Dostawy leków dla potrzeb 5 Wojskowego Szpitala Klinicznego z Polikliniką SP ZOZ

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawy leków dla potrzeb 5 Wojskowego Szpitala Klinicznego z Polikliniką SP ZOZ w Krakowie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKraków
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoPodmiot prawa publicznego
  • Termin składania wniosków2020-02-17
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • Zamawiający5 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny ZOZ
  • Data publikacji ogłoszenia2020-02-06
  • Numer ogłoszenia509767-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 509767-N-2020 z dnia 2020-02-06 r.

5 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny ZOZ: dostawy leków dla potrzeb 5 Wojskowego Szpitala Klinicznego z Polikliniką SP ZOZ w Krakowie
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: 5 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny ZOZ, krajowy numer identyfikacyjny 35150686800000, ul. Wrocławska  1-3 , 30-901  Kraków, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 12 630 80 59, , e-mail zam@5wszk.com.pl, , faks 126308059.
Adres strony internetowej (URL): https://5wszk.com.pl/zamowienia-publiczne
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
https://5wszk.com.pl/zamowienia-publiczne

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://5wszk.com.pl/zamowienia-publiczne

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawy leków dla potrzeb 5 Wojskowego Szpitala Klinicznego z Polikliniką SP ZOZ w Krakowie
Numer referencyjny: 05/ZP/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia są dostawy leków dla potrzeb 5 Wojskowego Szpitala Klinicznego z Polikliniką SP ZOZ w Krakowie zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ.

II.5) Główny kod CPV: 33600000-6
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  6   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Koncesję /zezwolenie na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej (za wyjątkiem pakietu nr 8), Koncesję / zezwolenie na prowadzenie obrotu środkami odurzającymi i substancjami psychotropowymi (dotyczy pakietu nr 10).
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie – nie ma zastosowania zatem.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Koncesję /zezwolenie na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej (za wyjątkiem pakietu nr 8), Koncesję / zezwolenie na prowadzenie obrotu środkami odurzającymi i substancjami psychotropowymi (dotyczy pakietu nr 10).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie – nie ma zastosowania zatem.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
10 Dokumenty wraz z ofertą!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!: 10..1 Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia z postępowania stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ (wypełnić pkt 3!!!! ewentualnie oświadczenie z pkt 4 dotyczące wykazanie rzetelności w sytuacji podleganiu wykluczeniu, ewentualnie oświadczenie z pkt 5, czyli oświadczenie Wykonawcy dotyczące podmiotu na które zasoby lub sytuację na które się wykonawca powołuje w zakresie braku podstaw do wykluczenia tego podmiotu) 10..2 Wypełniony Załącznik nr 1 – opis przedmiotu zamówienia – formularz cenowy 10..3 Wypełniony Załącznik nr 2 – formularz ofertowy 10.1.1 Dokumenty rejestrowe potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictwa potwierdzające umocowanie osób do składania oferty w imieniu Wykonawcy, UWAGA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!: 10.1.2 Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji: składa także odrębne oświadczenia dla każdego z tych podmiotów 10.1.3 w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, 10.2 Dokumenty wskazane w pkt 10.1.6-10.1.7 muszą potwierdzać spełnienie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia lub kryteria selekcji w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu, 10.3 w oświadczeniach należy wypełnić jedynie te działy i sekcje, które dotyczą warunków udziału i potwierdzających brak podstaw do wykluczenia na podstawie treści ogłoszenia o zamówieniu i niniejszej specyfikacji. Wypełnienie pozostałych, nie wymaganych działów i sekcji nie będzie miało wpływu na ocenę oferty.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
czas dostawy 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Kupujący przewiduje możliwość zmiany umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Sprzedającego, jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla Kupującego, a także dotyczą: 1) zmiany świadczenia Sprzedającego na świadczenie lepszej jakości przy zachowaniu tożsamości towaru; 2) wydłużenia terminu obowiązywania umowy z powodu okoliczności niezależnych od Sprzedającego; 3) zmiany danych Sprzedającego (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy); 4) zmian organizacyjnych Kupującego powodujących, że wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe; 5) zmian sposobu wykonywania zadań lub zasad funkcjonowania Kupującego powodujących, że wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe lub zaistniała konieczność modyfikacji przedmiotu zamówienia; 6) omyłek pisarskich lub błędów rachunkowych; 7) mających na celu wyjaśnienie wątpliwości treści umowy, jeśli będzie ona budziła wątpliwości interpretacyjne między stronami; 8) zmiany sposobu płatności, jeżeli wymagać tego będzie ochrona interesu Kupującego; 9) obniżenia cen; 10) zmiany stawki podatku VAT na towar; 11) innych zmian korzystnych dla Kupującego, w tym polegających na zamianie elementów zamówienia na elementy o lepszych lub/i odpowiedniejszych parametrach technicznych chociażby wiązało się to z koniecznością zmiany terminu lub sposobu wykonania zamówienia. 2. Zmiana umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-02-17, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Pakiet nr 1
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lp NAZWA jm. Ilość Cena jednostkowa netto Wart. Netto Stawka VAT Wart. Brutto Nazwa handlowa/ nr katalogowy 1. Venlafaxinum ER 37,5 mg x 28 kaps op. 30 2. Venlafaxinum CR 150 mg x 28 kaps op. 50 3. Venlafaxinum CR 75 mg x 28 kaps op. 70 RAZEM
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33600000-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 6
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
czas dostawy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Pakiet nr 2
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lp NAZWA jm. Ilość Cena jednostkowa netto Wart. Netto Stawka VAT Wart. Brutto Nazwa handlowa/ nr katalogowy 1 Escitalopram 10mg x 28 tabl op. 30 2 Escitalopram 20mg x 28 tabl op. 30 RAZEM
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33600000-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 6
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
czas dostawy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Pakiet nr 3
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lp NAZWA jm. Ilość Cena jednostkowa netto Wart. Netto Stawka VAT Wart. Brutto Nazwa handlowa/ nr katalogowy 1. Zamknięty system instylacyjny zawierający nie mniej niż 2x 108 i nie więcej niż 3x 109 żywych cząsteczek BCG, op. 30 RAZEM
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33600000-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 6
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
czas dostawy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Pakiet nr 4
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lp NAZWA jm. Ilość Cena jednostkowa netto Wart. Netto Stawka VAT Wart. Brutto Nazwa handlowa/ nr katalogowy 1. Lignocaina 10% aer. 38 g op. 50 2. Nitrendipinum 10mg x 60 tabl op. 40 3. Nitrendipinum 20mg x 60 tabl op. 10 4. Tamoxifenum 20mg x 30 tabl op. 1 5. Końcówki do Lignocaina 10% aer. 38 g x 100 szt op. 10 RAZEM
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33600000-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 6
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
czas dostawy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: Pakiet nr 5
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lp NAZWA jm. Ilość Cena jednostkowa netto Wart. Netto Stawka VAT Wart. Brutto Nazwa handlowa/ nr katalogowy 1. Cisatracurium 10mg /5 ml x 5 amp. op. 50 2. Cisatracurium 20mg /10 ml x 5 amp. op. 20 RAZEM
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33600000-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 6
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
czas dostawy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6 Nazwa: Pakiet nr 6
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lp NAZWA jm. Ilość Cena jednostkowa netto Wart. Netto Stawka VAT Wart. Brutto Nazwa handlowa/ nr katalogowy 1. 70 % sol. Spir. Vini a 800g szt 10 2. Acarbosum 100 mg x 30 tabl op. 10 3. Acarbosum 50 mg x 30 tabl op. 20 4. Acebutololum 200mg x 30 tabl op. 10 5. Acenocoumarolum 1mg x 60 tabl op. 10 6. Acenocoumarolum 4mg x 60 tabl op. 10 7. Aciclovirum 400mg x 30 tabl op. 30 8. Aciclovirum 800mg x 30 tabl op. 30 9. Acid. Alendronicum 70mg x 4tabl op. 1 10. Acid. Valproicum 150mg x 100kaps op. 5 11. Acid. Valproicum 300mg x 100kaps op. 5 12. Acidum folicum 15mg x 30tabl. op. 100 13. Acitretinum 10mg x 30 tabl op. 1 14. Acitretinum 25mg x 30 tabl op. 1 15. Adrenalinum 0,1% x 10 amp op. 400 16. Alfacalcidolum 0,25 µg x 100 kaps op. 1 17. Alfacalcidolum 1 µg x 100 kaps op. 2 18. Alfuzosinum 10 mg x 30 tabl przedł. uwaln. op. 2 19. Alfuzosinum SR 5 mg x 20 tabl op. 5 20. Allopurinolum 100mg x 50 tabl op. 100 21. Allopurinolum 300mg x 30 tabl op. 50 22. Amantadyna 100mg x 50 kaps op. 10 23. Ambenonium 10 mg x 50 tabl op. 1 24. Amiloridum + Hydrochlorothiazidum 2,5+25mg x 50 tabl op. 1 25. Amiloridum + Hydrochlorothiazidum 5+50mg x 50 tabl op. 20 26. Amiodaronum 200mg x 60 tabl. op. 30 27. Amisulpridum 200mg x 30 tabl op. 35 28. Amitriptilinum 10mg x 60 tabl op. 20 29. Amitriptilinum 25 mg x 60 tabl op. 30 30. Amlodipinum 10mg x 30 tabl op. 100 31. Amlodipinum 5mg x 30 tabl op. 150 32. Amoxicillinum 1000mg x 16 tabl op. 70 33. Amoxicillinum 500mg x 16 tabl op. 30 34. Antytoksyna jadu żmiji x 1 amp szt 2 35. Aqua pro injectione a 10ml x 100 amp op. 20 36. Aqua pro injectione a 5ml x 100 amp op. 30 37. Atorvastatinum 20mg x 30 tabl op. 100 38. Atorvastatinum 40mg x 30 tabl op. 20 39. Atropinum 1% gutt.opht. A 5ml op. 20 40. Azathioprinum 50mg x 50 tabl op. 30 41. Azithromycinum 250 mg x 6 kaps/tabl op. 2 42. Azithromycinum 500 mg x 3 kaps op. 40 43. Benazeprilum 10mg x 28 tabl op. 2 44. Benazeprilum 20mg x 28 tabl op. 2 45. Benazeprilum 5mg x 28 tabl op. 2 46. Bencyclane 0,1g a 60 tabl. op. 30 47. Betamethasoni diprop. + Betamethasoni natr.6,43+2,63 mg/ml a 1ml x 5 amp op. 20 48. Betamethasonum roztwór do wstrzykiwań, 4 mg/ml x 1amp. op. 20 49. Betaxololum gutt.opht. 2,5 mg/ml a 5ml op. 2 50. Bimatoprostum + Timololum 0,3+5 mg/ml gutt.opht. a 3ml op. 2 51. Bimatoprostum 0,3 mg/ml gutt.opht. a 3ml op. 5 52. Biperideni hydrochl. 2mg x 50 tabl op. 100 53. Bisoprololum 10mg x 30 tabl op. 60 54. Bisoprololum 5mg x 30 tabl op. 300 55. Brimonidinum + Timololum 2+5 mg/ml Gutt. Opht. a 5ml op. 5 56. Brimonidinum 2 mg/ml Gutt. Opht. a 5ml op. 30 57. Brinzolamidum 10 mg/ml Gutt. Opht. a 5ml op. 10 58. Bromocriptinum 2,5mg x 30 tabl op. 5 59. Budesonidum 0,25 mg/ml x 20 amp. po 2 ml op. 30 60. Budesonidum 0,5 mg/ml x 20 amp. po 2 ml op. 40 61. Budesonidum 200 µg x 60 kaps op. 30 62. Budesonidum 3 mg x 100kaps op. 2 63. Budesonidum 400 µg x 60 kaps op. 30 64. Budesonidum tbh. 200 µg/dawkę x 100 daw. op. 5 65. Buspironum 10mg x 60 tabl op. 10 66. Buspironum 5mg x 60 tabl op. 10 67. Calcitoninum 100 j.m./ml a 1ml x 5 amp op. 5 68. Captoprilum 12,5mg x 30 tabl op. 50 69. Captoprilum 25mg x 30 tabl op. 60 70. Carbamazepinum 200mg x 50 tabl op. 100 71. Carbamazepinum 20mg/ml a 250ml op. 2 72. Carbamazepinum ret. 150mg x 50 tabl op. 5 73. Carbamazepinum ret. 200mg x 50 tabl op. 30 74. Carbamazepinum ret. 300mg x 50tabl op. 10 75. Carbamazepinum ret. 400mg x 30 tabl op. 30 76. Carbamazepinum ret. 600mg x 50 tabl op. 20 77. Cetirizinum 10mg x 30 tabl op. 30 78. Cetirizinum 5 mg/5 ml sir. a 100ml op. 1 79. Chlorambucilum 2mg x 25 tabl. op. 1 80. Chloroquinum 250mg x 30 tabl op. 1 81. Chlorpromazinum 40 mg/g gutt. a 10 g op. 10 82. Chlorprothixenum 15mg x 50 tabl op. 35 83. Chlorprothixenum 50mg x 50 tabl op. 25 84. Ciclesonidum 160 µg aer.a 120daw. op. 3 85. Ciclosporinum 50mg x 50kaps op. 1 86. Cilazaprilum 0,5mg x 30tabl op. 10 87. Cilazaprilum 1mg x 30tabl op. 10 88. Cilazaprilum 2,5mg x 28tabl op. 10 89. Cilazaprilum 5mg x 28tabl op. 10 90. Clarithromycinum 500mg x 14 tabl op. 50 91. Clobetasolum krem, 0,5 mg/g a 30g op. 10 92. Clobetasolum maść 0,5 mg/g a 30g op. 10 93. Clomipraminum 10mg x 30 tabl op. 30 94. Clomipraminum 25mg x 30 tabl op. 30 95. Clomipraminum SR 75mg x 20 tabl op. 70 96. Clonidinum 75 µg x 50 tabl op. 20 97. Clopamidum 20mg x 20 tabl op. 1 98. Clotrimazol krem 20 g op. 250 99. Clotrimazolum tabl. dopoch., 100 mg x 6 szt op. 5 100. Clozapinum 100mg x 50 tabl. op. 60 101. Clozapinum 25mg x 50 tabl. op. 50 102. Collagenasum 1,2 j.m./g maść a 20g op. 50 103. Cyanocobalaminum (vit. B12) 500 µg/ml 5 amp.a 2 ml op. 75 104. Cyclophosphamidum 50mg x 50 draż. op. 1 RAZEM
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33600000-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 6
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
czas dostawy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7 Nazwa: Pakiet nr 7
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lp NAZWA jm. Ilość Cena jednostkowa netto Wart. Netto Stawka VAT Wart. Brutto Nazwa handlowa/ nr katalogowy 1. Ceftrakson 2 g szt 1200 RAZEM
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33600000-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 6
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
czas dostawy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 8 Nazwa: Pakiet nr 8
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lp NAZWA jm. Ilość Cena jednostkowa netto Wart. Netto Stawka VAT Wart. Brutto Nazwa handlowa/ nr katalogowy 1. 10% sol. Formalini zbuforowana a 1000 ml op 700 RAZEM
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33600000-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 6
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
czas dostawy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 9 Nazwa: Pakiet nr 9
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lp NAZWA jm. Ilość Cena jednostkowa netto Wart. Netto Stawka VAT Wart. Brutto Nazwa handlowa/ nr katalogowy 1. Gancyclovir 500 mg inj szt 14 RAZEM
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33600000-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 6
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
czas dostawy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 10 Nazwa: Pakiet nr 10
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lp NAZWA jm. Ilość Cena jednostkowa netto Wart. Netto Stawka VAT Wart. Brutto Nazwa handlowa/ nr katalogowy 1. Fentanyl 50 cmg/ml a 10 ml x 50 amp op. 50 2. Buprenorfina 0,2 mg x 60 tabl podjęz. op. 10 3. Buprenorfina 0,4 mg x 30 tabl podjez. op. 10 RAZEM
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33600000-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 6
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
czas dostawy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 11 Nazwa: Pakiet nr 11
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lp NAZWA jm. Ilość Cena jednostkowa netto Wart. Netto Stawka VAT Wart. Brutto Nazwa handlowa/ nr katalogowy 1 Albuminy 20 % a 100 ml szt 300 RAZEM
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33600000-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 6
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
czas dostawy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 12 Nazwa: Pakiet nr 12
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lp NAZWA jm. Ilość Cena jednostkowa netto Wart. Netto Stawka VAT Wart. Brutto Nazwa handlowa/ nr katalogowy 1 Albuminy 20 % a 50 ml szt 250 RAZEM
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33600000-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 6
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
czas dostawy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 13 Nazwa: Pakiet nr 13
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lp NAZWA jm. Ilość Cena jednostkowa netto Wart. Netto Stawka VAT Wart. Brutto Nazwa handlowa/ nr katalogowy 1. Protromplex lub octaplex 500j x 1 fiol. szt 20 RAZEM
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33600000-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 6
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
czas dostawy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 14 Nazwa: Pakiet nr 14
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lp NAZWA jm. Ilość Cena jednostkowa netto Wart. Netto Stawka VAT Wart. Brutto Nazwa handlowa/ nr katalogowy 1. Carvedilolum 6,25mg x 30 tabl op. 75 2. Carvedilolum 12,5mg x 30 tabl op. 30 3. Carvedilolum 25mg x 30 tabl op. 2 RAZEM
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33600000-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 6
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
czas dostawy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 15 Nazwa: Pakiet nr 15
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lp NAZWA jm. Ilość Cena jednostkowa netto Wart. Netto Stawka VAT Wart. Brutto Nazwa handlowa/ nr katalogowy 1. Ramiprilum 2,5mg x 28 tabl op. 30 2. Ramiprilum 5mg x 28 tabl op. 75 3. Ramiprilum 10mg x 28 tabl op. 60 RAZEM
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33600000-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 6
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
czas dostawy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 16 Nazwa: Pakiet nr 16
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lp NAZWA jm. Ilość Cena jednostkowa netto Wart. Netto Stawka VAT Wart. Brutto Nazwa handlowa/ nr katalogowy 1. Valsartanum 160mg x 28 tabl op. 30 2. Valsartanum 80mg x 28 tabl op. 30 3. Valsartanum + Hydrochlorothiazidum 80+12,5 mg x 28 tabl op. 10 4. Valsartanum + Hydrochlorothiazidum 160+12,5 mg xs 28 tabl op. 10 5. Valsartanum + Hydrochlorothiazidum 160+25 mg x 28 tabl op. 10 RAZEM
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33600000-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 6
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
czas dostawy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 17 Nazwa: Pakiet nr 17
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lp NAZWA jm. Ilość Cena jednostkowa netto Wart. Netto Stawka VAT Wart. Brutto Nazwa handlowa/ nr katalogowy 1. Dieta normalizujaca glikemię, kompletna ,normokaloryczna(nie mniej niż 1 kcal/1ml)bogatoresztkowa MF6(6 rodzajów błonnika : 50 % rozpuszczalnego ,50% nierozpuszczalnego),oparta wyłącznie na białku sojowym ,z glutaminą 0,88g,ze zwiększoną ilością vit E ,selenu i chromu ,o osmolarności 300mOsmol/l w opakowaniu miekkim typu pack kompatybilnym z zestawami flocare, a 1000ml szt. 200 2. Dieta kompletna ,normokaloryczna, bezresztkowa ,bezsmakowa,oparta na mieszaninie białek (kazeina,serwatka,soja,groch)(4 g/100ml)zawartość EPA/DHA 0,34g/1000ml,zawierająca tłuszcze MCT 0,6g/100ml oraz 6 naturalnych karetenoidów,o osmolarności 255 mOsmol/l w opakowaniu miekkim typu pack kompatybilnym z zestawami flocare,a 1000ml szt. 200 3. Dieta kompletna ,hiperkaloryczna,( 1,5kcal/ml) bezresztkowa ,oparta na mieszaninie białek (kazeina,serwatka,soja,groch)(6 g/100ml)bezsmakowa,zawartość EPA/DHA 0,34g/1000ml,zawierająca tłuszcze:MCT,olej słonecznikowy,olej rzepakowy,olej rybi, oraz 6 naturalnych karetenoidów,o osmolarności 360 mOsmol/l w opakowaniu miekkim typu pack kompatybilnym z zestawami flocare,a 1000ml szt. 50 4. Dieta łatwowchłanialna ,normokaloryczna, bezresztkowa, klinicznie wolna od laktozy,której żródło węglowodanów stanowią maltodekstryny,peptydowa 4g białka/100ml z serwatki (mieszanina wolnych aminokwasów i krótkołańcuchowych peptydów),niskotłuszczowa do 1,7g/100ml (tłuszcz obecny w postaci oleju roslinnego i średniołańcuchowych trójglicerydów-MCT), o osmolarności 455 mosmol/l w opakowaniu miekkim typu pack kompatybilnym z zestawami flocare,a 1000ml szt. 200 5. Dieta normokaloryczna ,bogatobiałkowa,bezresztkowa zawierajaca tłuszcze LCT w tym olej rybi z ,zawierajaca wysoką zawartość glutaminy i argininy,zawierajaca białka mleka i hydrolizat białek pszenicy ,osmolarność 270mosmol/l. Opakowanie a 500ml szt. 50 6. Dieta kompletna,normokaloryczna,bogatoresztkowa MF6(6 rodzajów błonnika : 50 % rozpuszczalnego ,50% nierozpuszczalnego),oparta na mieszaninie białek (kazeina,serwatka,soja,groch)(4 g/100ml)zawierająca tłuszcze MCT i 6 naturalnych karetenoidów ,o osmolarności 250mOsmol/l w opakowaniu miekkim typu pack kompatybilnym z zestawami flocare, a 1000ml szt. 50 7. Dieta wspomagająca leczenie ran ,bogatoresztkowa,oparta białku kazeinowym i sojowym , z zawartością argininy 0,85 mg,glutaminy 1,03g/100ml,kompletna ,normokaloryczna, ,o osmolarności 315mOsmol/l w opakowaniu miekkim typu pack kompatybilnym z zestawami flocare, a 1000ml szt. 50 8. Grawitacyjny przyrząd do podaży diet kompatybilny z w/w. szt. 200 9. Uniwersalny zestaw do podaży diet w/w, rodzaj do wyboru przy zamówieniu przy użyciu pompy szt. 200 10. Użyczenie 20 pomp. (Uzuczenie zawiera również ubezpieczenie sprzętu, serwisowanie i wymagalne przeglądy) do podaży w/w diet przez okres 1 miesiąca za całość pomp 6 RAZEM
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33600000-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 6
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
czas dostawy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 18 Nazwa: Pakiet nr 18
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lp NAZWA jm. Ilość Cena jednostkowa netto Wart. Netto Stawka VAT Wart. Brutto Nazwa handlowa/ nr katalogowy 1. Mannitol 15% worek a 100ml szt. 2000 RAZEM
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33600000-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 6
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
czas dostawy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 19 Nazwa: Pakiet nr 19
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lp NAZWA jm. Ilość Cena jednostkowa netto Wart. Netto Stawka VAT Wart. Brutto Nazwa handlowa/ nr katalogowy 1. Płyn GNAK a 1000ml szt. 1200 RAZEM
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33600000-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 6
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
czas dostawy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 20 Nazwa: Pakiet nr 20
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lp NAZWA jm. Ilość Cena jednostkowa netto Wart. Netto Stawka VAT Wart. Brutto Nazwa handlowa/ nr katalogowy 1. Dekstran 40000 a 500ml szt. 100 RAZEM
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33600000-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 6
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
czas dostawy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 21 Nazwa: Pakiet nr 21
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lp NAZWA jm. Ilość Cena jednostkowa netto Wart. Netto Stawka VAT Wart. Brutto Nazwa handlowa/ nr katalogowy 1. Hydroxyetyloceluloza kukurydziana 10%, w 0,9% Nacl a 500ml butelka z portami szt. 200 2. Hydroxyetyloceluloza kukurydziana 6%,130/04 w 0,9% Nacl a 500ml szt. 200 RAZEM
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33600000-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 6
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
czas dostawy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 22 Nazwa: Pakiet nr 22
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lp NAZWA jm. Ilość Cena jednostkowa netto Wart. Netto Stawka VAT Wart. Brutto Nazwa handlowa/ nr katalogowy 1. Aqua pro inj. a 250ml butelka stojąca z gumowym korkiem,dwoma portami szt. 300 RAZEM
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33600000-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 6
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
czas dostawy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 23 Nazwa: Pakiet nr 23
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lp NAZWA jm. Ilość Cena jednostkowa netto Wart. Netto Stawka VAT Wart. Brutto Nazwa handlowa/ nr katalogowy 1. Aminokwasy specjalistyczne wątrobowe 8% a 500ml szt. 300 RAZEM
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33600000-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 6
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
czas dostawy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 24 Nazwa: Pakiet nr 24
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lp NAZWA jm. Ilość Cena jednostkowa netto Wart. Netto Stawka VAT Wart. Brutto Nazwa handlowa/ nr katalogowy 1. Glycophos a 20ml x 10 amp op 30 RAZEM
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33600000-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 6
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
czas dostawy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 25 Nazwa: Pakiet nr 25
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lp NAZWA jm. Ilość Cena jednostkowa netto Wart. Netto Stawka VAT Wart. Brutto Nazwa handlowa/ nr katalogowy 1. Olanzapinum 10mg x 28 tabl op. 75 2. Olanzapinum 5mg x 28 tabl op. 75 3. Olanzapinum 15mg x 28 tabl tabl. rozp.w ustach op. 10 4. Olanzapinum 10mg x 28 tabl tabl. rozp.w ustach op. 10 5. Olanzapinum 5mg x 28 tabl tabl. rozp.w ustach op. 10 6. Telmisartanum 40mg x 28 tabl op. 25 7. Telmisartanum 80mg x 28 tabl op. 10 8. Telmisartanum + Hydrochlorothiazidum 40 mg +12,5 mg x 28 tabl. op. 10 9. Telmisartanum + Hydrochlorothiazidum 80 mg +12,5 mg x 28 tabl. op. 10 10. Telmisartanum + Hydrochlorothiazidum 80 mg +25 mg x 28 tabl. op. 10 RAZEM
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33600000-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 6
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
czas dostawy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 26 Nazwa: Pakiet nr 26
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lp NAZWA jm. Ilość Cena jednostkowa netto Wart. Netto Stawka VAT Wart. Brutto Nazwa handlowa/ nr katalogowy 1. Trójkomorowy do wkłucia centralnego zawierający 10,6g azotu, 635 kcal energii niebiałkowej roztwór aminokwasów z tauryną ,elektrolitami ,roztwór glukozy i 20% emulsję tłuszczową (Olej rybi,olej sojowy,olej z oliwek,olej MCT )o poj 1012ml op 8 2. Trójkomorowy do wkłucia centralnego zawierający 15,9g azotu, 952 kcal energii niebiałkowej roztwór aminokwasów z tauryną ,elektrolitami ,roztwór glukozy i 20% emulsję tłuszczową (Olej rybi,olej sojowy,olej z oliwek,olej MCT )o poj 1518ml op 8 3. Trójkomorowy do wkłucia centralnego zawierający 21,2g azotu, 1270 kcal energii niebiałkowej roztwór aminokwasów z tauryną ,elektrolitami ,roztwór glukozy i 20% emulsję tłuszczową (Olej rybi,olej sojowy,olej z oliwek,olej MCT )o poj 2025ml op 8 4. Worek trzykomorowy do obwodowego żywienia pozajelitowego zawierający roztwór aminokwasów z tauryną ,elektrolitami ,roztwór glukozy i 20% emulsję tłuszczową (Olej rybi,olej sojowy,olej z oliwek,olej MCT ). 1206 ml op 8 5. Worek trzykomorowy do obwodowego żywienia pozajelitowego zawierający roztwór aminokwasów z tauryną ,elektrolitami ,roztwór glukozy i 20% emulsję tłuszczową (Olej rybi,olej sojowy,olej z oliwek,olej MCT ). 1448 ml op 8 6. Worek trzykomorowy do obwodowego żywienia pozajelitowego zawierający roztwór aminokwasów z tauryną ,elektrolitami ,roztwór glukozy i 20% emulsję tłuszczową (Olej rybi,olej sojowy,olej z oliwek,olej MCT ). 1904 ml op 8 7. Worek trzykomorowy do żywienia pozajelitowego zawierający 10% roztwór aminokwasów z elektrolitami ,42%roztwór glukozy i 20% emulsję tłuszczową (Olej rybi,olej sojowy,olej z oliwek,olej MCT ). 1970 ml op 8 8. Worek trzykomorowy do żywienia pozajelitowego zawierający 10% roztwór aminokwasów z elektrolitami ,42%roztwór glukozy i 20% emulsję tłuszczową (Olej rybi,olej sojowy,olej z oliwek,olej MCT ). 1477ml op 8 9. Worek trzykomorowy do żywienia pozajelitowego zawierający 10% roztwór aminokwasów z elektrolitami ,42%roztwór glukozy i 20% emulsję tłuszczową (Olej rybi,olej sojowy,olej z oliwek,olej MCT ). 986ml op 8 10. Worek trzykomorowy do żywienia pozajelitowego zawierający 10% roztwór aminokwasów z elektrolitami ,42%roztwór glukozy i 20% emulsję tłuszczową (Olej rybi,olej sojowy,olej z oliwek,olej MCT ). 493ml op 8 11. Użyczenie bezpłatne pomp do żywienia w/w preparatów w ilości do 15 szt na okres 6 m-cy za całość miesięcznie 6 12. Przyrząd do podaży żywienia kompatybilny z w/w pompą. szt 600 RAZEM
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33600000-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 6
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
czas dostawy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 27 Nazwa: Pakiet nr 27
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lp NAZWA jm. Ilość Cena jednostkowa netto Wart. Netto Stawka VAT Wart. Brutto Nazwa handlowa/ nr katalogowy 1. Dieta kompletna do żywienia pozajelitowego podawana obwodowo lub centralnie o stosunku energii niebiałkowej do zawartości azotu 150kcal/1g azotu, o pojemności 1000 ml i kaloryczności 650-750kcal,worek trzykomorowy szt. 8 2. Dieta kompletna do żywienia pozajelitowego podawana obwodowo lub centralnie o stosunku energii niebiałkowej do zawartości azotu 150kcal/1g azotu, o pojemności 1500 ml i kaloryczności 1000-1100kcal,worek trzykomorowy szt. 8 3. Dieta kompletna do żywienia pozajelitowego podawana obwodowo lub centralnie o stosunku energii niebiałkowej do zawartości azotu 150kcal/1g azotu, o pojemności 2000 ml i kaloryczności 1400-1500kcal,worek trzykomorowy szt. 8 4. Dieta kompletna do żywienia pozajelitowego podawana obwodowo lub centralnie o stosunku energii niebiałkowej do zawartości azotu 150kcal/1g azotu, o pojemności 2500 ml i kaloryczności 1700-1800kcal,worek trzykomorowy szt. 8 5. Dieta kompletna do żywienia pozajelitowego podawana centralnie, o stosunku energii niebiałkowej do zawartości azotu 90-100kcal/1g azotu, o pojemności 1950-2000 ml i kaloryczności 2000-2200kcal,worek trzykomorowy szt. 8 6. Dieta kompletna do żywienia pozajelitowego podawana centralnie, o stosunku energii niebiałkowej do zawartości azotu 90-100kcal/1g azotu, o pojemności 1400-1500 ml i kaloryczności 1500-1600kcal,worek trzykomorowy szt. 8 7. Dieta kompletna do żywienia pozajelitowego podawana centralnie , o stosunku energii niebiałkowej do zawartości azotu 90-100kcal/1g azotu, o pojemności 900-1000ml i kaloryczności 1000-1100 kcal,worek trzykomorowy szt. 8 8. Koncentrat do sporządzania roztworu do infuzji -preparat zawierający 9 pierwiastków śladowych w postaci soli organicznych- ampułka 10 ml szt. 50 9. Pierwiastki śladowe (w składzie Zn) a 10 ml x 10 amp op. 20 10. Witaminy dla dorosłych rozpuszczalne w tłuszczach i wodzie 0,75g fl.10 ml a 10 fiol./amp op. 20 11. Emulsja tłuszczowa o zawartości 80 % oleju z oliwek i 20% oleju sojowego a 500ml szt. 60 RAZEM
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33600000-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 6
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
czas dostawy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam groty solnej - Bolechowice
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania24-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Szukam groty solnej. Proszę o przesłanie oferty cenowej. Pozdrawiam.