Dostawa testów przesiewowych dla Punktów Konsultacyjno-Diagnostycznych promujących...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa testów przesiewowych dla Punktów Konsultacyjno-Diagnostycznych promujących anonimowe i bezpłatne testowanie w kierunku HCV i kiły - 4 części
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
  • Termin składania wniosków2022-09-02
  • ZamawiającyKrajowe Centrum ds. AIDS
  • Data publikacji ogłoszenia2022-08-25
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00320665
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa testów przesiewowych dla Punktów Konsultacyjno-Diagnostycznych
promujących anonimowe i bezpłatne testowanie w kierunku HCV i kiły - 4 części

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Krajowe Centrum ds. AIDS

1.3.) Oddział zamawiającego: Krajowe Centrum ds. AIDS

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010361670

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Samsonowska 1

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-829

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: aids@aids.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.aids.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa testów przesiewowych dla Punktów Konsultacyjno-Diagnostycznych
promujących anonimowe i bezpłatne testowanie w kierunku HCV i kiły - 4 części

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-71fc925f-2468-11ed-b8b2-9a321cc30829

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00320665

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019028/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Testy diagnostyczne

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-71fc925f-2468-11ed-b8b2-9a321cc30829

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: aids.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Niezbędne wymagania sprzętowoaplikacyjne
umożliwiające korzystanie z Platformy:
1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
2) komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min. 2GB Ram, procesor min. 2GHZ, jeden z systemów
operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji, w przypadku Internet
Explorer wersja min. 10.0;
4) włączona obsługa JavaScript;
5) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.
2. Ofertę oraz oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP, składa się pod rygorem nieważności w postaci
elektronicznej opatrzonej:
1) kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
2) podpisem zaufanym lub
3) podpisem osobistym.
3. Dopuszczalne formaty przesyłanych danych: pliki o wielkości do 100 MB w formatach określonych w załączniku nr 2 do
rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla
rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych
(Dz. U. z 2017 r. poz. 2247, z późn. zm.), w szczególności: .pdf, .doc, .docx, .odt, .rtf.
4. Zamawiający zaleca składanie podpisów w formacie:
1) PAdES – w przypadku podpisywania dokumentów w formacie .pdf;
2) XAdES – w przypadku podpisywania dokumentów w formacie innym niż .pdf – typu:
a) zewnętrznego – podpisywany dokument i podpis znajdują się w osobnych plikach, które należy zawsze przekazywać łącznie,
b) wewnętrznego – podpisywany dokument i podpis znajdują się w tym samym pliku.
Zamawiający zaleca składanie oświadczeń i dokumentów w formacie .pdf opatrzonych podpisem w formacie PAdES. W przypadku
składania oświadczeń i dokumentów w formacie innym niż .pdf, Zamawiający zaleca stosowanie podpisu w formacie XAdES typu
zewnętrznego – w takim przypadku należ złożyć oprócz podpisanego dokumentu także oddzielny plik z podpisem.
5. Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, w zależności od rodzaju, przekazywane są za pośrednictwem
Platformy z wykorzystaniem:
1) polecenia „Zadaj pytanie” znajdującego się w górnym pasku okna postępowania – dotyczy etapu przed upływem terminu
składania ofert w przypadku nieprzystąpienia do postępowania lub niezalogowania się na Platformę:
a) w celu zadania pytania Zamawiającemu, Wykonawca klika lewym przyciskiem myszy klawisz ZADAJ PYTANIE, co powoduje
otwarcie okna, w którym należy uzupełnić dane Wykonawcy, temat i treść/przedmiot pytania,
b) po wypełnieniu wskazanych pól wraz z wymaganym kodem weryfikującym z obrazka, Wykonawca klika klawisz POTWIERDŹ,
Wykonawca uzyskuje potwierdzenie wysłania pytania poprzez komunikat systemowy „pytanie wysłane”;
2) zakładki „Korespondencja” – „Korespondencja skierowana do Zamawiającego” – dotyczy etapu przed upływem terminu składania
ofert w przypadku przystąpienia do postępowania oraz etapu po upływie terminu składania ofert;
3) zakładki „Oferta” – dotyczy wyłącznie składania oferty wraz z załącznikami i wymaga uprzedniego przystąpienia do postępowania.
Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich wczytania na Platformę.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: KC/AIDS/DZP/270-63/2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 324074,00 PLN

4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 99481,49 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 4

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 - dostawa gotowych do użycia, szybkich testów kasetowych z pełnej krwi ludzkiej, immunochromatograficznych, jednoetapowych do wykrywania zakażenia HCV dla Punktów Konsultacyjno-Diagnostycznych (PKD), w których można anonimowo, bezpłatnie i bez skierowania wykonać badania w kierunku HCV i kiły wraz z poradnictwem okołotestowym, działających w ramach umów zawartych z Krajowym Centrum ds. AIDS;

4.2.5.) Wartość części: 45200,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 33124130-5 - Wyroby diagnostyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

zmniejszenie wartości niniejszej Umowy w przypadku konieczności zmniejszenia ilości Testów na skutek zmiany zapotrzebowania bezpośrednich odbiorców, na którą Zamawiający nie ma wpływu, o nie więcej niż 20% całkowitej liczby Testów

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-16

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 - dostawa gotowych do użycia, szybkich testów kasetowych z pełnej krwi ludzkiej, immunochromatograficznych, jednoetapowych do wykrywania zakażenia kiłą dla Punktów Konsultacyjno-Diagnostycznych (PKD), w których można anonimowo, bezpłatnie i bez skierowania wykonać badania
w kierunku HCV i kiły wraz z poradnictwem okołotestowym, działających w ramach umów zawartych z Krajowym Centrum ds. AIDS;

4.2.5.) Wartość części: 21600,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 33124130-5 - Wyroby diagnostyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zmniejszenie wartości niniejszej Umowy w przypadku konieczności zmniejszenia ilości Testów na skutek zmiany zapotrzebowania bezpośrednich odbiorców, na którą Zamawiający nie ma wpływu, o nie więcej niż 20% całkowitej liczby Testów określonej w Załączniku nr 1 do Umowy;

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-16

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3 - dostawa gotowych do użycia testów przesiewowych do wykrywania zakażenia HCV do laboratoriów obsługujących Punkty Anonimowego i Bezpłatnego Testowania, działających w ramach umów zawartych z Krajowym Centrum ds. AIDS;

4.2.5.) Wartość części: 29230,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 33124130-5 - Wyroby diagnostyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

2) zmniejszenie wartości niniejszej Umowy w przypadku konieczności Zmniejszenia ilości Testów na skutek zmiany zapotrzebowania bezpośrednich odbiorców, na którą Zamawiający nie ma wpływu, o nie więcej niż 20% całkowitej liczby Testów określonej w Załączniku nr 1 do Umowy;

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-16

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4 - dostawa gotowych do użycia testów przesiewowych do wykrywania zakażenia kiłą do laboratoriów obsługujących Punkty Anonimowego i Bezpłatnego Testowania, działających w ramach umów zawartych z Krajowym Centrum ds. AIDS.

4.2.5.) Wartość części: 11410,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 33124130-5 - Wyroby diagnostyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zmniejszenie wartości niniejszej Umowy w przypadku konieczności zmniejszenia ilości Testów na skutek zmiany zapotrzebowania bezpośrednich odbiorców, na którą Zamawiający nie ma wpływu, o nie więcej niż 20% całkowitej liczby Testów określonej w Załączniku nr 1 do Umowy;

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-16

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Określone w § 8 PPU

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-09-02 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: aids.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-09-02 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-09-03

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak

Część 3 : Tak

Część 4 : Tak

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie przeglądu autoklawu - Otwock
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania24-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Kupiłam autoklaw używany ale w bardzo dobrym stanie. Chce go zarejestrować i potrzebuje zrobić przegląd tego autoklawu. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI