Dostawy materiałów medycznych, generatora

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawy materiałów medycznych, generatora
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWałbrzych
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoPodmiot prawa publicznego
  • Termin składania wniosków2019-04-10
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającySpecjalistyczny Szpital im. dr Alfreda Sokołowskiego
  • Data publikacji ogłoszenia2019-03-28
  • Numer ogłoszenia530992-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 530992-N-2019 z dnia 2019-03-28 r.

Specjalistyczny Szpital im. dr Alfreda Sokołowskiego: Dostawy materiałów medycznych, generatora
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Specjalistyczny Szpital im. dr Alfreda Sokołowskiego, krajowy numer identyfikacyjny 89004744600000, ul. ul. Sokołowskiego  4 , 58-309  Wałbrzych, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 746 489 742, e-mail szpitalsokolowski@zdrowie.walbrzych.pl, faks 746 489 746.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.zdrowie.walbrzych.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne www.bip.zdrowie.walbrzych.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.bip.zdrowie.walbrzych.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.zdrowie.walbrzych.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
forma pisemna
Adres:
siedziba zamawiającego, Sokołowskiego 4, 58-309 Wałbrzych

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy materiałów medycznych, generatora
Numer referencyjny: Zp/21/PN-19/19
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
15


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Liczba pakietów – 15 Pakiet nr 1 – Rękawice ortopedyczne Pakiet nr 2 – Jednorazowy układ oddechowy do wspomagania oddechu u noworodków, współpracujący z respiratorem MAQUET, wraz z asortymentem do nCPAP Pakiet nr 3 – Stapler tnąco – szyjący 75mm z 6 rzędami zszywek Pakiet nr 4 – Pętla tnąca wielorazowego użytku zagięta z płaszczem, elektroda kulkowa Pakiet nr 5 – Zestawy do infiltracji ran Pakiet nr 6 – Generator plazmowy, elektrody Pakiet nr 7 – Przedłużacze do pomp infuzyjnych Pakiet nr 8 – Aparaty do przetoczeń Pakiet nr 9 – Szyna unieruchamiająca na palec Pakiet nr 10 – Znaczniki tkankowe do oznaczania guza piersi Pakiet nr 11 – Sterylny roztwór 70% alkoholu izopropylowego Pakiet nr 12 - Cewniki centralne stosowane u noworodka Pakiet nr 13 - Igły lokalizacyjne Pakiet nr 14 - Czujnik jednorazowy do pomiaru Sat. O2 w technologii Masimo SET Pakiet nr 15 - Obłożenia do implantacji stymulatorów

II.5) Główny kod CPV: 33140000-3
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
33140000-3
31120000-3
33631600-8


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  24   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe: Główny kod CPV : 33140000-3 – materiał medyczny Dodatkowe kody CPV : Pakiet nr 1, 2, 3, 4, 5, 7, 8, 9, 10, 12, 13, 14, 15 - 33140000-3 materiał medyczny Pakiet nr 6 – 31120000-3 generatory Pakiet nr 11 - 33631600-8 środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Na podstawie załączonego do oferty przetargowej oświadczenia oraz dokumentów do których przekazania zostanie wezwany Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona zgodnie z art. 26 ustawy p.z.p. lub Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zgodnie z art. 24aa ustawy p.z.p. tj. : posiadanie odpisu z właściwego rejestru – na podstawie odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy;
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Na podstawie załączonego do oferty przetargowej oświadczenia oraz dokumentów do których przekazania zostanie wezwany Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona zgodnie z art. 26 ustawy p.z.p. lub Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zgodnie z art. 24aa ustawy p.z.p. tj. : 1) posiadanie zdolności zawodowych w zakresie świadczenia dostaw w zakresie odpowiadającym swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, a w szczególności w zakresie materiałów medycznych na podstawie wykazu dostaw wykonanych dostaw w zakresie odpowiadającym swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane , oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające uch należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert o dopuszczenie do udziału w postępowaniu tj. wykonanie co najmniej dwóch dostaw w zakresie odpowiadającym swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, a w szczególności w zakresie materiałów medycznych, tj. w zakresie: pakietu nr 1, 2, 3, 4, 5, 7, 8, 9, 10, 12, 13, 14, 15 - materiał medyczny, pakietu nr 6 – generatory, pakietu nr 11 - środki antyseptyczne i dezynfekcyjne na kwotę minimum: dla pakietu nr 1 – 20 000,00zł; dla pakietu nr 2 – 40 000,00 zł; dla pakietu nr 3 – 50 000,00zł; dla pakietu nr 4 – 60 000,00zł; dla pakietu nr 5 – 20 000,00zł; dla pakietu nr 6 – 40 000,00zł; dla pakietu nr 7 – 15 000,00 zł; dla pakietu nr 8 – 55 000,00zł; dla pakietu nr 9 – 2 000,00zł; dla pakietu nr10 – 8 000,00zł; dla pakietu nr 11 – 2 000,00zł; dla pakietu nr 12 – 10 000,00zł; dla pakietu nr 13 – 3 000,00 zł; dla pakietu nr 14 – 30 000,00zł; dla pakietu nr 15 – 27 000,00zł; każda z dostaw;
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)


Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)




III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1. Odpis z właściwego rejestru – na podstawie odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy. 2. Wykaz dostaw wykonanych odpowiadającym swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia , a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert o dopuszczenie do udziału w postępowaniu tj. wykonanie co najmniej dwóch dostaw w zakresie odpowiadającym swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, a w szczególności w zakresie materiałów medycznych, tj. w zakresie: pakietu nr 1, 2, 3, 4, 5, 7, 8, 9, 10, 12, 13, 14, 15 - materiał medyczny, pakietu nr 6 – generatory, pakietu nr 11 - środki antyseptyczne i dezynfekcyjne na kwotę minimum: dla pakietu nr 1 – 20 000,00zł; dla pakietu nr 2 – 40 000,00 zł; dla pakietu nr 3 – 50 000,00zł; dla pakietu nr 4 – 60 000,00zł; dla pakietu nr 5 – 20 000,00zł; dla pakietu nr 6 – 40 000,00zł; dla pakietu nr 7 – 15 000,00 zł; dla pakietu nr 8 – 55 000,00zł; dla pakietu nr 9 – 2 000,00zł; dla pakietu nr10 – 8 000,00zł; dla pakietu nr 11 – 2 000,00zł; dla pakietu nr 12 – 10 000,00zł; dla pakietu nr 13 – 3 000,00 zł; dla pakietu nr 14 – 30 000,00zł; dla pakietu nr 15 – 27 000,00zł; każda z dostaw; 3. Oświadczenie Wykonawcy, iż oferowany przedmiot zamówienia dopuszczony jest do obrotu na terenie RP zgodnie z Ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2019r. poz. 175). 4. Opisy, fotografie (katalogi) przedmiotu zamówienia w języku polskim- z dokładnym wskazaniem, którego pakietu i której pozycji w pakiecie dotyczy dany opis, fotografia (katalog). Opisy, fotografie (katalogi) mają odzwierciedlać opis przedmiotu zamówienia zgodnego z załącznikiem nr 1 do SIWZ. 5. W przypadku braku możliwości jednoznacznej oceny czy oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania z załącznika nr 1 do SIWZ, Zamawiający zastrzega sobie prawo do przekazania próbki którejkolwiek pozycji z pakietu budzącej wątpliwość.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
termin dostawy przedmiotu zamówienia dla zamówień bieżących liczony od momentu przyjęcia zamówienia 40,00
cena 60,00
Termin gwarancji przedmiotu zamówienia 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-04-10, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Informacja dotycząca ochrony danych osobowych (RODO) Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: • administratorem danych osobowych jest Specjalistyczny Szpital im. dra Alfreda Sokołowskiego w Wałbrzychu • inspektorem ochrony danych osobowych w Specjalistycznym Szpitalu im. dra Alfreda Sokołowskiego jest Pan Jarosław Golec, mail: iod@zdrowie.walbrzych.pl, tel. 0/74 6489696; Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na dostawy materiałów medycznych, generatora nr Zp/21/PN-19/19 prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; • odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986), dalej „ustawa Pzp”; • dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; • obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio jego dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; • w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; • Wykonawca posiada: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych jego dotyczących; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych*; - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO; • Wykonawcy nie przysługuje: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. *Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. **Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Rękawice ortopedyczne
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Rękawice ortopedyczne para 11000 Rękawice ortopedyczne - lateksowe rękawice chirurgiczne stosowane przy zabiegach ortopedycznych. Materiał: naturalny lateks kauczukowy Rozmiary; 7,0; 7,5; 8,0; 8,5 Rozmiar nr 7,0- 2500; 7,5- 2500; 8,0- 800; 8,5-700. Grubość pojedyncza: palec środkowy: 0,33mm, dłoń: 0,30mm, mankiet: 0,26mm Skład chemiczny: Przyspieszacze: Zinc diethyldithiocarbamate, Zinc dibutyl dithiocarbamate Przeciwutleniacz: Butylated reaction product of p-cresol I dicyclopentadiene Pigment: Titanium dioxide, Brown dispersion Środek koagulujący: Calcium Nitrate Bezpudrowe, lateksowe, pakowane sterylnie, kolor brązowy. Zawartość protein: 16,9µg/g rękawicy Brak pirogenów. Penetracja wirusów test ASTM F-1671
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3, 33140000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin dostawy przedmiotu zamówienia dla zamówień bieżących liczony od momentu przyjęcia zamówienia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Główny kod CPV : 33140000-3 – materiał medyczny Dodatkowe kody CPV : Pakiet nr 1 - 33140000-3 materiał medyczny


Część nr: 2 Nazwa: Jednorazowy układ oddechowy do wspomagania oddechu u noworodków, współpracujący z respiratorem MAQUET, wraz z asortymentem do nCPAP
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Obwód oddechowy jednorazowego użytku dla noworodków, kompatybilny z respiratorem MAQUET oraz nawilżaczem MR 850 Fisher&Paykel szt. 300 2. Mocowanie noska do użytku z nCPAP szt. 150 3. Silikonowe kaniule donosowe, do użytku z nCPAP szt. 150 4. Silikonowe maseczki oddechowe do użytku z nCPAP szt. 150 5. Czapeczki jednorazowego użytku do nCPAP szt. 150 6. Filtry przeciw/bakteryjne i przeciw/wirusowe zabezpieczające układ wydechowy w respiratorze noworodkowym szt. 600 Ad.1 Obwód oddechowy jednorazowego użytku dla noworodków i dzieci do respiratorów, posiadających spiralną grzałkę w drenie na linii wdechowej i pułapkę wodną na linii wydechowej; z dwoma kolorami rur odróżniającymi wdech i wydech. W komplecie dren proksymalny . Część Y obrotowa oraz posiadająca wejście do podawania surfaktantu. Część Y umieszczona pod kątem prostym w stosunku do drenu. Długość odcinka wdechowego 1,1 m – odcinek podgrzewany. Odcinek przedłużający do inkubatora 0,4 m. Posiadający komplet adapterów umożliwiających stosowanie układów do respiratorów SERVO I. Wejście w grzałce z trójkątnym wcięciem, takie aby umożliwiło podłączenie czujnika temperatury stosowanego do modelu nawilżacza MR850 firmy Fisher&Paykel. Układ sterylny lub mikrobiologicznie czysty, w komplecie komora nawilżacza MR 290. Ad.2 Mocowanie noska do użytku z nCPAP jednorazowego użytku do układów pacjenta, współpracującego z respiratorem typu MAQUET umożliwiający przepływ wdechowy i wydechowy z możliwością regulacji kąta nachylenia adaptera do mocowania kaniul donosowych oraz maseczek. Zróżnicowana długość mocowania noska: 50, 70,100 mm. Ad.3 Silikonowe kaniule donosowe, przystosowane rozmiarami dla noworodków od 500g do 5 kg wagi ciała, w pięciu różnych rozmiarach.(XS, S, M, L, XL). Ad.4 Silikonowe maseczki oddechowe kompatybilne do mocowania noska, przystosowane rozmiarami dla noworodków o wadze od 500 g do 5 kg , w czterech rozmiarach. (S, M, L, XL) Ad.5 Czapeczki jednorazowego użytku do nCPAP z poliamidu, kompatybilne z mocowaniem noska, oznaczone rozmiarem na czapce, czapeczka posiadająca możliwość rozwiązywania bez zdejmowania, uzyskując dostęp do ciemiączka, obwód głowy: min 17 cm, max 36 cm. Ad.6. Filtr – materiał HEPA, przeźroczysta obudowa filtru do kontroli jego stanu, skuteczność filtru min. 24 godz., Filtr dwukierunkowy, możliwość stosowania filtra w czasie podawania leków przez nebulizator. Przestrzeń martwa nie większa niż 200ml, wydajność filtrowania nie mniejsza niż 99,99%, opór dla filtru mokrego po 24 godz. używania przy wilgotności względnej 100% mniejszy niż 1,0 cm H2O przy 0,5 l/s. Wlot przyłącza męski/żeński 22/15 wylot żeński 22.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3, 33140000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin dostawy przedmiotu zamówienia dla zamówień bieżących liczony od momentu przyjęcia zamówienia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Główny kod CPV : 33140000-3 – materiał medyczny Dodatkowe kody CPV : Pakiet nr 2 - 33140000-3 materiał medyczny


Część nr: 3 Nazwa: Stapler tnąco – szyjący 75mm z 6 rzędami zszywek
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Jednorazowa rączka sztaplera liniowego z nozem wbudowanym w ładunek i sekwencyjną regulację wysokości zszywek – osobno pakowany, kompatybilny ładunek przeznaczony do tkanki standartowej (1,5 mm po zamknięci),pośredniej (1,8 mm po zamknięciu) i grubej 2 mm po zamknięciu). Posiadający 6 rzędów zszywek wykonanych w technologii przestrzennej 3D o długości lini szwu 81 mm szt. 80 2. Uniwersalny ładunek do jednorazowego sztaplera liniowego z nożem posiadającego sekwencyjną regulację wysokości zszywek przeznaczonych do tkanki standartowej (1,5 mm po zamknięciu) pośredniej (1,8 mm po zamknięciu) i grubej 2 mm po zamknięciu. Posiadający 6 rzędów zszywek wykonanych w technologii przestrzennej 3D długości lini szwu 81 mm (nóż zintegrowany z ładunkiem) szt. 200
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3, 33140000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin dostawy przedmiotu zamówienia dla zamówień bieżących liczony od momentu przyjęcia zamówienia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Główny kod CPV : 33140000-3 – materiał medyczny Dodatkowe kody CPV : Pakiet nr 3 - 33140000-3 materiał medyczny


Część nr: 4 Nazwa: Pętla tnąca wielorazowego użytku zagięta z płaszczem, elektroda kulkowa
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Pętla tnąca wielorazowego użytku zagięta monopol arna z płaszczem 24/26 F (1 opakowanie = 6szt) szt. 80 2. Elektroda koagulacyjna kulka średnica 5 mm, monopol arna do zastosowania z płaszczem 24/26 F (1opakowanie=6 szt) szt. 80
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3, 33140000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin dostawy przedmiotu zamówienia dla zamówień bieżących liczony od momentu przyjęcia zamówienia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Główny kod CPV : 33140000-3 – materiał medyczny Dodatkowe kody CPV : Pakiet nr 4 - 33140000-3 materiał medyczny


Część nr: 5 Nazwa: Zestawy do infiltracji ran
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Zestaw do infiltracji ran składający się z : -cewnika do infiltracji ran19G x600 mm z otworami na pierwszych 100 mm, zbrojony stalową spiralą zapewniającą wypływ leku nawet przy nacisku tkanek na cewnik .Mikroperforacja prowadzona w linii spiralnej wokół cewnika, ściśle i równomiernie rozmieszczona aby zapewnić rozkład środka znieczulającego na całej długości perforacji, w promieniu 3600 wokół cewnika.Cewnik widoczny w RTG i USG -rozrywalnego systemu służącego do umiejscowienia cewnika, zintegrowanego z kaniulą wprowadzającą cewnik (kaniula do wkłucia) 18Gx 116 mm -zintegrowanego mocowania filtra i cewnika do ciała pacjenta, wypustki na spodzie mocowania, aby zapewnić stabilizację cewnika - płaski okrągły filtr 0,2µm. szt. 100 2. Zestaw do infiltracji ran składający się z : -cewnika do infiltracji ran19G x600 mm z otworami na pierwszych 150 mm, zbrojony stalową spiralą zapewniającą wypływ leku nawet przy nacisku tkanek na cewnik .Mikroperforacja prowadzona w linii spiralnej wokół cewnika, ściśle i równomiernie rozmieszczona aby zapewnić rozkład środka znieczulającego na całej długości perforacji, w promieniu 3600 wokół cewnika.Cewnik widoczny w RTG i USG -rozrywalnego systemu służącego do umiejscowienia cewnika, zintegrowanego z kaniulą wprowadzającą cewnik (kaniula do wkłucia) 18Gx 116 mm -zintegrowanego mocowania filtra i cewnika do ciała pacjenta, wypustki na spodzie mocowania, aby zapewnić stabilizację cewnika - płaski okrągły filtr 0,2µm. szt. 100 3. Zestaw do infiltracji ran składający się z : -cewnika do infiltracji ran19G x700 mm z otworami na pierwszych 220 mm, zbrojony stalową spiralą zapewniającą wypływ leku nawet przy nacisku tkanek na cewnik .Mikroperforacja prowadzona w linii spiralnej wokół cewnika, ściśle i równomiernie rozmieszczona aby zapewnić rozkład środka znieczulającego na całej długości perforacji, w promieniu 3600 wokół cewnika.Cewnik widoczny w RTG i USG -rozrywalnego systemu służącego do umiejscowienia cewnika, zintegrowanego z kaniulą wprowadzającą cewnik (kaniula do wkłucia) 18Gx 116 mm -zintegrowanego mocowania filtra i cewnika do ciała pacjenta, wypustki na spodzie mocowania, aby zapewnić stabilizację cewnika - płaski okrągły filtr 0,2µm. szt. 100 4. Przenośny system infuzyjny, w całości wolny od lateksu i DEHP, wykorzystujący zbiornik elastomerowy o objętości nominalnej 275 ml. Predkość przepływu 5 ml/h. Z filtrem 5µm na linii infuzyjnej. Port do napełnienia urządzenia na drenie, wyposażony w połączenie luer lock. Zintegrowany system mocowania urządzenia pozwalający pacjentowi na swobodne poruszanie się podczas terapii. System infuzyjny sprawdzony pod względem stabilnośći z ropiwakainą i bupiwakainą ( dołączyć do oferty badanie stabilnośći). Urządzenie pakowane pojedynczo, apirogenne. Linia infuzyjna zakończona zdejmowanym filtrem automatycznie usuwajacym powietrze podczas napełniania urzadzenia, który zapobiega wyciekowi leku. szt. 500
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3, 33140000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin dostawy przedmiotu zamówienia dla zamówień bieżących liczony od momentu przyjęcia zamówienia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Główny kod CPV : 33140000-3 – materiał medyczny Dodatkowe kody CPV : Pakiet nr 5 - 33140000-3 materiał medyczny


Część nr: 6 Nazwa: Generator plazmowy, elektrody
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Generator plazmowy z funkcją automatycznej kontroli dostarczania energii oraz przepływu soli fizjologicznej, zamknięte w jednym urządzeniu. Urządzenie bipolarne pracujące w środowisku soli fizjologicznej, Technologia Flow-IQ - Zintegrowany regulator odpływu kontroluje szybkość usuwania przewodzącego prąd roztworu irygującego (np.roztworu soli fizjologicznej) i/lub drobnych, rzadszych, wolno unoszonych z cieczą pozostałości tkanek z miejsca zabiegu poprzez korpus elektrody, Funkcja VAC - Tryb próżniowy wiąże się z silnym odsysaniem i dostarczaniem energii przeznaczonej wyłącznie do usuwania drobnych, rzadszych, wolno unoszonych z cieczą pozostałości tkanek w celu poprawy widoczności w miejscu zabiegu, Jedna elektroda do efektywnego usuwania wielu tkanek, np. łąkotki, chrząstki, więzadeł. Elektrody z wbudowanym czujnikiem temperatury, zapewniające kontrolę wysokości temperatury płynu wewnątrzstawowego w czasie rzeczywistym, Częstotliwość działania - max. 100 kHz, Funkcja automatycznego zawieszenia generowania sygnału przy skoku napięcia, np. kiedy końcówka zbliży się do obiektu metalowego (np. płaszcza, optyki). Automatyczna kontrola mocy maksymalnej zależnie od używanego typu elektrody. Możliwość sprecyzowania, ustawienia i zapisania spersonalizowanych ustawień urządzenia do koblacji, przypisanych pod operatora, Możliwość zastosowania elektrody ze sterowaniem ręcznym. szt. 1 2. Elektrody z zintegrowanym ssaniem szt. 20 3. Elektrody jednorazowe - do wyboru z katalogu zamawiającego szt. 60
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3, 31120000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 1
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin gwarancji przedmiotu zamówienia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Główny kod CPV : 33140000-3 – materiał medyczny Dodatkowe kody CPV : Pakiet nr 6 - 31120000-3 generatory


Część nr: 7 Nazwa: Przedłużacze do pomp infuzyjnych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedłużacze do pomp infuzyjnych dł. 150 cm/objętość wypełnienia 2,5 ml szt. 15000 2. Przedłużacze do pomp infuzyjnych dł. 150 cm/objętość wypełnienia 1,5 ml szt. 5000 Ad. 1 - sterylny - pakowany pojedynczo - opakowanie papierowo - foliowe, z numerem serii i datą ważności na każdym pojedynczym opakowaniu, napisy w języku polskim - długość 150 cm, - objętość wypełnienia max do.2,5 ml - przezroczysty dren - łączniki LUER – LOCK ze sterylną osłonką Ad. 2 - sterylny - pakowany pojedynczo - opakowanie papierowo - foliowe, z numerem serii i datą ważności na każdym pojedynczym opakowaniu, napisy w języku polskim - długość 150 cm, - objętość wypełnienia max do.1,5 ml - przeźroczysty dren - łączniki LUER – LOCK ze sterylną osłonką
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3, 33140000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin dostawy przedmiotu zamówienia dla zamówień bieżących liczony od momentu przyjęcia zamówienia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Główny kod CPV : 33140000-3 – materiał medyczny Dodatkowe kody CPV : Pakiet nr 7 - 33140000-3 materiał medyczny


Część nr: 8 Nazwa: Aparaty do przetoczeń
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Aparaty do przetaczania płynów infuzyjnych szt. 260 000 2. Aparaty do przetaczania krwi szt. 10 000 3. Przyrząd do przetaczania płynów infuzyjnych z możliwością pomiaru OCŻ szt. 150 Parametry techniczne: Ad. 1 - sterylny - pakowany pojedynczo - opakowanie papierowo - foliowe, z numerem serii i datą ważności na każdym pojedynczym opakowaniu, napisy w języku polskim - p/bakteryjny filtr zabezpieczony zatyczką - igła biorcza 2- kanałowa ostra, z kryzą zabezpieczającą i osłonką - elastyczna i przezroczysta komora kroplowa z filtrem płynu o wielkości oczek 15µm - komora kroplowa 20 kropli - rolkowy regulator przepływu - końce przyrządu zabezpieczone jałowym kapturkiem ochronnym - łącznik LUER – LOCK - dren długości 130 – 150 cm Ad. 2 - sterylny - pakowany pojedynczo - opakowanie papierowo - foliowe, z numerem serii i datą ważności na każdym pojedynczym opakowaniu, napisy w języku polskim - p/bakteryjny filtr zabezpieczony zatyczką - igła biorcza 2- kanałowa ostra, z kryzą zabezpieczającą i osłonką - elastyczna i przeźroczysta komora kroplowa z filtrem płynu o wielkości oczek 200µm - komora kroplowa 20 kropli - rolkowy regulator przepływu - końce przyrządu zabezpieczone jałowym kapturkiem ochronnym - łącznik LUER – LOCK - dren długości 130 – 150 cm - oznaczony na czerwono Ad. 3 - sterylny - pakowany pojedynczo - opakowanie papierowo-foliowe - umożliwia pomiar ośrodkowego ciśnienia żylnego, podczas przetaczania płynów infuzyjnych. - igła biorcza dwukanałowa o odpowiedniej ostrości z kryzą ograniczającą - przeciwbakteryjny filtr powietrza zabezpieczony zatyczką - elastyczna komora kroplowa z filtrem płynu o wielkości oczek 15 µm - rolkowy regulator przepływu - skala pomiarowa ośrodkowego ciśnienia żylnego 0-30 cm H2O - kranik trójdrożny umożliwiający zamienne podłączenie przyrządów - łącznik LUER-LOCK
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3, 33140000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin dostawy przedmiotu zamówienia dla zamówień bieżących liczony od momentu przyjęcia zamówienia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Główny kod CPV : 33140000-3 – materiał medyczny Dodatkowe kody CPV : Pakiet nr 8 - 33140000-3 materiał medyczny


Część nr: 9 Nazwa: Szyna unieruchamiająca na palec
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Szyna unieruchamiająca na palec, rozm. S szt. 100 2 Szyna unieruchamiająca na palec, rozm. M szt. 100 3 Szyna unieruchamiająca na palec, rozm. L szt. 500 Parametry: · Wykonane z miękkiego metalu, który pozwala unieruchomić palec a zarazem można go wyprofilować · Szyna zakończona zagiętym, skierowanym ku górze koniuszkiem, ochraniającym koniec palca · Szyna wyłożona miękkim hipoalergiczną wyściółką, zapewniającą wentylację skóry · Brzegi szyny gładkie, bez ostrych krawędzi · Szyna zakończona na obydwu końcach owalnie · Szyny dostępne w trzech rozmiarach
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3, 33140000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin dostawy przedmiotu zamówienia dla zamówień bieżących liczony od momentu przyjęcia zamówienia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Główny kod CPV : 33140000-3 – materiał medyczny Dodatkowe kody CPV : Pakiet nr 9 - 33140000-3 materiał medyczny


Część nr: 10 Nazwa: Znaczniki tkankowe do oznaczania guza piersi
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Znaczniki tkankowe do oznaczania guza piersi o czasie widoczności pod USG 6 miesięcy rozmiar: 17G x 10cm szt. 50 2. Znaczniki tkankowe do oznaczania guza piersi o czasie widoczności pod USG – 12 miesięcy rozmiar: 17G x 10cm szt. 30
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3, 33140000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin dostawy przedmiotu zamówienia dla zamówień bieżących liczony od momentu przyjęcia zamówienia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Główny kod CPV : 33140000-3 – materiał medyczny Dodatkowe kody CPV : Pakiet nr 10 - 33140000-3 materiał medyczny


Część nr: 11 Nazwa: Sterylny roztwór 70% alkoholu izopropylowego
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Sterylny roztwór 70% alkoholu izopropylowego op. 60 500ml Specyfikacja : • 70% roztwór alkoholu izopropylowego w wodzie do iniekcji. Dla wszystkich produktów gwarantowany poziom endotoksyn mniejszy niż 0,25 jedn./ml. • roztwory alkoholu filtrowane na filtrach 0,2 mikrona, a następnie pakowane w potrójne opakowania foliowe w cleanroomie klasy B z laminarnym przepływem powietrza. • wyposażone w regulowany spryskiwacz • zawartość opakowania musi pozostać sterylna w trakcie używania. • pojemność 500ml • sterylne, gotowe do użycia
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3, 33631600-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin dostawy przedmiotu zamówienia dla zamówień bieżących liczony od momentu przyjęcia zamówienia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Główny kod CPV : 33140000-3 – materiał medyczny Dodatkowe kody CPV : Pakiet nr 11 - 33631600-8 środki antyseptyczne i dezynfekcyjne


Część nr: 12 Nazwa: Cewniki centralne stosowane u noworodka
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedskórny mikrocewnik wprowadzany obwodowo za pomocą rozrywanej igły G-20, przeznaczony do przewlekłego stosowania wykonany z poliuretanu, cieniujący w Rtg znaczniki co 1 cm. O rozmiarze 2F (0,3x0,6mm) i długości 15 cm. Cewnik zakończony giętkimi skrzydełkami. Wbudowana w cewnik ochrona przed zaginaniem światła cewnika szt. 25 2. Przedskórny mikrocewnik wprowadzany obwodowo za pomocą rozrywanej igły G-20, przeznaczony do przewlekłego stosowania wykonany z poliuretanu, cieniujący w Rtg znaczniki co 1 cm. O rozmiarze 2F (0,3x0,6mm) i długości 30 cm. Cewnik zakończony giętkimi skrzydełkami. Wbudowana w cewnik ochrona przed zaginaniem światła cewnika szt. 25 3. Cewnik pępkowy wykonany z medycznego PVC, cieniujący w Rtg, znaczniki długości, Roz. 3,5-5F długość 40 cm. szt. 50 4. Cewnik pępowinowy wykonany z poliuretanu, cieniujący w Rtg, używany do żył lub tętnic. Znakowany od 4 do 23 cm. W zestawie z kranikiem z możliwością oznakowania żyła – tętnica rozmiar od 3,5-5F dł. 40cm. szt. 25 5. Premicath- 1F/28G Przezskórny cewnik wprowadzany obwodowo za pomocą krótkiej kaniuli 24G typu Bioflow (średnica 0,7mm, długość 19 mm),przeznaczony do przewlekłego stosowania, wykonany z poliuretanu, cieniujący w RTG znakowany co 1cm., o długość 20 cm z prowadnikiem, zaopatrzony w przedłużkę 8 cm typu Premicath szt. 30 6. Premicath- 1F/28G Przezskórny cewnik wprowadzany obwodowo za pomocą rozłamywalnej igły 24 G o średnicy zew 0,7 mm długości 18 mm, z metalowym prowadnikiem wykonany z poliuretanu cieniujący w RTG znakowany co 1cm. o długość 20 cm, zaopatrzony w przedłużkę 8 cm typu Premicath szt. 20 7. Filtr infuzyjny neonatologiczny 0,2 um utrzymywany do 96 godzin, zakończony przedłużką 5 cm szt. 200 8. Filtr lipidowy neonatologiczny 1,2 um utrzymywany do 24 godz zakończony przedłużką 5 cm szt. 400 9. Pediatryczny dwuświatłowy cewnik IV wprowadzany metodą Seldingera 22G -2Fr Kontrastujący w rtg . poliuretanowy cewnik do jednoczesnego podawania lub przetaczania roztworów lub/i lekarstw. oznaczniki odległości co cm od 4cm do końca dystalnego. Użytkownik ma możliwość wybrania dwóch wariantów wprowadzacza: igły lub I.V. kaniuli. szt. 20
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3, 33140000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin dostawy przedmiotu zamówienia dla zamówień bieżących liczony od momentu przyjęcia zamówienia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Główny kod CPV : 33140000-3 – materiał medyczny Dodatkowe kody CPV : Pakiet nr 12 - 33140000-3 materiał medyczny


Część nr: 13 Nazwa: Igły lokalizacyjne
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Igły lokalizacyjne model 20G x 100mm Double Hook ,,N” kompatybilne z urządzeniami: - Ultrasonograf Logiq s7 Expert GE Medical System - Mammograf HOLOGIC Selenia Dimensions szt. 100
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3, 33140000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin dostawy przedmiotu zamówienia dla zamówień bieżących liczony od momentu przyjęcia zamówienia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Główny kod CPV : 33140000-3 – materiał medyczny Dodatkowe kody CPV : Pakiet nr 13 - 33140000-3 materiał medyczny


Część nr: 14 Nazwa: Czujnik jednorazowy do pomiaru Sat. O2 w technologii Masimo SET
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Czujnik jednorazowy do pomiaru Sat. O2 w technologii Masimo SET szt. 1000 Parametry: • Czujnik jednorazowy do pomiaru Saturacji < 3kg > 40kg z płaską wtyczką, • Czujnik typu L z kablem o długości 14-16cm, • Bezlateksowy, • Pakowany folia - papier • Kompatybilny z kablem RD SET Neo • Kalibrowany cyfrowo • Współpracujący z pulsoksymetrem Rad – 97, używanym w szpitalu
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3, 33140000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin dostawy przedmiotu zamówienia dla zamówień bieżących liczony od momentu przyjęcia zamówienia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Główny kod CPV : 33140000-3 – materiał medyczny Dodatkowe kody CPV : Pakiet nr 14 - 33140000-3 materiał medyczny


Część nr: 15 Nazwa: Obłożenia do implantacji stymulatorów
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Spełniający wymogi normy EN 13795-1-3 -1 serweta na stolik 150x240cm wykonana z laminatu dwuwarstwowego o gramaturze min. ponad 60g/m2-zawinięcie zestawu -1 serweta do obłożenia klatki piersiowej 200x390cm z oknem o wym.35x40cm wypełnionym folią chirurgiczną oraz otoczonym dodatkową warstwą wysokochłonną. Serweta wyposażona w dwie kieszenie 3-komorowe i prowadnice drenów, wykonana z włókniny trójwarstwowej typu SMS o min.grubości ponad 50g/m2, dodatkowa warstwa chłonna z laminatu dwuwarstwowego o grubości ponad 100gr., krawędzie serwety wykonane z niebarwionego polimeru o grubości min.0,12mm -1 kieszeń przylepna 30x40cm, 1-komorowa -1 osłona na głowicę RTG,O 80cm - 4 ściereczki chłonne 30x30cm - 1fartuch chirurgiczny XXXL wykonany z włókniny typu SMS o gr.min.45g/m2 - 1fartuch chirurgiczny L wykonany z włókniny typu SMS o gr.min.45g/m2 - 1miseczka 150-250ml z tworzywa sztucznego - 1miseczka 300-500ml z tworzywa sztucznego - jednorazowa penseta anatomiczna ząbkowana długość od 13-16cm - skalpel 23 z rekojeścią zestaw 550
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3, 33140000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin dostawy przedmiotu zamówienia dla zamówień bieżących liczony od momentu przyjęcia zamówienia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Główny kod CPV : 33140000-3 – materiał medyczny Dodatkowe kody CPV : Pakiet nr 15 - 33140000-3 materiał medyczny






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie manicure hybrydowego - Legnica
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania25-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie manicure hybrydowego. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.