Kompleksowa usługa prania i dzierżawy wraz z transportem bielizny ogólnoszpitalnej...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Kompleksowa usługa prania i dzierżawy wraz z transportem bielizny ogólnoszpitalnej na potrzeby Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. (szpitale w Malborku i Nowym Dworze Gdańskim)
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoMalbork
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2022-11-04
  • ZamawiającyPowiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o.o.
  • Data publikacji ogłoszenia2022-10-26
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00411612
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Kompleksowa usługa prania i dzierżawy wraz z transportem bielizny ogólnoszpitalnej na potrzeby Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. (szpitale w Malborku i Nowym Dworze Gdańskim)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 220415305

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 500 Lecia 23

1.5.2.) Miejscowość: Malbork

1.5.3.) Kod pocztowy: 82-200

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: j.ratkowska@pcz.net.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcz.net.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kompleksowa usługa prania i dzierżawy wraz z transportem bielizny ogólnoszpitalnej na potrzeby Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. (szpitale w Malborku i Nowym Dworze Gdańskim)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9006ed7b-5524-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00411612

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl, https://pcz.net.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a
Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAP
dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal ; /PCZMalbork/SkrytkaESP oraz poczty elektronicznej
j.ratkowska@pcz.net.pl i strony zamawiającego: www.pcz.net.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p., podmiotowe środki dowodowe, przedmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w
formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: PCZ.ZP.15/2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest:
Zadanie nr 1 - świadczenie kompleksowej usługi prania wraz z transportem dla szpitala w Malborku,
2. Świadczenie usług pralniczych winno następować zgodnie z zasadami i przepisami sanitarnymi obowiązującymi w tym zakresie, z zastosowaniem dopuszczonych atestami PZH środków piorących i dezynfekujących wraz z transportem.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 1 do SWZ, zaś szczegółowy opis sposobu realizacji dostaw zawiera Załącznik nr 10a i 10b - Wzór umowy.
4. Wykonywanie usług pralniczych bielizny szpitalnej dla szpitali Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. obejmuje:
Zadanie nr 1 - Szpital w Malborku
a. kompleksową usługę prania tj. m.in. dezynfekcję, suszenie, maglowanie, prasowanie, konserwowanie asortymentu będącego własnością Zamawiającego;
b. usługi szwalnicze w zakresie napraw asortymentu będącego własnością Zamawiającego;
c. foliowanie odzieży;
d. transport we własnym zakresie i na koszt Wykonawcy bielizny brudnej stanowiącej własność Zamawiającego z siedziby Zamawiającego (82-200 Malbork, ul. Armii Krajowej 105/106) do siedziby Wykonawcy oraz bielizny czystej będącej własnością Zamawiającego z siedziby Wykonawcy do siedziby Zamawiającego.
e. wydanie zamawiającemu po wykonaniu usługi, posegregowanych i zapakowanych w worki foliowe poszczególnych asortymentów prania wraz z opisem asortymentowym (rodzaj + liczba).
6. Wymagany termin płatności wynosi minimum 30 dni od daty doręczenia Zamawiającemu poprawnie wystawionej faktury.

4.2.6.) Główny kod CPV: 98310000-9 - Usługi prania i czyszczenia na sucho

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

98311000-6 - Usługi odbierania prania

98315000-4 - Usługi prasowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest:
Zadanie nr 2 - świadczenie kompleksowej usługi prania wraz z transportem i dzierżawą bielizny ogólnoszpitalnej dla szpitala w Nowym Dworze Gdańskim.
2. Świadczenie usług pralniczych winno następować zgodnie z zasadami i przepisami sanitarnymi obowiązującymi w tym zakresie, z zastosowaniem dopuszczonych atestami PZH środków piorących
i dezynfekujących wraz z transportem.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 1 do SWZ, zaś szczegółowy opis sposobu realizacji dostaw zawiera Załącznik nr 10a i 10b - Wzór umowy.
4. Wykonywanie usług pralniczych bielizny szpitalnej dla szpitali Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. obejmuje:
Zadanie nr 2 - Szpital w Nowym Dworze Gdańskim
a. kompleksową usługę prania tj. m.in. dezynfekcję, suszenie, maglowanie, prasowanie, konserwowanie, asortymentu będącego własnością Zamawiającego;
b. usługi szwalnicze w zakresie napraw asortymentu będącego własnością Zamawiającego;
c. wynajem asortymentu opisanego w załączniku nr 1 oraz formularzu ofertowym – załącznik nr 2
i formularzu asortymentowo-cenowym – załącznik nr 9 wraz z kompleksową usługą prania określoną w pkt. a;
d. foliowanie odzieży;
e. transport we własnym zakresie i na koszt Wykonawcy bielizny brudnej stanowiącej własność Zamawiającego oraz dzierżawionej z siedziby Zamawiającego (82-100 Nowy Dwór Gdański,
ul. Dworcowa 12) do siedziby Wykonawcy oraz bielizny czystej będącej własnością Zamawiającego i dzierżawionej z siedziby Wykonawcy do siedziby Zamawiającego.
f. wydanie zamawiającemu po wykonaniu usługi, posegregowanych i zapakowanych w worki foliowe poszczególnych asortymentów prania wraz z opisem asortymentowym (rodzaj + liczba).
5. W przypadku zadania nr 2 – Wykonawca zobligowany jest najpóźniej w dniu rozpoczęcia świadczenia usług, dostarczyć i zainstalować na komputerze wyznaczonym przez Zamawiającego (szpital w Nowym Dworze Gdańskim) oprogramowanie służącego do kompleksowej obsługi magazynu bielizny. Wykonawca zobligowany jest do przeszkolenia pracowników Zamawiającego (5 osób) w zakresie obsługi oprogramowania i systemu do prowadzenia ewidencji bielizny.

4.2.6.) Główny kod CPV: 98310000-9 - Usługi prania i czyszczenia na sucho

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

98311000-6 - Usługi odbierania prania

98315000-4 - Usługi prasowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Wykonawca spełni ten warunek, jeśli wykaże, że posiada odpowiednie zezwolenie (pozwolenie, zaświadczenie, opinię właściwego Inspektora sanitarnego|), dopuszczające pralnię, w której świadczona będzie usługa do świadczenia usług prania bielizny szpitalnej.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: a) Wykonawca spełni ten warunek, jeśli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 250 000,00 zł.
4) zdolności technicznej lub zawodowej: a) Wykonawca spełni warunek, jeżeli w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 1 usługę polegającą na:
- dla zadania nr 1 - praniu bielizny szpitalnej i odzieży ochronnej na kwotę nie mniejszą niż 300 000,00 zł brutto.
- dla zadania nr 2 - praniu bielizny szpitalnej i odzieży ochronnej oraz dzierżawie bielizny szpitalnej na kwotę nie mniejszą niż 250 000,00 zł brutto.
b) Wykonawca spełni warunek, jeżeli dysponuje środkami transportu (min. 1 pojazd) przystosowanymi do transportu bielizny szpitalnej z zachowaniem barier sanitarnych, znajdującymi się pod nadzorem PPIS właściwego dla Wykonawcy;
c) Wykonawca spełni warunek, jeżeli dysponuje maszynami pralniczymi wyposażonymi w automatyczne systemy dozujące środki piorące i dezynfekcyjne oraz urządzenia kontrolujące parametry procesu prania i dezynfekcji;

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 5 do SWZ;
2) Zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
3) Zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne,
4) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualną opinię/decyzję właściwego Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego o dopuszczeniu pralni do świadczenia usług pralniczych dla szpitali,
2) Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę nie mniejszą niż 250 000,00 zł brutto (dotyczy Zadania nr 1 i 2).
3) Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane wraz z załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń
powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy – zgodnie z załącznikiem nr 6 do SWZ.;
4) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia środków transportu (środki transportu muszą być przystosowane do przewozu bielizny szpitalnej) dostępnych u Wykonawcy usług w pralni wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami – zgodnie z Załącznikiem nr 7 do SWZ.
5) Aktualną opinię sanitarną dotyczącą środków transportu wydaną przez uprawomocnioną placówkę kontroli sanitarno – epidemiologicznej
6) Wykaz maszyn pralniczych wyposażonych w automatyczne systemy dozujące środki piorące i dezynfekcyjne oraz urządzenia kontrolujące parametry procesu prania i dezynfekcji wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami – zgodnie z Załącznikiem nr 8 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1) aktualne oceny prania bielizny szpitalnej wydane przez właściwe miejscowo organa kontroli sanitarno-epidemiologicznej,
2) pozytywną opinię instytutu Matki i Dziecka lub innej równoważnej instytucji dla środków piorąco-dezynfekcyjnych używanych do prania bielizny dziecięcej,
3) deklarację CE – dla środków piorąco-dezynfekcyjnych,
4) karty charakterystyki środków piorąco-dezynfekcyjnych,
5) dla asortymentu dzierżawionego (dot. zadania nr 2- szpital w Nowym Dworze Gdańskim) – certyfikatu niezależnego laboratorium potwierdzającego zgodność ze specyfikacją CEN/TS 14237 oraz Kart Danych Technicznych na tkaniny i wyroby.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

1) aktualne oceny prania bielizny szpitalnej wydane przez właściwe miejscowo organa kontroli sanitarno-epidemiologicznej,
2) pozytywną opinię instytutu Matki i Dziecka lub innej równoważnej instytucji dla środków piorąco-dezynfekcyjnych używanych do prania bielizny dziecięcej,
3) deklarację CE – dla środków piorąco-dezynfekcyjnych,
4) karty charakterystyki środków piorąco-dezynfekcyjnych,
5) dla asortymentu dzierżawionego (dot. zadania nr 2- szpital w Nowym Dworze Gdańskim) – certyfikatu niezależnego laboratorium potwierdzającego zgodność ze specyfikacją CEN/TS 14237 oraz Kart Danych Technicznych na tkaniny i wyroby.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 p.z.p. oraz wskazanym we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 10a i 10b do SWZ.
Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-11-04 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Oferty należy złożyć za pośrednictwem miniPortalu

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-11-04 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-12-03

NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam peruki z włosów syntetycznych - Wejherowo
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania22-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Potrzebowałbym peruki z włosów syntetycznych do kostiumu na sesję zdjęciową, kolor zielony. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
Następne ogłoszenie o zamówieniu: Dostawa odczynników 68.2022
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Zdrowie i uroda: Zakup aparatu do ultrasonografii endoskopowej (EUS).
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Zdrowie i uroda: Dostawa implantów laryngologicznych dla Szpitala Bielańskiego w Warszawie (ZP-87/2022)
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI