Dostawa zamkniętego systemu do pobierania krwi oraz testów do wykrywania Clostridium...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa zamkniętego systemu do pobierania krwi oraz testów do wykrywania Clostridium difficile dla Powiatowego Zakładu Opieki Zdrowotnej z siedzibą w Starachowicach
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoStarachowice
  • WojewództwoŚwiętokrzyskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
  • Termin składania wniosków2021-11-12
  • ZamawiającyPOWIATOWY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ
  • Data publikacji ogłoszenia2021-11-04
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00257125
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa zamkniętego systemu do pobierania krwi oraz testów do wykrywania Clostridium difficile
dla Powiatowego Zakładu Opieki Zdrowotnej z siedzibą w Starachowicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ

1.3.) Oddział zamawiającego: Dział ds zamówień publicznych i zaopatrzenia

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291141752

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Batalionów Chłopskich 6

1.5.2.) Miejscowość: Starachowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 27-200

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: 412739922

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szpital.starachowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zoz.starachowice.sisco.info/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa zamkniętego systemu do pobierania krwi oraz testów do wykrywania Clostridium difficile
dla Powiatowego Zakładu Opieki Zdrowotnej z siedzibą w Starachowicach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-62fbcf83-3d5f-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00257125

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00017034/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.28 Dostawa zamkniętego systemu pobierania krwi

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://szpital-starachowice.ezamawiajacy.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Nie

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://szpitalstarachowice.ezamawiajacy.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
2. Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV
2GHZ, jeden
z systemów operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
3. Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji
w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;
4. Włączona obsługa JavaScript; 5. Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki
w formacie .pdf.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.10.) Przyczyny odstąpienia od komunikacji elektronicznej:

zamawiający wymaga przedstawienia modelu fizycznego, modelu w skali lub próbki, których nie można przekazać przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (art. 65 ust. 1 pkt 4 ustawy)

3.11.) Sposób nieelektronicznego składania ofert, wniosków, oświadczeń oraz innych dokumentów: Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą próbki zaoferowanych produktów (wg informacji
z załącznika nr 5 do SWZ – dot. części nr 1) w celu dokonania oceny zgodności zaoferowanego
przedmiotu zamówienia z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego w SWZ oraz dokonania oceny
jakościowej.
Egzemplarze produktów zostaną wykorzystane do oceny jakościowej i nie podlegają zwrotowi.
Egzemplarze produktów, jako elementy oferty nie podlegają uzupełnieniu po upływie terminu składania ofert.
Próbki należy dosłać przed terminem składania ofert określonym w Dziale XXVIII ust. 1 do siedziby
zamawiającego na adres:
Powiatowy Zakład Opieki Zdrowotnej (kancelaria) ul. Radomska 70, 27-200 Starachowice - dot. części nr 1

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w postaci katalogu

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z zapisami "Działu II. Ochrona danych osobowych" SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: P/43/10/2021/SP

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa zamkniętego systemu do pobierania krwi

4.2.6.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33141300-3 - Urządzenia do nakłuwania żył, pobierania krwi

33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

33192500-7 - Probówki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena , jakość

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 50

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość

4.3.6.) Waga: 50

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa testów do wykrywania Clostridium difficile

4.2.6.) Główny kod CPV: 33124100-6 - Urządzenia diagnostyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena , jakość

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający me stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: przedstawienie informacji potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
4) zdolności technicznej lub zawodowej: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie, co najmniej 2 dostawy urządzeń lub aparatury medycznej, odpowiadające swoim rodzajem
i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy jak również w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2) wykaz dostaw (usług porównywalnych z dostawami) stanowiącymi przedmiot zamówienia, wykonanych,
a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich
3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości,
przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz
załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane
należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez
podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń
powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym
charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w
przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne
dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane w okresie ostatnich 3
miesięcy o wartości nie mniejszej niż:
dla części nr 1: 80 000,00 zł brutto,
dla części nr 2: 50 000,00 zł brutto,
3) informacji potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie
prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia, co najmniej
dla części nr 1: 80 000,00 zł brutto,
dla części nr 2: 50 000,00 zł brutto,

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

2. Próbki i dokumenty, jako przedmiotowe środki dowodowe, składane wraz z ofertą przez Wykonawcę:
2.1 Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą próbki zaoferowanych produktów (wg informacji
z załącznika nr 5 do SWZ – dot. części nr 1) w celu dokonania oceny zgodności zaoferowanego
przedmiotu zamówienia z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego w SWZ oraz dokonania
oceny jakościowej.
Egzemplarze produktów zostaną wykorzystane do oceny jakościowej i nie podlegają zwrotowi.
Egzemplarze produktów, jako elementy oferty nie podlegają uzupełnieniu po upływie terminu
składania ofert.
Próbki należy dosłać przed terminem składania ofert określonym w Dziale XXVIII ust. 1 do siedziby
zamawiającego na adres: Powiatowy Zakład Opieki Zdrowotnej (kancelaria) ul. Radomska 70,
27-200 Starachowice - dot. części nr 1
Wszystkie inne pisma i dokumenty tj. określone w ustępie 1, punkcie 2.2 - 2.4 składane są w postaci
elektronicznej przez platformę https://szpital-starachowice.ezamawiajacy.pl/
2.2 Zamawiający wymaga by oferowane przedmioty zamówienia były zarejestrowane oraz posiadały
stosowne dopuszczenia do obrotu i używania odpowiednio - dot. części nr 1:
2.2.1 zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane
wyroby odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym – lub równoważne
zaświadczenie wystawione przez podmiot mający siedzibę w innym państwie członkowskim
Europejskiego Obszaru Gospodarczego
2.2.2 deklarację zgodności EC, lub certyfikat CE i jest dopuszczony do obrotu na rynku zgodnie z Ustawą
z Ustawa z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U. 2021 poz. 1565 ze zm.), jeżeli
asortyment nie jest kwalifikowany jako wyrób medyczny należy dołączyć do oferty stosowne
oświadczenie wskazując jednoznacznie jakich produktów ono dotyczy ( poz. nr).
2.2.3 Dokumenty rejestracji produktów, lub dokumenty potwierdzające rejestrację/zgłoszenia produktu
leczniczego w Urzędzie Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów
Biobójczych zgodnie z Ustawa z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U. 2021 poz.
1565 ze zm.) jeżeli dotyczy oferowanych produktów.
2.2.4 Próbki wyrobów asortymentu określonego w załączniku nr 5 do Swz w zakresie części nr 1 -
w ilościach 3 sztuk od poz.1 do poz. 17 pozycji asortymentowej,
2.2.5 W przypadku zaoferowania produktów od różnych producentów wymagane jest dołączenie
oświadczenia Wykonawcy o kompatybilności elementów , zgodnie z art.30 Ustawa z dnia 20 maja
2010 r r. o wyrobach medycznych
2.2.6 Dokument potwierdzający parametry graniczne tj.:
„Czas wykrzepiania krwi w probówkach przed wirowaniem max. 35 min.”
2.3 Certyfikat ISO 9001, Certyfikaty Kontroli Jakości, Karty charakterystyki - dot. części nr 2
2.4 Opisy, ulotki, karty katalogowe lub inne dokumenty w języku polskim zawierające informację
o ograniczeniach testu w tym wpływie konsystencji kału oraz informację o reakcjach krzyżowych
(dostarczone do oferty i pierwszej dostawy danego asortymentu) - dot. części nr 2

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

2.2 Zamawiający wymaga by oferowane przedmioty zamówienia były zarejestrowane oraz posiadały
stosowne dopuszczenia do obrotu i używania odpowiednio - dot. części nr 1:
2.2.1 zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane
wyroby odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym – lub równoważne
zaświadczenie wystawione przez podmiot mający siedzibę w innym państwie członkowskim
Europejskiego Obszaru Gospodarczego
2.2.2 deklarację zgodności EC, lub certyfikat CE i jest dopuszczony do obrotu na rynku zgodnie z Ustawą
z Ustawa z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U. 2021 poz. 1565 ze zm.), jeżeli
asortyment nie jest kwalifikowany jako wyrób medyczny należy dołączyć do oferty stosowne
oświadczenie wskazując jednoznacznie jakich produktów ono dotyczy ( poz. nr).
2.2.3 Dokumenty rejestracji produktów, lub dokumenty potwierdzające rejestrację/zgłoszenia produktu
leczniczego w Urzędzie Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów
Biobójczych zgodnie z Ustawa z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U. 2021 poz.
1565 ze zm.) jeżeli dotyczy oferowanych produktów.
2.2.4 Próbki wyrobów asortymentu określonego w załączniku nr 5 do Swz w zakresie części nr 1 -
w ilościach 3 sztuk od poz.1 do poz. 17 pozycji asortymentowej,
2.2.5 W przypadku zaoferowania produktów od różnych producentów wymagane jest dołączenie
oświadczenia Wykonawcy o kompatybilności elementów , zgodnie z art.30 Ustawa z dnia 20 maja
2010 r r. o wyrobach medycznych
2.2.6 Dokument potwierdzający parametry graniczne tj.:
„Czas wykrzepiania krwi w probówkach przed wirowaniem max. 35 min.”
2.3 Certyfikat ISO 9001, Certyfikaty Kontroli Jakości, Karty charakterystyki - dot. części nr 2
2.4 Opisy, ulotki, karty katalogowe lub inne dokumenty w języku polskim zawierające informację
o ograniczeniach testu w tym wpływie konsystencji kału oraz informację o reakcjach krzyżowych
(dostarczone do oferty i pierwszej dostawy danego asortymentu) - dot. części nr 2

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1.2 formularz ofertowy (wzór stanowi zał. nr 1 do niniejszej SWZ),
1.3 zestawienie wymaganych parametrów techniczno-użytkowych wypełniony i podpisany przez Wykonawcę, (wzór stanowi załącznik nr 5 do niniejszej SWZ)
1.4 pełnomocnictwo/umocowanie prawne, w przypadku, gdy ofertę, składane dokumenty i oświadczenia podpisuje osoba nie widniejąca w dokumentach rejestrowych.
1.5 Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający wniesienie wadium.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości 1 500,00 zł, (słownie: jeden tysiąc pięćset 00/100 złotych) w tym:
dla części nr 1: 1 000,00 zł.,
dla części nr 2: 500,00 zł.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Dziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni wykonawcy.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy
z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zakazuje się zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy z zastrzeżeniem, że umowa może zostać zmieniona w następujących przypadkach:
a) zmniejszenia ceny przedmiotu zamówienia w stosunku do ceny oferowanej,
b) zmiany adresów, numerów telefonu, numerów kont, danych osób fizycznych i prawnych ujętych w niniejszej umowie,
c) zmian (aktualizacji) numerów katalogowych wyrobów,
d) zmian ilościowych zamawianego asortymentu pierwotnie określonego w poszczególnych częściach.
Zamawiający może składać zamówienia przekraczające wartość brutto danej pozycji w części zamówienia/pakiecie, zmniejszając jednocześnie o tę samą wielkość wartość innych pozycji w części/pakiecie.
Zmiany wartości poszczególnych pozycji w części/pakiecie nie mogą spowodować zwiększenia wartości brutto danej części/pakietu. Zmiana ta może być dokonana za zgodą Wykonawcy i na wniosek Zamawiającego.
2. W przypadku nie wydatkowania przez Zmawiającego całej kwoty wynagrodzenia o której mowa w § 1 ust. 4 umowy, zmiana może polegać na wydłużeniu terminu realizacji umowy, o okres niezbędny do zrealizowania całego zamówienia, jednak nie dłużej niż 6 miesięcy tj. do dnia ……….. 2023 r., o ile będzie to leżeć w interesie Zamawiającego. Zmiana ta nie może wynikać z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
3. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nie ważności z wyłączeniem zmian określonych w ust. 1 lit. „a” i „d”.
4. W przypadku wydłużenia czasu trwania niniejszej umowy w drodze aneksu zawartego zgodnie z ust. 2, strony dopuszczają możliwość zmian wysokości wynagrodzenia na zasadach określonych w §14a.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-11-12 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://szpital-starachowice.ezamawiajacy.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-11-12 11:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-12-11

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę prowadzeniu poradnictwa psychologicznego - Włoszczowa
  • Lokalizacja zleceniaświętokrzyskie
  • Data dodania13-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę prowadzeniu poradnictwa psychologicznego oraz stacjonarnych grup wsparcia dla 19 rodzin zastępczych z terenu powiatu włoszczowskiego. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI