Dostawa środków do dezynfekcji- uzupełnienie II

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa środków do dezynfekcji- uzupełnienie II
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWrocław
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
  • Termin składania wniosków2022-02-04
  • ZamawiającyWojewódzki Szpital Specjalistyczny im.J.Gromkowskiego
  • Data publikacji ogłoszenia2022-01-27
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00037253
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
dostawa środków do dezynfekcji- uzupełnienie II

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im.J.Gromkowskiego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000290469

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Koszarowa 5

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 51-149

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.7.) Numer telefonu: 71 395 74 28

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: estolba@szpital.wroc.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.wroc.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

dostawa środków do dezynfekcji- uzupełnienie II

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-647fe626-7f44-11ec-beb3-a2bfa38226ab

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00037253

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_gromkowskiego

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_gromkowskiego

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_gromkowskiego

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: TP 08/22

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Preparat do mycia i dezynfekcji powierzchni i sprzętu. Wieloskładnikowy, na bazie
monosiarczanu potasu. Przygotowanie roztworu roboczego przy użyciu letniej wody. Preparat o
trwałości roztworu roboczego przez 24 godz., potwierdzonej badaniami laboratoryjnymi. Można
stosować w urządzeniach spryskujących, z dopuszczeniem do dezynfekcji powierzchni
kontaktujących się z żywnością. Aktywny wobec rozlanych płynów ustrojowych i wydalin przez
zasypywanie. Możliwość stosowania na oddziałach noworodkowych potwierdzona opinią
Instytutu Matki i Dziecka lub równoważną.Szczegółowe wymagania oraz ilości określone zostały
w załączniku nr 2 do niniejszej SWZ Formularz asortymentowo – cenowy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 98

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy

4.3.6.) Waga: 2

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2a.Preparat, zawierający aldehyd glutarowy, do maszynowej, chemiczno – termicznej
dezynfekcji endoskopów Olympus w temperaturze do 60°C, w myjniach ETD 3 PLUS GA (firmy
Olympus) ; wymagana opinia producentów myjni i endoskopów.
2b.Środek enzymatyczny do maszynowego mycia endoskopów w myjniach ETD 3
PLUS GA (firmy Olympus), nie zawierający soli kwasów organicznych, kompatybilny z
endoskopami Olympus, wymagana opinia producentów myjni i endoskopów. Szczegółowe
wymagania oraz ilości określone zostały w załączniku nr 2 do niniejszej SWZ Formularz
asortymentowo –cenowy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium kosztu oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 98

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 2

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Bezalkoholowe chusteczki do odkażania i mycia powierzchni np. zabiegowych, aparatury i
sprzętu medycznego, nieodpornych na działanie alkoholi np. z tworzyw sztucznych. Pakowane
w hermetycznie zamykanych pojemnikach. Wymiary chusteczek 245 x 300 mm. +/-10%.
Szczegółowe wymagania oraz ilości określone zostały w załączniku nr 2 do niniejszej SWZFormularz
asortymentowo – cenowy

4.2.6.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 98

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 2

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

zdolności do występowania w obrocie gospodarczym tzn.: • są wpisani do jednego z rejestrów
zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym mają siedzibę lub miejsce
zamieszkania, co w przypadku wykonawców mających siedzibę na terenie Rzeczypospolitej
Polskiej (RP) oznacza, że są wpisani do Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji
i Informacji o Działalności Gospodarczej.Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w
zakresie wskazanym w załączniku nr 3 do SWZ, potwierdzające, że wykonawca nie podlega
wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie
wskazanym w załączniku nr 3 do SWZ, potwierdzające, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz
spełnia warunki udziału w postępowaniu

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wzywa wykonawcę,
którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni,
aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych tj:.
1) DOKUMENTU potwierdzającego, że Wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych
lub handlowych (Krajowy Rejestr Sądowy lub Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności
Gospodarczej), prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawionego
nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jego złożeniem;
2)Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy, o braku przynależności do tej
samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i
konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę albo
oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej
grupy kapitałowej – załącznik nr 6 do SWZ;

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

a) wpisu do rejestru prowadzonego przez Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych,
Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych , deklaracja zgodności CE oraz dla pozycji,
gdzie jest wymagana opinii Instytutu Matki i Dziecka lub równoważne.
b) karty charakterystyki oferowanych produktów;
c) ulotek informacyjnych lub folderów oferowanych produktów w języku polskim;
d) potwierdzenia działania biobójczego oferowanych środków raportami z badań,
przeprowadzonych w akredytowanych laboratoriach
e) opinii producenta sprzętu (myjni, kardiomonitorów, głowic i itp.) na piśmie o kompatybilności
preparatów do mycia i dezynfekcji z endoskopami Pentax i/lub Olympus, kardiomonitorami
Drager oraz głowicami USG do pozycji z załącznika nr 2 których dotyczy
f) opinia producenta sprzętu o kompatybilności preparatów do mycia i dezynfekcji w myjni -
dezynfektorze Wassenburg WD 440 do pozycji z załącznika nr 2 których jeżeli dotyczy
g) Zamawiający wymaga wykonania analizy poprawności (walidacji) procesów mycia i
dezynfekcji zgodnie z zapisami wskazanymi przez normę PN-EN ISO 15883-1:2010 oraz PN-EN
ISO 15883-2:2010. Zamawiający wymaga by w zakresie badań znalazły się: badanie
dozowania środków chemicznych, badanie skuteczności czyszczenia testem białkowym,
badanie termometryczne min. 1 czujnikiem, badanie pozostałości chemii procesowej.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub
złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne, Zamawiający wezwie do ich
złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

w razie wątpliwości zamawiający ma prawo wezwać do złożenia próbek.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. zaprzestania produkcji przez producenta i wprowadzenia asortymentu zamiennego, w cenie
nie wyższej niż zaoferowana w przetargu i pod warunkiem przesłania próbek nowego
asortymentu do Zamawiającego w celu potwierdzenia, że nowy asortyment spełnia wymagania
zamawiającego;
2. w przypadku zmiany obowiązującej stawki podatku od towarów i usług (VAT), ceny brutto
określone w umowie ulegną odpowiedniej zmianie. Zmiana cen spowodowana wprowadzeniem
ustawowej zmiany stawki podatku VAT;
3. Dopuszczalne jest wydłużenie czasu trwania umowy w sytuacji niewykorzystania przez
zamawiającego przedmiotu umowy przy zachowaniu jej wartości na czas nie dłuższy niż 3
miesiące przy obustronnej zgodzie.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-02-04 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_gromkowskiego

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-02-04 09:05

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-03-05

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie manicure hybrydowego - Legnica
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania25-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie manicure hybrydowego. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.