeczywistą liczbę uczniów objętych doradztwem edukacyjno – zawodowym, stanowiącym iloczyn: cena jednostkowa brutto za 1 godzinę zegarową ( 1 godzina zegarowa = 60 minut) x3 godziny zegarowe x liczba uczniów. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć w prowadzonym postępowaniu wyłącznie jedną ofertę na wykonanie zamówienia obejmującą całość przedmiotu zamówienia lub wybraną część/części. W formularzu ofertowym należy wykreślić część/części w stosunku, do której/których Wykonawca nie będzie ubiegał się o udzielenie zamówienia. Wymogi i uwagi do realizacji zamówienia (dotyczy części 1, części 2): Zajęcia winni przeprowadzić konsultanci zawodowi zgodnie z opisem kwalifikacji w Rozdziale 8 ppkt 1 lit. c.2) niniejszej SIWZ: wykwalifikowani doradcy zawodowi, psycholodzy, pedagodzy posiadający niezbędne wykształcenie oraz doświadczenie zawodowe do prowadzenia zajęć związanych z wyborem kierunku kształcenia i zawodu. Zajęcia indywidualne dotyczyć będą zagadnień z zakresu planowania kariery zawodowej, poruszania się po rynku pracy, redagowania dokumentów aplikacyjnych, problematyki równości, stereotypów płci, równouprawnienia i problemu dyskryminacji na rynku pracy. Indywidualne doradztwo edukacyjno - zawodowe przeprowadzone będzie dwuetapowo: - I-etap – 1 godzina zegarowa (60 minut), ankieta badająca motywacje uczniów; - II-etap – 2 godziny zegarowe (60 minut), zagadnienia związane z zdiagnozowanymi potrzebami ucznia, powstanie dokument IPRZ, Indywidualny Plan Rozwoju Zawodowego uwzględniający jego potrzeby, oczekiwania i kompetencje zawodowe. Zamawiający przewiduje przeprowadzanie ww. zajęć dla maksymalnie 46 uczniów przy czym na jednego ucznia Wykonawca zobowiązany jest przeznaczyć łącznie 3 godziny zegarowe konsultacji (realizowanych w formie spotkań z uczniem). Celem indywidualnego doradztwa edukacyjno-zawodowego jest stworzenie dla każdego ucznia/uczennicy biorącego udział w projekcie Indywidualnego Planu Rozwoju Zawodowego(według wzoru Zamawiającego) w celu ukierunkowania ich w dalszym rozwoju zawodowym. Terminy i godziny konsultacji muszą być bezwzględnie dostosowane do ogłoszonych planów lekcji uczniów w danej szkole oraz uzgadniane przez Wykonawcę z każdym uczniem indywidualnie. Za zgodą Dyrektora szkoły zajęcia z uczestnikami projektu mogą być również prowadzone w soboty. Konsultacje odbywać się będą w siedzibie danej szkoły, do której uczęszcza uczeń, w wyznaczonym pomieszczeniu. Do przeprowadzenia zajęć Zamawiający udostępni konsultantowi zawodowemu bezpłatnie sale wykładowe znajdujące się w Zespole Szkół Nr 1 im. E. Kwiatkowskiego w Myszkowie. Wykonawca pokrywa koszty dojazdu do sal wykładowych oraz wszelkie inne koszty związane ze świadczeniem usługi, w tym wydruki materiałów. Zatrudnienie pracowników na umowę o pracę: Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga, aby przy realizacji zamówienia Wykonawca, z którym Zamawiający podpisze umowę, do jej wykonania zatrudniał, we własnym przedsiębiorstwie lub podwykonawcy, na podstawie umowy o pracę, osoby wykonujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: a) w zakresie części 1: co najmniej jedna osoba zatrudniona na podstawie umowy o pracę w charakterze konsultanta zawodowego b) w zakresie części 2: co najmniej jedna osoba zatrudniona na podstawie umowy o pracę w charakterze konsultanta zawodowego Dla udokumentowania tego faktu w terminie 5 dni roboczych od podpisania umowy Wykonawca przedłoży zamawiającemu wykaz osób zatrudnionych przy realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem czynności jakie będą oni wykonywać. Następnie na każde pisemne wezwanie Zamawiającego, wykonawca będzie zobligowany przedstawić wykaz i kopie dokumentów potwierdzające zatrudnienie osób na umowę o pracę przy realizacji zamówienia. W tym celu Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania od pracowników zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych. W przypadku konieczności zmiany – w okresie trwania umowy osób wykonujących czynności w ramach przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu nowego wykazu osób zatrudnionych przy realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem czynności jakie będą oni wykonywać. Obowiązek ten wykonawca zrealizuje w terminie 5 dni roboczych od dokonania przedmiotowej zmiany. Na pisemne wezwanie zamawiającego Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia kopii dokumentów potwierdzające zatrudnienie osób na umowę o pracę przy realizacji zamówienia. W tym celu Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania od pracowników zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych. Następnie na każde pisemne wezwanie Zamawiającego, wykonawca będzie zobligowany przedstawić wykaz i dokumenty potwierdzające zatrudnienie osób na umowę o pracę przy realizacji zamówienia. W przypadku, gdy wykonawca nie dochowa, któregokolwiek z terminu wskazanego w pkt.4.3.1 oraz pkt.4.3.2, zamawiający obciąży wykonawcę karami umownymi za każdy dzień zwłoki, w wysokości 1% całkowitego wynagrodzenia brutto wykonawcy, w odniesieniu do poszczególnej części. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wskazał w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podanie przez Wykonawcę firm podwykonawców. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 Ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Jeżeli powierzenie podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy wykonania części zamówienia na usługi następuje w trakcie jego realizacji, wykonawca na żądanie Zamawiającego przedstawia oświadczenie, o którym mowa w art.25a ust.1 Ustawy Pzp, lub oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy.  Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, wykonawca obowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę albo zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy.  Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85312320-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-01-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena łączna brutto realizacji zamówienia 80,00
Kryterium społeczne 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: usługa przeprowadzenia zajęć z zakresu doradztwa edukacyjno-zawodowego dla maksymalnie 23 uczniów w wymiarze 3 godzin (1 godzina = 60min) na jednego uczestnika projektu
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zamawiający określił maksymalną liczbę uczniów (46 uczniów), dla których winno być przeprowadzone doradztwo edukacyjno – zawodowe. Liczba uczniów może ulec zmniejszeniu, a Wykonawcy nie będą przysługiwać z tego tytułu żadne roszczenia. Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie za rzeczywistą liczbę uczniów objętych doradztwem edukacyjno – zawodowym, stanowiącym iloczyn: cena jednostkowa brutto za 1 godzinę zegarową ( 1 godzina zegarowa = 60 minut) x3 godziny zegarowe x liczba uczniów. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć w prowadzonym postępowaniu wyłącznie jedną ofertę na wykonanie zamówienia obejmującą całość przedmiotu zamówienia lub wybraną część/części. W formularzu ofertowym należy wykreślić część/części w stosunku, do której/których Wykonawca nie będzie ubiegał się o udzielenie zamówienia. Wymogi i uwagi do realizacji zamówienia (dotyczy części 1, części 2): Zajęcia winni przeprowadzić konsultanci zawodowi zgodnie z opisem kwalifikacji w Rozdziale 8 ppkt 1 lit. c.2) niniejszej SIWZ: wykwalifikowani doradcy zawodowi, psycholodzy, pedagodzy posiadający niezbędne wykształcenie oraz doświadczenie zawodowe do prowadzenia zajęć związanych z wyborem kierunku kształcenia i zawodu. Zajęcia indywidualne dotyczyć będą zagadnień z zakresu planowania kariery zawodowej, poruszania się po rynku pracy, redagowania dokumentów aplikacyjnych, problematyki równości, stereotypów płci, równouprawnienia i problemu dyskryminacji na rynku pracy. Indywidualne doradztwo edukacyjno - zawodowe przeprowadzone będzie dwuetapowo: - I-etap – 1 godzina zegarowa (60 minut), ankieta badająca motywacje uczniów; - II-etap – 2 godziny zegarowe (60 minut), zagadnienia związane z zdiagnozowanymi potrzebami ucznia, powstanie dokument IPRZ, Indywidualny Plan Rozwoju Zawodowego uwzględniający jego potrzeby, oczekiwania i kompetencje zawodowe. Zamawiający przewiduje przeprowadzanie ww. zajęć dla maksymalnie 46 uczniów przy czym na jednego ucznia Wykonawca zobowiązany jest przeznaczyć łącznie 3 godziny zegarowe konsultacji (realizowanych w formie spotkań z uczniem). Celem indywidualnego doradztwa edukacyjno-zawodowego jest stworzenie dla każdego ucznia/uczennicy biorącego udział w projekcie Indywidualnego Planu Rozwoju Zawodowego(według wzoru Zamawiającego) w celu ukierunkowania ich w dalszym rozwoju zawodowym. Terminy i godziny konsultacji muszą być bezwzględnie dostosowane do ogłoszonych planów lekcji uczniów w danej szkole oraz uzgadniane przez Wykonawcę z każdym uczniem indywidualnie. Za zgodą Dyrektora szkoły zajęcia z uczestnikami projektu mogą być również prowadzone w soboty. Konsultacje odbywać się będą w siedzibie danej szkoły, do której uczęszcza uczeń, w wyznaczonym pomieszczeniu. Do przeprowadzenia zajęć Zamawiający udostępni konsultantowi zawodowemu bezpłatnie sale wykładowe znajdujące się w Zespole Szkół Nr 1 im. E. Kwiatkowskiego w Myszkowie. Wykonawca pokrywa koszty dojazdu do sal wykładowych oraz wszelkie inne koszty związane ze świadczeniem usługi, w tym wydruki materiałów. Zatrudnienie pracowników na umowę o pracę: Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga, aby przy realizacji zamówienia Wykonawca, z którym Zamawiający podpisze umowę, do jej wykonania zatrudniał, we własnym przedsiębiorstwie lub podwykonawcy, na podstawie umowy o pracę, osoby wykonujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: a) w zakresie części 1: co najmniej jedna osoba zatrudniona na podstawie umowy o pracę w charakterze konsultanta zawodowego b) w zakresie części 2: co najmniej jedna osoba zatrudniona na podstawie umowy o pracę w charakterze konsultanta zawodowego Dla udokumentowania tego faktu w terminie 5 dni roboczych od podpisania umowy Wykonawca przedłoży zamawiającemu wykaz osób zatrudnionych przy realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem czynności jakie będą oni wykonywać. Następnie na każde pisemne wezwanie Zamawiającego, wykonawca będzie zobligowany przedstawić wykaz i kopie dokumentów potwierdzające zatrudnienie osób na umowę o pracę przy realizacji zamówienia. W tym celu Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania od pracowników zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych. W przypadku konieczności zmiany – w okresie trwania umowy osób wykonujących czynności w ramach przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu nowego wykazu osób zatrudnionych przy realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem czynności jakie będą oni wykonywać. Obowiązek ten wykonawca zrealizuje w terminie 5 dni roboczych od dokonania przedmiotowej zmiany. Na pisemne wezwanie zamawiającego Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia kopii dokumentów potwierdzające zatrudnienie osób na umowę o pracę przy realizacji zamówienia. W tym celu Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania od pracowników zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych. Następnie na każde pisemne wezwanie Zamawiającego, wykonawca będzie zobligowany przedstawić wykaz i dokumenty potwierdzające zatrudnienie osób na umowę o pracę przy realizacji zamówienia. W przypadku, gdy wykonawca nie dochowa, któregokolwiek z terminu wskazanego w pkt.4.3.1 oraz pkt.4.3.2, zamawiający obciąży wykonawcę karami umownymi za każdy dzień zwłoki, w wysokości 1% całkowitego wynagrodzenia brutto wykonawcy, w odniesieniu do poszczególnej części. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wskazał w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podanie przez Wykonawcę firm podwykonawców. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 Ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Jeżeli powierzenie podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy wykonania części zamówienia na usługi następuje w trakcie jego realizacji, wykonawca na żądanie Zamawiającego przedstawia oświadczenie, o którym mowa w art.25a ust.1 Ustawy Pzp, lub oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy.  Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, wykonawca obowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę albo zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy.  Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85312320-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-01-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena łączna brutto realizacji zamówienia 80,00
Kryterium społeczne 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę zrobienie pedicure z malowaniem w domu- Katowice
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania01-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę zrobienie pedicure z malowaniem w domu. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI