Organizacja i przeprowadzenie samopomocowej grupy wsparcia, warsztatów umiejętności...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Organizacja i przeprowadzenie samopomocowej grupy wsparcia, warsztatów umiejętności wychowawczych i konsultacji dla rodziców; zajęć psychokorekcyjnych i terapeutycznych oraz warsztatów edukacyjnych
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoCzarna
  • WojewództwoPodkarpackie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-06-08
  • ZamawiającyGminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Czarnej
  • Data publikacji ogłoszenia2022-05-30
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00184675
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Organizacja i przeprowadzenie samopomocowej grupy wsparcia, warsztatów umiejętności wychowawczych i konsultacji dla rodziców; zajęć psychokorekcyjnych i terapeutycznych oraz warsztatów edukacyjnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Czarnej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690007016

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Czarna 260

1.5.2.) Miejscowość: Czarna

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-125

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gopsczarnal@ops.net.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://biuletyn.net/gops.gminaczarna/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Organizacja i przeprowadzenie samopomocowej grupy wsparcia, warsztatów umiejętności wychowawczych i konsultacji dla rodziców; zajęć psychokorekcyjnych i terapeutycznych oraz warsztatów edukacyjnych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-85e95081-ddd7-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00184675

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00067672/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Organizacja i przeprowadzenie samopomocowej grupy wsparcia, warsztatów umiejętności wychowawczych i konsultacji dla rodziców; zajęć psychokorekcyjnych i terapeutycznych oraz warsztatów edukacyjnych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Poprawa dostępu do usług wsparcia rodziny w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: wskazane zostały:a) w Regulaminie korzystania z systemu mini portal, b) w warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP); c) w SpecyfikacjiWarunkówZamówienia. Ofertę w postępowaniu składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje dotyczące danych osobowych
(RODO)zawartezostały w specyfikacji warunków zamówienia

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacje dotyczące danych osobowych
(RODO)zawartezostały w specyfikacji warunków zamówienia

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: GOPS.271.8.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usługi wsparcia dla rodziców: Samopomocowa Grupa Wsparcia (144 godz. dydakt. , 43 osoby); warsztaty umiejętności wychowawczych (160 godz., dydakt., 43 osoby); indywidualne konsultacje dla rodziców: 1073 godz. zegarowych, w tym: terapeutyczne ds. uzależnień, socjoterapeutyczne,
psychologiczne, doradcy zawodowego.

4.2.6.) Główny kod CPV: 85320000-8 - Usługi społeczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-06-10

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje zamówienia o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, polegające na powtórzeniu usług objętych przedmiotem niniejszego zamówienia - do 20 % zakresu podstawowego.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Na podstawie złożonych dokumentów oraz wg kryteriów oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie koordynatora

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

usługi wsparcia dla dzieci: zajęcia psychokorekcyjne oraz terapeutyczne dla dzieci ( 1161 godz. zegarowych, 37 dzieci, w tym: zajęcia z psychologiem , pedagogiem , socjoterapeutą , logopedą); warsztaty edukacyjne (192godz. dydakt., w tym: warsztaty dietetyczne/ zdrowego żywienia, warsztaty profilaktyki wad postawy, warsztaty profilaktyki uzależnień , warsztaty profilaktyczne w zakresie fonoholizmu, uzależnienia od gier komputerowych, patologicznego używania Internetu )

4.2.6.) Główny kod CPV: 85320000-8 - Usługi społeczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-06-10

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje zamówienia o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, polegające na powtórzeniu usług objętych przedmiotem niniejszego zamówienia - do 20 % zakresu podstawowego.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Na podstawie złożonych dokumentów oraz wg kryteriów oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie koordynatora

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału dotyczące:

1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie;

2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej,
o ile wynika to z odrębnych przepisów: warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże:

a) dla części 1 usługi wsparcia dla rodziców

 posiadanie wpisu do Rejestru Instytucji Szkoleniowych (RIS) prowadzonego przez marszałka właściwego ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej;
 posiadanie wpisu do Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia (KRAZ);

b) dla części 2 usługi wsparcia dla dzieci:

posiadanie wpisu do Rejestru Instytucji Szkoleniowych (RIS) prowadzonego przez marszałka właściwego ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej.

3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie;

4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w zakresie zdolności
technicznej lub zawodowej, jeżeli wykonawca wykaże, że:

a) dla części 1 usługi wsparcia dla rodziców:
 w celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich (3) trzech lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy
- w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje, co najmniej 1 zamówienie objęte jedną umową
o wartości brutto co najmniej 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych) obejmujące usługi organizacji i realizacji poradnictwa i/lub terapii z co najmniej 2 (dwa) spośród poniżej wymienionych 3 (trzy) zakresów:
 zajęcia w zakresie kompetencji rodzicielskich i/lub partnerskich;
 zajęcia w zakresie prowadzenia grupy samopomocowej i/lub grupy wsparcia;
 przeprowadzenie indywidualnego wsparcia - do wyboru: psychologiczne lub psychospołeczne lub socjoterapeutyczne lub rehabilitacyjne lub coaching rodzicielski
oraz realizowanego na rzecz osób, lub rodzin zagrożonych ubóstwem lub wykluczeniem społecznym zgodnie z definicją zawartą w Rozdziale 3
pkt 15 Wytycznych w zakresie realizacji przedsięwzięć w obszarze włączenia społecznego i zwalczania ubóstwa z wykorzystaniem środków Europejskiego Funduszu Społecznego i Europejskiego Funduszu
– Wykonawca otrzyma 0 punktów (spełnienie warunku);
oraz
 dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 1 osobą do pełnienia funkcji koordynatora usług, która w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert - przez okres co najmniej 6 miesięcy organizowała
i realizowała lub bezpośrednio nadzorowała organizację i realizację co najmniej 1 zamówienia objętego jedną umową o wartości brutto co najmniej 100 000 zł (słownie: sto tysięcy złotych) obejmującego usługi organizacji i realizacji poradnictwa i/lub terapii z co najmniej 2 (dwa) spośród poniżej wymienionych 3 (trzy) zakresów:
 zajęcia w zakresie kompetencji rodzicielskich i/lub partnerskich;
 zajęcia w zakresie prowadzenia grupy samopomocowej i/lub grupy wsparcia;
 przeprowadzenie indywidualnego wsparcia - do wyboru: psychologiczne lub psychospołeczne lub socjoterapeutyczne lub rehabilitacyjne lub coaching rodzicielski
oraz realizowanego na rzecz osób, lub rodzin zagrożonych ubóstwem lub wykluczeniem społecznym zgodnie z definicją zawartą w Rozdziale 3 pkt 15 Wytycznych w zakresie realizacji przedsięwzięć w obszarze włączenia społecznego i zwalczania ubóstwa z wykorzystaniem środków Europejskiego Funduszu Społecznego i Europejskiego Funduszu
oraz
 dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 1 osobą – psychologiem do przeprowadzenia samopomocowej grupy wsparcia posiadającą na dzień składania ofert wykształcenie wyższe psychologiczne oraz co najmniej
2 – letnie doświadczenie zawodowe, w tym w pracy na rzecz osób / rodzin zagrożonych ubóstwem i wykluczeniem społecznym
oraz
 dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 1 osobą – psychologiem do przeprowadzenia warsztatów umiejętności wychowawczych dla rodziców posiadającą na dzień składania ofert wykształcenie wyższe psychologiczne oraz co najmniej 2 – letnie doświadczenie zawodowe, w tym w pracy na rzecz osób/rodzin zagrożonych ubóstwem i wykluczeniem społecznym
oraz
dysponuje lub będzie dysponowała do przeprowadzenia indywidualnych konsultacji dla rodziców dysponuje lub będzie dysponował co najmniej:
 1 osobą – do przeprowadzenia indywidualnych konsultacji socjoterapeutycznych dla rodziców posiadającą na dzień składania ofert wykształcenie wyższe pedagogiczne oraz co najmniej 2 – letnie doświadczenie zawodowe, w tym w pracy na rzecz osób / rodzin zagrożonych ubóstwem i wykluczeniem społecznym,
 1 osobą – do przeprowadzenia indywidualnych konsultacji w zakresie terapii uzależnień dla rodziców posiadającą na dzień składania ofert wykształcenie wyższe medyczne lub wyższe w dziedzinie psychologii, socjologii, pedagogiki ,resocjalizacji, teologii lub nauk o rodzinie oraz ukończone studium terapii uzależnień lub certyfikat specjalisty psychoterapii uzależnień lub studia podyplomowe w zakresie profilaktyki, poradnictwa i terapii uzależnień oraz co najmniej 2 –letnie doświadczenie zawodowe, w tym w pracy na rzecz osób / rodzin zagrożonych ubóstwem
i wykluczeniem społecznym,
 osobą – do przeprowadzenia indywidualnych konsultacji psychologicznych dla rodziców posiadającą na dzień składania ofert wykształcenie wyższe psychologiczne oraz co najmniej 2 –letnie doświadczenie zawodowe,
w tym w pracy na rzecz osób / rodzin zagrożonych ubóstwem
i wykluczeniem społecznym,
 1 osobą – do przeprowadzenia indywidualnych konsultacji z zakresu doradztwa zawodowego dla rodziców posiadającą na dzień składania ofert wykształcenie wyższe w zakresie doradztwa zawodowego lub pedagogiki na kierunkach: pedagogika, pedagogika pracy, psychologia, socjologia, polityka społeczna, nauki społeczne, ekonomia lub wykształcenie wyższe
I lub II stopnia niezależnie od kierunku ukończone studia podyplomowe
w zakresie m.in.: doradztwa zawodowego, doradztwa edukacyjno
- zawodowego, doradztwa zawodowego i personalnego, doradztwa zawodowego i pośrednictwa pracy, potwierdzone dyplomem ukończenia studiów/studiów podyplomowych oraz licencje zawodową doradcy zawodowego oraz co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego
w prowadzeniu doradztwa zawodowego, w tym w pracy na rzecz osób / rodzin zagrożonych ubóstwem i wykluczeniem społecznym,

b) dla części 2 usługi wsparcia dla dzieci:
 w celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich (3) trzech lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy
- w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje, co najmniej 1 zamówienie objęte jedną umową
o wartości brutto co najmniej 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych) obejmujące usługi organizacji i realizacji usług z co najmniej 1 (jeden) spośród poniżej wymienionych 2 (dwa) zakresów:
 przeprowadzenie zajęć psychokorekcyjnych dla dzieci obejmujących terapia taktylna, lub integracja sensoryczna, lub trening zastępowania agresji, lub wsparcie pedagogiczne, lub psychologiczne, socjoterapeutyczne, lub logopedyczne;
 przeprowadzenie zajęć w zakresie Warsztatów dietetycznych/ zdrowego żywienia lub Warsztaty profilaktyki wad postawy lub Warsztaty profilaktyki uzależnień lub Warsztaty profilaktyczne w zakresie fonoholizmu, uzależnienia od gier komputerowych, patologicznego używania Internetu
oraz zamówienie o którym mowa powyżej skierowane było do osób, lub rodzin zagrożonych ubóstwem lub wykluczeniem społecznym zgodnie
z definicją zawartą w Rozdziale 3 pkt 15 Wytycznych w zakresie realizacji przedsięwzięć w obszarze włączenia społecznego i zwalczania ubóstwa
z wykorzystaniem środków Europejskiego Funduszu Społecznego
i Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego na lata 2014-2020
oraz  dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 1 osobą do pełnienia funkcji koordynatora usług, która w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert - przez okres co najmniej 6 miesięcy - organizowała
i realizowała lub bezpośrednio nadzorowała organizację i realizację co najmniej 1 zamówienia objętego jedną umową o wartości brutto
co najmniej 100 000 zł (słownie: sto tysięcy złotych) obejmującego usługi organizacji i realizacji usług z co najmniej 1 (jeden) spośród poniżej wymienionych 2 (dwa) zakresów:
 przeprowadzenie zajęć psychokorekcyjnych dla dzieci obejmujących terapia taktylna, lub integracja sensoryczna, lub trening zastępowania agresji, lub wsparcie pedagogiczne, lub psychologiczne, socjoterapeutyczne, lub logopedyczne;
 przeprowadzenie zajęć w zakresie Warsztatów dietetycznych/ zdrowego żywienia lub Warsztaty profilaktyki wad postawy lub Warsztaty profilaktyki uzależnień lub Warsztaty profilaktyczne
w zakresie fonoholizmu, uzależnienia od gier komputerowych, patologicznego używania Internetu
oraz realizowanego na rzecz osób, lub rodzin zagrożonych ubóstwem lub wykluczeniem społecznym zgodnie z definicją zawartą w Rozdziale 3 pkt 15 Wytycznych w zakresie realizacji przedsięwzięć w obszarze włączenia społecznego i zwalczania ubóstwa z wykorzystaniem środków Europejskiego Funduszu Społecznego i Europejskiego Funduszu
oraz
 dysponuje lub będzie dysponował - pozostała treść: patrz informacje dodatkowe w niniejszym ogłoszeniu

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu,
o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia
z postępowania wskazanych przez zamawiającego;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami,
o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy;

2) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz
z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych/uprawnień, wykształcenia
i doświadczenia, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami ;

3) aktualnego wpisu do Rejestru Instytucji Szkoleniowych (RIS), o którym mowa w art. 20 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz.U. z 2017 r., poz. 1065 ze zm.) lub aktualnej informacji o wpisie do RIS wygenerowanej ze strony internetowej:http://stor.praca.gov.pl (dla cz. 1 oraz 2)

4) aktualnego wpisu Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia (RAZ) prowadzonego przez marszałka właściwego ze względu na siedzibę agencji (dla części 1).

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

wskazane w specyfikacji warunków zamówienia (SWZ)

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia . W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich
w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

określone zostały w specyfikacji istotnych warunkach zamówienia, projektowanych postanowieniach umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-06-08 08:00

8.2.) Miejsce składania ofert: za pośrednictwem miniPortalu

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-06-08 08:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-07-06

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

cd. z sekcji V - kwalifikacja wykonawców tj. - oraz
 dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 1 osobą – psychologiem do przeprowadzenia zajęć psychokorekcyjnych dla dzieci posiadającą na dzień składania ofert wykształcenie wyższe psychologiczne oraz co najmniej 2 –letnie doświadczenie zawodowe, w tym w pracy na rzecz osób / rodzin zagrożonych ubóstwem i wykluczeniem społecznym
oraz  dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 1 osobą – pedagogiem do przeprowadzenia zajęć psychokorekcyjnych dla dzieci posiadającą na dzień składania ofert wykształcenie wyższe pedagogiczne oraz co najmniej 2 –letnie doświadczenie zawodowe, w tym w pracy na rzecz osób / rodzin zagrożonych ubóstwem i wykluczeniem społecznym,
oraz  dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 1 osobą – do przeprowadzenia zajęć psychokorekcyjnych – socjoterapeutycznych dla dzieci posiadającą na dzień składania ofert wykształcenie wyższe pedagogiczne oraz co najmniej 2 –letnie doświadczenie zawodowe, w tym w pracy na rzecz osób / rodzin zagrożonych ubóstwem i wykluczeniem społecznym oraz  dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 1 osobą – do przeprowadzenia zajęć psychokorekcyjnych – logopedycznych dla dzieci posiadającą na dzień składania ofert wykształcenie wyższe oraz studia podyplomowe z zakresu logopedii oraz co najmniej 2 –letnie doświadczenie zawodowe, w tym w pracy na rzecz osób / rodzin zagrożonych ubóstwem i wykluczeniem społecznym oraz  dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 1 osobą – dietetykiem do przeprowadzenia warsztatów dietetycznych dla dzieci posiadającą na dzień składania ofert wykształcenie wyższe – na kierunku; dietetyk oraz co najmniej 2 –letnie doświadczenie zawodowe, w tym w pracy na rzecz osób / rodzin zagrożonych ubóstwem i wykluczeniem społecznym, oraz  dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 1 osobą – fizjoterapeutą do przeprowadzenia warsztatów profilaktyki wad postawy dla dzieci posiadającą na dzień składania ofert wykształcenie wyższe na kierunku: fizjoterapia oraz co najmniej 2 –letnie doświadczenie zawodowe, w tym w pracy na rzecz osób / rodzin zagrożonych ubóstwem i wykluczeniem społecznym, oraz  dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 1 osobą – terapeutą ds. uzależnień do przeprowadzenia warsztatów profilaktyki uzależnień dla dzieci posiadającą na dzień składania ofert wykształcenie wyższe medyczne lub wyższe w dziedzinie psychologii, socjologii, pedagogiki ,resocjalizacji, teologii lub nauk o rodzinie oraz ukończone studium terapii uzależnień lub certyfikat specjalisty psychoterapii uzależnień lub studia podyplomowe w zakresie profilaktyki, poradnictwa i terapii uzależnień oraz co najmniej 2 –letnie doświadczenie zawodowe, w tym w pracy na rzecz osób / rodzin zagrożonych ubóstwem i wykluczeniem społecznym, oraz  dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 1 osobą – terapeutą do przeprowadzenia warsztatów profilaktycznych w zakresie fonoholizmu, uzależnienia od gier komputerowych patologicznego używania internetu dla dzieci posiadającą na dzień składania ofert wykształcenie wyższe medyczne lub wyższe w dziedzinie psychologii, socjologii, pedagogiki ,resocjalizacji, teologii lub nauk o rodzinie oraz ukończone studium terapii uzależnień lub certyfikat specjalisty psychoterapii uzależnień lub studia podyplomowe w zakresie profilaktyki, poradnictwa i terapii uzależnień oraz co najmniej 2 –letnie doświadczenie zawodowe, w tym w pracy na rzecz osób / rodzin zagrożonych ubóstwem i wykluczeniem społecznym
NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję opieki całodobowej dla starszej, leżącej osoby - Rzeszów
  • Lokalizacja zleceniapodkarpackie
  • Data dodania30-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Poszukuję opieki całodobowej dla starszej, leżącej osoby. Oprócz wynagrodzenia oferuję mieszkanie oraz wyżywienie. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI