DZIERŻAWA APARATU DO OZNACZEŃ RÓWNOWAGI KWASOWO-ZASADOWEJ WRAZ Z DOSTAWĄ ODCZYNN

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
DZIERŻAWA APARATU DO OZNACZEŃ RÓWNOWAGI KWASOWO-ZASADOWEJ WRAZ Z DOSTAWĄ ODCZYNNIKÓW
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKraków
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoPodmiot prawa publicznego
  • Termin składania wniosków2018-11-27
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • Zamawiający5 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny ZOZ
  • Data publikacji ogłoszenia2018-11-16
  • Numer ogłoszenia649068-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 649068-N-2018 z dnia 2018-11-16 r.

5 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny ZOZ: DZIERŻAWA APARATU DO OZNACZEŃ RÓWNOWAGI KWASOWO-ZASADOWEJ WRAZ Z DOSTAWĄ ODCZYNNIKÓW
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: 5 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny ZOZ, krajowy numer identyfikacyjny 351506868, ul. Wrocławska  1-3 , 30-901  Kraków, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 12 630 80 59, , e-mail zam@5wszk.com.pl, , faks 126308059.
Adres strony internetowej (URL): https://5wszk.com.pl/zamowienia-publiczne
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
https://5wszk.com.pl/zamowienia-publiczne

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
https://5wszk.com.pl/zamowienia-publiczne

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DZIERŻAWA APARATU DO OZNACZEŃ RÓWNOWAGI KWASOWO-ZASADOWEJ WRAZ Z DOSTAWĄ ODCZYNNIKÓW
Numer referencyjny: Sprawa nr: 60/ZP /2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Oferujemy wykonanie zamówienia zgodnie z następującymi cenami jednostkowymi: LP Szczegółowa nazwa przedmiotu zamówienia (charakterystyka, wymiary itp.) Ilość /oznaczeń j.m. Ilość oznaczeń z opakowania kwota netto za j.m. wartość netto stawka VAT wartość brutto numer katalogowy/nazwa handlowa 1 Równowaga kwasowo-zasadowa w krwi 16 000 ozn Op. 2 Materiały kontrolne / podać jakie/ 3 Materiały zużywalne / podać jakie/ RAZEM 1. Cena brutto zawiera koszt Przedmiotu Umowy, wszelkie koszty związane z dostarczeniem Przedmiotu Umowy do siedziby Kupującego (Zakład Analityki Lekarskiej, 5WSzKzP – SP ZOZ w Krakowie, ul. Wrocławska 1–3, 30–901 Kraków), zakładany zysk, należne podatki, koszt ubezpieczenia obowiązkowego, opakowania i inne, jeśli wystę-pują. 2. Cena oferty winna być wyrażona w złotych polskich, nie dopuszcza się rozliczeń w walutach obcych. 3. Wykonawca winien określić dla poszczególnych pozycji ofertowych ceny jednostkowe netto oraz stawkę procen-tową VAT, a następnie obliczyć dla poszczególnych pozycji ofertowych wartość netto przez przemnożenie ceny jednostkowej netto przez ilość / j. m. oraz dla poszczególnych pozycji ofertowych wartość brutto przez przemnoże-nie wartości netto danej pozycji przez stawkę procentową VAT (uzyskany iloczyn dodać do wartości netto danej pozycji). Suma wartości (odpowiednio: netto / brutto) poszczególnych pozycji ofertowych z kolumn (odpowiednio: wartość netto/ wartość brutto) stanowić będzie wartość (netto, brutto) dla pozycji RAZEM. Wszystkie wartości wykonawca zobowiązany jest kalkulować i wpisywać w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku 4. Wykonawca powinien wypełnić także kolumnę nazwa handlowa/numer katalogowy. 5. Wykonawca powinien wypełnić wszystkie oraz wycenić wszystkie pozycje. 6. Wykonawca ma zaoferować wszystkie niezbędne odczynniki do przeprowadzenia badania. II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA – ZESTAWIENIE PARAMETRÓW TECHNICZNYCH ANALIZATORA Producent: . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Urządzenie typ: . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Kraj pochodzenia: . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Rok produkcji: . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Rok wprowadzenia modelu do produkcji: . . . . . . . . . . . . . . . . . . . L.p. PARAMETR GRANICZNY PARAMETR OFEROWANY 1. Zestawienie parametrów technicznych Analizatora do oznaczania równowagi kwasowo-zasadowej 1. Aparat – nowy rok produkcji 2018 2. Parametry mierzone: pH, pCO2, pO2, Na+, K+, Cl, Ca, Glukoza, Mleczany, O2Hb, HHb, COHb, MetHb, SO2, ctHb. Parametry wyliczalne: - luka anionowa - osmolalność - wodorowęglany 3. Objętość próbki – dla pełnego panelu ozna-czeń max. 100 μl zarówno z kapilary jak i strzykawki. Typ mikroprobówki dla pomiarów pH, pCO2 i pO2 – max. 60 μl 4. Łączny dobowy czas kalibracji nie dłuższy niż 1 godzina. 5. Wybór zlecanych parametrów wg potrzeb. Pomiar wszystkich parametrów jednej próbki. 6. Rodzaj próbki: krew pełna, surowica krwi, osocze, materiał kontrolny. 7. Automatyczna kalibracja 1- i 2-punktowa i na żądanie operatora. 8. Możliwość przerwania kalibracji analizatora w celu wykonania badań „cito”. 9. Aparat wykorzystujący do pracy odczynniki konfekcjonowane w oddzielne butelki, niepołączone ze sobą w rodzaj kasety lub kardridża odczynnikowe-go, wymieniane niezależnie w związku ze stopniem zużycia poszczególnych odczynników. 10. System kontroli jakości bezpośrednio w oprogramowaniu, analizy statystyczne z zastosowa-niem krzywej L-J, reguł Westgarda. Możliwość auto-matycznego podawania przez analizator materiału kontrolnego, z możliwością zaprogramowania dowol-nej częstotliwości kontroli jakości. 11. Analizator wyposażony w automatyczny podajnik strzykawek. 12. Analizator posiadający automatyczny pomiar ciśnienia powietrza i automatyczną korektę wyników do aktualnego ciśnienia atmosferycznego 13. System pobierania krwi RKZ kompatybilny z systemem obowiązującym u zamawiającego 14. Możliwość skanowania kodów kreskowych. 15. Instrukcja obsługi analizatora, metodyki badań i karty charakterystyki produktów niebezpiecz-nych w formie pisemnej w języku polskim dostarczo-ne wraz z instalacją analizatora. 16. Zestaw komputerowy służący do komunika-cji urządzeń z LIS wraz z drukarką. 17. Możliwość podtrzymania pracy analizatora i komputera w przypadku awarii zasilania min. 30 minut (zasilacz UPS) 18. Dokument – deklaracja zgodności CE z wymogami UE. 19. Gwarancja na analizator obejmująca cały okres trwania umowy. 20. Menu w języku polskim. 21. Podłączenie do sieci informatycznej Marcel na koszt oferenta, komunikacja dwukierunkowa. 22. Drukarka kodów kreskowych dedykowana systemowi kodów obowiązujących u zamawiającego, zapewnienie materiałów eksploatacyjnych do drukarki przez cały okres trwania umowy, podłączenie na koszt oferenta. 23. Zapewnienie udziału w międzynarodowej kontroli jakości badań z opracowaniem statystycznym wyników przez dostarczenie odpowiednich materia-łów kontrolnych na koszt oferenta. 24. W razie konieczności utylizacja butli gazo-wych na koszt oferenta. 25. Pomoc merytoryczna w interpretacji wyni-ków. 26. Bezpłatne szkolenia dla personelu medycz-nego szpitala. 27. Wykład tematyczny – do uzgodnienia. WPISAĆ SŁOWO ,,TAK” na potwierdzenie seplenienia warun-ków granicznych III. ZESTAWIENIE WARUNKÓW GRANICZNYCH GWARANCJI ANALIZATORA ORAZ ODCZYNNIKÓW, MATERIAŁÓW KONTROLNYCH I ZUZYWALNYCH L.p. WYSZCZEGÓLNIENIE DANYCH WARUNEK GRANICZNY WARUNEK OFEROWA-NY A. OKRES GWARANCJI 1. Okres pełnej bezpłatnej gwarancji [ miesiące]/minimalny termin ważności Minimum 36 miesięcy na sprzęt objęty dzierżawą/minimum 6 miesięcy na odczynniki 2. Czas reakcji na zgłoszoną awarię/czas zgłoszenia dostawcy niezgodności ilościowych w partii dostarczonego towaru £ 24 godziny/£ 7 dni 3. Czas usuwania awarii [dni robocze], po upływie, którego Wykonawca zobowiązuje się bezpłatnie dostarczyć urządzenie zastępcze (o minimum takich samych parametrach jak urządzenie dzierżawione przez Zamawiającego) na czas naprawy/czas jaki będzie posiadał dostawca na wymianę partii towaru niezgodnej pod względem ilościowym z zamówieniem złożonym przez kupującego £ 72 godziny/£ 7 dni 4. Każda naprawa gwarancyjna powoduje przedłużenie okresu gwarancji o czas naprawy. TAK 5. Maksymalna liczba napraw powodująca wymianę podzespołu na nowy lub urządzenia na nowe £ 2 6. Okres gwarancji dla nowo zainstalowanych elementów po naprawie [ miesiące], ale nie krócej, niż okres upływającej, bezpłatnej gwarancji. ³ 36 7. Liczba bezpłatnych przeglądów w czasie gwarancji [minimum] 3 8. Każda naprawa gwarancyjna powoduje przedłużenie okresu gwarancji o czas naprawy/każda partia dostarczonego towaru posiada minimalny termin ważności TAK 9. Koszt transportu uszkodzonych aparatów do i z punktu serwisowego pokrywa Wykonawca. TAK 10. Zapewnienie odbioru i utylizacji na koszt wykonawcy opakowań po środkach szkodliwych (np. butle po gazach) 3-6 w ciągu 36 miesięcy IV. CZYNSZ DZIERŻAWNY Lp. Przedmiot dzierżawy Cena netto za miesiąc dzierża-wy(sprzęt labora-toryjny) Cena brutto za miesiąc dzierża-wy(sprzęt laboratoryj-ny) Cena netto za cały okres trwania umo-wy(sprzęt laborato-ryjny) Cena brutto za cały okres trwania umowy(sprzęt laboratoryjny) 1. Analizator do oznaczania równowagi kwasowo-zasadowej szczegółowo opisany w pkt II Czynsz dzierżawny zawiera wszelkie ciężary(w tym koszt części i materiałów eksploatacyjnych do przeglądu) związa-ne ze sprawowaniem nadzoru serwisowego nad przedmiotem dzierżawy(pełny nadzór). V. Parametry oceniane Parametry oceniane Tak/Nie 1 Adaptacja analizatorów do otrzymanej objętości próbki TAK – 10 pkt, NIE – 0 pkt 2 Możliwość przerwania kalibracji w dowolnym momecie TAK – 10 pkt, NIE – 0 pkt 3 Czas kalibracji – maksymalnie 10 min. TAK – 10 pkt, NIE – 0 pkt 4 Możliwość indywidualnego doboru przez Zamawiającego parametrów oznaczanych w postaci panelu badań, zgodnie z oczekiwaniami lekarzy TAK – 10 pkt, NIE – 0 pkt VI. ŁĄCZNA WARTOŚĆ ZAMÓWIENIA ŁĄCZNA WARTOŚĆ ZAMÓWIENIA Wartość netto w zł Wartość brutto w zł 1. ODCZYNNIKI, MATERIAŁY KONTROLNE, ZUŻYWALNE 2. CZYNSZ DZIERŻAWNY SPRZĘTU LABORATORYJNEGO (za cały okres trwania umowy) RAZEM

II.5) Główny kod CPV: 33696500-0
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
pln
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  36   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie – nie ma zastosowania zatem.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie – nie ma zastosowania zatem.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
FOLDER Z OPISEM TECHNICZNYM APARATU DO OZNACZEŃ RÓWNOWAGI KWASOWO-ZASADOWEJ
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW JAKIE WYKONAWCA ZOBOWIĄZANY JEST ZŁOŻYĆ WRAZ Z OFERTĄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! : 11.1 Dokumenty wraz z ofertą!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!: 11.1.1 Wypełniony Załącznik nr 1 we wskazanych miejscach – formularz cenowy 11.1.2 Wypełniony Załącznik nr 2 we wskazanych miejscach – formularz ofertowy 11.1.3 Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia z postępowania stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ(wypełnić pkt 3!!!! ewentualnie oświadczenie z pkt 4 dotyczące wykazanie rzetelności w sytuacji podleganiu wykluczeniu, ewentualnie oświadczenie z pkt 5, czyli oświadczenie Wykonawcy dotyczące podmiotu na które zasoby lub sytuację na które się wykonawca powołuje w zakresie braku podstaw do wykluczenia tego podmiotu) 11.1.4 Dokumenty rejestrowe potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictwa potwierdzające umocowanie osób do składania oferty w imieniu Wykonawcy, UWAGA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!: 11.1.5 Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji: składa także odrębne oświadczenia dla każdego z tych podmiotów 11.1.6 w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, 11.1.7 Dokumenty wskazane w pkt 11.1.5-11.1.6 muszą potwierdzać spełnienie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia lub kryteria selekcji w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu, 11.1.8 w oświadczeniach należy wypełnić jedynie te działy i sekcje, które dotyczą warunków udziału i potwierdzających brak podstaw do wykluczenia na podstawie treści ogłoszenia o zamówieniu i niniejszej specyfikacji. Wypełnienie pozostałych, nie wymaganych działów i sekcji nie będzie miało wpływu na ocenę oferty.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
parametry analizatora 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
3. Kupujący dopuszcza możliwość zmiany treści niniejszej umowy w zakresie wskazanym w powyższych para-grafach oraz w zakresie: • zmiany świadczenia Sprzedającego na świadczenie lepszej jakości przy zachowaniu tożsamości towaru, • wydłużenia terminu wykonania umowy z powodu okoliczności niezależnych od Sprzedającego, • zmiany danych Sprzedającego ( np. zmiana siedziby, adresu, nazwy), • zmian w zakresie sposobu wykonywania zadań lub zasad funkcjonowania Kupującego powodujących iż wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe lub zaistniała konieczność modyfikacji przedmiotu zamówienia • omyłek pisarskich lub błędów rachunkowych, • mających na celu wyjaśnienie wątpliwości treści umowy, jeśli będzie ona budziła wątpliwości interpretacyjne między stronami, • jeżeli zmiany umowy, w tym zmiany sposobu płatności, wymagać będzie ochrona interesu Kupującego • innych zmian korzystnych dla Kupującego, w tym polegających na zamianie elementów zamówienia na elementy o lepszych lub/i odpowiedniejszych parametrach technicznych chociażby wiązało się to z koniecznością zmiany terminu lub sposobu wykonania zamówienia 4. Strony ustalają, iż zmiana numeru katalogowego, nazwy przedmiotu zamówienia, liczby opakowań, wielkości opakowań niepowodującej zmiany przedmiotu zamówienia, nie stanowi zmiany umowy i nie wymaga aneksu. Sprzedający zobowiązany jest do niezwłocznego powiadomienia Kupującego o tym fakcie. 5. W przypadku nienależytego zrealizowania dostawy odczynników, tj. w przypadku wystąpienia takich skutków jak : wady fizyczne przedmiotu dostawy, zbyt długi czas realizacji zamówienia, przerwa w produkcji odczynnika (ów), zaprzestanie produkcji odczynnika, Sprzedający będzie zobowiązany do zabezpieczenia ciągłości wykonywanych badań np. poprzez zlecenie badań innym podmiotom świadczącym usługi medyczne i pokrycia wszelkich poniesionych kosztów z tym związanych łącznie z powtórną kontrolą pacjentów.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-11-27, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam terapeuty Gestalt, który przeprowadzi mnie przez 100h terapii własnej- Chełmiec
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania30-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam terapeuty Gestalt, który przeprowadzi mnie przez 100h terapii własnej. Poszukuję terapeuty z certyfikatem PTPG lub EAGT i z conajmniej 5-letnim doświadczeniem. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.