Dostawa środków dezynfekcyjnych, dezynsekcyjnych i deratyzacyjnych .

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa środków dezynfekcyjnych, dezynsekcyjnych i deratyzacyjnych .
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKutno
  • WojewództwoŁódzkie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2019-12-02
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • Zamawiający"Kutnowski Szpital Samorządowy" Spółka z o.o.
  • Data publikacji ogłoszenia2019-11-20
  • Numer ogłoszenia624204-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 624204-N-2019 z dnia 2019-11-20 r.

"Kutnowski Szpital Samorządowy" Spółka z o.o.: Dostawa środków dezynfekcyjnych, dezynsekcyjnych i deratyzacyjnych .
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: "Kutnowski Szpital Samorządowy" Spółka z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 10097478500000, ul. Kościuszki  52 , 99-300  Kutno, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. +48(24)3880202, , e-mail a.tomalak@szpital.kutno.pl, , faks +48(24)3880201.
Adres strony internetowej (URL): www.szpital.kutno.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Sp. z o.o.
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.szpital.kutno.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:
adres pocztowy

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa środków dezynfekcyjnych, dezynsekcyjnych i deratyzacyjnych .
Numer referencyjny: ZP/22/19
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków dezynfekcyjnych, takich jak: preparatów do dezynfekcji narzędzi, osprzętu anestezjologicznego, preparatów do dezynfekcji wyrobów medycznych, inkubatorów, preparatów do dezynfekcji delikatnych powierzchni, nieodpornych na działanie alkoholu, preparatów do myjni dezynfektora typu Nevamatic H 02 2 T, preparatów do przygotowania endoskopów do ponownego użycia, preparatów do szybkiej dezynfekcji powierzchni, preparatów do mycia i dezynfekcji powierzchni i sprzętu medycznego, preparatów do mycia i dezynfekcji powierzchni, preparatów do mycia i dezynfekcji powierzchni na oddziałach noworodkowych, dziecięcych, preparatów do mycia i dezynfekcji rąk i skóry, preparatów do konserwacji narzędzi, preparatów do pielęgnacji rąk, preparatów do mycia i wykonania procesów dezynfekcji, preparatów do dezynfekcji powierzchni wrażliwych na działanie alkoholi, ręczników – czyściwa papierowego, stojaków do czyściwa podłogowych, środków do uzdatniania wody, preparatów do usuwania nieprzyjemnych zapachów np. moczu, preparatów do prania i dezynfekcji butów operacyjnych, preparatów do dezynfekcji powierzchni i sprzętów, preparatów do dezynsekcji i deratyzacji dla „Kutnowski Szpital Samorządowy” Spółka z o.o., ul. Kościuszki 52, 99-300 Kutno.

II.5) Główny kod CPV: 33631600-8
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
33741000-6
33772000-2
24962000-5
33691300-3
24456000-5


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  12   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający uzna za spełniony warunek jeśli Wykonawca posiada zezwolenie/koncesje na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej w zakresie obrotu produktami objętymi zamówieniem – dotyczy Pakietu nr 5.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie dokonuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie dokonuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz spełniania przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego w SIWZ, na wezwanie Zamawiającego, składa w terminie 5 dni, aktualne na dzień złożenia oświadczenia lub dokumenty: 1)Zezwolenie/koncesje na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej – dotyczy Pakietu nr 5. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia dwóch lub więcej Wykonawców wymagane zezwolenie/koncesje przedkłada każdy z Wykonawców. 2)Oświadczenie Wykonawcy, że oferowany przedmiot zamówienia posiada wszystkie wymagane aktualne dokumenty (deklaracja zgodności wyrobu z wymaganiami zasadniczymi wystawiona przez producenta, certyfikat zgodności jednostki notyfikowanej, jeżeli brała udział w ocenie zgodności i zgłoszenie/powiadomienie do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych) dopuszczające do obrotu i stosowania zgodnie z przepisami ustawy z dn. 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (Dz. U. 2017 poz. 211) - dot. Pakietów Nr: 1 (poz.1, 2, 3), 2 (poz.1, 2, 3), 3, 10 (poz.1, 2), 5 (poz.3, 4, 5, 6, ), 7, 8, 9, 11, 12, 13, 17, 16, 15, 14, 21, 20, 19 wraz ze zobowiązaniem ich przekazania na każde żądanie Zamawiającego. 3)Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające możliwość użycia preparatu w myjni CHoyang oraz przeprowadzenia na własny koszt ustawień myjni pod oferowane preparaty – dot. Pakietu Nr 1. 4)Pozwolenie na obrót produktem biobójczym – dotyczy: Pakiet nr 5 – poz. 5, 6, Pakiet nr 8, 9, 12, 13 Pakiet nr: 19,20, 23, 24, 25, 26, 27. 5)Pozwolenie na obrót produktem leczniczym i Karta charakterystyki produktu leczniczego - dot. produktów leczniczych – Pakiet nr 5 - poz. 3 i 4. 6)W zakresie preparatów zakwalifikowanych do grupy kosmetyków, które są wymienione w Pakiecie nr 5 poz. 1, 2 oraz w Pakiecie nr 6 – zgłoszenie do portalu CPNP o wprowadzeniu preparatu (zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady WE) do obrotu Nr 1223/2009 z dnia 30.11.2009r. aktualny na dzień składania ofert. 7)Karty charakterystyki substancji niebezpiecznych - dotyczy Pakietów nr 1, 2, 3, 5 (poz. 5, 6, ) 7, 8, 9, 10,11, 12, 13, 14, 15, 16,19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 8)Certyfikat lub oświadczenie potwierdzające, że środek dezynfekcyjny może być stosowany na oddziałach noworodkowych – dot. Pakietów nr: 8, 9, 10, 14 i 15. 9)Oświadczenie Wykonawcy o przekazaniu wraz z umową na dostawy środków dezynfekcyjnych Kart Charakterystyk dla preparatów zarejestrowanych jako wyroby medyczne lub preparaty biobójcze, przygotowanych wg aktualnych przepisów prawa. 10)Oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu dokumentów potwierdzających, że preparaty do dezynfekcji narzędzi i powierzchni są przeznaczone do stosowania w obszarze medycznym i posiadają badania mikrobiologiczne odpowiadające Normom Europejskim, wykonane w opiniotwórczych laboratoriach z terenu Unii Europejskiej, wraz ze zobowiązaniem ich przekazania na każde żądanie Zamawiającego. 11)Oświadczenie o trwałości przydatności do użycia roztworów roboczych od momentu sporządzenia roztworu – dot. Pakietów nr: 8,9,12,13. Dokumenty złożone w trybie opisanym wyżej muszą być aktualne na dzień ich składania.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1.Pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) do podpisania (złożenia) oferty, jeżeli osobą podpisującą (składającą) ofertę nie jest osoba upoważniona do tej czynności na podstawie wypisu z Krajowego Rejestru Sądowego, zaświadczenia o prowadzeniu działalności gospodarczej lub innego dokumentu równoważnego z wyżej wymienionymi. 2.Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu składa także oświadczenia dotyczące tych podmiotów (Załączniki nr 3 oraz Załącznik nr 4 do SIWZ). 3.Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu składa także Oświadczenie wg wzoru – Załącznik nr 3 do SIWZ - dotyczące podwykonawców. 4.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, Oświadczenia wg wzorów – Załącznik nr 3 oraz Załącznik nr 4 do SIWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 5.Oświadczenie, zgodnie z art. 91 ust. 3a ustawy Pzp – Załącznik nr 5 do SIWZ. 6.Oświadczenie dotyczące pozyskania przez Wykonawcę danych osobowych od osób trzecich w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu - Załącznik Nr 8 do SIWZ. 7.Do oceny jakości oferowanych środków dezynfekcyjnych, wymagane jest, aby Wykonawcy dostarczyli wraz z ofertą ich próbki w ilości podanej w SIWZ rozdz. VIII ppkt. 11 (dotyczy Pakietów od 1 do 22): 8.W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, w terminie 3 dni od daty zamieszczenia informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca składa Zamawiającemu oświadczenie o przynależności bądź braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej według wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena /pakiet 1-22/ 60,00
Jakość /pakiet1-22/ 40,00
Cena /pakiet 23-27/ 60,00
Termin dostawy/pakiet 23-27/ 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający na podstawie art. 144 ust.1 pkt.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004. prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania zmiany w treści zawartej umowy w następujących okolicznościach i na następujących zasadach: 1) wprowadzenia produktu nowego lub udoskonalonego, spełniającego parametry wymagane w SIWZ, pod warunkiem zachowania ceny jednostkowej netto na poziomie nie wyższym, niż produkt objęty zamówieniem początkowym. Ewentualna zmiana produktu może być dokonana na pisemny, uzasadniony wniosek Wykonawcy za zgodą Zamawiającego, poprzez zawarcie aneksu, w którym dotychczasowy produkt zostanie wykreślony i zastąpiony produktem zmodyfikowanym lub udoskonalonym, 2) wycofania produktu z produkcji (lub obrotu) przez producenta – Wykonawca ma obowiązek zapewnić dostarczenie produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową, zgodnych z tymi minimalnymi opisanymi w SIWZ, pod warunkiem zachowania ceny jednostkowej na poziomie nie wyższym, niż produkt objęty zamówieniem początkowym. Ewentualna zmiana produktów może być dokonana na pisemny wniosek Wykonawcy, za zgodą Zamawiającego, poprzez zawarcie aneksu, mocą którego nastąpi wykreślenie z umowy produktu wycofanego z produkcji i zastąpienie go produktem zamiennym, 3) wzrost ustawowej stawki podatku VAT następuje automatycznie, przy czym zmianie ulega jedynie cena brutto, cena netto pozostaje bez zmian. Nowe stawki będą obowiązywać strony wraz z wejściem w życie przepisów je regulujących. Każdorazowa zmiana nie wymaga sporządzenia aneksu w formie pisemnej, ewentualnie strony mogą zawrzeć aneks porządkujący na wniosek Zamawiającego, 4) obniżenia stawki podatku VAT następuje automatycznie, przy czym zmianie ulega jedynie cena brutto, cena netto pozostaje bez zmian. Nowe stawki będą obowiązywać strony wraz z wejściem w życie przepisów je regulujących. Każdorazowa zmiana nie wymaga sporządzenia aneksu w formie pisemnej, ewentualnie strony mogą zawrzeć aneks porządkujący na wniosek Zamawiającego, 5) w przypadku niewyczerpania całości asortymentu określonego w Załączniku nr 2 do umowy w okresie, na jaki umowa została zawarta, okres ten może ulec przedłużeniu na wniosek Zamawiającego. 2. Zamawiający na podstawie art. 144 ust.1 pkt.5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004. prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania zmiany w treści zawartej umowy, jeżeli zmiany, niezależnie od ich wartości, nie są istotne w rozumieniu art.144 ust.1e. 3. Zamawiający na podstawie art. 144 ust.1 pkt.6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004. prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania zmiany w treści zawartej umowy, jeżeli łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 i jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-12-02, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Pakiet nr 1 - Preparaty do przygotowania endoskopów do ponownego użycia.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Gotowy preparat do dezynfekcji endoskopów, na bazie buforowanego i stabilizowanego 2,5% aldehydu glutarowego,zachowujący aktywność biobójczą do 45 dni, kontrolowany za pomocą pasków testowych. Wykazujacy działanie : B,Tbc,F,V/Noro,Adeno,Polio/ w czasie do 10 min., S/sporobójczy/ w czasie do 15 min, bójczy wobec spor Clostridium difficile w czasie do 30 min. Skuteczność potwierdzona badaniami. Wyrób medyczny kl II Możliwość użycia preparatu w myjni Choyang CYW 100 2. Preparat do maszynowego i manualnego mycia narzędzi,endoskopów i innych wyrobów medycznych,zawierający komplet enzymów, skutecznie myjący w niskich stężeniach roboczych od ok. 0,01% do 0,5%,niezależnie od jakości użytej wody.Kompatybilny z preparatem z poz 1, 3 Wyrób medyczny kl I 3. Preparat do dezynfekcji wysokiego stopnia endoskopów i innych wyrobów medycznych na bazie kwasu nadoctowego. Wykazujący działanie: B,Tbc,F,V/Noro,Adeno,Polio/, S /sporobójczy i bójczy wobec spor Clostridium difficile /w czasie do 5 min. Skuteczność potwierdzona badaniami. Preparat powinien zachować aktywność biobójczą do 15 dni.Wymagane testy kontrolne potwierdzające aktywność biobójczą używanego preparatu. Kompatybilny z preparatem z poz.2 , Wymagany dokument potwierdzajacy możliwość użycia preparatu w myjni Chyoang CYW 100. Wyrób medyczny kl II b.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33631600-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Jakość 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Pakiet nr 2 - Preparaty do myjni dezynfektora typu Nevamatic H 02 2T ( kompatybilne- pochodzące od jednego producenta)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Płynny środek płuczący zawierajacy środki powierzchniowo czynne,fosfoniany oraz środki konserwujące. Do użycia w myjniach dezynfektorach, nie zawierajacy oleju parafinowego oraz alkoksylowanego alkoholu tłuszczowego. Do szybkiego,bezzaciekowego płukania , znacznie przyspieszajacy suszenie po maszynowym myciu i dezynfekcji, neutralizujący pozostałości alkaliczne. Znajdujący zastosowanie w miejscach, gdzie do ostatniego płukania stosuje się wodę zmiękczoną. Dozowanie środka od ok. 0,2-0,8 ml/l . Wyrób medyczny 12 op. 2. Płynny, alkaliczny środek do mycia w myjniach dezynfektorach,skutecznie usuwajacy pozostałości organiczne typu zaschnięta krew. Umożliwiający mycie maszynowe narzędzi i sprzętu medycznego,także wykonanego z aluminium i tworzyw sztucznych.Spełniający wymagania Roberta Kocha w zakresie minimalizowania ryzyka przeniesienia nowego wariantu choroby Creutzwelda Jacoba.Usuwa chorobotwórcze białka prionowe, w tym również VCJD> 2 log. Nie wymagający neutralizacji, umożliwiajacy zastosowanie w myjniach ultradźwiękowych. . PH powyżej 10. Posiadający w swoim składzie: kwasy organiczne,alkalia,enzymy, tenzydy, środki konserwujące,inhibitor korozji. Nie zawiera glicerolu oraz niesklasyfikowany jako środek niebezpieczny. Wyrób medyczny. 3. Środek płynny w postaci koncentratu do wstępnego mycia i wstępnej dezynfekcji termostabilnych i termolabilnych narzędzi chirurgicznych,endoskopów elastycznych przed dekontaminacją. Środek do stosowania w myjniach ultradźwiękowych. Nie zawierajacy aldehydów oraz czwartorzędowych związków amoniowych, zawierający do 8g Laurylpropylendiaminę,kwas mlekowy i alloksylowany alkohol tłuszczowy. Środek nie powoduje utwardzania białek.Działanie na B,(13727,14561)VAH 0,5% 15 min, drożdżakobójcze (13624,14562),VAH 0,5%,15 min,działanie na wirusy osłonkowe [włącznie z (HIV,HBV,HCV)] RKI, DVV (14476) 1% -15 min. Wyrób medyczny kl II b
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33631600-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Jakość 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Pakiet nr 3 - Preparat do konserwacji narzędzi
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Preparat do manualnej konserwacji narzędzi, zawiera olej biały ( olej mineralny, płynna parafina) nie powoduje żadnych osadów, toksykologicznie bezpieczny. Skład < 5% niejonowe środki powierzchniowo czynne> 30% alifatyczne węglowodory, nie wpływające na proces sterylizacji parowej ( rozpuszczalny w wodzie) Nie zawiera chlorofluorowęglowodorów CFC. Wyrób medyczny.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33631600-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Jakość 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Pakiet nr 4 - Środek do uzdatniania wody.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Tabletki solne do użytkowanej stacji uzdatniania wody typ B12A-PT model ITT Neo Dyn 100 T 45 C3
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 24962000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Jakość 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: Pakiet nr 5 - Preparaty do mycia i dezynfekcji rąk i skóry
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Preparat do pielęgnacyjnego mycia zniszczonej i wrażliwej skóry,( do mycia rąk i ciała) nie zawierający barwników i związków alkalicznych z alantoiną , PH 5-6, preparat kompatybilny z prep.z poz 3,4,5.kosmetyk 2.Preparat do pielęgnacyjnego mycia zniszczonej i wrażliwej skóry, ( do mycia rąk i ciała) nie zawierający barwników i związków alkalicznych z alantoiną ,PH 5-6, preparat kompatybilny z prep.z poz 3,4,5.kosmetyk 3. Preparat w płynie do higienicznej i chirurgicznej dezynfekcji rąk o wrażliwej skórze, oparty na mieszaninie wyłącznie alkoholowych substancji czynnych bez potencjalnie drażniacych i alergizujacych związków tj.barwniki,środki zapachowe, pochodne fenolowe i chlorcheksydyny, kwasy organiczne. Skuteczny w czasie 30 sek. dez.higieniczna,90 sek. dez. chirurgiczna. Wykazujący działanie B,( w tym Tbc),F,V (HIV,HBV, HCV, Herpes Simpleks,Vaccinia,Rota,Noro, Adeno – 30 sek. oraz Polio 60 sek. Produkt leczniczy. Zamawiajacy wymaga aby oferent zaopatrzył zamawiajacego w koszyki/wieszaki na łóżko w ilości 25 szt. na op. 0,5 l. oraz zaopatrzenie w pompki do w/w preparatu w ilości 60 szt. ( ok.50 szt.na op.0,5 l.) 4. Preparat w płynie do higienicznej i chirurgicznej dezynfekcji rąk o wrażliwej skórze,oparty na mieszaninie wyłącznie alkoholowych substancji czynnych bez potencjalnie drażniacych i alergizujacych związków tj.barwniki,środki zapachowe,pochodne fenolowe i chlorcheksydyny,kwasy organiczne.Skuteczny w czasie 30 sek dez higieniczna,90 sek. dez. chirurgiczna.Wykazujący działanie B,Tbc,F,V (HIV,HBV,HCV) HerpesSimpleks,Vaccinia,Rota, Noro, Adeno – 30 sek. oraz Polio 60 sek. Produkt leczniczy. 5. Preparat w żelu przeznaczony do higienicznej i chirurgicznej dezynfekcji rąk.Zawierajacy w 100 g 18 g 1- propanol i 45 g alkoholu etylowego oraz składniki pielęgnujące ( gliceryna i bisabolol), nawilżajace,regenerujące skórę; bez substancji zapachowych,barwników i dodatkowych substancji aktywnych ( chlorheksydyny, QAV, pochodnych fenolowych; itp.) Skuteczny w czasie ok. 15 sek.( dezynfekcja higieniczna) i 90 sek. - dez. chirurgiczna; wykazujący działanie na bakterie ( w tymTbc, MRSA), grzyby,wirusy Rota,Herpes Simplex,HIV,HBV,HCV,Vaccinia,Noro,Adeno,Polio wg.EN -PN 14476. Produkt biobójczy 6. Preparat w żelu przeznaczony do higienicznej i chirurgicznej dezynfekcji rąk.Zawierajacy w 100 g 18 g 1- propanol i 45 g alkoholu etylowego oraz składniki pielęgnujące ( gliceryna i bisabolol), nawilżajace,regenerujące skórę; bez substancji zapachowych,barwników i dodatkowych substancji aktywnych (chlorheksydyny,QAV,pochodnych fenolowych; itp.) Skuteczny w czasie 15 sek.( dezynfekcja higieniczna) i 90 sek. - dez. chirurgiczna;wykazujący działanie na bakterie ( w tym TBC,MRSA),grzyby,wirusy (Rota,Herpes Simplex,HIV,HBV,HCV,Vaccinia,Noro,Adeno,Polio wg.EN -PN 14476. Zamawiajacy wymaga aby oferent zaopatrzył zamawiajacego w koszyki/wieszaki na łóżko w ilości 25 szt. na op. 0,5 l. oraz zaopatrzenie w pompki do w/w preparatu w ilości 60 szt. (ok. 50 szt na op.0,5l). Produkt biobójczy
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33631600-8, 33741000-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Jakość 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6 Nazwa: Pakiet nr 6 - Preparaty do pielęgnacji rąk
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Preparat przeznaczony do pielęgnacji skóry rąk.Przeznaczony dla osób narażonych na wysuszenie i macerację skóry w wyniku częstego mycia i używania rękawic ochronnych. Zawierający w składzie min. glicerynę witaminę E, prowitaminę B5. Posiadający badania dermatologiczne. Kosmetyk
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33741000-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Jakość 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7 Nazwa: Pakiet nr 7- Preparat do szybkiej dezynfekcji powierzchni i sprzętu medycznego.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Gotowy preparat do szybkiej dezynfekcji i mycia małych powierzchni trudnodostępnych oraz sprzętu medycznego, zawierający w składzie alkohol. Łączna zawartośc alkoholu do 70 %. Bez zawartości dodatkowych substancji ( aminy,QAV,aldehydu).Produkt nie pozostawiający smug,o neutralnym, zapachu. Możliwość użycia w pionie żywieniowym. Wykazujący działanie: B,F ( C.albicans),Tbc( M .terrae),wirusy otoczkowe ( HIV,HCV, HBV, HSV,Vaccinia wirus grypy) Noro,Rota w czasie od 30 sek. do 1 min. Spektrum bójcze potwierdzone badaniami z obszaru medycznego.Produkt biobójczy lub wyrób medyczny. Zamawiający wymaga aby op. wyposażone były w spryskiwacz wliczony w cenę preparatu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33631600-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Jakość 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 8 Nazwa: Pakiet nr 8 - Preparat do dezynfekcji powierzchni i sprzętu medycznego
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Preparat w koncentracie do jednoczesnego mycia i dezynfekcji dużych powierzchni i wyposażenia pomieszczeń , wykazujacy wysoką tolerancję materiałową, posiadajacy dobre właściwości myjące, bez konieczności spłukiwania. Zawierajacy czwartorzędowe zwiazki amoniowe,bez zawartości fenoli, aldehydów,chloru, związków tlenowych,alkoholi. Możliwość stosowania na oddziałach noworodkowych,dziecięcych, w obecności pacjentów. PH ok.11. Wykazujacy działanie w niskim stężeniu 0,5% na B,F ( C. albicans) Tbc ( M. avium, M. terrae) V /HIV,HBV,HCV,Vaccinia,Rota/ , z możliwością poszerzenia działania wobec Noro,Adeno oraz grzybów A. niger. Przebadany zgodnie z normą europejską 14885 dla obszaru medycznego lub metodą zaakceptowaną przez URPLWMPB. Produkt biobójczy Zamawiający wymaga dostarczenia systemu kontroli czystości powierzchni, poprzez dostarczenie znaczników ultrafioletowych w ilości 30 szt w cenie preparatu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33631600-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Jakość 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 9 Nazwa: Pakiet nr 9 - Preparat mycia i dezynfekcji powierzchni i sprzętu medycznego.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Preparat w koncentracie do mycia i dezynfekcji powierzchni podłogowych ponadpodłogowych, nieinwazyjnych wyrobów medycznych, np. łóżka, fotele zabiegowe itp., aparatury. Nie wymagający spłukiwania. Nie zawierajacy aldehydów, fenoli.Wykazujący wysoką tolerancję materiałową. Posiadający w składzie czwartorzędowy związek amonowy,aminę,alkohol. Spektrum działania B ( w tym MRSA), F ( C. albicans) ,V ( BVDV,Vaccinia 0,25% w 15 min. V ( Noro,Adeno,Polio) 0,25% max 30 min, Rota 1,5% w 5min,Tbc ( M.terrae,M.avium), Spory ( B. subtilis,B. cereus) 0,5% w 30 min. z możliwością poszerzenia o F ( A. brasiliensis). Wyrób medyczny lub produkt biobójczy. Zamawiający wymaga dostarczenia systemu kontroli czystości powierzchni, poprzez dostarczenie znaczników ultrafioletowych w ilości ok.10 szt w cenie preparatu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33631600-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Jakość 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 10 Nazwa: Pakiet nr 10 - Preparat do mycia i dezynfekcji narzędzi, osprzętu anestezjologicznego
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Płynny środek w postaci koncentratu do wstępnego mycia i dezynfekcji narzędzi. Nie wymagający aktywatora.Zawierający : czwartorzędowe związki amonowe, amina, enzym -proteaza, inhibitor korozji. Spektrum: B, F ( C. albicans),V( HBV, HCV, HIV, BVDV, Herpes simlex, wirus grypy A,B,C,Ebola, Adeno) ,Tbc- 0,5% max 30 min, Polio 0,5% ok 30 min. Wyrób medyczny kl II b 2. Płynny środek w postaci koncentratu do wstępnego mycia i wstępnej dezynfekcji narzędzi chirurgicznych. Nie wymagający aktywatora.Posiadający dobre właściwości czyszczące, nawet przy wysokim obciążeniu białkowym.Zawierający w składzie: N – (3- aminopropylo)-N-dodecylopropano-1,3 diamina,poli (oksy-1,2-etanodilo),alfa- [2(didecylmetyloamino)etylo ]- omega-hydroksy-propian (sól),chlorek didecylodimetyloamonu,izopropanol. Spektrum: B ( w tym MRSA),F (C.albicans), Tbc (M.terrae,M avium) w stężeniu 0,5% do 30 min,V (Polio,Adeno,Noro) 0,25% do 30 min, S (B.subtilis,B.cereus) w stężeniu 0,5% do 30 min. możliwość poszerzenia spektrum C.sporogenes,A.brasiliensis, Polyoma SV 40, Rota.Wyrób medyczny kl II b.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33631600-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Jakość 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 11 Nazwa: Pakiet nr 11 - Preparat do mycia i dezynfekcji powierzchni
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Preparat w postaci koncentratu na bazie dwutlenku chloru,do mycia i dezynfekcji powierzchni i sprzętu medycznego. Spektrum: B ( w tym MRSA),F,Tbc (M.avium,M. terrae) V Noro,Adeno,Polio) S C. difficile) do 5 min. Wyrób medyczny kl II a
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33631600-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Jakość 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 12 Nazwa: Pakiet nr 12 - Preparat do mycia i dezynfekcji powierzchni, i sprzętu medycznego.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Preparat w postaci tabletek wykazujący działanie sporobójcze do jednoczesnego mycia i dezynfekcji powierzchni, zawierający tenzydy myjące, na bazie aktywnego chloru (Troklozen sodu), możliwość zanurzenia w roztworze,możliwość stosowania do powierzchni mających kontakt z żywnością. Wykazujący działanie na B,Tbc (M.avium,M. terrae) F (co najmniej C albicans) V (Adeno,Polio), S ( w tym Clostridium difficile) czas działania do 15 min. Produkt biobójczy
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33631600-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Jakość 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 13 Nazwa: Pakiet nr 13 - Preparat do dezynfekcji powierzchni i sprzętu medycznego.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Preparat chlorowy w tabletkach do dezynfekcji sprzętu, przedmiotów, powierzchni obciążonych substancjami organicznymi, szczególnie w obiektach służby zdrowia ( możliwość zanurzenia w roztworze np. kaczek,basenów itp. Rozpuszczalny w wodzie,oparty o aktywny chlor. Tabletka o gramaturze 2,7 g o zawartości 1,5 g. aktywnego chloru, pH roztw. ok. 8. Wykazujący działanie na B, F,Tbc V w czasie do 15 min. Przy wyższych stężeniach możliwość stosowania do dezaktywacji zanieczyszczeń organicznych,krwi. Potwierdzona zgodnie z normą EN 13704 skuteczność wobec spor: C. difficile. Produkt biobójczy
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33631600-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Jakość 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 14 Nazwa: Pakiet nr 14 - Preparat do dezynfekcji delikatnych powierzchni nieodpornych na działanie alkoholu
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Gotowy do użycia preparat bezzapachowy,w postaci piany, przeznaczony do szybkiej dezynfekcji, miejsc trudnodostępnych,urządzeń, małych powierzchni, wrażliwych na działanie alkoholu; również na oddziałach noworodkowych, do inkubatorów, głowic USG, ekranów LCD, monitorów, pomp infuzyjnych i w pionie żywieniowym. Skuteczny w czasie do 1 min.na B ( w tym MRSA) Tbc,F, V (HIV,HBV,HCV,) Rota,Vaccinia oraz w czasie do 5 min. na wirusy Polioma oraz Norowirus. Wyrób medyczny kl II a
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33631600-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Jakość 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 15 Nazwa: Pakiet nr 15 - Preparat do mycia i dezynfekcji narzędzi, inkubatorów, urządzeń anestezjologicznych.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Preparat w proszku,bez aktywatora, na bazie nadwęglanu sodu i TAED, zawierający kwas adypinowy i enzymy ( proteaza,amylaza,lipaza). Przeznaczony do mycia i dezynfekcji narzędzi medycznych,urządzeń anestezjologicznych. Możliwość stosowania do inkubatorów i innych sprzętów medycznych. Do dezynfekcji manualnej oraz w myjkach ultradźwiękowych. Preparat z zawartością substancji zapobiegajacych pyleniu. Spektrum działania: B ( MRSA),F ( C.albicans, A brasiliensis), Tbc ( M.avium,M.terrae) V (Adeno,Polio,Noro), C.difficile – 2% w 10 min., B. Subtilis – 1% w 30 min. Wyrób medyczny kl II b
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33631600-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Jakość 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 16 Nazwa: Pakiet nr 16 - Preparat do dezynfekcji powierzchni i sprzętów.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Chusteczki do szybkiej dezynfekcji delikatnych powierzchni i wyposażenia medycznego.Zawierające w składzie mieszaninę alkoholi alifatycznych (etanol 12-15 g/100 g, izopropanol 15-20g/100g), charakteryzujace się dobra kompatybilnością materiałową, możliwość użycia np. do klawiatur,ekranów dotykowych, powierzchni aparatury, sprzętu medycznego,sond USG, itp. Rozmiar chusteczki 20x20 cm., o gramaturze ok. 50 g/m². Nie zawiera barwników i substancji zapachowych. Przebadane zgodnie z normą PNEN16615 :2015 w 1 min. Wyrób medyczny
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33631600-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Jakość 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 17 Nazwa: Pakiet nr 17 - Preparaty do mycia i wykonania procesów dezynfekcji.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Suche chusteczki w rolkach do nasączania dowolnym środkiem dezynfekcyjnym. Przeznaczone do dezynfekcji lub osuszania skóry i powierzchni. Wykonane z mieszanki celulozy, poliestru i wiskozy o gramaturze nie mniej niż 70 g/m² . Produkt niepylący nie pozostawiajacy smug po użyciu. Rozmiar 30x 34 cm. Wyrób medyczny.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33772000-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Jakość 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 18 Nazwa: Pakiet nr 18 - Ręczniki czyściwo papierowe.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Ręczniki papierowe w rolkach,chłonne i wytrzymałe, do stosowania w różnych warunkach,elastyczne ,nie rozrywają się. Bezpieczne dla skóry,do czyszczenia powierzchni i przedmiotów. Można stosować w połączeniu z wodą,detergentami,środkami dezynfekcyjnymi.Nie powodują uczuleń.Czyściwo tworzy celuloza w białym kolorze.Podzielona na odcinki ( perforowane) o gramaturze 20g/m,dwuwarstwowy. Szer.min.28 cm,długość min.260 m,bezzapachowy, wysoka absorbcja.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33772000-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Jakość 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 19 Nazwa: Pakiet nr 19 -Preparat do mycia i dezynfekcji powierzchni i sprzętów wrażliwych na działanie alkoholi.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Bezalkoholowe chusteczki do mycia i dezynfekcji nieinwazyjnych powierzchni, wyrobów medycznych, wyposażenia wrażliwego na działanie alkoholi. Zawierające w składzie conajmniej 2 substancjie aktywne , w tym czwartorzędowe związki amonowe i dodocylamina. Wymiar chusteczki 20x20 cm. Spektrum działania: B ( w tym MRSA,VRE) F ( C. albicans) V( HIV,HBV,HCV,Vaccinia,Noro,Rota), w czasie min. 30 sek., Tbc. ( M.avium,M.terrae) w czasie do 5 min z możliwością poszerzenia o F ( A. niger i S. Clostridium difficile )w czasie max 15 min. Wyrób medyczny kl II a.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33631600-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Jakość 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 20 Nazwa: Pakiet nr 20 - Preparat do mycia rąk, ciała i toalety pacjentów przed zabiegami operacyjnymi
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Preparat do mycia rąk i ciała o działaniu mikrobójczym,zawierający w składzie diglukonian chlorheksydyny,zapewniający działanie nawilżające i wygładzające. Możliwość dekolonizacj skóry pacjenta przed zabiegami operacyjnymi. Spektrum działania: B ( w tym MRSA),drożdże,wirusy osłonione (HIV,HBV,HCV) – czas działania 60 sek. Możliwośc użycia preparatu do higienicznego mycia rąk,zgodnie z normą ( EN 1499) – czas działania – 30 sek. Produkt biobójczy
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33631600-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Jakość 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 21 Nazwa: Pakiet nr 21 - Preparat do dezynfekcji butów operacyjnych.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Preparat do ręcznego mycia i dezynfekcji narzędzi medycznych.Produkt przystosowany do manualnego mycia jak również w myjni ultradźwiękowej. Produkt w postaci powlekanego granulatu. Zawierajacy w składzie min. nadwęglan sodu oraz kwas cytrynowy. Wykazujący działanie bakteriobójcze,drożdżakobójcze,ograniczone wirusobójcze oraz sporobójcze w stężeniu użytkowym 1% w czasie do 15 min. Działanie bakteriobójcze, grzybobójcze,prątkobójcze, wirusobójcze,sporobójcze w stężeniu 2% w czasie do 15 min. Wyrób medyczny
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33631600-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Jakość 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 22 Nazwa: Pakiet nr 22 - Preparat do usuwania nieprzyjemnych zapachów np. moczu
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Preparat oparty na mieszaninie kwasów organicznych: kwasu mlekowego pow.2% kwasu cytrynowego,środków powierzchniowo czynnych,alkoholu izopropylowego pow.2% oraz kompozycję zapachową <1%. Preparat w aerozolu do usuwania odoru moczu i innych, nieprzyjemnych zapachów. Nie może być substancją żrącą
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33631600-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Jakość 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 23 Nazwa: Pakiet nr 23 - Preparat do dezynsekcji.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Preparat do dezynsekcji zawierający deltrametrynę, tetrametrynę, piperonyl
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33691300-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin dostawy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 24 Nazwa: Pakiet nr 24 - Preparat do dezynsekcji.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Preparat do dezynsekcji zawierajacy bendiokarb
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33691300-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin dostawy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 25 Nazwa: Pakiet nr 25 - Preparat do dezynsekcji
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Preparat do dezynsekcji zawierajacy d- fenotrynę, piperonyl
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33691300-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin dostawy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 26 Nazwa: Pakiet nr 26 - Preparat do dezynsekcji .
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Preparat do dezynsekcji zawierający Alfa cypermetynę
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33691300-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin dostawy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 27 Nazwa: Pakiet nr 27 - Preparat do deratyzacji.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Preparat do deratyzacji zawierający brodifacum
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 24456000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin dostawy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę zrobienie tatuażu tymczasowego- Łódź
  • Lokalizacja zleceniałódzkie
  • Data dodania02-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę zrobienie tatuażu tymczasowego. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.