Dostawa szwów chirurgicznych z podziałem na 10 pakietów dla Powiatowego Szpitala

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa szwów chirurgicznych z podziałem na 10 pakietów dla Powiatowego Szpitala im. Władysława Biegańskiego w Iławie nr sprawy dla Powiatowego Szpitala im. Władysława Biegańskiego w Iławie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoIława
  • WojewództwoWarmińsko-mazurskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoJednostki organizacyjne administracji samorządowej
  • Termin składania wniosków2019-11-08
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyPowiatowy Szpital im. Władysława Biegańskiego w Iławie
  • Data publikacji ogłoszenia2019-10-31
  • Numer ogłoszenia617145-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 617145-N-2019 z dnia 2019-10-31 r.

Powiatowy Szpital im. Władysława Biegańskiego w Iławie: Dostawa szwów chirurgicznych z podziałem na 10 pakietów dla Powiatowego Szpitala im. Władysława Biegańskiego w Iławie nr sprawy dla Powiatowego Szpitala im. Władysława Biegańskiego w Iławie
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Szpital im. Władysława Biegańskiego w Iławie, krajowy numer identyfikacyjny 51087919600000, ul. ul. Gen. Wł. Andersa  3 , 14-200  Iława, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 896 449 601, e-mail dzp@szpital.ilawa.pl, faks 896 492 425.
Adres strony internetowej (URL): www.szpital.ilawa.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.szpital.ilawa.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.szpital.ilawa.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie na adres
Adres:
Powiatowy Szpital im. Władysława Biegańskiego w Iławie ul. Gen. Władysława Andersa 3 14-200 Iława

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa szwów chirurgicznych z podziałem na 10 pakietów dla Powiatowego Szpitala im. Władysława Biegańskiego w Iławie nr sprawy dla Powiatowego Szpitala im. Władysława Biegańskiego w Iławie
Numer referencyjny: 27/2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa szwów chirurgicznych z podziałem na 10 pakietów dla Powiatowego Szpitala im. Władysława Biegańskiego w Iławie nr sprawy dla Powiatowego Szpitala im. Władysława Biegańskiego w Iławie (nr sprawy 27/2019) Część nr 1 SZEW DO SZYCIA NARZĄDÓW MIĄŻSZOWYCH -TAŚMA WCHŁANIALNA Część nr 2 SZEW SYNTETYCZNY PLECIONY Z KWASU POLIGLIKOLOWEGO O NISKIEJ WADZE MOLEKULARNEJ POWLECZONY GLIKONATEM, BEZBARWNY, DO SZWU ŚRÓDSKÓRNEGO Część nr 3 SZWY CHIRURGICZNE Część nr 4 ZESTAW SZEWNY DO SZWU KAPCIUCHOWEGO, DO LECZENIA NIEWYDOLNOŚCI CIEŚNIOWO-SZYJKOWEJ MACICY Część nr 5 SZWY CHIRURGICZNE II Część nr 6 SZWY CHIRURGICZNE III Część nr 7 PĘTLA LAPAROSKOPOWA Część nr 8 SZEW SYNTETYCZNY PLECIONY NIEWCHŁANIALNY WYKONANY Z WŁÓKIEN POLIESTROWYCH W KOLORZE ZIELONYM Część nr 9 TAŚMA DO OPERACYJNEGO LECZENIA WYSIŁKOWEGO NIETRZYMANIA MOCZU Część nr 10 SIATKA DO PLASTYK CYSTOCELE I RECTOCELE Zamawiający dokonał podziału zamówienia na części. Liczba części – 10 Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w rozdziale XVIII SIWZ oraz w załączniku nr 2 Formularz cenowy. Obowiązki Wykonawcy : • Dostawa i transport • Rozładunek i wnoszenie do pomieszczeń magazynowych.

II.5) Główny kod CPV: 33141121-4
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  24   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe: INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH-KONTRAHENCI Na podstawie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, zwanego dalej ,,Rozporządzeniem’’, informujemy, że: 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiatowy Szpital im. Władysława Biegańskiego w Iławie ul. Gen. Wł. Andersa 3. 2. W Powiatowym Szpitalu im. Władysława Biegańskiego w Iławie, powołany został Inspektor Ochrony Danych Osobowych, adres e-mail: abi@szpital.ilawa.pl 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji umowy na podstawie Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych. 4. Pani/Pana dane osobowe mogą być powierzone do przetwarzania podmiotom świadczącym na rzecz Powiatowego Szpitala w Iławie usługi serwisowe: oprogramowania, sprzętu informatycznego, na podstawie zawartych z tymi podmiotami rzeczowych umów powierzenia danych osobowych. 5. Pani/Pana dane nie będą przekazywane do państw spoza Unii Europejskiej. 6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez: • umowy - 10 lat • dokumentacja postępowania przetargowego – 5 lat • faktury VAT – 5 lat • dokumentacja postępowania przetargowego finansowanego ze środków Unii Europejskiej, przechowywana jest zgodnie z zapisami umowy o dofinansowanie projektu współfinansowanego z UE. 7. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu. 8. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. 9. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym. Jest Pan/Pani zobowiązana do ich podania a konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości realizacji umowy. 10. Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Nie
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
C. Dokumenty składane na wezwanie Zamawiającego 1. Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1: 1.1. W celu potwierdzenia że oferowane dostawy spełniają wymagania Zamawiającego, zażąda: Dla zadania nr 2 1.Zamawiajacy wymaga dostarczenia próbek po 1 saszetce do każdej pozycji. 2. Zamawiający wymaga opisów oferowanego przedmiotu zamówienia-katalog oraz instrukcje używania z których jednoznacznie wynika, że zaproponowany asortyment spełnia parametry określone w zamówieniu Dla zadania nr 3 1.Zamawiający wymaga dostarczenia próbek po 1 saszetce do każdej pozycji. Dla zadania nr 4 1.Zamawiający wymaga dostarczenia próbek po 1 saszetce do każdej pozycji. Dla zadania nr 5 1.Zamawiajacy wymaga dostarczenia próbek po 1 saszetce do każdej pozycji. 2.Zamawiający wymaga opisów oferowanego przedmiotu zamówienia-katalog oraz instrukcje używania z których jednoznacznie wynika, że zaproponowany asortyment spełnia parametry określone w zamówieniu Dla zadania nr 6 1.Zamawiający wymaga dostarczania próbek po 1 saszetce do każdej pozycji. 2.Zamawiający wymaga opisów oferowanego przedmiotu zamówienia-katalog oraz instrukcje używania z których jednoznacznie wynika, że zaproponowany asortyment spełnia parametry określone w zamówieniu Dla zadania nr 8 1.Zamawiający wymaga dostarczenia próbek po 1 saszetce do każdej pozycji. 2.Zamawiający wymaga opisów oferowanego przedmiotu zamówienia-katalog oraz instrukcje używania z których jednoznacznie wynika, że zaproponowany asortyment spełnia parametry określone w zamówieniu
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
B. Na etapie składania ofert , oferta powinna zawierać: 1. Sporządzony przez wykonawcę, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, Formularz ofertowy, 2. Sporządzony przez wykonawcę, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, Formularz cenowy, 3. Oświadczenie o którym mowa w rozdziale VII A pkt. 1.1. SIWZ. , które stanowi załącznik nr 4 do SIWZ 4. Dokument KRS lub CEiDG w celu weryfikacji osób uprawnionych do reprezentowania wykonawcy tym samym składania oświadczenia woli. (z zastrzeżeniem art. 26 ust 6.)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
termin dostawy 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Strony dopuszczają zmiany treści umowy czasowe lub trwałe w trakcie jej obowiązywania, w przypadku gdy: 1.1. zmiana dotyczy nieistotnych postanowień zawartej umowy, 1.2. podczas realizacji umowy wystąpią nieprzewidywalne zdarzenia lub okoliczności, jak w szczególności klęski żywiołowe, strajki, zamieszki, konflikty zbrojne, które uniemożliwiają zrealizowanie przedmiotu zamówienia w sposób, w zakresie i w terminie przewidzianym w ofercie. 1.3.w wyniku istotnej zmiany stosunków spełnianie świadczenia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami lub groziłoby, co najmniej jednej ze stron znaczną stratą, a czego strony nie mogły przewidzieć przy zawarciu umowy – w przypadku istotnej zmiany stosunków takiej jak znaczny wzrost cen surowców, nośników energii itp. 1.4.zmiana dotyczy obniżenia cen jednostkowych poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia w przypadku promocji, ogólnej obniżki cen na dany asortyment itp. 1.5.zmiana dotyczy zmian koniecznych ze względu na zmianę powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w szczególności stawek podatku VAT, stawek celnych - w przypadku zaistnienia takich zmian. 2. Wprowadzenie zmian określonych w ust. 1 wymaga uzasadnienia konieczności zmiany i porozumienia stron oraz sporządzenia aneksu do umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-11-08, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> PL
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: SZEW DO SZYCIA NARZĄDÓW MIĄŻSZOWYCH -TAŚMA WCHŁANIALNA
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Taśma wchłanialna z kwasu poliglikolowego, niepowlekana, z dwiema tempo zakonczonymi igłami-wielkość igły 65mm, Długość taśmy 60cm(+/-5%), igły o przekroju okrągłym i tępym zakończeniu Saszetka 36
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141121-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin dostawy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: SZEW SYNTETYCZNY PLECIONY Z KWASU POLIGLIKOLOWEGO O NISKIEJ WADZE MOLEKULARNEJ POWLECZONY GLIKONATEM, BEZBARWNY, DO SZWU ŚRÓDSKÓRNEGO
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wymagania konieczne: 1. Zdolność podtrzymywania tkankowego 50% po 5 dniach od zaimplantowania, 0% po 10-14 dniach, całkowita absorpcja szwu około 42 dni. 2. Zamawiający wymaga, aby opakowania szwów pozwalały na łatwą identyfikację wszystkich parametrów nici na każdym etapie ich otwarcia. 3. Zamawiający wymaga, aby opakowania zbiorcze posiadały banderolę umożliwiającą szybkie bezproblemowe otwarcie. 1. 2-0 90cm 3/8koła 30mm Odwrotnie tnąca saszetka 1000
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141121-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin dostawy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: SZWY CHIRURGICZNE
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wymagania konieczne: 1. Zamawiający wymaga, aby opakowania szwów pozwalały na łatwą identyfikację wszystkich parametrów nici na każdym etapie ich otwarcia. 2. Zamawiający wymaga, aby opakowania zbiorcze posiadały banderolę umożliwiającą szybkie bezproblemowe ich otwarcie Powlekany szew syntetyczny z Poliglantyny 910, wchłanialny pleciony, okres wchłaniania do 42 dni, profil podtrzymywania tkankowego: 50% po 5 dniach, 0% po 10- 14 dniach 1. 3-0 75cm 3/8koła kosmetyczna 16mm Tnaca,kosmetyczna dwuwklęsła saszetka 120 2. 4-0 75cm 3/8koła kosmetyczna 16mm Tnąca, kosmetyczna dwuwklęsła saszetka 120 3. 2-0 75cm 3/8koła kosmetyczna 36mm Odwrotnie tnąca, kosmetyczna dwuwklęsła saszetka 840 4. 2-0 90cm ½ koła 36mm Okrągła rozwarstwiajaca, wzmocniona saszetka 144 Powlekany szew syntetyczny z Poliglantyny 910, wchłanialny pleciony, okres wchłaniania do 56-70 dni 1. 2-0 70 cm ½ koła 70mm okrągła saszetka 60 Powlekany Triclosanem szew antybakteryjny, wykonany z Poliglantyny 910, wchłanialny pleciony, okres wchłaniania do 56-70 dni 1. 3-0 70 cm ½ koła 22 mm okrągło-tnąca saszetka 120 2. 3-0 70 cm ½ koła 26 mm Okrągła rozwarstwiająca saszetka 120 3. 2-0 70 cm ½ koła 31 mm Okrągła rozwarstwiająca saszetka 144 4. 1-0 70 cm ½ koła 31 mm Okrągła wzmocniona saszetka 120 5. 1-0 70 cm ½ koła 36 mm Okrągła wzmocniona saszetka 120 6. 1 90 cm ½ koła 36 mm Okrągła wzmocniona saszetka 144 7. 2 90 cm ½ koła 40 mm Okrągła wzmocniona saszetka 120 Powlekany Triclosanem szew antybakteryjny wykonany z Polidioksanonu, wchłanialny, monofilamentowy, okres wchłaniania 182-238 dni 1. 3-0 70 cm ½ koła 26 mm okrągło-tnąca saszetka 120 2. 2-0 70 cm ½ koła 26 mm okrągło-tnąca saszetka 120 3. 1 150 cm pętla ½ koła 40 mm Okrągła wzmocniona saszetka 120 4. 1-0 150 cm ½ koła 48 mm Okrągła wzmocniona saszetka 120 Drut stalowy chirurgiczny monofilamentowy 1. 1 75 cm ½ koła 55 mm Odwrotnie tnąca, obrotowa, wzmocniona saszetka 36 Jedwab niewchłanialny, impregnowany 1. 1 100 cm 3/8 koła 90 mm Konwencjonalnie tnąca saszetka 36 2. 2 100cm 3/8 koła 90 mm Konwencjonalnie tnąca saszetka 36
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141121-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin dostawy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: ZESTAW SZEWNY DO SZWU KAPCIUCHOWEGO, DO LECZENIA NIEWYDOLNOŚCI CIEŚNIOWO-SZYJKOWEJ MACICY
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wymagania konieczne: 1. Zamawiający wymaga, aby opakowania szwów pozwalały na łatwa identyfikację wszystkich parametrów nici na każdym etapie ich otwarcia. 2. Zamawiający wymaga, aby opakowania zbiorcze posiadały banderolę umożliwiającą szybkie bezproblemowe ich otwarcie. 1. 6 75 cm ½ koła 48mm Okrągła o zakończeniu trokarowym saszetka 72
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141121-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin dostawy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: SZWY CHIRURGICZNE II
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wymagania konieczne: 1. Szew wchłanialny, pleciony, kopolimer90%glikolidu i 10%L-laktydu Poli(glikolid-L-laktyd90/10), powleczenie 50%kopolimer glikolidu i l-laktydu Poli(glikolid i L-Laktyd 35/65)50% stearynian wapnia, wytrzymałość węzła na rozciąganie około 140% w czasie początkowym. Okres wchłaniania od 56do 70 dni. Podtrzymywanie tkankowe 0% po 35 dniach. 2. Zamawiający wymaga, aby opakowania szwów pozwalały na łatwą identyfikację parametrów nici na każdym etapie otwarcia( na opakowaniu jednostkowym zaznaczony kształt igły 1:1 przy igłach do 39mm). 3. Zamawiający wymaga, aby opakowania zbiorcze posiadały banderolę umożliwiającą szybkie bezproblemowe ich otwarcie. 1. 3-0 3x45cm x x x saszetka 720 2. 2-0 3x45cm x x x saszetka 720 3. 1-0 3x45cm x x x saszetka 540 4. 3-0 150cm x x x saszetka 540 5. 2-0 150cm x x x saszetka 540 6. 1-0 150cm x x x saszetka 540 7. 1 150cm x x x saszetka 540 8. 2 150cm x x x saszetka 540 9. 4-0 70-75cm ½ koła 20mm okrągła saszetka 540 10. 3-0 70-75cm ½ koła 26mm okrągła saszetka 1080 11. 2-0 70-75cm ½ koła 26mm okrągła saszetka 1080 12. 2-0 70-75cm ½ koła 30mm okrągła saszetka 1260 13. 2-0 70-75cm ½ koła 37mm okrągła saszetka 1260 14. 2-0 70-75cm ½ koła 40mm Okrągła, pogrubiona saszetka 540 15. 2-0 70-75cm 3/8 koła 35cm Odwrotnie tnąca saszetka 1080 16. 1-0 70-75cm ½ koła 30mm okrągła saszetka 1440 17. 1-0 70-75cm ½ koła 37mm okrągła saszetka 2160 18. 1 90cm ½ koła 37mm Okrągła, pogrubiona saszetka 2448 19. 1 90cm ½ koła 40cm okrągła saszetka 2160 20. 1 70-75cm Igła typu haczyk 30mm Okrągła pogrubiona saszetka 468 21. 1 90cm ½ koła 65mm okrągła saszetka 363 22 2 90cm ½ koła 40mm Okrągła pogrubiona saszetka 2700 23. 2 90cm ½ koła 48mm okrągła saszetka 2340 24. 2-0 70-75cm ½ koła 48mm okrągła saszetka 720 25. 3-0 70-75cm ½ koła 20mm okrągła saszetka 540 26. 2-0 40x70cm ½ koła 37mm Okrągła, odczepiana saszetka 120 27. 2-0 120cm Progresywnie zakrzywiona 24mm Okrągła zakończenie krótkie tnące saszetka 72 28. 1 150 cm pętla ½ koła 48mm okrągła saszetka 120 29. 1 70-75cm 3/8 koła 32mm okrągła saszetka 792
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141121-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
termin dostawy 40,00
cena 60,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6 Nazwa: SZWY CHIRURGICZNE III
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wymagania konieczne: 1.Zamawiający wymaga, aby opakowania szwów pozwalały na łatwą identyfikację parametrów nici na każdym etapie otwarcia na opakowaniu jednostkowym zaznaczony kształt igły 1:1 przy igłach do 39mm). 2. Zamawiający wymaga, aby opakowania zbiorcze posiadały banderolę umożliwiającą szybkie bezproblemowe ich otwarcie. 3. Pozycja od 1-9 Szew syntetyczny monofilamentowy niewchłanialny poliamidowy w kolorze niebieskim, igła odwrotnie tnaca na całej długości. 4. Pozycja od 10-16 szew syntetyczny monofilamentowy, polipropylenowy, niewchłanialny. Nici pakowane na plastikowej tacce w celu minimalizacji pamięci ułożenia. 1. 1-0 75cm 3/8koła 30mm Odwrotnie tnąca saszetka 360 2. 2-0 75cm 3/8koła 30mm Odwrotnie tnąca saszetka 3240 3. 2-0 75cm 3/8koła 24mm Odwrotnie tnąca saszetka 360 4 2-0 75cm 3/8koła 39mm Odwrotnie tnąca saszetka 180 5 3-0 75cm 3/8koła 24mm Odwrotnie tnąca saszetka 4860 6 3-0 75cm 3/8koła 39mm Odwrotnie tnąca saszetka 180 7 4-0 45cm 3/8koła 24mm Odwrotnie tnąca saszetka 1440 8 5-0 45cm 3/8koła 19mm Odwrotnie tnąca saszetka 720 9. 3-0 45cm 3/8koła 19mm Odwrotnie tnąca, z mikrograwerowanym trzonem i ostrzem dwustronnie ostrzonym saszetka 144 10. 2-0 75cm 1/2koła 26mm okrągła saszetka 900 11. 3-0 75cm 1/2koła 22mm okrągła Saszetka 144 12. 4-0 75cm 3/8koła 2x12mm 2 igły okrągłe saszetka 144 13. 5-0 90cm 1/2koła 2x17mm 2 igły okrągłe saszetka 108 14. 6-0 75cm 3/8koła 12mm 2 igły okrągłe saszetka 108 15. 1-0 75 cm 1/2koła 26mm okrągła saszetka 216 16. 2-0 45 cm z dwoma guzikami czerwonym i niebieskim 3/8koła 24mm Odwrotnie tnąca saszetka 36
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141121-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin dostawy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7 Nazwa: PĘTLA LAPAROSKOPOWA
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. 2-0 52cm x Pętla laparoskopowa z aplikatorem x saszetka 30
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141121-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin dostawy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 8 Nazwa: SZEW SYNTETYCZNY PLECIONY NIEWCHŁANIALNY WYKONANY Z WŁÓKIEN POLIESTROWYCH W KOLORZE ZIELONYM
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wymagania konieczne: 1. Zamawiający wymaga, aby opakowania szwów pozwalały na łatwa identyfikację wszystkich parametrów nici na każdym etapie ich otwarcia. 2. Zamawiający wymaga, aby opakowania zbiorcze posiadały banderolę umożliwiającą szybkie bezproblemowe ich otwarcie. 1. 1 75cm ½ kola 37mm okrągła saszetka 72 2. 2/0 2x75cm x x x saszetka 72 3. 3/0 3x45cm x x x saszetka 72
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141121-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin dostawy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 9 Nazwa: TAŚMA DO OPERACYJNEGO LECZENIA WYSIŁKOWEGO NIETRZYMANIA MOCZU
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Użyczenie 2 kompletów narzędzi do implantacji n/w taśm na cały okres obowiązywania umowy 1. Makroporowata monofilamentowa polipropylenowa taśma w koszulce do operacyjnego leczenia wysiłowego nietrzymania moczu u kobiet. Wymagania: - szerokość 1,2 cm - długość 45 cm - grubość nici 120um - gramatura 63g/m2 - grubość siatki 0,46mm - wielkość porów 0,23 mm2. Taśma posiada wplecioną niebieska nić oraz jest zakończona długimi wasami ułatwiającymi implantację Szt. 60
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141121-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin dostawy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 10 Nazwa: SIATKA DO PLASTYK CYSTOCELE I RECTOCELE
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Jednorazowy zestaw do korekcji cystocele, składający się z: - siatki wykonanej z polipropylenu monofilamentowego o kształcie anatomicznym o wymiarach 50x65 mm, z podwójnymi ramionami z kazdego boku do przeprowadzenia przez otwory zasłonowe( double TOT), o wielkości oczek 1,06x1,01mm, grubość 0,33mm i gramaturze max. 28g/m2 - jednego jednorazowego narzedzia do zakładania siatki metodą przezzasłonową techniką „out-in” Szt. 80 2. Jednorazowy zestaw do korekcji rectocele, składający się z: - siatki wykonanej z polipropylenu monofilamentowego o kształcie anatomicznym o wymiarach 40x140 mm, z pojedynczymi ramionami z kazdego boku do przeprowadzenia przez pośladki, o wielkości oczek 1,06x1,01mm, grubość 0,33mm i gramaturze max. 28g/m2 - jednego jednorazowego narzedzia do zakładania siatki metodą przez pośladki z uszkiem do mocowania ramion Szt. 12
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141121-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin dostawy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę zrobienie warkoczy na całej głowie do ramion- Olsztyn
  • Lokalizacja zleceniawarmińsko-mazurskie
  • Data dodania17-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę zrobienie warkoczy na całej głowie do ramion. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.