Przeprowadzenie treningu zapamiętywania, superwizji ,grup wsparciai korepetycji dla...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przeprowadzenie treningu zapamiętywania, superwizji ,grup wsparciai korepetycji dla uczestników projektupn."W rodzinie siła"
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPiotrków Trybunalski
  • WojewództwoŁódzkie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoJednostki organizacyjne administracji samorządowej
  • Termin składania wniosków2019-04-29
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyPowiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
  • Data publikacji ogłoszenia2019-04-18
  • Numer ogłoszenia539537-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 539537-N-2019 z dnia 2019-04-18 r.

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie: Przeprowadzenie treningu zapamiętywania, superwizji ,grup wsparciai korepetycji dla uczestników projektupn."W rodzinie siła"
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Zamówienie realizowane w ramach projektu pn."W Rodzinie Siła"współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Osi priorytetowej IX Włączenie społeczne, Działania IX.2 Usługi na rzecz osób zagrożonych ubóstwem lub wykluczeniem społecznym, Podziałania IX.2.1 Usługi społeczne i zdrowotne RPO Wł na lata 2014-2020
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Tak
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, krajowy numer identyfikacyjny 59065448600000, ul. Aleje 3 Maja  33 , 97-300  Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 44 732 31 64, e-mail pcpr@powiat-piotrkowski.pl, faks 44 732 31 64.
Adres strony internetowej (URL): pcprpiotrkow.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
www.pcprpiotrkow.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie treningu zapamiętywania, superwizji ,grup wsparciai korepetycji dla uczestników projektupn."W rodzinie siła"
Numer referencyjny: PCPR.231.2.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
4


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Część I Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie treningu szybkiego zapamiętywania mnemotechnika jako wartość dodana i gwarancja sukcesu. Cykl szkoleń/treningu umysłowego, który bazując na wrodzonej kreatywności i pamięci długotrwałej pozwala na osiągnięcie lepszych wyników w nauce, poprawę pewności siebie oraz lepsze planowanie swojej edukacji zawodowej. Trening oparty jest na wrodzonych umiejętnościach kreatywności, które są jednym ze sposobów ułatwiających zapamiętywanie, przechowywanie i przypominanie sobie informacji. Uczestnik po takim kursie ma większą pewność siebie, jest świadomy swoich umiejętności i lepiej prezentuje swoja wiedzę. Głównym zadaniem jest wyrównywanie szans edukacyjnych uczestników projektu „W RODZINIE SIŁA” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Osi priorytetowej IX Włączenie społeczne, Działania IX.2Usługi na rzecz osób zagrożonych ubóstwem lub wykluczeniem społecznym, Poddziałania IX.2.1 Usługi społeczne i zdrowotne RPO WŁ na lata 2014-2020. Część II Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie superwizji zajęcia indywidualne i grupowe. Superwizja jest ważnym narzędziem zwiększania efektywności pracy i rozwoju zawodowego pracowników. Stwarza możliwość refleksji nad własnymi emocjami, które wywołuje praca z rodziną, wyjaśnienia dylematów etyczno-moralnych pojawiających się w pracy, nauki od superwizora i innych członków grupy pozytywnych relacji społecznych np. komunikacji asertywności oraz innych umiejętności zawodowych. Korzyścią zawodową jest uzyskanie dzięki ponownej analizie z udziałem innych osób lepszego wglądu w przyczyny trudności pojawiających się w pracy. Efektem tej analizy jest uzyskanie nowej szerszej perspektywy widzenia danego problemu. Daje to możliwość dokonania trafniejszej diagnozy i przyjęcia lepszej strategii terapeutycznej. Superwizja wpłynie znacząco na relacje z rodzinami zastępczymi. Jakość interpersonalnych kontaktów pracowników z rodzinami oraz umiejętność radzenia sobie ze stresem zawodowym decydują o wyniku pracy koordynatorów z rodzinami zastępczymi. Superwizja dla psychologa, koordynatorów pieczy pracujących z rodzinami i pracownika socjalnego służy również wzmacnianiu ich umiejętności zawodowych Głównym zadaniem jest wsparcie i praca z rodzina zastępczą w ramach projekt ,,W RODZINIE SIŁA” współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Osi priorytetowej IX Włączenie społeczne, Działania IX.2Usługi na rzecz osób zagrożonych ubóstwem lub wykluczeniem społecznym, Poddziałania IX.2.1 Usługi społeczne i zdrowotne RPO WŁ na lata 2014-2020. Część III Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie grupy wsparcia dla rodziców dzieci z rodzin spokrewnionych, zawodowych i niezawodowych, rodzinnego domu dziecka i placówek opiekuńczo – wychowawczych typu rodzinnego. Grupa wsparcia dla rodziców to możliwość wymiany doświadczeń, dzielenia się sposobami rozwiązywania problemów, przezywania emocjami. Uczestnicy stanowią dla siebie źródło wsparcia emocjonalnego, informacyjnego, źródło zasobów. Zajęcia przyczynia się do stworzenia areny wspólnego się dzielenia opiekunów doświadczeniami i problemami w celu wykorzystania dobrych praktyk w swojej rodzinie. Głównym zadaniem jest kształtowanie roli rodzica zastępczego i wzmacnianie funkcji rodziny w ramach projektu ,,W RODZINIE SIŁA” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Osi priorytetowej IX Włączenie społeczne, Działania IX.2Usługi na rzecz osób zagrożonych ubóstwem lub wykluczeniem społecznym, Poddziałania IX.2.1 Usługi społeczne i zdrowotne RPO WŁ na lata 2014-2020. Część IV Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie korepetycji dla dzieci z rodzin spokrewnionych, zawodowych i niezawodowych, rodzinnego domu dziecka i placówek opiekuńczo – wychowawczych typu rodzinnego. Istota korepetycji, pozwalają na zbudowanie osobistej relacji, która z kolei umożliwi lepsze zrozumienie dziecka. Poznanie indywidualnych predyspozycji pozwala na stworzenie osobnego planu zajęć w taki sposób, by były one najbardziej efektowne. Tego rodzaju działanie, możliwe jedynie w warunkach zajęć prowadzonych poza szkolną klasą, umożliwia znalezienie najlepszej drogi nauczania, która doprowadzi nie tylko do nauczenia się przez dziecko wymaganych podstawą programową treści, ale umożliwi pełne zrozumienie przedmiotu. Głównym zadaniem jest wyrównanie szans edukacyjnych w ramach projektu ,,W RODZINIE SIŁA” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Osi priorytetowej IX Włączenie społeczne, Działania IX.2Usługi na rzecz osób zagrożonych ubóstwem lub wykluczeniem społecznym, Poddziałania IX.2.1 Usługi społeczne i zdrowotne RPO WŁ na lata 2014-2020. 1.1.Szczegółowy zakres części I zamówienia: Przeprowadzenie treningu szybkiego zapamiętywania liczyć będzie 20 spotkań po 2 h . Zajęcia będą odbywały się 1 raz w tygodniu w II grupach. I grupa dla dzieci w wieku 7-12 lat, II grupa dzieci w wieku 13-16 lat. Przewidujemy w każdej grupie po 4 dzieci (2 dziewczynki i 2 chłopców). Dwie edycje szkoleń. W obu edycjach weźmie udział 16 dzieci (8 dziewczynek , 8 chłopców) 40 spotkań,80 godzin zajęć. Trening zapamiętywania odbędzie się w dwóch edycjach rok 2019/2020 oraz rok 2020/2021. I edycja – 20 spotkań x 2 grupy x 2 godziny =20 x 2 x 2=80 godzin II edycja – 20 spotkań x 2 grupy x 2 godziny =20 x 2 x 2=80 godzin Razem 160 godzin rok 2019 -10 spotkań x 2 godziny x 2 grupy =10 x 2 x 2 = 40 godzin (1/2 edycji I) rok 2020 -20 spotkań x 2 grupy x 2 godziny = 20 x 2 x 2 =80 godzin (1/2 edycji I+1/2 edycji II) rok 2021 -10 spotkań x 2 grupy x 2 godziny =10 x 2 x 2 = 40 godzin (1/2/edycji II) Zajęcia odbywać się będą w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Piotrkowie Trybunalskim w okresie : październik 2019 r.-marzec 2020 r. październik 2020 r.-marzec 2021 r. 1.2.Szczegółowy zakres części II zamówienia: Zajęcia indywidualne odbywać się będą w latach: rok 2019, 2020 i 2021 1 grupa x 7 godzin x 1 spotkanie x 6 miesięcy =42 godziny Zajęcia indywidualne odbywać się będą w latach: rok 2019, 2020 i 2021 1 grupa x 7 godzin x 1 spotkanie x 6 miesięcy =42 godziny Zajęcia odbywać się będą w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Piotrkowie Trybunalskim. Zajęcia indywidualne i grupowe rozpoczynają się w kwietniu 2019 r. kończą w grudniu 2021 r. 1.3. Szczegółowy zakres części III zamówienia: Spotkania grup wsparcia odbywać się będą 1 raz w miesiącu po 2 godziny Zajęcia odbywać się będą w latach: 2019 -10 spotkań x2 h =20 h 2020- 12 spotkań x 2 h=24 h 2021- 9 spotkań x 2 h=18 h 2022 r -2 spotkania x 2 h=4 h Zajęcia odbywać się będą w siedzibie Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Piotrkowie Trybunalskim. Zamawiający zapewnia poczęstunek na zajęciach. 1.4. Szczegółowy zakres części IV zamówienia: Korepetycje zorganizowane są dla 40 dzieci ( 22 dziewczynek i 18 chłopców) na poziomie szkoły podstawowej, gimnazjalnej i ponadgimnazjalnej A) Korepetycje z języka polskiego -5 h w tygodniu B) Korepetycje z języka angielskiego – 21 h w tygodniu C) Korepetycje z języka niemieckiego – 5 h w tygodniu D) Korepetycje z matematyki – 32 h w tygodniu Korepetycje rozpoczynają się w kwietniu 2019 r. nie obejmują okresu wakacyjnego rok 2019 r. kwiecień – czerwiec, wrzesień – grudzień, 40 dzieci po 2 h w tygodniu . Korepetytor dojeżdża do miejsca zamieszkania dzieci – teren powiatu piotrkowskiego. Powiat Piotrkowski obejmuje 11 gmin. Najbliższa gmina od Piotrkowa Trybunalskiego ok 10 km , najdalsza 40 km. Dzieci w rodzinach zastępczych mieszkają prawie w każdej gminie. W cenie zapłaty za godzinę zajęć zawarty jest koszt dojazdu na zajęcia. Szczegółowe harmonogramy realizacji usług zostaną ustalone w zależności od potrzeb Zamawiającego w uzgodnieniu z Wykonawcą.

II.5) Główny kod CPV: 85121270-6
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
80000000-4


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Wszystkie informacje zawarte w SIWZ
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Wszystkie informacje zawarte w SIWZ
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wszystkie informacje zawarte w SIWZ
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Wszystkie informacje zawarte w SIWZ
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wszystkie informacje zawarte w SIWZ
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
Wszystkie informacje zawarte w SIWZ
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wszystkie informacje zawarte w SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 100,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-04-29, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> jezyk polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 dni (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie tatuażu z henny - Łódź
  • Lokalizacja zleceniałódzkie
  • Data dodania30-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Chciałabym zrobić tatuaż z henny na dłoni. Zależałoby mi na wczesnych godzinach porannych 07.05.2024. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.