"Opracowanie opinii psychologicznych i przeprowadzenie zajęć w ramach realizacji

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
"Opracowanie opinii psychologicznych i przeprowadzenie zajęć w ramach realizacji wsparcia dla Uczestników projektu „Szansa dla Ciebie” (...)"
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoRadom
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2022-06-20
  • ZamawiającyPowiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Radomiu
  • Data publikacji ogłoszenia2022-06-10
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00204916
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
"Opracowanie opinii psychologicznych i przeprowadzenie zajęć w ramach realizacji wsparcia dla Uczestników projektu „Szansa dla Ciebie” (...)"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Radomiu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670231597

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Tadeusza Mazowieckiego 7

1.5.2.) Miejscowość: Radom

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-600

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: 48 38 15 070

1.5.8.) Numer faksu: 48 38 15 070

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pcpr@spradom.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcprradom.finn.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

jednostka organizacyjna samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Pomoc społeczna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Opracowanie opinii psychologicznych i przeprowadzenie zajęć w ramach realizacji wsparcia dla Uczestników projektu „Szansa dla Ciebie” (...)"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c80d4e81-e89c-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00204916

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00039808/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Przeprowadzenie form wsparcia dla Uczestników Projektu "Szansa dla Ciebie" współfinansowanego ze środków EFS w ramach RPO WM 2014-2020

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Projekt „Szansa dla Ciebie” współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Osi Priorytetowej IX Wspieranie włączenia społecznego i walka z ubóstwem, Działanie 9.1 Aktywizacja społeczno-zawodowa osób wykluczonych i przeciwdziałanie wykluczeniu społecznemu Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://pcpr-radom.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://pcpr-radom.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń odbywa się za pośrednictwem Platformy zakupowej znajdującej się pod adresem: https://pcpr-radom.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet .
2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi założyć darmowe konto na Platformie zakupowej. Złożenie oferty w postępowaniu wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie
https://pcpr-radom.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet lub https://oneplace.marketplanet.pl .
Informacja dla Wykonawców korzystających z platformy znajduje się pod adresem: https://www.pcprradom.finn.pl/bipkod/27242945.
Regulamin korzystania z platformy zakupowej Zamawiającego Market planet znajduje się pod adresem: https://oneplace.marketplanet.pl/regulamin .

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1) administratorem danych osobowych jest Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Radomiu, ul. Tadeusza Mazowieckiego 7; reprezentowane przez Dyrektora z siedzibą w Radomiu przy ul. T. Mazowieckiego 7, tel. (48) 38 15 070, adres e-mail: pcpr@spradom.eu.
2) z inspektorem ochrony danych osobowy w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Radomiu, ul. Tadeusza Mazowieckiego 7, 26-600 Radom, kontaktować można się pod adresem e-mail: kontakt.iod@gmail.com.
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. C RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pod nazwą: "Opracowanie opinii psychologicznych i przeprowadzenie zajęć w ramach realizacji wsparcia dla Uczestników projektu „Szansa dla Ciebie” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach realizowanego w ramach Osi Priorytetowej IX Wspieranie włączenia społecznego i walka z ubóstwem, Działania 9.1 Aktywizacja społeczno-zawodowa osób wykluczonych i przeciwdziałanie wykluczeniu społecznemu Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020”, prowadzonym w trybie podstawowym na podstawie art. 275 ust 1 pzp;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia postępowania o udzieleniu zamówienia publicznego, zgodnie z wymaganiami określonymi w ustawie z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.), a następnie zawarcia umowy z wybranym wykonawcą, jej realizacji oraz rozliczenia;
4) podstawą przetwarzania Pani/Pana danych osobowy jest art. 6 ust. 1 lit b) i c) ogólnego rozporządzenia o ochronie danych z dnia 27 kwietnia 2016 r., tj. przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy oraz przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze, wynikającego z ustawy z 11.09.2019 r. Prawo zamówień publicznych;
5) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych, związanym z udziałem w postępowaniu o udzieleniu zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z w/w ustawy;
7) posiada Pani/Pan prawo do:
• żądania dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania;
• wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;
8) nie przysługuje Pani/Panu:
• w związku z art. 17 ust. 3 lit b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
• prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
• na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. C RODO;
9) Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu;
10) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 4 lat liczonych od dnia zakończenia postępowania o udzieleniu zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: CPR.RPMA.271.3.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 313898,40 PLN

4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 27400,00 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 5

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa opracowania przez psychologa opinii na potrzeby indywidualnej diagnozy potrzeb oraz oceny postępów w zakresie aktywizacji społeczno - zatrudnieniowej dla 32 Uczestników projektu pn. „Szansa dla Ciebie” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Osi Priorytetowej IX Wspieranie włączenia społecznego i walka z ubóstwem Działania 9.1 Aktywizacja społeczno – zawodowa osób wykluczonych i przeciwdziałanie wykluczeniu społecznemu Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020, w celu ustalenia dla nich ścieżki reintegracji i oceny efektywności otrzymanego wsparcia – ogółem co najmniej 128 godzin zegarowych, w tym:
a. dla 8 Uczestników projektu pn. „Szansa dla Ciebie” – mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Jedlance - ogółem co najmniej 32 godziny zegarowe;
b. dla 8 Uczestniczek projektu pn. „Szansa dla Ciebie” – mieszkanek Domu Pomocy Społecznej w Krzyżanowicach - ogółem co najmniej 32 godziny zegarowe;
c. dla 8 Uczestników projektu pn. „Szansa dla Ciebie” – mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Wierzbicy - ogółem co najmniej 32 godziny zegarowe;
d. dla 8 Uczestników projektu pn. „Szansa dla Ciebie” – mieszkańców powiatu radomskiego (osób ze środowiska) - ogółem co najmniej 32 godziny zegarowe.
ETAP I - Usługa w zakresie opracowania przez psychologa opinii na potrzeby indywidualnej diagnozy potrzeb będzie obejmowała:
a. przeprowadzenie z każdym Uczestnikiem Projektu wywiadu będącego podstawą do opracowania opinii na potrzeby indywidualnej diagnozy potrzeb, ze szczególnym uwzględnieniem jego funkcjonowania w sferze społecznej, trudności i ograniczeń oraz słabych i mocnych stron, wskazania kompetencji i umiejętności społecznych wymagających podniesienia,
b. zaproponowanie adekwatnych do wyników diagnozy form wsparcia (usług aktywnej integracji) jakimi należałoby objąć każdego Uczestnika w ramach projektu,
c. pisemne opracowanie odrębnie dla każdego Uczestnika Projektu opinii (wyników wywiadu) na formularzu ustalonym z Zamawiającym.
ETAP II - Usługa w zakresie opracowania przez psychologa opinii na potrzeby oceny postępów w zakresie aktywizacji społeczno – zatrudnieniowej będzie obejmowała:
• przeprowadzenie z każdym Uczestnikiem Projektu wywiadu będącego podstawą do opracowania opinii nt. oceny postępów Uczestnika Projektu w procesie aktywizacji społeczno-zatrudnieniowej, w tym zmniejszenia dystansu do zatrudnienia na zakończenie udziału w projekcie przez danego Uczestnika,
• pisemne opracowanie odrębnie dla każdego Uczestnika Projektu opinii (wyników wywiadu) na formularzu ustalonym z Zamawiającym.

4.2.5.) Wartość części: 8500 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-03-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokonuje wyboru najkorzystniejszej oferty dla każdej części zamówienia na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ.

Ocena oferty będzie dokonywana wg poniższych zasad:
1) Ocena w zakresie kryterium „cena” – dla wszystkich Części zamówienia będzie dokonywana na podstawie ilości punktów otrzymanych przy zastosowaniu następującego wzoru (liczba punktów możliwych do uzyskania – 60):
PC = ×60 pkt
gdzie: PC – ilość punktów za kryterium „cena”,
Cmin – najniższa cena wynikająca ze złożonych ofert,
Cb – cena badanej oferty.
2) Ocena w zakresie kryterium „doświadczenie zawodowe psychologa w pracy z osobami wykluczonymi społecznie i/lub zagrożonymi wykluczeniem społecznym”, będzie dokonywana na podstawie podanej w formularzu ofertowym informacji nt. doświadczenia psychologa wyznaczonego do realizacji zamówienia w pracy z osobami wykluczonymi społecznie i/lub zagrożonymi wykluczeniem społecznym (min. 2 lata pracy) - liczba punktów możliwych do uzyskania – 40.
Ocena przeprowadzona zostanie wg poniższego zestawienia:
- oferta, w której wskazana przez Wykonawcę liczba lat doświadczenia psychologa wyznaczonego do realizacji zamówienia w pracy z osobami wykluczonymi społecznie i/lub zagrożonymi wykluczeniem społecznym wynosi:
2 lata - otrzyma 0 pkt
3 lata - otrzyma 20 pkt
4 lata - otrzyma 30 pkt
5 lat i więcej - otrzyma 40 pkt
gdzie: PD – ilość punktów za kryterium „doświadczenie psychologa w „doświadczenie psychologa w pracy z osobami wykluczonymi społecznie i/lub zagrożonymi wykluczeniem społecznym” osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia
5) Ocena oferty – dla wszystkich Części zamówienia - suma punktów za poszczególne kryteria:
P= PC+ PD
gdzie: P- ilość punktów
6) Obliczenia będą dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
7) Zamawiający oceni i porówna tylko te oferty, które odpowiadają treści i wymogom SWZ.
8) Za najkorzystniejszą dla poszczególnych części zamówienia zostanie uznana oferta, która po zsumowaniu punktów przyznanych w ramach poszczególnych kryteriów, uzyska najwyższą liczbę punktów spośród ofert.
9) Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.
10) Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, Zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną.
11) Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w pkt 12, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.
12) Wykonawcy składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie zawodowe psychologa w pracy z osobami wykluczonymi społecznie i/lub zagrożonymi wykluczeniem społecznym

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia przez psychologa grupowego treningu kompetencji i umiejętności społecznych w wymiarze 9 godzin lekcyjnych i konsultacji indywidualnych w wymiarze 3 godzin zegarowych dla 12 wychowanków rodzinnej pieczy zastępczej w wieku 15 lat i powyżej - Uczestników projektu pn. „Szansa dla Ciebie” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Osi Priorytetowej IX Wspieranie włączenia społecznego i walka z ubóstwem Działania 9.1 Aktywizacja społeczno – zawodowa osób wykluczonych i przeciwdziałanie wykluczeniu społecznemu Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020.
2. Usługa będzie obejmowała:
a. przeprowadzenie treningu kompetencji i umiejętności społecznych dla grupy 12 wychowanków rodzinnej pieczy zastępczej w wieku 15 lat i powyżej mającego na celu podniesienie kompetencji społecznych umożliwiających prawidłowe funkcjonowanie w życiu społecznym w oparciu o opracowany przez Wykonawcę materiał szkoleniowy obejmujący m.in. następujące zagadnienia: budowanie własnego wizerunku, pozytywnej samooceny, asertywność, poznanie własnych emocji i reakcji, radzenie sobie ze stresem i agresją, rozwiązywanie konfliktów, skuteczna komunikacja.
Wykonawca może poszerzyć minimalny zakres tematyczny podany przez Zamawiającego o zagadnienia związane z zakresem treningu, które w ocenie Wykonawcy powinny być zrealizowane celem odpowiedniego przygotowania uczestników treningu;
b. przeprowadzenie przez psychologa konsultacji indywidualnych dla uczestników treningu, którzy wyrażą chęć indywidualnej rozmowy/konsultacji z zakresu tematycznego poruszanego podczas zajęć grupowych;
c. przygotowanie materiałów szkoleniowych dla Uczestników projektu, które są potrzebne do właściwego zrealizowania usługi;
d. prowadzenie niezbędnej dokumentacji dotyczącej realizowanej usługi, w szczególności: dziennika zajęć, w którym dokumentowane będą zajęcia grupowe w ramach treningu i kart konsultacji indywidualnych z Uczestnikami Projektu, w których dokumentowane będą przeprowadzone konsultacje indywidualne, list obecności Uczestników;
e. sporządzenie sprawozdania z realizacji zajęć zawierającego co najmniej: okres realizacji zajęć, zakres tematyczny, krótką ocenę aktywności i zaangażowania uczestników podczas zajęć, spostrzeżenia osoby prowadzącej nt. zmian w postawach uczestników na koniec realizacji treningu kompetencji i umiejętności społecznych.

4.2.5.) Wartość części: 1200 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokonuje wyboru najkorzystniejszej oferty dla każdej części zamówienia na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ.

Ocena oferty będzie dokonywana wg poniższych zasad:
1) Ocena w zakresie kryterium „cena” – dla wszystkich Części zamówienia będzie dokonywana na podstawie ilości punktów otrzymanych przy zastosowaniu następującego wzoru (liczba punktów możliwych do uzyskania – 60):
PC = ×60 pkt
gdzie: PC – ilość punktów za kryterium „cena”,
Cmin – najniższa cena wynikająca ze złożonych ofert,
Cb – cena badanej oferty.

Ocena w zakresie kryterium „doświadczenie zawodowe psychologa w pracy z osobami wykluczonymi społecznie i/lub zagrożonymi wykluczeniem społecznym”, będzie dokonywana na podstawie podanej w formularzu ofertowym informacji nt. doświadczenia psychologa wyznaczonego do realizacji zamówienia w pracy z osobami wykluczonymi społecznie i/lub zagrożonymi wykluczeniem społecznym (min. 2 lata pracy) - liczba punktów możliwych do uzyskania – 40.
Ocena przeprowadzona zostanie wg poniższego zestawienia:
- oferta, w której wskazana przez Wykonawcę liczba lat doświadczenia psychologa wyznaczonego do realizacji zamówienia w pracy z osobami wykluczonymi społecznie i/lub zagrożonymi wykluczeniem społecznym wynosi:
2 lata - otrzyma 0 pkt
3 lata - otrzyma 20 pkt
4 lata - otrzyma 30 pkt
5 lat i więcej - otrzyma 40 pkt
gdzie: PD – ilość punktów za kryterium „doświadczenie psychologa w „doświadczenie psychologa w pracy z osobami wykluczonymi społecznie i/lub zagrożonymi wykluczeniem społecznym” osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia

Ocena oferty – dla wszystkich Części zamówienia - suma punktów za poszczególne kryteria:
P= PC+ PD
gdzie: P- ilość punktów
6) Obliczenia będą dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
7) Zamawiający oceni i porówna tylko te oferty, które odpowiadają treści i wymogom SWZ.
8) Za najkorzystniejszą dla poszczególnych części zamówienia zostanie uznana oferta, która po zsumowaniu punktów przyznanych w ramach poszczególnych kryteriów, uzyska najwyższą liczbę punktów spośród ofert.
9) Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.
10) Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, Zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną.
11) Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w pkt 12, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.
12) Wykonawcy składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie zawodowe psychologa w pracy z osobami wykluczonymi społecznie i/lub zagrożonymi wykluczeniem społecznym

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia przez psychologa grupowego treningu kompetencji i umiejętności społecznych w łącznym wymiarze 45 godzin lekcyjnych dla 32 osób z niepełnosprawnościami - Uczestników projektu pn. „Szansa dla Ciebie” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Osi Priorytetowej IX Wspieranie włączenia społecznego i walka z ubóstwem Działania 9.1 Aktywizacja społeczno – zawodowa osób wykluczonych i przeciwdziałanie wykluczeniu społecznemu Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020, w tym:
a. dla 8 Uczestników projektu pn. „Szansa dla Ciebie” – mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Jedlance - 12 godzin lekcyjnych;
b. dla 8 Uczestniczek projektu pn. „Szansa dla Ciebie” – mieszkanek Domu Pomocy Społecznej w Krzyżanowicach - 12 godzin lekcyjnych;
c. dla 8 Uczestników projektu pn. „Szansa dla Ciebie” – mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Wierzbicy - 12 godzin lekcyjnych;
d. dla 8 Uczestników projektu pn. „Szansa dla Ciebie” – mieszkańców powiatu radomskiego (osób ze środowiska) - 9 godzin lekcyjnych.
2. Usługa będzie obejmowała:
a. przeprowadzenie przez psychologa treningu kompetencji i umiejętności społecznych dla 4 grup Uczestników projektu (osób z niepełnosprawnościami) mającego na celu podniesienie kompetencji społecznych umożliwiających prawidłowe funkcjonowanie w życiu społecznym w oparciu o opracowany przez Wykonawcę materiał szkoleniowy obejmujący m.in. następujące zagadnienia: budowanie własnego wizerunku, pozytywnej samooceny, asertywność, poznanie własnych emocji i reakcji, radzenie sobie ze stresem i agresją, rozwiązywanie konfliktów, skuteczna komunikacja.
Wykonawca może poszerzyć minimalny zakres tematyczny podany przez Zamawiającego o zagadnienia związane z zakresem treningu, które w ocenie Wykonawcy powinny być zrealizowane celem odpowiedniego przygotowania uczestników treningu;
b. przygotowanie materiałów szkoleniowych dla Uczestników projektu, które są potrzebne do właściwego zrealizowania usługi;
c. prowadzenie niezbędnej dokumentacji dotyczącej realizowanej usługi, w szczególności: dzienników zajęć (odrębny dziennik dla każdej grupy Uczestników projektu), list obecności Uczestników;
d. sporządzenie sprawozdania z realizacji zajęć (z podziałem na poszczególne grupy Uczestników) zawierającego co najmniej: okres realizacji zajęć, zakres tematyczny, krótką ocenę aktywności i zaangażowania uczestników podczas zajęć, spostrzeżenia osoby prowadzącej nt. zmian w postawach uczestników na koniec realizacji treningu kompetencji i umiejętności społecznych.

4.2.5.) Wartość części: 3600 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokonuje wyboru najkorzystniejszej oferty dla każdej części zamówienia na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ.

Ocena oferty będzie dokonywana wg poniższych zasad:
Ocena w zakresie kryterium „cena” – dla wszystkich Części zamówienia będzie dokonywana na podstawie ilości punktów otrzymanych przy zastosowaniu następującego wzoru (liczba punktów możliwych do uzyskania – 60):
PC = ×60 pkt
gdzie: PC – ilość punktów za kryterium „cena”,
Cmin – najniższa cena wynikająca ze złożonych ofert,
Cb – cena badanej oferty.

Ocena w zakresie kryterium „doświadczenie zawodowe psychologa w pracy z osobami wykluczonymi społecznie i/lub zagrożonymi wykluczeniem społecznym”, będzie dokonywana na podstawie podanej w formularzu ofertowym informacji nt. doświadczenia psychologa wyznaczonego do realizacji zamówienia w pracy z osobami wykluczonymi społecznie i/lub zagrożonymi wykluczeniem społecznym (min. 2 lata pracy) - liczba punktów możliwych do uzyskania – 40.
Ocena przeprowadzona zostanie wg poniższego zestawienia:
- oferta, w której wskazana przez Wykonawcę liczba lat doświadczenia psychologa wyznaczonego do realizacji zamówienia w pracy z osobami wykluczonymi społecznie i/lub zagrożonymi wykluczeniem społecznym wynosi:
2 lata - otrzyma 0 pkt
3 lata - otrzyma 20 pkt
4 lata - otrzyma 30 pkt
5 lat i więcej - otrzyma 40 pkt
gdzie: PD – ilość punktów za kryterium „doświadczenie psychologa w „doświadczenie psychologa w pracy z osobami wykluczonymi społecznie i/lub zagrożonymi wykluczeniem społecznym” osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia

Ocena oferty – dla wszystkich Części zamówienia - suma punktów za poszczególne kryteria:
P= PC+ PD
gdzie: P- ilość punktów
6) Obliczenia będą dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
7) Zamawiający oceni i porówna tylko te oferty, które odpowiadają treści i wymogom SWZ.
8) Za najkorzystniejszą dla poszczególnych części zamówienia zostanie uznana oferta, która po zsumowaniu punktów przyznanych w ramach poszczególnych kryteriów, uzyska najwyższą liczbę punktów spośród ofert.
9) Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.
10) Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, Zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną.
11) Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w pkt 12, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.
12) Wykonawcy składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie zawodowe psychologa w pracy z osobami wykluczonymi społecznie i/lub zagrożonymi wykluczeniem społecznym

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia zajęć indywidualnych z doradcą zawodowym dla 8 Uczestników projektu pn. „Szansa dla Ciebie” (osób z niepełnosprawnościami) współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Osi Priorytetowej IX Wspieranie włączenia społecznego i walka z ubóstwem Działania 9.1 Aktywizacja społeczno – zawodowa osób wykluczonych i przeciwdziałanie wykluczeniu społecznemu Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020.
Usługa będzie obejmowała:
a. przeprowadzenie przez doradcę zawodowego zajęć indywidualnych mających na celu aktywizację zawodową i pomoc w podjęciu decyzji dotyczącej wyboru szkolenia zawodowego dla 8 Uczestników Projektu (osób z niepełnosprawnościami) w łącznym wymiarze 16 godzin zegarowych (2 godz. zegarowe na osobę);
b. przygotowanie materiałów szkoleniowych/narzędzi do pracy dla Uczestników projektu, które są potrzebne do właściwego zrealizowania usługi;
c. prowadzenie niezbędnej dokumentacji dotyczącej realizowanej usługi, w szczególności: kart zajęć indywidualnych z Uczestnikami projektu;
d. sporządzenie sprawozdania z realizacji zajęć (z podziałem na poszczególne grupy Uczestników) zawierającego co najmniej: okres realizacji zajęć, krótką ocenę aktywności i zaangażowania uczestników podczas zajęć, wnioski osoby prowadzącej nt. Propozycji wyboru szkolenia zawodowego.

4.2.5.) Wartość części: 1600 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 85312320-8 - Usługi doradztwa

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokonuje wyboru najkorzystniejszej oferty dla każdej części zamówienia na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ.

Ocena oferty będzie dokonywana wg poniższych zasad:
Ocena w zakresie kryterium „cena” – dla wszystkich Części zamówienia będzie dokonywana na podstawie ilości punktów otrzymanych przy zastosowaniu następującego wzoru (liczba punktów możliwych do uzyskania – 60):
PC = ×60 pkt
gdzie: PC – ilość punktów za kryterium „cena”,
Cmin – najniższa cena wynikająca ze złożonych ofert,
Cb – cena badanej oferty.

Ocena w zakresie kryterium „doświadczenie zawodowe doradcy zawodowego w pracy z osobami wykluczonymi społecznie i/lub zagrożonymi wykluczeniem społecznym”, będzie dokonywana na podstawie podanej w formularzu ofertowym informacji nt. doświadczenia doradcy zawodowego wyznaczonego do realizacji zamówienia w pracy z osobami wykluczonymi społecznie i/lub zagrożonymi wykluczeniem społecznym (min. 2 lata pracy) - liczba punktów możliwych do uzyskania – 40.
Ocena przeprowadzona zostanie wg poniższego zestawienia:
- oferta, w której wskazana przez Wykonawcę liczba lat doświadczenia doradcy zawodowego wyznaczonego do realizacji zamówienia w pracy z osobami wykluczonymi społecznie i/lub zagrożonymi wykluczeniem społecznym wynosi:
2 lata - otrzyma 0 pkt
3 lata - otrzyma 20 pkt
4 lata - otrzyma 30 pkt
5 lat i więcej - otrzyma 40 pkt
gdzie: PD – ilość punktów za kryterium „doświadczenie psychologa w „doświadczenie doradcy zawodowego w pracy z osobami wykluczonymi społecznie i/lub zagrożonymi wykluczeniem społecznym” osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia
Ocena oferty – dla wszystkich Części zamówienia - suma punktów za poszczególne kryteria:
P= PC+ PD
gdzie: P- ilość punktów
6) Obliczenia będą dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
7) Zamawiający oceni i porówna tylko te oferty, które odpowiadają treści i wymogom SWZ.
8) Za najkorzystniejszą dla poszczególnych części zamówienia zostanie uznana oferta, która po zsumowaniu punktów przyznanych w ramach poszczególnych kryteriów, uzyska najwyższą liczbę punktów spośród ofert.
9) Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.
10) Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, Zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną.
11) Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w pkt 12, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.
12) Wykonawcy składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie zawodowe doradcy zawodowego w pracy z osobami wykluczonymi społecznie i/lub zagrożonymi wykluczeniem społecznym

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa zorganizowania i przeprowadzenia kursu nauki jazdy kat. B dla 5 Uczestników projektu pn. „Szansa dla Ciebie” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Osi Priorytetowej IX Wspieranie włączenia społecznego i walka z ubóstwem Działania 9.1 Aktywizacja społeczno – zawodowa osób wykluczonych i przeciwdziałanie wykluczeniu społecznemu Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, umożliwiającego przystąpienie do egzaminu państwowego, na którą składa się:
a. organizacja i przeprowadzenie kursu nauki jazdy kategorii B w wymiarze nie mniejszym niż 60 godzin, w tym:
 liczba godzin zajęć w zakresie części teoretycznej szkolenia nie może być mniejsza niż 30 godzin (jedna godzina dydaktyczna to 45 minut);
 liczba godzin zajęć w zakresie części praktycznej szkolenia nie może być mniejsza niż 30 godzin (jedna godzina praktycznej nauki jazdy to 60 minut);
b. zorganizowanie badania lekarskiego w celu stwierdzenia braku przeciwskazań do ubiegania się o uprawnienia do prowadzenia pojazdów kategorii B i pokrycie kosztów tego badania oraz uzyskania zaświadczenia lekarskiego;
c. zapewnienie bezpłatnie każdemu Uczestnikowi kursu materiałów dydaktycznych (min. bezzwrotny egzemplarz podręcznika dla kandydata na prawo jazdy kat. B wraz z płytą DVD lub CD zawierającą odpowiednie zestawy pytań testowych wykorzystywanych aktualnie podczas egzaminów oraz inne materiały dydaktyczne potrzebne do przeprowadzenia kursu);
d. zorganizowanie zajęć teoretycznych w granicach administracyjnych miasta Radom;
e. przeprowadzenie zajęć w ramach kursu w oparciu o harmonogram ustalony z Zamawiającym;
f. zapewnienie wszystkim Uczestnikom warunków lokalowych, niezbędnego sprzętu, placu manewrowego, samochodów (tożsamych w zakresie marki i modelu z samochodami obowiązującymi na egzaminach państwowych na prawo jazdy kat. B w Wojewódzkim Ośrodku Ruchu Drogowego w Radomiu w ilości i stanie technicznym zapewniającym sprawne i terminowe zrealizowanie zamówienia) do przeprowadzenia zajęć teoretycznych i praktycznych w ramach kursu;
Zajęcia muszą odbywać się w pomieszczeniu/-niach dostosowanym/-ych do prowadzenia zajęć i odpowiednio w tym celu wyposażonych w niezbędny do przeprowadzenia zajęć teoretycznych sprzęt, umożliwiający prezentowanie zdjęć, filmów instruktażowych itp.
g. zapewnienie wykwalifikowanej i doświadczonej kadry spełniającej wymogi określone przepisami prawa;
h. objęcie ubezpieczeniem NNW Uczestników projektu na czas realizacji kursu oraz w drodze do miejsca szkolenia i z powrotem;
i. zorganizowanie i przeprowadzenie egzaminu wewnętrznego oraz wydanie stosownego dokumentu, zgodnego z obowiązującymi przepisami, uprawniającego do przystąpienia do egzaminu państwowego;
j. zorganizowanie przystąpienia przez Uczestników projektu/kursu do egzaminu państwowego i uiszczenie opłaty jednego egzaminu państwowego teoretycznego (w przypadku nie uzyskania przez uczestnika pozytywnego wyniku egzaminu, kolejne egzaminy opłacane są ze środków własnych Uczestnika projektu) oraz jednego egzaminu państwowego praktycznego (w przypadku nie uzyskania przez uczestnika pozytywnego wyniku egzaminu, kolejne egzaminy opłacane są ze środków własnych Uczestnika projektu). Zamawiający wymaga, aby egzamin odbył się w Wojewódzkim Ośrodku Ruchu Drogowego w Radomiu.
k. przeprowadzenie zajęć w ramach kursu oraz egzaminu wewnętrznego przy zachowaniu aktualnych w okresie trwania kursu obostrzeń wynikających z obowiązującego stanu zagrożenia epidemicznego;
l. zapewnienie Uczestnikom środków ochrony osobistej w postaci maseczek i środka do dezynfekcji rąk, jeżeli przepisy prawa w okresie realizacji usługi będą tego wymagały;
m. zapewnienie usługi cateringowej podczas zajęć teoretycznych:
• w przypadku gdy zajęcia będą trwały nie krócej niż 4 godziny lekcyjne dziennie, obejmującej co najmniej: kawę 250 ml/os., herbatę 250 ml/os., wodę 300 ml/os., mleko, cukier, drobne słone lub słodkie przekąski typu paluszki lub kruche ciastka 150 g/os.
• w przypadku, gdy zajęcia będą trwały powyżej 6 godzin lekcyjnych dla tych samych osób Wykonawca zapewni poza w/w napojami i przekąskami również posiłek obiadowy składający się z: zupy 250 ml/os., dania głównego 500 g/os. (w tym: 1 sztuka mięsa/ryby 150 g/os., dodatki np. ziemniaki, frytki 250g/os., zestaw surówek 100 g/os.), kompotu lub soku 250 ml/os.).
n. przygotowanie i prowadzenie dokumentacji związanej z realizacją zamówienia, w tym przede wszystkim: harmonogram zajęć wraz z zakresem tematycznym i nazwiskami osób prowadzących, dziennik zajęć edukacyjnych, listy obecności na zajęciach (teoretycznych, praktycznych, egzaminie wewnętrznym), potwierdzenia odbioru materiałów dydaktycznych, rejestr wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia, potwierdzenie odbioru usługi cateringowej, utrwalenie fotograficzne przebiegu realizacji usługi (min. 20 zdjęć, na których będą widoczni Uczestnicy projektu „Szansa dla Ciebie”) i przekazanie Zamawiającemu na płycie CD/DVD lub innym nośniku wykonanych zdjęć.
Wykonawca będzie zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oryginałów poszczególnych dokumentów związanych z realizacją zamówienia, a w przypadku dokumentów, które w oryginale Uczestnik kursu będzie musiał przedłożyć do Urzędu lub Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego, Zamawiającemu przekazane zostaną kopie potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Wykonawca przekaże Zamawiającemu również potwierdzenie uiszczenia opłaty za egzamin państwowy (teoretyczny i praktyczny) Uczestników Projektu.
o. prowadzenie działań informacyjnych i promocyjnych poprzez m.in. umieszczenie obowiązujących logotypów na wszystkich dokumentach związanych z realizacją projektu, oznakowanie miejsca realizacji zajęć w ramach kursu plakatami dotyczącymi realizacji projektu przekazanymi przez Zamawiającego oraz informowanie uczestników kursu o tym, że jest on realizowany w ramach projektu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020;
Wszelkie działania promocyjne muszą być zgodne z wytycznymi w tym zakresie przekazanymi przez Zamawiającego.
p. przeprowadzenia kursu z zapewnieniem dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, określonych w art. 6 ust. 1 (dostępność architektoniczna) oraz w art. 6 ust. 2 i 3 (dostępność cyfrowa oraz informacyjno-komunikacyjna) ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1062 z późn. zm.).

4.2.5.) Wartość części: 12500 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 80411200-0 - Usługi szkół nauki jazdy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokonuje wyboru najkorzystniejszej oferty dla każdej części zamówienia na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ.

Ocena oferty będzie dokonywana wg poniższych zasad:
Ocena w zakresie kryterium „cena” – dla wszystkich Części zamówienia będzie dokonywana na podstawie ilości punktów otrzymanych przy zastosowaniu następującego wzoru (liczba punktów możliwych do uzyskania – 60):
PC = ×60 pkt
gdzie: PC – ilość punktów za kryterium „cena”,
Cmin – najniższa cena wynikająca ze złożonych ofert,
Cb – cena badanej oferty.

Ocena w zakresie kryterium „doświadczenie w przeprowadzaniu kursu nauki jazdy kat. B”, będzie dokonywana na podstawie podanej w formularzu ofertowym informacji nt. doświadczenia Wykonawcy w przeprowadzaniu kursu nauki jazdy kat. B (min. 2 lata) - liczba punktów możliwych do uzyskania – 40.
Ocena przeprowadzona zostanie wg poniższego zestawienia:
- oferta, w której wskazana przez Wykonawcę liczba lat doświadczenia w przeprowadzaniu kursu nauki jazdy kat. B wynosi:
2 lata - otrzyma 0 pkt
3 lata - otrzyma 20 pkt
4 lata - otrzyma 30 pkt
5 lat i więcej - otrzyma 40 pkt
gdzie: PD – ilość punktów za kryterium „doświadczenie w przeprowadzaniu kursu nauki jazdy kat. B” Wykonawcy

Ocena oferty – dla wszystkich Części zamówienia - suma punktów za poszczególne kryteria:
P= PC+ PD
gdzie: P- ilość punktów
6) Obliczenia będą dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
7) Zamawiający oceni i porówna tylko te oferty, które odpowiadają treści i wymogom SWZ.
8) Za najkorzystniejszą dla poszczególnych części zamówienia zostanie uznana oferta, która po zsumowaniu punktów przyznanych w ramach poszczególnych kryteriów, uzyska najwyższą liczbę punktów spośród ofert.
9) Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.
10) Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, Zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną.
11) Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w pkt 12, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.
12) Wykonawcy składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie w przeprowadzaniu kursu nauki jazdy kat. B

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie określa warunków w ww. zakresie.
2) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Dla Części 1, 2, 3 i 4 zamówienia, Zamawiający nie określa warunków w ww. zakresie.
Dla Części 5 zamówienia Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada aktualny wpis do rejestru przedsiębiorców prowadzących ośrodek szkolenia kierowców zgodnie z art. 28 ustawy z dnia 5 stycznia 2011 r. o kierujących pojazdami (tj. Dz. U. 2021 poz. 1212).
Sposób wykazania warunku udziału w postępowaniu dla Części 5 zamówienia wskazano w pkt VII SWZ.
3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
4) Zdolności technicznej lub zawodowej:
Określenie warunków:
Dla Części 1 zamówienia Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia – opracowywać opinie na potrzeby indywidualnej diagnozy potrzeb oraz oceny postępów w zakresie aktywizacji społeczno - zatrudnieniowej Uczestników projektu pn. „Szansa dla Ciebie”, która:
a. posiada wykształcenie wyższe magisterskie na kierunku psychologia,
b. posiada 2 letnie doświadczenie zawodowe w pracy z osobami wykluczonymi społecznie i/lub zagrożonymi wykluczeniem społecznym.
Dla Części 2 zamówienia Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia – prowadzić trening kompetencji i umiejętności społecznych dla Uczestników projektu pn. „Szansa dla Ciebie”, która:
a. posiada wykształcenie wyższe magisterskie na kierunku psychologia,
b. posiada 2 letnie doświadczenie zawodowe w pracy z osobami wykluczonymi społecznie i/lub zagrożonymi wykluczeniem społecznym.
Dla Części 3 zamówienia Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia – prowadzić trening kompetencji i umiejętności społecznych dla Uczestników projektu pn. „Szansa dla Ciebie” (osób z niepełnosprawnościami), która:
a. posiada wykształcenie wyższe magisterskie na kierunku psychologia,
b. posiada 2 letnie doświadczenie zawodowe w pracy z osobami wykluczonymi społecznie i/lub zagrożonymi wykluczeniem społecznym.
Dla Części 4 zamówienia Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia – prowadzić zajęcia indywidualne dla Uczestników projektu pn. „Szansa dla Ciebie” (osób z niepełnosprawnościami) mające na celu aktywizację zawodową i pomoc w podjęciu decyzji dotyczącej wyboru szkolenia zawodowego, która:
a. posiada wykształcenie wyższe, bądź uzupełniające – podyplomowe, z zakresu doradztwa zawodowego,
b. posiada 2 letnie doświadczenie zawodowe jako doradca zawodowy w pracy z osobami wykluczonymi społecznie i/lub zagrożonymi wykluczeniem społecznym.
Dla Części 5 zamówienia Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje co najmniej jedną osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia – prowadzić zajęcia teoretyczne, praktyczne i zajęcia z kursu pierwszej pomocy w zakresie udzielania pomocy przed lekarskiej w ramach kursów nauki jazdy kat. B, która:
a. posiada uprawnienia zgodne z przepisami ustawy z dnia 5 stycznia 2011 roku o kierujących pojazdami (t.j. Dz.U. z 2021 roku, poz. 1212 z późn. zm.) i rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 4 marca 2016 roku w sprawie szkolenia osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, instruktorów i wykładowców (t.j. Dz.U. 2018 poz. 1885),
b. posiada 2 letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć w ramach kursów nauki jazdy kat. B.
Sposób wykazania warunku udziału w postępowaniu dla Części 1, 2, 3, 4 i 5 zamówienia wskazano w pkt VII SWZ.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, następujących podmiotowych środków dowodowych, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu (aktualnych na dzień złożenia):
1) W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu:
a. oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego w pkt VI SWZ, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp, art. 109 ust. 1 pkt 4, 5 i 7 ustawy Pzp, art. 7 ust. 1 ustawy sankcyjnej – Załącznik Nr 3a do SWZ;
b. w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, oświadczenia podmiotu udostępniającego zasoby o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 5 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego w pkt VI SWZ, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp, art. 109 ust. 1 pkt 4, 5 i 7 ustawy Pzp, art. 7 ust. 1 ustawy sankcyjnej – Załącznik Nr 3b do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 4. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, następujących podmiotowych środków dowodowych, w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu (aktualnych na dzień złożenia):
. wymaganych uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej – dot. Części 5 zamówienia - Zamawiający będzie żądał dostarczenia aktualnego wpisu do rejestru przedsiębiorców prowadzących ośrodek szkolenia kierowców zgodnie z art. 28 ustawy z dnia 5 stycznia 2011 r. o kierujących pojazdami (tj. Dz. U. 2021 poz. 1212).
b. zdolności technicznej lub zawodowej – dot. Części 1, 2, 3, 4 zamówienia - Zamawiający będzie żądał dostarczenia Wykazu osób skierowanych do realizacji zamówienia wraz z informacjami nt. wykształcenia i doświadczenia zawodowego niezbędnego do wykonania zamówienia publicznego oraz informacją o zakresie wykonywanych przez nią czynności i informacją o podstawie do dysponowania tą osobą – Załącznik Nr 4a do SWZ.
Osoba wskazana w w/w wykazie musi być tą samą osobą, którą Wykonawca wskaże w formularzu oferty.
c. zdolności technicznej lub zawodowej – dot. Części 5 zamówienia - Zamawiający będzie żądał dostarczenia Wykazu osób skierowanych do realizacji zamówienia wraz z informacjami nt. kwalifikacji i doświadczenia zawodowego niezbędnego do wykonania zamówienia publicznego oraz informacją o zakresie wykonywanych przez nią czynności i informacją o podstawie do dysponowania tą osobą – Załącznik Nr 4b do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający, nie wymaga w niniejszym postępowaniu przedmiotowych środków dowodowych.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie o których mowa w pkt. VII.1 SWZ składa z ofertą każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu.
3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w pkt V.1 ppkt 2 SWZ, będzie spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.
4. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia/kwalifikacje zawodowe i doświadczenia zawodowego, o których mowa w pkt V.1 ppkt 4 SWZ, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
5. W przypadkach, o których mowa w pkt 3 i 4, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. Oświadczenie należy złożyć na druku stanowiącym Załącznik Nr 6 do SWZ. Oświadczenie to jest podmiotowym środkiem dowodowym.
6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia obowiązani są na wezwanie Zamawiającego, złożyć podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt VII.4 SWZ, przy czym podmiotowe środki dowodowe, o których mowa:
1) w pkt VII.4 ppkt 1a SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
2) w pkt VII.4 ppkt 1b SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, który polega na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby,
3) w pkt VII.4 ppkt 2 SWZ składa odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy wykazuje/-ą spełnienie warunku.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Projekty umów stanowią:
1) dla osoby fizycznej, nieprowadzącej działalności gospodarczej i dla osoby prowadzącej jednoosobową działalność gospodarczą, która będzie osobiście realizowała zamówienie: Załącznik Nr 7a do SWZ (dla Części 1 zamówienia), Załącznik Nr 7b do SWZ (dla Części 2 zamówienia), Załącznik Nr 7c do SWZ (dla Części 3 zamówienia), Załącznik Nr 7d do SWZ (dla Części 4 zamówienia);
2) dla firmy: Załącznik Nr 8a do SWZ (dla Części 1 zamówienia), Załącznik Nr 8b do SWZ (dla Części 2 zamówienia), Załącznik Nr 8c do SWZ (dla Części 3 zamówienia), Załącznik Nr 8d do SWZ (dla Części 4 zamówienia), Załącznik Nr 8e do SWZ (dla Części 5 zamówienia).

Zamawiający przewiduje zmiany umowy w zakresie Części 1, 2, 3, 4 i 5 zamówienia:
Dopuszcza się zmiany istotnych postanowień i warunków umowy na podstawie art. 455 ustawy Pzp, na warunkach określonych w załączonych do SWZ projektach umów, w szczególności dotyczące: zmiany terminu realizacji zamówienia, zmian warunków płatności i sposobu rozliczania umowy, pod warunkiem, zmiana ta będzie korzystna dla Zamawiającego.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-06-20 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://pcpr-radom.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-06-20 12:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-07-19

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Zamówienie jest realizowane w ramach i na potrzeby Projektu „Szansa dla Ciebie”współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa IX Wspieranie włączenia społecznego i walka z ubóstwem, Działanie 9.1 Aktywizacja społeczno-zawodowa osób wykluczonych i przeciwdziałanie wykluczeniu społecznemu.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę opiekę nad starszymi osobami - Ostrołęka
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania11-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Pilnie poszukuje osoby do opieki nad dwiema starszymi osobami. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI