Dostawa odczynników laboratoryjnych

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa odczynników laboratoryjnych
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoMorąg
  • WojewództwoWarmińsko-mazurskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2020-02-13
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającySzpital Miejski w Morągu Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
  • Data publikacji ogłoszenia2020-02-05
  • Numer ogłoszenia508008-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 508008-N-2020 z dnia 2020-02-05 r.

Szpital Miejski w Morągu Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością: Dostawa odczynników laboratoryjnych
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Miejski w Morągu Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, krajowy numer identyfikacyjny 30655500000000, ul. ul. Dąbrowskiego  16 , 14-300  Morąg, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 897 574 231, e-mail dzp@szpitalmorag.pl, faks 897 574 593.
Adres strony internetowej (URL): www.szpitalmorag.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.szpitalmorag.pl www.e-propublico.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.szpitalmorag.pl www.e-propublico.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Tak
adres
https://e-propublico.pl/

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
nie
Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa odczynników laboratoryjnych
Numer referencyjny: 3/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa odczynników laboratoryjnych do Szpitala Miejskiego w Morągu Sp. z o. o. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, gdzie część (zadanie) stanowi: 1 Pakiet 1. Odczynniki lateksowe i kasetkowe 2 Pakiet 2. KOAGULOLOGIA - odczynniki do analizatora COAG CHROM 3003 3 Pakiet 3. HEMATOLOGIA - odczynniki do analizatora SYSMEX KX21N 4 Pakiet 4. Odczynniki biochemiczne - odczynniki do analizatora ACCENT 200 5 Pakiet 5. Gazometria, elektrolity - odczynniki do analizatorów RAPIDLAB 348, RAPIDCHEM 744 6 Pakiet 6. Odczynniki do immunochemii Wspólny Słownik Zamówień: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne Szczegółowy przedmiot zamówienia określony jest w Załączniku nr 2 - Formularzu cenowym oraz dodatkowo (dotyczy tylko pakietu 6) w Załączniku nr 6 - Wymagania dotyczące analizatora immunochemicznego.

II.5) Główny kod CPV: 33696500-0
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 421207,80
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  12   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy. W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności dokumentów w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dokumentów, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego (nr sprawy i rok), Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
Dotyczy Pakietu 3: 1. Karty CE odczynników oraz karty charakterystyki dot. substancji niebezpiecznych. 2. Ulotki potwierdzające skład chemiczny odczynników. Dotyczy Pakietu 4: 1. Instrukcje odczynnikowe wraz z aplikacjami na aparat. Dotyczy Pakietu 5: 1. Wyniki precyzji i odtwarzalności dla pomiarów przeprowadzanych na systemie R.348 z użyciem oferowanych odczynników i materiałów kontrolnych wystawione przez producenta.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wypełniony i podpisany formularz ofertowy i cenowy – załącznik nr 1 i 2 do SIWZ W przypadku, gdy umocowanie do reprezentowania wykonawcy nie wynika ze stosownego dokumentu, a w szczególności z odpisu z właściwego rejestru, należy załączyć stosowne pełnomocnictwo. Dokumenty lub oświadczenia składane są w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego lub w elektronicznej kopii dokumentu lub oświadczenia poświadczonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo Podwykonawca, w zakresie dokumentów lub oświadczeń, które każdego z nich dotyczą. Poświadczenie za zgodność z oryginałem elektronicznej kopii dokumentu lub oświadczenia, następuje przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
CENA 60,00
Termin dostawy 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: Nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Dopuszcza się możliwość zmian umowy w następującym zakresie i na określonych poniżej warunkach: a) Zmiany stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian. b) Zmiany wymienione w ppkt a) następują z mocy prawa i obowiązują od dnia obowiązywania odpowiednich przepisów bez konieczności sporządzania aneksu. c) Strony dopuszczają zmianę cen jednostkowych asortymentu objętego umową w przypadku zmiany wielkości opakowania wprowadzonej przez producenta z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową. d) Strony dopuszczają możliwość przedłużenia okresu trwania umowy w przypadku nie wykorzystania kwoty objętej umową.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Zgodnie z art. 8 ust. 3 ustawy Pzp, nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert w sposób niebudzący wątpliwości zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, załączając stosowne wyjaśnienia, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa.
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
Wszelkie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2018 r., poz. 419), które Wykonawca chce zastrzec, jako tajemnicę przedsiębiorstwa, powinny zostać przesłane za pośrednictwem Platformy, w osobnym pliku, na karcie "Oferta/Załączniki", w tabeli "Część oferty stanowiąca tajemnicę przedsiębiorstwa", za pomocą opcji "Załącz plik". Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy Pzp.
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-02-13, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Pakiet 1 Odczynniki lateksowe i kasetkowe
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Odczynnik lateksowy RF + kontrole A` 100 oznaczeń ------600 Odczynnik lateksowy ASO + kontrole a` 100 oznaczeń ------200 Odczynnik lateksowy Waalera-Rosego + kontrole a` 100 oznaczeń----200 Komórki LE(SLE) a` 25 oznaczeń -----125 ADENO i ROTA WIRUSY w kale. Test kasetkowy-----60 FOB – krew utajona w kale (bez diety, test kasetkowy o najwyższej czułości)-----320 Narkotyki w moczu test kasetkowy (5-7 parametrowe)-------60 Próby ciążowe w moczu. Test kasetkowy------20 Clostridium Difficile. Test kasetkowy--------------80
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33696500-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 7298,10
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin dostawy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Testy kasetkowe z wyraźnym polem odczytu reakcji (rota i adeno wirusy odczyt w oddzielnych polach na jednej kasetce). FOB test bez diety.


Część nr: 2 Nazwa: Pakiet 2 KOAGULOLOGIA - odczynniki do analizatora COAG CHROM 3003
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zestaw do oznaczania czasu kaolinowo-kefalinowego APTT 10 op Zestaw do oznaczania czasów PT 34 op Osocze kontrolne NORMAL 1 ml 100fiol. Osocze kontrolne HIGH 1 ml 50 fiol. Osocze kontrolne D-dimer N 1 ml 32 fiol. Osocze kontrolne D-dimer P 1 ml 32 fiol. Kuwety a` 500 43 op. Kalibrator 3 op. Zestaw do D-dimerów 22 op. Chlorek wapnia 25 ml
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33696500-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 35022,83
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin dostawy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Pakiet 3 HEMATOLOGIA - odczynniki do analizatora SYSMEX KX21N
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dializer a` 20L 42 op. Lizer a` 500 ml 41 op. Krew kontrolna LOW 2,5 ml 4 fiol. Krew kontrolna NORMAL 2,5 ml 8 fiol. Krew kontrolna HIGH 2,5 ml 4 fiol. Odczynnik myjący (5x100 ml) 500 ml
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33696500-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 17538,23
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin dostawy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Odczynniki i krew kontrolna produkowane przez tego samego producenta. Odczynniki do podłączenia bez rekalibracji


Część nr: 4 Nazwa: Pakiet 4 Odczynniki biochemiczne - odczynniki do analizatora ACCENT 200
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zestaw do oznaczania glukozy. Metoda z oksydazą glukozową. 16 op-8000 Albuminy. Metoda z BCG 9 op-1080 Alkohol etylowy. Metoda enzymatyczna 2 op-570 Zestaw do oznaczania mocznika. Metoda z ureazą GLDH 8 op-2160 Zestaw do oznaczania kwasu moczowego. Metoda z urykazą/POD 12 op-3240 Zestaw do oznaczania HDL. Cholesterol metoda bezpośrednia 12 op-2880 Zestaw do oznaczania białka całkowitego. Metoda biuretowa 4 op-1000 Zestaw do oznaczania bilirubiny całkowitej. Metoda z wanadanem sodu 13 op-3510 Zestaw do oznaczania kreatyniny. Metoda enzymatyczna 45 op-12150 Zestaw do oznaczania cholesterolu całkowitego. Metoda z esterazą i oksydazą 8 op-4000 Zestaw do oznaczania trójglicerydów. Metoda z peroksydazą. 6 op-3240 Zestaw do oznaczania bilirubiny bezpośredniej. Metoda z wanadanem sodu 2 op-480 ASAT. Metoda IFCC bez fosf. pirydoksalu 17 op-5270 ALAT. Metoda IFCC bez fosf. pirydoksalu 20 op-6200 Amylaza. Metoda z CNP G3 7 op-1680 GGTP. Metoda z gamma-glutamylokarboksynitro-anilidem 15 op-1950 CK. Metoda IFCC 10 op- 1300 Wapń całkowity. Metoda z arsenazo 8 op-1680 Fosfor nieorganiczny. Metoda z fosforomolibdenianem 11 op-990 Fosfataza alkaiczna. Metoda IFCC z dod. AMP 11 op-1430 Żelazo. Metoda z ferrozyną 5 op-1600 Magnez. Metoda z blękitem ksylidynowym 40 op-4400 CRP ilościowo. Liniowość do 30 mg/dl. Ciekły odczynnik 78 op-9360 Surowica kontrolna N po 5 ml Liofilizowana; na bazie surowicy ludzkiej; m.in. z poziomem dla HDL bezpośredniego i bilirubiny całkowitej i bezpośredniej 72 fiol. Surowica kontrolna P po 5 ml Liofilizowana; na bazie surowicy ludzkiej; m.in. z poziomem dla HDL bezpośredniego i bilirubiny całkowitej i bezpośredniej 72 fiol. Multikalibrator LEVEL 1 Liofilizowany; na bazie surowicy ludzkiej; także z poziomem dla bilirubiny całkowitej i bezpośredniej 12 fiol. Multikalibrator LEVEL 2 Liofilizowany; na bazie surowicy ludzkiej; także z poziomem dla bilirubiny całkowitej i bezpośredniej 12 fiol. Kontrola do CRP 3 op. Kalibrator do CRP 3 op. Kalibrator do etanolu 2 op. Kontrola do etanolu 2 op. Kalibrator HDL 3 op. Kuwety pomiarowe opakowania po 2500 szt. Do aparatu Accent 200 w segmentach po 10 szt. 33 op. Lampa 5 szt. Płyn myjący do analizatora kwaśny 4 op. Płyn myjący do analizatora zasadowy 4 op. Filtr wodny 2 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33696500-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 53449,13
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin dostawy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Wszystkie odczynniki w formie ciekłej w opakowaniach umożliwiających ich bezpośrednie wstawienie do rotora 2. Instrukcje odczynnikowe wraz z aplikacjami na aparat dołączone do oferty przetargowej 3. Wszystkie odczynniki muszą pochodzić od jednego producenta 4. Wszystkie kalibratory muszą być dostosowane do oferowanej metodyki badań 5. Wszystkie kontrole muszą być dostosowane do oferowanej metodyki oraz posiadać serie z jak najdłuższym okresem przydatności 6. W przypadku, gdy z deklarowanych ilości oznaczeń nie można zaoferować pełnego opakowania, należy zaokrąglić do pełnego opakowania w górę


Część nr: 5 Nazwa: Pakiet 5. Gazometria, elektrolity - odczynniki do analizatorów RAPIDLAB 348, RAPIDCHEM 744
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Moduł reakcyjny Na, K, CL nr katalogowy 02970609 12 op. Roztwór myjący 5 op. Elektroda referencyjna 2 szt. Pompka 2 szt. Elektroda chlorkowa 1 szt. Elektroda sodowa 1 szt. Elektroda potasowa 1 szt. Moduł zaworów 1 szt. Kontrola TRI LEVEL QC kit 3 op. CAL PACK BUFOR lub równoważny nr katalogowy 104227 7 op. CAL PACK WASH lub równoważny nr katalogowy 104226 7 op. Butla z gazami (komplet) 4 op. Kontrola LEVEL 1 5 op. Kontrole LEVEL 2 5 op. Kontrole LEVEL 3 5 op. Roztwory uzupełniające elektrody (Na, K, CL) 3 op. Roztwór uzupełniający elektrodę pH 2 op. Kalibrator Ht 2 op. Elektroda p O2 1 szt. Elektroda p CO2 1 szt. Elektroda referencyjna 2 szt. Pompka 4 szt. Roztwór uzupełniający do elektrody referencyjnej 2 szt. Roztwór odbiałczający x 10 szt. 5 op. Roztwór kondycjonujący x 5 szt. 3 op.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33696500-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 52173,61
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin dostawy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Zaoferowany asortyment powinien być zgodny z wymogami instrukcji obsługi producenta analizatorów parametrów krytycznych R.348 i R.744 (ustawa o wyrobach medycznych – art. 4 punkt 4, czyli obowiązek przestrzegania instrukcji używania analizatorów dostarczonych przez wytwórcę) 2. Cały asortyment powinien pochodzić od jednego producenta, w celu zapewnienia wysokiej jakości i wiarygodności wyników 3. Zamawiający wymaga zaoferowania odczynników nie wymagających dodatkowej walidacji na aparatach R.348 i R744 lub posiadających dokument prducenta aparatów o przeprowadzeniu walidacji na w/w analizatorach 4. Zamawiający wymaga dostarczenia do oferty wyników precyzji i odtwarzalności dla pomiarów przeprowadzanych na systemie R.348 z użyciem oferowanych odczynników i materialów kontrolnych wystawionych przez producenta


Część nr: 6 Nazwa: Pakiet 6 Odczynniki do immunochemii Dzierżawa aparatu
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: TSH a` 200 oznaczeń 23 op. Troponina Ths STAT a` 100 oznaczeń 41 op. HBS a` 100 oznaczeń 16 op FT3 a` 200 oznaczeń 7 op FT4 a` 200 oznaczeń 10 op PSA a` 100 oznaczeń 11 op HCG a` 100 oznaczeń 4 op PRL a` 100 oznaczeń 4 op TOXO IgG a` 100 oznaczeń 3 op. TOXO IgM a` 100 oznaczeń 4 op Prokalcytonina a` 100 oznaczeń 8 op Anty TPO a` 100 oznaczeń 7 op Anty HCV a` 100 oznaczeń 4 op HIV comb. a` 100 oznaczeń 6 op Witamina D3 a 100 oznaczeń 12 op Witamina B12 a` 100 oznaczeń 11 op Pro BNB a` 100 oznaczeń 7 op CK-MB a` 100 oznaczeń 8 op Insulina 9 op Kalibratory i kontrole niezbędne do wykonywania w/w ilości oznaczeń. Należy podać nazwy, określić ilość i cenę. Materiały eksploatacyjne (płucząco-myjące) - wszystkie niezbędne do wykonywania w/w oznaczeń i zaoferowanego do dzierżawy aparatu. Należy podać nazwy oraz określić ilość i cenę. Dzierżawa aparatu do wyżej wymienionych odczynników.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33696500-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 255725,90
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin dostawy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie warkoczyków syntetycznych- Barczewo
  • Lokalizacja zleceniawarmińsko-mazurskie
  • Data dodania25-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie warkoczyków syntetycznych. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.