Dostawa odczynników chemicznych

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa odczynników chemicznych
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoMiłków
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
  • Termin składania wniosków2022-05-18
  • ZamawiającySkarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Leśny Bank Genów Kostrzyca
  • Data publikacji ogłoszenia2022-05-10
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00151416
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa odczynników chemicznych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Leśny Bank Genów Kostrzyca

1.3.) Oddział zamawiającego: Zespół Administracyjno-Gospodarczy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230296241

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Miłków

1.5.2.) Miejscowość: Miłków

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-535

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 757131048

1.5.8.) Numer faksu: 757131754

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@lbg.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lbg.lasy.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Leśnictwo

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa odczynników chemicznych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fc9d46e9-d041-11ec-9ed6-82024ae9c4d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00151416

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/lbg_kostrzyca/zamowienia_publiczne

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1) W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, wniosków (innych niż wskazanych w pkt 10.8 SWZ), zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji” dostępnych na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal. 2) Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”. 3)Sposób złożenia oferty, w tym zaszyfrowania oferty opisany został w „Instrukcji użytkownika”, dostępnej na stronie: https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP). 2.Maksymalny rozmiar plików przesłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularz do komunikacji” wynosi 150 MB.3.W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, wniosków (innych niż wskazanych w pkt 10.8 SWZ), zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji” dostępnych na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP lub ID postępowania).
4. Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, e-mail: biuro@lbg.lasy.gov.pl 5. Dokumenty elektroniczne, składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem „Formularza do komunikacji” jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych za pomocą poczty elektronicznej, na wskazany w pkt 4 adres email.
Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1.Stosownie do art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych)(Dz. Urz. UE L 119 z 04 maja 2016 r., str. 1 – „RODO”) Zamawiający informuje, iż administratorem danych osobowych jest Leśny Bank Genów Kostrzyca. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych p. Grzegorz Gnypa, z którym w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych można skontaktować się za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem Grzegorz.Gnyp@lbg.lasy.gov.pl lub telefonicznie pod numerem 75 7131048 wew. 125.
2. Zamawiający przetwarza dane osobowe zebrane w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zabezpieczenie przed ich bezprawnym rozpowszechnianiem.
3. Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX PZP, do upływu terminu do ich wniesienia.
4. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego rozstrzygnięciem, jak również, jeżeli nie ziszczą się przesłanki określone w art. 255-256 PZP – w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz jej realizacji, a także udokumentowania postępowania o udzielenie zamówienia i jego archiwizacji.
5. Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym dokumentacja postępowania zostanie udostępniona w oparciu o przepisy PZP, a także na podstawie ustawy o dostępie do informacji publicznej..
6. Dane osobowe pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy w sprawie zamówienia publicznego. 7. Niezależnie od postanowień pkt 6. powyżej, w przypadku zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, dane osobowe będą przetwarzane do upływu okresu przedawnienia roszczeń wynikających z umowy w sprawie zamówienia publicznego.
8. Dane osobowe pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia mogą zostać przekazane podmiotom świadczącym usługi doradcze, w tym usługi prawne, i konsultingowe,
9. Stosownie do art. 22 RODO, decyzje dotyczące danych osobowych nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SG.270.1.8.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 9

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) NucleoSpin Plant II Mini Kit firmy Macherey Nagel (nr katalogowy producenta: 740770.250) lub równoważny. Opis równoważności: zestaw 250 kolumienek do izolacji DNA z tkanek i komórek roślinnych, nasion oleistych, grzybów, o następujących parametrach:
- materiał wyjściowy < 100 mg tkanki roślinnej (mokrej)
lub < 20 mg tkanki roślinnej (suchej);
- objętość elucji - 2 x 50 µl;
- pojemność wiązania - 50 µg;
- czas izolacji – max. 35 min/izolację;
- możliwość przechowywania (do jednego roku) całego zestawu
w temperaturze pokojowej;
- kolumienki filtracyjne i do izolacji oznakowane w sposób umożliwiający ich rozróżnienie;
- zestaw musi zawierać:
o dwa alternatywne bufory do lizy, jeden oparty na metodzie SDS, drugi - CTAB;
o bufor precypitacyjny;
o bufor wiążący;
o dwa uzupełniające się w działaniu bufory płuczące;
o bufor elucyjny;
o RNazę A w formie liofilizatu;
o 250 filtrów kolumienkowych do klaryfikacji lizatu;
o 250 kolumienek ze złożem krzemionkowym do izolacji DNA;
o 500 probówek odbierających (2,0ml, bez wieczka);
o podręcznik użytkownika w języku producenta (oryginalny) oraz
w języku polskim lub angielskim
- podręcznik użytkownika musi zawierać następujące treści:
o informację producenta o pomyślnym przetestowaniu buforów
do izolacji z nasion co najmniej jednego gatunku rośliny naczyniowej;
o informację producenta o pomyślnym przetestowaniu buforów
do izolacji z co najmniej dwóch innych tkanek dowolnych roślin naczyniowych;
o informację producenta o pomyślnym przetestowaniu buforu
do izolacji DNA z grzybni;
o skład i pH buforu do elucji;
o informacje na temat obecności szkodliwych składników
w buforach (zgodnie z międzynarodowym kodem „risk phrases”) oraz zalecanych środkach ostrożności (zgodnie z międzynarodowym kodem „safety phrases”);
o szczegółowy protokół izolacji z użyciem buforu SDS;
o szczegółowy protokół izolacji z użyciem buforu CTAB;
o ramowe protokoły (na jednej stronie kartki, gotowe do umieszczenia przy stanowisku pracy) do izolacji z użyciem buforu SDS
oraz z użyciem buforu CTAB;
o protokół do izolacji DNA genomowego z grzybów;
o listę problemów najczęściej występujących w czasie izolacji zestawem oraz zalecenia co do ich rozwiązania (tzw. „troubleshooting”);
- jedno opakowanie pozwala na wykonanie 250 izolacji op. 4
2) Zestaw NucleoSpin Plant II 96 Core Kit (nr katalogowy producenta: 740468.4)
umożliwiający przeprowadzenie 4 x 96 izolacji DNA z tkanek i komórek roślinnych, grzybów, kompatybilny z posiadanym przez zamawiającego aparatem do izolacji epMotion 5075.
Zestaw o następujących parametrach:
- materiał objętościowy < 100 mg tkanki roślinnej (mokrej) lub < 20 mg tkanki roślinnej (suchej);
- objętość elucji – 100-200 µl;
- pojemność wiązania – 30 µl;
- czas izolacji – ok. 1 godzina / 1 płytka 96-dołkowa(z wyłączeniem etapu lizy komórkowej);
- możliwość przechowywania całego zestawu w temperaturze pokojowej;
- zestaw musi zawierać:
o dwa alternatywne bufory do lizy, jeden oparty na metodzie SDS, drugi – CTAB;
o bufor precypitacyjny;
o bufor wiążący;
o dwa uzupełniające się w działaniu bufor płuczące;
o bufor elucyjny;
o RNazę A w formie liofilizatu;
o zestaw płytek 96-dołkowych ze złożem krzemionkowym do wiązania DNA;
- podręcznik użytkowania oryginalny (producenta) oraz w języku polskim. op. 6
3) Zestaw NucleoSpin DNA Stool (nr katalogowy producenta: 740472.250) lub równoważny.
Równoważność polega na zachowaniu następujących parametrów: zestaw umożliwiający przeprowadzenie 250 izolacji DNA z próbek kału. Zestaw o następujących parametrach:
- materiał objętościowy ok. 200 mg próbki kału świeżej lub zmrożonej;
- objętość elucji – 30-100 µl;
- pojemność wiązania – 50 µg;
- czas izolacji – ok. 60 minut/ 10 prób;
- możliwość przechowywania całego zestawu w temperaturze pokojowej;
- zestaw musi zawierać:
o dwa bufory do lizy;
o bufor wiążący;
o dwa uzupełniające się w działaniu bufory płuczące;
o bufor elucyjny;
o 250 probówek z ceramicznymi kulkami do lizy;
o 250 kolumn do usuwania inhibitorów;
o 250 kolumn do wiązania DNA;
o 250 probówek odbierających (2 ml)
o 250 probówek odbierających (2,0 ml, z wieczkiem)
- podręcznik użytkowania w języku producenta (oryginalny) oraz w języku polskim lub angielskim. op. 1
4) NucleoSpin Tissue Mini kit firmy Macherey Nagel (nr katalogowy producenta: 740952.250) lub równoważny. Opis równoważności: zestaw umożliwiający przeprowadzenie 250 izolacji DNA z próbek klinicznych lub kryminalistycznych, tkanek, komórek, drożdży, bakterii lub wirusów o następujących parametrach:
- materiał objętościowy < 25 mg tkanki zwierzęcej lub ludzkiej;
- objętość elucji – 60-100 µl;
- pojemność wiązania – 60 µg;
- czas izolacji – ok. 20 minut/ próbka;
- możliwość przechowywania całego zestawu w temperaturze pokojowej;
- zestaw musi zawierać:
o dwa bufory do lizy;
o dwa uzupełniające się w działaniu bufory płuczące;
o bufor elucyjny;
o proteinazę K;
o 250 kolumn ze złożem krzemionkowym do izolacji DNA;
o 500 probówek odbierających (2,00 ml; bez wieczek);
- podręcznik użytkowania w języku producenta (oryginalny) oraz w języku polskim lub angielskim. op. 1

4.2.6.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33696300-8 - Odczynniki chemiczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena – 60 %;
2) Okres realizacji - 40 %.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zestaw QIAGEN Multiplex PCR Kit (1000) (numer katalogowy producenta: 206145).
Zestaw zawierający następujące składniki w ilościach pozwalających na przeprowadzenie 1000 reakcji PCR w objętości 50ul:
- 1 x 25 ml QIAGEN Multiplex PCR Master Mix zapewniający osiągnięcie stężenia 3mM MgCl2 w mieszaninie reakcyjnej;
- Q-Solution 5x stężony, 1x10,0ml;
- RNAse-Free Water 1x20ml;
- zawiera polimerazę Taq niewykazującą aktywności w temperaturze pokojowej (HotStarTaq DNA);
- mieszanina buforowana układem KCl i (NH4)2SO4;
- możliwość zamrożenia zestawu w celu wydłużenia jego przydatności do użycia;
- zestaw kompletny, tj. zawiera wszystkie reagenty niezbędne do przeprowadzenia PCR po dodaniu markerów i matrycy (HotStarTaq® DNA Polymerase, Multiplex PCR Buffer, dNTP Mix);
- użycie zestawu pozwala na wykonywanie PCR w multipleksach bez konieczności wcześniejszej optymalizacji;
- podręcznik użytkowania oryginalny (producenta) oraz w języku polskim. op. 1

4.2.6.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33696300-8 - Odczynniki chemiczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena – 60 %;
2) Okres realizacji - 40 %.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Zestaw Taq PCR Master Mix (2x) Eurx (numer katalogowy producenta: E2520-03) lub równoważny. Opis równoważności: zestaw zawiera:
- gotowy do użycia roztworem reakcyjnym zawierający:
o polimerazę DNA Taq,
o zoptymalizowany bufor reakcyjny,
o MgCl2;
o dNTP;
- wodę, wolną od aktywności nukleaz,
- 10 x stężony dwubarwnikowy obciążnik do elektroforezy żelowej;
- polimeraza Taq o aktywności egzonukleazy 5′-> 3′ i braku aktywności egzonukleazy 3′-> 5′, dodaje dodatkowe A na końcach 3 ‘;
- opakowanie pozwala na przeprowadzenie 500 reakcji PCR w objętości. op. 4
2) Zestaw Color Taq PCR Master Mix (2x) Eurx (numer katalogowy producenta: E2525-03) lub równoważny. Opis równoważności: zestaw zawiera:
- gotowy do użycia roztworem reakcyjnym zawierający:
o polimerazę DNA Taq,
o zoptymalizowany bufor reakcyjny,
o MgCl2;
o dNTP;
o dwubarwnikowy obciążnik do elektroforezy żelowej;
- wodę, wolną od aktywności nukleaz,
- polimeraza Taq o aktywności egzonukleazy 5′-> 3′ i braku aktywności egzonukleazy 3′-> 5′, dodaje dodatkowe A na końcach 3 ‘;
- opakowanie pozwala na przeprowadzenie 500 reakcji PCR w objętości. op. 4

4.2.6.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33696300-8 - Odczynniki chemiczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena – 60 %;
2) Okres realizacji - 40 %.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Hi-Di™ Formamide (numer katalogowy producenta: 4311320):
- wysoce dejonizowany formamid przeznaczony do przeprowadzania elektroforezy kapilarnej w analizatorach genetycznych Applied Biosystems 3130 Genetic Analyzer (Applied Biosystems®, obecnie Life Technologies, rok produkcji 2007), długość kapilary 36 cm i 50 cm;
- pojemność opakowania 25 ml. op. 2
2) GeneScan 600 LIZ Dye Size Standard (nr kat producenta: 4366589):
- standard wielkości, który może być wykorzystany w analizatorze genetycznym Applied Biosystems 3130 Genetic Analyzer oraz Applied Biosystems 3500 Genetic Analyzer; długość kapilary 36 cm i 50 cm;
- pojemność opakowania wystarczająca do przeprowadzenia 800 rozdziałów;
standard wielkości zawiera 36 wyznakowanych fragmentów o następujących długościach [pz]: 20, 40, 60, 80, 100, 114, 120, 140, 160, 180, 200, 214, 220, 240, 250, 260, 280, 300, 314, 320, 340, 360, 380, 400, 414, 420, 440, 460, 480, 500, 514, 520, 540, 560, 580, 600. op. 5
3) Polimer POP-7 Polymer for 3500/3500xL (nr kat. producenta: A26073):
- polimer umożliwiający przeprowadzenie elektroforezy kapilarnej w kapilarach o długości 36 cm lub 50 cm, podczas sekwencjonowania DNA oraz analizy fragmentów DNA w analizatorze genetycznym 3500 Genetic Analyzer;
- opakowanie rozpoznawalne przez system monitorowania czasu pracy
i daty ważności odczynników (RFID – ang. Radio Frequency Identification);
objętość opakowania pozwala na rozdział min. 96 prób. op. 5

4.2.6.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena – 60 %;
2) Okres realizacji - 40 %.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) BigDye XTerminator Purification Kit (nr kat. producenta: 4376487). Zestaw zawierający wszystkie komponenty do przeprowadzenia 1000 reakcji doczyszczania produktu PCR sekwencyjnego (metoda Sangera) przed sekwencjonowaniem DNA w analizatorach genetycznych 3130 i 3500 Genetic Analyzer:
- umożliwia doczyszczanie produktu bez konieczności kilkukrotnego przenoszenia produktu;
- stabilizuje produkt przed rozpoczęciem analizy (do 48 h w temperaturze pokojowej);
- możliwość jednoczesnego użycia komponentów (premiks);
- całkowity czas oczyszczania – max. 40 min.;
- zawiera:
o XTerminator Solution – roztwór wyłapujący niezwiązane terminatory i sole;
o SAM Solution – wspomaga działanie roztworu wyłapującego
i stabilizuje produkt;
- kompatybilność z modułami programu DataCollection 4.0 firmy Life Technologies;
- możliwość bezpośredniego przeprowadzenia elektroforezy z płytki
z doczyszczonym produktem;
- możliwość użycia w stosowanych w laboratorium protokołach bez konieczności optymalizacji;
- opakowanie umożliwia przeprowadzenie 1000 reakcji op. 1
2) BigDye Terminator v3.1 Cycle Sequencing Kit (nr kat producenta: 4337455) do wysokoprzepustowego sekwencjonowania;
- do matryc bogatych w pary GC;
- do namnażania długich fragmentów DNA;
- 1 × 800µl fiolka BigDye® Terminator v3.1 Ready Reaction Mix;
- 1 fiolka M13 (-21) Primer;
- 1 fiolka pGEM Control DNA;
- 2 × 1 ml fiolki of 5X Sequencing Buffer;
- możliwość przechowywania zestawu w zamrożeniu (-30°C do -15°C);
- możliwość użycia w stosowanych w laboratorium protokołach bez konieczności optymalizacji;
- zawartość jednego opakowania umożliwia przeprowadzenie 100 reakcji op. 4

4.2.6.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33696300-8 - Odczynniki chemiczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena – 60 %;
2) Okres realizacji - 40 %.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Microspin G-50 Columns Cytiva (nr katalogowy producenta: 27-5330-02) lub równoważny. Równoważność polega na zachowaniu następujących parametrów:
- szybkie i wydajne oczyszczenie fragmentów DNA o długości od 20 pz;
- przeznaczone do oczyszczania próbek o objętości 15-100 µl;
- kolumny wypełnione sephadexem G-50 suchym lub zabezpieczonym buforem do przechowywania, do uwodnienia bezpośrednio przed użyciem;
- usuwanie pozostałości BigDye Terminator v3.1 Cycle Sequencing Kit;
- usuwają co najmniej 98% soli, dNTP-ów i innych niskocząsteczkowych zanieczyszczeń;
- umożliwia oczyszczanie DNA przeznaczonego do analiz na aparatach do sekwencjonowania i analizy długości fragmentów Applied Biosystems Genetic Analyzer;
- zestaw zawiera:
o 250 kolumienek wypełnionych sephadexem G-50 (suchym lub z buforem do długoterminowego przechowywania);
o 250 probówek odbierających;
- usieciowanie złoża możliwe za pomocą wody;
- możliwość przechowywania całego zestawu w temperaturze pokojowej;
- jedno opakowanie pozwala na doczyszczenie 250 próbek 1 op.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33696300-8 - Odczynniki chemiczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena – 60 %;
2) Okres realizacji - 40 %.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Clean-Up A&A Biotechnology (nr kat. producenta: 021-250) lub równoważny. Równoważność polega na zachowaniu następujących parametrów:
- zestaw do oczyszczania 250 próbek DNA po reakcjach enzymatycznych, oparty na technologii złoży krzemionkowych w minikolumnach;
- pojemność złoża - do 20 µg DNA;
- odpowiedni do próbek o wielkości do 150 µl;
- możliwe do zastosowania bufory do elucji - bufor Tris, bufor TE, woda w objętości min. 30 µl;
- odpowiedni do oczyszczania fragmentów DNA o długości 100 - 10 000 bp;
- możliwość odzysku 60-90 %;
- oczyszczenie w stopniu umożliwiającym przeprowadzenie sekwencjonowania DNA;
- zawiera gotowe do użycia bufory - wiążący oraz płuczący;
- bufor wiążący zawiera indykator umożliwiający kontrolę pH mieszaniny;
- zawiera roztwór buforujący umożliwiający zmianę pH mieszaniny;
- zawiera gotowy bufor do elucji, służący jako medium do długoterminowego przechowywania DNA;
- zawiera szczegółową instrukcję w języku polskim lub angielskim. op. 4

4.2.6.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33696300-8 - Odczynniki chemiczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena – 60 %;
2) Okres realizacji - 40 %.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Chlorek wapnia:
- wzór: CaCl2 x 2H₂O;
- nr CAS: 10035-04-8;
- postać: bezbarwne kryształy lub białe;
- masa molowa: 147,01 g/mol;
- czystość min. CZ;
- opakowanie: 250 g op. 1
2) Agar do celów mikrobiologicznych:
- nr CAS: 9002-18-0;
- postać: proszek,
- kolor biały lub kremowy;
- punkt żelowania 33 - 40° C,
- siła żelowania min. 600 g/cm2,
- opakowanie: 1000 g op. 3
3) Glukoza bezwodna CZ:
- nr CAS: 50-99-7;
- postać: krystaliczny proszek;
- kolor biały;
- słodki smak;
- łatwo rozpuszczalny w wodzie,
- do zastosowania w: biochemii, mikrobiologii, przemyśle spożywczym, medycynie;
- opakowanie: 1000g op. 8
4) Potasu diwodorofosforan CZ:
- nr CAS: 7778-77-0;
- wzór sum.: KH2PO4;
- postać: białe kryształy;
- czystość min. 98%;
- rozpuszczalność: łatwo rozpuszczalny w wodzie;
- opakowanie: 500g op. 2
5) Myo-inositol:
- nr CAS: 87-89-8;
- wzór sum: C6H12O6;
- masa molowa: 180,16 g/mol;
- pH: 5,0-7,0;
- opakowanie: 25 g op. 2
6) Kwas 2,4-dichlorofenoksyoctowy - (2,4-Dichlorophenoxyacetic acid)
- nr CAS: 94-75-7;
- wzór sum: C8H6Cl2O3;
- masa molowa: 221,04 g/mol;
- postać: proszek, białawy lub jasnożółty;
- czystość ≥ 96,0%
- opakowanie: 25 g op. 1

4.2.6.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33696300-8 - Odczynniki chemiczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena – 60 %;
2) Okres realizacji - 40 %.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 9

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Alkohol etylowy 96% CZDA:
- nr CAS: 64-17-5;
- wzór sum.: C2H5OH;
- postać: bezbarwna, klarowna ciecz;
- masa molowa: 46,07 g/mol;
- czystość: CZDA;
- do sterylizacji materiału biologicznego, powierzchni laboratoryjnych, oraz jako składnik buforów izolacyjnych;
- opakowanie: 1,0 l op. 15
2) Chloroform:alkohol izoamylowy mieszanina w proporcji 24:1 (v/v):
- mieszanina do oczyszczania kwasów nukleinowych;
- do wykorzystania w biotechnologii;
- zawartość wody 0,1%;
- gęstość w 20°C: 1,446 – 1,463 g/ml;
- minimalny stopień czystości biochemiczny;
- pojemność jednego opakowania: 450 ml (+/- 15%) op. 2
3) Izopropanol (2-propanol) - rozpuszczalnik, do dezynfekcji powierzchni:
- wzór: C3H7OH;
- nr CAS: 67-63-0;
- oostać: bezbarwna, klarowna ciecz;
- masa molowa: 60,10 g/mol;
- czystość: CZDA;
- Ilość w opakowaniu: 1,0 l op. 3

4.2.6.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33696300-8 - Odczynniki chemiczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena – 60 %;
2) Okres realizacji - 40 %.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 6.1. i 6.3. Zamawiający działając na podstawie art. 274 ust. 1 PZP wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:
a) oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jedn. Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę lub ofertę częściową albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty lub oferty częściowej niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - (wzór oświadczenia Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej stanowi załącznik nr 5 do SWZ),
b) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4) PZP, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,
c) oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP (oświadczenie o braku podstaw wykluczenia, sporządzone wg załącznika nr 3 do SWZ), w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w: a) art. 108 ust. 1 pkt 3 PZP, b) art. 108 ust. 1 pkt 4 PZP, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego, c) art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP, dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji, d) art. 108 ust. 1 pkt 6 PZP - (wzór oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania stanowi załącznik nr 6 do SWZ).

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga od Wykonawców przedłożenia przedmiotowych środków dowodowych.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum):
1) w formularzu oferty należy wskazać firmy (nazwy) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
2) oferta musi być podpisana w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Osoba podpisująca ofertę musi posiadać umocowanie prawne do reprezentacji. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa załączonego do oferty – treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania;
3) oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP , tj. oświadczenie o braku podstaw wykluczenia (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ) składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia z postępowania. Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o którym mowa wyżej powinno zostać złożone wraz z ofertą pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
4) dokumenty, o których mowa w pkt 9.2. obowiązany będzie złożyć każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
5) wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy;
6) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wyznaczą spośród siebie Wykonawcę kierującego (lidera), upoważnionego do zaciągania zobowiązań, otrzymywania poleceń oraz instrukcji dla i w imieniu każdego, jak też dla wszystkich partnerów;
7) Zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy w całości przez lidera lub od wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia łącznie lub każdego z osobna.

8)W przypadku Wykonawców wykonujących działalność w formie spółki cywilnej postanowienia dot. oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) stosuje się odpowiednio.
9)Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych podmiotowych środków dowodowych, jeżeli wymagał ich złożenia w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzień ich złożenia. Jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio podmiotowe środki dowodowe nie są już aktualne, Zamawiający może w każdym czasie wezwać Wykonawcę lub Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Każda zmiana i uzupełnienie Umowy, będzie wymagać aneksu w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Poza innymi przypadkami określonymi w treści Umowy, zmiany Umowy będą mogły być wprowadzane w związku z zaistnieniem okoliczności, których wystąpienia Zamawiający i Wykonawca nie przewidywali w chwili zawierania Umowy. Wskazane powyżej okoliczności nie mogą być wywołane zarówno przez Zamawiającego, jak i Wykonawcę, ani przez nich zawinione i muszą wywoływać ten skutek, iż Umowa nie może być wykonana wedle pierwotnej treści, w szczególności z uwagi na rażącą stratę grożącą jednemu z nich lub niemożność osiągnięcia celu Umowy. Okoliczności powyższe odnosić się mogą w szczególności do wystąpienia nagłych zmian stanu prawnego, gwałtownej dekoniunktury, kryzysów finansowych w skali ponadpaństwowej, powszechnej niedostępności surowców, konieczności uwzględnienia wpływu ewentualnych prac dodatkowych i zamiennych na realizację Przedmiotu Umowy.
2. Niezależnie od powyższego, Zamawiający dopuszcza możliwość zmian redakcyjnych Umowy oraz zmian będących następstwem zmian danych Stron ujawnionych w rejestrach publicznych, a także zmian korzystnych z punktu widzenia realizacji w Przedmiotu Umowy, w szczególności przyspieszających realizację, obniżających koszt ponoszony przez Zamawiającego na wykonanie, utrzymanie lub użytkowanie Przedmiotu Umowy bądź zwiększających użyteczność Przedmiotu Umowy. W takiej sytuacji, Strony wprowadzą do Umowy stosowne zmiany weryfikujące redakcyjne dotychczasowe brzmienie Umowy bądź wskazujące nowe dane wynikające ze zmian w rejestrach publicznych albo też kierując się poszanowaniem wzajemnych interesów, zasadą równości oraz ekwiwalentności świadczeń i przede wszystkim zgodnym zamiarem wykonania Przedmiotu Umowy, określą zmiany korzystne z punktu widzenia realizacji Przedmiotu Umowy. Wszelkie zmiany wprowadzane do Umowy dokonywane będą z poszanowaniem obowiązków wynikających z obowiązującego prawa.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-05-18 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Funkcjonalność do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępna dla Wykonawców na miniPortalu, w szczegółach danego postępowania.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-05-18 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-06-16

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie masażu tantrycznego- Wrocław
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania09-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie masażu tantrycznego. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI