Dostawa odczynników i testów dla Laboratorium Analitycznego, Mikrobiologicznego i...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa odczynników i testów dla Laboratorium Analitycznego, Mikrobiologicznego i Gruźlicy Wojewódzkiego Centrum Szpitalnego Kotliny Jeleniogórskiej
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoJelenia Góra
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoPodmiot prawa publicznego
  • Termin składania wniosków2019-03-01
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyWojewódzkie Centrum Szpitalne Kotliny Jeleniogórskiej
  • Data publikacji ogłoszenia2019-02-19
  • Numer ogłoszenia514681-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 514681-N-2019 z dnia 2019-02-19 r.

Wojewódzkie Centrum Szpitalne Kotliny Jeleniogórskiej: Dostawa odczynników i testów dla Laboratorium Analitycznego, Mikrobiologicznego i Gruźlicy Wojewódzkiego Centrum Szpitalnego Kotliny Jeleniogórskiej
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzkie Centrum Szpitalne Kotliny Jeleniogórskiej, krajowy numer identyfikacyjny 29364000000000, ul. ul. Ogińskiego  6 , 58-506  Jelenia Góra, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 757 537 286, e-mail przetargi1@spzoz.jgora.pl, faks 757 543 883.
Adres strony internetowej (URL): http://www.spzoz.jgora.pl/ (poczta e-mail: przetargi@spzoz.jgora.pl)
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://www.spzoz.jgora.pl/ w zakładce "ZAMÓWIENIA PUBLICZNE"

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty należy składać za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca w nieprzejrzystym, zamkniętym opakowaniu w siedzibie Zamawiającego
Adres:
Wojewódzkie Centrum Szpitalne Kotliny Jeleniogórskiej, ul. Ogińskiego 6, 58-501 Jelenia Góra, Sekretariat - pok. 171 , parter budynek D

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa odczynników i testów dla Laboratorium Analitycznego, Mikrobiologicznego i Gruźlicy Wojewódzkiego Centrum Szpitalnego Kotliny Jeleniogórskiej
Numer referencyjny: ZP/PN/03/02/2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest: dostawa odczynników i testów dla Laboratorium Analitycznego, Mikrobiologicznego i Gruźlicy Wojewódzkiego Centrum Szpitalnego Kotliny Jeleniogórskiej z podziałem na 20 pakietów każdy do osobnego rozpatrywania. (załącznik nr 1 do SIWZ) tzn.: - Pakiet nr 1- Mikrobiologia manualna-kasetkowe testy immunochromatograficzne do wykrywania antygenów w kale ludzkim dla potrzeb Działu Diagnostyki Laboratoryjnej- Laboratorium Mikrobiologiczne - Pakiet nr 2- Mikrobiologia manualna-kasetkowe testy immunochromatograficzne do wykrywania antygenów Rota/Adeno/Norowirusa w kale ludzkim dla potrzeb Działu Diagnostyki Laboratoryjnej- Laboratorium Mikrobiologiczne - Pakiet nr 3- Mikrobiologia manualna-kasetkowe testy immunochromatograficzne do jakościowego wykrywania antygenów Influenza A/B, RSV w materiałach z dróg oddechowych oraz Legionella z moczu dla potrzeb Działu Diagnostyki Laboratoryjnej- Laboratorium Mikrobiologiczne - Pakiet nr 4- Mikrobiologia manualna-kasetkowy test immunochromatograficzny do wykrywania antygenów Chlamydia trachomatis w materiałach z dróg moczowo-płciowych dla potrzeb Działu Diagnostyki Laboratoryjnej- Laboratorium Mikrobiologiczne - Pakiet nr 5-Test lateksowe do diagnostyki mikrobiologicznej : typowanie gronkowców, paciorkowców gr. A,B, C,D, F,Gdla potrzeb Działu Diagnostyki Laboratoryjnej- Laboratorium Mikrobiologiczne - Pakiet nr 6 - Test lateksowe do diagnostyki mikrobiologicznej: wykrywanie antygenów w płynie mózgowo-rdzeniowym PMR dla potrzeb Działu Diagnostyki Laboratoryjnej- Laboratorium Mikrobiologiczne - Pakiet nr 7- Test kasetkowy do diagnostyki mikrobiologicznej: wykrywanie antygenów Cryptococcus neoformans w płynie mózgowo-rdzeniowym dla potrzeb Działu Diagnostyki Laboratoryjnej- Laboratorium Mikrobiologiczne - Pakiet nr 8- Test lateksowy do diagnostyki mikrobiologicznej : wykrywanie antygenów Aspergillus spp. W surowicy, bronchoaspiracie dla potrzeb Działu Diagnostyki Laboratoryjnej- Laboratorium Mikrobiologiczne - Pakiet nr 9- Test lateksowy do diagnostyki mikrobiologicznej : wykrywanie Treponema pallidum w surowicy, krwi lub osoczu dla potrzeb Działu Diagnostyki Laboratoryjnej- Laboratorium Mikrobiologiczne - Pakiet nr 10- Krążki diagnostyczne do różnicowania Haemophilus, Gardnerella, Enterococcus Str. Pneumoniae, Str. Pyogenes, Moraxella, Staphylococcus dla potrzeb Działu Diagnostyki Laboratoryjnej- Laboratorium Mikrobiologiczne - Pakiet nr 11- Paski MIC (Minimum Inhibitory Concentration) z gradientem stężenia antybiotyku do lekowrażliwości oraz do wykrywania mechanizmów oporności dla potrzeb Działu Diagnostyki Laboratoryjnej- Laboratorium Mikrobiologiczne - Pakiet nr 12- Testy do wykrywania karbapenemaz u bakterii Gram-ujemnych dla potrzeb Działu Diagnostyki Laboratoryjnej- Laboratorium Mikrobiologiczne - Pakiet nr 13- Wzorcowe szczepy referencyjne do diagnostyki mikrobiologicznej dla potrzeb Działu Diagnostyki Laboratoryjnej- Laboratorium Mikrobiologiczne - Pakiet nr 14- Wzorcowe szczepy referencyjne do systemu Vitek dla potrzeb Działu Diagnostyki Laboratoryjnej- Laboratorium Mikrobiologiczne - Pakiet nr 15- Mikroprobówki i statywy do przechowywania szczepów bakterii w stanie zamrożonym dla potrzeb Działu Diagnostyki Laboratoryjnej – LM - Pakiet nr 16- Test lateksowe do diagnostyki mikrobiologicznej : wykrywanie antygenów grupowych Salmonella , Shigella, E coli dla potrzeb Działu Diagnostyki Laboratoryjnej- Laboratorium Mikrobiologiczne - Pakiet nr 17- Testy kasetkowe immunochromatograficzne do jakościowego wykrywania Antygenu GIARGIA LAMBLIA W KALE dla potrzeb Działu Diagnostyki Laboratoryjnej- Laboratorium Analityczne - Pakiet nr 18- Test rapidowy do diagnostyki prątków gruźlicy dla potrzeb Działu Diagnostyki Laboratoryjnej-Pracownia Diagnostyki Mikrobiologicznej/Prątka - Pakiet nr 19- Odczynnik do diagnostyki prątków gruźlicy potrzeb Działu Diagnostyki Laboratoryjnej-Pracownia Diagnostyki Mikrobiologicznej/Prątka - Pakiet nr 20 - Podłoża dla potrzeb Działu Diagnostyki Laboratoryjnej- Gruźlica

II.5) Główny kod CPV: 33696500-0
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
33124130-5
33190000-8
33100000-1


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  48   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe: 1. Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego. Zamawiający zastosuje procedurę uregulowaną w art. 24aa Ustawy Pzp, tzw. „procedura odwrócona”. Zamawiający zastrzega zgodnie z art. 24 aa Ustawy Pzp, że najpierw dokona oceny ofert a następnie zbada czy Wykonawca, którego została oceniona najwyżej, niepodlegała wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Zamawiający na etapie postępowania może odstąpić od prowadzenia „procedury odwróconej”. 2. W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczeniu wskazanej w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w Rozdziale XVII pkt. 4 SIWZ, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50, poz. 331, ze zm.).Zamawiający dopuszcza złożenia oświadczenia w formie elektronicznej lub faxem. Oryginał dokumentu należy niezwłocznie przesłać do Zamawiającego na adres podany w SIWZ wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór „Oświadczenie, o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej” stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie powyższy dokument składa każdy z partnerów konsorcjum/ członków spółki cywilnej oddzielnie w imieniu swojej firmy. 3.Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający jest obowiązany udzielić wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia wpłynął do Zamawiającego nie później niż do końca dnia tj. 25.02.2019 r. , w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert. 4.Na mocy art. 26 ust. 2 Pzp przed udzieleniem zamówienia Zamawiający będzie żądać od Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, złożenia w wyznaczonym terminie nie krótszym niż 5 dni (aktualnych na dzień złożenia) oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp tj. (prosimy nie składać ich wraz z ofertą) : 1)Zezwolenie na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej w myśl przepisów ustawy o swobodzie działalności gospodarczej (t.j. Dz. U. z 2010r. Nr 220 poz. 1447 ze zm.) lub oświadczenie, iż zgodnie z Ustawą w Wyrobach Medycznych z dnia 17.01.2017 r. (tekst jednolity) nie jest wymagane posiadanie koncesji na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej do obrotu wyrobami medycznymi zaoferowanymi w postępowaniu – należy przedstawić w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę na podstawie Rozdziału VII pkt. 2 ppkt. 1 ) SIWZ, 2)Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1) ustawy PZP, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert na podstawie Rozdziału IX pkt. 1 ppkt. 2) SIWZ, 3)Dot. wszystkich pakietów: - Katalogi, foldery (ze zdjęciami, rysunkami), do każdej pozycji w wersji papierowej, języku polskim na podstawie, których Zamawiający będzie mógł bezspornie zidentyfikować oferowany asortyment oraz zapoznać się z jego parametrami technicznymi, użytkowymi, itp. 4)Dot. wszystkich pakietów: - procedura wykonania testu w języku polskim 5)Dot. wszystkich pakietów: - certyfikaty kontroli jakości produktów od producenta 6)Dot. Pakietu nr 10 - przykładowe certyfikaty kontroli jakości produktów od producenta ( dot. pozycji 1,2,3 z wykazu asortymentowo- ilościowego załącznik nr 1) 7)Dot. Pakietu nr 11 - Certyfikat ISO 13485 na wyroby medyczne - Certyfikat ISO 9001 Kontroli Jakości 8)Dot. Pakietu nr 13,14 - Certyfikat szczepów wzorcowych - Instrukcja postępowania dot. ożywiania szczepów
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zezwolenie na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej w myśl przepisów ustawy o swobodzie działalności gospodarczej (t.j. Dz. U. z 2010r. Nr 220 poz. 1447 ze zm.) lub oświadczenie, iż zgodnie z Ustawą w Wyrobach Medycznych z dnia 17.01.2017 r. (tekst jednolity) nie jest wymagane posiadanie koncesji na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej do obrotu wyrobami medycznymi zaoferowanymi w postępowaniu – należy przedstawić w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę na podstawie Rozdziału VII pkt. 2 ppkt. 1 ) SIWZ, Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy,
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
jak w II.9) Informacje dodatkowe
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
jak w II.9) Informacje dodatkowe
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Ponadto Wykonawcy mają dołączyć do oferty następujące dokumenty: 1)Formularz oferty o treści zgodnej z załączonym wzorem ( załącznik nr 2) , 2)Wykaz asortymentowo – ilościowy wraz z formularzem cenowym ( załącznik nr 1) 3)Dowód wniesienia wadium * 4)Pełnomocnictwo złożone w oryginale lub w kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza dla podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie lub podmiotów w imieniu, których pełnomocnicy niewymienieni w dokumentach rejestrowych firmy składają oferty, 5)Oświadczenia wyszczególnione w Rozdziale IX, pkt. 1 ppkt. 1), pkt. 2 ppkt. 1), 2)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1.Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Ustala się wadium dla przedmiotu zamówienia w wysokości: - Pakiet nr 1- 1.442,00 zł. - Pakiet nr 2- 200,00 zł. - Pakiet nr 3- 418,00 zł. - Pakiet nr 4- 240,00 zł. - Pakiet nr 5- 722,00 zł. - Pakiet nr 6- 360,00 zł. - Pakiet nr 7- 84,00 zł. - Pakiet nr 8- 166,00 zł. - Pakiet nr 9- 64,00 zł. - Pakiet nr 10-720,00 zł. - Pakiet nr 11- 1.192,00 zł. - Pakiet nr 12- 120,00 zł. - Pakiet nr 13- 216,00 zł. - Pakiet nr 14- 360,00 zł. - Pakiet nr 15- 92,00 zł. - Pakiet nr 16- 125,00 zł - Pakiet nr 17- 198,00 zł. - Pakiet nr 18- 218,00 zł. - Pakiet nr 19- 32,00 zł. - Pakiet nr 20 - 918,00 zł. 2. Wykonawca wnosi wadium w pieniądzu, przelewem przed upływem terminu składania ofert na konto zamawiającego: nr konta PKO BANK POLSKI Spółka Akcyjna nr rachunku: 23 1020 2137 0000 9702 0129 1483. lub w jednej z poniżej podanych form: a) w poręczeniach bankowych lub w poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, b) w gwarancjach bankowych, c) w gwarancjach ubezpieczeniowych d) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2018, poz. 110), przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna – oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy przesłać/złożyć do Zamawiającego załączając do oferty z zaznaczeniem „Oryginał wadium przetargowego” w terminie określonym do składania ofert, natomiast kserokopię poświadczoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem należy dołączyć również jako dokument do oferty. Gwarancje bankowe i ubezpieczeniowe oraz poręczenia muszą być udzielone na cały okres związania ofertą i winny obejmować pełny zakres dotyczący wadium. W zakresie wadium obowiązują uregulowania zawarte w art. 45 i 46 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. *Uwaga: - Wadium wniesione w pieniądzu – przelewem – zaleca się dołączyć do oferty kserokopię potwierdzenia dokonanego przelewu, lub wygenerowany z systemu bankowości elektronicznej potwierdzenie przelewu. - Wadium wniesione w pozostałych przypadkach – należy dołączyć oryginał dokumentu wystawionego na rzecz zamawiającego

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
termin dostawy 20,00
termin rozpatrzenia reklamacji dla wad ukrytych 20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1.Zamawiający zastrzega sobie w trakcie realizacji umowy prawo do wprowadzenia zmian, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a zmiany są korzystne dla Zamawiającego, m.in. zmiany producenta i zmiany ilości sztuk w opakowaniu, przy odpowiednim przeliczeniu ilości zamówienia na okres realizacji zadania. 2. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, poza wyraźnie wskazanymi postanowieniami niniejszej umowy, w tym w szczególności w §2, a nadto poza zmianami w zakresie : a)numeru katalogowego produktu b)nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów c)przedmiotowym / produkt zamienny d)liczby opakowań e)ceny jednostkowej w sytuacji gdy: - wprowadzony zostanie do sprzedaży przez wykonawcę produkt zmodyfikowany/udoskonalony lub - wystąpi przejściowy brak produktu z przyczyn leżących po stronie producenta przy jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową lub - W przypadku szczególnych okoliczności, takich jak wstrzymanie lub zakończenie produkcji, 3. Zamawiający przewiduje możliwości zwiększenia wartości netto zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt. 6 Ustawy pzp (tekst jednolity Dz. U. z 2018, poz. 1986), gdzie łączna wartość zmian będzie mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ww. cytowanej ustawy i nie przekracza 10% wartości zamówienia, która została określona w § 2 pkt. 1 umowy. 4.Pozostałe istotne zmiany w zakresie umowy - zgodnie z załącznikiem nr 8
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-03-01, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> PLN
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
1. Otwarcie ofert jest jawne i odbędzie się w dniu 1.03.2019 r. o godz. 11:00 w WCSKJ w Dziale Umów, Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia – Sali Konferencyjnej, ul. Ogińskiego 6, 58-506 Jelenia Góra. 2. Pełne informacje dotyczące RODO w zakresie przedmiotu postępowania znajdują się w SIWZ i załącznikach do niej zawartych. 3.Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia lub w załączonej dokumentacji przedmiot zamówienia opisany został za pomocą norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych – Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały/ asortyment/ sprzęt spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenie stosownych dokumentów, potwierdzających spełnienie wymagań.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Mikrobiologia manualna-kasetkowe testy immunochromatograficzne do wykrywania antygenów w kale ludzkim
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Mikrobiologia manualna-kasetkowe testy immunochromatograficzne do wykrywania antygenów w kale ludzkim- 8 pozycji asortymentowych
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33696500-1, 33124130-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 48
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin dostawy 20,00
termin rozpatrzenia reklamacji dla wad ukrytych 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Mikrobiologia manualna-kasetkowe testy immunochromatograficzne do wykrywania antygenów Rota/Adeno/Norowirusa w kale ludzkim
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Mikrobiologia manualna-kasetkowe testy immunochromatograficzne do wykrywania antygenów Rota/Adeno/Norowirusa w kale ludzkim - 1 pozycja asortymentowa
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33696500-0, 33124130-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 48
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin dostawy 20,00
termin rozpatrzenia reklamacji dla wad ukrytych 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Mikrobiologia manualna-kasetkowe testy immunochromatograficzne do jakościowego wykrywania antygenów Influenza A/B, RSV w materiałach z dróg oddechowych oraz Legionella z moczu
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Mikrobiologia manualna-kasetkowe testy immunochromatograficzne do jakościowego wykrywania antygenów Influenza A/B, RSV w materiałach z dróg oddechowych oraz Legionella z moczu - 6 pozycjo asortymentowych
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33696500-0, 33124130-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 48
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin dostawy 20,00
termin rozpatrzenia reklamacji dla wad ukrytych 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Mikrobiologia manualna-kasetkowy test immunochromatograficzny do wykrywania antygenów Chlamydia trachomatis w materiałach z dróg moczowo-płciowych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Mikrobiologia manualna-kasetkowy test immunochromatograficzny do wykrywania antygenów Chlamydia trachomatis w materiałach z dróg moczowo-płciowych - 1 pozycja asortymentowa
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33696500-0, 33124130-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 48
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin dostawy 20,00
termin rozpatrzenia reklamacji dla wad ukrytych 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: Test lateksowe do diagnostyki mikrobiologicznej : typowanie gronkowców, paciorkowców gr. A,B, C,D, F,G
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Test lateksowe do diagnostyki mikrobiologicznej : typowanie gronkowców, paciorkowców gr. A,B, C,D, F,G - 4 pozycje asortymentowe
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33696500-0, 33124130-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 48
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin dostawy 20,00
termin rozpatrzenia reklamacji dla wad ukrytych 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6 Nazwa: Test lateksowe do diagnostyki mikrobiologicznej: wykrywanie antygenów w płynie mózgowo-rdzeniowym PMR
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Test lateksowe do diagnostyki mikrobiologicznej: wykrywanie antygenów w płynie mózgowo-rdzeniowym PMR- 1 pozycja asortymentowa
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33696500-0, 33124130-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 48
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin dostawy 20,00
termin rozpatrzenia reklamacji dla wad ukrytych 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7 Nazwa: Test kasetkowy do diagnostyki mikrobiologicznej: wykrywanie antygenów Cryptococcus neoformans w płynie mózgowo-rdzeniowym
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Test kasetkowy do diagnostyki mikrobiologicznej: wykrywanie antygenów Cryptococcus neoformans w płynie mózgowo-rdzeniowym- 1 pozycja asortymentowa
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33696500-0, 33124130-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 48
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin dostawy 20,00
termin rozpatrzenia reklamacji dla wad ukrytych 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 8 Nazwa: Test lateksowy do diagnostyki mikrobiologicznej : wykrywanie antygenów Aspergillus spp. W surowicy, bronchoaspiracie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Test lateksowy do diagnostyki mikrobiologicznej : wykrywanie antygenów Aspergillus spp. W surowicy, bronchoaspiracie- 1 pozycja asortymentowa
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33696500-0, 33124130-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 48
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin dostawy 20,00
termin rozpatrzenia reklamacji dla wad ukrytych 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 9 Nazwa: Test lateksowy do diagnostyki mikrobiologicznej : wykrywanie Treponema pallidum w surowicy, krwi lub osoczu
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Test lateksowy do diagnostyki mikrobiologicznej : wykrywanie Treponema pallidum w surowicy, krwi lub osoczu - 1 pozycja asortymentowa
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33696500-0, 33124130-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 48
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin dostawy 20,00
termin rozpatrzenia reklamacji dla wad ukrytych 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 10 Nazwa: Krążki diagnostyczne do różnicowania Haemophilus, Gardnerella, Enterococcus Str. Pneumoniae, Str. Pyogenes, Moraxella, Staphylococcus
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Krążki diagnostyczne do różnicowania Haemophilus, Gardnerella, Enterococcus Str. Pneumoniae, Str. Pyogenes, Moraxella, Staphylococcus- 9 pozycji asortymentowych
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33696500-0, 33124130-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 48
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin dostawy 20,00
termin rozpatrzenia reklamacji dla wad ukrytych 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 11 Nazwa: Paski MIC (Minimum Inhibitory Concentration) z gradientem stężenia antybiotyku do lekowrażliwości oraz do wykrywania mechanizmów oporności
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Paski MIC (Minimum Inhibitory Concentration) z gradientem stężenia antybiotyku do lekowrażliwości oraz do wykrywania mechanizmów oporności - 22 pozycje asortymentowe
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33696500-0, 33124130-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 48
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin dostawy 20,00
termin rozpatrzenia reklamacji dla wad ukrytych 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 12 Nazwa: Testy do wykrywania karbapenemaz u bakterii Gram-ujemnych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Testy do wykrywania karbapenemaz u bakterii Gram-ujemnych -1 pozycja asortymentowa
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33696500-0, 33124130-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 48
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin dostawy 20,00
termin rozpatrzenia reklamacji dla wad ukrytych 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 13 Nazwa: Wzorcowe szczepy referencyjne do diagnostyki mikrobiologicznej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wzorcowe szczepy referencyjne do diagnostyki mikrobiologicznej - 9 pozycji asortymentowych
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33696500-0, 33124130-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 48
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin dostawy 20,00
termin rozpatrzenia reklamacji dla wad ukrytych 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 14 Nazwa: Wzorcowe szczepy referencyjne do systemu Vitek
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wzorcowe szczepy referencyjne do systemu Vitek - 9 pozycji asortymentowych
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33696500-0, 33124130-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 48
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin dostawy 20,00
termin rozpatrzenia reklamacji dla wad ukrytych 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 15 Nazwa: Mikroprobówki i statywy do przechowywania szczepów bakterii w stanie zamrożonym
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Mikroprobówki i statywy do przechowywania szczepów bakterii w stanie zamrożonym - 4 pozycja asortymentowa
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33190000-8, 33100000-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 48
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin dostawy 20,00
termin rozpatrzenia reklamacji dla wad ukrytych 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 16 Nazwa: Test lateksowe do diagnostyki mikrobiologicznej : wykrywanie antygenów grupowych Salmonella , Shigella, E coli
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Test lateksowe do diagnostyki mikrobiologicznej : wykrywanie antygenów grupowych Salmonella , Shigella, E coli - 10 pozycjo asortymentowych
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33696500-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 48
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin dostawy 20,00
termin rozpatrzenia reklamacji dla wad ukrytych 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 17 Nazwa: Testy kasetkowe immunochromatograficzne do jakościowego wykrywania Antygenu GIARGIA LAMBLIA W KALE
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Testy kasetkowe immunochromatograficzne do jakościowego wykrywania Antygenu GIARGIA LAMBLIA W KALE -1 pozycja asortymentowa
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33696500-0, 33124130-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 48
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin dostawy 20,00
termin rozpatrzenia reklamacji dla wad ukrytych 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 18 Nazwa: Test rapidowy do diagnostyki prątków gruźlicy
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Test rapidowy do diagnostyki prątków gruźlicy - 1 pozycja asortymentowa
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33696500-0, 33124130-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 48
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin dostawy 20,00
termin rozpatrzenia reklamacji dla wad ukrytych 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 19 Nazwa: Odczynnik do diagnostyki prątków gruźlicy
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Odczynnik do diagnostyki prątków gruźlicy- 1 pozycja asortymentowa
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33696500-0, 33124130-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 48
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin dostawy 20,00
termin rozpatrzenia reklamacji dla wad ukrytych 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 20 Nazwa: Podłoża dla potrzeb Działu Diagnostyki Laboratoryjnej- Gruźlica
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Podłoża dla potrzeb Działu Diagnostyki Laboratoryjnej- Gruźlica- 6 pozycji asortymentowych
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33696500-0, 33124130-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 48
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin dostawy 20,00
termin rozpatrzenia reklamacji dla wad ukrytych 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę realizację usług opiekuńczych świadczonych w miejscu zamieszkania uczestników
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania19-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę realizację usług opiekuńczych świadczonych w miejscu zamieszkania uczestników w okresie od 02.05.2024 r. do 30.06.2026 r. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI