Dostawa środków czystości: drobnego sprzętu gospodarczego, papieru toaletowego, ręczników...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa środków czystości: drobnego sprzętu gospodarczego, papieru toaletowego, ręczników papierowych itp. dla potrzeb Szpitala
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoJarosław
  • WojewództwoPodkarpackie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2019-01-21
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającySpecjalistyczny Psychiatryczny Zespół Opieki Zdrowotnej
  • Data publikacji ogłoszenia2019-01-11
  • Numer ogłoszenia502650-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 502650-N-2019 z dnia 2019-01-11 r.

Specjalistyczny Psychiatryczny Zespół Opieki Zdrowotnej: dostawa środków czystości: drobnego sprzętu gospodarczego, papieru toaletowego, ręczników papierowych itp. dla potrzeb Szpitala
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Specjalistyczny Psychiatryczny Zespół Opieki Zdrowotnej, krajowy numer identyfikacyjny , ul. ul. Kościuszki  18 , 37500   Jarosław, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 016 621-47-02, e-mail spzoz_jaroslaw@poczta.onet.pl, faks .
Adres strony internetowej (URL): www.spzoz.jaroslaw.pl
Adres profilu nabywcy: www.spzoz.jaroslaw.pl
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.spzoz.jaroslaw.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.spzoz.jaroslaw.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty przesyłane pisemnie, pocztą
Adres:
Specjalistyczny Psychiatryczny Zespół Opieki Zdrowotnej ul. Kościuszki 18 37-500 Jarosław

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa środków czystości: drobnego sprzętu gospodarczego, papieru toaletowego, ręczników papierowych itp. dla potrzeb Szpitala
Numer referencyjny: 04/ZP/2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Zadanie nr 1 dostawa środki czystości, drobny sprzęt gospodarczy Krem do rąk glicerynowy Pollena lub równoważny - Poj. 75 ml 900 szt. Kret lub równoważny do rur 250 g/ granulat/ 10 szt. Mydło toaletowe „ ARKO” lub równoważny - 100g 2100 szt. Pasta BHP 0,5 kg Ostrzeszów lub równoważny - 110 szt. Płyn do mycia naczyń 0,5 l 55 szt. Proszek do szorowania 0.5 kg 350 szt. Krem do golenia Pollena lub równoważny - 75 ml 140 szt. Pędzle do golenia 140 szt. Maszynki do golenia 1xużytku „Polsilver” lub równoważny 500 szt. Zmywaki szorstkie o wym.12x15cm 80 szt. Gąbki-ścierka wzmocniona siatką 350 szt. Końcówka mopa duża sznurkowa 15 szt. Mopy z drążkiem + wiadro z sitem 10 szt. Przepychacze gumowe 10 szt. Rękawice gospodarcze powlekane nitrylem 500 par Rękawice gumowe gospodarcze 60 par Szczotki drewniane do szorowania z kijem /ryżowe/ 40 szt. Szczotki ryżowe bez kija 25 szt. Szczotka klozetowa 70 szt. Szczotka włosiana drewniana dł. 35 cm z kijem 70 szt. Szczotka zmiotka +szufelka 60 szt. Kije drewniane do szczotek drewnianych 100 szt. Ścierki do naczyń domowe typu „ MORANA super wym. 51x31 cm 500 szt. Czyściki gąbczaste nie rysujące powierzchni 400 szt. Ścierki do podłogi dobrze wchłaniające wodę 20 szt. Worki czarne na śmiecie poj. 60 l a = 50 szt 1900 opak Worki na śmiecie czarne poj. 35 l.a= 50 szt. 50 opak Worki polietylenowe czarne o wym. 900x1200 gr.0,08 10000 szt. Worki niebieskie 800x1100 gr 0,08 mm 4000 szt. Worki żółte o wym 800x1100 cm gr. 0,08 mm 5000 szt. Worki polietylenowe niebieskie o wym 900x1200 cm , gr 0,08 mm 200 szt. Worki polietylenowe żółte o poj. 60 l gr. 0.08 mm 300 szt. Worki polietylenowe niebieskie o poj. 60 l , gr. 0,08 mm 300 szt. Zmywaki metalowe szorstkie 70 szt. Żarówki 25 WAT 200 szt. Żarówki 40 WAT 200 szt. Żarówki 60 WAT 200 szt. Żarówki 75 WAT 100 szt. Sidolux lub równoważny - do wykładzin PCV o poj.1 litra 10 szt. Sidolux lub równoważny - do drewna o poj. 1 litra 10 szt. Rękawice foliowe 1x użytku 2000 par Pronto lub równoważny - do mebli 250 ml 15 szt. Pronto lub równoważny - w płynie do mycia i konserwacji parkietu poj.1 l 5 szt. Proszek do prania rzeczy kolorowych„Bryza” lub równoważny 60 kg. Muchozol w areozolu 5 szt. Preparat pleśniobojczy SAVO lub równoważny - poj. 0,5 l 30 szt. Kostka do WC – Domestos lub równoważny 300 szt. Szampon uniwersalny do mycia wlosów o poj. 1 litr 30 szt. Worki niebieskie wiązane tasiemką 120 l 1500 szt. Worki niebieskie 60 l wiązane tasiemką 900 szt. Zadanie nr 2 - papier toaletowy, ręczniki papierowe, mydło w płynie, płyn do mycia naczyń dozownik do ręczników Mydło w płynie z gliceryną w karnistrach 5 l wykonanych z tworzywa HDPE z podziałką 05-5l ., przeznaczone do wszystkich rodzajów skóry , nie wywołujący reakcji alergicznych posiadający świeży zapach kwiatowy , pH 5,5 – 380 szt. Skoncentrowany płyn do mycia naczyń w karnistrach 5 l skład: 5-15% anionowych składników powierzchniowo czynnych, mniej niż 5% niejonowych składników powierzchniowo czynnych , z kompozycją zapachową , zawierający konserwanty i glicerynę, zapach lemon lub podobny 450 szt. Papier toaletowy celulozowo-makulaturowy , rolka 400 listków odcinana , minimum 40 mb , kolor biały min. 65% bieli, 2 warstwowy , gramatura 2x19g/m2, średnica tulei 4,5 cm średnica rolki 12 cm , szerokość 9 cm. – 13500 szt. Ręczniki jednorazowego użytku , kuchenne , dwuwarstwowy, biały - szerokość rolki 220-230 mm, 92 listki o wymiarze 220x220-230 mm. (tolerancja ±1%), ulegające biodegradacji. Gramatura papieru [g/m²]: min. 22 g/m². Produkowany z czystej celulozy. - 14000 szt. Ręcznik papierowy w składce biały 2 warstwowy , wykonywany z wyselekcjonowanej makulatury , gramatura minimum 2x20g/m2 karton 3210 listków /15 paczek po 214 listków/ rozmiar listka 23x24cm. - 360 op. Dozownik do ręcznika w roli posiadający system dozowania pojedynczych listków ręcznika, długość odcinanego listka ręcznika 23-25 cm. Wymiary dozownika nie większe niż 34 cm wysokość, 31 cm szerokość, 21,5 głębokość. Dozownik wykonany z wytrzymałego tworzywa ABS w kolorze białym .Dozownik powinien być przystosowany do dozowania ręczników z pozycji Nr 5 - 8 szt.

II.5) Główny kod CPV: 33760000-5
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
33763000-5
33711900-6
39224000-8
19520000-7


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  12   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
12

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, b. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
Zadanie nr 2 - szczegółowy opis oferowanych produktów wraz z podaniem dokładnej charakterystyki materiałów oraz sprzętu potwierdzającej, że zaoferowane produkty są zgodne z opisem przedmiotu zamówienia, a także nazwy producenta, nazwy produktu lub jego numeru katalogowego, tak aby możliwa była jego identyfikacja. Do oferty należy dołączyć katalog lub foldery oferowanych produktów. W przypadku, gdy oryginalny katalog (folder) producenta jest napisany w innym języku niż język polski, Wykonawca dołączy do swojej oferty tłumaczenie folderu oferowanego produktu,
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1) Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy Formularz Oferty, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ 2) Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy Formularz Cenowy, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 3.1 3.2 do SIWZ . 3) oryginalnie zapakowane próbki oferowanych produktów (po jednym egzemplarzu dla każdej pozycji), identycznych z przeznaczonymi do późniejszej sprzedaży: 4) Zadanie nr 2 a) do poz. 3 (papier toaletowy) – 1 sztuka lub opakowanie b) do poz. 4 (ręcznik jednorazowego użytku) – 1 sztuka lub opakowanie c) do poz. 5 (ręcznik papierowy w roli) – – 1 sztuka lub opakowanie Próbki zostaną sprawdzone w toku badania i oceny ofert pod kątem zgodności parametrów oferowanego produktu z wymogami określonymi w załączniku nr 1 do SIWZ, w następujący sposób: a) pomiar wymiarów produktów przy użyciu linijki oraz taśmy mierniczej, b) pomiar wagi produktów c) gramatura produktów dla pozycji wyrażonych w g/m2 przy użyciu danych w postaci wagi arkusza produktu oraz jego wymiarów Pozostałe parametry, takie jak jego miękkość, wytrzymałość czy brak strzępiących się fragmentów zostaną sprawdzone w sposób odpowiadający codziennemu użytkowaniu produktu, zgodnie z jego przeznaczeniem, np. poprzez zmoczenie powierzchni skóry bądź blatu mebla i wytarcie ich próbką produktu, poprzez pociąganie taśmy papieru umieszczonej w dozowniku, wyjęcie arkusza ręcznika z bindy spod banderoli oraz z dozownika przy maksymalnym jego wypełnieniu, i tym podobne. UWAGA: jako próbek Zamawiający wymaga złożenia wyrobów identycznych z przeznaczonymi do późniejszej sprzedaży. Próbki stanowią podstawę oceny oferty w kryterium „Jakość”. Próbki muszą być zapakowane i opisane w sposób pozwalający na jednoznaczne ustalenie, której oferty dotyczą – opis powinien zawierać nazwę Wykonawcy, numer pozycji, której dotyczą oraz numer katalogowy, jeśli produkt go posiada. Próbki podlegają zwrotowi na wniosek i koszt Wykonawcy jedynie w przypadku, gdy Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania. W pozostałych przypadkach próbki nie będą zwracane, 5) Oświadczenie wymienione w punkcie 7.1. SIWZ. 6) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 7) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 20114 poz 1114 oraz z 2016 poz 352), a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
jakośc 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-01-21, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: środki czystości, drobny sprzęt gospodarczy
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie nr 1 dostawa środki czystości, drobny sprzęt gospodarczy Krem do rąk glicerynowy Pollena lub równoważny - Poj. 75 ml 900 szt. Kret lub równoważny do rur 250 g/ granulat/ 10 szt. Mydło toaletowe „ ARKO” lub równoważny - 100g 2100 szt. Pasta BHP 0,5 kg Ostrzeszów lub równoważny - 110 szt. Płyn do mycia naczyń 0,5 l 55 szt. Proszek do szorowania 0.5 kg 350 szt. Krem do golenia Pollena lub równoważny - 75 ml 140 szt. Pędzle do golenia 140 szt. Maszynki do golenia 1xużytku „Polsilver” lub równoważny 500 szt. Zmywaki szorstkie o wym.12x15cm 80 szt. Gąbki-ścierka wzmocniona siatką 350 szt. Końcówka mopa duża sznurkowa 15 szt. Mopy z drążkiem + wiadro z sitem 10 szt. Przepychacze gumowe 10 szt. Rękawice gospodarcze powlekane nitrylem 500 par Rękawice gumowe gospodarcze 60 par Szczotki drewniane do szorowania z kijem /ryżowe/ 40 szt. Szczotki ryżowe bez kija 25 szt. Szczotka klozetowa 70 szt. Szczotka włosiana drewniana dł. 35 cm z kijem 70 szt. Szczotka zmiotka +szufelka 60 szt. Kije drewniane do szczotek drewnianych 100 szt. Ścierki do naczyń domowe typu „ MORANA super wym. 51x31 cm 500 szt. Czyściki gąbczaste nie rysujące powierzchni 400 szt. Ścierki do podłogi dobrze wchłaniające wodę 20 szt. Worki czarne na śmiecie poj. 60 l a = 50 szt 1900 opak Worki na śmiecie czarne poj. 35 l.a= 50 szt. 50 opak Worki polietylenowe czarne o wym. 900x1200 gr.0,08 10000 szt. Worki niebieskie 800x1100 gr 0,08 mm 4000 szt. Worki żółte o wym 800x1100 cm gr. 0,08 mm 5000 szt. Worki polietylenowe niebieskie o wym 900x1200 cm , gr 0,08 mm 200 szt. Worki polietylenowe żółte o poj. 60 l gr. 0.08 mm 300 szt. Worki polietylenowe niebieskie o poj. 60 l , gr. 0,08 mm 300 szt. Zmywaki metalowe szorstkie 70 szt. Żarówki 25 WAT 200 szt. Żarówki 40 WAT 200 szt. Żarówki 60 WAT 200 szt. Żarówki 75 WAT 100 szt. Sidolux lub równoważny - do wykładzin PCV o poj.1 litra 10 szt. Sidolux lub równoważny - do drewna o poj. 1 litra 10 szt. Rękawice foliowe 1x użytku 2000 par Pronto lub równoważny - do mebli 250 ml 15 szt. Pronto lub równoważny - w płynie do mycia i konserwacji parkietu poj.1 l 5 szt. Proszek do prania rzeczy kolorowych„Bryza” lub równoważny 60 kg. Muchozol w areozolu 5 szt. Preparat pleśniobojczy SAVO lub równoważny - poj. 0,5 l 30 szt. Kostka do WC – Domestos lub równoważny 300 szt. Szampon uniwersalny do mycia wlosów o poj. 1 litr 30 szt. Worki niebieskie wiązane tasiemką 120 l 1500 szt. Worki niebieskie 60 l wiązane tasiemką 900 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 19520000-7, 33711900-6, 39224000-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: papier toaletowy, ręczniki papierowe, mydło w płynie, płyn do mycia naczyń dozownik do ręczników
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie nr 2 - papier toaletowy, ręczniki papierowe, mydło w płynie, płyn do mycia naczyń dozownik do ręczników Mydło w płynie z gliceryną w karnistrach 5 l wykonanych z tworzywa HDPE z podziałką 05-5l ., przeznaczone do wszystkich rodzajów skóry , nie wywołujący reakcji alergicznych posiadający świeży zapach kwiatowy , pH 5,5 – 380 szt. Skoncentrowany płyn do mycia naczyń w karnistrach 5 l skład: 5-15% anionowych składników powierzchniowo czynnych, mniej niż 5% niejonowych składników powierzchniowo czynnych , z kompozycją zapachową , zawierający konserwanty i glicerynę, zapach lemon lub podobny 450 szt. Papier toaletowy celulozowo-makulaturowy , rolka 400 listków odcinana , minimum 40 mb , kolor biały min. 65% bieli, 2 warstwowy , gramatura 2x19g/m2, średnica tulei 4,5 cm średnica rolki 12 cm , szerokość 9 cm. – 13500 szt. Ręczniki jednorazowego użytku , kuchenne , dwuwarstwowy, biały - szerokość rolki 220-230 mm, 92 listki o wymiarze 220x220-230 mm. (tolerancja ±1%), ulegające biodegradacji. Gramatura papieru [g/m²]: min. 22 g/m². Produkowany z czystej celulozy. - 14000 szt. Ręcznik papierowy w składce biały 2 warstwowy , wykonywany z wyselekcjonowanej makulatury , gramatura minimum 2x20g/m2 karton 3210 listków /15 paczek po 214 listków/ rozmiar listka 23x24cm. - 360 op. Dozownik do ręcznika w roli posiadający system dozowania pojedynczych listków ręcznika, długość odcinanego listka ręcznika 23-25 cm. Wymiary dozownika nie większe niż 34 cm wysokość, 31 cm szerokość, 21,5 głębokość. Dozownik wykonany z wytrzymałego tworzywa ABS w kolorze białym .Dozownik powinien być przystosowany do dozowania ręczników z pozycji Nr 5 - 8 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33760000-5, 33763000-6, 19520000-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
jakość 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję opiekunki do osoby starszej (91 lat) - Rzeszów
  • Lokalizacja zleceniapodkarpackie
  • Data dodania22-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Poszukuję opiekunki do osoby starszej (91 lat) przychodzącej codziennie (niedzielę i święta też), co dwa tygodnie spać do niej na noc w godz. od 20.00 do 8.00 rano. Osoba jest chodząca i w większości samodzielna. Potrzebuję kogoś, kto do jej poczucie bezpieczeństwa w porze nocnej, dopilnuje przyjmowania leków, pomoże w rannej toalecie. Do dyspozycji opiekunki jest duży, osobny pokój. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI