Dostawy środków farmaceutycznych do Zakładu Karnego w Potulicach, Dkw.2232.2.202

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawy środków farmaceutycznych do Zakładu Karnego w Potulicach, Dkw.2232.2.2024.DP
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPotulice
  • WojewództwoKujawsko-pomorskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
  • Termin składania wniosków2024-01-18
  • ZamawiającyZAKŁAD KARNY W POTULICACH
  • Data publikacji ogłoszenia2024-01-10
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00023350
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawy środków farmaceutycznych do Zakładu Karnego w Potulicach, Dkw.2232.2.2024.DP

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD KARNY W POTULICACH

1.3.) Oddział zamawiającego: Zakład Karny w Potulicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000319635

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. Parkowa 1

1.5.2.) Miejscowość: Potulice

1.5.3.) Kod pocztowy: 89-120

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: +48525874424

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zk_potulice@sw.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zp.sw.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawy środków farmaceutycznych do Zakładu Karnego w Potulicach, Dkw.2232.2.2024.DP

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1adf2640-af8f-11ee-a06e-7a3efa199397

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00023350

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1adf2640-af8f-11ee-a06e-7a3efa199397

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacji między Zamawiającym, z Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu strony: https://ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przy ich użyciu, opisane zostały w Regulaminie korzystania ze strony: https://ezamowienia.gov.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Administratorem danych osobowych jest Dyrektor Zakładu Karnego w Potulicach, 89-120 Potulice ul. Aleja Parkowa 1. Wyznaczono Inspektora ochrony danych, tel. 52 58 74 407. Pana(i) dane osobowe przetwarzamy w związku z realizacją obowiązków prawnych ciążących na administratorze oraz wykonywaniem przez administratora zadań realizowanych w interesie publicznym lub sprawowania władzy publicznej, zawartych umów oraz na podstawie udzielonych zgód, przede wszystkim w trybie realizacji obowiązków nałożonych na Służbę Więzienną w Kodeksie karnym wykonawczym i ustawie o Służbie Więziennej. Pana(i) dane osobowe będą udostępniane na podstawie przepisów prawa takim podmiotom jak: jednostki organizacyjne SW, organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działające na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa, inne podmioty, które na podstawie stosownych umów przetwarzają dane osobowe. Dane osobowe mogą być przekazywane do państw trzecich lub organizacji międzynarodowych wyłącznie w uzasadnionych wypadkach i tylko wtedy, gdy przepisy prawa na to pozwalają. Pana(i) dane osobowe są przechowywane przez okres przewidziany w przepisach powszechnie obowiązującego prawa, niezbędny do realizacji celów, dla których zostały zebrane, natomiast okres ten, co do zasady, określony jest na podstawie przepisów o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach. Posiada Pan(i) prawo dostępu do treści swoich danych; sprostowania (poprawiania) danych osobowych, w przypadku gdy dane są nieprawidłowe lub niekompletne; żądania ich usunięcia w przypadku gdy: dane nie są już niezbędne do celów, dla których były zebrane, lub w inny sposób przetwarzane, wniesie Pan(i) sprzeciw wobec przetwarzania danych osobowych, dane osobowe przetwarzane są niezgodnie z prawem, dane osobowe muszą być usunięte w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisów prawa; żądania ograniczenia przetwarzania danych w przypadku gdy: kwestionuje Pan(i) prawidłowość danych osobowych, przetwarzanie danych jest niezgodne z prawem, a sprzeciwia się Pan(i) ich usunięciu, żądając w zamian ich ograniczenia, administrator nie potrzebuje już danych osobowych dla swoich celów przetwarzania, ale są Panu(i) potrzebne do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń, wniesie Pan(i) sprzeciw wobec przetwarzania danych, do czasu ustalenia, czy prawnie uzasadnione podstawy po stronie administratora są nadrzędne wobec podstawy sprzeciwu; sprzeciwu wobec przetwarzania, jeżeli Pana(i) dane osobowe przetwarzane są na podstawie zgody, w każdej chwili możecie Państwo tę zgodę wycofać, wówczas w Zakładzie Karnym w Potulicach zostanie zaprzestane przetwarzanie danych pozyskanych na podstawie zgody z ograniczeniami wynikającymi z przepisów odrębnych, w szczególności przepisów ustawy o ochronie informacji niejawnych oraz ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach. Przysługuje Panu(i) prawo wniesienia skargi do Prezesa UODO, gdy uzna Pan(i), że przetwarzanie tych danych osobowych narusza przepisy RODO. Pozyskane dane nie będą podlegać zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 i 4 rozporządzenia. Jednocześnie wskazuję, że więcej informacji o przetwarzaniu i ochronie danych osobowych dostępnych jest na stronie internetowej jednostki: https://sw.gov.pl/strona/zaklad-karny-w-potulicach-o.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: Dkw.2232.2.2024.DP

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 601851,86 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są dostawy środków farmaceutycznych. Nr ref. sprawy DKw.2232.2.2024.DP. Szczegółowy opis znajduje się w formularzu cenowym , który stanowi załącznik nr 1 do swz.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium najniższej ceny.
Cena brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia - K – waga kryterium 100 pkt

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Rozdział XV SWZ Informacja o warunkach udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Strony ustalają, że treść umowy może ulec zmianie zgodnie z art. 454 i art. 455 ustawy Prawo zamówień publicznych.
2. Zmiany postanowień niniejszej umowy mogą dotyczyć w szczególności:
2.1. nazwy, adresu oraz osób reprezentujących strony, a także osób wymienionych w § 6 pkt 1 i/lub pkt 2;
2.2. cen środków farmaceutycznych wymienionych w załączniku nr 1 do umowy, w przypadku:
a) zmiany ceny urzędowej;
b) zmiany stawek opłat celnych, wprowadzanych przez uprawniony organ. Cena ulega zmianie proporcjonalnie do zmiany stawki celnej;
2.3. zmiany wielkości opakowania w trakcie trwania niniejszej umowy. Cena nie może być wyższa od ceny, która wynikałaby z wyliczenia opartego na zmianie ceny proporcjonalnie do zmiany wielkości opakowania.
2.4. urzędowej stawki podatku VAT na artykuły wymienione w załączniku nr 1 do umowy;
2.5.zmiana ceny przedmiotu zamówienia może nastąpić na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego nie częściej jednak niż jeden raz w kwartale, o kwotę nie większą niż wskaźnik wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych, opublikowany przez Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego. Wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych ustalany jest miesięcznie od terminu obowiązywania umowy, o którym mowa w § 2 ust. 1. Maksymalna wartość zmiany wynagrodzenia, jaką dopuszcza Zamawiający w efekcie zastosowania postanowień ust. 2 pkt. 2.5., nie przekroczy 10% wartości brutto umowy, określonej w § 3ust. 3
2.6. środków farmaceutycznych wymienionych w załączniku nr 1 do umowy, których produkcję albo dystrybucję zaniechano lub chwilowo zaprzestano w trakcie trwania niniejszej umowy. W takim przypadku dopuszcza się, po uprzednim uzyskaniu zgody od Zamawiającego, dostarczanie przez Wykonawcę biorównoważnego i posiadającego tą samą nazwę międzynarodową środka farmaceutycznego, w cenie nie wyższej niż lek, który zastępuje. Zmiany te nie wymagają potwierdzenia pisemnego w postaci aneksu do umowy;
3. Zmiany postanowień niniejszej umowy wymagają potwierdzenia pisemnego w postaci aneksu, z zastrzeżeniem pkt 2.6, 4 i 7.
4. W przypadku zmiany urzędowej stawki VAT na artykuły wymienione w załączniku nr 1 do umowy nie jest wymagany odrębny aneks, a nowa stawka obowiązuje strony umowy od dnia jej wprowadzenia.
5. Strona wnioskująca o zmianę postanowień niniejszej umowy niezwłocznie i pisemnie powiadamia o tym fakcie drugą stronę, uzasadniając zmianę okolicznościami faktycznymi i prawnymi oraz przedkłada propozycję aneksu do umowy.
6. Strony dopuszczają możliwość realizowania dostaw artykułów po cenie niższej niż określonej w załączniku nr 1 do umowy (tzw. promocja). Zmiany te nie wymagają potwierdzenia pisemnego w postaci aneksu do umowy.
7.Wykonawca nie podwyższa cen środków farmaceutycznych wymienionych w załączniku nr 1 do umowy, w okresie 3 miesięcy od dnia obowiązywania umowy, o którym mowa w § 2 pkt 1.
8.Zamawiający ma prawo odstąpienia od umowy na podstawie art. 456 Pzp oraz jej unieważnienia zgodnie z art. 457 Pzp.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-01-18 08:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganiami załącznikami należy złożyć za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia zgodnie z Rozdziałem XI niniejszej specyfikacji

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-01-18 08:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-02-16

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie całościowego masażu- Toruń
  • Lokalizacja zleceniakujawsko-pomorskie
  • Data dodania28-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie całościowego masażu. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Zdrowie i uroda: Dostawa implantów neurochirurgicznych
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI