Dostawa opatrunków specjalistycznych

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa opatrunków specjalistycznych
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoŁapy
  • WojewództwoPodlaskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
  • Termin składania wniosków2022-07-21
  • ZamawiającySAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W ŁAPACH
  • Data publikacji ogłoszenia2022-07-12
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00250903
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa opatrunków specjalistycznych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W ŁAPACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050644804

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: JANUSZA KORCZAKA 23

1.5.2.) Miejscowość: Łapy

1.5.3.) Kod pocztowy: 18-100

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.7.) Numer telefonu: 85 814 24 38

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szpitallapy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://szpitallapy.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa opatrunków specjalistycznych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ef8af19d-01cc-11ed-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00250903

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003436/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Materiały opatrunkowe i środki kontrastowe

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://szpitallapy.pl/category/przetargi/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie
zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy
użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal, (adres
skrzynki ePUAP: /SPZOZLapy/SkrytkaESP). Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o
udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. W postępowaniu o udzielenie
zamówienia korespondencja elektroniczna (inna niż oferta Wykonawcy i załączniki do oferty) odbywa
się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP oraz
udostępnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji). Korespondencja przesłana za pomocą
tego formularza nie może być szyfrowana. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym
postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP, TED).
Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, email:
przetargi@szpitallapy.pl.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane
są przez Wykonawcę za pośrednictwem Formularza do komunikacji jako załączniki. Zamawiający
dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych, oświadczeń
lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej, na adres
email: przetargi@szpitallapy.pl. Dokumenty, o których mowa powyżej są składane w sposób określony
w przepisach wydanych na podstawie art. 70 oraz art. 128 ust. 6 ustawy PZP, tj. rozporządzeniem
Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków
dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający
od Wykonawcy (Dz.U. z 30.12.2020 r. poz. 2415) oraz rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z
dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań
technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej
Ogłoszenie nr 2022/BZP 00049492/01 z dnia 2022-02-08
2022-02-08 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 31.12.2020 r. poz. 2452).
Oferta musi być sporządzona w języku polskim, w postaci elektronicznej i opatrzona kwalifikowanym
podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Rozdział 19 SWZ - INFORMACJA DOTYCZĄCA
PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Rozdział 19 SWZ - INFORMACJA DOTYCZĄCA
PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/48/2022/TP

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 4

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa opatrunków specjalistycznych zgodnie ze specyfikacjami: rodzajową oraz ilościową, które składają się na opis przedmiotu zamówienia (zał. nr 6 do SWZ – Formularz asortymentowo-cenowy) z uwzględnieniem podziału na pakiety od nr 1 do 4 stanowiące odrębne zadania w przedmiotowym postępowaniu. Realizacja przedmiotu zamówienia – 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Formularzu asortymentowo-cenowym, który stanowi załącznik nr 6 do SWZ oraz w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ. Zamawiający dopuszcza do składania ofert częściowych. Wykonawca zobowiązuje się realizować dostawy w terminie do 3 dni roboczych od daty złożenia zamówienia przez Zamawiającego.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje korzystania z prawa opcji zgodnie z art. 441 ustawy. W ramach realizacji umowy przewiduje się zastosowanie przez Zamawiającego prawa opcji polegającego na możliwości zwiększenia zakresu realizacji dostaw poszczególnych pozycji w sytuacji wyczerpania asortymentu
w ilości nieprzekraczającej 40% wielkości określonej w formularzu asortymentowo-cenowym. Zamawiający skorzysta z prawa opcji w sytuacji
wyczerpania podstawowych ilości asortymentu określonych w formularzu asortymentowocenowym
w okresie obowiązywania umowy. Przy ustalaniu wielkości granicznej opcji dla danego
asortymentu Zamawiający celem realizacji zamówienia będzie każdorazowo zaokrąglał w górę
wyliczenie do pełnej jednostki handlowej asortymentu.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z największą liczbą punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa opatrunków specjalistycznych zgodnie ze specyfikacjami: rodzajową oraz ilościową, które składają się na opis przedmiotu zamówienia (zał. nr 6 do SWZ – Formularz asortymentowo-cenowy) z uwzględnieniem podziału na pakiety od nr 1 do 4 stanowiące odrębne zadania w przedmiotowym postępowaniu. Realizacja przedmiotu zamówienia – 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Formularzu asortymentowo-cenowym, który stanowi załącznik nr 6 do SWZ oraz w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ. Zamawiający dopuszcza do składania ofert częściowych. Wykonawca zobowiązuje się realizować dostawy w terminie do 3 dni roboczych od daty złożenia zamówienia przez Zamawiającego.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje korzystania z prawa opcji zgodnie z art. 441 ustawy. W ramach realizacji umowy przewiduje się zastosowanie przez Zamawiającego prawa opcji polegającego na możliwości zwiększenia zakresu realizacji dostaw poszczególnych pozycji w sytuacji wyczerpania asortymentu
w ilości nieprzekraczającej 40% wielkości określonej w formularzu asortymentowo-cenowym. Zamawiający skorzysta z prawa opcji w sytuacji
wyczerpania podstawowych ilości asortymentu określonych w formularzu asortymentowocenowym
w okresie obowiązywania umowy. Przy ustalaniu wielkości granicznej opcji dla danego
asortymentu Zamawiający celem realizacji zamówienia będzie każdorazowo zaokrąglał w górę
wyliczenie do pełnej jednostki handlowej asortymentu.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z największą liczbą punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa opatrunków specjalistycznych zgodnie ze specyfikacjami: rodzajową oraz ilościową, które składają się na opis przedmiotu zamówienia (zał. nr 6 do SWZ – Formularz asortymentowo-cenowy) z uwzględnieniem podziału na pakiety od nr 1 do 4 stanowiące odrębne zadania w przedmiotowym postępowaniu. Realizacja przedmiotu zamówienia – 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Formularzu asortymentowo-cenowym, który stanowi załącznik nr 6 do SWZ oraz w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ. Zamawiający dopuszcza do składania ofert częściowych. Wykonawca zobowiązuje się realizować dostawy w terminie do 3 dni roboczych od daty złożenia zamówienia przez Zamawiającego.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje korzystania z prawa opcji zgodnie z art. 441 ustawy. W ramach realizacji umowy przewiduje się zastosowanie przez Zamawiającego prawa opcji polegającego na możliwości zwiększenia zakresu realizacji dostaw poszczególnych pozycji w sytuacji wyczerpania asortymentu
w ilości nieprzekraczającej 40% wielkości określonej w formularzu asortymentowo-cenowym. Zamawiający skorzysta z prawa opcji w sytuacji
wyczerpania podstawowych ilości asortymentu określonych w formularzu asortymentowocenowym
w okresie obowiązywania umowy. Przy ustalaniu wielkości granicznej opcji dla danego
asortymentu Zamawiający celem realizacji zamówienia będzie każdorazowo zaokrąglał w górę
wyliczenie do pełnej jednostki handlowej asortymentu.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z największą liczbą punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa opatrunków specjalistycznych zgodnie ze specyfikacjami: rodzajową oraz ilościową, które składają się na opis przedmiotu zamówienia (zał. nr 6 do SWZ – Formularz asortymentowo-cenowy) z uwzględnieniem podziału na pakiety od nr 1 do 4 stanowiące odrębne zadania w przedmiotowym postępowaniu. Realizacja przedmiotu zamówienia – 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Formularzu asortymentowo-cenowym, który stanowi załącznik nr 6 do SWZ oraz w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ. Zamawiający dopuszcza do składania ofert częściowych. Wykonawca zobowiązuje się realizować dostawy w terminie do 3 dni roboczych od daty złożenia zamówienia przez Zamawiającego.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje korzystania z prawa opcji zgodnie z art. 441 ustawy. W ramach realizacji umowy przewiduje się zastosowanie przez Zamawiającego prawa opcji polegającego na możliwości zwiększenia zakresu realizacji dostaw poszczególnych pozycji w sytuacji wyczerpania asortymentu
w ilości nieprzekraczającej 40% wielkości określonej w formularzu asortymentowo-cenowym. Zamawiający skorzysta z prawa opcji w sytuacji
wyczerpania podstawowych ilości asortymentu określonych w formularzu asortymentowocenowym
w okresie obowiązywania umowy. Przy ustalaniu wielkości granicznej opcji dla danego
asortymentu Zamawiający celem realizacji zamówienia będzie każdorazowo zaokrąglał w górę
wyliczenie do pełnej jednostki handlowej asortymentu.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z największą liczbą punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Rozdział 14 SWZ - WYKAZ WYMAGANYCH DOKUMENTÓW

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

§ 7 PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY - ZAŁĄCZNIK NR 2 DO SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-07-21 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia lub wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Sposób złożenia oferty opisany został w Instrukcji użytkownika dostępnej na miniPortalu.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-07-21 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-08-19

NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję opiekunki do osoby średnim wieku po urazie kręgosłupa - Białystok
  • Lokalizacja zleceniapodlaskie
  • Data dodania07-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam, Poszukuję opiekunki do osoby niepełnosprawnej w średnim wieku (47l) po urazie kręgosłupa. Praca z zamieszkaniem. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI