Dostawa środków do dezynfekcji określonych w 6 pakietach.

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa środków do dezynfekcji określonych w 6 pakietach.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2022-09-06
  • ZamawiającyInstytut Gruźlicy i Chorób Płuc
  • Data publikacji ogłoszenia2022-08-29
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00323400
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa środków do dezynfekcji określonych w 6 pakietach.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Gruźlicy i Chorób Płuc

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288490

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Płocka 26

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-138

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 224312312

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: m.jaroszewska@igichp.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.igichp.edu.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa środków do dezynfekcji określonych w 6 pakietach.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a9ac6dd9-2775-11ed-b8b2-9a321cc30829

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00323400

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://igichp.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między zamawiającym a Wykonawcami odbywa się za pomocą środka komunikacji elektronicznej, tj. platformy do elektronicznej obsługi zamówień
publicznych Zamawiającego dostępnej pod adresem: https://igichp.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na platformie przetargowej. Wykonawca posiadający konto na platformie przetargowej e-Zamawiający (Marketplanet) pod adresem: https://igichp.ezamawiajacy.pl ma możliwość do
złożenia, wycofania oferty, a także dostęp do funkcjonalności pozwalających na zadawanie pytań do treści SWZ oraz komunikację z Zamawiającym w pozostałych obszarach. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały na stronie internetowej https://igichp.ezamawiajacy.pl w zakładce „baza wiedzy”. W postępowaniu należy używać kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: AP.26.56.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 6

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet Nr 1: Preparaty do mycia i dezynfekcji narzędzi, endoskopów, powierzchni oraz rąk:
/1.Gotowy do użycia preparat alkoholowy do szybkiej dezynfekcji małych, trudnodostępnych powierzchni oraz sprzętu medycznego, op. 2100;
/2.Gotowe do użycia bezalkoholowe chusteczki do dezynfekcji powierzchni i sprzętu wykonanego z materiałów wrażliwych na działanie alkoholu np. głowice USG, op. 100;
/3.Gotowe do użycia bezalkoholowe chusteczki do dezynfekcji powierzchni i sprzętu wykonanego z materiałów wrażliwych na działanie alkoholu np. głowice USG, op. 30;
/4.Gotowe do użycia chusteczki przeznaczone do mycia i dezynfekcji powierzchni oraz wyrobów medycznych op. 100
/5. Alkoholowy płynny preparat przeznaczony do higienicznej oraz chirurgicznej dezynfekcji rąk, op. 1000;
/6. Preparat w płynnym koncentracie na bazie czwartorzędowych związków amoniowych, biguanidu i amin do mycia i dezynfekcji powierzchni oraz sprzętu medycznych, op. 110;
/7. Preparat do codziennego mycia powierzchni podłogowych i ponadpodłogowych w sposób manualny lub maszynowy, op. 185;
/8. Preparat do higienicznego i chirurgicznego mycia rąk, op. 2500;
/9. Preparat w płynnym koncentracie na bazie podchlorynu sodu do mycia i dezynfekcji powierzchni, op. 150;
/10.Płynny, alkaliczny środek do mycia endoskopów elastycznych wszystkich wiodących producentów, op. 35;
/11.Płynny, słabo pieniący, neutralny środek dezynfekcyjny o działaniu bakteriobójczym, grzybobójczym, wirusobójczym i prątkobójczym do endoskopów, op. 75;
/12.Gotowe do użycia chysteczki myjąco-dezynfekujące o działaniu sporobójczym (Clostridium difficile w czasie do 5 minut), op. 200;
/13.Preparat w pianie do wstępnej dezynfekcji narzędzi medycznych i chirurgicznych, op. 15;
/14.Preparat myjąco - dezynfekujący do narzędzi wykonanych ze stali nierdzewnej oraz sprzętu wykonanego ze szkła (np. szkło laboratoryjne, butle szklane), op. 15;
/15.Preparat do dezynfekcji wyrobów medycznych, w tym zewnętrznych elementów centralnych i obwodowych cewników dożylnych, op. 300;
/16.Preparat do higienicznej i chirurgicznej dezynfekcji rąk, op. 1000.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet Nr 2: Preparaty do mycia i dezynfekcji maszynowej narzędzi oraz innego sprzętu medycznego:
/1. Preparat myjący do maszynowego, chemiczno-termicznego mycia instrumentów chirurgicznych, endoskopów sztywnych, sprzętu anestezjologicznego oraz kontenerów ze stali szlachetnej, butów medycznych, op. 30;
/2. Preparat neutralizujący stosowany po maszynowym, chemiczno-termicznym alkalicznym myciu narzędzi chirurgicznych, endoskopów sztywnych, sprzętu anestezjologicznego oraz kontenerów ze stali szlachetnej, butów medycznych, op. 15;
/3. Preparat do chemiczno-termicznego mycia i dezynfekcji stelaży łóżek, wózków transportowych, kontenerów, stolików nocnych, stołów operacyjnych, op. 20;
/4. Preparat dezynfekcyjny, przeznaczony do maszynowej, chemiczno-termicznej dezynfekcji instrumentów chirurgicznych, sprzętu anestezjologicznego, op. 10;
/5. Preparat do stosowania w ostatnim cyklu płukania w maszynowym przygotowaniu narzędzi umożliwiający ich wysychanie bez pozostawiania plam, op. 7, op. 7;

4.2.6.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet Nr 3: Preparaty do mycia i dezynfekcji skóry oraz błon śluzowych pacjenta:
/1. Preparat do dezynfekcji ran i błon śluzowych, op. 750;
/2. Preparat do dezynfekcji ran i błon śluzowych, op. 250;
/3. Alkoholowy, gotowy preparat do dezynfekcji skóry przed zabiegami operacyjnymi, punkcjami, biopsjami, op. 350;
/4. Alkoholowy, gotowy preparat do dezynfekcji skóry przed zabiegami operacyjnymi, punkcjami, biopsjami, op. 40;
/5. Preparat antybakteryjny do mycia ciała i włosów pacjentów przed zabiegami operacyjnymi oraz skolonizowanych MRSA, op. 250;
/6. Preparat w płynie do oczyszczenia, dekontaminacji i nawilżania ran, op. 20;
/7. Alkoholowy, gotowy preparat do dezynfekcji skóry przed zabiegami operacyjnymi, cewnikowaniem żył, pobieraniem krwi oraz płynów ustrojowych, zastrzykami, punkcjami, biopsjami, op. 50;
/8. Preparat w postaci pianki - do czyszczenia i pielęgnacji zanieczyszczonej skóry pacjentów, op. 80;
/9. Alkoholowy, gotowy preparat do dezynfekcji skóry przed dezynfekcji skóry pacjenta przed zabiegami operacyjnymi, cewnikowaniem żył, pobieraniem krwi oraz płynów ustrojowych, zastrzykami, punkcjami, biopsjami, op. 700.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet Nr 4: Preparaty do odkażania ran:
/1. Gotowy do użycia roztwór wodny o działaniu przeciwdrobnoustrojowym, przeciwzapalnym i natleniającym tkanki, przeznaczony do płukania śródoperacyjnego, ran pooperacyjnych, przetok oraz przewlekłych owrzodzeń, oparzeń termicznych I i II stopnia, chemicznych i elektrycznych, odczynów popromiennych, op. 130;
/2. Gotowy do użycia roztwór wodny o działaniu przeciwdrobnoustrojowym, przeciwzapalnym i natleniającym tkanki, przeznaczony do płukania śródoperacyjnego, ran pooperacyjnych, przetok oraz przewlekłych owrzodzeń, oparzeń termicznych I i II stopnia, chemicznych i elektrycznych, odczynów popromiennych, op. 150;
/3. Gotowy do użycia roztwór wodny o działaniu przeciwdrobnoustrojowym, przeciwzapalnym i natleniającym tkanki, przeznaczony do płukania śródoperacyjnego, ran pooperacyjnych, przetok oraz przewlekłych owrzodzeń, oparzeń termicznych I i II stopnia, chemicznych i elektrycznych, odczynów popromiennych, op. 10;
/4. Hydrożel do oczyszczania i nawilżania ran o działaniu przeciwdrobnoustrojowym, przeciwzapalnym i natleniającym tkanki, przeznaczony do zaopatrywania ran pooperacyjnych, przewlekłych owrzodzeń, oparzeń termicznych I i II stopnia, chemicznych i elektrycznych, odczynów popromiennych, op. 10.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet Nr 5: Gaziki do dezynfekcji skóry przed iniekcjami:
/1. Zestaw gazików (mokry+suchy) do dezynfekcji skóry przed iniekcjami, op. 400;
/2. Gaziki do dezynfekcji skóry przed iniekcjami, op. 1000;

4.2.6.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet Nr 6: Ściereczki jednorazowego użytku do mycia i dezynfekcji powierzchni i sprzętów, 600 rolek.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Wykonawca musi być uprawniony do prowadzenia obrotu hurtowego produktami leczniczymi zgodnie z wymaganiami
określonymi przepisami ustawy z dnia 6 września 2001 r. – Prawo farmaceutyczne (Dz.U. z 2020 r. poz. 944 z późn. zm.) ( dotyczy Pakietu Nr 3)

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zezwolenie na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej wydane przez
Głównego Inspektora Farmaceutycznego lub inny dokument uprawniający wykonawcę do dokonywania obrotu hurtowego
produktami leczniczymi na terenie Polski. ( dotyczy Pakietu Nr 3)

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Zostały określone w rozdziale XIII SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Strony dopuszczają dokonywanie zmian zawartej umowy w okolicznościach wskazanych w art. 455 ust. 1 pkt 2-4 oraz ust. 2 – 4 z dnia 11 września 2019 r. Prawa zamówień publicznych. Zmiana umowy może nastąpić również
w przypadku:
1) zmiany danych stron (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy), które wymagają dla swej skuteczności pisemnego powiadomienia drugiej Strony;
2) zmiany na nowy produkt leczniczy równoważny innego producenta i o innej nazwie handlowej (zgodnie z definicją zawartą w ustawie z dnia 6 września 2001 r. Prawo farmaceutyczne (Dz.U. z 2021 r. poz. 1977 z późn. zm.)) po cenie nie wyższej niż zaoferowana w ofercie w przypadku braku oferowanego produktu leczniczego (zaprzestania produkcji, wycofania z obrotu). Wykonawca zobowiązany jest udowodnić w razie zaistnienia okoliczności stanowiących podstawę zmiany stosownymi dokumentami. Po przeprowadzeniu negocjacji i ustaleniu charakteru zmiany Strony zawrą pisemny aneks do umowy. W przypadku gdy w okresie jednego miesiąca od powzięcia wiadomości o braku oferowanego produktu leczniczego strony nie osiągną pisemnego porozumienia co do warunków dostarczania nowego, równoważnego produktu leczniczego umowa ulega rozwiązaniu w tej części z ostatnim dniem tego miesięcznego terminu; (dotyczy Pakietu Nr 3)*
3) zmiany na nowy towar równoważny po cenie nie wyższej niż zaoferowana w ofercie w przypadku braku oferowanego towaru (zaprzestania produkcji, wycofania z obrotu). Wykonawca zobowiązany jest udowodnić w razie zaistnienia okoliczności stanowiących podstawę zmiany stosownymi dokumentami. Po przeprowadzeniu negocjacji i ustaleniu charakteru zmiany Strony zawrą pisemny aneks do umowy. W przypadku gdy w okresie jednego miesiąca od powzięcia wiadomości o braku oferowanego towaru nie osiągną pisemnego porozumienia co do warunków dostarczania nowego, równoważnego towaru umowa ulega rozwiązaniu w tej części z ostatnim dniem tego terminu; (dotyczy Pakietu Nr 1,2,4÷6)*
4) tymczasowego dostarczania towaru w jednostkowych opakowaniach o innej ilości sztuk w opakowaniu niż określona w ofercie Wykonawcy w przypadku braku dostępności na rynku w zaoferowanej wielkości opakowania;
5) stałego, czasowego lub dotyczącego konkretnej ilości obniżenia cen jednostkowych towaru na podstawie rabatów (upustów, itp.) udzielonych przez Wykonawcę, zagwarantowanych w trakcie trwania umowy w razie ich zastosowanie przez Wykonawcę. W przypadku stałego obniżenia ceny strony zawrą pisemny aneks do umowy. W przypadku czasowego lub dotyczącego konkretnej ilości towaru obniżenia ceny zmiana taka nie będzie wymagać sporządzenia pisemnego aneksu do umowy pod warunkiem, że udzielenie rabatu przez Wykonawcę będzie uwidocznione na fakturze Wykonawcy przynajmniej poprzez zawarcie informacji
o wysokości rabatu. Potwierdzeniem takiej zmiany (przyjęciem rabatu) ze strony Zamawiającego będzie
w takim przypadku zapłata faktury. W przypadku gdy Wykonawca nie umieści na fakturze informacji
o wysokości rabatu konieczne będzie zawarcie pisemnego aneksu do Umowy;
6) wydłużenie okresu trwania umowy – w przypadku niewyczerpania całości towaru stanowiącego przedmiot umowy do czasu jego wyczerpania;
7) zmiany rodzajowo-ilościowych w granicach 30% w ramach asortymentu i cen jednostkowych przedmiotu umowy i w granicach łącznej wartości brutto umowy, z uwagi na zmiany wynikające z sytuacji epidemilogicznej.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-09-06 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi załącznikami należy złożyć za pośrednictwem platformy przetargowej pod adresem: https://igichp.ezamawiajacy.pl w zakładce „ OFERTY".

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-09-06 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-10-05

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie przeglądu autoklawu - Otwock
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania24-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Kupiłam autoklaw używany ale w bardzo dobrym stanie. Chce go zarejestrować i potrzebuje zrobić przegląd tego autoklawu. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI