Opieka nad bezdomnymi zwierzętami z terenu Gminy Klembów w 2019r.

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Opieka nad bezdomnymi zwierzętami z terenu Gminy Klembów w 2019r.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKlembów
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2018-12-24
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Klembów
  • Data publikacji ogłoszenia2018-12-14
  • Numer ogłoszenia661992-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 661992-N-2018 z dnia 2018-12-14 r.

Gmina Klembów: Opieka nad bezdomnymi zwierzętami z terenu Gminy Klembów w 2019r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Klembów, krajowy numer identyfikacyjny 55066815000000, ul. ul. Gen. F. Żymirskiego 38  , 05205   Klembów, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 0-22 799-93-90, e-mail urzad@klembow.pl, faks 0-22 777-90-85.
Adres strony internetowej (URL): http://www.bip.klembow.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
http://www.bip.klembow.pl/

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
http://www.bip.klembow.pl/

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Urząd Gminy Klembów ul. Gen. Fr. Żymirskiego 38, 05-205 Klembów

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opieka nad bezdomnymi zwierzętami z terenu Gminy Klembów w 2019r.
Numer referencyjny: ZP.271.2.15.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
nie dotyczy
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
nie dotyczy


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa: „Opieka nad bezdomnymi zwierzętami z terenu Gminy Klembów w 2019 r.” w podziale na trzy części: A) Odławianie, transport i utrzymanie w schronisku bezdomnych zwierząt z terenu Gminy Klembów. B) Zapewnienie całodobowej opieki weterynaryjnej na wypadek zdarzeń drogowych i innych zdarzeń losowych na terenie Gminy Klembów z udziałem zwierząt bezdomnych wymagających udzielenia niezbędnej pomocy weterynaryjnej. C) Sterylizacja i kastracja zwierząt z terenu Gminy Klembów. 2. Przedmiot zamówienia po podziale na trzy części: A) CZĘŚĆ I - Odławianie, transport i utrzymanie w schronisku bezdomnych zwierząt z terenu Gminy Klembów. Przedmiot zamówienia dla części I stanowi: 1) w zakresie odławiania bezdomnych zwierząt i ich transportu: a) odławianie zwierząt za pomocą sprzętu do tych celów przystosowanego, umożliwiającego bezpieczne i humanitarne, jak najmniej uciążliwe dla zwierząt wykonanie tej czynności, tj. bronią pneumatyczną z zastosowaniem środka odurzającego lub innym urządzeniem niestwarzającym zagrożenia dla ich życia i zdrowia oraz niezadającym im cierpień, b) odławianie za pomocą środków farmakologicznych, c) transportowanie zwierząt przystosowanym pojazdem w sposób niestwarzający zagrożenia dla ich życia i zdrowia oraz niezadającym im cierpień, d) zapewnienie w razie potrzeby opieki weterynaryjnej i diagnostycznej podczas przeprowadzonej akcji odławiania i transportu zwierząt, e) przewożenie bezdomnych zwierząt samochodem przystosowanym do transportu zwierząt do schroniska dla zwierząt lub miejsca wskazanego przez Zamawiającego; f) przeprowadzanie interwencji i odławianie zwierząt agresywnych powodujących zagrożenie dla ludzi– niezwłocznie po stwierdzeniu przez Policję konieczności odłowienia, w pozostałych przypadkach – w dniu przyjęcia zgłoszenia; 2) w zakresie przyjmowania zwierząt z terenu Gminy Klembów: a) przyjmowanie zagubionych, zbłąkanych i porzuconych lub z innych przyczyn bezdomnych zwierząt, w szczególności tych, które w wyniku zdarzeń losowych nie są zdolne samodzielnie egzystować, b) zwrot właścicielom zwierząt umieszczonych w schronisku w wyniku ich odłowienia, po udokumentowaniu przez nich swoich praw do zwierzęcia, w terminie do 14 dni od dnia przyjęcia do schroniska; 3) w zakresie utrzymywania bezdomnych zwierząt w schronisku: a) objęcie bezdomnych zwierząt opieką, zgodnie z obowiązującymi przepisami, polegającą w szczególności na zapewnieniu zwierzętom: pomieszczeń lub boksów chroniących je przed zimnem, upałami i opadami atmosferycznymi, z dostępem światła dziennego, umożliwiających zwierzętom swobodne poruszanie się, a także odpowiedniej karmy i stałego dostępu do wody zdatnej do picia, b) oznaczanie mikroczipem bezboleśnie aplikowanym podskórnie oraz wprowadzenie danych do ogólnokrajowej bazy danych dotyczącej czipowanych zwierząt od 15. dnia pobytu w schronisku, c) wykonywanie usług weterynaryjnych takich jak: szczepień, odrobaczeń, odkleszczeń, kastracji i sterylizacji, d) poszukiwanie opiekunów dla zwierząt i przekazywania do adopcji osobom zainteresowanym ich posiadaniem, zdolnym zapewnić im należyte warunki bytowe, e) przedkładanie Zamawiającemu wraz z fakturą następujących danych: datę i miejsce odłowienia oraz datę przyjęcia zwierzęcia, informację na czyje zgłoszenie zwierzę zostało odłowione i przyjęte do schroniska, liczbę oddanych zwierząt do adopcji, numer czipu, czytelne, kolorowe fotografie zwierzęcia, f) zamieszczanie zdjęć wyłapanych zwierząt przeznaczonych do adopcji na stronie internetowej schroniska, oraz przekazywanie wersji elektronicznych czytelnych kolorowych zdjęć zwierząt Zamawiającemu, g) posiadanie aktualnej umowy z firmą mającą zezwolenie na odbiór odpadów weterynaryjnych. B) CZĘŚĆ II - Zapewnienie całodobowej opieki weterynaryjnej na wypadek zdarzeń drogowych i innych zdarzeń losowych na terenie Gminy Klembów z udziałem zwierząt bezdomnych wymagających udzielenia niezbędnej pomocy weterynaryjnej. Przedmiot zamówienia dla części II stanowi: 1) przyjmowanie zwierząt i wykonywanie usług weterynaryjnych w zakładzie leczniczym dla zwierząt w rozumieniu ustawy z dnia 18 grudnia 2003 r. o zakładach leczniczych dla zwierząt (Dz. U. z 2015 r. poz. 1047, z późn. zm.), w wymiarze całodobowym, w tym w dni świąteczne; 2) dysponowanie środkiem transportu i sprzętem niezbędnym do transportu zwierząt; 3) prowadzenie dokumentacji świadczonych usług weterynaryjnych zgodnie z obowiązującymi przepisami; 4) udzielenie pierwszej pomocy weterynaryjnej w możliwie najkrótszym czasie, jednak nie później niż w ciągu 1 godziny od momentu przyjęcia zgłoszenia; 5) umieszczanie zwierząt w tzw. szpitaliku – pomieszczeniu przystosowanym do okresowego przetrzymywania zwierząt chorych, oczekujących na zabiegi, ich obserwacji i izolacji; 6) przeprowadzenie badania ogólnego stanu zdrowia zwierzęcia bezdomnego poszkodowanego w wypadku komunikacyjnym lub w wyniku innego zdarzenia losowego wymagającego udzielenia niezbędnej pierwszej pomocy wraz z wykonaniem zabiegów ratujących zdrowie i życie zwierzęcia; 7) udzielania niezbędnej pomocy weterynaryjnej w celu ratowania zdrowia i życia zwierzęcia, 8) udzielenie niezbędnej pomocy z zakresu chirurgii i kardiologii; 9) zapewnienia całodobowej obserwacji i leczenia zwierząt; 10) zapewnienie wyjazdów do wypadków i innych zdarzeń na terenie Gminy Klembów, w których poszkodowane są zwierzęta bezdomne; 11) przyjmowanie zgłoszeń Policji – w takim przypadku Wykonawca sporządza notatkę na temat okoliczności przyjęcia zgłoszenia, zawierającą w szczególności: a) datę i lokalizację zdarzenia, b) opis zwierzęcia wymagającego pomocy, c) rodzaj obrażeń i zakres wykonywanych zabiegów, d) imię i nazwisko osoby zgłaszającej, – a następnie jej kopię przekazuje następnego dnia Zamawiającemu. 12) przyjmowanie zgłoszeń od Zamawiającego oraz utrzymywanie stałego codziennego kontaktu telefonicznego z właściwymi pracownikami Zamawiającego; 13) przekazywanie Zamawiającemu comiesięcznego rejestru usług weterynaryjnych, według wzoru stanowiącego załącznik do umowy; 14) zapewnienie miejsca do okresowego przetrzymania zwierząt do momentu, w którym ich stan zdrowia pozwoli na przekazanie ich do schroniska lub organizacji pozarządowej, której celem statutowym jest ochrona zwierząt; 15) posiadanie aktualnej umowy z firmą mającą zezwolenie na odbiór odpadów weterynaryjnych. C) CZĘŚĆ III - Sterylizacja i kastracja psów i kotów z terenu Gminy Klembów. Przedmiot zamówienia dla części III stanowi: 1) przyjmowanie zwierząt i wykonywanie usług weterynaryjnych objętych umową w zakładzie leczniczym dla zwierząt w rozumieniu ustawy z dnia 18 grudnia 2003 r. o zakładach leczniczych dla zwierząt (t. j. Dz. U. z 2015 r. poz. 1047, z późn. zm.); 2) przyjmowanie na zabiegi zwierząt wyłącznie od mieszkańców Gminy Klembów i opiekunów społecznych kotów; 3) posiadanie tzw. szpitalika – pomieszczenia przystosowanego do okresowego przetrzymywania zwierząt oczekujących na zabiegi, wyposażone w boksy, klatki; 4) posiadanie pomieszczeń dla prowadzenia właściwej opieki pooperacyjnej wyposażonego w boksy, klatki dla psów i kotów; 5) przeprowadzenie badania ogólnego stanu zdrowia zwierzęcia w celu zakwalifikowania do zabiegu sterylizacji albo kastracji; 6) wykonanie zabiegu sterylizacji i kastracji zwierząt zgodnie z zasadami profesjonalnego świadczenia usług weterynaryjnych; 7) prowadzenie dokumentacji lekarskiej wykonywanych usług, w tym dokonywania szczegółowych wpisów zastosowanych zabiegów i leczenia do kart zdrowia zwierząt; 8) zapewnienie właściwej weterynaryjnej opieki pooperacyjnej – do czasu odebrania zwierzęcia przez jego właściciela lub opiekuna społecznego. 9) przekazywanie Zamawiającemu (wraz z fakturami za wykonane usługi) zestawień zawierających odpowiednio: imię i nazwisko opiekuna zwierzęcia (właściciela), płeć zwierzęcia, datę przyjęcia, stan ogólny zwierzęcia przed zabiegiem, datę wykonania zabiegu, ogólny stan zwierzęcia po zabiegu oraz liczbę dób opieki pooperacyjnej; 10) utrzymywanie stałego kontaktu telefonicznego z właściwymi pracownikami Zamawiającego; 11) posiadanie aktualnej umowy z firmą mającą zezwolenie na odbiór odpadów weterynaryjnych.

II.5) Główny kod CPV: 98380000-0
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
85200000-1
85210000-3
85200000-1
90510000-5


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 2019-01-02   lub zakończenia: 2019-12-31
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2019-01-02 2019-12-31

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Dla CZĘŚCI I: a) posiadają zezwolenie wydane przez właściwego ze względu na miejsce świadczenia usług wójta, burmistrza lub prezydenta miasta na prowadzenie działalności w zakresie prowadzenia schronisk dla bezdomnych zwierząt, zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2018 r. poz. 1454, z późn. zm.); c) posiadają aktualny – wydany nie wcześniej niż 6 miesięcy przed dniem otwarcia ofert – wpis do ewidencji zakładów leczniczych dla zwierząt zgodnie z ustawą z dnia 18 grudnia 2003 r. o zakładach leczniczych dla zwierząt (Dz. U. z 2015 r. poz. 1047, z późn. zm.), prowadzonej przez okręgową izbę lekarsko-weterynaryjną lub dysponowanie zakładem leczniczym w którym będą wykonywane usługi weterynaryjne; Dla CZĘŚCI II: a) posiadają aktualny – wydany nie wcześniej niż 6 miesięcy przed dniem otwarcia ofert – wpis do ewidencji zakładów leczniczych dla zwierząt zgodnie z ustawą z dnia 18 grudnia 2003 r. o zakładach leczniczych dla zwierząt (Dz. U. z 2015 r. poz. 1047, z późn. zm.), prowadzonej przez okręgową izbę lekarsko-weterynaryjną lub dysponowanie zakładem leczniczym w którym będą wykonywane usługi weterynaryjne; Dla CZĘŚCI III: a) posiadają aktualny – wydany nie wcześniej niż 6 miesięcy przed dniem otwarcia ofert – wpis do ewidencji zakładów leczniczych dla zwierząt zgodnie z ustawą z dnia 18 grudnia 2003 r. o zakładach leczniczych dla zwierząt (Dz. U. z 2015 r. poz. 1047, z późn. zm.), prowadzonej przez okręgową izbę lekarsko-weterynaryjną lub dysponowanie zakładem leczniczym w którym będą wykonywane usługi weterynaryjne;
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Dla CZĘŚCI I: Zamawiający nie określa warunku udziału w tym zakresie. Dla CZĘŚCI II: Zamawiający nie określa warunku udziału w tym zakresie. Dla CZĘŚCI III: Zamawiający nie określa warunku udziału w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej: Dla CZĘŚCI I: Zamawiający nie określa warunku udziału w tym zakresie. Dla CZĘŚCI II: Zamawiający nie określa warunku udziału w tym zakresie. Dla CZĘŚCI III: Zamawiający nie określa warunku udziału w tym zakresie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)






Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
9. W zakresie potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu, Zamawiający wymaga: a) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; b) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp; d) oświadczenie Wykonawcy o niezaleganiu z opłaceniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1445 z późn. zm.). Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w niniejszym rozdziale: 1) pkt 9 ppkt a) - c) - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W zakresie potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu, dotyczącego warunku dotyczącego kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, Zamawiający wymaga: Dla CZĘŚCI I: a) zezwolenia wydanego przez właściwego ze względu na miejsce świadczenia usług wójta, burmistrza lub prezydenta miasta na prowadzenie działalności w zakresie prowadzenia schronisk dla bezdomnych zwierząt, zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2018 r. poz. 1454, z późn. zm.); c) aktualnego – wydanego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed dniem otwarcia ofert – wpisu do ewidencji zakładów leczniczych dla zwierząt zgodnie z ustawą z dnia 18 grudnia 2003 r. o zakładach leczniczych dla zwierząt (Dz. U. z 2015 r. poz. 1047, z późn. zm.), prowadzonej przez okręgową izbę lekarsko-weterynaryjną lub dysponowanie zakładem leczniczym w którym będą wykonywane usługi weterynaryjne; Dla CZĘŚCI II: a) aktualnego – wydany nie wcześniej niż 6 miesięcy przed dniem otwarcia ofert – wpisu do ewidencji zakładów leczniczych dla zwierząt zgodnie z ustawą z dnia 18 grudnia 2003 r. o zakładach leczniczych dla zwierząt (Dz. U. z 2015 r. poz. 1047, z późn. zm.), prowadzonej przez okręgową izbę lekarsko-weterynaryjną lub dysponowanie zakładem leczniczym w którym będą wykonywane usługi weterynaryjne; Dla CZĘŚCI III: a) aktualnego – wydany nie wcześniej niż 6 miesięcy przed dniem otwarcia ofert – wpisu do ewidencji zakładów leczniczych dla zwierząt zgodnie z ustawą z dnia 18 grudnia 2003 r. o zakładach leczniczych dla zwierząt (Dz. U. z 2015 r. poz. 1047, z późn. zm.), prowadzonej przez okręgową izbę lekarsko-weterynaryjną lub dysponowanie zakładem leczniczym w którym będą wykonywane usługi weterynaryjne.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Ofertę stanowi: - wypełniony formularz oferty – Załącznik nr 1 do SIWZ, - oświadczenia, o których mowa w Rozdz. VI pkt 1 SIWZ – Załączniki nr 2 i 3, - pełnomocnictwo do podpisania oferty w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie (w przypadku podpisania oferty oraz poświadczania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w odpisie z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej Wykonawcy), - zobowiązanie podmiotu trzeciego, jeśli Wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego (jeżeli Wykonawca polega na zasobach innego podmiotu – załącznik nr 5 do SIWZ).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena brutto 60,00
Termin płatności 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Istotne postanowienia umowy stanowią załącznik nr 6 do SIWZ, na podstawie których Zamawiający zawrze umowę w sprawie udzielenia zamówienia publicznego.

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający Zgodnie z treścią art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych dopuszcza wprowadzenie istotnych zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, w zakresie: 1) wprowadzenia znaczących zmian w obowiązujących ustawach i aktach wykonawczych dotyczących przedmiotowego zamówienia; 2) zmian stawek podatku od towarów i usług (VAT) w zakresie objętym niniejszą umową; 3) zmiany osób przewidzianych do realizacji zamówienia. Zmiana taka wymaga każdorazowo zgody Zamawiającego a nowo zaproponowana osoba musi spełniać wymagania określone w SIWZ – na wniosek Wykonawcy w postaci pisemnej zgody Zamawiającego. 4) w razie zaistnienia nadzwyczajnych okoliczności, których strony nie mogły przewidzieć, ale z zastrzeżeniem, że zmiany nie będą niekorzystne dla Zamawiającego. Zmiany postanowień zawartej umowy będą dokonane, za zgodą stron, wyłącznie w formie pisemnego aneksu do umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. W takim przypadku Wykonawca oznacza informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa klauzulą „tajemnica przedsiębiorstwa - nie udostępniać”. Wykonawca nie może zastrzec nazwy (firmy) oraz jego adresu, a także informacji dotyczących ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w jego ofercie.
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-12-24, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: CZĘŚĆ I - Odławianie, transport i utrzymanie w schronisku bezdomnych zwierząt z terenu Gminy Klembów.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia dla części I stanowi: 1) w zakresie odławiania bezdomnych zwierząt i ich transportu: a) odławianie zwierząt za pomocą sprzętu do tych celów przystosowanego, umożliwiającego bezpieczne i humanitarne, jak najmniej uciążliwe dla zwierząt wykonanie tej czynności, tj. bronią pneumatyczną z zastosowaniem środka odurzającego lub innym urządzeniem niestwarzającym zagrożenia dla ich życia i zdrowia oraz niezadającym im cierpień, b) odławianie za pomocą środków farmakologicznych, c) transportowanie zwierząt przystosowanym pojazdem w sposób niestwarzający zagrożenia dla ich życia i zdrowia oraz niezadającym im cierpień, d) zapewnienie w razie potrzeby opieki weterynaryjnej i diagnostycznej podczas przeprowadzonej akcji odławiania i transportu zwierząt, e) przewożenie bezdomnych zwierząt samochodem przystosowanym do transportu zwierząt do schroniska dla zwierząt lub miejsca wskazanego przez Zamawiającego; f) przeprowadzanie interwencji i odławianie zwierząt agresywnych powodujących zagrożenie dla ludzi– niezwłocznie po stwierdzeniu przez Policję konieczności odłowienia, w pozostałych przypadkach – w dniu przyjęcia zgłoszenia; 2) w zakresie przyjmowania zwierząt z terenu Gminy Klembów: a) przyjmowanie zagubionych, zbłąkanych i porzuconych lub z innych przyczyn bezdomnych zwierząt, w szczególności tych, które w wyniku zdarzeń losowych nie są zdolne samodzielnie egzystować, b) zwrot właścicielom zwierząt umieszczonych w schronisku w wyniku ich odłowienia, po udokumentowaniu przez nich swoich praw do zwierzęcia, w terminie do 14 dni od dnia przyjęcia do schroniska; 3) w zakresie utrzymywania bezdomnych zwierząt w schronisku: a) objęcie bezdomnych zwierząt opieką, zgodnie z obowiązującymi przepisami, polegającą w szczególności na zapewnieniu zwierzętom: pomieszczeń lub boksów chroniących je przed zimnem, upałami i opadami atmosferycznymi, z dostępem światła dziennego, umożliwiających zwierzętom swobodne poruszanie się, a także odpowiedniej karmy i stałego dostępu do wody zdatnej do picia, b) oznaczanie mikroczipem bezboleśnie aplikowanym podskórnie oraz wprowadzenie danych do ogólnokrajowej bazy danych dotyczącej czipowanych zwierząt od 15. dnia pobytu w schronisku, c) wykonywanie usług weterynaryjnych takich jak: szczepień, odrobaczeń, odkleszczeń, kastracji i sterylizacji, d) poszukiwanie opiekunów dla zwierząt i przekazywania do adopcji osobom zainteresowanym ich posiadaniem, zdolnym zapewnić im należyte warunki bytowe, e) przedkładanie Zamawiającemu wraz z fakturą następujących danych: datę i miejsce odłowienia oraz datę przyjęcia zwierzęcia, informację na czyje zgłoszenie zwierzę zostało odłowione i przyjęte do schroniska, liczbę oddanych zwierząt do adopcji, numer czipu, czytelne, kolorowe fotografie zwierzęcia, f) zamieszczanie zdjęć wyłapanych zwierząt przeznaczonych do adopcji na stronie internetowej schroniska, oraz przekazywanie wersji elektronicznych czytelnych kolorowych zdjęć zwierząt Zamawiającemu, g) posiadanie aktualnej umowy z firmą mającą zezwolenie na odbiór odpadów weterynaryjnych.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 98380000-0, 85200000-1, 85210000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-01-02
data zakończenia: 2019-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto 60,00
Termin płatności 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: CZĘŚĆ II - Zapewnienie całodobowej opieki weterynaryjnej na wypadek zdarzeń drogowych i innych zdarzeń losowych na terenie Gminy Klembów z udziałem zwierząt bezdomnych wymagających udzielenia niezbędnej pomocy weterynaryjnej.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia dla części II stanowi: 1) przyjmowanie zwierząt i wykonywanie usług weterynaryjnych w zakładzie leczniczym dla zwierząt w rozumieniu ustawy z dnia 18 grudnia 2003 r. o zakładach leczniczych dla zwierząt (Dz. U. z 2015 r. poz. 1047, z późn. zm.), w wymiarze całodobowym, w tym w dni świąteczne; 2) dysponowanie środkiem transportu i sprzętem niezbędnym do transportu zwierząt; 3) prowadzenie dokumentacji świadczonych usług weterynaryjnych zgodnie z obowiązującymi przepisami; 4) udzielenie pierwszej pomocy weterynaryjnej w możliwie najkrótszym czasie, jednak nie później niż w ciągu 1 godziny od momentu przyjęcia zgłoszenia; 5) umieszczanie zwierząt w tzw. szpitaliku – pomieszczeniu przystosowanym do okresowego przetrzymywania zwierząt chorych, oczekujących na zabiegi, ich obserwacji i izolacji; 6) przeprowadzenie badania ogólnego stanu zdrowia zwierzęcia bezdomnego poszkodowanego w wypadku komunikacyjnym lub w wyniku innego zdarzenia losowego wymagającego udzielenia niezbędnej pierwszej pomocy wraz z wykonaniem zabiegów ratujących zdrowie i życie zwierzęcia; 7) udzielania niezbędnej pomocy weterynaryjnej w celu ratowania zdrowia i życia zwierzęcia, 8) udzielenie niezbędnej pomocy z zakresu chirurgii i kardiologii; 9) zapewnienia całodobowej obserwacji i leczenia zwierząt; 10) zapewnienie wyjazdów do wypadków i innych zdarzeń na terenie Gminy Klembów, w których poszkodowane są zwierzęta bezdomne; 11) przyjmowanie zgłoszeń Policji – w takim przypadku Wykonawca sporządza notatkę na temat okoliczności przyjęcia zgłoszenia, zawierającą w szczególności: a) datę i lokalizację zdarzenia, b) opis zwierzęcia wymagającego pomocy, c) rodzaj obrażeń i zakres wykonywanych zabiegów, d) imię i nazwisko osoby zgłaszającej, – a następnie jej kopię przekazuje następnego dnia Zamawiającemu. 12) przyjmowanie zgłoszeń od Zamawiającego oraz utrzymywanie stałego codziennego kontaktu telefonicznego z właściwymi pracownikami Zamawiającego; 13) przekazywanie Zamawiającemu comiesięcznego rejestru usług weterynaryjnych, według wzoru stanowiącego załącznik do umowy; 14) zapewnienie miejsca do okresowego przetrzymania zwierząt do momentu, w którym ich stan zdrowia pozwoli na przekazanie ich do schroniska lub organizacji pozarządowej, której celem statutowym jest ochrona zwierząt; 15) posiadanie aktualnej umowy z firmą mającą zezwolenie na odbiór odpadów weterynaryjnych.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85200000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-01-02
data zakończenia: 2019-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto 60,00
Termin płatności 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: CZĘŚĆ III - Sterylizacja i kastracja psów i kotów z terenu Gminy Klembów.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia dla części III stanowi: 1) przyjmowanie zwierząt i wykonywanie usług weterynaryjnych objętych umową w zakładzie leczniczym dla zwierząt w rozumieniu ustawy z dnia 18 grudnia 2003 r. o zakładach leczniczych dla zwierząt (t. j. Dz. U. z 2015 r. poz. 1047, z późn. zm.); 2) przyjmowanie na zabiegi zwierząt wyłącznie od mieszkańców Gminy Klembów i opiekunów społecznych kotów; 3) posiadanie tzw. szpitalika – pomieszczenia przystosowanego do okresowego przetrzymywania zwierząt oczekujących na zabiegi, wyposażone w boksy, klatki; 4) posiadanie pomieszczeń dla prowadzenia właściwej opieki pooperacyjnej wyposażonego w boksy, klatki dla psów i kotów; 5) przeprowadzenie badania ogólnego stanu zdrowia zwierzęcia w celu zakwalifikowania do zabiegu sterylizacji albo kastracji; 6) wykonanie zabiegu sterylizacji i kastracji zwierząt zgodnie z zasadami profesjonalnego świadczenia usług weterynaryjnych; 7) prowadzenie dokumentacji lekarskiej wykonywanych usług, w tym dokonywania szczegółowych wpisów zastosowanych zabiegów i leczenia do kart zdrowia zwierząt; 8) zapewnienie właściwej weterynaryjnej opieki pooperacyjnej – do czasu odebrania zwierzęcia przez jego właściciela lub opiekuna społecznego. 9) przekazywanie Zamawiającemu (wraz z fakturami za wykonane usługi) zestawień zawierających odpowiednio: imię i nazwisko opiekuna zwierzęcia (właściciela), płeć zwierzęcia, datę przyjęcia, stan ogólny zwierzęcia przed zabiegiem, datę wykonania zabiegu, ogólny stan zwierzęcia po zabiegu oraz liczbę dób opieki pooperacyjnej; 10) utrzymywanie stałego kontaktu telefonicznego z właściwymi pracownikami Zamawiającego; 11) posiadanie aktualnej umowy z firmą mającą zezwolenie na odbiór odpadów weterynaryjnych.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90510000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-01-02
data zakończenia: 2019-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto 60,00
Termin płatności 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie przeglądu autoklawu - Otwock
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania24-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Kupiłam autoklaw używany ale w bardzo dobrym stanie. Chce go zarejestrować i potrzebuje zrobić przegląd tego autoklawu. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI