Przeprowadzenie diagnozy psychologiczno-pedagogicznej w Ząbkowicach Śl. i w Mysłakowicach,...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przeprowadzenie diagnozy psychologiczno-pedagogicznej w Ząbkowicach Śl. i w Mysłakowicach, podzielone na dwa zadania częściowe, w zależności od miejscowości w której świadczona będzie usługa.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWrocław
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
  • Termin składania wniosków2022-09-23
  • ZamawiającyDolnośląska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy
  • Data publikacji ogłoszenia2022-09-14
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00347625
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Przeprowadzenie diagnozy psychologiczno-pedagogicznej w Ząbkowicach Śl. i w Mysłakowicach, podzielone na dwa zadania częściowe, w zależności od miejscowości w której świadczona będzie usługa.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Dolnośląska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 007003480

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wybrzeże J. Słowackiego 9

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 50-413

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.7.) Numer telefonu: 713446570

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dolnoslaska@ohp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.ohp.pl/nasze-jednostki/wojewodzkie-komendy-ohp/dolnoslaskie

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Państwowa jednostka budżetowa jest instytucją rynku pracy realizującą zadania określone w ustawie o instytucjach rynku pracy i promocji zatrudnienia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przeprowadzenie diagnozy psychologiczno-pedagogicznej w Ząbkowicach Śl. i w Mysłakowicach, podzielone na dwa zadania częściowe, w zależności od miejscowości w której świadczona będzie usługa.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-05f8dc78-3357-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00347625

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00045463/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Przeprowadzenie diagnozy psychologiczno - pedagogicznej grupy młodziezy w wieku 15-18 lat w Ośrodku Szkolenia i Wychowania w Ząbkowicach Śl. i Mysłakowicach

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

http://dolnoslaska-bip.ohp.pl/public/?id=219162

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w Pzp, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/ lub ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal.
2. Zamawiający dopuszcza również możliwość prowadzenia komunikacji (za wyjątkiem składania ofert) o której mowa powyżej za pomocą poczty elektronicznej, na adres logistyka.dolnoslaska@ohp.pl.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, podmiotowe środki dowodowe, w tym oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 Pzp, oraz zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 Pzp, zwane dalej „zobowiązaniem podmiotu udostępniającego zasoby”, pełnomocnictwo, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2020 r. poz. 346, 568, 695, 1517 i 2320), z zastrzeżeniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 Pzp, z uwzględnieniem rodzaju
przekazywanych danych (§ 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. poz. 2452) - w skrócie „rozporządzenie”).
2. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż określone w § 2 ust. 1 rozporządzenia, przekazywane w postępowaniu, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne lub jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, o których mowa w § 3 ust. 1 rozporządzenia (§ 2 ust. 2 rozporządzenia).
3. Dokumenty elektroniczne przekazuje się w postępowaniu przy użyciu środków komunikacji elektronicznej wskazanych przez zamawiającego zgodnie z art. 67 Pzp (§ 3 ust. 1 rozporządzenia).
4. Podmiotowe środki dowodowe, przedmiotowe środki dowodowe oraz inne dokumenty lub oświadczenia, sporządzone w języku obcym przekazuje się wraz z tłumaczeniem na język polski (§ 5 rozporządzenia).
5. W przypadku gdy podmiotowe środki dowodowe, inne dokumenty, lub dokumenty potwierdzające umocowanie do reprezentowania odpowiednio wykonawcy, wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 Pzp lub podwykonawcy niebędącego podmiotem udostępniającym
zasoby na takich zasadach, zwane dalej „dokumentami potwierdzającymi umocowanie do reprezentowania”, zostały wystawione przez upoważnione podmioty inne niż wykonawca, wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, podmiot udostępniający zasoby lub podwykonawca, zwane dalej „upoważnionymi podmiotami”, jako dokument elektroniczny, przekazuje się ten dokument (§ 6 ust. 1 rozporządzenia).
6. W przypadku gdy podmiotowe środki dowodowe, przedmiotowe środki dowodowe, inne dokumenty lub dokumenty potwierdzające umocowanie do reprezentowania, zostały wystawione przez upoważnione podmioty jako dokument w postaci papierowej, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczające zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej (§ 6 ust. 2 rozporządzenia).
7. Zgodnie z § 6 ust. 3 rozporządzenia poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej, o którym mowa w ust. 2, dokonuje w przypadku:
1) podmiotowych środków dowodowych oraz dokumentów potwierdzających umocowanie do reprezentowania - odpowiednio wykonawca, wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, podmiot udostępniający zasoby lub podwykonawca, w zakresie podmiotowych środków dowodowych lub dokumentów potwierdzających umocowanie do reprezentowania, które każdego z nich dotyczą;
2) przedmiotowych środków dowodowych - odpowiednio wykonawca lub wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia;
3) innych dokumentów odpowiednio wykonawca lub wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): W postępowaniu są przetwarzane dane osobowe podlegające ochronie zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2019 r. poz. 1781) oraz Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (w skrócie „rozporządzenia 2016/679”).

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 1
Przeprowadzenie diagnozy psychologiczno-pedagogicznej dla wszystkich uczestników, którzy zostaną zrekrutowani na rok szkolny 2022/2023 do Ośrodka Szkolenia i Wychowania OHP w Ząbkowicach Śl. – gwarantowana minimalna ilość uczestników wynosi 10 osób.
Z możliwością opcjonalnego przeprowadzenia diagnozy psychologiczno – pedagogicznej dla dodatkowych 40 uczestników Zamawiający zastrzega możliwość skorzystania, w zależności od potrzeb z „prawa opcji” (zamówienia opcjonalnego) – na zasadach opisanych w punkcie XXXVI w SWZ.
Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

1. Zamawiający zastrzega możliwość skorzystania, w zależności od potrzeb z „prawa opcji” (zamówienia opcjonalnego). Prawo opcji dotyczy możliwości złożenia dodatkowego zamówienia zarówno w dniu podpisania umowy (o ile Zamawiający zadeklaruje ten fakt w umowie) jak i w okresie trwania obowiązującej umowy, w zakresie przeprowadzenia diagnozy psychologiczno – pedagogicznej dla dodatkowych 40 uczestników (dla zadania częściowego
nr 1) i dla dodatkowych 40 uczestników (dla zadania częściowego nr 2) – po cenach jednostkowych przedstawionych w formularzu ofertowym.
2. Zamówienie podstawowe (gwarantowane) obejmuje 10 osób, natomiast dodatkowe opcjonalne zamówieni dla dodatkowych 40 osób. Łączne maksymalne zamówienie wyniesie 50 osób.
3. Zamawiający uzależnia możliwość wykonania zakresu objętego prawem opcji pod warunkiem uzyskania środków finansowych na ten cel. W przypadku nieprzyznania dotacji na zakres objęty prawem opcji, Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie z tego tytułu. Zamówienie opcjonalne nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do jego udzielenia, jak również nie stanowi podstawy do dochodzenia przez Wykonawcę roszczeń odszkodowawczych z tytułu niezrealizowania tego zamówienia. Oświadczenie woli Zamawiającego o realizacji zamówienia opcjonalnego, jest wyłącznym uprawnieniem Zamawiającego.
4. Uprawnienie o którym mowa w punkcie 2, może być wykonywane wielokrotnie, aż do osiągnięcia maksymalnej ilości uczestników objętych w ramach „prawa opcji”. Wykonawca jest zobowiązany do rozpoczęcia realizacji zamówienia objętego prawem opcji nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od złożenia przez Zamawiającego pisemnego oświadczenia o skorzystaniu z prawa opcji, z zastrzeżeniem, że termin wykonania usługi objętej prawem opcji nastąpi nie później niż do 15.12.2022 r. W przypadku niemożliwości złożenia oświadczenia woli (pisemnego zamówienia) na 14 dni przed graniczną datą 15.12.2022 r., wykonanie zamówienia objętego prawem opcji nastąpi, gdy Wykonawca wyrazi zgodę na realizację i zobowiąże się do wykonania zamówienia opcjonalnego w terminie obowiązywania umowy tj. do 15.12.2022 r.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe osoby/osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 2
Przeprowadzenie diagnozy psychologiczno-pedagogicznej dla wszystkich uczestników, którzy zostaną zrekrutowani na rok szkolny 2022/2023 do Ośrodka Szkolenia i Wychowania OHP
w Mysłakowicach – gwarantowana minimalna ilość uczestników wynosi 10 osób..

Z możliwością opcjonalnego przeprowadzenia diagnozy psychologiczno – pedagogicznej dla dodatkowych 40 uczestników
Zamawiający zastrzega możliwość skorzystania, w zależności od potrzeb z „prawa opcji” (zamówienia opcjonalnego) – na zasadach opisanych w punkcie XXXVI w SWZ.
Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

1. Zamawiający zastrzega możliwość skorzystania, w zależności od potrzeb z „prawa opcji” (zamówienia opcjonalnego). Prawo opcji dotyczy możliwości złożenia dodatkowego zamówienia zarówno w dniu podpisania umowy (o ile Zamawiający zadeklaruje ten fakt w umowie) jak i w okresie trwania obowiązującej umowy, w zakresie przeprowadzenia diagnozy psychologiczno – pedagogicznej dla dodatkowych 40 uczestników (dla zadania częściowego
nr 1) i dla dodatkowych 40 uczestników (dla zadania częściowego nr 2) – po cenach jednostkowych przedstawionych w formularzu ofertowym.
2. Zamówienie podstawowe (gwarantowane) obejmuje 10 osób, natomiast dodatkowe opcjonalne zamówieni dla dodatkowych 40 osób. Łączne maksymalne zamówienie wyniesie 50 osób.
3. Zamawiający uzależnia możliwość wykonania zakresu objętego prawem opcji pod warunkiem uzyskania środków finansowych na ten cel. W przypadku nieprzyznania dotacji na zakres objęty prawem opcji, Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie z tego tytułu. Zamówienie opcjonalne nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do jego udzielenia, jak również nie stanowi podstawy do dochodzenia przez Wykonawcę roszczeń odszkodowawczych z tytułu niezrealizowania tego zamówienia. Oświadczenie woli Zamawiającego o realizacji zamówienia opcjonalnego, jest wyłącznym uprawnieniem Zamawiającego.
4. Uprawnienie o którym mowa w punkcie 2, może być wykonywane wielokrotnie, aż do osiągnięcia maksymalnej ilości uczestników objętych w ramach „prawa opcji”. Wykonawca jest zobowiązany do rozpoczęcia realizacji zamówienia objętego prawem opcji nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od złożenia przez Zamawiającego pisemnego oświadczenia o skorzystaniu z prawa opcji, z zastrzeżeniem, że termin wykonania usługi objętej prawem opcji nastąpi nie później niż do 15.12.2022 r. W przypadku niemożliwości złożenia oświadczenia woli (pisemnego zamówienia) na 14 dni przed graniczną datą 15.12.2022 r., wykonanie zamówienia objętego prawem opcji nastąpi, gdy Wykonawca wyrazi zgodę na realizację i zobowiąże się do wykonania zamówienia opcjonalnego w terminie obowiązywania umowy tj. do 15.12.2022 r.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe osoby/osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia objętego niniejszym postępowaniem mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
4) Zdolności technicznej lub zawodowej
Warunek wspólny dla wszystkich zadań częściowych od nr 1 do nr 2
Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności zawodowej, jeżeli wykaże że do realizacji zamówienia dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do realizacji zamówienia tj.: dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jedną osobą dla każdego zadania częściowego z osobna, która:
 ukończyła studia psychologiczne w polskiej szkole wyższej, zakończone uzyskaniem dyplomu z tytułem magistra psychologii lub wykształcenie uzyskane za granicą uznane w Polsce za równorzędne, zakończone uzyskaniem dyplomu z tytułem magistra psychologii;
 ma przynajmniej roczne doświadczenie w pracy psychologa z młodzieżą w wieku 14 – 18 lat;
 ma uprawnienia do realizacji działań diagnostycznych, w tym posiadanie uprawnień do przeprowadzenia diagnozy pogłębionej (np. uprawnienia do przeprowadzania testów klinicznych).
UWAGA:
W przypadku składania ofert na więcej niż jedno zadanie częściowe, Wykonawca musi zapewnić dla tych wszystkich zadań częściowych przynajmniej jedną osobę – psychologa, po jednym odrębnym na każdą miejscowość. (Jedna i ta sama osoba pod jednym nazwiskiem, może świadczyć usługę tylko w jednej miejscowości).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Dokumenty składane wraz z ofertą:
a) Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SWZ.
2) Wykaz dokumentów i oświadczeń składanych na wezwanie:
Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:

a) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Dokumenty składane wraz z ofertą:
a) Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SWZ.

2) Wykaz dokumentów i oświadczeń składanych na wezwanie:
Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:
a) W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności zawodowej zamawiający żąda:
 wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, o których mowa w części XXVII.1.4) wzór wykazu tych osób stanowi Załącznik nr 6 do SWZ.
UWAGA:
W przypadku składania ofert na więcej niż jedno zadanie częściowe, Wykonawca musi zapewnić dla tych wszystkich zadań częściowych przynajmniej jedną osobę – psychologa, po jednym odrębnym na każdą miejscowość. (Jedna i ta sama osoba pod jednym nazwiskiem, może świadczyć usługę tylko w jednej miejscowości).

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Doświadczenie zawodowe psychologa (wzór załącznik nr 5) – informacja niezbędna do przyznania punktacji w kryterium doświadczenia zawodowego psychologa – jeśli dokument nie zostanie złożony (wypełniony), oferta będzie ważna, ale Wykonawca otrzyma zero punktów w kryterium doświadczenia zawodowego psychologów.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. spółka cywilna, konsorcjum).
2. W przypadku, o którym mowa w ust. 1, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
4. W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, zamawiający może żądać od wykonawcy odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru.
5. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w ust. 4, jeżeli zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
6. Jeżeli w imieniu wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w ust. 1, zamawiający może żądać od wykonawcy pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania wykonawcy.
7. Przepis ust. 6 stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego.
8. Przepisy ust. 4-6 stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 Pzp lub podwykonawcy niebędącego podmiotem udostępniającym zasoby na takich zasadach.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Dopuszcza się możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia:
a) zmiana terminu realizacji zamówienia, maksymalnie do 30.12.2022 roku – z powodu przyczyn losowych, których Wykonawca lub Prowadzący postępowanie (Zamawiający) nie mógł przewidzieć, ani im zapobiec.

b) w szczególnie uzasadnionych przypadkach np. losowych, w każdym momencie trwania umowy, na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego, dopuszcza się możliwość zmiany osób realizujących zamówienie które zostały wykazane w wykazie osób realizujących zamówienie, pod warunkiem, że osoby te będą posiadać minimalne wymagania stawiane w warunkach udziału w postępowaniu – zgodnie z zasadami opisanymi w § 4 wzoru umowy.
c) w przypadku zmian unormowań prawnych dotyczących zmiany urzędowej stawki podatku VAT, Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia lub zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku VAT. Płatności będą się odbywać z uwzględnieniem stawki VAT obowiązującej w dniu wystawienia faktury,
d) zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia
e) zmiana polegająca na zmianie sposobu spełnienia świadczenia lub zakresu świadczenia może nastąpić w sytuacji wystąpienia okoliczności związanych z wystąpieniem wirusa SARS-CoV-2 lub choroby wywołanej tym wirusem (COVID-19), lub innych chorób zakaźnych na zasadach określonych w § 11 wzoru umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-09-23 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Podpisaną kwalifikowanym podpisem elektronicz., lub profilem zaufanym, lub podpisem osobistym, zaszyfrowaną Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na e-PUAP dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal i udostępnionego na miniPortalu dostępnego pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-09-23 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-10-22

NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję opiekunki dla osoby starszej, chodzącej - Bolesławiec
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania29-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam, Poszukuję opiekunki dla osoby starszej, chodzącej. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI